De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA RA370ZWA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

b********@m***** 14-03-2024

Prachtige moderne afzuigkap

Geschreven voor: ETNA RA370ZWA

Prachtige afzuigkap die fantastisch goed werkt. Fijne verlichting en met afstandbediening.

webcare-7 14-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat de afzuigkap goed werkt en dat de verlichting fijn is.
We wensen je veel plezier met de kap!

Kim
Webcare ETNA

j*************@h********** 30-09-2022

Let op dat de afzuiger echt vrij hangt in de ruimte

Geschreven voor: ETNA RA370ZWA

Product is erg mooi, een echte blikvanger in de keuken. De led lampen zijn niet dimmend maar geven goed en helder licht tijdens het koken. De filters dienen iedere 3 maanden vervangen te worden wat dus steeds €62,- kost, Je kan dus wel zeggen dat een koolstoffilter afzuiger niet echt zuiniger is dan een afzuiger die de lucht naar buiten verplaatst. Tevens maakt het product best veel lawaai. ETNA heeft bij de specificaties niet vermeld hoe ver de afzuiger vrij moet hangen, in de zin van minimale afstand tot een hoge kast of muur die de circulatie/luchtstroom kan beïnvloeden wanneer de afzuiger aan staat. Hierdoor blijkt dat bij mij de luchtstroom niet goed (lucht gaat tegen het plafond daarna tegen de muur en waait zo over de kookplaat) is waardoor de rook tijdens het koken niet de afzuiger ingetrokken wordt maar gewoon weg waait. met het gevolg een vet plafond. Erg jammer dat er geen kapjes bestaan die boven op de afzuiger geklikt kunnen worden waarmee je een richting kan geven aan de luchtstroom. Achteraf was deze afzuiger dus niet geschrikt voor mijn keuken en heeft het mij wel veel geld gekost. Ik mis mijn oude NOVY, die de lucht gewoon naar buiten blaast en vrijwel nooit onderhoud nodig heeft.

Pluspunten

• licht
  • design
  • werkt op afstandbediening (zit magneet aan)

Minpunten

• afzuig sterkte
  • luchtstroom kan niet beinvloed worden
  • duur in onderhoud
  • heel het huis blijft naar eten ruiken

j__eAh__l.com 30-09-2022

Aanvullende info:
Eilandkeuken.
Eiland staat tegen 1 muurtje aan. Eiland loopt dus zo de woonkamer in.
Aan de ene kant van het eiland een hoge kastwand en aan de andere kant bevind zich de bar/barkrukken waar je aan kan zitten/eten met grote ramen.

f**************@i********* 20-08-2022

Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA RA370ZWA

Afzuigkap is behoorlijk stil als die aanstaat. Geef goed licht. En dat werkt fijn

Pluspunten

• Bijna geen geluid.
  • Goed licht.

Minpunten

• Boekje kan beter wat erbij zit.
  • Wat voor plug maat enzo

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de afzuigkap bevalt en je tevreden bent met de werking.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

H. van de Weerd 06-07-2021

Fantastische afzuigkap met modern design

Geschreven voor: ETNA RA370ZWA

Waren op zoek naar een bijzondere afzuigkap boven onze Etna inbouw inductie kookplaat. Wij vonden deze eveneens bij Etna. Het design ziet er fantastisch uit. Hij werkt na alle verwachtingen en is voorzien van een afstandsbediening. Wij zijn er zeer tevreden over

Pluspunten

• goede afzuiging
  • mooi design

Officiele reactie van Atag 07-07-2021

Geachte heer/ mevrouw Van de Weerd,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Veel plezier met de afzuigkap.

Alice Webcareteam ETNA

Job uit Den Haag 06-10-2020

Prachtig ontwerp en werkt prima

Geschreven voor: ETNA RA370ZWA

Goed verpakt ontvangen. Het is een prachtig ontwerp en staat prachtig boven het kookeiland. De afzuiger is eenvoudig te monteren met de goede handleiding.

Pluspunten

• Mooi ontwerp / design (afweeft in de keuken)
  • Zuigt prima af

Officiele reactie van Atag 07-10-2020

Beste Job,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de RA370ZWA.
Veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA