Siemens LC98KLP60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC98KLP60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dirk 21-12-2021

Sieraad voor je keuken

Geschreven voor: Siemens LC98KLP60

Wat een heerlijk stille afzuigkap. Wij hebben hem aangesloten op de luchtafvoer naar buiten, en hij zuigt zowat de deksels van de pannen! In de lagere standen (1 en 2) heb je er meer dan voldoende aan (en is hij heerlijk stil), en op de hogere standen 3 (en daarna heb je nog 3 extra intensief standen), kun je alles geur en reukloos houden. Fraaie console en goeie verlichting boven de kookplaat. Letterlijk een sieraad in je keuken.

Pluspunten

• stil
  • zuigkracht
  • filters snel te verwijderen

Minpunten

• hij glanst dus poetsen
  • geen wifi koppeling met kookplaat

Rob N 30-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens LC98KLP60

We zijn tevreden met deze afzuigkap. Hij doet zijn werk uitstekend en het schuine design is niet alleen mooi maar ook praktisch zo zal je niet meer je hoofd stoten tijdens het koken. Ook vinden wij de functie handig dat je de kap kunt instellen dat deze nog 10 min de geurtjes afvoert en en dan automatisch stopt. Ook de ingebouwde verlichting is top, deze geeft mooi licht en is te dimmen. Kortom niet alleen mooi maar ook goed..van ons krijgt deze Siemens afzuigkap een dikke 10

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Te dimmen verlichting
  • Werkt uitstekend

Asha 01-05-2021

Mooie uitstraling ,gemakkelijk in onderhoud,goede zuigkracht

Geschreven voor: Siemens LC98KLP60

De afschuigkap heeft een hele mooie uitstraling, goede zuigkracht en vooral heel makkelijk schoon te maken. De filter geeft zelf aan wanneer het aan een schoonmaakbeurt toe is, en het kan in de vaatwasser. Is zeker het geld waard ! De koof wordt helaas standaard geleverd in roestvrij staal, die kan je apart kopen in het zwart. Dat maakt het wel af. Een absolute aanrader.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk schoon te maken
  • filter kan in de vaatwasser

Minpunten

• maakt iets te veel geluid
  • standaard koof is roestvrij staal en niet zwart