ETNA AIP690WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AIP690WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Iris 11-02-2023

Super afzuiger

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

Het is een goed werkend apparaat, motor horen we niet. Verschillende standen kun je gebruiken. Met de plasmafilter ruiken we na het koken niets meer. Mooie lampjes erin ook, en handig afstandsbedieninkje.

Pluspunten

• Lampjes zijn dimbaar
  • Niet veel lawaai

Officiele reactie van Atag 13-02-2023

Beste Iris,

Wow, een 10! Een mooie score voor deze mooie afzuigkap!
Fijn om te lezen dat het geluidsniveau, mooie design en handige bediening jou zo goed bevallen!
Ook ben jij tevreden over de goede werking van het filter.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

Ellen
Webcare ETNA

e*******@h********** 26-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

Mooie afzuigkap, is netjes weg te werken in een koof. Doordat de motor er af kan kun je motor los van de unit plaatsen en zo is de kap hoog aan het plafond te plaatsten. Bediening kan makkelijk met de afstandsbediening maar ook is de bediening op de kap zelf mogelijk. Afzuigen kan in 4 standen maar stand 2 voldoet vaak al wel.

Pluspunten

• Mooi vlak design
  • Goede afzuiging
  • Motor los van de unit te plaatsen
  • Bediening via afstandbediening
  • Goede verlichting

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en installatie mogelijkheden van de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

etna gebruiker 27-12-2021

mooi en goede afzuigunit welke in laag plafond past 24cm !

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

- goed licht welke dimbaar is.
- relatief stil zelfs op de hoogste stand.
- motor is extern te monteren op 5 meter afstand. kan dus in andere ruimte geplaatst worden.

Pluspunten

• plat
  • dimbaar licht
  • kleur wit

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over design, verlichting en geluid.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Donkers 03-08-2020

Mooi weggewerkt!

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

Super mooie afzuigkap, mooi weggewerkt in mijn nieuwe strakke witte keuken!
Krachtige motor, maar haast geruisloos. Echt een aanrader!

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste heer/mevrouw Donkers,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afzuigkap en dat hij goed past in de strakke keuken. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste heer/mevrouw Donkers,

Anjo Kant 29-04-2020

Strak design

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

De afzuigkap ziet er prachtig uit en doet zijn werk ook goed. Hij is niet heel stil, maar ook niet erg lawaaierig; het geluidsniveau ervaar ik als normaal. De bediening met afstandsbediening is handig, omdat hij bij ons hoog hangt.
De ingebouwde LED spotjes schijnen wel enigszins wit licht, witter dan de andere spotjes in onze keuken. Ik las in de gebruiksaanwijzing dat je de LED spotjes niet zelf kunt vervangen, daar moet een monteur voor komen. Dat vind eik niet handig. Hopelijk duurt dat dus nog heel lang voordat dat zover is ;-)

Pluspunten

• strak design
  • afstandsbediening
  • timer

Minpunten

• vrij wit licht
  • LED spots niet zelf te vervangen

Officiele reactie van Atag 30-04-2020

Beste Anjo,
Bedankt voor je review, fijn te lezen dat deze afzuigkap aan je verwachtingen voldoet. Het is inderdaad zo dat je zelf de LED spots niet kan vervangen maar wij gaan er net als jij vanuit dat dat nog lang niet nodig is :-).
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

H.W 07-04-2020

Mooi ingebouwde kap

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

mooie afzuigkap die mooi in het plafond weggewerkt kon worden. heel blij met de spotjes die na het eten koken gedimd kunnen worden zodat je in sfeer kunt eten in de keuken.
geluid en afzuigsterkte prima. prima afstandbediening handig in het gebruik. zeer tevreden over deze afzuigkap.

Pluspunten

• mooi design
  • dimbaar licht
  • handige afstandbediening

Officiele reactie van Atag 09-04-2020

Beste H.W. Bedankt dat je de moeite heb genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Heel veel plezier met deze inbouw plafondunit van ETNA. Groet Heidi van webcareteam ETNA.