One for All Essence 4 - Reviews

IR

editing 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Beperkte functionaliteit

5,7
Het apparaat zou binnen 30 seconden bedrijfsklaar moeten zijn en voor alle apparaten moeten werken, maar dat heb ik niet zo ervaren. Ik heb mijn Philips TV gekoppeld, en slechts 3 functies werken: AAN/UIT, Volume en kanalen opschakelen. Mijn Amino settop-box wordt helemaal niet herkend. Dan moet je eindeloos gaan kopiëren met de leerfunctie. Teleurstellend.

dwergarend 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

Aangenaam verrast door deze goedkope afstandsbediening. Instellen is simpel en de de leermogelijkheid voor de minder gebruikelijke functies werkt prima. Ook is het mogelijk een groep apparaten met één druk op de knop te bedienen. Je kunt ook een apparaat kiezen waarmee je , ongeacht het apparaat wat geactiveerd is, standaard je volume kunt regelen. Gebruik ik veel. De twee Logitech afstandsbedieningen die ik hiervoor gebruikte, waren geavanceerder, maar flink duurder en hadden veel te snel last van "vermoeide" toetsen. Voor twee tientjes is dit een sublieme afstandsbediening voor 4 apparaten.

MarBroMan 14-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze afstandsbediening gekocht omdat de afstandsbediening van onze glasvezelontvanger versleten was. Het merk (Animo) kon niet automatisch geprogrammeerd worden maar met de leerfunctie was dit een fluitje van een cent. De TV kon wel via het automatische programma en de dvd-speler ook, dit was enkele seconden werk.

Enige nadeel is dat hij niet zo geschikt is voor mijn Yamaha versterker maar met de leerfunctie heb ik dit zo geprogrammeerd dat hij nu goed bruikbaar is.

Nu hebben we echt nog maar 1 afstandsbediening liggen.

De afstandsbediening voelt solide en luxe aan.

patrick43 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb hem gekocht voor mijn humax 5050c decoder, reageert goed, ligt lekker in de hand en voelt degelijk aan. De leerfunctie is echt ideaal, en te plaatsen op elke willekeurige toets naar wens.
Verder ook mijn tv, versterker en dvd-speler mee ingesteld wat allemaal prima verliep.
Duidelijke handleiding, let wel op er moeten 4 x AAA penlites erin..
Voor 20 euro zal ik hem zeker aanraden!

richy4 06-01-2014 Product paar weken in bezit

Hij is geschikt voor in principe alle merken.
Met de juiste code uit het boekje of met opgegeven code door de servicedienst of te leren toetsen uit te lezen uit de originele afstandbediening.
Ik heb een LG ledtelevisie met een Yamaha versterker en LG bluray speler.
De televisie stond met de code in het boekje, de versterker ook maar 1 toetsbediening was niet aanwezig dus ik heb een willekeurige toets geprogrammeerd door die fucktie uit te lezen uit de originele afstandbediening, de bluray speler was niet bekend bij OneForAll maar nadat ik een afbeelding van de originele afstandbediening naar de servicedienst had gemaild kreeg ik netjes een paar dagen later een mail terug met een alternatieve code voor de gehele afstandbediening en nog eventuele extra codes voor elke toets afzonderlijk.
Het werk perfect voor aller drie apparaten. Een echte aanrader in plaats van een moeilijke Logitech, een dure philips of een goedkope vivanco.

Gr. Richy.