Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10 - Reviews

Display
LCD
Instelmogelijkheid
learnable, computer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10 op Kieskeurig.nl.

7,6

Anoniem 29-10-2019

afstandsbediening

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

fijne afstandsbediening met veel mogelijk heden ,maar jammer genoeg niet meer te updaten alleen met windows 7

Oussoren 28-11-2017

Alles-in-één

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Ik gebruik deze afstandsbediening nu al jaren en ben heel tevreden. Een nieuw apparaat toevoegen is erg makkelijk. ook de bediening van de afstandsbediening is erg prettig. In het LCD scherm is goed te zien wat de mogelijkheden zijn en als je knoppen wilt wijzigen van positie dan is dat ook simpel.

pagani 07-12-2015

valt een beetje tegen

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Had meer. Van de afstandbediening verwacht.activiteiten werkt niet
Ook al stel je het goed in de afstandbediening gaat ze eigen gang .
Batterijen zijn binnen twee weken al op .had net zo goed een accupack der in kunnen bouwen .Maar heeft wel goeie zachte knopen reageert goed goeie verlichting

PeterPortugal 21-09-2014

Werkt niet als vervanger voor remote Philips HTS3271

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Mijn philips HTS321 was helaas niet in de databank opgenomen en kon alleen vanuit de oude remote geprogrammeerd worden. Die remote was weg en ik had eigenlijk op advies van Philips deze remote gekocht als vervanger.
Na diverse pogingen heb ik een ander model geladen (Blueray speler) en kan sinds dien een aantal functies gebruiken. Maar dat was niet de bedoeling van de aankoop.
Levensduur van de batterijen is bijzonder kort, ook bij laag gebruik.
Uiteindelijk HTS maar aan TV gelinkt via HDMI en gebruik nu de remote van de TV. Jammer. Ligt nu in de kast.

robvd 02-12-2013

ideaal maar de batterij is snel leeg

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Het product bevalt prima en is zeer gebruiksvriendelijk. het voelt aan als een ouderwetse afstandsbediening die tegen een stootje kan.
De werking is duidelijk

Ralion 13-11-2013

7,3
Na wat overwegingen toch voor dit goedkopere alternatief gegaan. En geen spijt! Gewoon degelijk betrouwbare ab. Overigens voor 21,95 bij de lokale BCC. Dus prijzen via internet is te duur!

anjaatje1 22-09-2013

Gisteren deze afstandsbediening gekocht. De moed gehad het ook direct te installeren, omdat logitech Harmony mij destijds toch wel even gekost heeft om te installeren, zag ik daar tegenop. Ik was gelukkig met 20 minuten klaar programmeren van 4 apparaten en 4 activiteiten. Het ging kinderlijk gemakkelijk. Zelf de knoppen invoeren vond ik minder gaan omdat de tekst op de verschillende aba's niet altijd hetzelfde is. Ik had van 2 apparaten geen afstandsbediening meer, en het installeren via het apparaat zelf ging prima. Alle knoppen werken, geen HELP nodig gehad. Verder een mooi ding om te zien, netjes, en dat voor 4 tientjes...! Fijn! Oohja, ik ben een vrouw, hahaha

vinnie1908 10-09-2013

Fijn apparaat, niet perfect

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Fijne instellingen, veel mogelijkheden en eenvoudige instellingen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn UPC - ON knop te laten functioneren. Of ik nu kies om de standaard "Power" knop te gebruiken of een knop aanmaak en die "Inleer" vanaf de "UPC" afstandsbediening.

Signprom 21-07-2013

Scherm te klein

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Te klein scherm en de verlichting is ook hopeloos.
Kan ook niet begrijpen waarom de batterijen elke keer weer leeg zijn, kost op deze manier een hoop geld.

Stef5404 27-06-2013

Handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Goed apparaat werkt goed. Je moet wel je even verdiepen in de programmering, eenmaal alles geregeld werkt het perfect.

Sterre2605 27-06-2013

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Installatie ging snel, ondanks andere berichten op internet werkt hij direct met de cisco 8485dvb-t, en ook mijn philips smart-tv is volledig te bedienen. De cd-speler kostte meer moeite, die moest knop voor knop 'aangeleerd' worden. Eén minpuntje, de verlichting van de knoppen gaat erg snel weer uit, en dat is 's avonds toch een beetje lastig.

Bart18 24-06-2013

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Moeizame installatie. Ondersteunt niet al mijn apparaten. Heeft weliswaar mooie vormgeving en ligt goed in de hand..

Spijker 23-06-2013

Er zou hier nog wel e.a aan kunnen verbeteren.

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Het leek ons een goed idee om alle afstandsbedieningen te vervangen voor een. Hij neemt toch een aantal functies op apparaten niet over blijkt in de praktijk. Daarbij is hij zwaar.

pedagogos 23-06-2013

ondanks dat ik redelijk overweg kan met dit soort apparatuur, duurt het een geruime tijd vóór je met deze afstandsbediening overweg kunt.

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

een prima apparaat maar het gebruikersgemak zou verbeterd moeten worden. zeker als je even niet gewerkt hebt met dit apparaat, is het weer even moeilijk om alles te gebruiken op de goede manier. daardoor ben je geneigd terug te pakken naar de verschillende afstandsbedieningen. dit moet niet de bedoeling zijn.

vince07 16-06-2013

dit product doet waarvoor het is ontworpen bedienen van meerdere apparaten.

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

het gebruikersgemak is goed tot zeer goed, instellen gaat goed via de wizard. Helaas worden niet alle apparaten goed herkent bijvoorbeeld de m7 decoders werkt het aan/uitzetten niet.

graag instellen van het apparaat mogelijk maken voor linux bijvoorbeeld door hewt OS onafhankelijk te maken

meeusverver 03-06-2013

Deze afstandsbediening is een zeer goede aanschaf, gezien de prijs-kwaliteit. vrij gemakkelijk te programmeren als je de originele afstandsbediening in bezit hebt

mr14 12-04-2013

Eén afstandsbediening voor alle apparatuur is erg handig.

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Door de variatie aan apparatuur heb je al gauw drie of vier afstandsbedieningen.
Duurt lang eer alles is ingeschakeld, met deze afstandsbediening kun je functies samenvoegen onder activiteiten. Met een knop gaan er verschillende apparaten aan. Erg makkelijk.

fijltje 09-04-2013

Ik ben tevreden over dit product

Geschreven voor: Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10

Tot nu toe voldoet deze afstandbediening heel goed. Jammer is dat ik een toch veel voorkomens digitale tv tuner van Philips niet atomatisch kon instellen, maar dat per knop moest doen.
1 knop - versneld spoelen van opnames - werkt moeizaam.
Dit apparaat komt bij ons in de plaats van 4 afstandbedieningen en en dat is een groot gemak, en dat voor een voordelige prijs.

VSpl 14-03-2013

Na al die positieve reviews heeft ie mij teleurgesteld. Met name het proammeren van de functies onder de sourceknop. De meeste inputfuncties werden niet van de AB van mijn Samsung HT E 5500 overgenomen en er dan handmatig in programmeren is er ook niet bij want het is 1 knop. Als het maar half kan dan moet ik alsnog die andere afstandsbedieningen bij de hand houden.

FDA 16-02-2013

Superhandige universele afstandsbediening (voor een lage prijs). Gekocht in Duitsland omdat de afstandsbediening in Nederland slecht verkrijgbaar was (zal wal door de goede test in de Consumentengids komen).
Mijn Philips TV, Digitenne Topfield en Pioneer DVD / Receiver kon ik automatisch laden vanuit de Philips database.
Mijn Danelec Mediaplayer en KPN IPTV receiver stonden niet in de database, maar deze waren heel eenvoudig te programmeren middels het PC software en het uitlezen van de originele afstandsbediening.