Philips Prestigo Universele afstandsbediening SRU6008/10 - Reviews

Display
LCD
Instelmogelijkheid
learnable, computer

Beoordeling op basis van 53 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

pagani 07-12-2015

valt een beetje tegen

Had meer. Van de afstandbediening verwacht.activiteiten werkt niet
Ook al stel je het goed in de afstandbediening gaat ze eigen gang .
Batterijen zijn binnen twee weken al op .had net zo goed een accupack der in kunnen bouwen .Maar heeft wel goeie zachte knopen reageert goed goeie verlichting

PeterPortugal 21-09-2014

Werkt niet als vervanger voor remote Philips HTS3271

Mijn philips HTS321 was helaas niet in de databank opgenomen en kon alleen vanuit de oude remote geprogrammeerd worden. Die remote was weg en ik had eigenlijk op advies van Philips deze remote gekocht als vervanger.
Na diverse pogingen heb ik een ander model geladen (Blueray speler) en kan sinds dien een aantal functies gebruiken. Maar dat was niet de bedoeling van de aankoop.
Levensduur van de batterijen is bijzonder kort, ook bij laag gebruik.
Uiteindelijk HTS maar aan TV gelinkt via HDMI en gebruik nu de remote van de TV. Jammer. Ligt nu in de kast.

Ralion 13-11-2013 Product paar weken in bezit

7,3
Na wat overwegingen toch voor dit goedkopere alternatief gegaan. En geen spijt! Gewoon degelijk betrouwbare ab. Overigens voor 21,95 bij de lokale BCC. Dus prijzen via internet is te duur!

anjaatje1 22-09-2013 Product paar dagen in bezit

Gisteren deze afstandsbediening gekocht. De moed gehad het ook direct te installeren, omdat logitech Harmony mij destijds toch wel even gekost heeft om te installeren, zag ik daar tegenop. Ik was gelukkig met 20 minuten klaar programmeren van 4 apparaten en 4 activiteiten. Het ging kinderlijk gemakkelijk. Zelf de knoppen invoeren vond ik minder gaan omdat de tekst op de verschillende aba's niet altijd hetzelfde is. Ik had van 2 apparaten geen afstandsbediening meer, en het installeren via het apparaat zelf ging prima. Alle knoppen werken, geen HELP nodig gehad. Verder een mooi ding om te zien, netjes, en dat voor 4 tientjes...! Fijn! Oohja, ik ben een vrouw, hahaha

vinnie1908 10-09-2013

Fijn apparaat, niet perfect

Fijne instellingen, veel mogelijkheden en eenvoudige instellingen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn UPC - ON knop te laten functioneren. Of ik nu kies om de standaard "Power" knop te gebruiken of een knop aanmaak en die "Inleer" vanaf de "UPC" afstandsbediening.

Signprom 21-07-2013

Scherm te klein

Te klein scherm en de verlichting is ook hopeloos.
Kan ook niet begrijpen waarom de batterijen elke keer weer leeg zijn, kost op deze manier een hoop geld.

Stef5404 27-06-2013

Handig in gebruik.

Goed apparaat werkt goed. Je moet wel je even verdiepen in de programmering, eenmaal alles geregeld werkt het perfect.

Sterre2605 27-06-2013

Mooi apparaat

Installatie ging snel, ondanks andere berichten op internet werkt hij direct met de cisco 8485dvb-t, en ook mijn philips smart-tv is volledig te bedienen. De cd-speler kostte meer moeite, die moest knop voor knop 'aangeleerd' worden. Eén minpuntje, de verlichting van de knoppen gaat erg snel weer uit, en dat is 's avonds toch een beetje lastig.

Bart18 24-06-2013

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

Moeizame installatie. Ondersteunt niet al mijn apparaten. Heeft weliswaar mooie vormgeving en ligt goed in de hand..

Spijker 23-06-2013

Er zou hier nog wel e.a aan kunnen verbeteren.

Het leek ons een goed idee om alle afstandsbedieningen te vervangen voor een. Hij neemt toch een aantal functies op apparaten niet over blijkt in de praktijk. Daarbij is hij zwaar.

pedagogos 23-06-2013

ondanks dat ik redelijk overweg kan met dit soort apparatuur, duurt het een geruime tijd vóór je met deze afstandsbediening overweg kunt.

een prima apparaat maar het gebruikersgemak zou verbeterd moeten worden. zeker als je even niet gewerkt hebt met dit apparaat, is het weer even moeilijk om alles te gebruiken op de goede manier. daardoor ben je geneigd terug te pakken naar de verschillende afstandsbedieningen. dit moet niet de bedoeling zijn.

vince07 16-06-2013

dit product doet waarvoor het is ontworpen bedienen van meerdere apparaten.

het gebruikersgemak is goed tot zeer goed, instellen gaat goed via de wizard. Helaas worden niet alle apparaten goed herkent bijvoorbeeld de m7 decoders werkt het aan/uitzetten niet.

graag instellen van het apparaat mogelijk maken voor linux bijvoorbeeld door hewt OS onafhankelijk te maken

meeusverver 03-06-2013 Product paar dagen in bezit

Deze afstandsbediening is een zeer goede aanschaf, gezien de prijs-kwaliteit. vrij gemakkelijk te programmeren als je de originele afstandsbediening in bezit hebt

mr14 12-04-2013

Eén afstandsbediening voor alle apparatuur is erg handig.

Door de variatie aan apparatuur heb je al gauw drie of vier afstandsbedieningen.
Duurt lang eer alles is ingeschakeld, met deze afstandsbediening kun je functies samenvoegen onder activiteiten. Met een knop gaan er verschillende apparaten aan. Erg makkelijk.

fijltje 09-04-2013

Ik ben tevreden over dit product

Tot nu toe voldoet deze afstandbediening heel goed. Jammer is dat ik een toch veel voorkomens digitale tv tuner van Philips niet atomatisch kon instellen, maar dat per knop moest doen.
1 knop - versneld spoelen van opnames - werkt moeizaam.
Dit apparaat komt bij ons in de plaats van 4 afstandbedieningen en en dat is een groot gemak, en dat voor een voordelige prijs.

VSpl 14-03-2013 Product paar dagen in bezit

Na al die positieve reviews heeft ie mij teleurgesteld. Met name het proammeren van de functies onder de sourceknop. De meeste inputfuncties werden niet van de AB van mijn Samsung HT E 5500 overgenomen en er dan handmatig in programmeren is er ook niet bij want het is 1 knop. Als het maar half kan dan moet ik alsnog die andere afstandsbedieningen bij de hand houden.

FDA 16-02-2013 Product paar weken in bezit

Superhandige universele afstandsbediening (voor een lage prijs). Gekocht in Duitsland omdat de afstandsbediening in Nederland slecht verkrijgbaar was (zal wal door de goede test in de Consumentengids komen).
Mijn Philips TV, Digitenne Topfield en Pioneer DVD / Receiver kon ik automatisch laden vanuit de Philips database.
Mijn Danelec Mediaplayer en KPN IPTV receiver stonden niet in de database, maar deze waren heel eenvoudig te programmeren middels het PC software en het uitlezen van de originele afstandsbediening.

lazaroj32 25-01-2013

niet duur, degelijk, prima ontwerp, maar doet niet alles zoals beloofd

Wordt gebruikt icm Philips TV en Home cinema en andere merken mediaplayer en IP TV settop box.
Veel andere merken worden niet ondersteund, maar met de leerfunctie werken de apparaten wel goed,

Prestigo voelt heerlijk aan, juiste gewicht, goede balans.
Grootste nadeel is dat hij bij activiteiten niet altijd de apparaten aanzet, en ook niet de juiste input selecteert. Daardoor moet je dan via apparaten het ontbrekende apparaat apart aanzetten, en vervolgens weer activiteiten aanklikken om bijv, volume weer te bedienen. Maar vaak gaat dan weer het andere apparaat uit. Maw: het kost een hoop gewenning en tot nu toe vinden vrouw en kinderen het een onding......

Ook vreet het ding batterijen.

Wvdbroek 21-12-2012

Werkt niet icm cisco 8485dvb

Lijkt in eerste instantie snel en goed te werken. Gebruiksvriendelijke interface. Vervolgens na 2,5 uur nog niets werkend. Apparaten inschakelen lukt, voor de rest niets. Zelfs zappen niet!

Geprobeerd om de ziggo cisco 8485dvb werkend te krijgen.

TvG278 11-10-2012 Product paar dagen in bezit

In het oerwoud van uni ab's deze betaalbare gekozen. Installatie via usb ging zeer hoopvol prima. Eenmaal voor de 3 apparaten (UPC box, Samsung TV en Yamaha receiver) bleek hij wat moeite te hebben met het aanzetten van alle 3 tegelijk, na wat geprobeerd met de instellingen (dus weer terug naar pc met usb, da's weer minder handig) en het verlengen van de signaaltijd ging dat beter, maar...

Voordat ik echt tevreden kon worden, want daar leek het wel op, kwam ik 1 knopje tegen op in de TV modus die gewoon niks deed. Tig keer 'repaired' en opnieuw 'gelearned' maar niks. Hoe irritant en wonderlijk tegelijk is dat? Alle knoppen werkend gekregen behalve 1?

Ik Philips gecontact en kreeg al snel te horen dat als het om universal remotes gaat dat inderdaad niet gegarandeerd kon worden, sorry? ook al is het maar 1 knopje (de OK knop van mijn samsung tv ab) het maakt het hele verhaal onwerkbaar, dat mag duidelijk zijn... Er zit niks anders op, jammer, ziet er prima uit, software is perfect, maar hij wil 1 knopje niet leren, ik snap er niks van want wat is er zo raar aan dat ene ir-signaaltje? Helaas, deze gaat retour :(