Philips Universele afstandsbediening SRU5170/86

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Universele afstandsbediening SRU5170/86 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ErikK 16-01-2010

Na jaren met een Logitech Harmony 525 nu overgestapt naar deze Philips afstandsbediening.
Moet zeggen werkt makkelijker en prettiger als de Harmony, geen scroll menu's meer maar alles via toetsenbord. Makkelijk te programmeren en te bedienen wat mij betreft een aanrader.

jelle0805 24-12-2008

Heb deze afstandsbediening gekocht om mijn lade vol met afstandsbedieningen eens flink op te ruimen, en omdat het batterij vak van 1 stuk ging.Had binnen no time 5 apparaten werkend.De meeste merken van mijn apparatuur stonden al in de lijst van de afstandsbediening, behalve mijn Techview schotel receiver.Veel merken gebruiken derhalve afstandsbedieningen van een ander merk, en de mijne maakt dus gebruik van een Philips afstandsbediening.Daar op ingesteld werkte ook de schotel receiver.Heb je nog ontbrekende functies die je wel op je oude afstandsbediening hebt, dan zijn die erg makkelijk over te nemen via learn mode.De bediening is logisch, en de knoppen voelen degelijk en vertrouwd aan, en dat is over de hele afstandsbediening te zeggen.Duurzaamheid moet nog blijken, daar kom ik over een tijd weer op terug.Tot nu een zeer tevreden gebruiker.

MarcS 07-05-2008

Goede en logisch ingedeelde afstandsbediening, harde knoppen werken beter dan de zachte rubberen van andere afstandsbedieningen, geen scrollwheel, maar een cursor.

Simpel zw/wit display voorkomt te hoog batterijverbruik en achtergrondverlichting is aan of uit te zetten.

Zonder gebruiksaanwijzing al prima te gebruiken voor de meest voorkomende functies van vrijwel elk merk, wat je mist kun je simpel overnemen van de andere ab. en toewijzen aan een willekeurige knop.

Conclusie na een paar dagen gebruik, degelijk en logisch ingedeelde 7 in 1 afstandsbediening, eindelijk de andere 5 in de kast.