Logitech Harmony 600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Harmony 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koos 06-03-2017

Na verloop van tijd minder tevreden

Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Ik ben niet zo tevreden over dit product. Gemiddeld gaan de Harmony afstandsbedieningen zo'n 3 jaar mee, want daarna begint het probleem met de knoppen. Ze blijven haperen en de apparaten zijn hierdoor niet goed meer te bedienen. Na 3x een Harmony te hebben gehad stap ik nu maar over op een andere all in one, maar niet meer van het merk Harmony

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Werkelijk alles is te programmeren

Minpunten

• Knoppen haperen na verloop van tijd
  • Dure afstandsbediening

Jos Wierden 01-06-2013
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Ik ben een kritische gebruiker, maar in het geval van de Harmony 600 niets dan lof! Wat een geweldig apparaat! Ik heb in mijn huiskamer exact 5 apparaten (het maximum voor dit model) die ik met de Harmony wilde bedienen en heb inmiddels alles optimaal functionerend. Een voorbeeld: ik heb een activiteit 'Apple TV' gemaakt die er door één druk op de knop voor zorgt: 1. dat de TV wordt ingeschakeld en op ingang HDMI3 ingesteld 2. dat de Apple TV wordt ingeschakeld 3. dat de versterker wordt ingeschakeld 4. dat het geluid van de TV op 'mute' wordt ingesteld 5. dat de ingang van de versterker op 'Video' wordt ingesteld 6. dat het volume van de versterker kan worden geregeld met de Harmony Ik heb nu letterlijk 5 overbodige afstandsbedieningen waarbij de bedieningsvriendelijkheid van de Harmony die van elke AB afzonderlijk ver overtreft. Eén advies: kopen

Cok 06-12-2013

Ik heb ook een Harmony600 maar heb een activeringsprobleem met Toggle. Kan de TV wel aan en uitzetten met toggle/on en toggle/off maar niet met de aan/uit knop links boven op de Harmony.
Weet iemand de oorzaak?

John_M 13-01-2013
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Na meer dan 5 jaar met mijn 525 gedaan te hebben gaf deze de geest. Je komt er dan weer achter hoe vervelend dat het werkt met al die losse afstandsbedieningen.

Bij BCC voor € 40 de 600 gehaald. Aansluiten en op het knopje overzetten naar nieuwe afstandsbediening geklikt en vrijwel alles werd overgezet.

Ligt beter in de hand dan 525 en voelt beter aan.

Volgens mij weer voor jaren prima onder de pannen.

pvhoorn 27-11-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

na mijn vorige review moet ik helaas zeggen dat ik alles behalve tevreden ben. ab werkt goed, op 1 apparaat na, deze blijft het slecht (niet) dooen en de helpdesk kan me ook niet helpen. met de harmony 525 dit probleem nooit gehad. ook "vergeet"de ab vaak welke activiteit is ingesteld waasrop je hem opnieuw moet aandrukken met vaak de volledig verknipte instellingen als gevolg. na een hoop geduld en te vaak de help knop te hebben gebruikt rest mij helaas niets anders dan mijn review negatief bij te stellen.

pvhoorn 12-10-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

de harmony 600 een paar weken in bezit, na 5 jaar plezier gehad te hebben van een 525. helaas is deze kapot gegaan (ik heb 2 koters rondrennen, knauw knauw, vallen etc...) overzetten van instellingen ging makkelijk, alleen de nieuwe software maakt "fijne" instellingen nog even lastig. moet helaas ook zeggen dat de ab vaak "fouten" maakt. apparaten niet inschakelen e.d. dus de help knop word veel gebruikt. verder in prettig in de hand liggend design. al met al hoop ik ook lang van deze ab kan genieten

axeaxeaxe1979 06-07-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

In het begin een prima afstandbediening en makkelijk in te stellen via internet. Echter, heb er nu 2 gehad die beiden na een paar maanden hetzelfde probleem kregen. Ze werden "gereset" oid. Heel irritant. Dan ben je dus iets aan het kijken en de afstandsbediening staat in de off-mode, je moet dus eerst weer kiezen waar je mee bezig bent. Gevolg is dat hij alle apparaten weer probeert in te schakelen. Het opnieuw koppelen aan je account lost het probleem tijdelijk op maar na een tijdje begint het weer. Voor mij geen Logitech meer...

koopman4 08-07-2012

Misschien is het je ontgaan maar dit komt meestal doordat de batterijen dan bijna op zijn, de H 600 geeft je een waarschuwing de apparatuur uit te zetten en de batterijen van de afstandsbediening te vervangen.

Door het bedienen van meerdere apparaten (anders vaak 3 of 4 afstandsbedieningen) en schermfunctie hebben de batterijen een levensduur van 6 tot 8 weken. Aan te raden is oplaadbare van minstens 2300Mah te gebruiken.

Bij een H700 en of hoger kunnen de batterijen intern worden opgeladen zodat dit probleem zich niet of zelden voordoet.

davidovich 14-06-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Prima ding, makkelijk apparaten in te stellen nadat je de software hebt gedownload. Alleen de learning optie kom ik niet echt wijs uit.
Bij mijn xbox 360 reageert ie niet meer op ook niet nadat ik opnieuw geinstalleerd had.
Het is een vraag dat hij specifiek een type apparaat zoekt of dat hij op een merk reageert. Heb twee versterkers van jvc, de ene ingesteld en de andere niet en reageren allebei, dus ik denk eerder dat op een codec werkt inplaats van een type tv, versterker etc.
plus punt is ook dat de batterij lang mee gaat en na wisselen alles in zijn interne geheugen blijft.
Al met al je hoeft er niet op te bezuinigen voor een alles in een afstandsbediening, andere afstandsbedieningen in de kast eentje op tafel.

koopman4 15-06-2012

Bel voor de leeropties de gratis Helpdesk (08000226903) zij leggen het je perfect uit, terwijl jij het probeert.

Als je 2 apparaten hebt van hetzelfde merk en je wil ze onafhankelijk van elkaar gebruiken/aansturen, dan zal, in dit geval bij je JVC intern de Powercode moeten worden gewijzigd. Bij de afstandsbediening en de receiver.
Letop dit hoeft maar bij één apparaat. In de Handleiding van je JVC staat precies hoe je dit doen moet.
Anders even de Helpdesk van JVC bellen. Bij mij starte ook twee dezelfde Panasonic apparaten op, na interne code wijziging was dit opgelost. (Ik kon kiezen code 01, 02 of 03).

Bij de H600 moet na batterij wissel nog wel even de Help worden ingedrukt.
Bij de H700 die 6 apparaten aankan vindt het opladen intern plaats d.m.v. snoertje en 230V adapter, waardoor er helemaal geen problemen meer zijn.

davidovich 14-06-2012

versterkers van jvc zijn 2 verschillende btw

Chris H. 26-04-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Gekocht vanwege tip van vrienden. Ik bedien er alleen de TV(samsung), Digitale ontvanger(samsung) en Receiver(onkyo) mee en de setup was een makkie. Ik ben ook niet zo veeleisend dus dan is dit prima!

rama1 16-02-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

De logitech gekocht om de tv en de humax te bedienen.
Ik had op de humax wel een aantal functies van de tv ingeprogrameerd, maar als je het volume wilde aanpassen dan altijd eerst weer van apparaat wisselen.
Nu met de logitech is dat niet nodig. Alle functies van de humax bedienen en gelijk het volume van de tv aanpassen onder 1 activiteit. En de knoppen die er toevallig niet opzitten vind je terug op het schermpje. Eventueel kun je ook de knoppen hernoemen en van een andere actie voorzien. Nu ook de radio, cd en dvd erin gezet. Van 5 afstandbedieningen naar 1 !
Het instellen gaat vrij eenvoudig middels het online stappenplan.
Een klein schoonheidsfoutje vind ik dat niet alle knopjes even goed verlicht zijn. Maar vooruit, peanuts. Erg tevreden mee tot nu toe.

rama1 17-02-2012

Een kleine aanvulling op mijn review.
Als je de installatie wil doen via myharmony.com heb je veel minder instelmogelijkheden. Je kunt voor de 600 beter de software remote 7.7 downloaden. Er is dan wel weer een account nodig. Er zijn ook 2 handleidingen in omloop 1 voor myharmony en 1 wat meer uitgebreide voor gebruik met de software.

Denniskl 26-01-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

We hadden hier 4 afstandsbedieningen liggen.
Voor de volgende apparaten:
TV: LG 42LV375S
Versterker/ontvanger: Marantz NR-1501
UPC HD Mediabox: Cisco 8685DVB
DVD-speler: JVC XV-N212

M'n vriendin kwam er niet meer uit.
Maar nu is het zo simpel.

Je bent t langste bezig met het installeren, half uurtje.
Dan heb je alle apparaten in het systeem staan en de activiteiten geselecteerd.
Je kunt het namelijk zo instellen dat je met één druk op de knop de apparaten aan krijgt die je nodig hebt.

Als ik bijvoorbeeld dvd wil kijken, wil ik de TV, DVD-speler en de versterker aan hebben.
Dit kan nu met één druk op de knop.
Ging één van de apparaten niet aan, of heeft één van de apparaten niet de juiste ingang gekozen, druk je even op de "Help"-knop en het word opgelost.

Echt een aanrader!

tp 29 17-01-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Wij hadden 4 afstandsbedienings en ik werd er helemaal gek van ik heb hem nu net en ik ben helemaal verliefd.
het instellen lijkt moeilijker dan dat het is.
Hij kon 1 apparaat van mij niet maar gelukkig had ik de oude afstandbediening nog dus kon ik hem kopieren maar als je die niet meer hebt denk ik dat je een probleem hebt, maar ik ben zeer zeker tevreden en van al die ellendige afstandbedieningen af YES!!!!!

Jaap1976 03-01-2012
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Gekocht om de volgende apparaten mee te bedienen:
- Samsung LE37B650 TV
- Humax 5200c PVR
- Denon DVD-1910 DVD speler
- Denon AVR-1905 receiver

Pro:
- Extreem veel mogelijkheden
- De meeste buttons van de originele afstandsbedieningen, zitten ook op deze zodat je er maar weinig aan een schermknop hoeft toe te wijzen
- De Logitech database is prima dus voor de bediening van de individuele apparaten wordt de afstandsbediening automatisch goed geprogrammeerd
- De meeste standaard activiteiten met meer apparaten tegelijk worden redelijk goed automatisch geprogrammeerd
- Support is zeer goed en ze kunnen je progammering op afstand aanpassen
- Het is mogelijk om niet aanwezige buttons aan schermknoppen toe te wijzen
- Het is mogelijk om (lange) sequences te programmeren

Con:
- Het is niet eenvoudig om complexere activiteiten (bijv. Media Player of Internet functie van de TV) te programmeren
- Het kost veel tijd om alles perfect werkend te krijgen
- Het laden van het nieuwe programma in de AB gaat traag
- Veel "trial and error" om overal de juiste delays in te zetten

koopman4 22-11-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Ik heb de Harmony 600 ruim een jaar in gebruik.
Er staan nu 5 apparaten op met 11 activiteiten, die ik nog wel eens zal uitbreiden naar 14.

Omdat ik geavanceerde apparatuur heb, waarvan twee apparaten net op de markt, nam het ruim 3 maanden in beslag voor alles goed in te regelen. Maar nu werkt alles perfect. Alleen wanneer er batterijen moeten worden vervangen. Maar ook dat is zo weer onder controle door even de help te gebruiken.

Omdat bij het instellen technisch veel vragen oproepten, richte ik mij tot de gratis helpdesk (geen telefoonkosten), die voor mij en ook met mij de software instelde. Regelmatig had ik telefonisch contact en werd de software weer bijgewerkt.
Totdat er een complicatie optrad. Ik werd toen met de 2e lijn service verbonden (ook gratis en geen telefoonkosten) die de problemen content heeft opgelost.

Door de samenwerking met de 1e en 2e lijn service ben ik meer gaan begrijpen hoe de software van de Harmony werkt. Ik kan nu zelf redelijk een activiteit plaatsen en of veranderingen toevoegen.

Jammergenoeg haken veel mensen af omdat de Harmony afstandsbediening toch wel wat studietijd vereist.
Maar blijven hakkelen met 5 afstandsbedieningen, waar ook nog eens de tafel mee bezaaid is, zodat ze soms moeilijk uit elkaar zijn te houden, is voor mij een verschrikking.

Want mijn andere afstandsbedieningen liggen in een doos in de kast, ik heb ze echt niet meer nodig.
Alle afstellingen van ieder appparaat afzonderlijk kan ik netjes met de H 600 instellen.

Een zeer mooie combi is dat je in één activiteit meerdere apparaten tegelijk kunt laten functioneren.
B.v. TV Kijken PVR (Humax 5200). De TV beeldverhouding kan ik op de schermtoetsen instellen.
De volumetoets staat ingesteld op mijn Home cinemaset (miniset of versterker) terwijl sound/surround geregeld kan worden op de schermtoetsen. Alle andere toetsen staan ingesteld voor de PVR (Humax).
Waardoor je het gevoel hebt met de H600 één groot apparaat of te wel Home entertainment te besturen.

De vormgeving zorgt ervoor dat hij lekker in de handpalm ligt.

wimvb63 28-07-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Reeds een paar weken deze ab in bezit. Instellen gaat prima via je pc. Aangezien ik reeds een logitech harmony one one in mijn bezit heb (top apparaat) wist ik wel dat dit iets minder moest zijn. Logisch als je naar het prijsverschil kijkt. Je moet hier de batterijen vervangen van tijd tot tijd. Als je de keuze maakt om van apparaat te wisselen dan is dat in een schemerige huiskamer nogal moeilijk te lezen.En de tijd word ook niet aangegeven op de display + hoogut de mogelijkheid voor 5 app. Als je hiermee kunt leven dan is dit apparaat een prima keuze die je kunt kopen voor ongeveer Eur 40,00.

koopman4 22-11-2011

"Als je de keuze maakt om van apparaat te wisselen dan is dat in een schemerige huiskamer nogal moeilijk te lezen".

Wat bedoel je hier precies mee het scher is toch verlicht en je kunt makkelijk naar andere pagina's gaan.
Ook de vier donkerroodde toetsen spreken toch na wat herkenning voor zich zelf en de rest van de toesten zijn ook (tijdelijk) verlicht.

sednaej 20-03-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Geweldig apparaat! Had ik veel eerder moeten kopen!
Harman Kardon AVR en DVD, Samsung TV en Topfield tuner (Digitenne) allemaal te bedienen. Scheelt 3 afstandsbedieningen! Online setup is een fluitje van een cent. Maar ik heb in tweede instantie toch gekozen om de setup opnieuw te doen met de software. Die is minder gebruiksvriendelijk, maar biedt wel meer mogelijkheden. Kost even wat tijd, maar daarna heb je er veel plezier van.

rgrehsdhd 03-03-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

deze afstandsbediening is echt super !!
Voorbeeld:
ik heb UPC HD DVR. Deze heb ik met HDMI kabel op HDMI 2 ingang van de tv verbonden
Ik heb de tv op mijn receiver op AV1
Ik heb de blue ray op de tv HDMI1 en op de receiver ook HDMI1.

Als ik op de afstandsbediening de knop "watch tv" druk, gaat alles aan op de juiste ingang; Dit kun je allemaal heel simpel ingeven via de computer.

Helemaal super....vooral voor mijn vrouw....haha

succes

Roel0000000000 15-01-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

je moet er wel wat tijd in steken maar dan krijg je er ook wat voor. Het is geen moeilijk programmeerbaar apparaatje maar elke knop kan worden ingesteld ( gekopieerd van je originele afstand bediening)en dat kost de nodige tijd.Ik kan me wel voorstellen dat het voor ouderen een zoektocht kan zijn.Vandaar de 7.
Echt ideaal in het gebruik. Het apparaat regelt via de activiteiten knoppen automatisch welk apparaat wat moet doen. Dus tv kijken met je digitale decoder bijv is dus schakelen op je decoder en geluid en tv instellingen weer via je tv aansturen. Totaal geen moeite gehad met de software.
voor zowel een apparaat van 1 maand oud en een van 9 jaar oud. Het werkt allemaal. In principe doet het apparaat niks anders dan je afstandsbedieningen kopiëren. Zolang je dat maar in je achterhoofd houd werkt het apparaat feilloos. ik vind het een lelijk ding maar werken...!!

Anja2 06-01-2011
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Heel tevreden over deze afstandsbediening, de help-functie is perfect!
Eerst hadden we de Logitech 300i, maar deze bleek niet goed overweg te kunnen met onze mediabox en de draadloze tv. het opstarten duurt bij deze apparaten wat langer, en dat trok de AB niet.
Bij de 600 speelt dit probleem niet, de AB geeft aan hoe lang hij gericht moet blijven op de apparatuur (kon de 300i niet, geen venster), en als er dan soms toch iets niet doet, lost de helpfunctie het perfect op.
Ook het instellen was veel gemakkelijker, hij kent (bijna) alle functies vanzelf. Bij de 300i moesten veel meer functies 'geleerd' worden.
Heel tevreden nu!

Anoniem 20-12-2010

---------- update review 20-12-2010----------
Na 3 dagen intensief proberen en vooral bellen met de helpdesk werkt mijn H600 nu perfect op 6 aktivititeiten.
Maar om zover te komen, kwam ik (vele) kuilen tegen, die mede door voortreffelijk werk van de helpdesk allemaal zijn gedicht.
De handleiding is veel te sumier om je voor deze kuilen te behoeden. Of een benodigde stap staat niet vermeld, bijv hoe een Harmony ingang gekoppeld moet worden aan een apparaat ingang indien ze niet gelijk zijn. Dit had ik met mijn Philips. EXT1 bleek HDMI1 te zijn, etc. Of er wordt vrij snel verwezen naar de online-instructies. Dit gaf bij mij soms ook verwarring. Bijv een knop met IR-inlezen ging bij mij mis omdat ik dacht dat ik de knop op de oorspr AB net zolang ingedrukt moest houden totdat op het scherm gedecteerd verschijnt. Niet dus, er ontstond hierdoor een repeat, dus niet 1x back, maar Nx back. Maar nogmaals, door de prima ondersteuning van de helpdesk uiteindelijk een prima werkende AB gekregen.
Hun uitleg over de principes van de werking van de AB heeft mij daar veel geholpen.

---------- oude review 16-12-2010 ----------
Deze AB gekocht op advies van enige leden van het Logitech forum. Achteraf ben ik daar blij om vanwege het kunnen definieren van meerdere aktiviteiten, het hebben van een display, de intelligente help.
In de doos zit een beknopte beschrijving. Verwarrend vond ik punt 2 in "Wij begeleiden u". Er wordt verzocht naar hun site te gaan en de instructies op het scherm te volgen, nl. de software downloaden, een account aan te maken en activiteiten in te stellen. Achteraf bleek, dat account en aktiviteiten aanmaken vanuit de gedownloade en geinstalleerde software gebeurd.
Na de aanmaak van de account worden eerst de apparaten ingevoerd. Hier ontstond al het 1e probleem, mijn Panasonic SA-PT460 werd niet herkend en de wizard stelde SC-PT460 voor. De helpdesk gebeld. Deze adviseerde om dit zo te laten, dus verder gegaan met de aktiviteiten. Je eindigt dan met het verzoek om de AB te testen. In mijn geval bestaat TV kijken uit het moeten aanzetten van Philips 32PFL7605 en de UPC box DCR7111. Alleen de TV ging aan met verkeerde ingang.
Nu gaat normaliter de UPC box aan door bijv op kanaal 1 te drukken. Dit werkte ook op deze AB, maar handig is dat niet. Dus helpdesk gebeld. Blijkt, dat Philips zijn ingangssignalen anders heeft gedefinieerd. Bij apparaten kan dan bij TV iedere AB ingang gekoppeld worden aan de juiste TV ingang. Bovendien zorgde de medewerker ervoor, dat ook de UPC box direct aan zou gaan. Dit bleek inderdaad bij de 2e test. Ik was verbaasd, dat de medewerker dat kon, maar de geinstalleerde software is een Front-end en maakt contact met hun database en aanvullende software.
Vervolgens miste ik NetTV, On Demand, USB als functie (knop). Dus weer gebeld. De eerste 2 zijn ook toegevoegd en aan mij uitgelegd hoe die te gebruiken. USB mis ik nog als ingang bij TV. Overigens, als ik TV als apparaat kies, dan kom je met de AB-knop menu in het Philips hoofdmenu en dus dan ook alles weer benaderbaar.
De home cina set is nog grijs gebied. De aktiviteiten Radio luisteren en CD luisteren doen het. De aktiviteit DVD kijken moet nog aan de tand gevoeld worden. Sowieso kan je, denk ik, niet verwachten, dat alle mogelijkheden van de cinema set in de AB terecht komen en ook niet zinvol zijn, bijv instellen van de boxen, voor/acher/midden, etc.
Mijn Lite-On DVD recorder (DVD deel defect) doet wat ik wil. Hiervoor de aktiviteit Opnemen gemaakt met hierbij de 4 knoppen die ik nodig heb voor opnemen, afspelen, wissen en bekijken ingestelde opnames.
Samengevat, veel mogelijk, de gedownlaode handleiding is ook te globaal, maar met bellen is tot nu toe alles opgelost, zeer deskundig geholpen!
Maar om alles te doorgronden, ik vind het een hele kluif, gelukkig in de VUT, dus alle tijd ervoor.

Anoniem 11-12-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Wat een wonder van techniek. Ik ben erg tevreden over de werking. Had nog een hele oude tuner/versterker van JVC maar ook die wordt goed herkend door de Logitech. Had nog 2 opmerkingen maar die heb ik al gesteld bij de vragen.

cc800 09-12-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Ik heb deze afstandsbediening aangeschaft om mijn Sony-Bravia, een Vu+Duo-sattelietontvanger en mijn Sony-AV-center te bedienen. Het instellen gebeurt via een usb-verbinding met de PC en Logitech. Zelf vond ik het instellen erg gemakkelijk. Alle apparaten kwamen in de database van Logitech voor, hetzij mijn Vu+DUo met een vermelding dat een aantal knoppen aangepast moesten worden. Het was vrij eenvoudig om nog meerdere knoppen aan te passen aan mijn eigen behoefte. Vooral de verlichte knoppen maken het werken in de avond erg prettig. Tot nu toe zeer tevreden. Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen. Het gebruik van de zgn. Activiteiten laat ik achterwege omdat ik gewend ben alle apparaten geheel uit te schakelen en niet op stand-by te laten staan. Dit is een eigen keuze. Het aanmaken van Activiteiten is op zich niet moeilijk en naarmate men er meer mee stoeit, blijkt dat er echt veel mogelijk is met deze afstandsbediening.

Martin 17-10-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Mijn apparaten: Een Philips LCD TV, een Sony harddisk recorder en een sony audio-set.
Het principe van Logitech is mooi. Jammer alleen, dat om bij het inschakelen van de harddisk recorder onjuiste bedieningscommando's gestuurd worden naar zowel de recorder als de TV. Zorgeloos omschakelen van TV naar recorder en v.v. is daardoor niet mogelijk. Aanpassen dmv de bijgeleverde PC-software is in dit geval niet mogelijk.
Kortom, in mijn geval een miskoop.

Joek 04-10-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

In het gebruik is deze afstandsbediening ideaal! Vooral als je bijvoorbeeld een televisie in combinatie met een digitale ontvanger gebruikt. Vooral oudere mensen weten bij gewone afstandsbedieningen vaak niet op welke knopjes ze moet drukken en zitten dan vaak weer analoog te kijken zonder dat ze het zelf doorhebben. Als je de Harmony 600 gebruikt gaat alles gewoon vanzelf goed! En als het een keer fout mocht gaan, druk je op 'Help' en de Harmony 600 stelt alles weer goed in!

Het eenmalig programmeren lijkt in het begin wat ingewikkeld, maar als je het eenmaal door hebt kun je deze afstandbedieng helemaal laten doen wat je wil.
Ook kun je je eigen teksten en functies in het LCD-schermpje zetten (vrij programmeerbaar).

De Harmony 600 is een betaalbare volledig vrij programmeerbare afstandsbediening. De Harmony 600 ondersteunt 225.000 verschillende apparaten (zelfs alle JVC Home Cinema Sets).

mennogroningen 16-06-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

In tegenstelling tot vorige reviewer, ben ik erg te spreken over deze afstandsbedieningen, die de 4 vorige grotendeels kan vervangen. Je moet uiteraard wel een beetje met apparatuur kunnen omgaan. Mijn JVC RX-F31S receiver, in combinatie met een Humax IR Fox C DVB-C tuner en een JVC DR-MH300 en een oude Philips TV 28PW9527 heb ik aan de praat gekregen. Ik heb wel de installatieconfiguratie iets moeten aanpassen, De Humax is nu via de VCR-Scart op de reveiver aangesloten en niet meer rechtstreeks op de TV. Er werd namelijk niet goed geschakeld naar de dan benodigde EX3 ingang.

DeWalt128 02-06-2010
Geschreven voor: Logitech Harmony 600

Na vier avonden programmeren heb ik de moed opgegeven. Als de Harmony meteen jouw apparaten herkent, is het wellicht wel een goed ding. Maar ik ga er geen tijd meer in steken.

De ondersteuning is wel snel, maar net niet correct: mijn vraag over mijn JVC home cinema center wordt beantwoord op 'uw Sharp tv'.

Het te downloaden programma en de site zijn ingewikkeld geprogrammeerd.