Salora PSC5335FWD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora PSC5335FWD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

jippie 17-01-2017

Een "jammer joh" product

Geschreven voor: Salora PSC5335FWD

Na een keer gebruikt te hebben viel deze al uit. Terwijl batterij vol was. Opnieuw opladen was het niet. Het startte niet meer op. Dan weer wel dan weer niet. Als ik de cam a aan een apparaat koppelde was ie weer van slag. Ieder keer moest de batterij er ff uit met als gevolg een kapot klepje. Tot dat ie het niet meer doet. Klaar met deze. Nu afwachten wat de leverancier mij gaat zeggen.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• ..... Is?

Officiele reactie van Salora 18-01-2017

Beste jippie,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig dat uw Salora camera niet geheel naar wens functioneert.

Mogelijk wordt het probleem veroorzaakt door een luie batterij. Neemt u a.u.b. contact met ons op via info@salora.nl om het probleem verder voor u in behandeling te kunnen nemen.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Salora.

Martin 11-08-2016

Prima video's

Geschreven voor: Salora PSC5335FWD

Aantal keren gebruikt en goede video's. Het geluid is helaas knudde. Erg onduidelijke handleiding, Heb moeten bellen omdat niet duidelijk was hoe de behuizing open moest. Na echter 3 keer gebruikt te hebben brak tijdens een afdaling spontaan de beugel op het stuur. Lastig als je in Azië bent. GOPro beugel gekocht, maar geen reactie van importeur of dit niet onder de garantie valt. Jammer, had met betere service hoger kunnen scoren.

Pluspunten

• Goede video's
  • Redelijk degelijke camera

Minpunten

• Onduidelijke handleiding
  • Kwaliteit beugel
  • Matige service

rbrakele 30-07-2016

Een goede actioncam voor een goede prijs!

Geschreven voor: Salora PSC5335FWD

Ik heb de actioncam uitvoerig getest en ben erg tevreden ermee. Hij maakt mooie HD films en foto's. Hij erg gemakkelijk te bedienen en heeft voldoende accessoires voor montage bijgeleverd. Ontbrekende accessoires zijn gemakkelijk overal te bestellen, omdat ze GoPro compatible zijn.
De WIFI-functie werkt ook prima met de iPhone en iPad. Je kunt de camera met wifi bedienen en de foto's bekijken. Verder kun je met wifi de foto's en films overzetten. Uiteraard kan dit ook met een cardreader naar je laptop. Ik heb een 32Gb geheugenkaart gekocht, zodat ik 4 uur in full-HD kan filmen.
Kortom een goede camera voor een goede prijs!

sventheman 24-04-2016

Compleet product met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Salora PSC5335FWD

Deze camera gekocht voor de wintersport vakantie.
Ik had er al eentje en aangezien mijn zoontje er ook een wilde, ben ik gaan kijken naar meer betaalbare alternatieven, hij is nog net te jong voor een dure variant. Prima camera met veel accessoires, handig dat het display erop zit, kan je het menu wat makkelijker bedienen. Kan uiteraard ook via je telefoon/tablet, die verbind je dan via Wifi. Accuduur is meer dan voldoende en dan het belangrijkste, kwaliteit van de filmpjes zijn dik in orde.

daisynicky 16-08-2016

Beste,

wil deze graag bestellen, maar mijn vraag is of de accu vervangen kan worden?
Alvast bedankt
Mvg,
Daisy

Kevin 17-04-2016

Waardeloos product

Geschreven voor: Salora PSC5335FWD

Ziet er erg mooi uit, maar dat zijn dan ook echt alle pluspunten. Verder heeft ie 60fps, alleen terugkijken is geen optie zonder aangepaste mediaplayer. Nee nooit meer zo'n goedkoop ding!