Salora ACE900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora ACE900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geert Dijstelbloem 12-12-2019

Valt helaas erg tegen

Geschreven voor: Salora ACE900

Na veel onderzoek toch maar besloten om de Solara ace900 aan te kopen. Prijs is laag en volgens de vele filmpjes zou deze camera zijn geld dik en dubbel waard zijn. Maar voor mij een dikke tegenvaller, geluid is slecht zelfs met de open case. Niet zo geschikt voor te vloggen, binnenshuis te veel ruis, ook in de garage waar ik de camera veel gebruik moet ik echt alle verlichting aan doen om fatsoenlijk beeld te krijgen. Accessoires zitten er genoeg bij, instellen camera naar 4k werkt niet ondanks dat het wel in de handleiding staat. Een heel groot minpunt is dat de camera na een kleine 8 minuten zichzelf uit schakelt en dat is niet zo fijn als je een lange opname wil maken. De batterijduur van 2 uren is een waar sprookje, mag blij zijn als ik de 15 minuten haal. Geen controle tijdens het laden, de kleine lader heeft een rood lampje wat altijd rood blijft. Camera word best wel warm tijdens het laden dus haal de SD kaart er uit voordat je gaat laden. Als ik dit ook geweten had, dan had ik zeker nog door gespaard voor een actioncamera van betere kwaliteit.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede verpakking

Minpunten

• Batterijduur
  • Schakelt uit na 8 minuten
  • Binnenshuis slechte kwaliteit
  • Geluid
  • Instellingen

Lodewijk Thiriart 20-07-2019

Salora ACE900

Geschreven voor: Salora ACE900

Als leek is het gebruikshandleiding onvoldoende, te weinig uitleg, apparaat is goed verpakt, veel toebehoren, is degelijk van kwaliteit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooi

Minpunten

• Gebruikshandleiding
  • Batterij korte duur

Een tevreden Salora gebruiker 05-04-2018

Goede video beelden en redelijk lange accu duur.

Geschreven voor: Salora ACE900

Ik ben anderhalf jaar in het bezit van een Wifi Action Cam van het merk Salora. Ik heb in plaats van een Gopo voor deze (goedkopere) camera gekozen omdat ik eerst wou uitproberen wat je met dit soort camera’s allemaal kunt doen.
De camera presteerd bij veel daglicht goed tot uitstekend, voor in huis waar meestal minder licht aanwezig is krijg je al gouw wat ruis te zien. Voor het maken van foto’s geldt eigenlijk het zelfde.
Ik heb er een 32 Gb micro sd kaartje in zitten waarmee je erg lang kan filmen. De camera is op verschillende opname snelheden in te stellen.

De Salora camera heb ik alleen voor de wintersport gebruikt, (montage op mijn skihelm) Maak d helm eerst goed vetvrij anders blijft de montage plakkers niet goed zitten. Voor de rest van de tijd ligt de camera in de kast, terwijl je deze camera op verschillende manieren kunt gebruiken: bv op je fietsstuur, als dachcam voor in de auto maar ook voor een bevestiging aan je broekriem. In de verpakking zijn alle bevestigingsartikelen meegeleverd.
Bij mijn camera is wel een camerahouder meegeleverd waarin je de camera in kan plaatsen en vervolgens aan je broekriem zou kunnen bevestigen (vastklemmen) , echter de klem om de camerahouder aan de broekriem te kunnen vast klemmen is niet meegeleverd. Ik heb aan een camerahouder zonder broekriemklip eigenlijk niets. Terwijl de broekriemklem in de handleiding wel genoemd word.

Ik heb daarop de firma Salora in Rotterdam gebeld met de vraag of voor mijn camera een losse broekriemklip te koop is. De persoon die mij te woord stond zou het voor mij uitzoeken, een half uur later werd ik terug gebeld met de mededeling dat voor mijn camera op dit moment geen broekriem klip meer te krijgen is hij vond het ook wat raar en zou het probleem aan zijn collega’s willen voorleggen.
Een uur later werd ik terug gebeld met de mededeling dat hij een oplossing had gevonden en dat een volledige zet “ Camerahouder incl broekriemklem” van een ander type Action Cam van eveneens het merk Salora wel te leveren is, mijn camera zou daarin moeten passen.

Op de vraag wat ik ze verschuldig ben werd aangegeven dat de volledige set mij kosteloos zou word toegezonden.
Ik ben uiterard ontzettend blij met deze gift, en dat voor een service waarbij tot 2 keer toe is terug gebeld. Dit is echt TOP. Een warme douche voor de firma Salora. Nu kan ik de camera buiten de skiperiode ook gebruiken