Samsung Gear 360

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear 360 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

I-Know 25-05-2018

Ouder hoeft niet altijd slechter te zijn

Geschreven voor: Samsung Gear 360

Deze Samsung Gear 360 uit 2016 kan anno 2018 nog prima mee, met zijn huidige prijs is het een geweldige (bijna) 4k camera die spat water dicht is. Er zijn onderwater cases verkrijgbaar zodat je ook tot max 30m onder water kunt zwemen.
Dit model functioneert alleen maar met de Samsung Galagy 6 en hoger, maar niet op IOS (Apple)
Is dat erg? Eigenlijk totaal niet omdat je alles op deze camera zonder dit makkelijk kan instellen.
Batterij / Accu is vervangbaar en gaat z'n 1,5u mee op de hoogste resolutie.
Deze 360° camera geeft zoveel meer dan een gewone camera de impressie is fantastisch!
Er zit een duidelijke gebruikers handleiding bij, een usb2 kabeltje en een polskoortje.
Plus een licentie nr. voor de bewerkingssoftware.
Je kunt software downloaden hiermee kun je heel simpel je video en foto's stitchen.
Je kunt er een micro SD in kwijt van een max van 256Gb (overkill) met 32Gb kun je al heel veel stukjes filmen en foto's schieten.
Een selfie stick is wel reuze handig, ik heb er zelf een met een 3 poot eronder zodat ik hem ook neer kan zetten.
Je kunt hem natuurlijk ook als Dashcam gebruiken ;-)

Laat je niet gek maken met allerlei extra opties op 360° camera waar je gruwelijk meer geld voor moet neer leggen. Vaak het 3 voudige! Koop dan gewoon software waar je dit ook mee kunt doen met een nog beter eindresultaat en veel meer mogelijkheden.

Kortom een zeer mooie 360 camera voor geweldige prijs!

Pluspunten

• Lage prijs
  • Solide
  • Maakt mooie 360 foto's
  • 360 filmen geeft een volledige impressie
  • Wordt compleet geleverd