Nikkei Extreme X6 Wi-Fi 4K - Reviews

3840 x 2160 pixels
Display

Mchielh 08-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte camera

Camera gekocht als opvolger van mijn Gopro Hero 3 Silver. Min punt aan mijn Gopro was dat hij in Full HD niet in 60 FPS filmde en daardoor slecht te vertragen was bij het bewerken van filmpjes.

Omdat ik niet de hoofdprijs wilde uitgeven ben ik in mijn zoektocht op de ExtremeX6 gestrand.

Beeld.
Camera kan tot 4K in 30 FPS. Zelf gebruik ik eigenlijk alleen de Full HD stand in 60 FPS omdat ik 4K niet aankan met tv en laptop.
Full HD beeld ziet er super uit. Heb onderwater een aantal keer gehad dat de kleuren even niet helemaal goed waren omdat hij lijkt scherp te stellen. Dit is echter verwaarloosbaar als je kijkt naar het geld wat je voor de cam betaald. Beeld is gewoon perfect.

Functie
Door dat de camera is uitgevoerd met WiFi, beschikt over verschillende foto en filmstanden en een goed werkende app, is deze camera een waardige vervanger van mijn oude GoPro.

Kortsamengevat: Voor dit bedrag is de kwaliteit echt super! Had dit echt niet verwacht!

aschwin 31-07-2016 Product paar weken in bezit

prima camera

ik heb hem gekocht voor het vastleggen van de snorkel trips omdat mijn tv geen 4K aankan heb ik hem op 1080p60fps gezet ontzettend mooi beeld. de behuizing laat het geluid niet goed door maar dat vind ik niet erg. mooie foto's. WiFi werkt prima op telefoon. accu gaat ruim 2 uur mee

Cotje68 30-07-2016 Product maand in bezit

Waar voor je geld!

De X6 is een fijn veelzijdige sportcam die ruimschoots voldoet aan de eisen van de gemiddelde gebruiker. Dmv zijn 120 graden beeld leverd hij een kwalitatief beeld. Omdat ik hem alleen in de waterdichte behuizing heb gebruikt, stel ik zelf niet veel eisen aan het geluid. Weet dus ook niet hoe deze eigenlijk klinkt. Het schijnt mogelijk zijn om hem met wifi te verbinden, maar mij is dat niet gelukt met een smartphone met windowsbesturing. Voor de rest een prima apparaat waar ik geen spijt van heb!

Jafo 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top voor nog geen derde van de prijs van een gopro 4

Zelfde soort apparaat als de echte gopro. €99,- in de aanbieding ipv €365,-.Voelt fijner als de kinderen ermee op pad gaan😜
Accesoires zijn volledig compatibel met die van go pro, dus je set uitbeiden is heel eenvoudig.
Beeld is donkerder maar zeker mooi scherp. Echter kan t beeld ingesteld worden lichter/donkerder ivm licht siuatie. veel instellingenin beeldkwaliteit.

M.Ruiterkamp 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Opzich prima

6,8
Opzich een prima camera, de beelden zijn soms alleen een beetje pixelig en niet altijd scherp. Deze camera kan geen geluid opnemen. Ik zou volgende keer eerder voor een paar tientjes meer voor een sony gaan.