Salora ProSport PSC8601FWD Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora ProSport PSC8601FWD Wifi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc 05-07-2017

Matig beeld en geluid SLECHTE accu

Na deze nu een half jaartje in gebruik te hebben valt die in het algemeen tegen. Beeld valt wat tegen en geluidkwaliteit is erg matig. ook, in andere reviews al genoemd, een "eigenzinnige" gyroscoop. bedoeld om tijdens (extreme) actie toch opnames altijd rechtop te hebben, ging die oa op het stuur motorfiets een eigen leven leiden. Tijdens bekijken van opname kregen we beelden die ineens omdraaien. Geluid, oa op motor, is niet om aan te horen, dus geluid maar uit tijdens afspelen. Tijdens een ballonvaart was geluid van de branders kennelijk ook TE veel, want bij bekijken opnames kregen we een scherp "krassend" geluid. Ook claimt men dat de accuduur met volle accu 2,5 uur bedraagt, Dat haalt de accu absoluut niet. Accuduur, vanaf het begin heeft die nooit langer dan een kwartier volgehouden. De accu-indicator komt sinds de afgelopen weken niet eens meer verder dan half vol ondanks "LANG" opladen.
Ook de knopbediening om in te stellen is niet al te logisch, dit had toch makkelijker gekund dan met vier knopjes door het menu navigeren. Voor een cameraatje rond de €100 is er wel beter te krijgen!

Pluspunten

• Formaat
  • Incl. Waterdichthuis

Minpunten

• Accu
  • Geluid
  • Beeld
  • Max 32Gb SD

Officiele reactie van Salora 06-07-2017

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig dat uw Salora action cam niet aan uw wensen voldoet. Het euvel met het omkerende beeld is mogelijk te verhelpen met een software update, de batterij is wellicht "lui" en dient in dat geval te worden vervangen door een nieuwe batterij.

Neemt u hiertoe a.u.b. contact met ons op via vraag@salora.nl.

Met vriendelijke groet, Salora.

A 10-09-2016

Goed beeld, maar beeld te vaak op de kop

Op zich prima camera qua beeld en geluid, maar ik raad hem iedereen af.De gyroscoop werkt nml erg slecht, dit zorgt ervoor dat meer dan de heldt van de opnames op de kop is. Moest dit via moeilijke software allemaal rechtop zetten. Ben terug geweest naar de mediamarkt, maar deze geven aan dat nou eenmaal de specificatie is van het apparaat. Niet kopen dus tenzij je heel druk wil zijn met rechtop zetten van je opnames.

Pluspunten

• Goede beeld kwaliteit
  • Wifi

Minpunten

• Opname vaak op de kop
  • Beperkte software