Salora ProSport PSC1335HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora ProSport PSC1335HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Thijsse 12-02-2017

Prima camera !

Geschreven voor: Salora ProSport PSC1335HD

Prijs/kwaliteit verhouding vinden wij goed. Het is een fijn instapmodel. Wij zochten een camera om mee uit te proberen of we het leuk vinden om vaker een camera gaan gebruiken. We willen hem gaan gebruiken om ritten met de auto op te nemen.

Pluspunten

• Zeer degenlijk en makkelijk te bedienen
  • makkelijk in elkaar te zetten/te monteren
  • prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• afwerking is ook wel echt degelijk
  • kleine letters in het handleidingsboekje

Letty 28-07-2017

Kun je de foto's via het apparaat eraf halen of alleen via de computer?

Officiele reactie van Salora 13-02-2017

Beste Thijsse,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Helaas is de algemene score ondanks uw positieve commentaar niet hoger uitgevallen dan 6 sterren, met name doordat enkele van de review criteria als zodanig zijn beoordeeld.

Indien mogelijk vernemen wij graag op welke punten u verbetering van ons product wenst, zodat wij uw commentaar mee kunnen nemen in de voortdurende ontwikkeling van de kwaliteit en de mogelijkheden van onze producten.

Bij voorbaat hartelijk dank en wij wensen u nog veel plezier met uw Salora action cam.

Salora.

ND 24-11-2016

Fijne compacte action camera

Geschreven voor: Salora ProSport PSC1335HD

Compacte camera met erg veel mogelijkheden.
ook zijn de foto's goed die hiermee gemaakt kunnen worden

Minpunten

• Klein weergave scherm