Vizu Extreme X10 Wi-Fi 4K Action Camera

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vizu Extreme X10 Wi-Fi 4K Action Camera op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Surfdude 06-12-2019

Waanzinnige beeldkwaliteit

Voor sinterklaar mijzelf deze Camera cadeau gedaan dat ik tijdens mijn vakantie volgende week ermee kan gaan surfen in Florida. Ik heb hem dit weekend al even getest tijdens een sessie in de Nederlandse golven en heb nu al fantastisch vloeiend beeldmateriaal.
Ik had hiervoor een andere camera van gerenomeerd merk, maar deze is gewoon beter! Er zijn veel accessoires meegeleverd. Compleet pakket.

Pluspunten

• Compleet pakket accessoires meegeleverd
  • Waterdicht tot 10 meter
  • 60 frames per seconde voor vloeiend beeld

Minpunten

Marcel 06-12-2019

goede kwaliteit kamera

Ik heb dit model gekocht bij de mediamarkt in Groningen. De camera heeft is gebruiksvriendelijk en word geleverd met veel accessoires.

Ik was op zoek naar een action camera en niet al te duur,Erg goede alternatief voor de gopro, onder de 200 euro. goede oplossing

Pluspunten

• tuchscreen
  • 4K resolutie
  • accessoires

Minpunten

• geen sd kaart meegelevrd