Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GoPro HERO8 Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Videofarmer 20-06-2020

Gebruiksgemak goed geluid goede stabilisatie

Geschreven voor: GoPro HERO8 Black

Mijn ervaring tot nu toe is heel positief. Voor het maken van foto's uit verrassende posities geeft heel mooie beelden. Voor video is via audio in met een zender heel gebruiksvriendelijk en compact mee te nemen en simpel te gebruiken. Mede door de goede stabilisatie zijn er mooie vloeiende beelden mee te maken. Voor zowel foto als video is een GoPro Smartcontrol een handig hulpmiddel voor de bediening van de GoPro Hero 8 Black.

gerardsz 26-10-2020

Dank voor uw review....
Vraagje, bij een accu wissel blijven dan de datum/tijd bewaard of moet je deze weer instellen?
Ik heb nu een goedkope waar dat elke keer bij moet en ben van plan deze GoPro 8 aan te schaffen.
Alvast dank voor uw antwoord.

Videofarmer 02-03-2020

Tweede camera

Geschreven voor: GoPro HERO8 Black

Is heel goed in te zetten als tweede camera die vooral mooie detail kan vast leggen. In een montage is dit een welkome aanvulling. Zelfs het geluid is goed te combineren in een montage. Deze camera is heel goed te gebruiken als actiecam aan voertuigen en... vliegtuigen waar de beeld stabilisatie alle trillingen goed compenseert (onderwerp staat stil en omgeving beweegt)

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Hoge kwaliteit
  • Heel goede beeld stabilisatie

Minpunten

• Accu zou iets langer mee mogen gaan