National Geographic Full-HD Action Cam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de National Geographic Full-HD Action Cam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jajone 25-04-2017

Veel hulpstukken

Voor rond de 50 euro een redelijke camera als je geen hoge beeldkwaliteit verwacht.
Camera wordt geleverd met 2 SD-kaartjes, waarvan 1 een update bevat die automatisch wordt uitgevoerd zodra de SD-kaart in de camera wordt gestoken. Er zitten erg veel hulpstukken bij en zelfs een reserve transparante achterwand voor de onderwaterbehuizing. Accuduur vind ik wel aan de korte kant.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Stevige onderwaterbehuizing
  • 2 bijgeleverde SD-kaartjes van 4gb

Minpunten

• accuduur

Martin 10-12-2016

Goede action cam met LCD met complete set accessoires

Opnames zijn van redelijk goed niveau bij goed licht. De waterdichte behuizing is degelijk gebouwd en kan echt tegen een stoot(je) of val. De action cam zelf lijkt kwetsbaarder. Bediening is gemakkelijk. Hoewel de LCD klein is, vind ik dit echt van toegevoegde waarde. Accuduur acceptabel zonder gebruik van de LCD (gelukkig kan de LCD worden uitgeschakeld). Helaas herkent de computer de action cam niet. Goede cam voor een leuk prijsje.

Pluspunten

• LCD
  • Degelijke waterdichte behuizing
  • Compleet geleverd
  • Opname bij goed licht
  • Geluidsopname zonder behuizing

Minpunten

• Geen WiFi
  • Geluidsopname in waterdichte behuizing
  • Opname bij beperkt licht

Maurits 26-11-2016

Super camera

Supersnel binnen, eenvoudig in gebruik, en komt met een extra sd kaart met een update erop. Voor de huidige prijs, black friday aanbieding, een super cameraatje

Pluspunten

• Goed verzorgd
  • Met redelijk wat hulpstukken

Minpunten

• Geen serienummer