GoPro HERO5 Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GoPro HERO5 Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alex78 12-09-2018

Geweldig leuk ding. Zo klein, en toch zo goed!

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

Je kunt natuurlijk al een actioncam kopen voor 20 euro ofzo, maar een orginele GoPro is zijn geld dubbel en dwars waard. Gebruiksgemak, ondersteuning, alles is optimaal. Plus de kwaliteit van de filmpjes ( en daar gaat het natuurlijk om ) is écht een stuk beter dan andere cams. Plus, hij zit echt slim en goed in elkaar. Topdinggetje!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluid, 3 microfoons is écht een verbetering!

Minpunten

• Levensduur batterij ( 1 erbij en het is opgelost!)

Koen 11-08-2017

Zeker aan te bevelen

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

Heb de Gopro nu 2 dagen en vindt hem geweldig. Hij schiet prachtige video's en foto's. Het touchscreen maakt de bediening erg eenvoudig en de gopro verbinden met de app maakt het helemaal af. De verbinding niet altijd perfect maar daar heb je geen last van.

Pluspunten

• Goede video en foto kwaliteit
  • Waterdicht zonder benodigde behuizing

Minpunten

• nog geen

Davor Cukman 03-06-2017

Beste actiecamera op dit moment op de markt

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

De camera komt al mijn verwachtingen na; zeer makkelijk in gebruik, stevige constructie, zeer goede opnames. Binnenkort uitproberen onder water op de Bahama's.

Pluspunten

• Kwaliteit en degelijkheid
  • Eenvoudig in gebruik
  • Zeer goede prestaties

Minpunten

• prijs; inclusief acc.meegerekend

cdr 31-01-2017

prima kwaliteit foto's/film

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

het apparaat is heel gebruiksvriendelijk, heeft een prima beeldkwaliteit, is waterdicht tot bepaalde diepte, snelle en correcte levering

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • prima beeldkwaliteit
  • waterdicht

Minpunten

• batterijduur, extra batterij nodig

Patrick 07-01-2017

Mooi beeld

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

De GoPro Hero5 black is een degelijke actioncam. De behuizing van de GoPro Hero5 black is van zich zelf al waterdicht. In tegenstelling tot de oudere modellen, waarbij altijd een aparte behuizing nodig was. Voor de bescherming van de camera is het echter aantebevelen om toch een waterdichte behuizing tegebruiken.

De GoPro Hero5 black heeft een aantal leuke en handige funties. Zo heeft de camera een GPS functie, zodat bij de foto'/film de gps informatie wordt opgeslagen. Verder is de camera te bedienen door middel van stemcommando's. Dit laatste is bijzonder handig. Met de stem-commando's kun je o.a. de camera laten opnemen, stoppen, van functie (foto of video) wisselen en ook uitzetten.
Met de handbedienen gaat dmv het zeerheldere display achter op de camera. Dit werkt zeer goed. Ook is de GoPro te bedienen via een app op de telefoon. Via de wifi is het mogelijk om de gemaakte films en foto te uploaden naar internet. Je moet hiervoor een account aanmaken op de website van GoPro.
Het updaten van de software van de camera gaat zeer eenvoudig via de GoPro app op de telefoon.
De GoPro mounts zijn compatibel met de mounts van vorige versies.

Pluspunten

• Waterdicht van zich zelf
  • LCD scherm voorbediening én weergave
  • Stembediening
  • Opname video in 4K mogelijk
  • Ruime Slowmotion mogelijkheden door hoge fps

Minpunten

• Geen sd-card bij aankoop

Timo 29-12-2016

De must have Action cam

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

Echt een fantastische action cam. Hiervoor had ik ook een action cam van GoPro, dit is echt een super vooruitgang. Je hoeft geen verstand te hebben van een GoPro camera om te begrijpen hoe alles werkt. Duidelijke uitleg door middel van gebruiksaanwijzing en de informatie stukjes op de touch display. De accuduur is veel beter dan die van mijn eerdere GoPro. Er zijn veel mounts te krijgen voor de camera. De 4k filmkwaliteit is echt heel goed en helder.

Ben je op zoek naar een nieuwe action cam, dan is dit de camera die je moet halen

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Lange accuduur
  • Veel mounts te krijgen
  • Fantastische 4k filmkwaliteit

Minpunten

• Mounts zijn redelijk duur

R de Jonge Lughten 25-11-2016

Perfecte action cam

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

Gopro blijft toch nog steeds marktleider onder de actioncams on danks dat er veel concurentie is op de markt.
Dit is toch wel de beste die je kunt krijgen eindelijk ziet er weer een touchscherm op de camera en zit er een voice bediening in dit maakt het wel allemaal een stuk gemakkelijker. Ook de gps bepaling is een leuk gadget op de gopro. Batterij mag wel wat langer mee gaan.

Pluspunten

• Bediening
  • Waterdicht
  • Prijs
  • zeer klein en compact
  • waterdicht

Minpunten

• nog niet alle accessoires zijn er
  • Batterij duur

Chris 20-10-2016

GoPro hero 5 black

Geschreven voor: GoPro HERO5 Black

Ik heb de Gopro 5 gekocht om voor de vakantie om vooral de momenten te filmen waar je een normale camera niet snel zal gebruiken. Ik heb prachtige beelden kunnen maken van de eerste vakantie van mijn zoon in het water ( Zwembad en zee ). De Gopro is licht en vooral erg handig om te bedienen door de LCD touchscreen. Je scrolt makkelijk door het menu heen om snel de instellingen te veranderen. Enige nadeel is dat als je in het water zit dit minder makkelijk gaat. Ook de app op je telefoon is makkelijk om je filmpjes die je hebt gemaakt te bekijken en snel weer te verwijderen als ze niet zijn wat je er van verwacht had. Wel een nadeel is dat als je hem in het water gebruikt je moet zorgen dat aan de voorzijde van de camera geen druppels zitten. Die verpesten de kwaliteit van het filmpje en of foto. De pluspunten ten opzichte van de gopro hero 4 silver edition vind ik dat het geluid beter tot zijn recht komt van zowel boven als onder water. Je hoort amper geen ruis meer van de wind. Ik ben blij met mijn aankoop en zal er zeker bij de volgende vakanties weer heel veel plezier van beleven. Ook merk ik dat de accu langer meegaat dan de gopro 4.

Ik heb prachtige beelden kunnen maken van onze zoon toen die voor het eerst in de zee ging. Priceless !

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs
  • Genoeg accessoires
  • 4k is beter dan bij de hero 4

Minpunten

• Accuduur kan nog beter