Bosch Uneo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Uneo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ray 15-10-2016

handig apparaatje met 1 nadeel

Geschreven voor: Bosch Uneo

ik heb zelf het apparaat sinds de release van 2011 en werkt nog prima op 1 ding na. de schakelaar van de klopfunctie gaat tegenwoordig automatisch naar kloppen als je aan het schroeven ben, een kwaal van deze machine zal ik maar zeggen, omdat:
mijn vader heeft er ook 1 met hetzelfde probleem (daar is al een keer door vocht/regen de motor van defect gegaan ook)
kennis heeft er ook 1 en daar evenals hetzelfde probleem. ook de schakelaar kapot.
maar desondanks dat doen die machine's het nog goed.
inmiddels heb ik er sinds een paar maanden een 2de uneo bij zelfde type via internet nog nieuw kunnen kopen. deze doet het prima en als die het ook minder gaat doen, wat mij betreft komt er dan gewoon weer 1.

levensduur accu is perfect ook na een half jaar stil liggen gewoon gelijk gebruiksklaar.
inmiddels heeft die van mij 5 grote verbouwingen achter de rug. (gehele huizen verbouwd)

goede machine voor een goede prijs.

RvDuin 24-06-2013
Geschreven voor: Bosch Uneo

Inmiddels aan mijn tweede toe. De eerste ging stuk 2 maanden na de garantie, maar Bosch vond dat ze hier niets mee moesten.
Omdat het zo'n goed apparaat is weer een nieuwe gekocht, maar gisteren, 6 maanden na aankoop hield deze er ook weer mee op. Nu wel binnen de garantie maar het geeft wel te denken. Kan het mechaniek toch niet tegen het hameren.!

Henrica267 06-06-2012
Geschreven voor: Bosch Uneo

Ik heb deze machine 3,5 geleden gekocht met het idee er ook mee te kunnen boren in beton. Daar heeft de machine helaas te weinig kracht voor. Boren in beton gaat daardoor moeizaam. Wel was de batterij ondanks dat ik hem bijna niet gebruikte altijd goed en was de machine gebruiksklaar. Helaas is hij afgelopen week overleden. Het aantal keer dat ik hem heb gebruikt is op twee handen te tellen, maar Bosch geeft geen thuis. Er moet een nieuwe motor in en ik moet daar volledig de kosten (€ 70,-) voor dragen. een zeer slechte service, omdat een machine van deze prijs en verwachte kwaliteit niet bij minimaal gebruik zo snel kapot mag gaan. Ik heb hem daarom bij Bosch gelaten en een Makita gekocht.

hrc marc 17-05-2012
Geschreven voor: Bosch Uneo

Na twee jaar weinig gebruik ,is gisteren mijn uneo stuk gegaan , ik was aan het boren en de bat geraakte leeg , ik heb tot het laatst geboord tot hij plat was , een nacht aan de lader maar tevergeefs hij doet het niet meer , vreemd voorval.
Ook de garantie is verlopen vrees ik , aangekocht oktober 2009

ro.es 29-02-2012
Geschreven voor: Bosch Uneo

We hadden een handige boormachine nodig voor kleine werkzaamheden thuis. We boren nauwelijks en begreep dat deze Bosch een goede partner daarvoor is. En dat klopt, even gaatjes boren in een harde muur gaat probleemloos. Wat een verschil bij die grote en zware bekabelde machines, in positieve zin gezien.

Deze Bosch doet wat hij moet doen, en dat doet hij uitstekend. En dat in een uiterst handig formaat. Voor thuis en rondom het huis gebruik een ideaal apparaat met opvallend veel kracht. Een 10 ook voor duurzaamheid, want dat zit wel goed met Bosch.

Justin1958 21-12-2011
Geschreven voor: Bosch Uneo

Ik was op zoek naar een boormachine die als klopboor en schroeftol kon dienen...
Dit apparaat heeft het!!
De schroeffunctie verbaasde me niet maar de klop functie had ik niet verwacht!!!
Het apparaat heeft ontzettend veel torsie en de Li-ion accu gaat erg lang mee (denk aan een middagje intensief boren).
Een kennis van mij die zelf kabel goten aanlegt was erg verrast door de Uneo maar zei wel dat voor professionals dit 14.4V beest niet afdoende is.

Het gebruiksgemak zou ik zo aanvoorbij gaan waren het niet dat dat denk ik de beste feature is.
Het eenvoudige klik systeem waarmee je bit en boor kan wisselen is fantastisch!! Geen gekloot meer met het aandraaien van je boor.
Nadeel is dat de boortjes erg duur zijn.

Kortom een top apparaat voor een heel mooi prijsje.

Mama van 2 08-10-2010
Geschreven voor: Bosch Uneo

Een geweldige machine! Alles in één!
Na ontvangst het apparaat helemaal opgeladen, en direct een schilderij opgehangen.
Voor een alleenstaande moeder die toch niet altijd afhankelijk wil zijn van een familielid, heb ik een goede keus gemaakt!
Het verwisselen van boortjes en bitjes, hahaha zo gemakkelijk!
Ik ben zeer tevreden!

osito 08-02-2009
Geschreven voor: Bosch Uneo

Vergis je niet; dit is een echte pneumaat! (boorhamer(tje))
Beton tot 8 mm geen probleem. Accu houdt lading inderdaad lang vast (2 maanden geen probleem) toerental is gulden middenweg voor zo'n beetje alle klusjes. Gebruik 'm voor m'n werk wanneer er gaten in betonnen plafonds geboord moeten worden, machientje is lekker licht, maar presteert goed tot zeer goed. Wel een speciale bosch vatting; gaan weer geen standaard boren in. die speciale boren zijn iets duurder, maar hebben een buitengewoon lange levensduur! Voor bedrijf of beroep meestal 'blauwe' bosch, maar dit ding is een welkome aanvulling, erg goed!!

ejbakker 13-12-2008
Geschreven voor: Bosch Uneo

Handig apparaat. Voorheen liep je met een boormachine, een accuschroefmachine, e.d. te sjouwen. Nu is het 1 machine in 1 koffer met alles bij de hand (boren en bits). Ik heb er overigens wel een goed bitsetje bij gekocht (Wery). Snel wisselen van bitjes en boren (inklikken en boren/schroeven maar). Zowel in steen als beton boort hij goed. Voor harde beton is een boorhamer overigens wel nodig (het ook een keer op met dit apparaat). Batterij nog niet opgeladen en toch al wat klusjes gedaan afgelopen maand. Houdt lekker vast. Instelmogelijkheden: schroeven of klopboren. Verder geen tussenstanden. Duurzaamheid moeten we nog maar zien, maar al mijn gereedschap van Bosch gaat lang mee (in tegenstelling tot Black & Decker)