Makita BHP453RHE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita BHP453RHE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

artificial_sunlight 09-11-2012
Geschreven voor: Makita BHP453RHE

Update na een aantal maanden:

De boormachine werkt nog steeds geweldig en in het voor het eerst een accu moeten opladen (1.3mA)en dat na veelvuldig gebruik. Bij gaten boren in steen in de klopfunctie een grote hulp, en ik heb daarom ook geen moment spijt dat ik deze machine heb gekozen.

De boormachine ligt mij goed in de hand en trilt niet echt.

artificial_sunlight 13-07-2012
Geschreven voor: Makita BHP453RHE

Mijn eerste ervaring na 2 weken:

Het boormachine ligt goed in de hand en het gewicht valt goed mee. De afwerking van het apparaat is erg goed. Het instellen van de klop/boor/schroef functie gaat vrijgemakkelijk, als je de ring goed vast pakt. De ring verdraaien met twee vingers gaat niet zomaar.

De kop voelt robust aan en de metalen voorkant kan vrij draaien. Deze kun je dus gebruiken om de boormachine even te richten als je begint met boren.

Het lijkt mogelijk een broekriem klip aal de boormacine vast te maken, zoals je ook vaak ziet bij de duurdere modellen.

De klopfunctie heb ik nog niet getest. Als ik dit gedaan heb zal ik de review updaten.

Duurzaamheid kan ik natuurlijk na 2 weken nog niet echt beoordelen.