Makita BDF343SHE

Makita DF347DWLE

Makita DF347DWLE

Makita 14,4 V Combiset boren en schroeven

Makita 14,4 V Combiset boren en schroeven

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

vK.W. 26-04-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze machine gekocht als de opvolger van een 12 jaar oude Bosch met 2 nicad batterijen. De Makita voelt oerdegelijk aan en ligt uitstekend in de hand. Ik gebruik hem alleen om te schroeven en dat kan dit apparaat zeer goed. Zowel de langzame schroefsnelheid als de hoge voldoen zeer goed. Ik verwacht dat ik er jaren veel plezier van zal hebben. Het enige minpunt is, dat het meegeleverde bitje niet goed past. De BDF 343 SHE wordt in een degelijke koffer met 2 accu's geleverd die geen memory effect hebben (14,4V lithium-ion)

freson 10-11-2013 Product paar dagen in bezit

Wat een fijn apparaat, had hiervoor een Bosch PSR 12-2. Echt een verademing. Wat een kwaliteit is Makita. Accu's die gewoon opgeladen blijven en een mooie prijs kwaliteit. Zoek je een goed en betrouwbaar apparaat dan raad ik deze aan.

allesgemaaktvanhout.nl 08-07-2013 Product paar dagen in bezit

Prima machine ik kan overal bij hij is mooi compact prima prijs kwaliteit ik heb er in die paar dagen al heel wat mee gedaan. de accu zit snel weer vol +/- 20 min. Een topper. Allesgemaaktvanhout raad de machine dan ook aan.

Jurjen K 05-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat welke ik gekozen heb om de goede merknaam en het lichte gewicht. Vooral door dit gewicht is hij perfect voor boren en licht schroefwerk. Echter nu al enkele dagen met een gamma lion 18.8v (voor ca dezelfde prijs ) schroeven van 8 cm in pergola aan het draaien.. Al snel de makita aan de kant en met groot plezier al dagen op 1 accu bezig met de gamma. Onder de indruk van de kracht!. Wie weet is de makita 18v wel weer beter dan de gamma maar zeker ook een stuk duurder..

Dave62 05-02-2013 Product half jaar in bezit

Bijna een jaar in bezit, doet precies wat ie moet doen.
Oplader ziet er kwetsbaar uit, dus daar moet je voorzichtig meedoen. Indertijd bij Wehkamp gekocht voor EUR 152.60

Feiko52 18-06-2012 Product kwartaal in bezit

Heb deze accuboormachine nu 4 maanden in mijn bezit. Heb één accu leeg gebruikt en de tweede, die ik 4 maanden geleden had opgeladen was nog steeds prima opgeladen, zodat ik nog steeds kan doorwerken. Een heel verschil met alle eerdere machines die ik heb gehad.

ferryk78 09-03-2012 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken in gebruik. Bevalt me een heel stuk beter dan mijn vorige B&D waarvan ik de laatste tijd niet op aan kon. Deze Li-Ion batterijnen zijn een uitkomst. Een compact en licht apparaat maar voet toch degenlijk aan.
zoals eerder gelezen zijn er een aantal irritante nadelen.... het bitje past niet lekker in de snelspan kop, het bitje kun je niet ergens op het apparaat zelf vastklikken.
Tijdens schroeven druk je soms per ongeluk op de knop waardoor de draairichting veranderd.

Tevens zit er een soort van klopboor stand/functie op dit model, deze nog niet getest... maar weet ook niet of ik me er wat bij voor moet stellen

Feiko52 25-02-2012 Product paar dagen in bezit

Heb deze Makita als mijn 4e accuboormachine aangeschaft (na Ferm, Kinzo en Bosch die allen slecht bevielen, vooral door de accu-problemen. Het is een lekker in de hand liggend compact apparaat met veel power en precisie en licht in gewicht, zeker als je hem met een Bosch apparaat vergelijkt. De RHE heeft een snellader (15 minuten), de SHE niet, maar de accu laadt wel in 30 minuten op, voor mij uitstekend. Het is mijn eerste apparaat met een Li-ion accu.

36eddy 02-07-2011 Product paar weken in bezit

4,5
Deze boormachine van makita valt mij heel erg tegen. Het rammelt aan alle kanten en maakt veel lawaai bij gebruik.Normaal heb ik betere ervaring met Makita.
Het komt goedkoop en onbetrouwbaar over.

Herbie85 22-03-2012

36eddy,

Normaliter komt dit niet voor bij producten van Makita. Mogelijk dat je een productiefout hebt.

Ik zou Makita contacten om de boormachine te beoordelen.

Jelle66 12-01-2011 Product paar weken in bezit

Prima solide product. Was helemaal klaar met het merk B&D. Makita ligt goed in de hand, mooi compact, oplaadtijd 20-30 min.is echt snel (2 accu's meegeleverd in koffer). Veel torque. Klein nadeel; kan de bit niet op de Makita klemmen.