Hitachi DS18DJL(LC)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hitachi DS18DJL(LC) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel 02-02-2019

Krachtige middenmoter

Geschreven voor: Hitachi DS18DJL(LC)

Als tweede accuboor gekocht nadat 1 van mijn 2 oude 14v bosch kapot ging. Ik gebruik er 1 voor boren en een voor schroeven. De nog werkende Bosch bevalt goed maar is van een hogere prijsklasse. Deze doet alles prima dus wilde eens een ander merk proberen.
Deze Hitachi voldeed aan mijn criteria, 18v, 2 lithium batterijen, hoog koppel, max. €130.
Hij voelt iets kleiner in de hand dan de Bosch door het dunnere handvat. En hij voelt over het algemeen (knoppen en uiterlijk) ook iets simpeler of minder robuust aan vergeleken met de Bosch. Maar misschien is dat omdat ik er nu nog voorzichtig mee doe. Hij draait voor mijn gevoel niet zoveel toeren maar het koppel is zeer goed.
Ik heb hem nu 1 klus gebruikt voor voorboren. Handig ook dat je er een touwtje aan vast kan maken om hem aan je nek kan hangen zodat je hem niet steeds neer hoeft te leggen en op te pakken.
Bevalt prima.

Pluspunten

• Hoog koppel
  • Ophang oog

Minpunten

• Gevoelsmatig een lager max toerental
  • Minimale booropname 2mm

J.G. 10-05-2018

Prima Prijs/Kwaliteit verhouding en prettig in gebruik

Geschreven voor: Hitachi DS18DJL(LC)

Product prive gekocht en ook op het "werk" worden deze gebruikt
Voor alle allround klussen ligt het prettig in de hand

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • prettig mee werken

Tom 06-04-2017

Powermachine

Geschreven voor: Hitachi DS18DJL(LC)

Wat een super krachtige boormachine, superveel kracht voor een nette prijs.
Ligt goed in de hand en draait met gemak 6.0X100 schroeven in hout.

Pluspunten

• Kracht
  • ligt goed in de hand
  • Snelle laadtijd van circa 40 min.

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken