Bosch PSB 18 LI-2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSB 18 LI-2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

luukdewerd 06-07-2015
Geschreven voor: Bosch PSB 18 LI-2

Dit is mijn eerste boormachine en ik was op zoek naar een boormacine waarmee ik alle huishoudelijke klussen kon aanpakken. Dat is met deze boormachine zeker mogelijk! Ik heb hem gebruikt voor het zetten van een nieuwe schutting, ophangen van trapleuning, bevestigen nieuwe raamsloten en nog meer van dit soort klussen.

Accuduur is super, gaat een hele dag flink klussen makkelijk mee.

Erg handig is het lichtje wat bij schijnt als je boort.

De verschillende boorstanden zijn echt een uitkomst en doen precies waar de icoontjes op de boor voor staan.

Ik beveel deze boor zeker aan. Prijs kwaliteit is meer dan op orde.

Faar 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch PSB 18 LI-2

Ik zocht al een tijd lang een goede accuboor/schroefmachine. Eentje met veel power, waarbij prijs even niet van belang was. Uiteindelijk kwam ik op deze uit: de PSB 18 LI-2

Ik heb hem nu voor een aantal klusjes gebruikt. Hij werkt uitstekend en gebruiksvriendelijk. Je hebt niet eens een handleiding nodig om ermee aan de slag te gaan, alles wijst zichzelf uit. De accu's laden snel op en kan je lang mee door. Ik heb de machine al veel gebruikt, maar ik hoef nog steeds niet op de laden. Door de verschillende standen kan je variëren van rustig schroeven tot krachtig boren. Er zit veel power in het apparaat, al zou het wat mij betreft nog hoger kunnen. Bij sommige schroefklussen kan de machine niet de schroef helemaal vastzetten en moet ik met de hand dat afwerken. Toch komt hij al verder dan ik van andere schroefmachines gewend ben.

De accu's kan je ook op andere producten van Bosch gebruiken. Zo kan je geld besparen bij de aankoop van elektrisch gereedschap.

Al met al een prima product, een echte Bosch!

senna007 30-06-2013
Geschreven voor: Bosch PSB 18 LI-2

Eerlijk is eerlijk, nieuw gekregen van Marlene geweldig stuk gereedschap weegt niks 1,5 kilo en je boort er overal mee in, de muur,hout het maakt niet uit accu klopboormachine heel licht maar zeer krachtig ik maak niet snel reclame maar hier ben ik blij mee heel blij mee, je doed uren met 1 accu
Ik heb mijn hele bovenverdieping een metamorfose gegeven, steigerhouten slaapkamers 2 stuks dus bedden nachtkastjes en hanglegkasten alles zelf gemaakt en in elkaar gezet met dit machintje
Maar ook aan de muur vast boren van wand tot wand roldeur kasten ging probleemloos met deze klopboor wel even in etappes in de muur boren dus eerst een gaatje van rond6 en dan pas rond 10 bv
Nee echt een aanrader waarvan ik nog lang plezier hoop te hebben

Paul.H. 26-06-2012
Geschreven voor: Bosch PSB 18 LI-2

Ik heb dit apparaat in mijn bezit sinds 23 September 2009, helaas functioneert het niet meer sinds 24 juni 2012. Ik heb er tot dit tijd prettig meegewerkt ook al is de functie van klopboormachine niet bijzonder functioneel, het werkt net niet voldoende. Het apparaat is circa 10 tot 15 dagen per jaar gebruikt. Ik ben erg teleurgesteld in de duurzaamheid van Bosch. Dit is voor mij al het tweede apparaat van Bosch wat er net na de garantie termijn mee ophoud. Ik wil daarom dan ook Bosch apparatuur sterk afraden. Ik zal zelf in de toekomst geen apparatuur van Bosch meer aanschaffen.