Skil 2531 AA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Skil 2531 AA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin M 10-03-2014
Geschreven voor: Skil 2531 AA

Ik heb 'm nu een half jaar en ik gebruik 'm vaak. Ik vind het een heel fijn ding. Oersterk, ligt goed in de hand, je hebt een goede controle van de variabele snelheid. Zowel schroeven als boren gaan prima (voor boren de schakelaar bovenop op "High" zetten, voor schroeven op "Low"). De batterij gaat lang mee maar hij moet wel een halve dag laden. In de specs staat een laadtijd van een uur, vergeet dat. Na een uur gaat het groene ledje branden ten teken dat het laden voltooid zou zijn, vergeet dat. Als je hem gaat gebruiken zodra het groene ledje brandt ie zo weer leeg, je moet 'm gewoon een halve dag op de lader zetten, het ledje is voor de sier. Prachtig ledje trouwens. De LED-verlichting voor het gebruik is soms handig. De laadvoet is handig.

Het enige dat ik mis is een bithouder op het apparaat. Ik ben zeer tevreden.