Bosch PSR 7,2 Li - Reviews

Batterijtype
Li-Ion
Accu oplaadtijd
180 min.

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jan 03-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

erg handig en gebruikersvriendelijk

Ik gebruik deze "schroevendraaier"nu ongeveer 3 jaar. De aanschaffingsprijs was niet bepaald goedkoop ( ca. 90 euro voor zover ik mij herinner), maar het gebruikersgemak is geweldig.
Voor mij veel gemakkelijker dan de gebruikelijke schroefboormachines voor het in-uitdraaien van schroeven. Ook mijn vriendin is er erg happy mee.
Uiteraard een beperkte krachtcapaciteit maar voor de meest gebruikelijke schroeven geen probleem. Voor echte lange schroeven ( 10 cm of meer) niet zo geschikt.
Een aanrader, zeker ook voor onhandige mensen.

Pluspunten

• handig in gebruik (licht, handzaam)
  • redelijk krachtig
  • batterij kan redelijk lang gebruikt worden

Minpunten

• prijzig
  • minder geschikt voor lange schroeven

ro.es 05-03-2012 Product paar dagen in bezit

Voor het weekend in huis gehaald. Wat direct opvalt is toch wel de kracht van deze accuschroefmachine, I.i.g. krachting genoeg voor een accu boormachine.

Ik had al een Ryobi 4V (gek genoeg staat dit Amerikaanse merk niet op Kieskeurig om te beoordelen). Deze Bosch is 1 keer zo krachtig als het IXON model wat eronder valt. Verder heb ik ook de Bosch Uneo en heb daarom gekozen voor dit tussen model 7.2. LI en niet voor de 10,8LI die te dicht in de buurt komt van de UNEO.

Machine zit compleet in een koffer met een handig 25 delig schroefbitset. Deze machine heeft ook de Led verlichting. Niks op aan te merken, prima stuk gereedschap.