TP-Link Deco M5(3-pack) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link Deco M5(3-pack) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Chris 11-03-2021
  • Product gekregen

Erfenis No-way

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Na veel wifi problemen deze set in bruikleen van Delta glasvezel gekregen. Werkt perfect! Raadsel waarom ze alle klanten deze niet geven want zo blijf ik klant bij hen. (Daarvoor overwoog ik abonnement op te zeggen).

Jeffrey 10-09-2020

eenvoudige installatie en doet wat het beloofd

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Ik had een DVS systeem welke via het stroomnet werkte (of juist niet). Probleem was dat de KPN tv recievers nogal willekeurig zijn met wel of niet werken zonder kabels (terugspelen, pauzeren enz). Configureren ging eenvoudig via de app. Truc is om de Deco's op AP stand te zetten ipv router. bij routerstand werken de recievers niet met de functionaliteit van terugkijken en pauzeren. Nu overal goed en snel bereik (was 20 mbit en nu 170mbit) zelfs op zolder. Zeer tevreden.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • prijs

Minpunten

• kan de deco's niet ophangen (dubbelzijdig tape)

Bizarxc 11-12-2019

tp link deco 5 set

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

ik moet heel eerlijk zeggen in het begin veel moeite met snelheid van de 250mb haalde ik 80/100 mb mijn modem staat in brige modus daar heb ik dus geen last meer mee.
maar sinds de laaste update is de snelheid haalbaar en ook de app is veel beter geworden met meer functies ja deze set bevalt prima overal goed bereik boven beneden en achter huis.

Pluspunten

• mesh
  • snelheid
  • bevat een app
  • simpel in gebruik

Minpunten

• tot nu toe geen

MRamaekers 24-07-2019

Super eenvoudige installatie en doet het perfect

Prima product.

Leuk design. Prima bereik. Super eenvoudige installatie via de app.

Net geïnstalleerd dus de betrouwbaarheid moet nog getest worden.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Goed bereik
  • Eenvoudige installatie
  • App die doet wat het moet doen met een beetje meer

Minpunten

• Geen muurklemmen

Ralf 23-05-2019

De goedkoopste alleskunner. En perfecte kwaliteit.

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Deze deco M5 is perfect voor mensen die zowel niet zo technisch zijn als de techneuten. De goedkoopste mesh oplossing die ik heb kunnen vinden!

Sinds ik dit geïnstalleerd heb jaren geleden is er geen dag meer geweest dat ik slecht of traag internet heb gehad. Via de app kun je alle functies zelfs buitenshuis instellen. Dingen als Port forwarding etc zijn goed in te stellen en loop ik niet tegen problemen aan.

Ook de service is erg indrukwekkend. Ik heb het product gekocht direct na de product launch en er zaten toen nog wat bugs in. Deze werden snel opgepakt en opgelost.

Inmiddels is het product echt we volwassen en werkt alles naar behoren. Ja het lijkt duur... maar het is de prijs echt meer dan waard!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Controle op afstand.
  • Maximale snelheid makkelijk haalbaar
  • Betaalbare mesh oplossing
  • Erg veel functies

Minpunten

• Geen web interface.

Antoine 23-01-2019

Snel een woning met meerdere etages van wifi voorzien

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Met de TP-LINK Deco M5 3 pack installeer je eenvoudig en snel, in een gemiddeld eengezinswoning, een volledig dekend wifi netwerk. Van alle beschikbare mesh netwerken is het niet de meest snelle of meest uitgebreide set die je kan kopen, echter is het wel een de meest gunstige sets qua prijs/kwalilteit, zoniet de meest gunstige.

De set heeft geen eigen zender om onderling tussen de units te communiceren, dit gaat dus van het overige wifi verkeer af, waardoor je minder snelheid overhoud. De oplossing hiervoor is om de units bekabeld aan te sluiten, indien dit mogelijk is uiteraard.

Als je al bezit over een goede router/modem/firewall, kan je de set ook in Access Point mode zetten. Je wifi wordt dan een verlenging van je netwerk achter de router. Dit zal voor heel veel mensen niet van toepassing zijn. Ik ben echter zelf van mening dat je een goede dedicated router/firewall moet gebruiken, die daar echt voor is gebouwd en niet een wifi access point met router functionaliteit direct aan je internet verbinding moet hangen omdat dit "makkelijk" is. Safety first ;-)

Als de Deco M5 in Access Point mode is geconfigureerd kan je echter niet meer van een aantal services gebruik maken zoals de AntiVirus en Parental Control, maar zal voor degene die het zo installeren ook geen probleem zijn.

De dekking in ons (redelijk) nieuwbouw huis is perfect. Op iedere etage een unit (bekabeld) zorgt voor een goed dekking.

In een notedop een mooie set voor de normale gebruiker

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Kleine units
  • Eenvoudige installatie
  • Mogelijkheid tot bekabeld aansluiten
  • Antivirus en Ouderlijk toezicht

Minpunten

• Enkel te installeren door aanmaken TP-LINK account
  • Geen webinterface
  • Weinig geavanceerde opties voor pro-gebruikers
  • Access Point mode mist enkele opties

Chantal 22-07-2018

Werk goed

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

We hebben op advies van de medewerker in de winkel dit systeem gekocht. We zijn er erg tevreden mee. Doordat je op 3 punten in huis de Deco's plaatst heb je tussen deze dingen altijd goed bereik. Zelfs tot achter in de tuin!

Pluspunten

• Goed WiFi bereik.
  • Makkelijk te installeren via de app

Simon 10-07-2018

Heel simpel te bedienen en heel goede wifi

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Het zijn kleine kastjes, dat is mooi want ze vallen niet zo op. Maar er komt fantastische wifi uit. Installeren en bedienen is heel simpel in de app.

Pluspunten

• Compact
  • Goede wifi
  • Goede app

Wesdijk 29-01-2018

Push it to the limit

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Eindelijk... weer full speed internet door het hele pand. Goede verpakking, werkt perfect met de app, installatie een eitje.

Rob 04-12-2017

Eindelijk overal in huis goede Wifi

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Eerder van alles geprobeerd om boven in huis goede Wifi te krijgen. Homeplugs werkten in ons huis heel matig. Kabels trekken gaat moeilijk. Wifi met name op zolder was heel slecht. Na installatie van de TP-link Deco M5 hebben wij nu in het gehele huis snelle Wifi. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Zeer gemakkelijk te installeren
  • Snelle Wifi
  • Leuke vormgeving

Martens 15-11-2017

Heel goed!

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Na een hoop oplossingen in de vorm van aan elkaar geknoopte kabels en wifi versterkers hebben wij nu DECO in huis. En het is geweldig. Het systeem is mooi en valt niet op. Het installeren was ontzettend eenvoudig, maar dat geldt eigenlijk voor alles in de deco app. Ontzettend gebruiksvriendelijk. We hebben nu overal een wifi netwerk. Echt op alle plekken, zelfs de tuin. En het is niet nodig om daar zelf iets aan te doen. Het werkt gewoon.

Pluspunten

• Heel makkelijk / gebruiksvriendelijk
  • Overal snelle wifi

Henk Ooms 05-07-2017

Compact, maar zeer krachtige apparaatjes

Geschreven voor: TP-Link Deco M5(3-pack)

Mooie apparaatjes die een netwerk creeren in huis. Geen gedoe met moelijke instellingen, gewoon de app installeren, de instructies volgen en voilla. Na de update van vorige week een aantal opties erbij en het de deco ziet er ook nog eens mooi uit. Doordat hij zo compact is, is de deco ook makkelijk weg te werken. Nu een sterker wifi signaal dan ooit in mijn huis en ik ben van dat ellendige inloggen op verschillende netwerken af. Aanradertje dus.

Pluspunten

• Compact
  • Simpele installatie
  • Prima design
  • Razend snel internet

Minpunten

• Nog veel updates nodig

Rudy 24-10-2017

En heb je inmiddels al (veel) updates gehad? Of is TP-link daar niet zo scheutig mee?