Sitecom WLX-7000 AC1200 Wi-Fi Dual-band Access Point

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLX-7000 AC1200 Wi-Fi Dual-band Access Point op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BoDinges 05-01-2018

Pak uit...Plug in....en Go !

Ik had al een Sitecom router en was daar uitermate tevreden over. Toestel werkt altijd en is zeer betrouwbaar. Mijn oude acces point had het begeven en de keus was dan ook niet moeilijk meer, het werd weer een Sitecom product! Na het uitpakken was ik binnen 5 minuten weer online met diverse draadloze toestellen. Mobiel, tablet en/of laptop....met een paar muisklikken zo geregeld!
En in en om huis.....prima signaal!! Bijzonder tevreden dus!

Pluspunten

• Gemakkelijk, geen gedoe
  • Geen ingewikkelde instellingen...niets!
  • Simpel de gegevens invoeren en klaar!

Minpunten

• Geen gevonden

Luc 03-01-2018
  • Product gekregen

Snelle WIFI, eenvoudige installatie

Dit is een snelle WIFI access point, met dubbele band (2.4 en 5Ghz). De installatie is zeer eenvoudig, maar er zijn voldoende settings om eea af te stellen naar behoefte. Ik heb er intussen twee hangen om een volledige dekking van mijn vier verdiepingen te bekomen.
Het enige minpuntje is de wel heel beperkte registratieperiode (3 weken na aankoop) om van de 10 jaar garantie te kunnen genieten. Als je dit access point online koopt, rekening houdend met verzendtijd en (als je het als cadeau krijgt) de tijd dat het ingepakt ligt te wachten, kan je soms deze termijn niet halen.

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig te installeren

Minpunten

• beperkte termijn registratie verlengde garantie

Ubo 14-11-2017

voor wie perfecte Wifi wil!

ter vervanging gekocht van andere access point. deze Sitecom heeft veel meer bereik en snellere Wifi. Aangesloten via een powerline adapter haal ik op een laptop met Wifi nog steeds 100 Mbps op een 200 Mbps abonnement. Plug and Play - aansluiten is een eitje. Via de Ethernet poorten de TV, Blu-Ray en de decoder aangesloten. En dat voor die prijs - aanrader!

Pluspunten

• groot bereik Wifi
  • snel
  • 5 Lan poorten

Minpunten

• velle leds

Max 04-11-2017

Goed bereik, beloofde snelheid, 5 GB poorten

Flink bereik, 5 GB poorten, dual band, snelle installatie. Perfect porduct en niet duur. Daarnaast ook nog 10 jaar garantie als je binnen 3 weken registreert. Sitecom bewijst hoe het ook anders kan!

Pluspunten

• Flink bereik
  • Beloofde snelheid wordt gehaald
  • Dual band
  • 5 GB poorten
  • Niet duur

N. 04-11-2017

Snelle en duidelijke setup

Snel geleverd door Coolbleu. Direct plug en play voor de onervaren gebruiker.
Voor de ervaren gebruiker; makkelijke interface om snel alles naar eigen hand te zetten.
Sitecom kwaliteit met 10 jaar garantie na registratie zegt genoeg.

Pluspunten

• Snelle setup
  • Duidelijke Interface
  • Mogelijkheid om als router te gebruiken

Marcel 28-10-2017

Perfecte AC

Deze AC is perfect voor mijn toepassingen. Ik heb diverse IPads en Pc aangesloten. Werkt zeer snel. Zelfs op zolder een goed bereik. Top product.

MB 13-10-2017

goede AC, werkt naar behoren

Ik had bijna geen bereik in de woonkamer. Van alles geprobeerd, monteurs van zeelandnet drie keer voor ter plaatse geweest. Op aanraden van de laatste monteur UTP kabel getrokken van modem naar WK, dit Ac point geïnstalleerd en de problemen zijn verholpen. Installatie waar ik een beetje tegen opzag was eenvoudig.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • snelle wifi
  • prijs/kwaliteit
  • niet super groot, en aanwezig in de WK
  • 5Ghz

GijsAntoon 30-06-2017

Niet mooi, wel enorm functioneel

Dit is een aankoop waar je geen spijt van krijgt. De installatie is letterlijk 'stekkertjes erin en gaan'. Eenvoudig online inloggen om SSID / wachtwoord te wijzigen. Supersnelle 5G modus (ik test 150 Mb/s up en download), goed bereik (t/m in de tuin). Doet precies wat ik gehoopt had! Enige minpuntje: een access point wil je meestal in het zicht neerzetten. Hij is niet lelijk (ook niet mooi), maar niet in het wit verkrijgbaar, en die lampjes zijn ronduit irritant. Verder super!

Pluspunten

• Gemak van installatie
  • 5Ghz

Minpunten

• Zwart
  • Lampjes

carmen 11-06-2017

Het werkt ontzettend goed

Wij hebben voor dit product gekozen omdat ik advies heb gevraagd aan een deskundige. Het werkt zo ontzettend goed. De wifi werkt ontzettend goed.

Willem 09-06-2017

weinig bereik en voelt goedkoop aan

ik heb deze access point aangeschaft omdat ik een beter bereik wou in de tuin. dit eindigde met een grote teleurstelling omdat mijn KPN router (V10) een beter bereik had dan deze access point.
de behuizing doet erg goedkoop aan. voor de prijs van bijna 90 euro had ik wel wat beter materiaal/afwerking verwacht. toen ik hem uit de verpakking haalde dacht ik zit er ook nog wat in de behuizing of is ie leeg. er is maar 1 pluspuntje aan dit apparaat en dat is de plug en play. stekker en netwerk kabel inpluggen en de meegeleverde wificode invoeren op je laptop etc. en hij doet het. dus geen ingewikkeld gedoe.

Pluspunten

• makkelijke installatie

Minpunten

• weinig bereik
  • doet goedkoop aan
  • te duur voor deze kwaliteit
Hennie Rozengarden 27-06-2017

Je zou ook eens kunnen proberen om via de webinterface het AP eens op een ander kanaal te zetten. Misschien dat je bereik dan wel beter wordt.

Hennie Rozengarden 27-05-2017

Goed en snel accespoint

Aangeschaft omdat ik geen wifi op mijn balkon had. Na de installatie goede verbinding op het balkon. En ook nog 5GHz Wifi wat mijn router niet heeft. Redelijk snel geïnstalleerd.

Pluspunten

• 2.4 en 5 Ghz wifi
  • Snelle installatie
  • Ingebouwde 5 poorts switch
  • Goede prijs prestatie

Minpunten

• Moet ik nog ontdekken.

Teedee 02-04-2017

Eindelijk simpel!

Eindelijk een product waar je alleen de stekker in moet doen! Kopen, stekker erin, en hij doet het. Werkt zowel als switch, 4 uitgaande poorten, als als wifipunt. Code op ipad oid invoeren en het werkt. Geen communicarie zoeken, niks op internet klooien. Nee, gewoon werken. Zo wil je het. Prima.

Pluspunten

• Simpele installatie
  • Sterk signaal

Minpunten

• ? Nog niet gevonden

Rama1 24-02-2017

Prima accesspoint, top.

Prima accespoint voor redelijke prijs. Aangeschaft om mijn netwerk met 5 ghz wifi uit te breiden. Zeer goede wifi. Aansluiten is een fluitje van een cent. Makkelijker gaat niet. Ook de gui ziet er eenvoudig uit. Het wijst zich vanzelf.

Pluspunten

• Goede wifi
  • Makkelijke installatie

John Conte 18-02-2017

WLX-7000 AC-1200 Wifi Acces Point

Top product en makkelijk aan te sluiten, Plug and Play. Nu overal Wifi in huis. Je kan de AC draadloos als bedraad gebruiken. Zelfs voir een leek zoals ik was dit te doen. Nu op alle verdiepingen en zolder volkedige wifi. Kinderen blij, hoeven niet meer beneden te zitten met hun laptop.

Pluspunten

• Plug and Play
  • Dual band
  • Snel
  • Betere connectie

Minpunten

• Nog niet gevonden

Vermeulen 09-02-2017

Heel goede Access Point

Doet alles wat hij moet doen. Is echt plug-en-play, heb de kabel ingestoken en had direct overal in huis een betrouwbaar en snel wifi-signaal, zonder dat ik zelf moest beginnen installeren en aan instellingen zitten sleutelen.

Pluspunten

• Plug-and-play
  • Snel en betrouwbaar signaal

Minpunten

• Houder voor wandbevestiging lijkt wat gammel

René Hil 13-01-2017

WLX-7000 AC1200

Werkelijk plug & play. aansluiten, aanzetten en tot mijn verbazing werkt hij gelijk.
300 + 900 Mbps door jezelf ook nog aan te passen, kanaal etc.
Via je tel of tablet zo in het menu te komen.
Een oude man zoals ik kan het zelfs.
Gewoon een geweldig apparaat zeker voor de prijs.
En nog na je netwerk aansluiting 4 snelle poorten over.
Zeker aan te bevelen voor uitbreiding van je netwerk.

H. Gieling 18-08-2016

Top product. Makkelijk aan te sluiten en overal bereik. Zeer aan te bevelen. Had ik jaren eerder moeten doen.

Libertines 04-08-2016

Omdat ik thuis en in mijn winkel maar bar weinig bereik had met de standaard WIFI van de Experiabox V10 zocht ik hier een goede oplossing voor.
De Experia staat op de eerste verdieping maar ondanks dat het een oud pand is, met weinig geïsoleerde wanden en vloeren en zonder betonnen wanden, had ik op de begane grond en op de tweede verdieping vaak geen enkel of slechts een zwak signaal.
Behoorlijk irritant i.v.m. GSM en vooral ook mijn PIN-apparaat.
Dat is nu opgelost, hoewel ik, helemaal achterin op de begane grond, nog wel een dode hoek heb maar dat hoop ik nog wel op te lossen door de AP nog wat gunstiger te plaatsen.
Het installeren is een eitje, zelfs voor een digibeet als ik.

Rene 10-07-2016

Super en Simpel

Sinds een aantal dagen in het bezit van een Sitecom AC1200. Na meerdere andere apparaten te hebben geprobeerd is dit de meest betrouwbare en simpel te installeren oplossing voor uw Wifi probleem!

Bert 30-04-2016

Blij met de aanschaf van de Sitecom WLX-7000

Van deze aankoop heb ik echt geen spijt.
WiFi leek bij ons thuis nergens op, als je op de eerste verdipeing kwam of op zolder dan was de lol er af of liever gezegd er was geen of nauwelijks signaal. Nu kunnen we overal in huis of buiten om het huis gewoon gebruik maken van een goed werkend WiFi signaal.

Diego 17-03-2016

SUPER access point voor een eerlijke prijs !!!

Voor ik de Sitecom in huis had, haalde ik slechts tussen de 1,7 en 2,8 met de speedtest van Telenet.
Nadat ik de access point had ingeplugd, had ik meteen een snelheid van 28,75.
Een gigantisch verschil, waardoor mijn WIFI nu zelfs sneller is dan via de kabel.
Op amper 5 minuten had ik het apparaat aangesloten, kinderspel.

Gerard van de Ven Tegelen 10-03-2016

Super oplossing

Aan gesloten op mijn ziggo modem super wifi signaal door het hele huis. Aansluiten en instaleren was super eenvoudig. Dus kortom zeker z'n geld waard.
Mensen met een slechte wifi verbinding kopen dat ding ik had het veel eerder moeten doen.

Harry 19-01-2016

Omdat ik een heel slechte WiFi van mijn ziggo modem/ router heb, heb ik me vandaag dit access piont gekocht. Na veel onderzoek van te voren gedaan te hebben.
Wat er op de site van Sitecom geschreven wordt klopt precies. Inpluggen op Ziggo router,vooraf opgegeven wachtwoord invullen en klaar. Ik stond er verbaasd van. Zelfs iemand die er geen verstand van heeft lukt dit!
Nu het ontvangst, op plekken waar mijn Ziggo modem het liet afweten, perfect ontvangst. Zelfs op zolder waar het Ziggo modem het liet afweten.
Ik ben zeer onder de indruk van dit access piont.
Wat ook fijn is dat het access piont dat het automatisch schakelt tussen 2,4 en 5 GHz .