Sitecom WLX-7000 AC1200 Wi-Fi Dual-band Access Point - Reviews

H. Gieling 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Top product. Makkelijk aan te sluiten en overal bereik. Zeer aan te bevelen. Had ik jaren eerder moeten doen.

Libertines 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

flink bereik

Omdat ik thuis en in mijn winkel maar bar weinig bereik had met de standaard WIFI van de Experiabox V10 zocht ik hier een goede oplossing voor.
De Experia staat op de eerste verdieping maar ondanks dat het een oud pand is, met weinig geïsoleerde wanden en vloeren en zonder betonnen wanden, had ik op de begane grond en op de tweede verdieping vaak geen enkel of slechts een zwak signaal.
Behoorlijk irritant i.v.m. GSM en vooral ook mijn PIN-apparaat.
Dat is nu opgelost, hoewel ik, helemaal achterin op de begane grond, nog wel een dode hoek heb maar dat hoop ik nog wel op te lossen door de AP nog wat gunstiger te plaatsen.
Het installeren is een eitje, zelfs voor een digibeet als ik.
Rene 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super en Simpel

Sinds een aantal dagen in het bezit van een Sitecom AC1200. Na meerdere andere apparaten te hebben geprobeerd is dit de meest betrouwbare en simpel te installeren oplossing voor uw Wifi probleem!

Bert 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met de aanschaf van de Sitecom WLX-7000

Van deze aankoop heb ik echt geen spijt.
WiFi leek bij ons thuis nergens op, als je op de eerste verdipeing kwam of op zolder dan was de lol er af of liever gezegd er was geen of nauwelijks signaal. Nu kunnen we overal in huis of buiten om het huis gewoon gebruik maken van een goed werkend WiFi signaal.

Diego 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER access point voor een eerlijke prijs !!!

Voor ik de Sitecom in huis had, haalde ik slechts tussen de 1,7 en 2,8 met de speedtest van Telenet.
Nadat ik de access point had ingeplugd, had ik meteen een snelheid van 28,75.
Een gigantisch verschil, waardoor mijn WIFI nu zelfs sneller is dan via de kabel.
Op amper 5 minuten had ik het apparaat aangesloten, kinderspel.

Gerard van de Ven Tegelen 10-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super oplossing

Aan gesloten op mijn ziggo modem super wifi signaal door het hele huis. Aansluiten en instaleren was super eenvoudig. Dus kortom zeker z'n geld waard.
Mensen met een slechte wifi verbinding kopen dat ding ik had het veel eerder moeten doen.

Harry 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Omdat ik een heel slechte WiFi van mijn ziggo modem/ router heb, heb ik me vandaag dit access piont gekocht. Na veel onderzoek van te voren gedaan te hebben.
Wat er op de site van Sitecom geschreven wordt klopt precies. Inpluggen op Ziggo router,vooraf opgegeven wachtwoord invullen en klaar. Ik stond er verbaasd van. Zelfs iemand die er geen verstand van heeft lukt dit!
Nu het ontvangst, op plekken waar mijn Ziggo modem het liet afweten, perfect ontvangst. Zelfs op zolder waar het Ziggo modem het liet afweten.
Ik ben zeer onder de indruk van dit access piont.
Wat ook fijn is dat het access piont dat het automatisch schakelt tussen 2,4 en 5 GHz .