De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WA854RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

FDA 19-03-2016

makkelijk te installeren en werkt prima

Geschreven voor: TP-Link TL-WA854RE

al enige tijd in gebruik. Installatie ging vrij soepel en daarna veel profijt gehad van dit apparaat. Heel soms lijkt hij vast te lopen (ong. 1x per maand), maar na een keer spanning eraf en weer op doet hij het weer perfect

AK427 19-10-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WA854RE

Pas bij de 3e computer werkte de connectie (terwijl dezelfde handeling gevolgd werd). Aanhouder wint uiteindelijk, maar eenvoudig was anders. Probleem was dat netwerk verbinding niet tot stand werd gebracht en daardoor was er geen WiFi koppeling met apparaat om instellingen te wijzigen. Volgende keer neem ik er een met directe Ethernet (kabel) verbinding, zodat configuratie altijd mogelijk is.

Ab E 22-06-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WA854RE

Doet voor mij wat hij moet doen, d.i. ontvangst in de tuin zonder 0.0 met TP-Link Prima

installeren met Experia box, fluitje van een cent

NLJazzman 22-06-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WA854RE

want die ligt al een tijd in de la.... het werkt gewoon niet of de handleding is te onduidelijk... krijg hem niet goed en stabiel aan de praat. handleiding en de info op internet spreken elkaar tegenbijv over "het hoe lang de knop ingedrukt houden" 2 minuten of 2 seconden is wel een verschil... ben maar met dit soort dingen van verschillende merken gestopt... dit was de 3e al... prut apparaten...