Teufel Boomster zwart

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Boomster zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sander 04-04-2017

Teufel Boomster

Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Mooie speaker met een top geluid goede bas. Neutraal geluid. Een echte aanrader. Meer dan genoeg power voor een feestje binnen of in je tuin. Met een notebook wel meer geluid dan de telefoon maar dat ligt niet aan de speaker. Wil je meer powerwall dan zou je kunnen gaan voor de Boomster XL.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede bass
  • Mooie vormgeving
  • Accuduur ( fabrikant opgave ) nog niet geprobeerd
  • Bass sterkte te regelen

Minpunten

• Geen speaker die je ff snel makkelijk meeneemt.
  • Geen accu indicatie

Boelyb 11-07-2015
Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Wat een speaker! Zoals de rest van de review schrijvers heb ik ook al maanden research gedaan naar een mooie Bluetooth speaker die makkelijk overal mee naar toe te nemen is en het beste geluid naar formaat geeft! In de winkel naar meerdere speakers geluisterd; Bose, B&W, JBL, Sony, Harman en Kardon. Overal miste ik iets qua volheid geluid en prijs verhouding ( dure speakers met weinig klank kast). Ook had ik op internet nog reviews gelezen van de Denon envaya en de Jabra solemate Max.
Toch heb ik de gok genomen voor Teufel ( is enkel online te bestellen en vooraf niet luisterbaar) omdat deze ter vergelijking met andere speakers een subwoofer heeft, 2 midrange drivers en 2 tweeter drivers heeft.
Ik heb de speaker nu 2 maanden en wat ben ik er blij mee!
De vormgeving is robuust, strak, en makkelijk mee te nemen naar t zwembad door de degelijke handgreep. Het geluid is neutraal! Je krijgt muziek te horen zoals t is opgenomen in de studio. De bassen zijn nog in te stellen via equlizer op je audio bron. En de subwoofer is nog afzonderlijk af te stellen op het apparaat zelf ( bij mij staat tie altijd vol open).
Zelf gebruik ik de speaker in combinatie met spotify en deezer via de ipad en iPhone. Door APTX Bluetooth beschik je over cd kwaliteit streaming. Dit is voor mij echt een merkbare meerwaarde.
De USB aansluiting die word gebruikt als powerbank is ook ideaal! Aux en Fm maken het t een complete speaker.

Ik had de speaker voor €255,- door een actie van teufel waarbij ik 15% korting kreeg.
Na een dag had ik speaker netjes verpakt binnen. Goede service van Teufel!

Twee weken na ontvangst ben ik nogmaar eens gaan luisteren in de winkel naar de speakers van Bose en B&W. Daar bevestigde ik nogmaals dat ik de beste keuze had gemaakt!

En als ik toch een minpuntje moet geven dan is dat ook zoals hierboven het aflezen van de lampjes bij zonnig weer en t ontbreken van batterij status en het aflezen van de frequenties. Maar dit moet absoluut geen reden zijn om deze waanzinnige speaker te laten staan.

Keessie 12-06-2020

Het is mogelijk om de batterijstatus af te lezen.
Dit kun je doen door tijdens het gebruik van de speaker heel even de aan/uit toets aan te raken.

Jelmer505 22-06-2015
Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Het eerste wat mij opviel was het mooie design. Ook de strakke bouw waardoor die premium aanvoelt. Maar heb natuurlijk niet een speaker gekocht om er naar te kijken en voelen, dus de muziek ging gelijk aan. :9

En WAUW wat een geluid :o ! De bas die uit deze mobiele speaker komt echt geweldig! ook mooie mids en highs, maar die bas was ik echt verbaasd van! Heel mooi en duidelijk geluid ook totaal geen ruis of feedback.

Verbinden met bluetooth is heel makkelijk, zeker als je NFC heb(handleiding niet hoeven gebruiken)! FM werkte ook goed(ga dit alleen nooit gebruiken). Het enige wat is mis is de status van de accu |:( . Kan nooit weten wanneer de Boomster nou leeg of helemaal vol is. Dit is dan ook het enige waar ik over kan klagen, voor de rest is het echt een hele goede speaker _/-\o_ !

Ging dezelfde avond nog beachvolleyballen, daar klonk die zeker ook heel goed! Heel het veld kon de speaker goed horen! Dus als je opzoek ben naar een speaker met een lekkere bas en je heb een redelijk groot budget dan is de Boomster zeker wat voor jouw!

PauluzV 11-06-2015
Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Na een zoektocht van 6 weken lang, waarbij ik meer dan 20 verschillende speakers heb geluisterd, heb ik besloten om de Boomster te bestellen. En dat was de juiste keus...

Kort samengevat; een mooi speaker, met handige ingebouwde accu en een waanzinnig geluid. Vanmiddag al flink de indruk kunnen maken bij wat collega's. :)

Uitgebreide review:

Ik heb gekeken naar verschillende modellen van Bose, UE, Harman Kardon, Sony, Klipsch en ga zo maar door. Op alle speakers was wel IETS aan te merken, met name het geluid miste vaak fatsoenlijke laagweergave bij vrijwel alle speakers.

Als de speaker het al kon, dan was dat alleen op lagere volumes en werd het geluid zeer snel lelijk zodra je het harder zette.

In finale stond uiteindelijk de Harman Kardon Go + Play. Qua geluid een beest van een speaker, maar met 2 grote nadelen. Het formaat + onhandige vorm en dat hij onderweg alleen op normale batterijen werkt en daarbij niet energiezuinig is.

Toen toch maar eens gaan kijken wat Teufel bood en vond ik deze Boomster. Helaas vond ik maar weinig Nederlandse reviews, maar waren er wel een aantal Duitse te vinden. Deze waren allemaal erg positief. Na wat demo filmpjes op Youtube gehoord te hebben, besloot ik de sprong te wagen.

Zoals hierboven al gezegd; een geweldig geluid en ideaal onderweg te gebruiken vanwege de accu.

Enige nadeel wat ik tot zover kan noemen zijn de lichtjes in het instrumenten paneel. Deze zijn buiten lastig af te lezen.

YMal 31-03-2015
Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Een geweldig apparaat, eenvoudig in de bediening en simpel te koppelen met o.a. iPad, iPhone en televisie. Dankzij de accu kan ik hem overal mee naar toe nemen en ben ik altijd en overal gegarandeerd van geweldig geluid!

Germa12 25-03-2015
Geschreven voor: Teufel Boomster zwart

Een portable speaker met een strakke vorm. De handleiding kan beter maar het gebruikersgemak is groot. Het geluid is fantastisch, ook met volume knop helemaal open zuiver! Youtube vanaf mijn telefoon luisteren is te gek. De radiozenders kun je niet zelf regelen, dat is jammer. Het gebruik als handsfree set voor je telefoon werkt ook goed. Als je een heel goed geluid wilt zeker een aanrader.

Keessie 12-06-2020

De zenders zijn handmatig in te stellen door de plus- en min toetsen aan te raken die naast de voorkeurzenders zitten.