Wasmachine.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wasmachine.nl.

Wasmachine.nl stelt zich voor

Wasmachine.nl is dè specialist in witgoed. In onze showroom vind je dan ook een uitgebreid aanbod van wasmachines, wasdrogers, was-droog combinaties en vaatwassers van diverse merken als Bosch, Siemens, Miele en LG. Wij hebben een breed assortiment en onze 400 modellen zijn altijd ruim op voorraad. Wasmachine.nl werk rechtstreeks met officiële importeurs, dus je bent altijd verzekerd van 100% fabrieksgarantie. Onze razendsnelle specialisten verwelkomen je graag in onze showroom in Naarden. Waarom Wasmachine.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg

Op basis van 497 review s geschreven in het afgelopen jaar

8.8

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Stoks 25-08-2016 In winkel gekocht
Mediamarkt

Wasmachine

Prima winkel goed geholpen. Personeel was goed op de hoogte. Werd meegedacht over de prijs en het type wat je voor je geld krijgt

Grote winkel maar niet te vool

Worden ook andere machnie s getoond

Pluspunten

• Veel Personeel
  • Alles staat netjes

Minpunten

• Geen minpunten

eenvoudig en snelle levering 08-08-2016 Online gekocht

gewoon zoals het hoort snel en eenvoudig en duidelijk

Groot assortiment goede prijzen en snelle levering

Groot assortiment goede prijzen en snelle levering

Marco Harskamp 07-08-2016 Online gekocht

De levering was vertraagd door een software probleem. Maar we zijn goed op de hoogte gehouden. Verder is het heel prettig dat je ook nog een half uurtje van te voren een sms krijgt. Ook de bezorgers waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Kortom een zeer goede ervaring mbt service en levering

Aanbeveling
Super service en goed product.

Martijn 04-08-2016 Online gekocht

6,8

Geen direct contact gehad maar bedrijf stuurt zo veel emails dat het irritant is. Van 1 aankoop nu 7 emails ontvangen.

Aanbeveling
Hecht niet te veel waarde aan de beoordelingen over dit bedrijf. Klanten worden platgespamt met emails (zogenaamde service emails waar je je niet voor kan uitschrijven) om het bedrijf te beoordelen en je aankoopbedrag terug te winnen.

Dino 03-08-2016 In winkel gekocht
Expert Kramer in Marum

klant vriendelijk

hele goede service netjes uitgelegd

de cijfer zegt genoeg

Aanbeveling
wat moet ik zeggen eigenlijk zegt de cijfers genoeg vind ik

nee eigenlijk niet

reshmi Satchwell 02-08-2016 Online gekocht

Product s avonds besteld en werd direct de volgende avond geleverd! Niet de hele dag thuis blijven maar maar 2 uurtjes super

Wasmachine geïnstalleerd en oude meegenomen :)

Aanbeveling
Snel in huis goede service vriendelijke installateurs!

Pieter Rijneveld 01-08-2016 Online gekocht

s,avonds 19.00 besteld volgende dag in huis

komen de machine boven afleveren in flat en sluiten hem ook aan en nemen oude machine mee

ruime keuze

Aanbeveling
ruime keuze goeie service goeie prijs/kwaliteit verhouding

ga zo door

Natalie 30-07-2016 Online gekocht

Netjes op tijd afgeleverd , en neer gezet

Assortiment
Veel te krijgen merken, modellen

Aanbeveling
Ik geef t zeker door aan andere

Rob Hilgers 29-07-2016 Online gekocht

overzichtelijke en snel werkende site

ik was zeer aangenaam verrast dat de droger die bezorgt werd, twee trappen opgedragen werd en gelijk op de juiste plek gezet werd

DRutze 28-07-2016 Online gekocht

Thuis bezocht en geïnstalleerd zonder problemen

De wasmachine werd zodanig afgeleverd en geïnstalleerd dat ik meteen kon beginnen met wassen

Assortiment
Mooi en uitgebreid, vol goede keuzemogelijkheden

Extra toelichting
Super eenvoudig, goede service, snel geleverd? Helemaal ideaal

lagendijk 28-07-2016 Online gekocht

duidelijke webside

genoeg keuzemogelijkheden

alles zeer duidelijk

Silvana 27-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website

Goede service, gelijk bericht gekregen over de aflevering.

Assortiment
Scherpe prijzen en een groot assortiment.

hugo 24-07-2016 Online gekocht

bestelling ging snel en werd keurig afgerond

Konden op de dag van de bezorging de bezorgdienst keurig volgen en de bezorgtijd klopte helemaal.

Aanbeveling
behandeling prima; wasmachine werd netjes op z'n plaats gezet; startklaar en oude machine meegenomen.

Raaj Kalloe 18-07-2016 Online gekocht

Duidelijke informatie en goed vergelijkbaar.

Super naar verwachting, telefonisch vriendelijk en informatief.

Assortiment
Alle up to date producten en goeie aanraders.

Aanbeveling
Precies hoe het moet, ook bezorging was super. Snelle bezorging. Velen kunnen hiervan leren!

Arthur Bok 14-07-2016 Online gekocht

Duidelijke en eerlijke website. Overzichtelijk en te rangschikken op merk en prijs. En ook nog eens de goedkoopste voor ons dan.

Prima telefonisch advies en de wasmachine werd keurig afgeleverd op de 1e verdieping op een moment dat ons uitkwam.

Assortiment
Ruime keuze, niet alle modellen maar wel in iedere prijsklasse ruime keus.

Aanbeveling
Gekeken voor een wasmachine op het internet en in winkels.
Na een tijdje bleek wasmachine.nl het goedkoopst en wij kregen ook nog keurig en eerlijk telefonisch advies. De levering konden wij zelf bepalen en je hoeft er niet eens de hele dag voor thuis te blijven. Werd keurig naar boven getild door 2 vriendelijke mannen.

francisca 14-07-2016 Online gekocht

Via de site de wasmachine kunnen reserveren en heb het door omstandigheden zelfs kunnen verlengen zonder daar moeilijk over te doen.

Ik heb klantenservice gebeld en de mevrouw heeft mij zeer vriendelijk en correct geholpen. Heeft meegedacht over de beste oplossing.

Assortiment
Omdat jullie gaan stoppen met wasmachine is de keuze wat beperkter dan voorgaande jaren. Deze 8 kilo Samsung wasmachine is voor onze dochter. 2 jaar geleden ook hier onze 12 kilo Samsung wasmachine gekocht.

Aanbeveling
Zeer klantvriendelijk, jammer dat jullie gaan stoppen met wasmachines/drogers. Hadden graag in de nabije toekomst nog 2 drogers bij jullie gehaald.Via de site besteld/gereserveerd en pas nadat hij uit het magazijn kwam in de winkel kunnen bekijken.

Extra toelichting
Ondanks demo model toch alle garantie gekregen. Helaas zat het gebruiksaanwijzingsboekje er niet bij maar dat hebben we via de Samsung site kunnen downloaden.

te velde 13-07-2016 Online gekocht

6,8

De bestelling was makkelijk geplaatst.

levertijd van de wasdroger was prima, echter de afvoercondenskit kon pas een dag later geleverd worden. Daardoor was de full service monteur die we hadden besteld voor niks. Uiteindelijk hebben we zelf de boel aangesloten.
Positief waren de berichtjes per sms over het leveringsmoment.

Assortiment
dat wat we nodig hadden was er, verder niet gewinkeld

Tamara 12-07-2016 Online gekocht

Website is heel overzichtelijk

Het bleek dat mijn droger niet op de afgesproken dag bezorgd kon worden omdat een deel niet aanwezig was bij de vervoerder. 1 Telefoontje en dit werd goed opgepakt en opgelost.

Vivian Heemskerk 09-07-2016 Online gekocht

Makkelijk te vinden wat je zoekt, overzichtelijk, goeie opbouw, goede service, snel in reageren, goede begeleiding van begin tot einde

Niets op aan te merken. Ook toen de wasmachine geleverd werd, het ging snel, vakkundig en de bezorgers waren ook heel vriendelijk en vroegen me zelfs vragen rondom mijn verhuizing, toonden interesse en hielden rekening met mijn wensen, gingen respectvol met mijn gkochte produkt om, legden kort en simpel het nodige uit en zorgden dat alles prima werkte

Aanbeveling
een van de beste webwinkels voor mij tot nu toe, ik zal het zeker aanbevelen bij mensen die ik ken.

Extra toelichting
assortiment mag nog wat uitgebreider, verder alles prima

GHS 09-07-2016 Online gekocht

Je kan met filters op de website gemakkelijk vinden wat je zoekt.

Ze brengen de spullen netjes op de juiste plaats en sluiten deze ook voor je aan!

Assortiment
Prima, ik heb gevonden wat ik zocht.

Nmsnrv 08-07-2016 Online gekocht

Snel te vinden wat ik zocht

15 euro extra voor naar boven tillen wat aan de hoge kant. Had een afvoerslang besteld die werd niet geleverd. Gebeld zou direct na gezonden worden. Dag later mail ontvangen dat hij helemaal niet op voorraad kwam en of het geld terug gestort kon worden. Geld nog niet ontvangen.

Aanbeveling
Prima winkel alleen niet leverbare afvoer slang niet netjes afgehandeld.

Kato 08-07-2016 Online gekocht

Overzichtelijk.

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Top!

Assortiment
Uitgebreid en goede prijzen!

Goede navolging.

Irene 06-07-2016 In winkel gekocht
Naarden

Goede en eerlijke advisering maakt het makkelijker een keuze te maken uit het ruime aanbod van de diverse merken

Je kunt bij problemen direct bij de winkel terecht en hoeft in eerste instantie niet naar de fabrikant

Assortiment
Het assortiment was beperkt omdat de verkoop van witgoed wordt gestopt

Aanbeveling
Goede service en kundige advisering

Extra toelichting
Ik heb meerdere producten bij deze firma gekocht en ben zeer tevreden over de service, advisering en zeer klantgerichte houding.

Supergroof 03-07-2016 Online gekocht

Snel eenvoudig bestellen, zonder dat je een account hoeft aan te maken.

Ik moest een paar keer bellen wat de status van de bestelling was, omdat het niet duidelijk was waarom de bestelling niet was doorgezet. Dit leidde tot een paar dagen vertraging. Daarna wel gebeld en mail bevestiging gekregen over de update.

Assortiment
Ik had de Consumentenbond testwinnaar wasautomaat ook willen bestellen, maar deze zat niet het assortiment

Aanbeveling
De levering verliep opvallend goed: je krijgt voor de leverdag een tijdslot van 2 uur en een half uur voordat ze aanbellen nogmaals een sms... Helemaal top!

Hagemans 01-07-2016 Online gekocht

Alles makkelijk te vinden, met uitleg

Vind prima hoe men laat weten wanneer en hoe laat men komt, en bericht half uur voor levering.
Alleen bij mijn laatste bestelling ging het mis.Er werd dus niet op de afgesproken dag geleverd, terwijl ik 's ochtends toch een hoera mail kreeg met levertijden en al.Ik vond dat balen. Nu moest ik weer op een andere dag tijd reserveren ( vrij maken) Bij mijn eerste bestelling hier verliep alles vlekkeloos. Conform voor 21.00 u besteld morgen in huis.

Aanbeveling
Gezien de laatste bezorgervaring deze score.Was dit goed gegaan was het een 9 geworden.

Hein van der gun 01-07-2016 Online gekocht

Parkeren en ruime sortering

Thuisbezorgen en oude meenemen

Grote sortering

Ga zo door

Taliet 01-07-2016 Online gekocht

Gemakkelijk overzicht website

Had enkele onderdelen niet. Gebeld met het alg. telnummer. Netjes te woord gestaan en dame aan de lijn zou navraag doen. Vanmiddag ( 1 dag later ) netjes een mail gehad met daarin informatie.

Assortiment
Ruim voldoende keuze maar ook beste koop,duidelijke reviews te zien.

Gewoon top service.

Extra toelichting
Altijd netjes behandeld en te woord gestaan. Ook levering was snel.

E 30-06-2016 Online gekocht

Goede zoekmogelijkheden en duidelijk specificaties van de machines

De eerste levering ging verkeerd, de vervoerder had de machine laten vallen. Er werd direct een nieuwe afspraak ingeplanned zonder eerst te wachten op bericht van de vervoerder. Ook een normaal telefoon nummer (geen duur betaal nummer) is zeker een pre.

Assortiment
Ruime keuze van merken en modellen

Aanbeveling
Duidelijke site, scherpe prijzen en goede service.

Erwinh 30-06-2016 Online gekocht

Bestellen en ook de leverings voorwaarden nakomen dus +++++

Netjes binnen gebracht, aangesloten, kleine uitleg, zelfs 1e schoonmaak programma aangezet, en de oude netjes mee genomen en dat allemaal bij ons in laten we zeggen 5 min.

Assortiment
Keuze genoeg, je bent er zelf bij om alles uit te kunnen zoeken over het hele web heen, en dan kom je toch weer hier! Dus +++++

Aanbeveling
Alle bovenstaande zegt genoeg denken wij

Zeker niet, zie bovenstaande

Albert Vrind 29-06-2016 In winkel gekocht
Naarden

Heel prettig om op internet je keuze te doen en op zondag gewoon je product te kunnen afhalen.

Heel vriendelijk geholpen door de verkoper en deze was ook erg behulpzaam in het meedenken welk product voor de juiste prijs. Ging gewoon lekker makkelijk zonder poes pas.

Assortiment
Niet alles uit het assortiment stond op de afdeling om te bezichtigen. Logisch ook want de ruimte is daar dus te klein voor.

Aanbeveling
De afdeling wasmachines,etc., oogt in het promofilmpje groter dan in werkelijkheid. Is dan even wennen over wat je kunt verwachten.

Margreet 27-06-2016 Online gekocht

Duidelijk. Het zou wel fijn zijn om de mogelijkheid te krijgen om aan te geven welk dagdeel gewenst is te bezorgen.

Mijn vragen over het bezorgen, werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Veel keus.

Aanbeveling
Ik ben over alles tevreden.

Albert 27-06-2016 Online gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk selecteren en kiezen

Assortiment
Ruim aanbod, grote keuze!

Aanbeveling
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en omtrent het leveringstijdstip. Dat is prettig.
Geen negatieve punten!

Extra toelichting
Van de service verder geen gebruik hoeven maken, daarom nvt.

Zandtaartje 26-06-2016 Online gekocht

Prima direct telefonisch contact. De leverings tijd van de vervoerder kan pas op de avond voor de levering worden bepaald. Dat was wel lastig.

Goede service. Vriendelijk en behulpzaam bezorg personeel.

Assortiment
Het product dat ik wilde zat in het assortiment.

Snel 25-06-2016 Online gekocht

snel in huis

wasmachine bleek bij levering defect, zat een scheur in helaas.
Hetzelfde model niet meer leverbaar helaas...
Andere mogen uitzoeken met iets korting

Assortiment
amper keuze nadat de wasmachine niet leverbaar bleek!

Aanbeveling
Service op zich allemaal prima!
Jammer dat hetzelfde model er niet meer was en ik moest bijbetalen voor een andere wasmachine 9kg en 1600 toeren.

Aad 24-06-2016 Online gekocht

Simpel en snel

Was vergeten installatieservice tijdens bestelproces aan te vinken. Volgende ochtend gebeld en was snel geregeld.

Assortiment
Te kies en te keur. Ruim assortiment

Aanbeveling
Goede webshop, prima klantenservice, snelle levering , zeker niet duur, goede prijs kwaliteit uitstekende bezorgservice

Extra toelichting
Eigenlijk niet nodig, spreekt allemaal voor zich

SMWK 24-06-2016 In winkel gekocht
Naarder

Goede service maar weinig keuze

Weinig aanbod

Marja 23-06-2016 In winkel gekocht
naarden

goed luisteren naar onze wensen. misschien nog wat meer mogelijkheden laten horen

hulp bij inladen machine

ruime keuze

prettige benadering van verkoper

WASSENAAR 23-06-2016 Online gekocht

6,7

Bij aflevering was de afleveraar vol onbegrip dat hij de wm moetst plaatsen en installeren. Het liefst had hij de wm in de kamer neergezet en was hij er van door gegaan. Nauwelijks toelichting bij een1e keer gebruik (zonder spullen laten draaien). Hij had ook geen gereedschap bij zich.

Johan van Brussel 23-06-2016 In winkel gekocht
Naarden

Als je de tijd en de middelen hebt, is het een aanrader om de winkel te bezoeken. Kraak heldere uitleg over de machines, welke de keuze makkelijk maken in het woud van machines.

Hadden per direct een nieuwe wasmachine nodig. De door ons gekozen was machine was even niet voorradig, geen probleem het showroom model werd moeiteloos aan ons mee gegeven en ons probleem opgelost.

Assortiment
Gewoon meer dan genoeg modellen en merken.

Aanbeveling
Goed personeel, verstand van de produkten,
Goed advies en bovenal vriendelijk en meedenkend

Extra toelichting
Dit is een aanrader voor een ieder die kwaliteit, scherpe prijzen en service wenst. De door ons gekochte machine is werkelijk gewelig. Zeer stil en wast erg schoon. Bovendien nog eens zeer zuinig A+++

Anton Berghs 20-06-2016 Online gekocht

Makkelijk uitzoeken en vergelijken

De geplande levertijd klopt exact, je hoeft je geen hele dag vrij te nemen kan online de route volgen

Assortiment
alles te vinden wat ik nodig heb en verwacht te vinden op deze site

Aanbeveling
alles bij elkaar een complete winkel

top

Frea 19-06-2016 Online gekocht

Alles goed bereikbaar via de website!

Even gebeld naar de winkel met een vraag en gelijk goed antwoord gekregen. Top service!

Aanbeveling
Al veel besteld van koffiemachine, stofzuiger tot wasdroger! Snel en voordelige topmerken.

MMarie 19-06-2016 Online gekocht

Je kunt alles per merk en prijsklasse bekijken. Dat is prettig!

Ik had in het weekend een vraag gesteld, kreeg datzelfde weekend nog antwoord.

Assortiment
Er is veel keuze in iedere prijsklasse.

Aanbeveling
Het is fijn dat de oude machine meegenomen kan worden. Bij veel webshops is dat niet het geval. Ook was het erg prettig dat de machine naar zolder werd getild, ook dat is bij andere webshops vaak niet het geval.

Extra toelichting
Tevreden over de service, snelheid en aflevering. Ook die was via internet goed inzichtelijk en op tijd!!!!!

Piet Hein Oyens 19-06-2016 In winkel gekocht
naarden

makkelijk parkeren, goed te vinden

Goede ondersteuning bij de mogelijke keuzes, zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk personeel.

Assortiment
Staat genoeg om te kunnen kiezen

Aanbeveling
Voldoet aan mijn eisen en wensen. Kan op de website al veel voorinformatie halen en dat in de winkel laten bevestigen.

Extra toelichting
De combinatie van webshop en fysieke winkel is goed en heeft m.i. de toekomst.

Anne 19-06-2016 Online gekocht

Super fijn dat je vanuit je stoel een wasmachine kunt bestellen.

Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon omdat ik dacht dat mijn betaling niet goed was gegaan.

Assortiment
Hoeveel meer wil je hebben ?

Aanbeveling
Ik was erg tevreden over de snelle levering en het contact over de exacte levering.

Gs zo door !

Hans 18-06-2016 Online gekocht

duidelijke informatie op de website

snelle levering, volgens afspraak op de volgende werkdag, op zolder neergezet en aangesloten

ruime keuze in producten

Jannie 18-06-2016 Online gekocht

Op zondag vanaf de bank.

Het was heel duidelijk wanneer de levering was.

Extra toelichting
Ook de vorige wasmachine alhier gekocht, ik ben tevreden.

Frank Jansen 17-06-2016 Online gekocht

Bestellen vanaf de bank

Snelle levering en goede communicatie

Genoeg keus

Prima prijs en betrouwbaar

Marleen van Norden 17-06-2016 Online gekocht

Zo snel en handig. Zonder moeite de wasmachine bestellen.

Super tevreden. De oude wasmachine mee. Twee trappen af en de nieuwe twee trappen op.

Genoeg keus .

Aanbeveling
Dikke 10 . Communucatie via de mail. Wanneer de levering plaats zou vinden. Ook after sales via de mail.

Een blije klant

frederiks 16-06-2016 Online gekocht

super gemakkelijk en eenvoudig te bestellen en betalen

fijn dat de wasmachine helemaal werd aangesloten voor een klein bedrag

ik wist wat ik wilde

goed verzorgd

Marina kluytmans 15-06-2016 Online gekocht

Lekker makkelijk thuis op de bank bestellen en volgende dag in huis.

Fouten worden op een nette manier opgelost.

Assortiment
Voldoende assortiment in alle prijsklassen

Duidelijk en overzichtelijk

Extra toelichting
Machine dag later geleverd door menselijk fout van wasmachine.nl, maar heel netjes opgelost door wasmachine.nl. Ook bezorgservice nette jongens en leveren goede service. Je kan hier met een gerust hart kopen!!!