Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wasmachine.nl.

Wasmachine.nl stelt zich voor

Wasmachine.nl is dè specialist in witgoed. In onze showroom vindt u dan ook een uitgebreid aanbod van wasmachines, wasdrogers, was-droog combinaties en vaatwassers van diverse merken als Bosch, Siemens, Miele en LG. Wij hebben een breed assortiment en onze 400 modellen zijn altijd ruim op voorraad. Wasmachine.nl werk rechtstreeks met officiële importeurs, dus u ben altijd verzekerd van 100% fabrieksgarantie. Onze razendsnelle gastheer Tom Coronel verwelkomt u graag in onze showroom in Naarden.

Op basis van 195 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Aanbeveling

• Assortiment6,0
  • Aanbeveling7,0
Online gekocht

Webshop werkt eenvoudig. Alleen niet altijd even goed op mobiel. Daardoor net na 21 uur besteld omdat ik snel naar een pc moest. En daardoor was de deadline van 21 uur verstreken

Assortiment

Op dit moment vrij wijnig verschillende type wasmachines en drogers.

Extra toelichting

Beter bereikbaar maken voor android. En ik zou graag eerder willen weten dan midden in de nacht dus ongeveer 10 uur van te voren wanneer de machine word afgeleverd.

Online gekocht

Heldere website en duidelijke stappen rond plaatsen vd bestelling

Nog even gebeld om zeker te weten te weten dat de wasmachine op voorraad was, werd snel en correct geholpen. Wel een betaald servicenummer

Extra toelichting

Eind vd middag (vrijdag) bestelling geplaatst, zaterdagochtend bezorgd en naar zolder gebracht, top!

Perfecte

Perfecte service netjes geleverd

Keuze is reuze

Aanbeveling

Alles is goed en duidelijk

👍👍👍👍👍

Online gekocht

Heel duidelijk en door de filmpjes geen verassingen. Je weet zelfs al hoe het werkt zonder de handleiding te lezen.

Je krijgt de service van een winkel! met de prijzen van internet

Meer dan voldoende keus

Aanbeveling

Doen, duidelijk, voordelig, komen afspraken na. Bij twijfel rijd je langs en kan je zelf kijken en ervaren.

Extra toelichting

Ondertussen al de zoveelste aankoop. Het gaat gewoon goed, geen zorgen, je krijgt goed geleverd hetgeen je gekocht hebt.

• Service6,0

Duidelijk overzichtelijk eenvoudige instellingen

Het zou helemaal fantastisch zijn als je zelf kan aangeven welke bezorgtijd je voorkeur heeft en als het eventueel ook na 5 uur zou kunnen voor mensen die fulltime werken.

Breed veel keus

Extra toelichting

Netjes afgeleverd, vriendelijke behulpzame medewerkers.

Online gekocht

Goede duidelijke website met duidelijke filmpjes wat een machine kan.

Vriendelijke mannen die de nieuwe wasmachine op zolder hebben geplaatst. Ook hielpen ze mee de machine door het krappe trapgat te tillen. Hiervoor moest eerst nog de deur worden gedemonteerd anders lukte het niet. Ook hadden ze een goede tip om de machine eerst een keer te spoelen voor ingebruikname.

Assortiment

Ruime keuze uit alle modellen

Aanbeveling

Snelle en duidelijke service.

Extra toelichting

We zijn goed op de hoogte gehouden middels sms en mail over de levertijd van het product. Zelfs nog een kwartier voor daadwerkelijke levering. Helemaal top. Zo hoef je niet de hele dag te zitten wachten op de levering.

4,5
  • Gemak7,0
  • Service1,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling3,0
In winkel gekocht
Naarden

Geen motivatie

Begin april ging onze wasmachine stuk. We hadden dringend een nieuwe nodig en reden 11 april naar wasmachine.nl. We kochten een Siemens en deze zou 15 april geleverd worden. Ik maak er een samenvatting van, want het is een lang verhaal. 15 april vergeefs zitten wachten. Wasmachine.nl was vergeten een afspraak in te plannen. Nieuwe afspraak voor 17 april. Bezorging te volgen op Post.nl. Plotseling de melding afgehandeld. Echter geen wasmachine. Vergeten mee te nemen door chauffeur. 18 april nieuwe afspraak en in de ochtend nog een bevestiging van Wasmachine.nl dat hij geleverd zou worden. Wederom geen wasmachine. Vrachtwagen was vol. 20 april nieuw afspraak en toen kwamen ze wel. Echter wel met de mededeling dat hij niet zou gaan tillen. Wasmachine moest naar boven en daar hadden we voor betaald bij wasmachine.nl. Uiteindelijk deed hij het toch. Helaas niet zonder de trap te beschadigen. Bij het weghalen van de oude trok hij ook de plint nog kapot en brak hij een stuk van het laminaat af. Vervolgens moesten wij tekenen voor ontvangst en hebben dat gedaan. Nu zitten wij met de schade die niemand wil vergoeden. Post.nl zegt dat we hebben afgetekend voor een probleemloze levering en de chauffeur weet nergens meer van. Ook wasmachine.nl wil niks doen en leggen het probleem bij post.nl. Wij hebben echter een deal met wasmachine.nl en verlangen dan ook de oplossing van wasmachine.nl. We zijn nu bijna 3 maanden verder, maar nog steeds geen oplossing. Deze review heb ik ook 2x op hun site proberen te plaatsen, maar dat lukt niet bij negatieve reviews.

Aanbeveling

Ik zou deze winkel niet aanbevelen door de slechte (of eigenlijk niet) afhandeling van een klacht.

Slechte afhandeling klacht.

Beste rvwb, Allereerst onze excuses voor de opstapeling van fouten die gemaakt zijn. De hoeveelheid fouten die zo te lezen zijn gemaakt is onacceptabel. Uw teleurstelling/irritatie is dan ook terecht. Normaliter worden bestellingen die voor 21:00 uur bij ons betaald zijn, de volgende werkdag geleverd. Ook dient de chauffeur de machine bij u te installeren, mits de installatieplek aan onze levervoorwaarden voldoet. Als u getekend heeft voor goed ontvangst van uw bestelling, dan is het inderdaad lastig om de schade te laten claimen. Het kan inderdaad gebeuren dat de schade later wordt opgemerkt. Als de schade nog wel wordt gemeld op de dag van de levering, dan zal er gekeken worden of wij alsnog wat voor u kunnen betekenen. Wij willen u vragen om uw bestelgegevens te sturen naar review@create2fit.com, zodat wij de hele situatie kunnen bekijken. In uw schrijven kunnen wij ook niet opmaken of er een compensatie is aangeboden voor het ongemak. Ook hier zal naar gekeken worden. Nogmaals onze excuses voor de fouten die gemaakt zijn en wij hopen z.s.m. van u te horen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wasmachine.nl

Online gekocht

Ik heb mijn wasdroger via de site wasmachine.nl gekocht. Een hele duidelijke site. Makkelijk te zoeken.

Een hele goede service. Kreeg na dd betaling meteen een mailtje met duidelijke uitleg. Vervolgens TNT stuurde me ook nog berichtjes over de bezorging. Waren netjes op tijd. Goede ervaring!

Assortiment

Volgens mij hebben ze echt alles en alle merken voor alle prijsklassen.

Aanbeveling

Ik heb mijn familie en collega's op het werk geadviseerd op de site te gaan bezoeken.

Ik ben zeer tevreden!

Online gekocht

Vanuit de stoel besteld, in de stoel ontvangen!

Snelle afhandeling, netjes op tijd, ruimte voor vragen

Ruim assortiment, scherpe prijzen

Aanbeveling

Om totaal concept, snel, eenvoudig en conform afspraak!

Extra toelichting

Snelle goede levering, credo vandaag besteld is ook letterlijk morgen in huis!

• Service4,0
  • Aanbeveling6,0
Online gekocht

Gemakkelijk van mijn "luie" atoel een nieuwe wasmachine besteld en de dag erna al in huis!

De service van wasmachine.nl is prima. De heren van het vervoersbedrijf daarentegen vond ik op zijn zachtst gezegd niet klantvriendelijk.

Assortiment is prima

Aanbeveling

Door onze ervaring met de heren van het vervoersbedrijf zullen wij wasmachine.nl niet zo snel aanbevelen of er nóg eens iets kopen.

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw review. Zeer vervelend dat de chauffeurs niet bepaald klantvriendelijk zijn geweest. Wij zullen uw ervaring delen met onze vervoerder, zodat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voor zal komen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wasmachine.nl

Online gekocht

De site is goed en overzichtelijk, staat duidelijke uitleg bij de producten.

Door een fout bij de levering, konden wij in de winkel een andere wasmachine uitzoeken en meteen meenemen. Zeer service gericht en zeker heel erg klantvriendelijk. Denken ook met de situatie mee.

Assortiment

Een zeer groot en uitgebreid assortiment. Er is voor elke portemonnee wat wils.

Aanbeveling

De eventuele problemen worden zeer correct opgelost.

Extra toelichting

Machine.nl is een uitstekende overzichtelijke webwinkel, maar ook de shop in Naarden is zeer overzichtelijk. Personeel is zeer vriendelijk en denken met je mee, geven goede uitleg en nemen de tijd voor je.

6,5
  • Service3,0
  • Aanbeveling-

Hoef de deur niet uit

Ik zou 30 mei de wasmachine bezorgdt krijgen smiddags gebeld mevrouw hij komt echr vandaag nog nu is t dinsdagavond en zou hij morgen komen maar nog niks over n bezorgtijd gehoord dus hen ER geen vertrouwen in op dit moment

Geen motivatie

Geachte heer/mevrouw, Zeer vervelend om te moeten vernemen dat uw machine niet op de afgesproken datum is geleverd. Graag zouden wij de status van uw bestelling na willen kijken om meer duidelijkheid te krijgen en tot een oplossing te komen, echter kunnen wij met de genoemde gegevens niet terug vinden in ons systeem wellicht dat u ons een bericht kunt sturen naar: review@create2fit.com In afwachting op uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Create2fit

super makkelijke web pagina

netjes en keurig bezorgd

van als wat wils

gewoon perfect

Extra toelichting

van af bestelling tot levering gewwon perfect

Online gekocht

Vind lay out van de website heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Uitstekende service, had de wasmachine s,avonds nog besteld en de volgende dag om 14:00 had ik 'm al in huis.

Assortiment

Voldoende producten voor een zeer concurerende prijs.

Aanbeveling

Als je op zoek bent naar gemak en een goede prijs dan ben je hier op de juiste plek.

Extra toelichting

Al met al een goede winkel met goeie service.

prettige overzichtelijke site

geleverd zoals afgesproken

Online gekocht

Duidelijke site, we wisten al welk type wasmachine we wilden. <br/>Snel besteld, ging er makkelijk en je krijgt een mail ter bevestiging zoals het hoort.

We wilden bepaald type, deze stond niet meer op de site. Hier over gemaild, erg snelle reactie. <br/>Vervolgens deze besteld en dag later al in huis. <br/>Goed waterpas neergezet en aangesloten.

Assortiment

We hebben niet veel verder gezocht omdat we wisten wat we wilden, uiteraard wel even enkele machines vergeleken. <br/>De prijs was super, de goedkoopste van alle andere zaken.

Aanbeveling

De site, service, reactie op onze mail het aansluiten en niet te vergeten de prijs waren uitstekend.

• Assortiment7,0
Online gekocht

De website is duidelijk en ook extra service zoals plaatsen en oude machine meenemen is gemakkelijk te selecteren

Enkele malen contact gehad met de klantenservice voor vragen (ivm afleveren rondom feestdagen) zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen

Assortiment

Vooraf reeds keuze gemaakt.

Aanbeveling

Combinatie van service en snelheid maken dat ik deze zou aanbevelen.

Extra toelichting

wasmachine.nl biedt een ruim aanbod tegen mi goed prijs. Indien je contact hebt met de klantenservice tref je vriendelijk en behulpzaam personeel! Erg fijne partij om mee in zee te gaan!

Makkelijk in gebruik !

Netjes afgeleverd !

Veel keus !

Extra toelichting

De wasmachine Samsung WF80F5EBP4W werd geleverd zoals afgesproken. De installatie ging snel. De handleiding is erg duidelijk, maar ook zonder handleiding kom je er wel uit. Hij is namelijk makkelijk te bedienen. De wasmachine is behoorlijk stil. Alleen tijdens het centrifugeren hoor je hem echt. Verder is het fijn dat de programma's niet al te lang zijn. Fijn da er een 15 minuten programma op zit voor mijn zwarte kleding. Ik heb hem pas net, maar tot nu toe wast hij goed. Als hij klaar is, krijg je een feestelijk melodietje dat enige tijd aanhoudt. Tot nu toe heb ik niet echt nadelen kunnen vinden. Het is een degelijke, goede wasmachine voor deze prijs!

Online gekocht

duidelijk en overzichtelijk. Keuze snel gemaakt.

Na bestellen werd ik snel gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. Levering was ook super snel

Ruime keuze.

Extra toelichting

Zeer scherpe prijs, goeie service en snelle levering. Wat wil je nog meer als niet zonder de droger kan en je huidige is stuk.

• Aanbeveling-
Online gekocht

De duidelijke beschrijving en de prijs van het assortiment wasmachines maakte dat ik tot een goede keuze kon komen voor de aanschaf van de wasmachine.

Goed. Er werd snel gereageerd op mijn vraag die ik ivia de mail heb gesteld. De bezorging was adequaat: via sms en mail ben ik tijdig geïnformeerd over de precieze bezorgtijden.

Zeer overzichtelijke site.

Goed advies

Ruime keus aan wasmachines

Aanbeveling

Goede ervaringen met andere webshops zoals plasmadiscounter. Goede service. Fik. Overzichtelijk webshop

Online gekocht

Een piece of cake om mijn machine uit te zoeken, goede keuze te maken en uiteindelijk te bestellen.

Assortiment

Ruime keuze, voor ieder wat wils.

Aanbeveling

Door het bestelgemak en prijs/kwaliteit verhouding zou ik dit bij iedereen aanbevelen

Extra toelichting

Prijs/kwaliteit verhouding, assortiment en het bestelgemak gaven de doorslag.

Online gekocht

Op de bank je bestelling doen ipv in een drukke winkel ;-)

De bezorgers waren zeer vriendelijke mannen! En weet uit ervaring dat ook in de winkel de service hoog is!

Assortiment

Keus meer dan genoeg! En fijn dat je ze onderling kan vergelijken!

Zeker aanbevelen!

Extra toelichting

Wij zijn weer erg blij dat onze bestelling "wasmachine" zo snel en netjes is afgeleverd! Of je nu online of naar de winkel gaat (hebben al vaker bij jullie bedrijf aankopen gedaan) de service is prima! Wasmacine.nl is en absolute aanrader!

Online gekocht

De site is toegankelijk en up-to-date

Assortiment

Het assortiment is zeer uitgebreid

Aanbeveling

Bestellen is makkelijk en levering vindt conform afspraak plaats

Zeer goed. Zeer tevreden

Online gekocht

Zeer mooie website met ruimschoots informatie en uitleg / filmpjes over de producten. <br/>Met andere woorden , zeer professioneel. <br/>Heerlijk vanuit je luie stoel shoppen. <br/>Zeer strakke prijzen!

Zeer snelle en correcte levering!

Assortiment uitstekend!

Aanbeveling

Je kunt niet anders..... <br/>Zo shop je in 2015 vind ik! <br/>Aanrader voor iedereen.

Extra toelichting

Zoals in bovenstaande beoordeling al gezegd; Zeer mooie professionele website! Zeer snelle levering. Zeer strakke prijzen. En Tom doet zijn werk uitstekend! Alles Tip Top! Ik shop graag zo, mij krijgen ze fysiek geen winkel meer in!

Online gekocht

Top site, makkelijk en meer dan genoeg keus

Zelfs de oude machine werd meegenomen ookal stond deze nog in de badkamer op de eerste etage

Assortiment

Meer dan genoeg keuze in alle prijscatgorieen

Jazeker

Extra toelichting

Keurige site, prima service, ruim assortiment en snel en netjes geleverd.

Geen motivatie

Levering en bezorging TOP, via email en sms op de hoogte gehouden van de levering met de melding dat deze om 16:36 uur zo zijn. Op de minuut ging de deurbel. Netjes geplaatst, aangesloten en geïnformeerd.

TOP

mooie site veel info

Assortiment

veel keuze uit veel modellen

Aanbeveling

goedkoop en goed en snel

Extra toelichting

tot nu toe bevalt hij prima. ik vond de site makkelijk werken en kreeg de bestelling snel thuis. niets op aan te merken.

Online gekocht

Duidelijke handleiding en simpel te bedienen

Alle afspraken zijn nagekomen, product werd netjes op tijd geleverd en geinstalleerd. Oude apparaten zijn meegenomen

Assortiment

Ruim voldoende keuze tegen scherpe prijzen

Aanbeveling

Gewoon helemaal niks mis mee, duidelijke website en eerlijk en vakkundig advies

Online gekocht

Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij in veel talen. En je kan het eigenlijk niet verkeerd doen....

Prima, tijdens het bestelproces ging er even iets fout....( mijn schuld want mijn nieuwe betaalkaart moest ik nog deblokkeren. Ik nam even contact op met de klantenservice en ik kreeg onmiddellijk per email antwoord. Ook de aflevering verliep prima met deskundige bezorgers/monteurs.

Assortiment

Het assortiment is heel uitgebreid...nergens vond ik een meer uitgebreid assortiment. En ik heb heel lang op het internet gezocht....tot ik vond wat precies was wat ik hoopte te vinden. Dat is gelukt!

Aanbeveling

De website is heel duidelijk, er komen geen verzendkosten bij en het uitpakken, op zijn plaats zetten ( wat een klein plekje was,waar de machine precies kon staan...) en het aansluiten verliep vlot en duidelijk heel deskundig. (tegen een kleine vergoeding) <br/>Mijn complimenten!!!! Mocht ik weer een aankoop willen of moeten doen....dan zou ik zelf ook weer bij deze

Extra toelichting

Ik heb uitgebreid gezocht op internet , tot ik wist welke machine aan al mijn wensen zou voldoen...Ik zag dat Indesit door de consumentenbond werd afgeraden vanwege slechte spoelresultaten. Maar...... niets is minder waar.....de spoelresultaten zijn dankzij het speciale extra spoelprogramma, dat heel eenvoudig is in te stellen...prima! Voor mij heel belangrijk....vanwege mijn gevoelige huid. Ik ben gewoon heel blij met deze nieuwe wasmachine. Zeker ook omdat de bezorging en aansluiting zo vlot en prettig verliep en de was er schoon en redelijk droog uitkomt.

Online gekocht

Prima uitleg en vergelijking met andere modellen

Levering duidelijk en vlgs afspraaak

Assortiment ruim

Prima en snel

Extra toelichting

Prima, alles volgens afspraak en duidelijke uitleg om keuze te kunnen maken op de website. Ook netjes op zolder neergezet en aangesloten

Makkelijk en snel besteld

Oude wasmachine mee genomen nieuwe geïnstalleerd

Assortiment

Veel modellen in iedere prijs wat te verkrijgen voor een grote en een kleine portomonee

Aanbeveling

Super service zal jullie zeker aanbevelen top ga zo door

zeer goede webwinkel

snelle levering binnen 1 dag. geen verzendkosten

boven verwachting

aanrader voor iedereen

Extra toelichting

ben zeer tevreden over de prijs van de wasdroger en de snelle levering. top winkel !

Volgende dag al in huis

Ze brachten hem en maakte hem gebruiksklaar. Topservice

Topservice en topprijzen

Extra toelichting

Ik zal iedereen dit aanraden. Topservice en topkwaliteit.

• Service5,0

zeer intuitief

Levering was half uur na de afgesproken levertijd. De machine werd onder protest boven gebracht en daar gedumpt. Toen ik informeerde naar uitpakken en installeren werd aangegeven dat dat niet de bedoeling was terwijl ik daar toch voor had betaald!

Extra toelichting

Snelle levering en goede online communicatie. Goedkoopste online prijs.

Online gekocht

Bestelling ging vlot, zelf kunnen kiezen wanneer af te leveren, ideaal als iedereen regelmatig de deur uit is.

Onze wasmachine moest naar zolder en daar moest een kleine bijdrage voor betaald worden maar de mannen hebben het keurig gedaan. Zonder problemen werd de oude en de nieuwe de trap op en af gesjouwd. Ik ga ervan uit geen retourservice te hoeven gebruiken.

Assortiment

een groot assortiment met goede prijzen. Ook heel fijn is de duidelijke uitleg over de apparaten met wel of geen filmpje, het is erg duidelijk.

Aanbeveling

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen, zeker nu er steeds minder"gewone"winkels zijn. Daar ben ik trouwens wel geweest maar door slechte verkoop techniek van de verkoper(wilde ons wasmachine verkopen zo'n 400 euro duurder en luisterde niet naar onze argumenten). gewoon prettig in eigen tempo alles vergelijken en dan kiezen!

Extra toelichting

Kortom ben zeer tevreden over het assortiment, het gemak en de aflevering. Service bij problemen heb ik gelukkig (nog) niet hoeven ontdekken!

Online gekocht

Duidelijke site die zich vanzelf wijst en voldoende feedback geeft

Via mail en sms worden alle stappen in het proces duidelijk gecommuniceerd.

Assortiment

Voldoende en voorraad info.

Ik zeg: doen

Extra toelichting

Fijne en duidelijke webwinkel.

Online gekocht

De website was overzichtelijk en goed opgebouwd. De keuze was ruim en de reviews nuttig. Ook de extra mogelijkheden die geboden waren zijn duidelijk.

Over de service kan ik kort zijn. s'-Avonds rond 8 uur besteld, de volgende dag om 13.00 uur geleverd. Vriendelijke bezorgers die alles installeerden en ook de 1e spoelbeurt verzorgden. Dat noem ik service!!

Assortiment

Een ruime keuze in zowel merken als prijsklassen. Dus voor ieder en elk budget iets te verkrijgen.

Aanbeveling

Gezien mijn ervaringen kan ik alleen maar de winkel van harte aanbevelen.

Extra toelichting

Mijn wasmachine ging stuk. Dus op zoek naar een nieuwe. Via reviews en testrapporten kwam ik uit op de Samsung WF70F5EBP4W/EN. Op zoek naar de laagste prijs vond ik Wasmachine.nl. Het bestelproces verliep makkelijk en hoewel ik pas om 20.00 uur bestelde werd de machine de volgende dag al om 13.00 uur geleverd. De bezorgers waren zeer vriendelijk en installeerden de wasmachine voor ons. Zelfs de 1e spoelbeurt werd door hun uitgevoerd. Kortom goed en snelle service. Ik blij, mijn vrouw ook weer blij en jullie een tevreden klant erbij. Ga zo door!!!

• Gemak-

Geen motivatie

Twee keer gebeld voor informatie over het aangekochte produkt. Werd snel en deskundig geholpen.De levering verliep geheel volgens mijn wensen en keurig op de afgesproken tijd bezorgd, fantastisch.

Aanbeveling

Mochten er in mijn kennissenkring mensen zijn die een produkt nodig hebben die Create2Fit verkoopt zal ik zeker deze webwinkel aanbevelen, door zijn goede prijs en kwaliteit verhouding en prima service.

Extra toelichting

Ik denk dat bovenstaande motivatie genoeg zegt.

Online gekocht

een hele simpele maar overduidelijke site zonder toeters en bellen. <br/>Duidelijk welke gegevens je in moet vullen. <br/>De betaling doen ook simpel en perfect via iDEAL.

topservice!! Alles wat beloofd werd gebeurde ook, van dezelfde avond netjes de factuur binnen tot het sms'je met het tijdvak dat de wasmachine geleverd zou worden. De extra aansluitservice gekocht voor 14,95 en ook die service was perfect!! De filmpjes op de site met alle uitleg zijn ook ideaal !! Beter dan welke winkel ook naar mijn mening!

Assortiment

een zeer breed uitgebreid assortiment en alles staat netjes per merk ingedeeld. Je kan alles ongelooflijk snel vinden en vergelijken. <br/>De prijs van de wasmachine lag €50 onder de prijs van andere webshops dus dat was buiten de uitmuntende service nog een extra winst!

Aanbeveling

ik heb de dagen voor m'n bestelling bij veel andere webshops rondgekeken en contact gehad met telefonisch klantenservice omdat veel niet duidelijk was, en dan werd ik ook nog asociaal behandeld. Dat is hier totaal niet aan de orde. Ik zou voortaan m'n aankopen bij deze webshop doen en raad het zeker andere aan. En familie, vrienden zullen dat ook zeer zeker te horen krijgen.

Extra toelichting

Ik kende de website niet en ben eerst op de "grote namen" afgegaan maar die ben ik per direct vergeten. Want deze ervaring is er 1 die vraagt om meer. Topservice, duidelijkheid, goede prijzen en geen gedoe! Alles wat beloofd wordt gebeurt ook. De uitleg filmpjes zijn ideaal en leuk gevonden dit maakt dit concept origineel.

Online gekocht

goede website, snelle afhandeling via Ideal betaling, geen verassingen

SMS van Postnl wanneer de was machine wordt geleverd en dit gebeurde ook binnen het tijdsblok van 2 uur! Dus niet een hele dag gaan zitten wachten...

Assortiment

Prima assortiment en duidelijke referenties aan Beste Koop van externe beoordelaars

absoluut een aanrader

Extra toelichting

Wij hebben in de afgelopen 5 jaar bij Coronel; 2 x LCD, 1 x Senseo, 1 x stofzuiger, 1 x wasdroger en nu dus de wasautomaat gekocht. Deze webwinkel is echt goed en er zit een firma achter met een showroom die op zondag open is.

Online gekocht

kijken wat je wil, aan klikken en bestellen betalen in elke vorm ideaal.

niet ouwe hoeren aan klikken betalen en geleverd.

Assortiment

meerder merken voor elke prijsklasse

Aanbeveling

aan iedereen die wat zoekt

Heldere website, goede uitleg

Van wasmachine.nl prima. De bezorging door Post.nl was abominabel. Bijna twee uur te laat, nieuwe machine niet uitgepakt en aangesloten ondanks fullservice, oude machine niet meegenomen, hoewel netjes losgekoppeld etc., maar "Hij stond niet bij de voordeur". Nee, hij stond in de ruimte waar de nieuwe wasmachine werd neergezet! Na klacht heeft wasmachine.nl dit zeer voortvarend opgepakt en opgelost. Fuul-servicekosten teruggestort en Postbus.nl haalt de oude machine alsnog op.

Keuze genoeg

Aanbeveling

Ik zou hier hoger scoren als ik zeker wist dat het de volgende keer wel helemaal goed gaat. Ondanks de bezorgellende, wel uitstekende service achteraf.

Zie eerdere opmerkingen

vandaag besteld voor 21.00 uur en morgen in huis

prima

genoeg keuze

Aanbeveling

lekker snel geleverd en betaalbaar

Online gekocht

Easy to use website with lots of good prices. I will use the service again.

Quick and professional service. You have to pay for delivery but it's worth the money. Deliver next day by professional crew. On time and with no issues.

Assortiment

There is a lot to choose from. every week new oferts and promotions. Helpful information about the products.

Aanbeveling

I use many websites before. never before was so happy with a online shop before. easy and professional

Extra toelichting

So this is my review about the online shop. Easy and professional service Good choice of products Good prices and lots of info about the products Quick delivery Trustful shop Will use it again for sure. And will recommend to my friends.

Online gekocht

De site is duidelijk en overzichtelijk en de stappen tijdens het bestellen spreken voor zich. Alles is goed te vinden.

Goede service! De volgende dag werdt mijn bestelling al geleverd. Bij problemen wordt je snel en vriendelijk geholpen via de mail.

Assortiment

Veel keuze, zeer nette prijzen en bijna altijd goedkoper dan concurrenten!

Aanbeveling

Ik heb al meerdere malen bij winkels van Tom Corronel besteld en nog nooit teleurgesteld geweest. Altijd top en goede service en zeer snelle levering!

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden over deze webshop en zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Online gekocht

Website is overzichtelijk en duidelijk.

Levering wasmachine is volgens afspraak. <br/>Vergeten levering van gratis waspoeder is direct per DHL na bezorgd.

Prima keuze.

Aanbeveling

Goede ervaring met bestellen en levering.