Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wasmachine.nl.

Wasmachine.nl stelt zich voor

Wasmachine.nl is dè specialist in witgoed. In onze showroom vind je dan ook een uitgebreid aanbod van wasmachines, wasdrogers, was-droog combinaties en vaatwassers van diverse merken als Bosch, Siemens, Miele en LG. Wij hebben een breed assortiment en onze 400 modellen zijn altijd ruim op voorraad. Wasmachine.nl werk rechtstreeks met officiële importeurs, dus je bent altijd verzekerd van 100% fabrieksgarantie. Onze razendsnelle specialisten verwelkomen je graag in onze showroom in Naarden. Waarom Wasmachine.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg

Op basis van 490 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Aanbeveling
    8.9

Raaj Kalloe 18-07-2016
Online gekocht

Duidelijke informatie en goed vergelijkbaar.

Super naar verwachting, telefonisch vriendelijk en informatief.

Assortiment

Alle up to date producten en goeie aanraders.

Aanbeveling

Precies hoe het moet, ook bezorging was super. Snelle bezorging. Velen kunnen hiervan leren!

Arthur Bok 14-07-2016
Online gekocht

Duidelijke en eerlijke website. Overzichtelijk en te rangschikken op merk en prijs. En ook nog eens de goedkoopste voor ons dan.

Prima telefonisch advies en de wasmachine werd keurig afgeleverd op de 1e verdieping op een moment dat ons uitkwam.

Assortiment

Ruime keuze, niet alle modellen maar wel in iedere prijsklasse ruime keus.

Aanbeveling

Gekeken voor een wasmachine op het internet en in winkels. <br/>Na een tijdje bleek wasmachine.nl het goedkoopst en wij kregen ook nog keurig en eerlijk telefonisch advies. De levering konden wij zelf bepalen en je hoeft er niet eens de hele dag voor thuis te blijven. Werd keurig naar boven getild door 2 vriendelijke mannen.

francisca 14-07-2016
Online gekocht

Via de site de wasmachine kunnen reserveren en heb het door omstandigheden zelfs kunnen verlengen zonder daar moeilijk over te doen.

Ik heb klantenservice gebeld en de mevrouw heeft mij zeer vriendelijk en correct geholpen. Heeft meegedacht over de beste oplossing.

Assortiment

Omdat jullie gaan stoppen met wasmachine is de keuze wat beperkter dan voorgaande jaren. Deze 8 kilo Samsung wasmachine is voor onze dochter. 2 jaar geleden ook hier onze 12 kilo Samsung wasmachine gekocht.

Aanbeveling

Zeer klantvriendelijk, jammer dat jullie gaan stoppen met wasmachines/drogers. Hadden graag in de nabije toekomst nog 2 drogers bij jullie gehaald.Via de site besteld/gereserveerd en pas nadat hij uit het magazijn kwam in de winkel kunnen bekijken.

Extra toelichting

Ondanks demo model toch alle garantie gekregen. Helaas zat het gebruiksaanwijzingsboekje er niet bij maar dat hebben we via de Samsung site kunnen downloaden.

6,8
  • Service6,0
te velde 13-07-2016
Online gekocht

De bestelling was makkelijk geplaatst.

levertijd van de wasdroger was prima, echter de afvoercondenskit kon pas een dag later geleverd worden. Daardoor was de full service monteur die we hadden besteld voor niks. Uiteindelijk hebben we zelf de boel aangesloten. <br/>Positief waren de berichtjes per sms over het leveringsmoment.

Assortiment

dat wat we nodig hadden was er, verder niet gewinkeld

Tamara 12-07-2016

Website is heel overzichtelijk

Het bleek dat mijn droger niet op de afgesproken dag bezorgd kon worden omdat een deel niet aanwezig was bij de vervoerder. 1 Telefoontje en dit werd goed opgepakt en opgelost.

Vivian Heemskerk 09-07-2016
Online gekocht

Makkelijk te vinden wat je zoekt, overzichtelijk, goeie opbouw, goede service, snel in reageren, goede begeleiding van begin tot einde

Niets op aan te merken. Ook toen de wasmachine geleverd werd, het ging snel, vakkundig en de bezorgers waren ook heel vriendelijk en vroegen me zelfs vragen rondom mijn verhuizing, toonden interesse en hielden rekening met mijn wensen, gingen respectvol met mijn gkochte produkt om, legden kort en simpel het nodige uit en zorgden dat alles prima werkte

Aanbeveling

een van de beste webwinkels voor mij tot nu toe, ik zal het zeker aanbevelen bij mensen die ik ken.

Extra toelichting

assortiment mag nog wat uitgebreider, verder alles prima

GHS 09-07-2016
Online gekocht

Je kan met filters op de website gemakkelijk vinden wat je zoekt.

Ze brengen de spullen netjes op de juiste plaats en sluiten deze ook voor je aan!

Assortiment

Prima, ik heb gevonden wat ik zocht.

Nmsnrv 08-07-2016
Online gekocht

Snel te vinden wat ik zocht

15 euro extra voor naar boven tillen wat aan de hoge kant. Had een afvoerslang besteld die werd niet geleverd. Gebeld zou direct na gezonden worden. Dag later mail ontvangen dat hij helemaal niet op voorraad kwam en of het geld terug gestort kon worden. Geld nog niet ontvangen.

Aanbeveling

Prima winkel alleen niet leverbare afvoer slang niet netjes afgehandeld.

Kato 08-07-2016

Overzichtelijk.

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Top!

Assortiment

Uitgebreid en goede prijzen!

Goede navolging.

Irene 06-07-2016
Naarden

Goede en eerlijke advisering maakt het makkelijker een keuze te maken uit het ruime aanbod van de diverse merken

Je kunt bij problemen direct bij de winkel terecht en hoeft in eerste instantie niet naar de fabrikant

Assortiment

Het assortiment was beperkt omdat de verkoop van witgoed wordt gestopt

Aanbeveling

Goede service en kundige advisering

Extra toelichting

Ik heb meerdere producten bij deze firma gekocht en ben zeer tevreden over de service, advisering en zeer klantgerichte houding.

Supergroof 03-07-2016
Online gekocht

Snel eenvoudig bestellen, zonder dat je een account hoeft aan te maken.

Ik moest een paar keer bellen wat de status van de bestelling was, omdat het niet duidelijk was waarom de bestelling niet was doorgezet. Dit leidde tot een paar dagen vertraging. Daarna wel gebeld en mail bevestiging gekregen over de update.

Assortiment

Ik had de Consumentenbond testwinnaar wasautomaat ook willen bestellen, maar deze zat niet het assortiment

Aanbeveling

De levering verliep opvallend goed: je krijgt voor de leverdag een tijdslot van 2 uur en een half uur voordat ze aanbellen nogmaals een sms... Helemaal top!

• Service4,0
Hagemans 01-07-2016
Online gekocht

Alles makkelijk te vinden, met uitleg

Vind prima hoe men laat weten wanneer en hoe laat men komt, en bericht half uur voor levering. <br/>Alleen bij mijn laatste bestelling ging het mis.Er werd dus niet op de afgesproken dag geleverd, terwijl ik &amp;#39;s ochtends toch een hoera mail kreeg met levertijden en al.Ik vond dat balen. Nu moest ik weer op een andere dag tijd reserveren ( vrij maken) Bij mijn eerste bestelling hier verliep alles vlekkeloos. Conform voor 21.00 u besteld morgen in huis.

Aanbeveling

Gezien de laatste bezorgervaring deze score.Was dit goed gegaan was het een 9 geworden.

Hein van der gun 01-07-2016

Parkeren en ruime sortering

Thuisbezorgen en oude meenemen

Grote sortering

Ga zo door

Taliet 01-07-2016

Gemakkelijk overzicht website

Had enkele onderdelen niet. Gebeld met het alg. telnummer. Netjes te woord gestaan en dame aan de lijn zou navraag doen. Vanmiddag ( 1 dag later ) netjes een mail gehad met daarin informatie.

Assortiment

Ruim voldoende keuze maar ook beste koop,duidelijke reviews te zien.

Gewoon top service.

Extra toelichting

Altijd netjes behandeld en te woord gestaan. Ook levering was snel.

E 30-06-2016
Online gekocht

Goede zoekmogelijkheden en duidelijk specificaties van de machines

De eerste levering ging verkeerd, de vervoerder had de machine laten vallen. Er werd direct een nieuwe afspraak ingeplanned zonder eerst te wachten op bericht van de vervoerder. Ook een normaal telefoon nummer (geen duur betaal nummer) is zeker een pre.

Assortiment

Ruime keuze van merken en modellen

Aanbeveling

Duidelijke site, scherpe prijzen en goede service.

Erwinh 30-06-2016
Online gekocht

Bestellen en ook de leverings voorwaarden nakomen dus +++++

Netjes binnen gebracht, aangesloten, kleine uitleg, zelfs 1e schoonmaak programma aangezet, en de oude netjes mee genomen en dat allemaal bij ons in laten we zeggen 5 min.

Assortiment

Keuze genoeg, je bent er zelf bij om alles uit te kunnen zoeken over het hele web heen, en dan kom je toch weer hier! Dus +++++

Aanbeveling

Alle bovenstaande zegt genoeg denken wij

Zeker niet, zie bovenstaande

Albert Vrind 29-06-2016
Naarden

Heel prettig om op internet je keuze te doen en op zondag gewoon je product te kunnen afhalen.

Heel vriendelijk geholpen door de verkoper en deze was ook erg behulpzaam in het meedenken welk product voor de juiste prijs. Ging gewoon lekker makkelijk zonder poes pas.

Assortiment

Niet alles uit het assortiment stond op de afdeling om te bezichtigen. Logisch ook want de ruimte is daar dus te klein voor.

Aanbeveling

De afdeling wasmachines,etc., oogt in het promofilmpje groter dan in werkelijkheid. Is dan even wennen over wat je kunt verwachten.

Margreet 27-06-2016
Online gekocht

Duidelijk. Het zou wel fijn zijn om de mogelijkheid te krijgen om aan te geven welk dagdeel gewenst is te bezorgen.

Mijn vragen over het bezorgen, werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Veel keus.

Aanbeveling

Ik ben over alles tevreden.

• Service-
Albert 27-06-2016
Online gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk selecteren en kiezen

Assortiment

Ruim aanbod, grote keuze!

Aanbeveling

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en omtrent het leveringstijdstip. Dat is prettig. <br/>Geen negatieve punten!

Extra toelichting

Van de service verder geen gebruik hoeven maken, daarom nvt.

Zandtaartje 26-06-2016
Online gekocht

Prima direct telefonisch contact. De leverings tijd van de vervoerder kan pas op de avond voor de levering worden bepaald. Dat was wel lastig.

Goede service. Vriendelijk en behulpzaam bezorg personeel.

Assortiment

Het product dat ik wilde zat in het assortiment.

• Assortiment5,0
Snel 25-06-2016

snel in huis

wasmachine bleek bij levering defect, zat een scheur in helaas. <br/>Hetzelfde model niet meer leverbaar helaas... <br/>Andere mogen uitzoeken met iets korting

Assortiment

amper keuze nadat de wasmachine niet leverbaar bleek!

Aanbeveling

Service op zich allemaal prima! <br/>Jammer dat hetzelfde model er niet meer was en ik moest bijbetalen voor een andere wasmachine 9kg en 1600 toeren.

Aad 24-06-2016

Simpel en snel

Was vergeten installatieservice tijdens bestelproces aan te vinken. Volgende ochtend gebeld en was snel geregeld.

Assortiment

Te kies en te keur. Ruim assortiment

Aanbeveling

Goede webshop, prima klantenservice, snelle levering , zeker niet duur, goede prijs kwaliteit uitstekende bezorgservice

Extra toelichting

Eigenlijk niet nodig, spreekt allemaal voor zich

• Assortiment6,0
SMWK 24-06-2016
Naarder

Goede service maar weinig keuze

Weinig aanbod

Marja 23-06-2016
naarden

goed luisteren naar onze wensen. misschien nog wat meer mogelijkheden laten horen

hulp bij inladen machine

ruime keuze

prettige benadering van verkoper

6,7
  • Gemak-
  • Service3,0
WASSENAAR 23-06-2016

Geen motivatie

Bij aflevering was de afleveraar vol onbegrip dat hij de wm moetst plaatsen en installeren. Het liefst had hij de wm in de kamer neergezet en was hij er van door gegaan. Nauwelijks toelichting bij een1e keer gebruik (zonder spullen laten draaien). Hij had ook geen gereedschap bij zich.

Johan van Brussel 23-06-2016
Naarden

Als je de tijd en de middelen hebt, is het een aanrader om de winkel te bezoeken. Kraak heldere uitleg over de machines, welke de keuze makkelijk maken in het woud van machines.

Hadden per direct een nieuwe wasmachine nodig. De door ons gekozen was machine was even niet voorradig, geen probleem het showroom model werd moeiteloos aan ons mee gegeven en ons probleem opgelost.

Assortiment

Gewoon meer dan genoeg modellen en merken.

Aanbeveling

Goed personeel, verstand van de produkten, <br/>Goed advies en bovenal vriendelijk en meedenkend

Extra toelichting

Dit is een aanrader voor een ieder die kwaliteit, scherpe prijzen en service wenst. De door ons gekochte machine is werkelijk gewelig. Zeer stil en wast erg schoon. Bovendien nog eens zeer zuinig A+++

Anton Berghs 20-06-2016

Makkelijk uitzoeken en vergelijken

De geplande levertijd klopt exact, je hoeft je geen hele dag vrij te nemen kan online de route volgen

Assortiment

alles te vinden wat ik nodig heb en verwacht te vinden op deze site

Aanbeveling

alles bij elkaar een complete winkel

top

Frea 19-06-2016
Online gekocht

Alles goed bereikbaar via de website!

Even gebeld naar de winkel met een vraag en gelijk goed antwoord gekregen. Top service!

Aanbeveling

Al veel besteld van koffiemachine, stofzuiger tot wasdroger! Snel en voordelige topmerken.

MMarie 19-06-2016
Online gekocht

Je kunt alles per merk en prijsklasse bekijken. Dat is prettig!

Ik had in het weekend een vraag gesteld, kreeg datzelfde weekend nog antwoord.

Assortiment

Er is veel keuze in iedere prijsklasse.

Aanbeveling

Het is fijn dat de oude machine meegenomen kan worden. Bij veel webshops is dat niet het geval. Ook was het erg prettig dat de machine naar zolder werd getild, ook dat is bij andere webshops vaak niet het geval.

Extra toelichting

Tevreden over de service, snelheid en aflevering. Ook die was via internet goed inzichtelijk en op tijd!!!!!

Piet Hein Oyens 19-06-2016
naarden

makkelijk parkeren, goed te vinden

Goede ondersteuning bij de mogelijke keuzes, zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk personeel.

Assortiment

Staat genoeg om te kunnen kiezen

Aanbeveling

Voldoet aan mijn eisen en wensen. Kan op de website al veel voorinformatie halen en dat in de winkel laten bevestigen.

Extra toelichting

De combinatie van webshop en fysieke winkel is goed en heeft m.i. de toekomst.

Anne 19-06-2016
Online gekocht

Super fijn dat je vanuit je stoel een wasmachine kunt bestellen.

Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon omdat ik dacht dat mijn betaling niet goed was gegaan.

Assortiment

Hoeveel meer wil je hebben ?

Aanbeveling

Ik was erg tevreden over de snelle levering en het contact over de exacte levering.

Gs zo door !

Hans 18-06-2016
Online gekocht

duidelijke informatie op de website

snelle levering, volgens afspraak op de volgende werkdag, op zolder neergezet en aangesloten

ruime keuze in producten

Jannie 18-06-2016
Online gekocht

Op zondag vanaf de bank.

Het was heel duidelijk wanneer de levering was.

Extra toelichting

Ook de vorige wasmachine alhier gekocht, ik ben tevreden.

Frank Jansen 17-06-2016

Bestellen vanaf de bank

Snelle levering en goede communicatie

Genoeg keus

Prima prijs en betrouwbaar

Marleen van Norden 17-06-2016
Online gekocht

Zo snel en handig. Zonder moeite de wasmachine bestellen.

Super tevreden. De oude wasmachine mee. Twee trappen af en de nieuwe twee trappen op.

Genoeg keus .

Aanbeveling

Dikke 10 . Communucatie via de mail. Wanneer de levering plaats zou vinden. Ook after sales via de mail.

Een blije klant

frederiks 16-06-2016
Online gekocht

super gemakkelijk en eenvoudig te bestellen en betalen

fijn dat de wasmachine helemaal werd aangesloten voor een klein bedrag

ik wist wat ik wilde

goed verzorgd

Marina kluytmans 15-06-2016
Online gekocht

Lekker makkelijk thuis op de bank bestellen en volgende dag in huis.

Fouten worden op een nette manier opgelost.

Assortiment

Voldoende assortiment in alle prijsklassen

Duidelijk en overzichtelijk

Extra toelichting

Machine dag later geleverd door menselijk fout van wasmachine.nl, maar heel netjes opgelost door wasmachine.nl. Ook bezorgservice nette jongens en leveren goede service. Je kan hier met een gerust hart kopen!!!

Janneke 14-06-2016
Online gekocht

Eenvoudig zoeken en voldoende informatie

Zelfs na betaling met creditcard al de volgende dag in huis! Vriendelijke bezorgers

Aanbeveling

Duidelijke informatie, goed assortiment en service

• Assortiment2,0
Renata 14-06-2016
Naarden

Goede duidelijk site. Scherpe prijzen en voor mij makkelijk omdat het in de buurt is. Fijn dat ze veel artikelen op voorraad hebben die je dan ook gelijk mee kunt nemen.

Medewerkers geven kundig advies en nemen alle tijd voor je. Ook lopen ze keurig met je mee naar de auto om je te helpen met tillen. Daar kan geen Mediamarkt o.i.d. tegen op!

Assortiment

Scherpe prijzen (vaak de goedkoopste) tegen een snelle levering en goede service. Bij twijfel tussen twee merken geven ze goed advies en gaan echt niet altijd voor de duurste! Daar heb je wat aan.

Aanbeveling

Fijne medewerkers die je vriendelijk en geduldig te woord staan!

Ga zo door

• Assortiment-
aartbrouwer 14-06-2016
Naarden

Keurig opgeruimde winkel met vakkundige medewerker

Demo wasmachine gekocht maar prima service

Aanbeveling

Leuk om buiten de website je artikel te kunnen bewonderen en prima lokatie

Rene Blauwhoff 14-06-2016
Online gekocht

Gemakkelijk zoeken en alle producten zijn gemakkelijk te vinden. Site werkt erg prettig.

Bevestigingen gelijk netjes ontvangen in de mail. Product geleverd op de gevraagde datum.

Assortiment

Groot assortiment! Vele merken en keuzes.

Aanbeveling

Betrouwbare winkel die gemaakte afspraken nakomt. Groot assortiment wat te vinden is via een duidelijke website waar voldoende informatie te vinden is.

Zo maar iemand 13-06-2016

Je kan goed vergelijken

Ik had een fout gemaakt. M&amp;#39;n bestelling per ongeluk geannuleerd, terwijl dat niet moest. Is keurig terug gedraaid, en m&amp;#39;n droger is keurig bezorgd.

Maarten 13-06-2016
Online gekocht

Onze wasmachine hield er helaas donderdagmiddag mee op... Met een gezin met drie kinderen kunnen we geen dag zonder... Gelukkig biedt wasmachine.nl de mogelijkheid om al de volgende werkdag een nieuwe machine te leveren! Makkelijker kan niet!

Nieuwe wasmachine gebracht, geplaatst op zolder en aangesloten. Oude machine meegenomen. Super!

Assortiment

Ruime keuze uit alle gangbare modellen. Goede vergelijkingsmogelijkheden.

Aanbeveling

Snel een nieuwe wasmachine nodig? Voor een goede prijs? Netjes op tijd geleverd? Inclusief plaatsen, aansluiten en oude machine retour? Ga naar wasmachine.nl !

Kim 13-06-2016

Overzichtelijke site

Super! Krijgt meerdere bezorgberichten met de precieze levertijd zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. <br/>Mannen leveren, sluiten aan en nemen oude machine mee, top!

Voor ieder wat wils

Jack van kooten 13-06-2016
Naarden

We zijn heel goed geholpen door de jongens van wasmachine.nl. De info die we kregen van de verschillende wasmachines was zeer goed en duidelijk. Onze keuze was snel genomen en we kregen de volgende dag al de wasmachine thuis bezorgd zoals afgesproken keurig op tijd.

Er was een beschadiging op de wasmachine gemeld bij de winkel in naarden. Het is allemaal naar tevredenheid opgelost.

Grote keuze mogelijkheid.

Aanbeveling

De goedkoopste op dit moment.

Kim 13-06-2016
Online gekocht

Duidelijk en overzichtelijk, veel keus

Snelle service, berichten met n precieze tijd van afleveren zodat je er niet een halve dag voor thuis hoeft te blijven, top!

Assortiment

Voor ieder budget genoeg keus

Aanbeveling

Snelle correcte service, ook nadat alles geleverd is!

Peggy Knarren 10-06-2016

Geen motivatie

Hadden Siemens deal van de dag, met aquastop. <br/>Bleek er niet bij te zitten . <br/>Wel betaald en uiteindelijk is de foute info van t net verwijderd. Alsnog opgelost €20,- retour gekregen.

Aanbeveling

Omdat onze klacht goed is afgehandeld en ze 2 dagen later de boel kwamen aansluiten toch n 8. <br/>Had nog nooit witgoed via internet besteld.

M vd Maarl 09-06-2016
Online gekocht

Je zoekt zelf een produkt, en ziet direkt wanneer het leverbaar is

Iets later als gepland, maar verder keurig afgehandeld en geinstalleerd.

Assortiment

Ruim voldoende keus uit goede producten (beste koop/ best getest)

Makkelijk en goed

Extra toelichting

Deze webshop/winkel vindt ik een goed concept, net zoals bij de koffie en de tv afdeling

Michiel de bie 09-06-2016
Naarden

Grote keuze mooie merken overzichtelijk uitgestald!

Goede service ! Deskundige verkopers

Assortiment

Mooie merken voor goede prijzen !!

Overzichtelijk! Goede verkopers !! Super service

Levering goed geregeld!! Vrijdag kopen zaterdag leveren ! Helemaal super

Damir 06-06-2016
Online gekocht

Veel mogelijkheden voor vergelijking en overzichtelijke website..

De wasmachine was snel geleverd en vakkundig aangesloten en de eerste wasbeurt uitleg gekregen. Top service!

Assortiment

Veel kunnen vergelijken voordat ik de wasmachine kocht. Assortiment is zeer ruim met vaak goede video&amp;#39;s waarin het product wordt uitgelegd. Erg handig!

Aanbeveling

Snelle levering en zeer goede service met veel mogelijkheden!