Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TVAudio.nl.

TVAudio.nl stelt zich voor

TVAudio.nl is de specialist op het gebied van Televisie en Audio apparatuur. Wij beschikken over een ruim assortiment en kunnen uw bestelling snel en voordelig de volgende dag bij u thuisbezorgen! Neem snel een kijkje in onze webshop en ontdek ons mooie aanbiedingen. . Ook kunnen producten opgehaald en bezichtigd worden in onze winkels in Barendrecht, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Breda. Heeft u nog twijfels over uw aankoop, neem gerust contact met ons op of kom langs voor een persoonlijk advies. Wij helpen u graag verder!

Op basis van 30 reviews geschreven in het afgelopen jaar

9.5
  • Aanbeveling
    9.4

Online gekocht

Ik ben lekker snel geholpen

Topservice

Aanbeveling

Ik zou Klein.nl zeer zeker aanbevelen

alles is lekker makkelijk

XL Breda

Goed geholpen

Assortiment

Veel keuze in de XL winkel

Aanbeveling

Fijn geholpen in de vestiging in Breda. Prima koopervaring dus verdienen ze 10 sterren!

Extra toelichting

Fijne winkel. Ook goed geholpen dus zeker een aanrader.

Zwijndrecht

Simpel

Grote service

Veel assortiment--> veel keuze

Aanbeveling

Ik beveel het zeker iedereen aan

Extra toelichting

Nieuwe Harman Kardon set voor in me nieuwe huis gekocht. Mooi geluid en goede prijs.

Extra toelichting

Echt een aanrader deze zaak, en dan zeker in Breda. Perfect geholpen door een aardig personeelslid die mij het een en ander kon vertellen over de modellen. De zaak uitgegaan met een Samsung LG 55inch tv. Ik kreeg zelfs hulp met hem naar de auto brengen.Voor een tv zou ik hier wezen.

Barendrecht

Extra toelichting

In de folder een mooie aanbieding gezien van een LG tv. Die bleek in de vestiging in Barendrecht er helaas niet meer te zijn. Als alternatief werd mij een mooie Samsung tv aangeboden, die goedkoper uitkwam door de cashback actie. Geen spijt van, nog nooit zo'n geweldige tv gehad. Service in de winkel was ook dik in orde!

Breda

Geen motivatie

Erg tevreden met de verkregen service

Assortiment

Niks op aan te merken, misschien wat meer accessoires

Aanbeveling

Ik raad tvaudio iedereen aan

Extra toelichting

Naar tvaudio in Breda gegaan nadat ik op internet een mooie Samsung tv zag. Eenmaal op internet vroeg ik naar het model, die hadden ze helaas niet meer staan, maar genoeg andere opties. Uiteindelijk bij een andere Samsung 48inch uitgekomen. Thuis aan de muur gehangen en super tevreden mee.

Online gekocht

Fijn dat ze ook een website hebben

Hele snelle verzending

Een groot assortiment

Extra toelichting

Ik kom regelmatig in de winkels van tvaudio.nl/klein. Een hele fijne zaak. Nu voor de eerste keer via de webshop besteld van tvaudio.nl Een leuke docking station gekocht, die ik de volgende dag binnen kreeg. Het is me zeker bevallen.

Online gekocht

Thuis laten bezorgen, kan niet makkelijker

Prima

Meer dan genoeg

Absoluut

Extra toelichting

Bij tvaudio.nl 2 Sonos wireless speakers gekocht, nadat ik ze al in de vestiging in Barendrecht had gehoord. Absoluut topkwaliteit. Ik had nog niet eerder van het merk gehoord maar ben er absoluut tevreden mee. Ook de bezorging ging bij tvaudio.nl razendsnel + gratis.

Utrecht

Goede combinatie van on-en offline

Vriendelijk personeel

Assortiment

Zowel op de webshop als in de winkel genoeg keuze

Aanbeveling

Ik raad tvaudio.nl zeker aan

Extra toelichting

Na een tijdje zoeken (voor een surround speakerset) kwam ik uit bij tvaudio.nl Hier zag ik een Harman Kardon set voor een leuke prijs. Uiteindelijk naar de winkel bij mij in Utrecht gegaan. Personeel was vriendelijk en liet mij het geluid horen. Ik was gelijk tevreden en heb hem gekocht. Ook thuis is het geluid geweldig. Helemaal tevreden!

Online gekocht

je kunt op een gemakkelijke manier een product bestellen

over de service die aan mij verleend is ben ik uitermate tervreden

Groot en veel keuze

Already done

Extra toelichting

Ik had kabels nodig voor mijn televisie nodig. Die heb ik uiteindelijk gekocht bij tvaudio en daar ben ik erg tevreden mee.

Zorgeloze bestelling

Volgende dag in huis

Aardig wat keuze

Ik raad het zeker aan

Extra toelichting

Ik had in de winkel in Barendrecht de Sonos soundbar al beluisterd. Ik was toen helemaal weg van de goede geluidskwaliteit. Ik heb hem nu een paar weken later in de winkel besteld. Volgende dag in huis. Thuis klinkt het geluid nog beter dan in de winkel, zeer tevreden.

Alphen d/d Rijn

Online en fysieke winkel combinatie is handig

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Assortiment

Vooral online is er veel keuze

Iedereen

Extra toelichting

Op de website van tvaudio.nl zag ik een mooie televisie, maar met dit soort aankopen wil ik hem gewoon eerst in t echt zien natuurlijk. Ik werd in de winkel vriendelijk geholpen. De tv bekeken (beeldkwaliteit) en ik was tevreden. Ook eenmaal thuis aangesloten geen spijt, gewoon een heel goede tv.

Online gekocht

Online winkelen is de makkelijkste manier

Hij was er snel

Online een groot assortiment

Aanbeveling

Fijne winkel die ik ten volste aanbeveel

Extra toelichting

Ik zocht op tvaudio.nl een goedkoop televisiescherm. Ik kwam uit op een Samsung 32 inch tv, die ik nu gebruik als pc beeldscherm. Absoluut het geld waard. TV binnen 1 dag in huis gekregen, daarna gelijk aangesloten. Top geregeld.

Lisse

Extra toelichting

Nieuwe tv gekocht van samsung, mooi ding, goede prijs, goede webshop

Snelle levering

Best veel keuze

Aanrader

Extra toelichting

Helemaal blij met mijn JBL soundspeaker. Leuk dat ik hem al zo snel (binen 1 dag) binnenkreeg. Ook de kwaliteit van t geluid ben ik erg tevreden mee.

Online gekocht

thuis laten bezorgen is lekker gemakkelijk

super service

goed en breed assortiment

absoluut

Extra toelichting

Ik ben erg blij met de service die ik kreeg bij tvaudio.nl Ik koos voor thuisbezorgen, maar na ik het product had getest was ik niet helemaal tevreden. Ik mocht daarna een iets duurdere uitkiezen, uiteraard met wat bijbetaling, maar het werd dus netjes geregeld. Binnen 2 dagen de andere speaker binnengekregen waar ik zeer tevreden mee ben.

Eenvoudig

goede service

Erg veel keuze

Aanbeveling

Ik beveel het mensen zeker aan

Extra toelichting

nieuwe sonos playbar gekocht voor in huis. streef altijd naar het beste daarom sonos gekocht

Webshop werkt erg fijn

Levering binnen een dag, super dus.

Absoluut een aanrader

Extra toelichting

Ik moet zeggen dat ik het een beetje spannend vond, zo voor de eerste keer online bestellen op tvaudio.nl Gelukkig is alles goed gegaan. Bestellen op de webshop ging makkelijk, en de bestelling (JBL soundbar) werd snel bezorgd. Ik kom zeker terug.

goede website, thuis afgeleverd

volgende dag had ik het in huis

Assortiment

vrij veel keuze op de website

aanrader

Extra toelichting

Om ook muziek op vakantie in t appartement te hebben, een harman kardon omni 10 gekocht. super ding.

snel en eenvoudig

Uitermate goed

Assortiment

Groot, uitgebreid, veel keuze.

Aanbeveling

Zou het zeker aanbevelen!

Extra toelichting

Nieuwe sony alpha gekocht voor op vakantie mee te nemen.

Online gekocht

Zeer gemakkelijk, bestellen en volgende dag in huis

Producten de volgende dag in huis.

Veel keuze online

Aanbeveling

Mijn nummer in winkel voor elektronica

Extra toelichting

Leuke Pioneer luidsprekerset gekocht op tvaudio.nl Ik had hem vorige week in de winkel beluisterd, en besloot om hem gister te bestellen. Ik heb hem net geïnstalleerd en ik ben er heel erg blij mee.

Dordrecht

eenvoudig

grote service

Groot assortiment

Aanbeveling

zou het wel aanbieden bij me familie of vrienden

Extra toelichting

Ben erg tevreden met mijn aankoop. Meer kan ik er niet van zeggen.

Rotterdam XL

Geen motivatie

Ik ben altijd goed geholpen in de winkel

Assortiment

Online is er erg ruime keuze, dit is ook het geval in de XL winkels

Aanbeveling

Ik vind camera.nl/klein als jaren een erg fijne zaak.

Extra toelichting

Ik kom altijd graag bij klein. In de zoektocht naar een nieuwe tv begon ik dan ook bij Klein en ik ben er gelijk geslaagd. Na goed geïnformeerd te worden in de winkel is het een mooie Samsung 40'' tv geworden.

Utrecht

Erg soepel gegaan

Zeer goede service, goed geholpen door het personeel in Utrecht

Assortiment

Ruime keuze, in de XL vestiging

Aanbeveling

Valt absoluut aan te raden

Extra toelichting

Ik was op zoek naar krachtige draadloze speakers, toen ben ik naar een vestiging in Utrecht gegaan. Daar heb ik de fantastische Samsung WAM 751 gekocht. Ik mocht hem testen van het personeel met muziek die ik vaak luister. Erg blij met deze speaker, en tvaudio.

Barendrecht XL

Combinatie van op de website bestellen en in de winkel kopen ging heel gemakkelijk.

Ik ben in de winkel goed geholpen door de jongeman. Hij wist mij aardig wat te vertellen over de speakerset.

Assortiment

Op internet is een zeer ruim assortiment aanwezig. In de XL winkel is dit ook zo, online staat echter alles.

Aanbeveling

Ik raad tvaudio.nl iedereen aan. Ook omdat je gewoon in de winkel langs kan komen en goed geholpen wordt.

Extra toelichting

Ik had de speakerset een tijdje geleden in de winkel getest/gehoord. Toen ben ik op internet gaan zoeken voor de goedkoopste, dat bleek Klein te zijn, ik kreeg ook nog een paar tientjes korting als ik hem gewoon kwam afhalen wat ook mijn bedoeling op voorhand was. Dat was dus mooi meegenomen.Ik ben goed geholpen in de winkel, deskundig personeel. Ik kom zeker terug.

Online gekocht

Goede website, lekker duidelijk, ik had snel gevonden wat ik zocht.

Ik zou niet weten hoe de serviceverlening is, ik heb geen problemen gehad. Bestelling volgende dag in huis dus dat was erg fijn.

Assortiment

Ze hebben toch wel een groot assortiment, veel meer dan in de winkel.

Aanbeveling

Ik raad iedereen aan om bij tvaudio.nl een aankoop te doen.

Extra toelichting

Erg fijne verkoopervaring, ik zal tvaudio zeker in mijn achterhoofd houden mocht ik de volgende keer weer een soortgelijk product (beeldscherm) nodig hebben.

• Assortiment8,0
barendrecht

De website is niet altijd even duidelijk maar als je je tv eenmaal gevonden hebt dan is het best gemakkelijk.

m'n televisie was de volgende dag in huis dus dat vond ik erg fijn.

Assortiment

Redelijk groot assortiment met tv's

Aanbeveling

Prima webshop! Ik kan de webshop tvaudio iedereen aanbevelen

Extra toelichting

Ik vind de winkel redelijk veel tv's in het assortiment hebben voor een goede prijs

Online gekocht

Heel veel gemak en duidelijkheid

Wat een goede service!

Assortiment

Groot assortiment met extra veel keuze

Aanbeveling

Ik raad het iedereen aan

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden met mijn Toshiba tv!!!!!

Online gekocht

Met groot gemak een nieuwe televisie aangeschaft

Prima service verleend

Assortiment

Groot assortiment, wat het best wel moeilijk maakt.

Heb ik reeds gedaan..

Extra toelichting

Ik heb pas een nieuwe samsung televsie gekocht bij TVaudio. Ik ben zeer te spreken over de televisie en de hulp die is verleend aan mij

• Gemak-
  • Assortiment-

Geen motivatie

Via de site een home cinema set besteld en ik zou hem zelf afhalen in het filiaal in Utrecht. Via mail bericht dat de bestelling klaar zou staan. <br/> <br/>In de winkel bleek echter dat er geen set op voorraad was. Konden hem wel direct bestellen in Eindhoven (daar was hij wel op voorraad) en dan zou hij een week later in Utrecht aanwezig zijn. Dat maar gedaan en ook nog aanbetaald. <br/> <br/>Na anderhalve week zelf maar eens gebeld, want vanuit Klein geen reactie. Eerste reactie, volgens het systeem is hij binnengekomen. Voor de zekerheid maar gevraagd of dat zeker was aangezien ik de vorige keer voor niks in de winkel stond. <br/> <br/>Er werd nagevraagd bij collega, en de set bleek toch niet binnen te zijn gekomen. Op mijn vraag waarom hij er na anderhalve week nog steeds niet was kon geen antwoord gegeven worden. Ze konden hem wel opnieuw bestellen dan was hij dinsdag binnen... <br/> <br/>Uiteraard daar voor bedankt en ben naar de winkel gegaan om mijn bestelling te annuleren en mijn aanbetaling retour gekregen. Geen enkele excuses van de medewerker. <br/> <br/>Wat mij betreft eerste en laatste keer dat ik iets bij Klein heb besteld. Ik geef mijn geld wel ergens anders uit.

Aanbeveling

Op basis van bovenstaande zou ik deze winkel dus niet aanbevelen aan iemand anders.

Extra toelichting

Via de site een home cinema set besteld en ik zou hem zelf afhalen in het filiaal in Utrecht. Via mail bericht dat de bestelling klaar zou staan. In de winkel bleek echter dat er geen set op voorraad was. Konden hem wel direct bestellen in Eindhoven (daar was hij wel op voorraad) en dan zou hij een week later in Utrecht aanwezig zijn. Dat maar gedaan en ook nog aanbetaald. Na anderhalve week zelf maar eens gebeld, want vanuit Klein geen reactie. Eerste reactie, volgens het systeem is hij binnengekomen. Voor de zekerheid maar gevraagd of dat zeker was aangezien ik de vorige keer voor niks in de winkel stond. Er werd nagevraagd bij collega, en de set bleek toch niet binnen te zijn gekomen. Op mijn vraag waarom hij er na anderhalve week nog steeds niet was kon geen antwoord gegeven worden. Ze konden hem wel opnieuw bestellen dan was hij dinsdag binnen... Uiteraard daar voor bedankt en ben naar de winkel gegaan om mijn bestelling te annuleren en mijn aanbetaling retour gekregen. Geen enkele excuses van de medewerker. Wat mij betreft eerste en laatste keer dat ik iets bij Klein heb besteld. Ik geef mijn geld wel ergens anders uit.

3,5
  • Gemak3,0
  • Service3,0
  • Assortiment5,0
  • Aanbeveling3,0
Online gekocht

Het lijkt allemaal makkelijk, maar er klopt helemaal niets van de op de site getoonde voorraad.

Ze doen echt alles om je op andere gedachten te brengen als je een product bestelt wat minder goed uitkomt.

Assortiment

Ik heb het nu al twee keer meegemaakt dat een product dat op voorraad zou zijn er tóch niet is. En dan gaan ze je bewerken om iets anders te nemen...

Aanbeveling

Zou ik alleen doen als de prijs echt significant beter is dan bij andere aanbieders.

Extra toelichting

In eerste instantie ben ik bij Klein Alexandrium in Rotterdam geweest voor de door mij uitgezochte TV. Op de site was immers vermeld dat deze in voorraad zou zijn. Dat was dus niet het geval. Ze begonnen daar al gelijk om mij een andere TV te laten kopen. Ik heb de TV toen via de site besteld en kon deze de volgende dag in Barendrecht ophalen. Toen ik kwam om de TV op te halen probeerde de verkoper mij een andere TV aan te smeren. Ondertussen had ik ook nog een Blue Ray / DvD speler uitgezocht. Thuisgekomen bleek de Blue Ray speler een al gebruikte speler te zijn. Helemaal onder de vingers, krasjes etc. Ik ben dus teruggegaan om deze voor een nieuwe om te ruilen, maar dit was het laatste exemplaar. Ik moet zeggen dat ze uiteindelijk wel zonder al te veel problemen mijn geld voor de Blue Ray speler hebben teruggegeven.

3,5
  • Gemak6,0
  • Assortiment6,0
Breda

Geen motivatie

Online had ik een LED-tv besteld, maar (gelukkig) nog niet betaald. Toen ik hem in de winkel wilde ophalen (Breda), probeerde de medewerker me eerst over te halen een andere tv aan te schaffen, die zogenaamd veel beter zou zijn. Gelukkig had ik zelf goed onderzoek gedaan en wist ik dat ik deze onzin van de verkoper niet moest geloven. Na nog eens 2 verhalen over andere tv's aangehoord te hebben, heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik gewoon mijn bestelling wilde ophalen en niet geïnteresseerd was in iets anders. Wat bleek...mijn bestelling hadden ze helemaal niet op voorraad liggen! Er was nog wel een showmodel in een andere vestiging, maar dan moest ik deze zelf ophalen. Na ze vriendelijk te hebben bedankt voor de "goede" informatie over de rest van het assortiment, ben ik meteen weggegaan. Van dit soort misleiding ben ik niet gediend.

Aanbeveling

Ik zou vooraf even bellen of de winkel het bestelde daadwerkelijk op voorraad heeft. De dwingende advisering om iets anders te nemen dan je besteld hebt, is meer dan vreemd.

Precies hetzelfde meegemaakt! De afgelopen jaren al aardig wat camera's en elektronische apparaten bij TVAudio c.q. Klein gekocht, maar ik heb het nu echt helemaal gehad en kom er noooooooit meer.

Barendrecht

Geen motivatie

Had een vraag voor de klantenservice. Zeer correct en netjes geholpen. Product werd direct apart gelegde en kon het binnen een uur ophalen! Top

Ze hadden wat ik zocht

Aanbeveling

Goede service, goede voorraad. Kunnen veel winkels nog een voorbeeld aan nemen

Online gekocht

Makkelijk parkeren bij de winkel en goede degelijke service, zie je niet vaak meer

Fijn winkelpersoneel aanwezig in de winkel.

Assortiment

Veel keuze in de winkel! alles uitgepakt om te proberen

• Gemak1,0
  • Assortiment-
Online gekocht

Ik had bij deze TV online een TV besteld en gekozen voor op locatie afhalen. <br/>Ik had bericht ontvangen dat ik de TV op locatie af kon komen halen, toen ik daar kwam (Klein Rotterdam Alexandrium) bleek dat betreffende TV helemaal niet aanwezig was om op te halen, of het ging om het showmodel. Dit terwijl nergens was aangegeven dat dit het showmodel betrof. <br/>Onderwijl was de verkoper alleen maar bezig met het proberen van mij te overtuigen (vanaf begin af aan al, zelfs voordat bleek dat betreffende TV niet aanwezig was) een ander model te kopen (waar ze meer marge op zouden maken). Hierbij mijn als klant (die in mijn geval gelukkig eigen onderzoek heeft gedaan) proberen te misleiden en onzin te verkopen over gebruikte panelen per model. En zelfs bewerend dat betreffende showmodel daar bijvoorbeeld al zeker bijna 2 jaar in de winkel stond 'te staan', terwijl betreffende TV model pas een half jaar bestaat...

Betreffende TV kon dus niet afgehaald worden, terwijl dit wel was beloofd. Het personeel spande zich ook absoluut niet in een oplossing te zoeken. Zij waren alleen gefocust op het zoveel mogelijk kunnen verdienen aan een klant.

Aanbeveling

Op basis van voorgaande ervaringen, zou ik deze winkel iedereen zeer sterk afraden. Blijkbaar zijn ze niet in staat eerlijk en netjes te communiceren, en de klant daadwerkelijk te helpen.

Extra toelichting

Ik had bij deze TV online een TV besteld en gekozen voor op locatie afhalen. Ik had bericht ontvangen dat ik de TV op locatie af kon komen halen, toen ik daar kwam (Klein Rotterdam Alexandrium) bleek dat betreffende TV helemaal niet aanwezig was om op te halen, of het ging om het showmodel. Dit terwijl nergens was aangegeven dat dit het showmodel betrof. Onderwijl was de verkoper alleen maar bezig met het proberen van mij te overtuigen (vanaf begin af aan al, zelfs voordat bleek dat betreffende TV niet aanwezig was) een ander model te kopen (waar ze meer marge op zouden maken). Hierbij mijn als klant (die in mijn geval gelukkig eigen onderzoek heeft gedaan) proberen te misleiden en onzin te verkopen over gebruikte panelen per model. En zelfs bewerend dat betreffende showmodel daar bijvoorbeeld al zeker bijna 2 jaar in de winkel stond 'te staan', terwijl betreffende TV model pas een half jaar bestaat...

Barendrecgt

Makkelijk bereikbaar, dichtbij de snelweg

Duidelijke en goede uitleg van het personeel

Assortiment

Mooie televisies, alles netjes opgehangen

Aanbeveling

Zeker aan mijn vrienden en familie

• Gemak8,0
  • Service7,0
  • Assortiment8,0
  • Aanbeveling7,0

Geen motivatie

Na een eerdere negatieve ervaring met TVAudio.nl i.v.m. een garantieprocedure heeft dit bedrijf contact met ons opgenomen om de klacht alsnog netjes af te handelen. Met terugwerkende kracht kunnen we alsnog redelijk tevreden zijn over deze webwinkel.

Online gekocht

Erg simpel en makkelijk besteld

Alles ging goed

Assortiment

Meer dan genoeg keus,prachtige televisies

Aanbeveling

Ik zou iedereen deze winkel willen aanraden

• Gemak-

Geweldige uitleg

Prachtig, alles hangt op

Aanbeveling

Je wordt echt goed geholpen in de winkel

Super winkel, geweldige service

Bestelling is zo geplaatst

Uitstekemde service

Groot assortiment

Erg klantvriendelijk personeel

Groot genoeg voor mij

Aanbeveling

Erg goede winkel, zeef vriendelijk personeel

Prachtjge winkel geweldige service

Zeer veel keus!

Aanbeveling

Heel erg, alles gaat zo makkelijk

Perfecte online shop

Erg makkelkjk, was binnen 3 min klaar

Groot genoeb

Aanbeveling

Echt een goede winkel, koop hier wel vaker wat

Super winkel, lekker snel

Online gekocht

De website is overzichtelijk en daardoor is het makkelijk om een bestelling te plaatsen

Binnen een dag kreeg ik mijn product al binnen

Assortiment

Tv audio beschikt over een groot assortiment

Eindhoven

Makkelijk te vinden, dicht in de buurt

Zie bovenstaande

Assortiment

Genoeg keuze, ook voor de accessoires

Super service, aardig personeel

Extra toelichting

Duidelijke uitleg, mooie strakke winkel

makkelijk online besteld

Binnen een dag in huis

Ruim assortiment

Aanbeveling

Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen

Extra toelichting

Heel simpel 'online' de samsung led besteld en een dag later was die al binnen. Perfect!

In winkel gekocht

Gratis parkeren en lekker dichtbij

Goed geholpen, leuk en aardjge mensen

Assortiment

Genoeg keuze, ook voor alle andere producten

Aanbeveling

Echt waar, dit is echt een winkel die ik graag aan mensen zou willen aanraden

Extra toelichting

Super uitstraling, alles zeer netjes