Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons zeer complete assortiment bedienen wij zowel de hobbyist als professional. Wat in 2005 begon als een interessant project in onze studeerkamer, is ondertussen uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 50.000 tevreden klanten. Wij leveren uit eigen voorraad. Met ons magazijn van 3000m³ hebben we meer dan 40.000 artikelen direct uit voorraad leverbaar. Voor al deze artikelen geldt; vandaag voor 17.30 uur besteld is dezelfde dag verzonden! Wil je het bestelde artikel liever afhalen? Ook dat is geen probleem! Ons afhaalmagazijn is gevestigd te Enschede, dicht tegen de Duitse grens.

Op basis van 3 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Gemak
  • Service
  • Assortiment
  • Aanbeveling

Online gekocht

van uit je luien stoel bestellen

ik heb een ventilator gekocht <br/>waarvan de hof kapot was ik kreeg meteen een nieuwe

Eenvoudig en duidelijk.

Zeer snelle levering. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Veel keuze.

Betrouwbare site.

Extra toelichting

Net voor 22.00 s'avonds besteld op internet. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Via mijn tablet binnen 2 minuten mijn bestelling afgerond

sms ontvangen 1 uur voor aflevering.

Assortiment

Ik kon iig vinden wat ik zocht, namelijk een airconditioner

Aanbeveling

Gewoon zoals het hoort, perfect dus!

Extra toelichting

Tot nu toe geen slechte ervaring, alleen maar goed.

Online gekocht

Alles overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen

Ik had in December 2013 een radiator gekocht bij TS24 .Nu in maart 2014 begaf hij het opeens. Mail gestuurd op zondag voor opeisen garantie. Deze werd maandagmorgen gelijk beantwoord met dat men gelijk ging kijken wat te doen. Binnen een uur kreeg ik alweer bericht dat ze een nieuwe radiatorkachel verstuurd hadden en dat ik de oude kon vernietigen . Wat een superservice zeg. Ben 60 jaar maar heb zo'n service nog nooit meegemaakt. <br/>Zeker een warme douche waard !!!!!!

Assortiment

Als je wat zoekt; ze hebben het gewoon !!

Aanbeveling

Met zo'n keuze mogelijkheid en zo'n service kan ik van harte dit bedrijf aanbevelen

Extra toelichting

Goede overzichtelijke site; altijd bereikbaar; prettige en vriendelijke medewerkers; directe reactie; super service

• Assortiment-
  • Aanbeveling9,0
Online gekocht

Duidelijke website. Ik vond meteen wat ik zocht.

Zeer snelle en correcte levering.

Aanbeveling

Ik zocht 1 bepaald product, dus over het assortiment kan ik nu weinig zeggen. Maar zeer duidelijke website en prijsaanduiding. Zeer snelle en correcte levering. Ik koop hier nog!

• Gemak9,0
Online gekocht

Goede en duidelijke webshop, vandaag besteld is morgen in huis. Super!

Via mail goed advies gekregen en prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Assortiment

Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils!

Aanbeveling

Absoluut: de service is top, de levering snel en het assortiment enorm uitgebreid.

Extra toelichting

Simpel gezegd: een top zaak! Waar service en kwaliteit gelukkig nog wel hoog in het vaandel staat. Kun je van lang niet alle (web)shops zeggen.

• Gemak9,0
  • Assortiment9,0
Online gekocht

Bestellen ging heel makkelijk, ik kon gelijk zien wat de kosten waren en het betaalproces was ook duidelijk en simpel.

Vriendelijk en errg snelle reactie op mijn emails!

Assortiment

groot assortiment, vooral poetsmachines en handgereedschap.

Extra toelichting

Na advies via de mail een mooie set aangeschaft om de auto te poetsen. Snel geleverd en voor een goede prijs.

Telefonisch goed advies gekregen

ERg compleet!

Aanbeveling

Omdat ik tevreden ben raad ik de winkel zeker aan,

Extra toelichting

Over de hele linie gewoon een erg goede winkel, prettig dat je spullen ook kan ophalen, en kan bellen naar ze.

• Assortiment8,0
  • Aanbeveling9,0
Online gekocht

De volgende dag geleverd gekregen, zoals beloofd. Kon meteen aan de slag.

Erg blij met het gekregen advies.

Assortiment

Erg uitgebreid, misschien wel te uitgebreid. Gelukkig kon ik advies krijgen.

Extra toelichting

Erg tevreden, poetsmachine en de bijbehorende set schijven bevallen prima. Telefonisch contact gehad voor mijn aankoop en erg blij met het gekregen advies.

• Gemak7,0
  • Service2,0
  • Assortiment6,0
  • Aanbeveling-

goede overzichtiglijke webshop

geen garantie op 'koopjes' met als voorwendsel dat de beschadiging in de omschrijving vermeld was; Advertentie inmiddels verwijderd, dus bewijs het maar!

van alles wat

Extra toelichting

zoals al eerder vermeld: geen garantie op flink beschadigde gereedschapskist omdat dat in de beschrijving gestaan zou hebben; Verder behoorlijk prijzig

Beste klant, u heeft op onze site een koopje uit de koopjeshoek gekocht. Bij deze koffer stond duidelijk aangegeven dat de koffer beschadigen had en dat het daarom een koopje was. Er stonden zelfs afbeeldingen van de koffer bij. Wij vinden het vervelend dat u hier overheen gelezen heeft. Over de poetsdoeken: 10 USD is de prijs in Amerika, zonder importbelasting, verzendkosten etc, wat u hier aangeeft is geen reële prijsvergelijking.

• Service8,0
Online gekocht

makkelijke en overzichtelijke website.

heb niet echt service nodig gehad, maar zal vast goed zijn. informatie op de site was compleet en helder.

Assortiment

ze hadden wat ik zocht dus assortiment is goed.

goede winkel!

Extra toelichting

jammergenoeg wegens het weer nog niet echt van de terrasheater kunnen genieten, maar dat gaan we zeker doen!! levering was snel en zoals gezegd ook echt de volgende dag in huis. verzendkosten vielen me erg mee voor zo'n groot product!

3,2
  • Bereikbaarheid3,0

Extra toelichting

Special bij dit bedrijf een terrasheater besteld omdat volgens de site deze op voorraad was en er vermeld staat bij bestellen voor 16uur, het product de volgende dag geleverd wordt. In de bestelling tevens vermeld dat ik deze order alleen doe als men ook daadwerkelijk de volgende dag kan leveren. Na betaling, kreeg ik binnen 5 minuten een e-mail dat de status 'verstuurd' was. Top! dacht ik. De volgende dag echter is er niets geleverd en kon ik niet de heater gebruiken waarvoor ik deze juist had besteld!! Deze kwam 2 dagen later wel binnen. Na contact met dit bedrijf wilde men ook geen coulance geven voor de heater die ik vervolgens heb moeten huren hierdoor. Ik heb nog bij DPD gecontroleerd en zij waren idg niet verschuldigd aan deze late levering.

De goederen zijn alhier op tijd verzonden. Door de vakantie periode en de feestdagen zijn de pakketten helaas niet op tijd door DPD afgeleverd. Helaas hebben wij hierop geen invloed. Hopelijk een volgende keer beter. mvg, Team TS24.nl

Extra toelichting

Ik belde hen op om zeker te zijn dat ze voorraad hadden van dit type airco. Had direkt iemand aan de lijn die de voorraad nog even nakeek voor mij. En zei toe als ik hem via iDeal betaalde dat hij dezelfde dag nog weg ging. Die belofte is absoluut nagekomen, en de dag erop stond hij bij mij. Heldere website, goed bereikbaar zijn via telefoon en afspraken nakomen is dus allemaal op orde bij deze shop. Ik kom er zeker nog eens terug!

Extra toelichting

Prima service. Telefonisch te word gestaan door vriendelijke en deskundige medewerker. S'morgens betaald met telebankieren en s'middags al verstuurt. De volgende dag ontvangen en slecht 5.95 verzendkosten betaald.

• After sales7,0

Extra toelichting

MIJN BESTELLING WAS SNEL GELEVERD SPIJTIG WAS ZE VEKEERD IS NA EN PAAR DAGEN DAN TOCH RECHT GEZET IK DANK U DAARVOOR

Extra toelichting

Ventilator besteld; klein foutje bij de betaling maar dit werd de volgende dag al gecorrigeerd en zelfs direct verzonden. De volgende dag ook direct in huis en tevens in goede staat. Prima service dus.

• After sales3,0

Extra toelichting

Airco was defect. Gebeld met TS24. Airco werd opgehaald zonder eerst een afspraak te hebben gemaakt. Op de website stond binnen 2 weken terug. Niet dus, duurde uiteindelijk 5 weken voordat deze op transport werd gezet en nog naar het verkeerde adres ook. Ik heb 10 keer moeten bellen met TS24 om hem terug te krijgen. Uiteindelijk werd ik doorverwezen naar de fabrikant die mij vervolgens melde dat er niets kapot was. Gelukkig doet hij het weer, ik hoop voor lang.

Extra toelichting

lang gezocht,via internet, naar een voor ons geschikt produkt. De verkoper gaf prima advies,uitleg, zelfs werd er proef gedraaid i.v.m. het geluid(decibel),perfect. Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend.

Extra toelichting

Scherp geprijsd, razendsnel verstuurd. Netjes verpaakt met opvulmateriaal. Goed op de hoogte gehouden dmv E-mail na de bestelling, tijdens het verzendproces.

Extra toelichting

Word super op hoogte gehouden wanneer het produkt verzonden word. Bij niet leverbaar ook netjes een bericht. De complimenten voor het bedrijf en medewerkers.

Extra toelichting

Pomp is zwaar beschadigd aangeleverd, tevens bleek het achteraf geen nieuw product maar een veilingartikel te zijn, in en uitlaat van de pomp was niet afgedopt dit hoort wel voor het verzenden, door slechte verpakken door TS 24 was de pomp onherstelbaar zwaar beschadigd door het transport, met bijbetalen kon ik een nieuwe krijgen wat ik een waardeloze serviceaanbod vond, nu maar wachten tot ik mijn geld terugkrijg, ik koop er nooit iets meer,

TS24 beloofde mij per mail binnen 3 dagen het bedrag op de rekening terug te betalen maar weigeren dit achteraf omdat ze de kosten voor het slecht verpakken van hun pomp neer willen leggen bij de vervoersmaatschappij om zo via hun verzekering het geld te vangen. Als zij het geld van de verzekering terug krijgen betalen ze de klant pas uit, mooie algemene voorwaarde, TS24 wikkelt dus altijd hun problemen op de klant af. Let ook goed op met veilingartikelen, deze vallen niet meer onder garantie, je blijft dus opgescheept met een product waar geen garantie meer op verleend wordt, je denkt dus een koopje te hebben, de realiteit is echter anders. Dit staat in de kleine lettertjes, pas dus op voor deze valkuil

Extra toelichting

Overzichtelijk website, benodigde info en duidelijke foto's.Bestelling en facturering prima. Levering volgens hetgeen men aangeeft.

Extra toelichting

Overzichtelijke website scherpe prijzen snelle levering volgsysteem voor aflevering prima Product zelfs meer mogelijkheden dan in omschrijving. Helemaal goed dus.

Extra toelichting

besteld en betaald zelfde dag verstuurd zeer vlotte levering

Extra toelichting

+ Snele verzending + Online shoppen en betalen + Service gerichtte ondersteuning + Een artikel bleek niet op voorraad, doch door meedenken klanten service goed alternatief gevonden!

Extra toelichting

Toestel besteld, vlugge afhandeling en levering. Toestel was nagenoeg onmiddellijk defect, probleemloos 2 dagen nadien defect toestel opgehaald en nieuw geleverd. Zeer tevreden over de service!

Extra toelichting

Een hele prettige website geeft alle informatie die je zoekt,ondersteunt je bij het doen van aankopen. Veilige betalingsmogelijkheden,en je blijft op de hoogte wanneer je je bestelling kunt verwachten.S-middags besteld en de volgende dag is het bij je thuis dus vlotte levering op een nette en correcte manier! Ook de prijzen zijn erg gunstig voor de klant tov andere webwinkels. Mijn volgende product schaf ik zeker aan bij/via S24.nl Service verlening waar andere webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen! Een dikke 10 met een griffel!

Extra toelichting

Levering volgens de website. Zeer snelle levering

Extra toelichting

Binnen 16 uur geleverd en dat is zeer snel. Alleen met het woordje "je" op de site heb ik problemen. We kennen elkaar niet en dan vind ik het bijzonder storend met jij of jouw aangesproken te worden.

Beste klant, wij hanteren juist de 'je' vorm omdat we graag persoonlijk willen zijn. De 'u' vorm vinden wij te formeel. Wij staan juist bekend om onze directe klantbenadering. Wel vervelend om te lezen dat u hier last van heeft gehad tijdens het bestel proces. Hopelijk is dat geen drempel voor een volgend bezoek aan www.ts24.nl

Extra toelichting

Na een mail gestuurd te hebben met de nodige vragen hadden we binnen een paar uur al een reactie op al onze vragen. Na de bestelling geplaatst te hebben via internet hadden we de haard binnen 2 dagen thuis. We zijn zeer tevreden.

Extra toelichting

Bij een bieding op de veiling die zij houden eindigde de veilimg met mijn bod als hoogste. Doodleuk krijg je de mededeling dat ze het bod niet hoog genoeg vinden en starten een nieuwe ronde en gebruiken je bod in een nieuwe veiling waarin je niet hebt geboden.

Het wil helaas wel eens voorkomen dat klanten bepaalde voorwaarden niet lezen, en zodoende teleurgesteld zijn omdat ze een andere verwachting hadden. Zo ook bij deze klant: We hebben een veiling niet geaccepteerd omdat een te laag bod had. De klant heeft daardoor nooit een cijfer kunnen geven voor bestelling/ levering daar deze niet heeft plaats gevonden, en een aftersales is al helemaal niet aan de orde, omdat er geen producten zijn geleverd en de klant geen contact heeft gehad hierover. Wij hopen dat andere klanten door deze review heen kunnen kijken en ze alle andere review serieus nemen.

Extra toelichting

Onderdeel door TS24 op mijn verzoek besteld, zonder dat de bruikbaarheid op voorhand vaststond. Bij aflevering getest door winkelpersoneel ! Super service !

Extra toelichting

Alles netjes en op tijd geleverd, zelfs als je te lang moet zoeken komt er een melding of men je kan helpen. Fantasties.

Extra toelichting

Duidelijke site. Goede productomschrijving. Levering binnen de vermelde tijd.Kopen bij TS24 is een aanrader.

Extra toelichting

Onlangs een bestelling geplaatst bij TS24, mede omdat ze zeer concurrerend zijn qua prijs, maar ook de overzichtelijke site. Bestelling en levering is volledig naar wens verlopen. Als je een tijdje op de site zit, krijg je een pop-up venster waarin een medewerker (live!) vraagt of hij je kan helpen. Hoe klantvriendelijk kan een webshop zijn! Zelfs in een "echte" winkel moet je langer op de aandacht van een verkoper wachten. Na een opmerking van mij over een besteld product (over de hoeveelheid product, niet de kwaliteit ervan), heeft TS24 dit zéér correct en snel afgehandeld en kan dus niet anders dan buitengewoon positief oordelen over deze winkel. Heb deze winkel met een gerust hart aanbevolen in mijn kennissenkring.

Extra toelichting

Prima site en prima op de hoogte gehouden van de status van de levering! Volgende dag al in huis ! Veilig betalen met I DEAL. Prima artikel tegen gunstige prijs.

Extra toelichting

Deze week compressor besteld en bij levering bleek er in onderdeel niet in de doos te zitten. Gebeld met de winkel en 1 dag later is het ontbrekende onderdeel geleverd. Prima service zou ik zeggen.

Extra toelichting

Goede overzichtelijke website, prijsbewust, ruime keuze en vooral zeer snelle levering. Ook service uitmuntend, werd gisteren iets verkeerd bezorgt maar werd na telefonisch contact direct hersteld door het juiste. vandaag al ontvangen, dit maak je niet zo nsel mee bij online kopen. Voor mij de site waar ik regelmatig artikelen zal bestellen.

Extra toelichting

Telefonisch correct te woord gestaan bij vragen over het product op de website. Product binnen 24 uur in huis na bestelling/betaling.

Extra toelichting

Prettig telef gesprek n.a.v.bestelling vragen worden erg goed beantwoordt en zeer snelle correcte levering een fijne betrouwbare internetwinkel!

Extra toelichting

Na telefonisch contact snel opgestuurd. We waren volgen DPD 3x niet thuis, jammer dat ze geen afwezigheidsmelding in de bus doen. TS 24 heeft het pakketje gelijk opnieuw aangeboden en de volgende dag was het binnen. Netjes afgewikkeld, je wordt netjes te woord gestaan. Zeer aan te bevelen.

Extra toelichting

Goed geregelde bestellijst,duidelijk aangegeven. Snelle levering.

Extra toelichting

Het bedrijf is telefonisch perfect bereikbaar, en ze leveren wanneer het product op voorraad is(in mijn geval was de airco op voorraad) de eerst volgende werkdag. Wel jammer dat de bezorger niet even kon/wilde helpen om met ze 2en het pakketje naar boven te tillen..

Extra toelichting

Vriendelijke klantenservice, razend snelle levering, correcte afhandeling. Zeer aan te bevelen.