Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Topdiscounter.nl.

Topdiscounter.nl stelt zich voor

TOPdiscounter.nl behoort tot de nieuwe generatie webwinkels met ondersteuning van een e-Shop. In onze e-Shop kun je een bestelling afhalen, of je kunt ondersteuning krijgen om het juiste product te kiezen. Op de site heb je een ruime keuze uit meer dan 10.000 producten tegen zeer scherpe prijzen. Bovendien bepaal jezelf wanneer en hoe je een bestelling afgeleverd wilt hebben. TOPdiscounter.nl; het prijsvoordeel van internet met de zekerheid van de winkel.

Op basis van 49 reviews geschreven in het afgelopen jaar

8.5
  • Aanbeveling
    8.6

Eindhoven

Goede service en lekker thuis laten brengen, ideaal!

Goed advies over de producten. Je kon merken dat de verkoper veel kennis heeft over deze producten

Een uitgebreid assortiment

Overal Top!

Online gekocht

Alles is duidelijk op de website

Prima. Heel correct en op tijd.

Assortiment

Uitgebreid van alles en nog wat, erg handig.

Aanbeveling

Betrouwbaar en erg snelle levering

Extra toelichting

Ik vind het echt een topsite, supere service, speed levering. Gewoon top zoals het hoort.

• Gemak1,0
  • Service1,0
  • Assortiment1,0
  • Aanbeveling1,0
Bisschop Bekkerslaan 10

Zoals bij iedere webshop/winkel! Niks bijzonders. Maar mogen absoluut werken aan de service! Daar valt wat aan te verbeteren.

ZEER SLECHT!! BEZORGING: een chagerijnige, grommende, scheldende en mopperende bezorger. Heeft de koelkast heeel goed weg gezet! Zo goed, dat er een deuk en schade aan de voorkant zit. <br/> <br/>Super slecht behandeld aan de telefoon. Medewerker wilde zijn naam niet doorgeven. Na ongeveer 10 minuten was zijn reactie: Oke, doe maar Ronald. Ik zeg Ronald wie? Nee die krijg je niet! Waar heb je die voor nodig? Ik zeg ja, ik ga een klacht indienen. Doe maar lekker zonder naam! Belachelijk voor woorden! Onvriendelijk, geen medeleven, brutaal.. Alles wat niet hoort bij een medewerker die de TELEFOON VAN KLACHTEN/KLANTENSERVICE opneemt! <br/> <br/>Ik pak het groot aan, dat kan ik jullie in ieder geval wel vermelden!

Assortiment

Het maakt niet uit hoe groot het assortiment is. Voor mij is dit de eerste en de laatste aankoop. Hoop op verbetering van de service!

Aanbeveling

Absoluut niet! Als met een klacht al zo wordt omgegaan, vraag ik me af of een garantie op een product dan wel nut heeft!

Extra toelichting

Ik vind het erg spijtig dat het zo moet gaan! Ik verwacht excuses en vervanging van het product! Ik ben op de hoogte van alles regeltjes doen en laten. Jurist is ingeschakeld. Consuwijzer en de geschillencommissie zijn ook op de hoogte en wacht op bericht!

Online gekocht

Alles kon via internet geregeld worden

Keuze uit veel modellen.

Duidelijke informtie

Zie boven

Geen motivatie

Topdiscounter doet zijn naam eer aan. Ik heb gebeld en alles is prima in orde gemaakt. Wasmachine kwam op de afgesproken tijd.

Geen motivatie

Reageren snel op vragen, en zijn er echt om een klant tevreden te maken. Ik heb een showroommodel gekocht waarbij ze duidelijk aangaven welke gebruikssporen er waren, en hebben als extra nog even de cupset geregeld.

Aanbeveling

Zoals bij service staat doen er heel veel aan om tevreden klanten te krijgen

Extra toelichting

Ik was op zoek naar een M400 Gran Maestria en de klantenservice wees mij op een showroommodel. De prijs was zeer gunstig maar belangrijker was het gevoel dat de klantenservice gaf om me te helpen. Snel, adequaat en voorzien in de onwetendheid die ik had. Aanrader om producten te bestellen!! ook showroommodellen

Online gekocht

Vele afbeeldingen van kruimelvegers. Daardoor makkelijk kiezen

Bestellen en volgende dag afhalen.

Groot

Aanbeveling

Makkelijk te bestellen en betaalkeuzes.

Extra toelichting

Alles bijelkaar gemakkelijk kunnen bestellen en betalen bij afhalen.

Extra toelichting

Zeer goede service, snelle levering en qua prijs zeer gunstig

Geen motivatie

Perfect op de hoogte gehouden en ik werd zelfs gebeld of ik de TV al eerder wilde ontvangen.

100 punten

Aanbeveling

Dit is serieus de beste zaak die ik in tijden tegen ben gekomen!

Extra toelichting

Via een productnummer van een TV kwam ik uiteindelijk uit bij Topdiscounter.nl en daar was de prijs nog net iets gunstiger dan bij de goedkoopste die ik tot dan toe had gevonden. Ik heb hem besteld en gaf aan dat ik contant wilde betalen bij het afleveren. Waar kan dit tegenwoordig nog?! Ik werd persoonlijk gebeld of er iemand aanwezig was, omdat men langs kon komen over 30 minuten om de bestelling te leveren. Ongelofelijk.....

snel

ik word uitstekend geholpen telefonisch.. goede service!!

snelle service

Extra toelichting

IK had een kitchen aid set gereserveerd. was snel binnen en bij mij bezorgd. er mist een onderdeel.. telefonisch contact gehad en word ook meteen geregeld top!!

Extra toelichting

een klantvriendelijke verkopers. behulpzaamen met het inladen van het artiel had in het verleden daar al gekocht oen onder de naam prijspakker een goed bedrijf succes jongens.

• Service5,0
  • Aanbeveling-
Online gekocht

Via consumentenbond gevonden, via internet bij de goedkoopste besteld, hoef de deur er niet voor uit.

Op de website hebben we de optie:"oude apparaat meenemen" aangevinkt, maar de pakketdienst die hem leverde weigerde de oude machine mee te nemen. De nieuwe droger is niet verder dan het voorportaal bij de voordeur gekomen: mijn vrouw heeft hem zelf de woonkamer ingesleept omdat er bijna niemand meer langs kon.

Extra toelichting

Voor de keuze van een winkel is de prijs voor ons doorslaggevend. Topdiscounter was hier de goedkoopste en heeft zelfs netjes gebeld toen bleek dat de droger één dag later geleverd zou worden. Het enige wat beter kan is waarschijnlijk de pakketdienst.

6,5
  • Service4,0
  • Aanbeveling5,0
Online gekocht

Prima, alles duidelijk en gemakkelijk.

Een nieuwe amerikaanse koelkast moest geleverd worden, de oude amerikaanse koelkast moest retour. Het gewicht van beide toestellen was ruim meer dan 100 kg. De afleveraar was alleen en had alleen een steekkarretje bij zich. Ik moest helpen, maar het was bijna ondoenlijk om de koelkasten (horizontaal) met z'n twee-en door de voordeur te tillen. De drempel en het laminaat zijn beschadigd. In de handleiding bleek te staan dat het toestel met minimaal 4 personen getild dient te worden.

Aanbeveling

Door de problemen bij de bezorging, zou ik deze winkel niet aanbevelen als het om grote apparaten gaat.

Extra toelichting

Alles goed, behalve het afleveren.

Online gekocht

Voor mij persoonlijk zeer goed bereikbaar

Snelle en prima behandeling

Voldoende keuze

Aanbeveling

Geen enkel probleem ondervonden met alles betreffende deze winkel

Alles ok!

• Service6,0
Online gekocht

gewoon bestellen en no nonsense.

Er is geen service benodigd.

Assortiment

gewoon goed en voldoende om een keuze te maken met kennis van producten die er toe doen.

Aanbeveling

Ik ben verrast door de combinatie van prijs en kwaliteit in vergelijking met andere winkels

Extra toelichting

Voor het bestellen van goederen een betrouwbaar adres met m.i. de beste prijs kwaliteit verhouding.

Erg gebruiksvriendelijke site.

De bestelling zou volgens de site binnen 1 a 2 dagen worden afgeleverd en de afleveringsdatum zou een avond voor de aflevering zichtbaar zijn. Na een paar dagen nog niets gehoord, gebeld en het bleek dat het bestelde apparaat pas de volgende week leverbaar was. Alsnog een mail ontvangen, doch in deze mail was sprake van een koelkast in plaats van een diepvries. Een telefoontje was voldoende om het misverstand (typefouten) op te lossen. De kast werd keurig afgeleverd nu wel op de afgesproken datum

Zeer groot assortiment.

Aanbeveling

Telefonisch goed te bereiken, vriendelijke mensen.

Site overzichtelijk.

Snelle levering,met tijd van ontvangen erbij,had per ongeluk mail met faktuur gewist,heb gemaild voor een nieuwe,had 'em de volgende dag.

Aanbeveling

Makkelijk bestellen,snelle levering,keurige service.

Review vooraf

Op afgesproken tijd bezorg

Niks mis mee

Online gekocht

duidelijke mail om te bestellen

genoeg voor mij

Aanbeveling

zeker aan te bevelen,wat ze zeggen doen ze ook.

Extra toelichting

Prima bedrijf ook de bezorging zoals gezegt

snelle levering ook op de wadden (1 dagje later dan gepland)= normaal

prima w.winkel ,betrouwbaar

Online gekocht

Artikel was gemakkelijk te vinden en te bestellen op de website.

Artikel is volgens planning afgeleverd.

Assortiment

Meer dan voldoende artikelen in het leveringspakket.

Aanbeveling

Vooral voor de laagste prijs, maar ook voor de probleemloze levering.

Extra toelichting

Prima webwinkel met een duidelijke en eenvoudige te gebruiken website. Prijsniveau is zeer scherp te noemen en het artikel wordt zonder problemen op de afgesproken dag geleverd.

• Aanbeveling-
Online gekocht

Gemakkelijk in de bediening.

Snelle levering

Uitstekend assortiment

Extra toelichting

Vandaag besteld en de volgende dag al keurig geleverd.

Online gekocht

1 simpel telefoontje en klaar. <br/>Een paar dagen later lag mijn bestelling klaar.

Vriendelijke mensen met verstand van zaken

Assortiment

Ik weet niet wat ze niet hebben!

Gewoon kei goed.

Online gekocht

Voor je het weet heb je je product besteld. Snel en zeer gemakkelijk browse je door de website en de betaalstappen heen :)

Zeer snelle levering, heel blij mee!

Assortiment

Veel op voorraad, grote keus

Aanbeveling

Correcte en snelle afhandeling. Dure spullen snel thuisbezorgd, een fijn gevoel!

Online gekocht

Besteld via site kieskeurig, topdiscounter verwerkt het direct, vlotte levering.

Één van de twee dvd spelers was defect, we konden het zo omruilen. Had het per post retour gezonden, maar wilden het graag voor de herfstvakantie hebben. Wonen niet zo ver uit de regio, konden zo een nieuw exemplaar ophalen.

Aanbeveling

Goede en vlotte service. Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Extra toelichting

Fijne site om producten te zoeken, bekijken. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Snelle reactie naar melding defect. Prima service, vriendelijk personeel.

Snelle levering

Ik kreeg direct bericht dat de zending mogelijk een week later zou komen, maar uiteindelijk kwam deze met maar een dag vertraging. <br/>Ik miste helaas de handleiding, maar die was online te vinden

zie gemak en service

Zie boven

Extra toelichting

Goed service snelle levering. Volgen van het pakket zou beter kunnen.

Extra toelichting

Alles ging prima naar wens, snel en netjes.

Extra toelichting

Via kieskeurig op deze site beland. Artikel besteld. Proces ging keurig, artikel werd op aangegeven tijd geleverd.

Online gekocht

met een paar klikken besteld

volgende dag al geleverd

omdat hij goedkoop is

Extra toelichting

door zoekactie op deze site gekomen, als goedkoopste op het gezochte artikel wat ik nodig had.

Website overzichtelijk!

Na de bestelling werd onmiddellijk contact genomen dat mijn zending niet voorradig was. Dit werd daarna goed opgevolgd en werd verwittigd wanneer verzonden.

Assortiment

Grote keuze uit divers assortiment.

Aanbeveling

Het was mijn eerste aankoop bij deze webwinkel en tot nu toe positief ervaren.

Extra toelichting

Makkelijk scrollen doorheen de paginas van de webwinkel. grote keuze uit diverse toestellen. service optimaal ervaren. Product correct geleverd en heel goed verpakt.

Snel bezorgd.

Voldoende keuze.

Aanbeveling

Voldoende keuze. En snel bezorgd.

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden over de hele afdeling.

Extra toelichting

Snelle en professionale afwikkeling van mijn bestelling.

Geen motivatie

Telefonisch goed bereikbaar, er word snel opgenomen en je wordt vriendelijk en goed geholpen. De levertijd is zeer snel, de volgende dag al.

Aanbeveling

Prijs, levering en service verdienen dat deze winkel wordt aanbevolen.

Extra toelichting

Internet afgezocht voor een combimagnetron. Eindelijk besloten tot de Whirlpool JT378 en het bleek dat Topdiscounter deze het voordeligst kon leveren. Ik belde met een vraag, voor ik tot bestelling wilde overgaan. Ik kreeg vriendelijk en duidelijk antwoord. Donderdag besteld. Vrijdag binnen, zeer snel dus. Echter een accessoire was beschadigd geleverd. Gelijk hierover gebeld en de volgende dag had ik al probleemloos een nieuwe in huis! Kortom, Topdiscounter is wat mij betreft de "Top" zeer waard.

Extra toelichting

Bij Topdiscounter ben je koning word je heel goed behandeld de artikelen zijn van een goede kwaliteit. Heel goed aan te bevelen bij vrienden en kennissen. Hele goede service en afhandeling van je bestelling .Met een woord SUPER!!!!

Eindhoven

Kundig advies. Verkoper helpt prima bij maken van keuze uit ehorme aanbod drogers en wasmachines. Dit tegen zeer schappelijke prijs!

Ondanks vraag om levering tot aan deur, is het afleveren van een van de apparaten op 1e verdieping geen enkel probleem. Wat een service...

Assortiment

Ruim aanbod tegen scherpe prijzen!

Aanbeveling

Servicegericht van winkel tot aan aflevering, TOP!

Online gekocht

Het proces van bestelling tot aan de betaling verliep vlotjes. Was er gelukkig niet zo veel tijd aan kwijt.

Via de website kon ik een datum aanklikken waarop mijn pakketje bezorgd moest worden, handig! Een dag voor de levering kreeg ik via de mail een link om mijn pakketje te traceren (track&amp;trace).

Assortiment

Heb niet zozeer naar het assortiment gekeken, maar volgens mij was dit ruim voldoende.

Aanbeveling

Ik heb goeie ervaring met deze website gehad. Je kan zelf een datum aanklikken wanneer je je pakketje geleverd wil hebben en je kan betalen met iDeal.

Online gekocht

Product snel te vinden. Het afhandelen van de bestelling gaat snel en correct.

Besteld en bij ons de volgende dag al in huis. Perfect.

Assortiment

De prijs is zeker concurrerend. Daarom bij u besteld.

Aanbeveling

Vooral de snelheid van leveren en de prijs. Daarom zou ik u zekere aanbevelen.

Extra toelichting

Als ik iets nodig heb en het zit in uw assortiment dan ga ik vergelijken en wie weet weer bij u kopen

Geen motivatie

Makkelijk te bereiken ook telefonish

Extra toelichting

Eigelijk was er wel een probleem met wat ik besteld had, dit was snel geregeld door de winkel.

• Assortiment7,0
Bisschop Bekkerslaan in Eindhoven

Winkel zit om de hoek.

Goed en vriendelijk geholpen.

Assortiment

Niet zoveel keus, maar voor mij genoeg.

Aanbeveling

Als familie of kennissen iets nodig hebben zal ik zeker jullie vernoemen.

Extra toelichting

Niet te duur, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel.

Online gekocht

Bestelling was snel gemaakt.

App.was niet voorradig, ben netjes gebeld door het bedrijf. Ook nadat het app.weer voorradig was gebeld om een afspraak te maken voor levering.

Aanbeveling

Je kunt goed zaken doen met dit bedrijf.

Extra toelichting

Een puntje ter verbetering: track and tracé werkte niet dus was het een verrassing hoe laat de koeler geleverd zou worden. Ik had ook geen mailtje gehad wat toegezegd was. Verder is alles netjes afgehandeld.

Geen motivatie

In goede orde ontvangen volgens afspraak per e-mail. <br/> <br/>Complimenten voor uw beide medewerkwers.

Zie "service "

Zie boven.

• Aanbeveling7,0
Online gekocht

Als je de webwinkel nog niet kent, is het erg handig dat ze bestelmogelijkheid via kieskeurig bieden.

Mijn bestelling was helaas niet op voorraad, daar ben ik netjes van op de hoogte gebracht. Uiteindelijk heb ik maar 1 dag langer hoeven wachten.

Aanbeveling

Normale prijs, gemakkelijk bestellen, goede service.

• Service1,0
  • Aanbeveling1,0

Geen motivatie

Geen pakketje ontvangen,dus ook geen service, geen reactie op mail

Aanbeveling

Geen pakketje ontvangen, wel een nota met de garantie en bezorgkosten

Extra toelichting

De afgesproken bezorgdatum is een aantal keer, vér na de afgesproken tijd, geannuleerd dmv het pakketvolgsysteem. Nog steeds geen pakje ontvangen.

Online gekocht

zer gemakkelijk een produkt te vinden. de procedure om een bestelling te plaatsen is duidelijk en gebruiksvriendelijk

Snelle antwoord per mail op alle vragen.

Assortiment

breed genoeg wat mij betreft

Aanbeveling

ik heb het gepaste product in gepaste tijd ontvangen tegen een concurrentiele prijs.

Online gekocht

Zeker als je weet wat je ongeveer zoekt,is het makkelijk om een goede keuze te maken.

Levering was exact volgens de mededeling van de faVerder geen contact gehad, was ook niet nodig

Assortiment

Ik wist wat ik zocht. <br/>In het assortiment was meer dan voldoende keus. <br/>Prijs/kwaliteit lijkt mij meer dan voldoende aanwezig.

Aanbeveling

Vlotte service. Prijs/kwaliteit is in orde.

Online gekocht

Alles verloopt soepel zoals het zou moeten.

Ze houden zich aan afspraken, en alles is heel helder.

Assortiment

Ruime keuze, scherpe prijzen.

Aanbeveling

Omdat ze in alle opzichten goed scoren zou ik deze winkel zeker aan bevelen. Sterker nog, dat heb ik al gedaan!

Extra toelichting

Alles is dik in orde en volgens afspraak. Prijs is ook top. Dus terecht top

Online gekocht

Het zoeken en bestellen verliep gemakkelijk

er werd vermeld dat het bestelde de volgende dag zou arriveren. Dit was ook zo. Compliment.

Assortiment

U heeft een groot assortiment.

Aanbeveling

Het aanbevelen kan alleen als je kennissen iets nodig hebbenen dan kan ik ze van advies voorzien.

Geen motivatie

keurig op de afgesproken tijd het bestelde product gekregen. De chauffeur belde wanneer tussen welk half uur hij zou aankomen. Handig, hoef je niet drie uur te wachten!