Redcoon - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 20147 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Redcoon.

Redcoon stelt zich voor

Online winkelen doet u bij een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten)elektronica: redcoon. Wij bieden u het grootste assortiment met tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi- & home cinema-apparatuur, klein- & groothuishoudelijke artikelen en praktisch alle andere groepen elektronicaproducten. Hulp nodig of vragen? Onze medewerkers helpen je graag via telefoon, gratis chat of e-mail. Volg ons op Twitter en 'vind ons leuk' op Facebook voor het interessantste tech-nieuws, exclusieve aanbiedingen, mooie wedstrijden en meer. Shop simpel, scherp, safe en snel. Bij redcoon.nl.

Op basis van 1155 review s geschreven in het afgelopen jaar

8.4

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

samabith 24-08-2016 Online gekocht

Op tijd geleverd

De sonos playbar was hier het goedkoopst. bestellen ging makkelijk, wel jammer dat credit card betaling extra kost. De playbar is netjes de volgende dag geleverd in een omdoos.

Maak credit card betaling gratis

Assortiment
Helaas is tegenwoordig het aanbod een stuk beperkter dan vroeger

Pluspunten

• levertijd

Minpunten

• extra kosten credit card
  • beperkt aanbod

Dharsha 22-08-2016 Online gekocht

Laptop in Limbo

Ik heb op 9 Augustus een laptop besteld op Redcoon, deze was hier namelijk ietsjes goedkoper dan op andere websites. Ik kreeg dezelfde dag nog een order bevestiging en op 11 Augustus een verzend bevestiging. Hier gaat het al mis. In de mail met de verzend bevestiging word een Track&Trace code beloofd, deze ontbrak helaas. Maar met de beloofde snelle levering liet ik het links liggen. Vrijdag 12 Augustus nog geen laptop, de volgende dag ook niks. Ik besloot ze die zaterdag een mail te sturen over de ontbrekende Track&Trace code, ik kreeg een geautomatiseerde mail terug dat ze er naar zoude kijken.
Op Maandag 15 Augustus nog steeds geen Laptop en geen reactie op mijn mail. Die Maandag besluit ik ze te bellen, ik was al snel aan de beurt en de klantenservice ziet dat er inderdaad geen track&trace code bij zat. Ze zouden het nakijken bij hun orderverwerking en mij daarna mailen. Ik was wat ongeduldig dus heb diezelfde dag nog hun chat service gebruikt aangezien ik nog geen mail gekregen had. Ik werd verteld dat hun magazijn beheerd word door Post NL en zij nog niks hadden laten weten. Ze konde mij hier dus niet mee helpen en ik moest maar afwachten. Ik was er van overtuigd dat niemand wist waar deze laptop nou eigenlijk was.

Op Dinsdag 16 Augustus krijg ik een mail die al mijn twijfels bevestigde. De laptop was uit het assortiment en niet meer leverbaar.

Vreemd.. Hij was toch al verzonden?

Ik cancelde mijn order en vroeg om een terugbetaling, twee dagen later op 18 Augustus kreeg ik een mail dat het geld klaar stond om overgemaakt te worden. Ik heb het bedrag eindelijk vandaag op 22 Augustus ontvangen.

TL;DR Redcoon zegt dat iets verzonden is terwijl het eigenlijk niet meer leverbaar is. Duurt 2 weken voordat alles eindelijk uitgezogt is en je je geld terug hebt.

Bestelling plaatsen is makkelijk. Paar klikken, IDEAL en je bent klaar.

Er word verteld dat de bestelling is verzonden, maar dit blijkt een leugen te zijn want het product is eigenlijk niet meer leverbaar.
Dit moet al genoeg zeggen.

Je kan bellen, chatten en mailen. Jammer genoeg word er nauwelijks op deze mails gereageerd. Als je belt of met ze chat kom je teminste nog in aanraking met de Klantenservice maar ze kunnen helaas weinig doen voor je.
Er is veel radio stilte en het duurt lang voordat er daadwerkelijk actie word ondernomen.

Assortiment
Er is van alles wel iets te vinden, van wasmachines tot printers, de vraag is of deze wel geleverd worden.

Pluspunten

• Iets goedkoper soms?

Minpunten

• Incompetent
  • Leugens over verzending
  • Komt beloftes niet na

agoedhart89 18-08-2016 Online gekocht

service niet meer wat het geweest is.

Een wasmachine gekocht en 29 euro betaald voor plaatsen en installeren. Dat had men echter vergeten te verwerken, en de wasmachine werd bij de voordeur afgeleverd. Bij ons eerste telefoontje werd beloofd dat men diezelfde dag zou terugkomen om hem alsnog te installeren. Affijn, vele dagen en telefoontjes later is hij eindelijk geïnstalleerd. En met de oude wasmachine ook de lekbak meegenomen. Fijn, kunnen we ook nog een nieuwe lekbak gaan kopen (en hoe krijg ik die nou weer onder die wasmachine?).

Chris 18-08-2016 Online gekocht

Slechte afhandeling annulering bestelling

Eind juni heb ik een Samsung tablet besteld bij Redcoon, de volgende dag heb ik de bestelling geannuleerd. Op de website van Redcoon staan mooie wervende teksten dat een bestelling probleemloos geannuleerd kan worden en je UITERLIJK na 14 dagen je geld terugkrijgt. Dit bleek een loze belofte: uiteindelijk heb ik na een handvol aanmaningsmails na ruim zeven weken alsnog mijn geld teruggekregen.
Waardeloze service.

Website is goed opgezet, informatief. Op papier is de service prima voor elkaar, de praktijk is echter anders....... maar dat heb ik hierboven al aangegeven.

De essentie heb ik hierboven bij de beoordeling al gegeven.
Kieskeurig.nl wil graag dat ik hier ook een motivatie van minimaal 100 tekens geef, dat heb ik inmiddels ruimschoots gehaald lijkt mij ;-)

Assortiment
Tsja, hier heb ik niet echt een mening over, lijkt me wel oke. Als het nodig is kan ik daar nog wel een studie op gaan doen, maar wat mij betreft is dat niet nodig... (zit ik al op 100?).

Minpunten

• Komen beloftes niet na.

Erik Schellekens 10-08-2016 Online gekocht

Goedkoop en snel, maar.....

Bedenk wel bij witgoed dat je de leveringsvoorwaarden eerst leest om niet voor verassingen te staan op het moment van de levering.
Ik woon in een appartement op de 1e verdieping, maar pas toen het geleverd werd, werd pas duidelijk dat de product levering geen drempel levering is op het moment dat er geen lift is. Dus werd de wasmachine in een gezamenlijke ruimte gezet en moest ik zelf iets regelen.
Wanneer dit bij het bestellen duidelijker vermeld was geweest, had ik hier rekening mee kunnen houden en kunnen opteren voor de extra service (ook al is die aan de hoge kant qua prijs). Ook omdat het aansluit service heet en ik daardoor op het verkeerde been gezet ben, heb hiervoor niet gekozen. Jammer, maar dat beïnvloed wel mijn algemene oordeel over de webshop.
Bij de concurrent (waar ik mijn droger en vrieskast heb gekocht een 2 maanden geleden) Hebben ze deze netjes naar boven gebracht en zelfs in de kamer waar het gekochte artikel geplaatst werd gezet.
Ik zou de webwinkel wel aanbevelen, maar met als kanttekening het gebrek aan transparantie over de leveringsvoorwaarden.

Ik heb zelf naderhand iets moeten regelen om de wasmachine naar boven te krijgen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Transparantie
  • Levering

Fam-w 10-08-2016 Online gekocht

Koelkast

Zanussi ZRA40100WA A+ gekocht bij Redcoon.
Binnen 2 dagen zoals beloofd stonden de bezorgers op de stoep.
Nette en aardige bezorgers deden een stapje extra, echt top!
De oude koelkast netjes meegenomen.
Deze bestelling is netjes en snel uitgevoerd door Redcoon.

Pluspunten

• Verzending snel
  • Bezorgers
  • Service

mz 07-08-2016 Online gekocht

Heb online een droger besteld

De droger heb ik dinsdag besteld en is woensdagochtend bezorgd. Ze gadden ook een actie met gratis speaker. Deed was niet meegeleverd maar is uieindelijk zaterdag per koerier bezorgd. Top dus

Genoeg keuze

Coen 03-08-2016 Online gekocht

3,5

Geen service zie verderop.

Artikel niet op tijd geleverd.
Artikel dinsdag besteld en rechtstreeks betaald met Ideal. Woensdag, na 20 minuten aan de telefoon gehangen en steeds als eerste in de rij maar overgestapt op chat. Gechat en hoorde dat artikel niet aangekomen was omdat de rekening niet betaald zou zijn. donderdag weer gechat na telefonisch contact opnemen en hoorde dat het artikel niet was te vinden. vrijdag nog niet afgeleverd en medewerkster kon op dat niets meer regelen omdat service afdeling al naar huis was. maandag weer gechat. Het stond al sinds dinsdag klaar om verstuurd te worden. dinsdag eindelijk afgeleverd bij afhaaladres. Ze durven notabene te adverteren met vandaag voor 20:00 uur besteld morgen in huis.

Aanbeveling
Ik zal nooit meer iets bij Redcoon kopen omdat dit absoluut geen service is.

Marga 30-07-2016 Online gekocht

2,2

Redelijk dure laptop gekocht (eur 1400). 2 keer gecrashed binnen een jaar. Elke keer meer dan 3 weken je computer kwijt. Geen snelle fix service mogelijk. En pas bij 4 keer crashen, heb je recht op geld terug of nieuwe laptop

Na tweede keer crashen, heb ik gezegd dat ik een nieuwe laptop wilde of geld terug. Vraag werd in behandeling genomen, maar op beloofde tijdstippen kreeg ik nooit terugkoppeling. Steeds achteraan gezeten. Uiteindelijk verzoek negatief afgesloten zonder me op de hoogte te stellen. Daarnaast vaak slecht bereikbaar (soms telefonisch helemaal niet bijv)

Aanbeveling
Als je zeker weet dat iets niet kapotgaat is het een prima winkel, want goedkoop en snelle levering. Maar als je wel problemen krijgt, succes!

gvmelle 29-07-2016 Online gekocht

5,2

Alles is goed te vinden. Info ook goed.

Chatdienst is OK. Per e-mail stukken minder. Er komt wel een geautomatiseerd antwoord met incidentnummer en de belofte dat de eerstvolgende werkdag de e-mail wordt behandeld, maar in werkelijkheid wordt er verder niets gedaan. De after-sale service is dus niet al te goed.

Is Ok.

Aanbeveling
Je moet wel heel zeker zijn van je zaak zijn dat je het gekochte (en geleverde) wilt behouden, want anders kan het wel eens een gebed zonder end worden om het te ruilen of terug te sturen en je geld terug te krijgen

Ritch 27-07-2016 Online gekocht

Afrekenen is ingewikkeld als je geen account hebt of wilt. veel zoekwerk waar staat hoe te handelen.

Geen enkele service. hangen al ruim half uur aan de lijn met de mededeling dat we de 1e in de wachtrij zijn.

Assortiment
Ik geef een 1 omdat ik niet wil dat dit bedrijf hoge scores krijgt. Zij geven een groot assortiment op de site maar hebben niets in huis om te leveren. Assortiment is dus een wasse neus.

Aanbeveling
Erg slechte service, totaal geen medewerking. ook niet na bewijs van betaling. Je wordt enorm om de tuin geleid.

Extra toelichting
DOE HET JEZELF NIET AAN HIER IETS TE KOPEN. Dat het bedrijf uberhaubt nog bestaat. slechte service, niet bereikbaar via telefoon, chat wordt je afgescheept. zeggen dat ze ideal betalingen niet ontvangen hebben terwijl dit hetzelfde is al pin betaling. Wensen dus niet uit te leveren, ook niet na betalingsbevestiging. SLECHT SLECHT SLECHT.

Guus 24-07-2016 Online gekocht

5,2

groot

Koelkast gekocht en betaald. Vandaag besteld, morgen in huis.
Bij de bevestigingsmail stond plotseling, verwachte levertijd 1 tot 2 dagen. Daar kon ik mee leven.
Echter na drie dagen nog geen track and track code. Gebeld met klantenservice. Koelkast wordt pas over een dag of 5 in het magazijn verwacht.
Kan ik de bestelling annuleren. Ja, geen probleem. Bevestigingsmail gekregen, met daarin de mededeling dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan.
Niet dus. Na enige tijd gebeld, waar blijft mijn geld. Sorry, we zijn op een ander systeem overgestapt (waar heb ik dat eerder gehoord), of ik mijn rekeninggegevens wilde mailen. Ook dat gedaan, maar nog steeds geen geld ontvangen. Het hele proces duurt nu al 20 dagen.
Omdat ik haast had, dezelfde koelkast bij Mediamarkt besteld, die was er in 1 dag!

groot

Aanbeveling
Zie bovenstaand verhaal. Verkopen gaat goed, service is prut. Zie ook de andere reviews

Eelco 19-07-2016 Online gekocht

2,3

erg ongemakkelijk als je 24 uurs levering besteld en vervolgens 3 dagen lang erachteraan moet bellen om dan te horen dat het niet mogelijk is het adres aan te passen

erg slechte service, het is niet mogelijk om een adres aan te passen terwijl het product gewoon nog in hun bezit is en niet aangeboden is bij PostNL

Assortiment
ze hebben een vrij uitgebreid assortiment

Aanbeveling
deze winkel raad ik niemand meer aan tenzij levertijd geen probleem is

Extra toelichting
hier het volledige verhaal, op vrijdag een nieuwe TV besteld, omdat hij bij redcoon binnen 24 uur in huis zou zijn. vervolgens zaterdagmiddag gebeld dat er nog steeds geen track&tracecode beschikbaar was en hoe dat zat. toen kregen we te horen dat de bestelling geannuleerd was na de betaling (door wie konden ze niet vertellen) maar als we het betaalbewijs zouden opsturen dan zou de tv zaterdag nog verstuurd worden, en als dat niet zou lukken dan zou er contact opgenomen worden om het afleveradres aan te passen. maandag opnieuw gewacht en wederom niets binnen. dus vandaag (dinsdag) opnieuw gebeld dat het nu toch wel erg lang duurt, en nu blijkt de tv bij hun logistieke afdeling te staan. dus ik vraag om het afleveradres aan te passen maar dat is niet meer mogelijk omdat hij vanmiddag verstuurd word... dus ik snap dat niet helemaal en vraag wat er dan wel mogelijk is. dus na 20 minuten in de wacht gehangen te hebben krijg ik te horen dat er niets aangepast kan worden. dus ik vraag naar compensatie, aangezien ik nu al veel langer dan 24 uur aan het wachten ben, en na nog 5 minuten in de wacht te staan krijg ik te horen dat ik een bon van 5 euro kan krijgen als coulance... maarre is dat niet die bon die je bij elke bestelling krijgt? en het antwoord op die vraag is ja. kortom ik vind het slechte service!

jan 18-07-2016 Online gekocht

makelijk te bestellen

Aanbeveling
Ze hebben duidelijk alleen recht in dit land ,je kan niet in Belgie bestellen als het daar goed koper is.

Extra toelichting
Jullie zijn Benelux georienteerd dan mag ik ook verwachten om via de Belgiese site of de Luxenburse site te kunnen kopen,maar nee hoor discriminatie hier.

Ivo 16-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website en eenvoudig bestellen.

Ondanks de aangegeven levertijd van meerdere dagen werd ik gelijk dezelfde dag al gebeld door de bezorgdienst met de vraag of ze hem de volgende dag konden bezorgen. De ochtend van de bezorgdag kreeg ik een email met de verwachtte tijd.

Assortiment
Niet alle mogelijke types te koop maar ruim voldoende keus voor goede prijzen.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, goede prijzen, duidelijke foto's en omschrijvingen en snelle levering.

W 14-07-2016 Online gekocht

Bij het kopen van witgoed wordt je keurig gebeld voor het maken van een afspraak die jou uit komt.

Het bestelde werd keurig volgens de voorwaarde bezorgd.

Assortiment
Het assortiment is groot, heb kunnen vinden wat ik wilde hebben

Betrouwbaar.

Extra toelichting
Heb hier verschillende producten gekocht tot op heden geen klachten

Ger 12-07-2016 Online gekocht

1,5

Voldoen niet aan hun verplichtingen. Ik wacht vanaf 21 juni op een onderdeel en kan van af die tijd tot heden (12 juli)het apparaat niet gebruiken.

Ze zeggen dat ze er alles aan doen. Maar laten dan vervolgens niets meer weten. Heb zelf 5x moeten bellen. Met als antwoord: ja dat had niet gemogen.

Assortiment
Kunnen niet leveren wat ik besteld heb en bieden dan vervolgens een andere type aan.

Aanbeveling
Voldoen niet aan hun verplichtingen.
Slechte aftersales.

Extra toelichting
Als bij Redcoon ,in de garantie tijd iets defect raakt, dan heb je echt een probleem.

Alfred van Doorn 09-07-2016 Online gekocht

zeer overzichtelijk

Je wordt zeer duidelijk en persoonlijk op de hoogte gebracht en gehouden

Assortiment
Uitgebreid op elk vlak van producten

Extra toelichting
voor het eerst een product gekocht, maar totaal tevreden van het begin tot het eind

Harry 06-07-2016 Online gekocht

Werkt perfect icm Google shopping. Scherpe prijs en snel in huis

Soms gaat het mis door eigen haastigheid, prima opgepakt door Redcoon

Assortiment
Tot nu toe is alles wat ik zoek op de website van Redcoon te vinden

Aanbeveling
Snelle levering en scherpe prijzen, TOP!

Marco B 05-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure.

Levertijden altijd kort, service uitstekend. Defecte smartphone gerepareerd en keurig geinformeerd over het proces.

Assortiment
Ik kan altijd prima vinden wat ik nodig heb. Redcoon is vaak de goedkoopste met kortste levertijd.

Aanbeveling
Al behoorlijk veel artikelen besteld en heel tevreden over de leveringstijden en serviceniveau. Super !

mac666 05-07-2016 Online gekocht

3,5

slechte klantenservice. wacht inmiddels 3,5 maanden op de reparatie van mijn tv die door Redcoon grijs is geimporteerd, zonder dit erbij te vermelden. Samsung wil hem niet maken en Redcoon is niet bij machten om te regelen dat de tv wordt gemaakt.

Aanbeveling
Na 3,5 maanden, 500 euro aanbetaald te hebben voor een nieuwe tv, toch weer de oude die gerepareerd zou worden, 20 telefoontjes, de belofte dat het nu toch echt uit was met het gepruts, heb ik vandaag weer een reparatieverzoek gekregen! En of ik even wil betalen, terwijl Redcoon beloofd heeft de kosten te betalen. Loopt inmiddels via de Rechtsbijstand, maar ik wordt hier zo moe van......

Extra toelichting
totale chaos. Inmiddels met minimaal 10 mensen gesproken, maar niemand kan iets oplossen. Ze willen wel maar kunnen niet.

L Kees 04-07-2016 Online gekocht

Alles is makkelijk te vinden en de site is intuïtief te bedienen

Zeer accurate en snelle levering

Assortiment
Wat heeft Redon niet? Ik heb nog nooit iets niet gevonden!

Aanbeveling
Makkelijke bediening, grote vindbaarheid en snelle levering!

Plaatje 04-07-2016 Online gekocht

2,7

Weken geleden wasdroger besteld. Gevraagd voor de ochtend qua bezorging. Kon vanaf 6.30 u. Vroeg op dus. Om 1200 u niks, gebeld. Levering zou 1545 u zijn, Helaas geen levering gehad. Telefonisch niet bereikbaar na 1700 u.

Aanbeveling
Voel me opgelicht, droger is niet bezorgd, uren na afgesproken tijd. Zoek een andere winkel, koop hier niks.

Extra toelichting
Heb t gevoel opgelicht te zijn, ben benieuwd of de droger nog gaat komen. Anders aangifte doen van oplichting.

GJ 02-07-2016 Online gekocht

lekker online uitzoeken wat je nodig hebt

snelle levering

Assortiment
het was even speuren naar het juiste artikel, maar bij Redcoon heb ik het gevonden !!

benink 02-07-2016 Online gekocht

gemakkelijk en kwaliteit

goede service

veel assortiment

Aanbeveling
goed en bekende producten en service

nee

johan 30-06-2016 Online gekocht

3,5

groot assortiment, toch toegankelijk, voldoende

twee keer call center gebeld, werd niet opgenomen, drie keer gemaild en behalve een mailbevestiging met 'wij gaan ermee aan de slag' nooit meer wat gehoord en product niet geleverd.

gebruikelijk, voldoende

Aanbeveling
uiteindleijk gaat het om een compleet pakket van aankoop, betaling (snel geregeld) maar dan geen after sales service, geen levering, geen informatie.
De transporteur had vertraging, had de TV niet in de auto, had de TV helemaal niet ontvangen, reageert niet op verzoek om informatie.

Extra toelichting
uiterst slechte ervaring, wel geld aanpakken en daarna niet leveren en geen service bij het oplossen. moeilijk bereikbaar.

Brugge 30-06-2016 Online gekocht

Duidelijk

Goede klantenservice

Alles wat ik zocht

Door de goede service

Perfect!

Jan 30-06-2016 Online gekocht

De bevestiging wordt al gedaan voor de betaling. Mocht die laatste niet lukken, dan heb je een half afgeronde bestelling.

Probleem via de chat direct opgelost.

nope

Burger 30-06-2016 Online gekocht

Duidelijke website en afhandeling aankoop

Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

Assortiment
Ruime collectie met in elk segment veel producten die hoog scoren in de beoordelingen en testen

Sanne 30-06-2016 Online gekocht

niets op aan te merken

zoals beloofd: de volgende dag in huis

Assortiment
assortiment is wat klein, maar als ze hebben wat je zoekt is dit een goede keuze

Aanbeveling
Als ze het product hebben wat je zoekt,,,

Ronald Schoonbeek 29-06-2016 Online gekocht

duidelijke site

snelle service

ruim

Aanbeveling
goede prijs en bovendien een snelle en goede service

Henk van der WIj 29-06-2016 Online gekocht

alles duidelijk, simpel en efficiënt

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag al in huis

Assortiment
best wel leuk, al hebben niet alle producten mijn interesse

snel en voordelig

H Kamphuis 29-06-2016 Online gekocht

duidelijkheid

Snelle en goede afhandeling

Aanbeveling
alles heel duidelijk + goede service

niet

kgs216m 29-06-2016 Online gekocht

alles liep soepel zoals het behoort

genoeg keuze voorhanden

Aanbeveling
winkel is zeker aan te bevelen

DIO Kok 29-06-2016 Online gekocht

Goede overzichtelijke website

Kan ik niet voldoende inschatten om hoger cijfer te geven. Keurig correct geleverd, geen onregelmatigheden

Sjors 29-06-2016 Online gekocht

Product was snel te vinden op de site. Duidelijke site. Snelle bezorging.

Levertijd zoals toegezegd. Geen klachten.

Assortiment
Product wordt uitgebreid beschreven en voldoet aan verwachtingen. Keuze uit uitgebreid assortiment van dit product. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Zeer goed. Deze winkel werd mij ook aanbevolen door familie.

tom 29-06-2016 Online gekocht

6,5

ik vond de site niet erg gemakkelijk om iets te vinden
ik was via een zoekopdracht bij jullie gekomen , maar bij het bestellen ging het mis ,moeilijk doorheen te komen , heb diverse keren op het punt gestaan om te stoppen.

snelle levering goed regeld

grote diversiteit

Aanbeveling
alleen bij het bestellen vond ik het lastig andere webwinkels gaat het eenvoudiger

Robbie11 29-06-2016 Online gekocht

alles heel overzichtelijk en duidelijk op de website

Super goede service. Bij een defecte tv een perfect oplossing aangeboden!

Peter 28-06-2016 Online gekocht

duidelijk en overzichtelijke website.
van mij mag er nog meer informatie over het product gegeven worden

correcte en goede telefonische helpdesk

Assortiment
ruim assortiment om een keuze te maken

Aanbeveling
al diverse goederen via Redcoon gekocht en dit is meestal de eerste website die ik raadpleeg.

Jeroen Berkhout 28-06-2016 Online gekocht

savonds besteld volgende dag in huis , TOP . en de goedkoopste + gratis verzenden

no nonsens

voor elk wat wils

Aanbeveling
prima plaats voor een aankoop

Extra toelichting
wel platgegooid met reclame na de aankoop

Rutgerus 28-06-2016 Online gekocht

De website is helder en brengt je snel naar waar je zijn moet.

Een vraag over een artikel werd zeer snel beantwoord.

Assortiment
Al een paar keer geslaagd voor wat ik zocht.

Aanbeveling
Door de duidelijke website, goede en snelle service zeker een aanrader. Nog een voordeel? Vaak de goedkoopste!

chris 28-06-2016 Online gekocht

Geen probleem

Uitgebreide sortering

Goede prijs

Jorike 28-06-2016 Online gekocht

Het bestelproces verliep soepel.

De tv die ik heb besteld werd de volgende dag al bezorgd en ik vind het een fijn idee dat ik nog even bedenktijd heb.

Assortiment
Ruime keuze en ik had snel een tv gevonden die ik graag wilde hebben.

Dikke prima!

Martin 28-06-2016 Online gekocht

Goede product informatie met leuke doorlinking naar specificaties

Goede informatie over het verloop van de order, de 24 uur naar de werkende link van de pakket opvolging mag wat korter

Aanbeveling
Het bestellen gaat makkelijk en fijn. De communicatie is prettig. De levertijd lekker snel, door deze werkwijze hadden wij weer lekker snel een heerlijke bak koffie!

Michel 27-06-2016 Online gekocht

Een goede webwinkel

Het product werd snel verzonden en ik ben hierover goed geinformeerd

Groot assortiment

Ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
De verzending via TNT ging niet helemaal goed, maar daar kan Redcoon niets aan doen.

S.Sakar-AKpinar 27-06-2016 Online gekocht

Online gekocht

Snel en geen bezorgkosten

Aanbeveling
Via de mail ook nog eens op de hoogte gehouden van bezorgtijd.

Janny 27-06-2016 Online gekocht

De weg op de site wijst zich vanzelf. Heel overzichtelijk en ruim aanbod.

Mijn ervaring beperkt zich tot de afspraak met de expediteur en de informatie vooraf. Dat ging allemaal vlekkeloos.

Assortiment
Wij zochten een wasmachine en vonden ook in onze prijsklasse een goede machine

Aanbeveling
Geen woord van kritiek, heel goed!

Neen

Xiao 27-06-2016 Online gekocht

Duidelijk en overzichtelijke site. Eenvoudig te bestellen en betaling via iDeal.

Netjes op de hoogte gehouden van de status en een track-trace om de zending te volgen. Order goed ingepakt met stevige doos en opgevuld met luchtkussentjes.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Goed, goedkoop en volgende dag al in huis!

avhouts 27-06-2016 Online gekocht

een goede website

de volgende dag was het al binnen

volop keuze

scherpe prijzen