Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Redcoon.

Redcoon stelt zich voor

Online winkelen doet u bij een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten)elektronica: redcoon. Wij bieden u het grootste assortiment met tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi- & home cinema-apparatuur, klein- & groothuishoudelijke artikelen en praktisch alle andere groepen elektronicaproducten. Hulp nodig of vragen? Onze medewerkers helpen je graag via telefoon, gratis chat of e-mail. Volg ons op Twitter en 'vind ons leuk' op Facebook voor het interessantste tech-nieuws, exclusieve aanbiedingen, mooie wedstrijden en meer. Shop simpel, scherp, safe en snel. Bij redcoon.nl.

Op basis van 1221 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Gemak1,0
  • Assortiment1,0
Ritch 27-07-2016
Online gekocht

Afrekenen is ingewikkeld als je geen account hebt of wilt. veel zoekwerk waar staat hoe te handelen.

Geen enkele service. hangen al ruim half uur aan de lijn met de mededeling dat we de 1e in de wachtrij zijn.

Assortiment

Ik geef een 1 omdat ik niet wil dat dit bedrijf hoge scores krijgt. Zij geven een groot assortiment op de site maar hebben niets in huis om te leveren. Assortiment is dus een wasse neus.

Aanbeveling

Erg slechte service, totaal geen medewerking. ook niet na bewijs van betaling. Je wordt enorm om de tuin geleid.

Extra toelichting

DOE HET JEZELF NIET AAN HIER IETS TE KOPEN. Dat het bedrijf uberhaubt nog bestaat. slechte service, niet bereikbaar via telefoon, chat wordt je afgescheept. zeggen dat ze ideal betalingen niet ontvangen hebben terwijl dit hetzelfde is al pin betaling. Wensen dus niet uit te leveren, ook niet na betalingsbevestiging. SLECHT SLECHT SLECHT.

5,2
Guus 24-07-2016

groot

Koelkast gekocht en betaald. Vandaag besteld, morgen in huis. <br/>Bij de bevestigingsmail stond plotseling, verwachte levertijd 1 tot 2 dagen. Daar kon ik mee leven. <br/>Echter na drie dagen nog geen track and track code. Gebeld met klantenservice. Koelkast wordt pas over een dag of 5 in het magazijn verwacht. <br/>Kan ik de bestelling annuleren. Ja, geen probleem. Bevestigingsmail gekregen, met daarin de mededeling dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. <br/>Niet dus. Na enige tijd gebeld, waar blijft mijn geld. Sorry, we zijn op een ander systeem overgestapt (waar heb ik dat eerder gehoord), of ik mijn rekeninggegevens wilde mailen. Ook dat gedaan, maar nog steeds geen geld ontvangen. Het hele proces duurt nu al 20 dagen. <br/>Omdat ik haast had, dezelfde koelkast bij Mediamarkt besteld, die was er in 1 dag!

groot

Aanbeveling

Zie bovenstaand verhaal. Verkopen gaat goed, service is prut. Zie ook de andere reviews

2,3
  • Gemak1,0
Eelco 19-07-2016
Online gekocht

erg ongemakkelijk als je 24 uurs levering besteld en vervolgens 3 dagen lang erachteraan moet bellen om dan te horen dat het niet mogelijk is het adres aan te passen

erg slechte service, het is niet mogelijk om een adres aan te passen terwijl het product gewoon nog in hun bezit is en niet aangeboden is bij PostNL

Assortiment

ze hebben een vrij uitgebreid assortiment

Aanbeveling

deze winkel raad ik niemand meer aan tenzij levertijd geen probleem is

Extra toelichting

hier het volledige verhaal, op vrijdag een nieuwe TV besteld, omdat hij bij redcoon binnen 24 uur in huis zou zijn. vervolgens zaterdagmiddag gebeld dat er nog steeds geen track&amp;tracecode beschikbaar was en hoe dat zat. toen kregen we te horen dat de bestelling geannuleerd was na de betaling (door wie konden ze niet vertellen) maar als we het betaalbewijs zouden opsturen dan zou de tv zaterdag nog verstuurd worden, en als dat niet zou lukken dan zou er contact opgenomen worden om het afleveradres aan te passen. maandag opnieuw gewacht en wederom niets binnen. dus vandaag (dinsdag) opnieuw gebeld dat het nu toch wel erg lang duurt, en nu blijkt de tv bij hun logistieke afdeling te staan. dus ik vraag om het afleveradres aan te passen maar dat is niet meer mogelijk omdat hij vanmiddag verstuurd word... dus ik snap dat niet helemaal en vraag wat er dan wel mogelijk is. dus na 20 minuten in de wacht gehangen te hebben krijg ik te horen dat er niets aangepast kan worden. dus ik vraag naar compensatie, aangezien ik nu al veel langer dan 24 uur aan het wachten ben, en na nog 5 minuten in de wacht te staan krijg ik te horen dat ik een bon van 5 euro kan krijgen als coulance... maarre is dat niet die bon die je bij elke bestelling krijgt? en het antwoord op die vraag is ja. kortom ik vind het slechte service!

• Aanbeveling5,0
jan 18-07-2016

makelijk te bestellen

Aanbeveling

Ze hebben duidelijk alleen recht in dit land ,je kan niet in Belgie bestellen als het daar goed koper is.

Extra toelichting

Jullie zijn Benelux georienteerd dan mag ik ook verwachten om via de Belgiese site of de Luxenburse site te kunnen kopen,maar nee hoor discriminatie hier.

Ivo 16-07-2016
Online gekocht

Duidelijke website en eenvoudig bestellen.

Ondanks de aangegeven levertijd van meerdere dagen werd ik gelijk dezelfde dag al gebeld door de bezorgdienst met de vraag of ze hem de volgende dag konden bezorgen. De ochtend van de bezorgdag kreeg ik een email met de verwachtte tijd.

Assortiment

Niet alle mogelijke types te koop maar ruim voldoende keus voor goede prijzen.

Aanbeveling

Makkelijk bestellen, goede prijzen, duidelijke foto&amp;#39;s en omschrijvingen en snelle levering.

W 14-07-2016
Online gekocht

Bij het kopen van witgoed wordt je keurig gebeld voor het maken van een afspraak die jou uit komt.

Het bestelde werd keurig volgens de voorwaarde bezorgd.

Assortiment

Het assortiment is groot, heb kunnen vinden wat ik wilde hebben

Betrouwbaar.

Extra toelichting

Heb hier verschillende producten gekocht tot op heden geen klachten

1,5
  • Gemak2,0
  • Assortiment2,0
Ger 12-07-2016
Online gekocht

Voldoen niet aan hun verplichtingen. Ik wacht vanaf 21 juni op een onderdeel en kan van af die tijd tot heden (12 juli)het apparaat niet gebruiken.

Ze zeggen dat ze er alles aan doen. Maar laten dan vervolgens niets meer weten. Heb zelf 5x moeten bellen. Met als antwoord: ja dat had niet gemogen.

Assortiment

Kunnen niet leveren wat ik besteld heb en bieden dan vervolgens een andere type aan.

Aanbeveling

Voldoen niet aan hun verplichtingen. <br/>Slechte aftersales.

Extra toelichting

Als bij Redcoon ,in de garantie tijd iets defect raakt, dan heb je echt een probleem.

Alfred van Doorn 09-07-2016

zeer overzichtelijk

Je wordt zeer duidelijk en persoonlijk op de hoogte gebracht en gehouden

Assortiment

Uitgebreid op elk vlak van producten

Extra toelichting

voor het eerst een product gekocht, maar totaal tevreden van het begin tot het eind

Harry 06-07-2016
Online gekocht

Werkt perfect icm Google shopping. Scherpe prijs en snel in huis

Soms gaat het mis door eigen haastigheid, prima opgepakt door Redcoon

Assortiment

Tot nu toe is alles wat ik zoek op de website van Redcoon te vinden

Aanbeveling

Snelle levering en scherpe prijzen, TOP!

Marco B 05-07-2016
Online gekocht

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure.

Levertijden altijd kort, service uitstekend. Defecte smartphone gerepareerd en keurig geinformeerd over het proces.

Assortiment

Ik kan altijd prima vinden wat ik nodig heb. Redcoon is vaak de goedkoopste met kortste levertijd.

Aanbeveling

Al behoorlijk veel artikelen besteld en heel tevreden over de leveringstijden en serviceniveau. Super !

3,5
mac666 05-07-2016

Geen motivatie

slechte klantenservice. wacht inmiddels 3,5 maanden op de reparatie van mijn tv die door Redcoon grijs is geimporteerd, zonder dit erbij te vermelden. Samsung wil hem niet maken en Redcoon is niet bij machten om te regelen dat de tv wordt gemaakt.

Aanbeveling

Na 3,5 maanden, 500 euro aanbetaald te hebben voor een nieuwe tv, toch weer de oude die gerepareerd zou worden, 20 telefoontjes, de belofte dat het nu toch echt uit was met het gepruts, heb ik vandaag weer een reparatieverzoek gekregen! En of ik even wil betalen, terwijl Redcoon beloofd heeft de kosten te betalen. Loopt inmiddels via de Rechtsbijstand, maar ik wordt hier zo moe van......

Extra toelichting

totale chaos. Inmiddels met minimaal 10 mensen gesproken, maar niemand kan iets oplossen. Ze willen wel maar kunnen niet.

L Kees 04-07-2016
Online gekocht

Alles is makkelijk te vinden en de site is intuïtief te bedienen

Zeer accurate en snelle levering

Assortiment

Wat heeft Redon niet? Ik heb nog nooit iets niet gevonden!

Aanbeveling

Makkelijke bediening, grote vindbaarheid en snelle levering!

2,7
  • Gemak-
Plaatje 04-07-2016

Geen motivatie

Weken geleden wasdroger besteld. Gevraagd voor de ochtend qua bezorging. Kon vanaf 6.30 u. Vroeg op dus. Om 1200 u niks, gebeld. Levering zou 1545 u zijn, Helaas geen levering gehad. Telefonisch niet bereikbaar na 1700 u.

Aanbeveling

Voel me opgelicht, droger is niet bezorgd, uren na afgesproken tijd. Zoek een andere winkel, koop hier niks.

Extra toelichting

Heb t gevoel opgelicht te zijn, ben benieuwd of de droger nog gaat komen. Anders aangifte doen van oplichting.

GJ 02-07-2016
Online gekocht

lekker online uitzoeken wat je nodig hebt

snelle levering

Assortiment

het was even speuren naar het juiste artikel, maar bij Redcoon heb ik het gevonden !!

benink 02-07-2016

gemakkelijk en kwaliteit

goede service

veel assortiment

Aanbeveling

goed en bekende producten en service

nee

3,5
johan 30-06-2016
Online gekocht

groot assortiment, toch toegankelijk, voldoende

twee keer call center gebeld, werd niet opgenomen, drie keer gemaild en behalve een mailbevestiging met &amp;#39;wij gaan ermee aan de slag&amp;#39; nooit meer wat gehoord en product niet geleverd.

gebruikelijk, voldoende

Aanbeveling

uiteindleijk gaat het om een compleet pakket van aankoop, betaling (snel geregeld) maar dan geen after sales service, geen levering, geen informatie. <br/>De transporteur had vertraging, had de TV niet in de auto, had de TV helemaal niet ontvangen, reageert niet op verzoek om informatie.

Extra toelichting

uiterst slechte ervaring, wel geld aanpakken en daarna niet leveren en geen service bij het oplossen. moeilijk bereikbaar.

Brugge 30-06-2016

Duidelijk

Goede klantenservice

Alles wat ik zocht

Door de goede service

Perfect!

Jan 30-06-2016
Online gekocht

De bevestiging wordt al gedaan voor de betaling. Mocht die laatste niet lukken, dan heb je een half afgeronde bestelling.

Probleem via de chat direct opgelost.

nope

Burger 30-06-2016
Online gekocht

Duidelijke website en afhandeling aankoop

Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

Assortiment

Ruime collectie met in elk segment veel producten die hoog scoren in de beoordelingen en testen

Sanne 30-06-2016

niets op aan te merken

zoals beloofd: de volgende dag in huis

Assortiment

assortiment is wat klein, maar als ze hebben wat je zoekt is dit een goede keuze

Aanbeveling

Als ze het product hebben wat je zoekt,,,

• Service7,0
Ronald Schoonbeek 29-06-2016

duidelijke site

snelle service

ruim

Aanbeveling

goede prijs en bovendien een snelle en goede service

Henk van der WIj 29-06-2016
Online gekocht

alles duidelijk, simpel en efficiënt

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag al in huis

Assortiment

best wel leuk, al hebben niet alle producten mijn interesse

snel en voordelig

H Kamphuis 29-06-2016

duidelijkheid

Snelle en goede afhandeling

Aanbeveling

alles heel duidelijk + goede service

niet

kgs216m 29-06-2016
Online gekocht

alles liep soepel zoals het behoort

genoeg keuze voorhanden

Aanbeveling

winkel is zeker aan te bevelen

DIO Kok 29-06-2016

Goede overzichtelijke website

Kan ik niet voldoende inschatten om hoger cijfer te geven. Keurig correct geleverd, geen onregelmatigheden

Sjors 29-06-2016
Online gekocht

Product was snel te vinden op de site. Duidelijke site. Snelle bezorging.

Levertijd zoals toegezegd. Geen klachten.

Assortiment

Product wordt uitgebreid beschreven en voldoet aan verwachtingen. Keuze uit uitgebreid assortiment van dit product. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling

Zeer goed. Deze winkel werd mij ook aanbevolen door familie.

6,5
  • Gemak5,0
  • Aanbeveling6,0
tom 29-06-2016
Online gekocht

ik vond de site niet erg gemakkelijk om iets te vinden <br/>ik was via een zoekopdracht bij jullie gekomen , maar bij het bestellen ging het mis ,moeilijk doorheen te komen , heb diverse keren op het punt gestaan om te stoppen.

snelle levering goed regeld

grote diversiteit

Aanbeveling

alleen bij het bestellen vond ik het lastig andere webwinkels gaat het eenvoudiger

Robbie11 29-06-2016
Online gekocht

alles heel overzichtelijk en duidelijk op de website

Super goede service. Bij een defecte tv een perfect oplossing aangeboden!

Peter 28-06-2016
Online gekocht

duidelijk en overzichtelijke website. <br/>van mij mag er nog meer informatie over het product gegeven worden

correcte en goede telefonische helpdesk

Assortiment

ruim assortiment om een keuze te maken

Aanbeveling

al diverse goederen via Redcoon gekocht en dit is meestal de eerste website die ik raadpleeg.

Jeroen Berkhout 28-06-2016
Online gekocht

savonds besteld volgende dag in huis , TOP . en de goedkoopste + gratis verzenden

no nonsens

voor elk wat wils

Aanbeveling

prima plaats voor een aankoop

Extra toelichting

wel platgegooid met reclame na de aankoop

Rutgerus 28-06-2016
Online gekocht

De website is helder en brengt je snel naar waar je zijn moet.

Een vraag over een artikel werd zeer snel beantwoord.

Assortiment

Al een paar keer geslaagd voor wat ik zocht.

Aanbeveling

Door de duidelijke website, goede en snelle service zeker een aanrader. Nog een voordeel? Vaak de goedkoopste!

chris 28-06-2016

Uitgebreide sortering

Goede prijs

Jorike 28-06-2016
Online gekocht

Het bestelproces verliep soepel.

De tv die ik heb besteld werd de volgende dag al bezorgd en ik vind het een fijn idee dat ik nog even bedenktijd heb.

Assortiment

Ruime keuze en ik had snel een tv gevonden die ik graag wilde hebben.

Dikke prima!

Martin 28-06-2016
Online gekocht

Goede product informatie met leuke doorlinking naar specificaties

Goede informatie over het verloop van de order, de 24 uur naar de werkende link van de pakket opvolging mag wat korter

Aanbeveling

Het bestellen gaat makkelijk en fijn. De communicatie is prettig. De levertijd lekker snel, door deze werkwijze hadden wij weer lekker snel een heerlijke bak koffie!

Michel 27-06-2016

Een goede webwinkel

Het product werd snel verzonden en ik ben hierover goed geinformeerd

Groot assortiment

Ik ben zeer tevreden

Extra toelichting

De verzending via TNT ging niet helemaal goed, maar daar kan Redcoon niets aan doen.

S.Sakar-AKpinar 27-06-2016

Snel en geen bezorgkosten

Aanbeveling

Via de mail ook nog eens op de hoogte gehouden van bezorgtijd.

Janny 27-06-2016
Online gekocht

De weg op de site wijst zich vanzelf. Heel overzichtelijk en ruim aanbod.

Mijn ervaring beperkt zich tot de afspraak met de expediteur en de informatie vooraf. Dat ging allemaal vlekkeloos.

Assortiment

Wij zochten een wasmachine en vonden ook in onze prijsklasse een goede machine

Aanbeveling

Geen woord van kritiek, heel goed!

Neen

Xiao 27-06-2016
Online gekocht

Duidelijk en overzichtelijke site. Eenvoudig te bestellen en betaling via iDeal.

Netjes op de hoogte gehouden van de status en een track-trace om de zending te volgen. Order goed ingepakt met stevige doos en opgevuld met luchtkussentjes.

Ruime keuze.

Aanbeveling

Goed, goedkoop en volgende dag al in huis!

avhouts 27-06-2016

een goede website

de volgende dag was het al binnen

volop keuze

scherpe prijzen

Gijs Cortlever 27-06-2016

Geen motivatie

Ik had niet het juiste product besteld, maar zelfs het terugsturen is gratis.

Assortiment

Hebben erg veel voor goede prijzen

Aanbeveling

Als er twee producten voor dezelfde prijs op verschillende webshops wordt aangeboden zou ik altijd voor redcoon gaan.

Grasmaaier 26-06-2016
Online gekocht

goede aanbiedingen makkelijk te bestellen

doen wat ze beloven

uitgebreid en afwisselend

Aanbeveling

ik ben op en top tevreden

• Gemak7,0
Gilles 26-06-2016

Aanbeveling

De winkel is misschien wel goed maar de leverancier is een probleem. Ze bellen om te vragen welke dag ze kunnen leveren maar kunnen vervolgens geen tijdsperiode aangeven. Dat doen ze op op de dag van levering via een email zeiden ze, maar die hebben wij niet gekregen. Wij bellen en er werd gezegd dat ze tussen 10-11 uur zouden komen. Om 12.15 nog steeds niemand. Weer gebeld met de leverancier, ze zouden het uitzoeken en mij terugbellen. Ik ben niet teruggebeld en uiteindelijk werd de koelkast geleverd om 15.15 uur, zonder uitleg! De oude koelkast wouden ze in eerste instantie niet meenemen terwijl op de site van Redon staat dat ze deze gratis mee terug zouden nemen. &amp;#39;Al met al geen fijne ervaring.

Extra toelichting

Let op bij deze koelkast als je de deuren wilt omzetten dat de onderdelen onderin de la in de koelkast liggen, dit staat nergens vermeld!

B Saarloos 26-06-2016

Goede informatie

Weet ik nog niet maar lijkt mij in orde

Assortiment

Genoeg voor wat je zoekt

Gemakkelijk en snelle afhandeling

Rien 26-06-2016

Gewoon heel overzichtelijk.

Duidelijke afspraken maar vooraldeze ook nakomen

Assortiment

Alles wat een thuis klusser nodig heeft staat online.

Overzichtelijk en duidelijk

Raymond de Liser 26-06-2016
Online gekocht

Wat is er makkelijker om thuis op je gemak een product te bestellen?

Na het bestellen krijg je direct een email omtrent je bestelling en wordt het product geleverd op de dag en tijdstip dat werd opgegeven.

Assortiment

In wat ik zocht was er voldoende aanwezig en heb gelukkig een keuze daarin kunnen maken.

Aanbeveling

Duidelijke website, voldoende assortiment, neutrale verpakking waarin het product wordt verzonden (zodat niet iedereen hoeft te zien wat je gekocht hebt).

Extra toelichting

Ik ga zeker hier nog een keer een product kopen.

Anton 26-06-2016
Online gekocht

Redcoon maakt de aankoop wel heel gemakkelijk, bestellen vanuit een uitgebreide website, binnen een dag is de koelkast thuisbezorgd, aangesloten en de oude koelkast is meegenomen

Service bij de levering is uitstekend. Het moment van aflevering wordt doorgebeld, de verpakking en de oude koelkast worden meegenomen, het apparaat wordt aangesloten en er wordt verteld wanneer je de aangekochte koelkast in bedrijf mag stellen.

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment met zelfs een voorkeurskeuze van Redcoon.

Aanbeveling

Redcoon maakt internet-aankopen gemakkelijker dan aankopen in een fysieke winkel!

Wim 25-06-2016
Online gekocht

Benodigde artikel snel gevonden, overzichtelijk zoeken

Zoals gebruikelijk niks op aan te merken.

Assortiment

Snel gevonden wat ik zocht

Aanbeveling

Elke keer weer goed winkelen en snelle levering.

henk jansen 25-06-2016

duidelijke website

foutje van mij bij bestelling werd snel gecorrigeerd

meer dan ik nodig heb

Aanbeveling

beter en sneller dan anderen

Hans 25-06-2016

Gemakkelijk te bestellen

Aanbeveling

Nog weinig ervaring met deze winkel. De eerste keer ging goed.

Extra toelichting

Heb Redcoon gekozen omdat die winkel voor mijn product op dat moment de goedkoopste was.