Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Redcoon.

Redcoon stelt zich voor

Online winkelen doet u bij een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten)elektronica: redcoon. Wij bieden u het grootste assortiment met tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi- & home cinema-apparatuur, klein- & groothuishoudelijke artikelen en praktisch alle andere groepen elektronicaproducten. Hulp nodig of vragen? Onze medewerkers helpen je graag via telefoon, gratis chat of e-mail. Volg ons op Twitter en 'vind ons leuk' op Facebook voor het interessantste tech-nieuws, exclusieve aanbiedingen, mooie wedstrijden en meer. Shop simpel, scherp, safe en snel. Bij redcoon.nl.

Op basis van 2814 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Aanbeveling
    8.1

• Aanbeveling-
Online gekocht

je hoeft niet de deur uit

alles correct verlopen

Assortiment

ik heb een laptop gekocht

Online gekocht

Goede en overzichtelijke website, veel keus, gemakkelijke bestelprocedure

Snelle service

Goed en gevarieerd

Aanbeveling

Goede website, concurrerende prijzen, geen afleverkosten, gemakkelijke bestelprocedure, snelle en goede verzending.

Neen

overzichtelijke en duidelijke website

het duurde wel lang voor ik het bestelde product in huis had. Op de site stond dat het binnen 3 dagen in het magazijn zou zijn, maar niet hoelang het zou duren voor de bestelling naar mij zou worden verzonden. Pas na ongeveer een week hoorde ik dat het bestelde was verzonden.Ik vond het wel raar dat ik ondertussen niets hoorde.

Aanbeveling

Verder geen klachten, goede prijs/kwaliteit verhouding

Extra toelichting

Ik ben verder heel tevreden over deze winkel. Het zou fijn zijn om wat beter op de hoogte te worden gehouden omtrent de levering.

Beste ytsje, Fijn om te horen dat je tevreden bent over redcoon! Bedankt voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Helaas heb jij hier geen berichtgeving van ontvangen. Wij begrijpen dat voor verwarring zorgt. Onze excuses hiervoor! Nogmaals bedankt voor je suggestie. Deze gaan wij intern verder bespreken om onze service te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

• Gemak1,0
Online gekocht

beste Kieskeurig, <br/>Op internet heb ik op maandag 17 augustus een vaatwasser besteld via Kieskeurig.nl bij Redcoon . Er stond bij dat levering binnen 1-2 dagen geleverd zou worden. Voor de zekerheid heb ik mijn klusser voor donderdag besteld. Ik heb met IDEAL betaald. Op woensdag had ik nog niets gehoord en jullie gebeld. Verhaal was dat IDEAL nog geen seintje zou hebben gegeven dat het betaald is (?!). Ik heb mijn klusser afbetseld en zou een mail krijgen wanneer het geleverd wordt. Op donderdag krijg ik van jullie die mail, waarin staat dat ik op vrijdag zou horen wanneer e levering plaatsvindt. Die mail komt niet, die komt zondag tegen de nacht, dat de dag erop de levering is (alsof ik dan even snel vrij kan nemen..)Enfin, ik blijf thuis, zou geleverd worden tussen 11.30 en 14.30en heb mijn werk verplaatst naar 18.00. De levering komt niet en om 18.00 bel ik waar het blijft. Ging iets mis, is onderweg; ik mag dan meteen opnieuw inplannen op dinsdag (vandaag) en ga naar mijn werk. Krijg vlak voor de nacht weer een sms/mail dat het hen niet gelukt is om te leveren en dat ik opnieuw kan inplannen. Daar staat dinsdag niet bij en voor de zekerheid plan ik dan maar woensdag in. Ik belde ze vandaag: oh, we kunnen u niet inplannen als het nog in de vrachtauto staat, mijn collega zat fout. Het komt woensdag, maar als u daar echt zeker van wil zijn, moet u woensdag om 08.00 nog eens bellen...Kortom, binnen 1-2 dagen geleverd is nu een dikke week verder en er is nog niets...Volgens de leveraars is dat structureel, dus kunt u dat er aub afhalen, of onderzoeken of dat inderdaad structureel is?

Extra toelichting

beste Kieskeurig, Op internet heb ik op maandag 17 augustus een vaatwasser besteld via Kieskeurig.nl bij Redcoon . Er stond bij dat levering binnen 1-2 dagen geleverd zou worden. Voor de zekerheid heb ik mijn klusser voor donderdag besteld. Ik heb met IDEAL betaald. Op woensdag had ik nog niets gehoord en jullie gebeld. Verhaal was dat IDEAL nog geen seintje zou hebben gegeven dat het betaald is (?!). Ik heb mijn klusser afbetseld en zou een mail krijgen wanneer het geleverd wordt. Op donderdag krijg ik van jullie die mail, waarin staat dat ik op vrijdag zou horen wanneer e levering plaatsvindt. Die mail komt niet, die komt zondag tegen de nacht, dat de dag erop de levering is (alsof ik dan even snel vrij kan nemen..)Enfin, ik blijf thuis, zou geleverd worden tussen 11.30 en 14.30en heb mijn werk verplaatst naar 18.00. De levering komt niet en om 18.00 bel ik waar het blijft. Ging iets mis, is onderweg; ik mag dan meteen opnieuw inplannen op dinsdag (vandaag) en ga naar mijn werk. Krijg vlak voor de nacht weer een sms/mail dat het hen niet gelukt is om te leveren en dat ik opnieuw kan inplannen. Daar staat dinsdag niet bij en voor de zekerheid plan ik dan maar woensdag in. Ik belde ze vandaag: oh, we kunnen u niet inplannen als het nog in de vrachtauto staat, mijn collega zat fout. Het komt woensdag, maar als u daar echt zeker van wil zijn, moet u woensdag om 08.00 nog eens bellen...Kortom, binnen 1-2 dagen geleverd is nu een dikke week verder en er is nog niets...Volgens de leveraars is dat structureel, dus kunt u dat er aub afhalen, of onderzoeken of dat inderdaad structureel is?

Beste amsterdameric, We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van je bestelling, onze excuses hiervoor. Bedankt voor je review hierover. Je bestelling zijn wij voor je nagegaan. Volgens het systeem van de vervoerder heb je inmiddels je bestelling in ontvangst mogen nemen., Voor het ontstane ongemak willen wij je vanuit redcoon een kortingsvoucher aanbieden. Wij hebben je zojuist een e-mail toegestuurd met meer informatie. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

Prima website , overzichtelijk , eenvoudig bestelling plaatsen

Levering volgens afspraak en na verzoek aan klantenservice snelle reactie.

Assortiment

Voldoende keus in het assortiment.

Aanbeveling

Goede service en ook nog de goedkoopste prijs .

• Gemak-
  • Aanbeveling3,0

Geen motivatie

Moest 2,5 week wachten op een bestelling die 'direct leverbaar' zou zijn. Heb tot tweemaal toe moeten bellen over de bestelling - bleek de tweede keer dat de bestelling helemaal niet goed in het systeem stond. Als ik er zelf niet tweemaal achteraan was gegaan, had ik het product nooit ontvangen.

Extra toelichting

Beste Martijn.vdm, Bedankt dat jij je mening met ons wilt delen. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons. Onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

• Gemak-

Geen motivatie

wij hebben op dinsdagavond een wasmachine bij Redcoon besteld,en netjes het geld overgemaakt.Ik zou binnen paar uur een bevestiging krijgen ,maar het is niet gebeurd.Woensdagenochtend contact opgenomen.Volgens hun klopte het E mailadres niet,het is ook gecorrigeerd,maar alsnog nooit een bevestiging.De bestelling zou eigenlijk binnen 24 uur na het aankoop bij ons afgeleverd worden,maar we krijgen ook geen aanmelding van de aflevertijd.Na meermalen contact en het verzoek voor de duidelijkheid over onze bestelling,krijgen we het iedere keer te horen dat het nog niet duidelijk is,en ze zouden het iedere keer informeren en aan ons terug moeten koplen ,maar toch weer nooit reactie.Na drie dagen van onze bestelling is het nog steeds niet duidelijk waar onze bestelling ligt.uiteindelijk moesten we de bestelling annuleren en bij een andere webwinkel een duurdere wasmachine bestellen. Dus ik ben helemaal niet tevreden met de service van deze bedrijf.Er ligt een hele hoop van de was al paar dagen .En met het warme weer helemaal erg.Ik zou nooit meer iemand adviseren om bij deze bedrijf een aankoop te doen .want ze missen onze vertrouwen ten opzichte van hun service.

Aanbeveling

ik ervaar hun service zo slecht dat ik niet meer durf om iemand anders ervoor aan te raden.

vanuit mijn slechte ervaring

Beste Mohmaad, Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor je review hierover. Onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak hierin. Helaas heeft jouw bestelling een door een onbekende storing een vertraging opgelopen. Dit is zeker niet onze intentie geweest. Helaas was de storing niet direct duidelijk voor ons, waardoor wij je niet direct een uitsluitsel konden geven. Wij hebben je zojuist een e-mail toegestuurd om de annulering af te ronden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

Online gekocht

Duidelijke site. De winkel komt de 24 uurs levering echt na.

Ben zeer te spreken over de service, had een wasmachine besteld en deze werd met schade geleverd. <br/>Na een mail gestuurd te hebben naar Redcoon is dit op een zeer snelle manier, en volle tevredenheid opgelost.

Assortiment

Het assortiment is zeer divers voor een prijs die zeer scherp is.

Aanbeveling

Zeer goede service, vriendelijke medewerkers.

Extra toelichting

Dit is een zeer betrouwbare winkel met een groot assortiment. En tevens word er bij problemen zeer snel gereageerd, en voor een passende oplossing gezocht.

Online gekocht

Ik heb de Airfryer op een doodeenvoudige manier kunnen bestellen, erg gemakkelijk dus.

Apparaat werd de volgende dag keurig verpakt en voorzien van de juiste beschermmiddelen bezorgd

Aanbeveling

Beslist met een 9 gebaseerd op mijn ervaringen. Ik heb niet de gehele site bekeken, maar neem 'm zeker mee wanneer ik een nieuwe aankoop ga doen op het net.

overzichtelijke webshop

geleverd binnen paar werkdagen

Assortiment

hebben een heel uitgebreid assortiment

Aanbeveling

Heb al vaker bij Redcoon besteld, altijd met grote tevredenheid.

Efficiën

Ruim en goedkoper

Aanbeveling

Service staat voorop net als de prijs.

Online gekocht

Redcoon had precies wat ik zocht.

Snelle afhandeling is voor mij belangrijk en dat ging prima.

Assortiment

Geen idee. Ik was ook op zoek naar één speciaal artikel.

Geen klachten.

Nee.

Online gekocht

Snel gevonden, snel besteld.

Aanbeveling

Aflevering was keurig verzorgd ondanks de deellevering.

4,2

Was makkelijk te kiezen

Artikel i.c. ijskast beschadigd aangekomen en ook gemeld telefonisch en per chat, reactie redcoon onze collega's gaat dat oplossen en u wordt morgen gebeld, 5 dagen na dato nog niks gehoord

uitgebreid assortiment

Extra toelichting

Het is absoluut schandalig dat je een product beschadigd uitlevert en dan ook nog dat je neus bloed en geen enkele actie onderneemt

Beste Merah, Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor je review hierover. Het is nooit leuk om een product met schade te ontvangen, uiteraard proberen wij een dergelijk probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen, helaas zonder resultaat. Inmiddels is er per e-mail contact met je geweest om het probleem boor je op te lossen. Wij raden je aan om op deze e-mail te reageren. Met vriendelijke groet, Saskia namens het redcoon webcare team

• Aanbeveling7,0
Online gekocht

Duidelijke informatie en scherpe prijzen. Product gekocht in webwinkel.

Hier ook duidelijke informatie over het gekochte product. Levertijd wordt aangegeven. Klant kan verzendtraject volgen.

Assortiment

Meer dan voldoende producten tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling

Scherpe prijzen, nette afhandeling.

Online gekocht

Via kieskeurig bij deze webwinkel terecht gekomen. Via een paar klikken mijn koptelefoon gekocht, uiteraard wel na het lezen van de info en revieuws

Product op de juist aangegeven tijd in huis

Assortiment

Van allerlei elektronica te koop

Aanbeveling

Het gemak en de snelheid, waarmee je op deze webwinkel je product kan bestellen. En de juiste levertijd aangegeven.

Extra toelichting

Alle prima en snel gedaan.

Online gekocht

duidelijke webshop. Goede zoekmogelijkheden en prima filters.

Niet op aan te merken.

Is soms wat beperkt.

4,8
  • Aanbeveling2,0

Bestellen is gemakkelijk

Heb een defect apparaat, motion control voor lg tv , opgestuurd volgens de door redcoon aangegeven procedure. Pas 2 week nadat ik het had verstuurd kreeg ik een ontvangst bevestiging. Nog weer 2 week later de melding dat het apparaat weer gereed was en zo spoedig mogelijk werd terug gestuurd . Dat is nu inmiddels al weer meer dan 2 week geleden en ik vraag me af wat zij bedoelen met "zo spoedig mogelijk ". Wachten ze op een boot die voorbij komt varen , vliegen de postduiven de verkeerde kant op momenteel? Op een mail met deze vraag krijg ik ook geen antwoord. Dus waarschijnlijk zitten ze nu ook even zonder stroom en internet.

Aanbeveling

met mijn ervaring van communicatie met redcoon ga ik ze niet aanbevelen.

Extra toelichting

Men kan mij nog zo snel leveren , als er iets mis is en het duurt gewoon meer dan een maand dat je iets terug krijgt en er absoluut geen antwoord komt op vragen dan is het voor mij gewoon een slechte zaak.

Beste bright019, Vervelend dat jij je reparatie nog niet retour hebt ontvangen dit duurt inderdaad langer dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. Wij gaan de retourzending controleren bij ons magazijn, zodat jij zo snel mogelijk over jouw artikel kunt beschikken. We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Saskia namens het redcoon webcare team

Simpel zoeken.

Snelle bezorging

Ruime keus.

Goede ervaring

Online gekocht

Product snel gevonden en goede uitleg

Snelle service

Assortiment

Meerdere soorten aanwezig, dus volop keuze

Gewoon alles naar wens

• Aanbeveling-

snel en eenvoudig

op tijd bezorgd

Assortiment

kon goed zoeken en vinden

Online gekocht

via kieskeuring kwam het product bij redcoon als voordeligste aankoop naar voren

Snelle levering, geen gebruik hoeven maken van reclamaties.

Assortiment

Redcoon had de voordeligste prijs voor het product dat ik zocht

Aanbeveling

snelle levering, het is prima gegaan

Online gekocht

het product was snel te vinden en overzichtelijk.

ik heb gelukkig geen retourprocedure nodig gehad het was allemaal wel duidelijk indien ik het wel nodig zou hebben

Assortiment

ik heb specifiek op een product gezocht en hierin kon ik kiezen uit diverse producten

Aanbeveling

gemakkelijk en prijs-kwaliteit is goed

Online gekocht

makkelijke en scherp geprijsde site

snelle levering

Assortiment

is in ieder geval voor mij prima

Aanbeveling

heeft bij vorige beoordelingen geen uitleg meer nmodig dacht ik zo!

Extra toelichting

Ik hoop in de nog vaak zaken te kunnen doen bij Redcoon

Online gekocht

Duidelijke website, was tweede keer dat ik een bestelling plaatste en dat ging na inloggen heel makkelijk incl. korting voor "vrienden van"

Snelle levering zoals beloofd

Goede prijs (aanbieding)

Online gekocht

vooral betalen met paypal is voor mij een + omdat ik niet altijd de bankpasreader bij me heb als ik snel iets wil bestellen.

Aanbeveling

Uitstekende service, bezorging op tijd, telefonisch goed te bereiken voor vragen.

Extra toelichting

Via Kieskeurig bij Redcoon gekomen, gisteren een vaatwasser besteld, gisteravond was de vaatwasser 30 euro goedkoper, vanmorgen contact gehad met Redcoon,30 euro wordt netjes teruggestort. Mail en sms gekregen, vaatwasser geleverd en is nu aan het proefwassen. Helemaal blij!!

2,8
  • Gemak1,0
Online gekocht

Door redcoon samengesteld pakket aangeschaft (Nikon systeemcamera + diverse accessoires). <br/> <br/>Kom ik tijdens mijn vakantie tot de ontdekking dat de batterij niet past. <br/> <br/>Kon hierdoor niet fotograferen tijdens een safari. <br/> <br/>Batterij overigens getest in de oplader, waar de batterij wel past.

Nog nooit zo'n matige service ervaren. <br/> <br/>Redcoon kan hier niets mee omdat het buiten de 14 dagen bedenktijd valt. <br/> <br/>De wijze waarop de customer service mij te woord stond is beschamend.

Aanbeveling

Mijn vertrouwen is nihil is deze online webshop.

5,2
  • Gemak6,0
  • Service3,0
  • Aanbeveling4,0
Online gekocht

Ik heb verschillende malen moeten bellen ondanks dat de betaling was afgeschreven. De bestelling was niet verwerkt en het werd mij niet duidelijk wat de reden was.

Ik werd niet goed geholpen en door de tweede dame onbeleefd en weinig behulpzaam te woord gestaan.

Goed assortiment

Aanbeveling

Degenen die de telefoon opnemen trainen in klantvriendelijkheid. Ideal betaling kwam niet meteen door. Toen die wel door was erd ik hiervan niet op de hoogte gesteld

Extra toelichting

Door deze ervaring zal ik niet snel meer iets van uw winkel bestellen.

Beste Huib Stolk, Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor je review hierover. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

4,5
Online gekocht

Site werkt voorspelbaar en gewoon goed.

Op woensdag avond een bestelling geplaatst van 2 items, 1 item had markering '24-uurs levering' en de andere 'op=op'. <br/>Op zaterdagochtend krijg ik een mail van Redcoon dat 1 item niet leverbaar is (er stond niet bij welke van de 2...). Gelukkig was toen de service balie open dus heb ik gelijk gebeld, blijkt dat toch beide items leverbaar zijn en wordt beloofd dat ze dinsdag bezorgd worden. <br/>Later die dag heb ik nog een mail gestuurd dat ik hier niet heel erg blij mee ben. Op die mail is na 3 werkdagen nog steeds niet gereageerd. <br/>Op woensdag, dus 1 dag na de beloofde nieuwe leverdatum blijkt mijn bestelling nog niet verstuurd te zijn, gelukkig heb ik mijn bestelling toen wel zonder problemen kunnen annuleren. <br/> <br/>Waardeloos.

Assortiment

Ze hebben veel verschillende spullen.

Aanbeveling

Ze komen hun 24 uurs levering niet na, ze houden zich ook niet aan een telefonische belofte (nieuwe leverdatum) en ze reageren niet op e-mail.

Online gekocht

De producten zijn goed ingedeeld. Alles is gemakkelijk te vinden. Ik vind hier dan ook niet veel op aan te merken. Het enigste wat beter kan is dat tijdens het zoeken van producten je meer kan filteren. hiermee bedoel ik dan: de maximum of minimum prijs instellen,.. .

Ik heb hier geen problemen mee gehad. Alles komt aan volgens de tijd dat het nodig zou hebben. als je pakje aankomt is deze heel goed ingepakt.

Assortiment

Er is een groot assortiment. Het kan nooit volledig zijn maar ze zijn goed bezig.

Aanbeveling

Het kan niet perfect zijn. Maar ik vind het een gemakkelijke site waar je de producten vind die je nodig hebt en ook vaak goed afgeprijsd.

Online gekocht

Wegens de grote vraag was het product nergens op voorraad. Redcoon gaf netjes tot op de dag aan wanneer het product zou worden afgeleverd.

Alles afgehandeld zoals op de site aangegeven. De goedkoopste (voor het gekochte product) en geen verzendkosten.

Aanbeveling

Op basis van deze bestelling en bestellingen uit het verleden

Online gekocht

De site is overzichtelijk en een bestelling doen is zeer gemakkelijk en snel.

Na de bestelling krijg je netjes via mail alle benodigde informatie: bevestiging bestelling, rekening en een track en trace-code

Assortiment

Het aanbod is zeer uitgebreid tegen zeer scherpe prijzen (die vaak tientallen procenten lager liggen dan bij de concurrentie).

Aanbeveling

Alles verliep vlotjes en probleemloos t/m een perfecte levering

Snel

Aanbeveling

Perfecte afhandeling van betaling en correcte snelle levering

Makkelijk te volgen website

Tot op heden keurig geïnformeerd status bestelling, uitdaging zou zijn om het artikel via een RMA te laten repareren, dan ondek je de echte service van een webshop....

Heel ruim en divers.

Aanbeveling

Prima webshop, heb in het verleden ook 2x een bestelling gedaan, prima ervaring.

Extra toelichting

Levervoorwaarde blijven nastreven, dus op voorraad besteld voor 23u leveren de volgende dag en dat dan ook doen, dan maken jullie waar wat op de site wordt aangegeven.

Online gekocht

Snel gevonden wat ik zocht

Correcte en snelle levering

Assortiment

Snel kunnen vinden op de site

Aanbeveling

Maken waar wat op site gezegd wordt m'n de levering ging perfect

7,3
  • Aanbeveling7,0

via Kieskeurig bij Redcoon uitgekomen

Vlot geleverd.

Extra toelichting

Vlotte levering. Helaas was er geen Nederlandstalige handleiding bij; deze heb ik op het internet moeten vinden.

Online gekocht

Wat we zochten vonden we snel en voor een goede prijs.

Snelle levering.

Assortiment

Er is van alles te krijgen bij Redcoon. Ik denk dat ik vaker via hen ga bestellen.

• Gemak6,0
Online gekocht

Nadat ik een vrieskast had uitgezocht bleek die op dat moment niet leverbaar. Ik belde er over met de klantenservice en kreeg te horen dat het ca. twee weken zou duren voor ze binnen kwamen. Na twee weken keek ik om het ding te bestellen, maar toen stond er dat het product niet meer leverbaar was. Opnieuw gebeld met klantenservice dat ik het een vreemde gang van zaken vond, en ik zou teruggebeld worden. Daar kwam niets van en ik belde weer met de klantenservice. En toen bleek dat het product nog wel leverbaar was, maar dat de levertijd drie dagen zou zijn i.p.v. de volgende dag. Ik vind de gang van zaken eigenlijk geen schoonheidsprijs waard. Overigens staat er nu weer bij het product dat het over twee weken binnen komt. Mocht u het willen hebben, lijkt mij een telefoontje naar de klantenservice geen foute investering.

Zoals boven gemeld had men ook mij kunnen (en moeten) bellen.

OK

Aanbeveling

Behoorlijke prijs-kwaliteit verhouding voor het geleverde assortiment.

• Service6,0

overzichtelijk en snelle zoekfunctie

artikel werd niet binnen de gestelde levertermijn afgeleverd.

zeer ruim

Aanbeveling

als je rekening houdt met de latere levering, wat veelal ook als commentaar terugkomt in de reviews is de prijs kwaliteit erg goed.

makkelijk zoeken

ze hebben genoeg keuze

Aanbeveling

ze hebben leuke acties en het is makkelijk iets te vinden

Online gekocht

Goede site, overzichtelijk. Ik kon goed vinden wat ik zocht. Meerdere betaalmogelijkheden.

Mijn bestellingen hier vielen altijd tussen de levertijd, nooit contact nodig gehad met klantenservice.

Assortiment

Uitgebreid assortiment, genoeg keuze.

Aanbeveling

Alles is altijd naar wens geleverd, geen klachten.

Extra toelichting

Redcoon is een goede webshop, betaalbaarder dan sommigen. Daarbij is de levertijd goed en heb ik geen problemen gehad met mijn bestellingen hier.

• Service6,0
Online gekocht

Lastig om tegoed in te wisselen

Bestelling duurde 3 weken zonder dat ik daarvan een mailtje kreeg. Ik heb er zelf maar om gevraagd.

Assortiment

Nog tekort "lid" om een juiste beoordeling te geven. Tot nu toe gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling

Ik ben wel tevreden over het assortiment en de prijs