Redcoon - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 20175 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Redcoon.

Redcoon stelt zich voor

Online winkelen doet u bij een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten)elektronica: redcoon. Wij bieden u het grootste assortiment met tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi- & home cinema-apparatuur, klein- & groothuishoudelijke artikelen en praktisch alle andere groepen elektronicaproducten. Hulp nodig of vragen? Onze medewerkers helpen je graag via telefoon, gratis chat of e-mail. Volg ons op Twitter en 'vind ons leuk' op Facebook voor het interessantste tech-nieuws, exclusieve aanbiedingen, mooie wedstrijden en meer. Shop simpel, scherp, safe en snel. Bij redcoon.nl.

Op basis van 1153 review s geschreven in het afgelopen jaar

8.4

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

rdisseldorp 25-09-2016 Online gekocht

Stofzuiger bij Redcoon

Goede indeling van site: je kunt makkelijk doorklikken naar je productcategorie. Duidelijke en uitgebreide info over product. Levering inderdaad binnen een dag!

Pluspunten

• goede productomschrijving
  • goede opbouw van site
  • leuke kortingsactie

Jerry 25-09-2016 Online gekocht

tristar elektrische koelbox

Na onze laatste vakantie , met een passieve koelbox, wilden we een koelbox die ook actief koelt. Snel gevonden en geleverd door Redcoon tegen een goede prijs. Ga zo verder Redcoon.

Rick Jilesen 24-09-2016 Online gekocht

klantenservice

er zijn veel artikelen te koop en als er iets mis is met het product of tijdens het leveren wat mis is gegaan komt redcoon altijd met goede oplossingen heel vriendelijke zijn ze en je kunt echt van op aan van de winkel en medewerkers heel veel variatie in producten gewoon Top!!!!!

Pluspunten

• heel overzichtelijk
  • klantvriendelijk
  • veel variatie producten

Beko Koelkast 24-09-2016 Online gekocht

Koelkast

Bij Redcoon een koelkast gekocht en hij was het goedkoopst bij Redcoon. Werd gratis bezorgd en de oude werd weer meegenomen.Goede service! Top

TvdZ 22-09-2016 Online gekocht

Prima service!

Gemakkelijk bestelproces en volgende dag in huis, aan te raden! Vooral het de keuze voor het PostNL afhaalpunt is ideaal, zouden meer webshops moeten doen.

Pluspunten

• Service
  • Gratis verzending

Arslan H 22-09-2016 Online gekocht

Bestelling

Bestelling ontvangen zoals besteld. Bestellen via internet heel makkelijk vandaag besteld volgende dag ontvangen.

Ina 22-09-2016 Online gekocht

Prima Prima Prima

Geen 10 want het kan altijd beter...Al zou ik even niet weten wat. Zowel zakelijk als prive hier al een paar keer besteld. Gaat altijd goed.

Jaap Warnaar 21-09-2016 Online gekocht

Het grote gemak

Het grote gemak van deze winkel is dat je niet de deur voor uit hoef. Je kan vanuit de luie stoel de artikelen uitzoeken en vergelijken, en als je besloten hebt bestellen en de volgende dag in huis hebben. Wat wil je nog meer.

Humberto Nunes 21-09-2016 Online gekocht

AEG Wasmachine

De Goedkoopste en een hele goede service ook bij het leveren word er zorg besteed , wat wil een koper nog meer?

• voorraad
  • zorg bij leveren

Ton 21-09-2016 Online gekocht

aankoop airco

Gunstige prijzen,betaling via link in de website was niet mogelijk,wel na e-mail van de klantenservice

Pluspunten

• prijs
  • contact klantenservice

Bart 21-09-2016 Online gekocht

Afkortzaag Metabo gekocht, artikel beschadigd

Ik heb een afkortzaag gekocht via redcoon. De prijs was scherp, de levering snel en duidelijk. Enige opmerking is dat een onderdeel beschadigd (verroest) was, terwijl deze nog in de gesealde verpakking zit. Een fout van de fabrikant, ik geef redcoon nu een 6 omdat het nog niet is opgelost, gebeurt dit op een nette manier dan wordt deze 6 minimaal een 8

• Leversnelheid

Minpunten

• Retourproces bij schade

Richard Adriaansen 20-09-2016 Online gekocht

Gewoon goed

online spullen besteld, andere dag keurig verpakt en bezorgd..

duidelijke site, goede e-mail opvolging, en werkende track and trace..

eerlijke prijzen,

Pluspunten

• prijs
  • product
  • verzending
  • opvolging

Minpunten

• deeplinks werken niet

Johan de Man 19-09-2016 Online gekocht

Kärcher K4 compact

Goedkoopste geprijsd, ruim € 30,- goedkoper dan ergens anders. Via track&trace bestelling te volgen. Geleverd op het aangegeven tijdstip, snel en gratis.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • gratis bezorging

yvonne 19-09-2016 Online gekocht

top

Duidelijke site en netjes de bestelling geleverd. Scherpe kwaliteit/prijsverhouding. Ook de service daarna was prima in orde. Behulpzame en vriendelijke telefoniste aan de lijn.

dribbel 19-09-2016 Online gekocht

snel en goedkoop

was op zoek naar een nieuwe weegschaal. Op redcoon vond ik degene die ik wilde hebben en een stuk goedkoper dan op andere sites!
En vandaag besteld was morgen in huis.
Verzendkosten waren niet goedkoop, maar de totaalprijs was (incl verzenden) nog steeds een stuk goedkoper dan bij de concurrent.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid van leveren

Minpunten

• verzendkosten

H.G.v.d.Bovenkamp 19-09-2016 Online gekocht

Alecto weerstation

Alles is zonder problemen verlopen. De bestelling, het betalen en de bezorging. Het ging allemaal prima. we hebben er een mooi weerstation aan overgehouden. Goedkoop en zonder bezorgkosten. Aanrader.

Pluspunten

• gratis bezorging
  • korting van artikel

Marietje Stephane 19-09-2016 Online gekocht

Goeie service

Zeer vlug geleverd aan huis; er was een barstje na het uitpakken samen kwamen we tot een compensatie ... Zeer vriendelijk duidelijke uitleg op de site

Pluspunten

• Vlugge levering
  • Goeie klantendienst

Marije 19-09-2016 Online gekocht

Goede selectie verwarring bij levering

Ik vond precies de afwasmachine die ik zocht. Blij met de machine. Maar de levering verliep een beetje verwarrend en niet zo snel als op de website staat vermeld. Ze zijn wel heel persoonlijk, maar verwarrend was dat ik s ochtends gebeld zou worden om te vertellen toe laat ze zouden leveren maar dat gebeurde niet. Ik er veel achter aan bellen, kreeg vele mensen aan de lijn en uiteindelijk ging het toch nog mis. De volgende dag ging het goed, maar toen waren we uiteindelijk wel al dagen verder. Product is goed. Blij mee.

Andries 19-09-2016 Online gekocht

Snelle bezorging op een gewenst moment

Ik kreeg een telefoontje om af te spreken wanneer het pakket het best bezorgd kon worden. Ideaal! Bovendie. was het product dat ik zocht (minikoelkast) bij redcoon het goedkoopst aangeboden (inclusief bezorging).

Pluspunten

• Snel en handig bezorgd
  • Laagste prijs

ATP 19-09-2016 Online gekocht

We meet again some day.

Goed georganiseerde organisatie, zowel in de bestel- als in de leverfase. Goede merkprodukten voor betaalbare prijzen

Pluspunten

• merkartikelen
  • prijzen
  • snelle levering

Minpunten

• weekendopdrachtverwerking
  • duurt 1 dag langer

Peter 19-09-2016 Online gekocht

Duidelijke site, snelle levering!

Wij waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Op de site van redcoon konden we duidelijk onze wensen selecteren en kwamen we bij ons gewenste product uit! Simpel, makkelijk en niet te vergeten: scherp geprijsd!
We hadden de stofzuiger 's avonds op de bank besteld en de volgende dag al in huis! super!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • scherpe prijzen
  • duidelijk

Kick 19-09-2016 Online gekocht

Leren van de dingen die fout gaan!!

De shop is uitgebreid qua assortiment, het bestellen en betalen gaat prima.
De aflevering kan beter ook al ligt de fout bij derden.
Als je al eerder zo een probleem hebt gehad, dan moet dat opgelost zijn voor een volgende klant.
De interne communicatie is aan de zwakke kant.

Pluspunten

• prijstechnisch prima
  • callcentre prima geholpen

Minpunten

• afleveren afleverpunt

maartenbreesnee 19-09-2016 In winkel gekocht
www.redcoon.nl

Redcoon = een ramp

Ik heb een jaar geleden een nas gekocht + hardeschijf. Deze Nas ging stuk binnen het jaar. Met een knal knalde de voeding uit. Nas + hardeschijf, want iedere beetje techneut weet dat je bij een overbelasting van de voeding andere apperatuur ook uit kunnen knallen. Dus alles opgestuurd ter reperatie. Netjes foto's ontvangen van het apperaat dat binnen kwam. (wow dacht ik toen nog) Toen na 3 weken eens navraag gedaan. Na gesproken te hebben met de organisatie bleek dat ze pas na 6 weken wat voor me konden betekenen. Raar maar waar dacht ik toen nog.
Na 6 weken direct contact opgenomen en ja, Redcoon kon gaan escaleren bij het reperatie centrum. Na een week kreeg ik tot mijn verassing een nieuwe nas. Maarja... waar was mijn schijf. Ja die was er niet... Belletje gedaan ze gingen weer navraag voor me doen bij het reperatie centrum. Na 3 dagen niets gehoord te hebben, weer gebeld. Dit ging 2 weken verder. Irritatie grens was bereikt dus naar management gevraagd... Ik kon niet worden doorverbonden (want daar worden ze op getraind) maar ze zouden een navraag doen. 7 dagen verder nog steeds geen contact gehad van het management. Toen was er hoop, ik kreeg een collega aan de telefoon die het waardeloos voor me vond en zijn excuses aanbood. Ik zou een nieuwe hardeschijf krijgen (na 10 weken zonder nas te hebben gezetet) Zou het dan toch goed komen. Geen mailtje gehad ter bevestiging (zoals hij had toegezegd) Belde ik na het weekend weer op. Ja hij was het nog aan het uitzoeken maar ik weet na 11 weken nog steds niet waar ik aan toe ben.

Pluspunten

• je kan ze bereiken
  • (alles ook mee gezegd)

Minpunten

• beloftes niet nakomen
  • slechte communicatie
  • waardeloos bedrijf

Tjip Ridder 19-09-2016 Online gekocht

Niet zo snel als Coolbue!

Redcoon belooft ook next day delivery, maar dat maakt men in de praktijk niet waar. Het is altijd twee dagen. Dat is het enige, voor de rest prima winkel en dito service.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • service

Minpunten

• levering

King Robo 15-09-2016 Online gekocht

Uitstekende service!

Nadat mijn nieuw gekochte tv bij het installeren een mankement vertoonde, contact opgenomen met Redcoon. Zij ruilden de tv om en na enkele dagen kreeg ik die nieuwe opgestuurd. Deze werkt zoals het hoort, en ben er heel blij mee. Niets dan lof voor de afhandeling en de communicatie tussen Redcoon en klant. Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Uitstekende aftersales
  • Uitstekende communicatie
  • Klantvriendelijk
  • Scherpe prijzen

taurus61 11-09-2016 Online gekocht

Snel en gemakkelijk

Al vaker bij Redcoon gekocht en tot nu toe geen problemen kunnen ontdekken.
Bestellen gaat simpel en snel. Product heb je, als het uiteraard op voorraad is, zo bij je thuis.

Pluspunten

• Snel
  • simpel

Susanne 01-09-2016 Online gekocht

Redcoon zeer slechte ervaring, eens maar nooit weer

zeer slecht, op 15/7 een LG soundbar besteld en meteen betaald met ideal. Zou volgende dag bezorgd worden. week later nog niets ontvangen. Gebeld en artikel was niet meer leverbaar. Geld zou terug gestort worden. Tot op heden niets onvangen. Klantenservice erg moeilijk telefonisch bereikbaar heb ruim 30 minuten in de wacht gestaan. Eenmaal iemand aan de telefoon, weer loze beloftes en excuses ik wil gewoon mijn geld terug.

Minpunten

• Klantenservice
  • Assortiment

Stfk 31-08-2016 Online gekocht

Nog steeds niet geleverd

Vorige week donderdag heb ik een tv besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Tot op heden (een week later) nog steeds niets ontvangen.

Begin deze week heb ik zelf maar gebeld om te vragen wat er aan de hand is. Ze gaven aan dat ze het geld via PayPal nog niet ontvangen hebben.
Nadat ik zelf met PayPal had gebeld gaf PayPal aan dat Redcoon de betaling direct die donderdag al ontvangen had.

Nadat ik weer contact heb gehad met Redcoon gaven ze aan dat ze het uit zouden zoeken. Zoals verwacht kreeg ik geen reactie.

Nu snap ik dat er een keer iets mis kan gaan intern, maar niks laten horen en niet met een oplossing komen is naar mijn mening erg zwak.
Dit is dan ook de laatste keer dat ik iets bij Redcoon besteld heb.

Minpunten

• Levering
  • Geen oplossing
  • Slechte service

samabith 24-08-2016 Online gekocht

Op tijd geleverd

De sonos playbar was hier het goedkoopst. bestellen ging makkelijk, wel jammer dat credit card betaling extra kost. De playbar is netjes de volgende dag geleverd in een omdoos.

Maak credit card betaling gratis

Assortiment
Helaas is tegenwoordig het aanbod een stuk beperkter dan vroeger

Pluspunten

• levertijd

Minpunten

• extra kosten credit card
  • beperkt aanbod

Dharsha 22-08-2016 Online gekocht

Laptop in Limbo

Ik heb op 9 Augustus een laptop besteld op Redcoon, deze was hier namelijk ietsjes goedkoper dan op andere websites. Ik kreeg dezelfde dag nog een order bevestiging en op 11 Augustus een verzend bevestiging. Hier gaat het al mis. In de mail met de verzend bevestiging word een Track&Trace code beloofd, deze ontbrak helaas. Maar met de beloofde snelle levering liet ik het links liggen. Vrijdag 12 Augustus nog geen laptop, de volgende dag ook niks. Ik besloot ze die zaterdag een mail te sturen over de ontbrekende Track&Trace code, ik kreeg een geautomatiseerde mail terug dat ze er naar zoude kijken.
Op Maandag 15 Augustus nog steeds geen Laptop en geen reactie op mijn mail. Die Maandag besluit ik ze te bellen, ik was al snel aan de beurt en de klantenservice ziet dat er inderdaad geen track&trace code bij zat. Ze zouden het nakijken bij hun orderverwerking en mij daarna mailen. Ik was wat ongeduldig dus heb diezelfde dag nog hun chat service gebruikt aangezien ik nog geen mail gekregen had. Ik werd verteld dat hun magazijn beheerd word door Post NL en zij nog niks hadden laten weten. Ze konde mij hier dus niet mee helpen en ik moest maar afwachten. Ik was er van overtuigd dat niemand wist waar deze laptop nou eigenlijk was.

Op Dinsdag 16 Augustus krijg ik een mail die al mijn twijfels bevestigde. De laptop was uit het assortiment en niet meer leverbaar.

Vreemd.. Hij was toch al verzonden?

Ik cancelde mijn order en vroeg om een terugbetaling, twee dagen later op 18 Augustus kreeg ik een mail dat het geld klaar stond om overgemaakt te worden. Ik heb het bedrag eindelijk vandaag op 22 Augustus ontvangen.

TL;DR Redcoon zegt dat iets verzonden is terwijl het eigenlijk niet meer leverbaar is. Duurt 2 weken voordat alles eindelijk uitgezogt is en je je geld terug hebt.

Bestelling plaatsen is makkelijk. Paar klikken, IDEAL en je bent klaar.

Er word verteld dat de bestelling is verzonden, maar dit blijkt een leugen te zijn want het product is eigenlijk niet meer leverbaar.
Dit moet al genoeg zeggen.

Je kan bellen, chatten en mailen. Jammer genoeg word er nauwelijks op deze mails gereageerd. Als je belt of met ze chat kom je teminste nog in aanraking met de Klantenservice maar ze kunnen helaas weinig doen voor je.
Er is veel radio stilte en het duurt lang voordat er daadwerkelijk actie word ondernomen.

Assortiment
Er is van alles wel iets te vinden, van wasmachines tot printers, de vraag is of deze wel geleverd worden.

Pluspunten

• Iets goedkoper soms?

Minpunten

• Incompetent
  • Leugens over verzending
  • Komt beloftes niet na

agoedhart89 18-08-2016 Online gekocht

service niet meer wat het geweest is.

Een wasmachine gekocht en 29 euro betaald voor plaatsen en installeren. Dat had men echter vergeten te verwerken, en de wasmachine werd bij de voordeur afgeleverd. Bij ons eerste telefoontje werd beloofd dat men diezelfde dag zou terugkomen om hem alsnog te installeren. Affijn, vele dagen en telefoontjes later is hij eindelijk geïnstalleerd. En met de oude wasmachine ook de lekbak meegenomen. Fijn, kunnen we ook nog een nieuwe lekbak gaan kopen (en hoe krijg ik die nou weer onder die wasmachine?).

Chris 18-08-2016 Online gekocht

Slechte afhandeling annulering bestelling

Eind juni heb ik een Samsung tablet besteld bij Redcoon, de volgende dag heb ik de bestelling geannuleerd. Op de website van Redcoon staan mooie wervende teksten dat een bestelling probleemloos geannuleerd kan worden en je UITERLIJK na 14 dagen je geld terugkrijgt. Dit bleek een loze belofte: uiteindelijk heb ik na een handvol aanmaningsmails na ruim zeven weken alsnog mijn geld teruggekregen.
Waardeloze service.

Website is goed opgezet, informatief. Op papier is de service prima voor elkaar, de praktijk is echter anders....... maar dat heb ik hierboven al aangegeven.

De essentie heb ik hierboven bij de beoordeling al gegeven.
Kieskeurig.nl wil graag dat ik hier ook een motivatie van minimaal 100 tekens geef, dat heb ik inmiddels ruimschoots gehaald lijkt mij ;-)

Assortiment
Tsja, hier heb ik niet echt een mening over, lijkt me wel oke. Als het nodig is kan ik daar nog wel een studie op gaan doen, maar wat mij betreft is dat niet nodig... (zit ik al op 100?).

Minpunten

• Komen beloftes niet na.

Erik Schellekens 10-08-2016 Online gekocht

Goedkoop en snel, maar.....

Bedenk wel bij witgoed dat je de leveringsvoorwaarden eerst leest om niet voor verassingen te staan op het moment van de levering.
Ik woon in een appartement op de 1e verdieping, maar pas toen het geleverd werd, werd pas duidelijk dat de product levering geen drempel levering is op het moment dat er geen lift is. Dus werd de wasmachine in een gezamenlijke ruimte gezet en moest ik zelf iets regelen.
Wanneer dit bij het bestellen duidelijker vermeld was geweest, had ik hier rekening mee kunnen houden en kunnen opteren voor de extra service (ook al is die aan de hoge kant qua prijs). Ook omdat het aansluit service heet en ik daardoor op het verkeerde been gezet ben, heb hiervoor niet gekozen. Jammer, maar dat beïnvloed wel mijn algemene oordeel over de webshop.
Bij de concurrent (waar ik mijn droger en vrieskast heb gekocht een 2 maanden geleden) Hebben ze deze netjes naar boven gebracht en zelfs in de kamer waar het gekochte artikel geplaatst werd gezet.
Ik zou de webwinkel wel aanbevelen, maar met als kanttekening het gebrek aan transparantie over de leveringsvoorwaarden.

Ik heb zelf naderhand iets moeten regelen om de wasmachine naar boven te krijgen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Transparantie
  • Levering

Fam-w 10-08-2016 Online gekocht

Koelkast

Zanussi ZRA40100WA A+ gekocht bij Redcoon.
Binnen 2 dagen zoals beloofd stonden de bezorgers op de stoep.
Nette en aardige bezorgers deden een stapje extra, echt top!
De oude koelkast netjes meegenomen.
Deze bestelling is netjes en snel uitgevoerd door Redcoon.

Pluspunten

• Verzending snel
  • Bezorgers
  • Service

mz 07-08-2016 Online gekocht

Heb online een droger besteld

De droger heb ik dinsdag besteld en is woensdagochtend bezorgd. Ze gadden ook een actie met gratis speaker. Deed was niet meegeleverd maar is uieindelijk zaterdag per koerier bezorgd. Top dus

Genoeg keuze

Coen 03-08-2016 Online gekocht

3,5

Geen service zie verderop.

Artikel niet op tijd geleverd.
Artikel dinsdag besteld en rechtstreeks betaald met Ideal. Woensdag, na 20 minuten aan de telefoon gehangen en steeds als eerste in de rij maar overgestapt op chat. Gechat en hoorde dat artikel niet aangekomen was omdat de rekening niet betaald zou zijn. donderdag weer gechat na telefonisch contact opnemen en hoorde dat het artikel niet was te vinden. vrijdag nog niet afgeleverd en medewerkster kon op dat niets meer regelen omdat service afdeling al naar huis was. maandag weer gechat. Het stond al sinds dinsdag klaar om verstuurd te worden. dinsdag eindelijk afgeleverd bij afhaaladres. Ze durven notabene te adverteren met vandaag voor 20:00 uur besteld morgen in huis.

Aanbeveling
Ik zal nooit meer iets bij Redcoon kopen omdat dit absoluut geen service is.

Marga 30-07-2016 Online gekocht

2,2

Redelijk dure laptop gekocht (eur 1400). 2 keer gecrashed binnen een jaar. Elke keer meer dan 3 weken je computer kwijt. Geen snelle fix service mogelijk. En pas bij 4 keer crashen, heb je recht op geld terug of nieuwe laptop

Na tweede keer crashen, heb ik gezegd dat ik een nieuwe laptop wilde of geld terug. Vraag werd in behandeling genomen, maar op beloofde tijdstippen kreeg ik nooit terugkoppeling. Steeds achteraan gezeten. Uiteindelijk verzoek negatief afgesloten zonder me op de hoogte te stellen. Daarnaast vaak slecht bereikbaar (soms telefonisch helemaal niet bijv)

Aanbeveling
Als je zeker weet dat iets niet kapotgaat is het een prima winkel, want goedkoop en snelle levering. Maar als je wel problemen krijgt, succes!

gvmelle 29-07-2016 Online gekocht

5,2

Alles is goed te vinden. Info ook goed.

Chatdienst is OK. Per e-mail stukken minder. Er komt wel een geautomatiseerd antwoord met incidentnummer en de belofte dat de eerstvolgende werkdag de e-mail wordt behandeld, maar in werkelijkheid wordt er verder niets gedaan. De after-sale service is dus niet al te goed.

Is Ok.

Aanbeveling
Je moet wel heel zeker zijn van je zaak zijn dat je het gekochte (en geleverde) wilt behouden, want anders kan het wel eens een gebed zonder end worden om het te ruilen of terug te sturen en je geld terug te krijgen

Ritch 27-07-2016 Online gekocht

Afrekenen is ingewikkeld als je geen account hebt of wilt. veel zoekwerk waar staat hoe te handelen.

Geen enkele service. hangen al ruim half uur aan de lijn met de mededeling dat we de 1e in de wachtrij zijn.

Assortiment
Ik geef een 1 omdat ik niet wil dat dit bedrijf hoge scores krijgt. Zij geven een groot assortiment op de site maar hebben niets in huis om te leveren. Assortiment is dus een wasse neus.

Aanbeveling
Erg slechte service, totaal geen medewerking. ook niet na bewijs van betaling. Je wordt enorm om de tuin geleid.

Extra toelichting
DOE HET JEZELF NIET AAN HIER IETS TE KOPEN. Dat het bedrijf uberhaubt nog bestaat. slechte service, niet bereikbaar via telefoon, chat wordt je afgescheept. zeggen dat ze ideal betalingen niet ontvangen hebben terwijl dit hetzelfde is al pin betaling. Wensen dus niet uit te leveren, ook niet na betalingsbevestiging. SLECHT SLECHT SLECHT.

Guus 24-07-2016 Online gekocht

5,2

groot

Koelkast gekocht en betaald. Vandaag besteld, morgen in huis.
Bij de bevestigingsmail stond plotseling, verwachte levertijd 1 tot 2 dagen. Daar kon ik mee leven.
Echter na drie dagen nog geen track and track code. Gebeld met klantenservice. Koelkast wordt pas over een dag of 5 in het magazijn verwacht.
Kan ik de bestelling annuleren. Ja, geen probleem. Bevestigingsmail gekregen, met daarin de mededeling dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan.
Niet dus. Na enige tijd gebeld, waar blijft mijn geld. Sorry, we zijn op een ander systeem overgestapt (waar heb ik dat eerder gehoord), of ik mijn rekeninggegevens wilde mailen. Ook dat gedaan, maar nog steeds geen geld ontvangen. Het hele proces duurt nu al 20 dagen.
Omdat ik haast had, dezelfde koelkast bij Mediamarkt besteld, die was er in 1 dag!

groot

Aanbeveling
Zie bovenstaand verhaal. Verkopen gaat goed, service is prut. Zie ook de andere reviews

Eelco 19-07-2016 Online gekocht

2,3

erg ongemakkelijk als je 24 uurs levering besteld en vervolgens 3 dagen lang erachteraan moet bellen om dan te horen dat het niet mogelijk is het adres aan te passen

erg slechte service, het is niet mogelijk om een adres aan te passen terwijl het product gewoon nog in hun bezit is en niet aangeboden is bij PostNL

Assortiment
ze hebben een vrij uitgebreid assortiment

Aanbeveling
deze winkel raad ik niemand meer aan tenzij levertijd geen probleem is

Extra toelichting
hier het volledige verhaal, op vrijdag een nieuwe TV besteld, omdat hij bij redcoon binnen 24 uur in huis zou zijn. vervolgens zaterdagmiddag gebeld dat er nog steeds geen track&tracecode beschikbaar was en hoe dat zat. toen kregen we te horen dat de bestelling geannuleerd was na de betaling (door wie konden ze niet vertellen) maar als we het betaalbewijs zouden opsturen dan zou de tv zaterdag nog verstuurd worden, en als dat niet zou lukken dan zou er contact opgenomen worden om het afleveradres aan te passen. maandag opnieuw gewacht en wederom niets binnen. dus vandaag (dinsdag) opnieuw gebeld dat het nu toch wel erg lang duurt, en nu blijkt de tv bij hun logistieke afdeling te staan. dus ik vraag om het afleveradres aan te passen maar dat is niet meer mogelijk omdat hij vanmiddag verstuurd word... dus ik snap dat niet helemaal en vraag wat er dan wel mogelijk is. dus na 20 minuten in de wacht gehangen te hebben krijg ik te horen dat er niets aangepast kan worden. dus ik vraag naar compensatie, aangezien ik nu al veel langer dan 24 uur aan het wachten ben, en na nog 5 minuten in de wacht te staan krijg ik te horen dat ik een bon van 5 euro kan krijgen als coulance... maarre is dat niet die bon die je bij elke bestelling krijgt? en het antwoord op die vraag is ja. kortom ik vind het slechte service!

jan 18-07-2016 Online gekocht

makelijk te bestellen

Aanbeveling
Ze hebben duidelijk alleen recht in dit land ,je kan niet in Belgie bestellen als het daar goed koper is.

Extra toelichting
Jullie zijn Benelux georienteerd dan mag ik ook verwachten om via de Belgiese site of de Luxenburse site te kunnen kopen,maar nee hoor discriminatie hier.

Ivo 16-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website en eenvoudig bestellen.

Ondanks de aangegeven levertijd van meerdere dagen werd ik gelijk dezelfde dag al gebeld door de bezorgdienst met de vraag of ze hem de volgende dag konden bezorgen. De ochtend van de bezorgdag kreeg ik een email met de verwachtte tijd.

Assortiment
Niet alle mogelijke types te koop maar ruim voldoende keus voor goede prijzen.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, goede prijzen, duidelijke foto's en omschrijvingen en snelle levering.

W 14-07-2016 Online gekocht

Bij het kopen van witgoed wordt je keurig gebeld voor het maken van een afspraak die jou uit komt.

Het bestelde werd keurig volgens de voorwaarde bezorgd.

Assortiment
Het assortiment is groot, heb kunnen vinden wat ik wilde hebben

Betrouwbaar.

Extra toelichting
Heb hier verschillende producten gekocht tot op heden geen klachten

Ger 12-07-2016 Online gekocht

1,5

Voldoen niet aan hun verplichtingen. Ik wacht vanaf 21 juni op een onderdeel en kan van af die tijd tot heden (12 juli)het apparaat niet gebruiken.

Ze zeggen dat ze er alles aan doen. Maar laten dan vervolgens niets meer weten. Heb zelf 5x moeten bellen. Met als antwoord: ja dat had niet gemogen.

Assortiment
Kunnen niet leveren wat ik besteld heb en bieden dan vervolgens een andere type aan.

Aanbeveling
Voldoen niet aan hun verplichtingen.
Slechte aftersales.

Extra toelichting
Als bij Redcoon ,in de garantie tijd iets defect raakt, dan heb je echt een probleem.

Alfred van Doorn 09-07-2016 Online gekocht

zeer overzichtelijk

Je wordt zeer duidelijk en persoonlijk op de hoogte gebracht en gehouden

Assortiment
Uitgebreid op elk vlak van producten

Extra toelichting
voor het eerst een product gekocht, maar totaal tevreden van het begin tot het eind

Harry 06-07-2016 Online gekocht

Werkt perfect icm Google shopping. Scherpe prijs en snel in huis

Soms gaat het mis door eigen haastigheid, prima opgepakt door Redcoon

Assortiment
Tot nu toe is alles wat ik zoek op de website van Redcoon te vinden

Aanbeveling
Snelle levering en scherpe prijzen, TOP!

Marco B 05-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure.

Levertijden altijd kort, service uitstekend. Defecte smartphone gerepareerd en keurig geinformeerd over het proces.

Assortiment
Ik kan altijd prima vinden wat ik nodig heb. Redcoon is vaak de goedkoopste met kortste levertijd.

Aanbeveling
Al behoorlijk veel artikelen besteld en heel tevreden over de leveringstijden en serviceniveau. Super !

mac666 05-07-2016 Online gekocht

3,5

slechte klantenservice. wacht inmiddels 3,5 maanden op de reparatie van mijn tv die door Redcoon grijs is geimporteerd, zonder dit erbij te vermelden. Samsung wil hem niet maken en Redcoon is niet bij machten om te regelen dat de tv wordt gemaakt.

Aanbeveling
Na 3,5 maanden, 500 euro aanbetaald te hebben voor een nieuwe tv, toch weer de oude die gerepareerd zou worden, 20 telefoontjes, de belofte dat het nu toch echt uit was met het gepruts, heb ik vandaag weer een reparatieverzoek gekregen! En of ik even wil betalen, terwijl Redcoon beloofd heeft de kosten te betalen. Loopt inmiddels via de Rechtsbijstand, maar ik wordt hier zo moe van......

Extra toelichting
totale chaos. Inmiddels met minimaal 10 mensen gesproken, maar niemand kan iets oplossen. Ze willen wel maar kunnen niet.

L Kees 04-07-2016 Online gekocht

Alles is makkelijk te vinden en de site is intuïtief te bedienen

Zeer accurate en snelle levering

Assortiment
Wat heeft Redon niet? Ik heb nog nooit iets niet gevonden!

Aanbeveling
Makkelijke bediening, grote vindbaarheid en snelle levering!