Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

U vindt bij ons de nieuwste LCD, LED en Plasma schermen van o.a. Samsung, Sony, Philips, Panasonic en LG tegen discount prijzen. Bij ons heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internet prijzen. U kunt dus ook alle producten afhalen in onze winkel. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor bent u ook verzekerd van een goede service als er iets na u aankoop mocht gebeuren. Mocht het scherm van uw keus nou onverhoopt niet in onze webshop voorkomen aarzel dan niet ons te contacteren, waarschijnlijk kunnen wij ook dit scherm snel en goedkoop leveren.

Op basis van 248 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Gemak2,0
  • Assortiment-
Hans 29-07-2016
Online gekocht
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Website is overzichtelijk maar leveringsdatum kloppen niet

Ze komen belooftes niet na en zeer onvriendlijk aan de telefoon

Aanbeveling

Zelfs cijfer 1 is teveel voor dit bedrijf . Denk 10 keer na voordat je hier is betelt

Extra toelichting

Ze komen afspraken niet na , ze betalen jouw geld terug na 100 x bellen.

• Gemak3,0
  • Service3,0
  • Aanbeveling3,0
26victorine 28-07-2016
Online gekocht

Een vervelende ervaring zoals ik deze sporadisch heb meegemaakt met een webwinkel, Platte TV discounter bedient zich van een veelbelovende website waar in werkelijkheid een gebrekkige organisatie achter staat. <br/>Artikel staat op voorraad , maar zonder enige berichtgeving wordt een levertijd van 6 werkdagen! gehanteerd.

Na telefonisch contact opnemen, overigens geen enkel initiatief van PLatte TV discounter om mij hierover zelf te informeren, wordt ik te woord gestaan door een medewerker die het volkomen normaal vindt dat men misleidende informatie over levertijden op de website publiceert. Na een kritische kanttekening mijnerzijds wordt er onmiddellijk overgegaan tot een arrogante en klantonvriendelijke houding. <br/>Na 8 dagen wachten heb ik de TV afbesteld en had binnen 24 uur na plaatsing van een order bij een andere koel blauwe webwinkel wel een TV in huis.

Aanbeveling

in mijn beleving kan deze webwinkel de hoge verwachtingen op basis van de waardering welke men kennelijk bij andere consumenten heeft gekregen op geen enkele wijze waarmaken. <br/>Het enige positieve dat ik kan vermelden is dat Platte TV discounter mijn geld wel snel heeft geretourneerd.

• Service5,0
  • Aanbeveling5,0
Koningjan 18-07-2016
Online gekocht

Makkelijk bestellen via de site

Reageren wel op mail maar kunnen afspraken niet nakomen

Veel keuze

Aanbeveling

Te trage levering houdt klant niet op de hoogte van de levering wanneer een product niet voorradig is.

Extra toelichting

Trage levering. Geen duidelijkheid wanneer product geleverd wordt. Toestel 10 dagen later nog niet in huis. Zegt besteld te zijn maar kunnen dit niet met zekerheid zeggen. Zeker niet vandaag besteld morgen in huis.

• Service7,0
rickdewips 05-07-2016
Online gekocht

Gebruiksvriendelijke website, bestelling direct per e-mail bevestigd en volgende werkdag geleverd.

Assortiment

De goedkoopste winkel die het gewenste product op dat moment op voorraad had.

Aanbeveling

Biedt het product goedkoper aan dan de adviesprijs.

• Gemak7,0
Gert 04-07-2016
Groningen

Makkelijk bereikbaar. Tv kon gelijk mee. Wel jammer dat niks geprijsd was.

Prima service, niks aangesmeerd gekregen.

Assortiment

Veel verschillende tv merken en groottes en prijscategorieën

Prima winkel

Extra toelichting

Lege vakken op de muur snel opvullen!

Monique 04-07-2016
Online gekocht

Veel producten goedkoper dan bij andere aanbieders. Bestellen ging heel makkelijk. Genoeg informatie erbij en betalen via iDEAL ging snel.

Ik was wat huiverig door eerder gelezen recensies, maar er werd snel gereageerd op mails en telefoon. Tv kwam 1 dag later dan op de site vermeld.

Assortiment

Nergens anders mijn tv zo goedkoop gevonden. Ik kon er ook snel een tv beugel bij bestellen

Goedkoper dan elders en bij mij binnen 4 dagen geleverd. Geen verzendkosten

• Gemak1,0
  • Assortiment1,0
hendrik V 27-06-2016
Online gekocht

ik bestelde en betaalde binnen 3 minuten en kreeg de bevestiging binnen 1 minuut terug voor een tv die direct leverbaar was maar dit was dus niet waar

ik werd niet zelf op de hoogte gehouden of de tv wel echt in voorraad was wat dus niet zo bleek te zijn

Assortiment

uitgebreid maar ik denk niets in werkelijke voorraad

Aanbeveling

ik kan deze winkel die veel beloofd maar niets waar kan maken niet aanbevelen bij iemand anders, ik bestelde een direct leverbare tv na een week kreeg ik niet mijn mail met de volgcode maar een uitgestelde levering update mail dat er over een week misschien weer voorraad zou zijn, annulerde gelijk mijn bestelling moest ruim 3 weken wachten ook na een klacht op mijn geld volledig terug ,,,erg telleurstellend, maar ben niet de eerste zal ook niet de laatste zijn gezien de vele negatieve opmerkingen hier en elders

erik 27-06-2016

Geen motivatie

Philips tv besteld die op voorraad was. Toen die na 3 dagen nog niet verstuurd was maar eens gebeld. Hij zou de dag erna binnenkomen en verstuurd worden. Na 2 dagen weer gebeld. Nu konden ze helemaal niet meer zeggen wanneer hij verstuurd zou worden, terwijl de tv de hele periode `direct leverbaar`stond op de site. Dan maar de bestelling annuleren waarna ze zeggen 14 dagen nodig te hebben om mijn geld terug te storten. Verder geen enkele hulp of toezegging. <br/> <br/>Niet mijn manier van service verlening

S 20-06-2016
Online gekocht

Snel de juiste televisie gevonden op jullie site

snel verwerkt, en geleverd.

Assortiment

Vrij groot assortiment, en veel keuze.

Aanbeveling

Vanwege de mogelijkheid tot afterpay.

breukie 17-06-2016

eenvoudig bestellen. duidelijke website

vragen snel beantwoord en telefonisch goed bereikbaar. Bood scherpere prijs dan concurrent.

Aanbeveling

Na goed geholpen te zijn telefonisch en per e-mail smiddags verzonden en de volgende dag al in huis

Geurie 17-06-2016
Online gekocht

normale website, vergelijkbaar met andere websites

Platte komt toezeggingen mbt levertijd niet na en betaalt reeds ontvangen geld, na annulering van de bestelling, niet terug

Aanbeveling

jammer dat het niet mogelijk is om een 0 toe te kennen. Koop nooit en te nimmer iets bij deze winkel !

Extra toelichting

Helaas las ik de overige reviews pas nadat ik problemen met Platte kreeg. Had ik het maar eerder gedaan !

• Aanbeveling7,0
Berend 13-06-2016

Duidelijke website

Product was niet meer op voorraad maar smelle en adequate afhandeling van bestelling.

Assortiment

Had iets meer assortiment in de winked verwacht.

Aanbeveling

Naar mijn idee iets te veel lege plekken aan de wand.

• Gemak-
Guikie 30-05-2016

Parkeren voor de deur

Mogen nog meer tv&amp;#39;s op display staan

Service uitstekend.

Extra toelichting

Afgelopen zaterdag in de winkel geweest. Met een LG de winkel uitgelopen terwijl dat niet de bedoeling was. Wel helemaal tevreden met de tv naar huis en daar aangesloten. Service in de winkel was uitstekend. Zelfs meehelpen inladen in de auto was geen probleem. Thuis aangekomen bleek dat hij hier in de stad bij de Mediamarkt goedkoper was. Maandag een mail gestuurd en binnen een uur antwoord dat het verschil teruggestort zou worden. Nog even afwachten tot het geld daadwerkelijk binnen is. Maar alvast complimenten voor het afhandelen van deze zaak.

• Service-
LeenHaas 24-05-2016
Online gekocht

Ik heb een Sonos besteld in Groningen, eerst goed op de website gekeken en ze waren het goedkoopste. besteld en daarna aangegeven af te halen in Groningen

Assortiment

alles wat ik wou weten en zien was er

mooie grote zaak

DickdeW 20-05-2016
Bij Kruit & Kramer

Ik had de keuze uit thuisbezorgen of ophalen in de winkel, dus ben langsgegaan in de winkel na op de site gekeken te hebben.

Prima service, met goede voorlichting. ze hebben me meerdere toestellen laten zien en ik ben erg prettig geholpen. uiteindelijk voor de Curved Samsung gegaan.

Assortiment

Alle grote merken zijn vertegenwoordigd, je zou bijna zeggen te veel keuze.

Aanbeveling

Ik beveel deze winkel absoluut aan, erg prettig geholpen door vriendelijke mensen met kennis. alle vragen die ik nog had werden moeiteloos beantwoord.

Extra toelichting

Ik hoop nog geen snel terug te komen voor de soundbar, of het ook Samsung wordt of toch Sonos ben ik nog niet helemaal uit.

IlonkaH 19-05-2016
Online gekocht

Thuis besteld via de website, in de winkel in Groningen afgehaald.

nog niet nodig gehad gelukkig

Assortiment

Multiroom speaker van Samsung besteld, keuze uit meerdere types

Aanbeveling

Grote winkel ruime keuze! blij met m&amp;#39;n aankoop en de snelheid waarmee het geleverd werd.

geen

Nabil 19-05-2016
Online gekocht

eergisteren besteld vandaag afgehaald. Ik kreeg een e-mail voor het afhalen.

email ging primaa

voldoende tv&amp;#39;s en audio in de winkel

Aanbeveling

vanavond tv aansluiten en genieten, ik beveel deze winkel aan om hun prijs en snelheid

waarom geen paypal ?

Berends 18-05-2016
Groningen Hoendiep

Platte Tv Discounter heeft een goede website waar je gemakkelijk de juiste Tv kunt uitzoeken.

Verkoper staat je vriendelijk ter woord en geeft eerlijke info om zodoende de juiste keuze te maken, hielp ook nog even mee om de Tv in de auto te laden.

Keus genoeg...

Aanbeveling

Platte Tv discounter heeft scherpe internet prijzen met de service van een winkel...

AR 18-05-2016
Online gekocht

Het bestelproces verliep eenvoudig, verder kan je kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden zonder extra kosten.

Het product dat ik wou was niet op voorraad, maar het werd de volgende dag gewoon bezorgd.

Assortiment

Een ruim assortiment en goed geprijsd.

Aanbeveling

Verschillende betaalmogelijkheden en betrouwbaar. Ik zal hier vaker wat bestellen.

KvanHouten 18-05-2016
groningen

besteld en opgehaald in de winkel, nette overzichtelijke website met allerlei betaalwijzen, ik heb gekozen voor afhalen in de winkel en betalen in de winkel.

ik kreeg goede uitleg, maar ik wist al veel ik zoek eigenlijk altijd alles uit voordat ik een toestel koop.

Assortiment

ze hadden van de Philips aardig wat op voorraad, verder zag ik genoeg aan de muur hangen

Aanbeveling

zeker met een 9 beveel ik de plattetvdiscounter aan, ze doen wat ze me beloofd hebben, en het is een mooi toestel voor relatief weinig geld

• Service6,0
  • Aanbeveling6,0
Elmar Rozeboom 18-05-2016
Online gekocht

Order geplaatst maar bleek niet op voorraad te zijn. Moest hier zelf over bellen en helaas weren geen van de drie toegezegde leverdata nagekomen. Dit is een nieuwe review die een eerdere negatieve rview vervangt.

De voorraadstatus werd niet pro-actief gemeld. Na overleg met de klantenservice, welke eerlijk gezegd stroef en niet altijd klantvriendelijk verliep, heb ik de order moeten annuleren.

Assortiment

Assortiment is prima. Het is alleen niet professioneel om wel te melden dat spullen op voorraad zijn terwijl de gewkte verwachtingen daarmee niet waargemaaktt kunnen worden.

Aanbeveling

Na annulering gaf men aan de betling binnen 14 dagen terug te storten. Hier was ik het niet mee eens. Ik vond een luisterend oor en begrip voor de ontstane situatie en men heeft de betaling binnen twee werkdagen teruggestort. Tevens gaf men aan te willen leren van negatieve ervaringen en te blijven werken aan service en klantvriendelijkheid.

Geen

2,3
  • Gemak1,0
T. Severens 17-05-2016
Online gekocht

Ze zijn inderdaad gemakkelijk ja. Door als ik de klantenservice belt te zeggen dat het morgen binnenkomt. Iedere keer hetzelfde liedje. Verschrikkelijk.

Service is verschrikkelijk. Op de site staan allemaal mooie praatjes. Als het product niet op tijd geleverd kan worden, word ik op de hoogte gesteld. Niks van gemerkt. Na 3 keer belogen te zijn kreeg ik helemaal geen product en heb ik hem moeten annuleren. Nu zit ik nog op mijn geld te wachten Maand later!

Aanbeveling

Slechtste webwinkel die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt!! Er is meerdere malen tegen me gelogen en heb, na mijn annulering, mijn geld nog steeds niet terug. Ik vind jammer dat ik hier geen 0 kan geven.

Extra toelichting

Binnen 3 dagen zou mijn tv binnen zijn. Na 3 dagen geen tv. Gebeld met de klantenservice of er iets bekend was over mijn tv. Morgen zou die binnen komen. Geen tv! Weer gebeld. Voor het weekend zou die binnen komen. Geen tv! Maandag na het weekend gebeld. Woensdag zou die binnen komen. Weer geen tv! Gebeld en gemaild om mijn tv te annuleren. Hopende mijn geld zo spoedig mogelijk terug te krijgen. 3 telefoontjes en 2 emails later heb ik na 4 weken mijn geld nog niet terug! Sta op het punt rechtsbijstand in te schakelen. Te gek voor woorden!

• Service-
Stefan B 06-05-2016
winkel

Netjes geholpen, mooie grote zaak in woonboulevard

Assortiment

zocht een zwenkbare beugel meerdere keuzes

Aanbeveling

goed geholpen,prima uitleg en vriendelijke mensen

Wilfred krijger 03-05-2016
Online gekocht

Keuze is overzichtelijk, je ziet wat er nog online voorradig is.

Dramatisch. Product niet voorradig dus en service nog minder. Geen enkele informatie word er gegeven en nadat ik heb aangegeven dat dot niet geruststellend is word me aangegeven dat ik het kan annuleren. Geen enkele actie om te zorgen dat product geleverd gaat worden

Aanbeveling

Absoluut niet, Service minimaal, geen enkele manier van actief zorgen dat de klant geholpen word, zeer slecht.

Extra toelichting

Heb het product nog steeds net en we zijn ruim een week verder

6,5
  • Service5,0
  • Aanbeveling5,0
Gerlene 29-04-2016
Online gekocht

Kiezen en bestellen/betalen gaat snel en eenvoudig

Op de site staat dat het artikel op voorraad is en binnen 1-3 dagen leverbaar. Dit blijkt dus niet waar te zijn. Pas na zelf contact opnemen krijg ik informatie hierover en blijkt het artikel dus niet op voorraad te zijn, terwijl op de site nog steeds van wel staat.

Voldoende keuze

Aanbeveling

Incorrecte info over op voorraad zijn van artikel, weinig of geen info over mogelijkheid tot annuleren of wijzigen bestelling bij niet op voorraad zijn.

Extra toelichting

Ik weet dat het mogelijk is om een bestelling te annuleren, maar hier kan ik niets over terug vinden op de site en ook niets over het terugstorten over het op voorhand betaalde aankoopbedrag.

HarryJGC 28-04-2016
Online gekocht

Duidelijk website zonder poespas.

Snelle levering binnen gestelde termijn.

Assortiment

De goedkoopste prijs die ik kon vinden voor het artikel wat ik wilde hebben.

Aanbeveling

Prima prijs, snelle levering, goed communicatie, een prima webshop zoals een webshop hoort te zijn.

Tini Bolt 28-04-2016
Groningen

De mensen denken met je mee, zijn enthousiast om goede producten te verkopen.

Verkeerd product mee gekregen, kreeg nieuw product die duurder was, zonder bij te betalen

Veel producten in voorraad

Prettig winkelen

HTV 26-04-2016
Online gekocht

vanaf aankoop tot levering strak geregeld, door Post nl bezorgd, wekt vertrouwen.

Nog geen service ervaren, omdat alles goed geregeld was.

de keuze is reuze!

Aanbeveling

scherp geprijsd, volgens afspraak geleverd.

Extra toelichting

Zal zeker bij vrienden "PlatteTVdiscounter.nl" aanbevelen.

Smits 23-04-2016

Geen motivatie

Super service, besteld en de volgende dag in huis. ook een hele goede voorlichting gehad over de producten die voor ons geschikt waren.

Assortiment

het assortiment is enorm, als je hier niet kan slagen dan moet het nog gemaakt worden.

Peter786 22-04-2016
Online gekocht

Gekocht via internet een Sharp 32&amp;#34;tv naar mijn idee een toestel met een goede prijs kwaliteitsverhouding. <br/>Ik Kom uit Paterswolde dus ik heb gekozen om het toestel op te halen in de showroom.

Ik kreeg net van de mensen in de winkel uitleg voor het instellen met een Ziggo Module.

Assortiment

veel toestellen in de winkel en veel dozen dus alle merken hebben ze volgens mij wel.

Aanbeveling

Ik ben prettig geholpen en ik ga straks de TV aansluiten, indien ik nog vragen had kon ik ze altijd bellen. prettig om te weten!

Geen

Eveliienr 22-04-2016
Groningen Hoendiep

De winkel is goed bereikbaar en overzichtelijk

Goede en snelle service, hebben veel geduld en beantwoorden al je vragen.

Assortiment

Hebben voor ieder wat wils in alle verschillende prijsklasses.

Aanbeveling

Door de goede en snelle service, goede uitleg en prettige omgang beveel ik deze winkel zeker aan!

4,5
Marco 16-04-2016
Online gekocht

Het bestellen van een product via tweakers verloopt zeer goed.

Nadat ik een tv had besteld kwam ik er snel achter dat ik het verkeerde toestel had geselecteerd. De volgende ochtend contact opgenomen met de klantenservice en uitgelegd dat ik het verkeerde toestel had besteld. Het telefonisch contact verliep goed en de bestelling was eenvoudig geannuleerd, door het nazenden van een email waardoor ik mijn annulering kon bevestigen. <br/> <br/>Vervolgens begon het traject van het terugkrijgen van het aankoopbedrag. Na twee weken, de termijn die zij hanteren in de voorwaarden, wachten is het aankoopbedrag nog niet teruggestort. Ik heb ondertussen diverse keren contact gehad met de klantenservice zowel telefonisch als via de email, en elke keer is het antwoord hetzelfde; ze geven de klacht door aan de administratie met het verzoek het bedrag per ommegaande terug te storten. Nu wacht ik reeds 3 weken en heb mijn geld nog steeds niet terug gestort. <br/> <br/>In de tussentijd heb ik wat meer onderzoek gedaan naar dit bedrijf en blijkbaar ben ik niet de enige persoon die tegen deze problemen aanloopt. Als ik dit eerder had geweten had ik de bestelling niet geplaatst bij dit bedrijf.

Aanbeveling

De klantenservice is bij problemen (aankoopbedrag terugstorten) absoluut niet klantvriendelijk. Eerder zijn ze bot en grof naar de klant.

Hans 15-04-2016

Bij ons in de buurt.

Goed geholpen en geadviseerd, naar onze wensen/eisen geluisterd.

Assortiment

Goede keuze uit gangbare merken.

Niets mis mee.

neen.

Panskie 14-04-2016
Online gekocht

voor de deur parkeren Je kunt op je gemak rondkijken Koffie staat klaar

Gewoon leuk om zaken mee te doen Kennis van apparatuur staat op een hoog niveau

Assortiment

Er waren nogal wat lege plekken in de showroom maar dit werd veroorzaakt door de uitverkoop van de tv &amp;#34;s

Gewoon zeer goed

Mayke 12-04-2016
groningen hoendiep

Ik loop op krukken en je kunt overal goed langs lopen

De Mevrouw die me hielp pakte meteen &amp;#39;n stoel voor mij, zodat ik kon gaan zitten.

Aanbeveling

Het is ruim en rustgevend ingerixht

Extra toelichting

Ik heb helemaal geen verstand van tv's e.d. maar alles werd bijzonder goed uit gelgd

Woudje79 12-04-2016
Hoendiep, Groningen

Woon in Assen en deze winkel ligt aan de ring dus was er snel. <br/>Want wilde wel eerst kijken

Prima, toestel was niet op voorraad, maar werd binnen een paar dagen na telefonische afspraak thuis bezorgd.

Assortiment

Voldoende ik begreep van de verkopers dat de nieuwe modellen eraan komen er daardoor dus ook lege plekken waren.

Aanbeveling

Veel kennis, mooie winkel en snelle levering

Extra toelichting

ik kom zeker weer voor een soundbar

Jan 11-04-2016
Online gekocht

Site is overzichtelijk zoals de meeste van dit soort zaken.

Drie keer contact gehad omtrent het niet leveren van de bestelde TV en dat de site direct voorradig laat zien terwijl ze deze tv niet op voorraad hebben. <br/>Ondanks belofte dit aan te passen is dit niet gebeurd.

Aanbeveling

Philips 32PFK5300 besteld en na 5 dagen maar eens geïnformeerd waar de tv bleef, tja Philips had te weinig geleverd, morgen komen ze binnen, wel vreemd dat op de site "direct voorradig staat"Afijn twee dagen later nog geen tv ontvangen, wederom gebeld en wederom morgen komen ze binnen. Site ondanks belofte dit aan te passen laat nog steeds "direct voorradig" zien.Uiteindelijk na anderhalve week nog geen TV, nu een mail gestuurd waarop ik kreeg te horen dat de tv minimaal twee weken na bestelling zou worden afgeleverd. <br/>Tot vandaag staat deze tv nog steeds als "direct leverbaar" op de site, nogmaals verzocht dit aan te passen, hopelijk doen ze dit nu wel alhoewel ik het betwijfel. <br/>Waardeloos bedrijf dus. Ik heb de bestelling laten annuleren en krijg m'n geld terug...........en dat kan TWEE weken duren voordat het op m'n rekening staat krijg ik te horen.

Henk 07-04-2016
Groningen

Nette winkel en voor mij op fietsafstand dat is gemak vlak naast de deur.

Bestelde was niet op voorraad. Mailadres opgegeven en bestelling geplaatst. Thuis was de bevestiging en factuur al in de mail. Dag later mail dat de bestelling kon worden opgehaald en in de winkel betaald. Kortom goede communicatie naar de klantzoals het hoort! Top

Assortiment

Groot assortiment wat er in de winkel niet op voorraad is snel aanwezig of via de webwinkel snel jn huis

Aanbeveling

Goede keuze en vriendelijk personeel en betaalbaar

3,8
kuba 06-04-2016
Online gekocht

Een shop werkt wel ook het betalen via ideal.

Van service is hier geen sprake. Diverse producten besteld omdat ze op voorraad zouden zijn, vervolgens na 2 weken nog niets. <br/>Na meerdere e-mails eindelijk antwoord dat het nog een week gaat duren. <br/>Besloten te annuleren en het geld terug te storten. Binnen 2 weken, en jawel ook dit gebeurde niet. Weer gemaild dat ik nog niets heb ontvangen&amp;#34;ja meneer uiterlijk begon volgende week&amp;#34;. Nu dus nog steeds niets. Aangezien het in een behoorlijk bedrag gaat heb ik ze ze inmiddels gemaild dat ze nog 1 dag de tijd krijgen voordat ik mijn advocaat erop zet. <br/>Ik ben benieuwd!

Assortiment

Staat veel in de shop maar of ze het daadwerkelijk allemaal hebben betwijfel ik.

Aanbeveling

Totaal geen service of respect voor hun klanten. Is zelfs misleidend met hun voorraadbeheer.

Extra toelichting

Ik bestel hier nooit meer. Al is het gratis.

Lahuis 30-03-2016
groningen

snel online besteld afgehaald in groningen

prima uitleg in de winkel

Assortiment

keuze uit zeker 30 verschillende beugels.

Aanbeveling

nette grote zaak, ik beveel deze aan

Tineke 22-03-2016
Groningen

Showroom is vrijwel naast de deur!

Fijn geholpen, we zijn goed en eerlijk geïnformeerd en geadviseerd!

ruime keuze, lage prijzen

Aanbeveling

Prima geholpen, direct geleverd, supergoed telefonisch advies bij problemen door onwetendheid bij de installatie

Extra toelichting

Absoluut de laagste prijs met de beste service!

GJ Mulder 16-03-2016
Groningen

Prettige showroom die goed bereikbaar is. Ideaal dat er een showroom is om producten te zien en advies te krijgen.

Duidelijk en prettig advies gekregen in de winkel. <br/>De televisie waar ik aanvankelijk voor kwam werd mij afgeraden omdat met de wensen die ik had er betere andere opties waren.

Assortiment

Op de website veel keus, maar in de winkel toch aardig wat lege bevestigingsbeugel aan de muur. Dit kwam op mij over als een winkel waar de verkoop sneller gaat dan de inkoop. <br/>Toch was er genoeg keuze om een geschikte televisie te vinden.

Aanbeveling

Goede ervaringen met de showroom.

Extra toelichting

Geen ervaring met aanschaf via de website.

Frouke bethlehem 16-03-2016
Groningen

Heerlijke winkel. <br/>Goeie service <br/>Vriendelijke mensen <br/>Voelt je er gelijk op je gemak <br/>ondanks dat ik niks van tv af weet bleven ze netjes helpen

Vriendelijk <br/>Spontaan. <br/>Weet veel van de producten af

Genoeg keus.

Mooie overzichtelijke winkel <br/>Vriendelijk personeel

• Gemak-
  • Assortiment-
Connie 16-03-2016

Geen motivatie

Product besteld, werd maar niet geleverd. Klantenservice zegde steeds toe te gaan leveren. Gebeurde niet. Na vier weken bestelling gecancelled. We zijn inmiddels zes weken verder, betaling ook nog niet gerestitueerd. Klantenservice is aardig en snel, maar er gebeurt gewoon niets.

Jaklin 13-03-2016
Groningen

Makkelijk bereikbaar, voldoende parkeer gelegenheid en deskundig personeel

Voldoende tijd voor de klant en vakkundig uitleg

Assortiment

genoeg keuze, voor elk wat wils

een 8 is een mooi cijfer. Het kan misschien beter, maar zeker slechter

CJ Prins 13-03-2016
groningen

goed bereikbaar, overzichtelijk, ruim, veel types te zien als voorbeeld ter vergelijking

erg goede aftasting van onze wensen en duidelijke uitleg van de vele mogelijkheden/opties <br/>er werd ons niets opgedrongen

Assortiment

volgens ons zijn de belangrijkste merken wel beschikbaar/vergelijkbaar

Aanbeveling

zie bovenstaand, en voordelige prijzen

Extra toelichting

4 K maakt het beeld behoorlijk scherp, ondanks het feit dat geen HD ontvangst beschikbaar is op ons adres

man 11-03-2016
Online gekocht

mooie winkel je kunt er gratis parkeren

je besteld en je hebt een dag later al bericht dat het produkt klaar staat.

Aanbeveling

klant vriendelijk en behulpzaam.

jojo2015 11-03-2016
groningen Hoendiep

Top winkel, netjes en goed voorzien van allerlei modellen en types, goede uitleg gehad

Ik heb het idee dat ze veel aan goede service doen..

Assortiment

Sharp gekocht na uitleg van de dame in de showroom

Aanbeveling

Ik beveel deze winkel zeer zeker aan, ze nemen de tijd voor je leggen alles uit.

sdev 11-03-2016
Online gekocht

Bestellen ging makkelijk. Ik kreeg een aanbieding in de email en kon makkelijk met iDeal betalen

Vriendelijk te woord gestaan en hulp geboden bij het uitzoeken van de juiste muurbeugel voor 55 inch LG tv.

goed

Aanbeveling

snel,makkelijk en thuis afgeleverd.

Marcel1985 10-03-2016
Groningen

Zeer vriendelijk geholpen door een meneer en nog gratis parkeren voor de deur ook!

Zie punt hierboven

Assortiment

Naar mijn idee alle bekende merken in het assortiment. Wat erg mooi aan deze showroom is dat het ruim is opgesteld en merken tv&amp;#39;s niet door elkaar heen geplaatst staan

Aanbeveling

Een dikke vette 10. Niet verwacht van te voren dat ik zoveel en zo&amp;#39;n goede duidelijke uitleg zou krijgen en ook nog eens een mooie Sharp tv voor een spotprijsje direct kon meenemen!