Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

U vindt bij ons de nieuwste LCD, LED en Plasma schermen van o.a. Samsung, Sony, Philips, Panasonic en LG tegen discount prijzen. Bij ons heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internet prijzen. U kunt dus ook alle producten afhalen in onze winkel. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor bent u ook verzekerd van een goede service als er iets na u aankoop mocht gebeuren. Mocht het scherm van uw keus nou onverhoopt niet in onze webshop voorkomen aarzel dan niet ons te contacteren, waarschijnlijk kunnen wij ook dit scherm snel en goedkoop leveren.

Op basis van 425 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Assortiment
    7.8
  • Aanbeveling

Online gekocht
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria.

Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en onderbouwd zijn.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie vind je hier: www.kieskeurig.nl/reviews.

Duidelijke website

Goede service <br/>Snelle levering

Veel keuze

Aanbeveling

Snelle service en een groot assortiment

Extra toelichting

Snelle service, ruim assortiment Snelle reactie via de klantenservice Referentie : 252267

Online gekocht

TV besteld en dezelfde week (zoals afgesproken) geleverd.

Voordat ik het product wilde bestellen had ik nog wat vragen over de TV. Deze werden dezelfde dag nog beantwoordt per mail. <br/>Nadat ik de TV besteld had, kreeg ik ook weer dezelfde dag een antwoordt op mijn vraag.

Assortiment

Ruim aanbod voor een goede prijs.

Aanbeveling

Webshop met een ruim aanbod voor vaak een zeer scherpe prijs. Service is goed en afspraken worden ook nagekomen.

hoendiep

alle maten en merken

ben in de winkel heel goed geholpen

alle merken en voorraad

Aanbeveling

uitleg in winkel heel prettig niet opdringerig, verstand van zaken

Hartelijk dank voor uw review, veel plezier met de Philips. Met vriendelijke groet, Luuk Doedens Klantenservice

Online gekocht

Lekker achter de PC zitten te winkelen

Bij vragen kreeg ik alle hulp

Assortiment

Wat ik zocht was er. Er zal vast wel iets zijn dat niet in de webwinkel is.

Aanbeveling

Duidelijke website, In de winkel was te zien wat ik wilde hebben(we wonen dichtbij Groningen :-) Even via de site bestellen en de volgende dag kon ik het ophalen. Lekker vlot.

Extra toelichting

Voor ons dat het om de hoek is. Kan in de winkel eerst gaan kijken.

Online gekocht

bestellen, en thuis afgeleverd.

geleverd zoals af gesproken geen dag layer

ruime keuze

zie hierboven

nvt

• Aanbeveling5,0
Online gekocht

Ik vond het hele zoek en betaal process heel erg soepel verlopen. Geen complicaties etc.

Bleek een dopje te missen, heb toen gemaild en ben binnen enkele uren terug gebeld dat het dopje al op de post was gezet. Sneller kon het niet.

Assortiment

Je kan er van alles vinden van duur tot goedkoop. Keuze voor iedereen.

Aanbeveling

Aanbevelen doe ik haast nooit. Maar ik zou het zeker aanraden waneer het aan bod zou komen aangezien ik zo een superproduct in huis heb gehaald.

Extra toelichting

De service was echt goed. Spullen waren goed geprijsd; niet te duur als je goed zoekt. Product werkt geweldig. Gewoon goed. 251871

Hartelijk dank voor uw review, Met vriendelijke groet, Luuk Doedens Klantenservice

Geen motivatie

Zeer goed geholpen, service echt top. <br/>Klantenservice waar vele andere nooit aan kunnen tippen

Assortiment

Hebben veel en je hebt het zeer snel in huis

Aanbeveling

Doen hun best voor de klant, topservice

Extra toelichting

I deal lag eruit, sturen ze even een factuur per mail . Overmaken via bank en half uur later spullen per post verzonden

Online gekocht

Gaat heel snel en makkelijk.

Klantenservice neemt ongelooflijk veel tijd voor je

Assortiment

Tot nu toe nog niet mis gegrepen

Aanbeveling

Er gaat niets mis dus waarom niet

Extra toelichting

Onlangs een Sonos 5 bij Plattetvdiscounter.nl gekocht. Kijk dat apparaat werkt wel maar waar koop je hem. Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen. Snelle levering, goede service, nemen de tijd voor je. Kortom, een zeer goede ervaring aan overgehouden. Helaas werkt Postnl niet mee en werd het pakket daarom veel te laat aangeleverd. Iets waar plattetvdiscounter ook niet blij mee was en direct een klacht neer ging leggen met postnl. Kijk dat is meedenken met de klant. Heb ondertussen al weer 2 andere artikelen besteld. Complimenten

Online gekocht

Ik ben uitermate tevreden van het gebruikers gemak van de tv 55" die ik laatst heb besteld bij de platte tv discounter

De service is erg goed . wat ik op prijs stel is vooral de nazorg.

Assortiment

De keuze van het assortiment is prima ...keus ten overvloede voor ieder wat wils. En in elke prijsklasse

Aanbeveling

Ik raad het iedereen aan die mij vraagt waar ik deze tv heb gekocht

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden over alles, aankoop, service, nazorg.

bestellen en levering uitstekend

Expert advies beschikbaar per telefoon

Aanbeveling

Ik heb nu meerdere keren van platte tv discounter besteld. Altijd goede service en prompt levering

Extra toelichting

Ik vind de combinatie van online bestellen en telefonisch expert advies heel goed. Ik vind het ook zeer prettig dat ik bijna altijd het zelfde persoon aan de lijn krijg die dan ook echt in de winkel staat.

Online gekocht

Bestelling en betaling ging goed. Gemakkelijk en overzichtelijk.

Toen ik belde over de status van levering, zag die mevrouw, die ik aan de lijn had dat er iets niet goed ging. Zij heeft adequaat gehandeld waardoor ik mijn bestelling de volgende dag binnen kreeg.

• Service7,0
  • Aanbeveling-
Groningen

Mooie showroom met goed personeel die mij geholpen heeft om de keuze makkelijk te maken.

Er was wat vertraging met de bestelling maar snel en gemakkelijk contact gehad met de klantenservice ze reageerden snel en waren geduldig ondanks mijn gezeur.

Assortiment

Genoeg keuze, de keuze was reuze. In combinatie met de goede service een perfecte keuze kunnen maken

Extra toelichting

De prijs! Uitstekend en groot verschil met bijvoorbeeld een mediamarkt

Geen motivatie

Goede uitleg en alternatief geboden

Assortiment

prima assortiment, checkte meteen verschillende soorten tv steunen

Extra toelichting

In het verleden hier onze Tv gekocht, goede service en nu ook weer prima en deskundig geholpen.

Extra toelichting

De bestelling, betaling en levering ging vlot. Dinsdag avond besteld, na email bevestiging en telefonisch contact is conform afspraak zaterdagmiddag geleverd. Kortom, goede service.

Online gekocht

lekker gemakkelijk bestellen op internet

hele snelle levering

breed assoriment

Aanbeveling

zeer tevreden, 's avonds besteld volgende dag al in huis !

Extra toelichting

Hele fijne webwinkel, 's avonds besteld via internet en betaald via ideal,zeer tevreden over de gang van zaken ! Volgende dag wordt product afgegeven door bezorger

Hoendiep

Woon in Warffum, dus dicht bij. <br/>Mooie grote showroom met de diverse merken op de wanden

prima, ben in de winkel erg deskundig en vriendelijk geholpen.

Assortiment

Alle bekende merken waren aanwezig

Aanbeveling

Goed geholpen het toestel wat ik heb gekocht was voorradig en kon direct mee, de prijs uitstekend

Extra toelichting

dit is mijn 2e aankoop en er is voor mij geen reden om de volgende keer ergens anders naar toe te gaan.

Hallo Richard, Hartelijk dank voor je review, wij wensen je veel plezier met je Samsung 40H6400. Met vriendelijke groet, Backoffice PtvD

Online gekocht

Het is gemakkelijk en duidelijk om op internet bij de platte tv Discounter een bestelling te plaatsen. Afhandeling betaling eenvoudig en gemakkelijk.

Korte leertijd en op aangegeven datum en tijd geleverd en goed verpakt

Assortiment

Voldoende keus en de prijs is zeker concurrerend.

Aanbeveling

Niets valt tegen en tot opdeden geen klachten.

Extra toelichting

Nogmaals geen negatieve ervaring en op de aangegeven datum en tijd geleverd voor een schappelijke prijs.

Online gekocht

Gemakkelijk te kiezen erg overzichtelijk

Snel antwoord op me vragen

Keuze genoeg

Aanbeveling

Zeker aan bedeling zeer te vrede

Extra toelichting

Blijf goede producten leveren en hou je service goed dat blijf je klanten terug komen

Online gekocht

Duidelijk en snel bestelt zonder alle moeilijkheden

Vraag werdt snel beantwoord

Assortiment

Keuze genoeg maakt het wel moeilijker kiezen

Ga zeker vaker kopen

groningen

Geen motivatie

Prima service. Je word goed en duidelijk geholpen.

Groot assortiment. Ruime keus

Aanbeveling

Al vaker een tv gekocht en altijd tevreden

Extra toelichting

een keer een smart 3D tv gekocht. Na 1 avond kijken vonden we hem toch te klein. Konden het zo omruilen voor een andere. Met bijbetaling natiurlijk.

Hallo Jolanda, Hartelijk dank voor je leuke review.. wij wensen je heel veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Luuk Doedens Klantenservice

Online gekocht

Via de app Megashop snel de juiste gezochte TV gevonden bij Platte TV Discounter voor beste prijs.

TV afgehaald in Groningen. Was perfect geregeld.

Assortiment

Heel gauw juiste TV gevonden.

Aanbeveling

Goede service voor goede prijs.

Extra toelichting

Goede service en goede prijs. Ook goede levertijd en mails over bestelling. Ook voor vragen snel telefonisch bereikbaar.

Hallo Frans, Hartelijk dank voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Luuk

Online gekocht

Betaling via ideal ging snel en soepel. Direct erna bevestiging betaling.

Zaterdag tv besteld. Dinsdag een telefoon gekregen van bezorgberijf over levering aan huis. Donderdag de tv gekregen.

Aanbeveling

Bestellen en bezorging gingen goed zonder problemen.

Extra toelichting

Ik heb de tv via kieskeurig gevonden. Een superkoop. De lg55uf776 ultrahd voor 999. Superblij met de nieuwe tv

Hallo Mo, Hartelijk dank voor je review en heel veel plezier met je UltraHD Met vriendelijke groet, Luuk Doedens Klantenservice

De website is gemakkelijk

de bestelling werd volgende dag geliverd

Aanbeveling

Ik heb geen probleem met mijn bestelling

Online gekocht

Wat me opviel bij PlatteTVDiscounter is het gemak waarmee je datgene kunt vinden waarna je opzoek bent. het bestellen van een artikel gaat snel en gemakkelijk.

Ik kan alleen iets schrijven m.b.t. mijn bestelling. <br/>Zeer snelle levertijd en goede een bestelinfo. Je weet precies waar je aan toe bent zoals bv.de betalingsmogelijkheden.

Assortiment

Het assortiment is in mijn ogen prima, de bekende merken zijn opgenomen en er is genoeg keus.

Aanbeveling

Snelle levering en je betaald een gemiddelde prijs.

Extra toelichting

Ik ben zeer te spreken over de eenvoud van de site en het gemak waarmee je produkten kunt vinden.

Klant nr. 252332 Goede overzichtelijke website, met veel info

Kon i.v.m. Met vakantie het pakketje niet in ontvangst nemen.daarom stelde de klantenservice voor om het pakketje op de camping te laten bezorgen. Ging prima

Voldoende keuze

Aanbeveling

Denken goed mee met de klant, en zijn oplossings gericht

Beste Gerry, Hartelijk dank voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Luuk Doedens Klantenservice

Online gekocht

moest wel een account aanmaken maar dit was zo gebeurd.

werd snel opgestuurd en was goed op de hoogte gehouden wanneer het weg gestuurd was en kreeg ook al snel een track &amp; Trace

Aanbeveling

goeie service groot assortiment snelle levering

mijn klantnummer was : 252395

Hallo Danny, Hartelijk dank voor je review. Met vriendelijke groet, Luuk Klantenservice

Online gekocht

Artikel op maandagavond besteld en dezelfde week al geleverd. Het afleverbedrijf gaf een tijdsbestek aan van 2 uur en kwam netjes op de afgesproken tijd.

Bij vragen over het product en de bestelling, kreeg ik binnen een dag antwoordt.

Assortiment

Alle producten voor beeld en geluid en bijbehorende accessoires zijn te verkrijgen op deze webshop tegen een aantrekkelijke prijs.

Aanbeveling

Goede prijzen en acties en een goede service. <br/>TV die ik heb besteld was een stuk voordeliger dan de concurrentie. Zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Klantnummer: 252286

Hallo Jordi, veel plezier van je 55"LG en bedankt voor de leuke review. Met vriendelijke groet, Luuk Klantenservice

Online gekocht

Ik kreeg een offerte met een aantrekkelijke prijs en toen ik er daar op klikte kon ik meteen mijn gegevens invoeren en afrekenen.

Ik had nog een vraag over de leveringstijd en ik kreeg vrij snel een reactie. Ik kreeg alleen geen bericht dat het pakket geleverd zou worden. Het was aan de andere kant een aangename verassing dat het product ineens geleverd werd.

Assortiment

Ik heb goed rond kunnen kijken naar TV's.

Aanbeveling

Een mooie website met webwinkel, duidelijk informatie over de producten en een goede klantenservice.

Beste Ferdy, Hartelijk dank voor je review en veel plezier met je Sony. Met vriendelijke groet, André Wendelaar

Online gekocht

Het betreft een gemakkelijke website, waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. Je vindt ook snel de pakketdeals. Het is dus een 'vind-site' en geen 'zoek-site'.

Op de website wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is. Helaas kwam onze TV niet de volgende dag binnen. Jammer, moesten we dus nog een nachtje langer slapen. Hier kan PlatteTVdiscounter dus nog verbeteren. Overigens was het telefoongesprek om de levertijd te checken prima. Werd keurig te woord gestaan.

Assortiment

Je vind hier altijd wel een geschikte TV tegen een scherpe prijs. Had in het verleden al eerder eens een TV bij PlatteTVdiscounter gekocht. Toevallig kwam ik voor onze nieuwe TV weer bij de zelfde webwinkel terecht. Dat kan geen toeval zijn.....

Aanbeveling

Je kunt hier gemakkelijk een TV (of aanverwant product) kopen tegen een schappelijke prijs.

• Aanbeveling6,0

Extra toelichting

In 1e instantie was ik niet tevreden omdat er niet geleverd werd en niet werd gereageerd op mails en telefoontjes. Pas na klacht indienen bij thuiswinkel.org kon ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen. Echter, in 2e instantie, enkele maanden later hebben ze het goed gemaakt door een goede deal die snel geleverd werd. Goede follow-up dus door de klantenservice.

• Service-
Online gekocht

Overzichtelijke site, met veel keus.

Ruime keus!

Extra toelichting

Zaterdag een LG 55UF776V Besteld bij PlatteTVDiscounter, woensdag mogen ontvangen. Mooi binnen de gestelde leveringstermijn. Toestel is verder ook in orde en werd goed geinformeerd door het vervoersbedrijf. Prijs was ook uitermate scherp (Ruim €300,- goedkoper dan de concurrentie)

groningen

Geen motivatie

Goed geholpen in de winkel. Aflevering op de afgesproken dag.

Veel keuze in de winkel

Aanbeveling

De service is goed. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Alles is goed verlopen.

Online gekocht

Bestellen gaat makkelijk en snel

Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Aanbeveling

Door de goede service en snelle verzenden van je aangekochte speeltje, kun je snel gebruik maken van het product.

Extra toelichting

Bestellen snel en makkelijk. Levering zeer snel. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Binnen een paar dagen was de camera in huis. Kortom topsite van deze leverancier.

Geachte "poomse" Hartelijk dank voor uw leuke review. Met vriendelijke groet, André Wendelaar Backoffice

Geen motivatie

telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk geholpen

breed assortiment veel keuze

goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting

levertijd zou wat sneller kunnen maar verder geen problemen ondervonden laagste prijs van allemaal en goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk geholpen

Geen motivatie

Nadat mijn Samsung 60 inch plasma tv niet meer binnen de gestelde termijn kon worden gerepareerd , kon ik bij Platte TV Discounter een vervangend gelijkwaardig product uitzoeken.Binnen enkele werkdagen werd deze TV reeds bij me thuisbezorgd.

Aanbeveling

Aan de hand van een eerdere aankoop was ik al op de hoogte van deze winkel en na deze geweldig goede en snelle service extra warm aanbevolen!

Extra toelichting

Vooral ook de manier van bezorgen ,waarbij je via sms en telefoon op de hoogte wordt gebracht hoelaat je product uiteindelijk wordt thuisbezorgd scheelt een hoop uren nodeloos wachten.

Hartelijk dank voor uw leuke review, heel veel plezier met u toestel. Met vriendelijke groet, Luuk Klantenservice

Groningen

Duidelijke site, voldoende specificaties. Alles wat nodig was om tot aanschaf over te gaan.

Snelle levering, verwachte levertijd die de verkoper opgaf klopte precies.

Assortiment

Overzichtelijk, niet al te groot assortiment maar wel vrijwel alle nieuwe modellen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een media markt is de opstelling uitstekend geschikt om je een beeld te vormen van individuele tv's (gebaseerd op de fysieke winkel).

Aanbeveling

Goede service en kennisniveau, prima prijzen. Weinig poespas. Ze nemen de tijd voor je maar pushen op geen enkele wijze.

Extra toelichting

Prettige koopervaring door kundig personeel en snelle service.

Hallo Arend, Bedankt voor je leuke review, veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Bertie

Makkelijk dmv internet besteld

Krijg netjes bericht dat het is verzonden met track en trace nummer om te volgen

Assortiment

toch best veel keuze aanwezig

Aanbeveling

Snelle verwerking zondag besteld krijg vrij snel bericht terug van status enz, Bij verzenden gelijk postnl nummer voor track en trace volgen voor pakket, Zondag besteld dinsdag op tijd geleverd

snel besteld betaald en snelle levering 2 dagen later in huis netjes verpakt