Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

U vindt bij ons de nieuwste LCD, LED en Plasma schermen van o.a. Samsung, Sony, Philips, Panasonic en LG tegen discount prijzen. Bij ons heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internet prijzen. U kunt dus ook alle producten afhalen in onze winkel. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor bent u ook verzekerd van een goede service als er iets na u aankoop mocht gebeuren. Mocht het scherm van uw keus nou onverhoopt niet in onze webshop voorkomen aarzel dan niet ons te contacteren, waarschijnlijk kunnen wij ook dit scherm snel en goedkoop leveren.

Op basis van 244 review s geschreven in het afgelopen jaar

7.8

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Giljam 24-08-2016 Online gekocht

Prima prijs en lekker snel bij huis

De bestelling via de website was makkelijk. Wel jammer dat er stond dat de TV flinke korting had ~40% terwijl de prijs bijna hetzelfde was op andere websites.
Toch blij dat ik voor platteTVdiscounter gekozen heb.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Makkelijke website

Minpunten

• Korting klopt niet altijd

Lisa 24-08-2016 Online gekocht

Te gek voor woorden!!

Aangezien ik al 2 weken op mijn tv aan het wachten ben terwijl ze aan mij hadden verteld dat de tv anderhalve week geleden al binnen zou zijn ben ik vandaag weer gaan bellen naar de klantenservice. Ik kreeg xxx aan de telefoon. Hij kon mij niet vertellen wanneer de tv dan wel binnen zou komen. Ik zei dat ik dit belachelijk vond waarop hij zei: Nou mevrouw belachelijk dat vind ik een beetje overdreven ik geloof dat er wel ergere belachelijke dingen in de wereld zijn.

Uiteindelijk maar opgehangen met de melding dat ik hoop dat dit wordt opgenomen zodat ze misschien iets aan hun klantenservice kunnen gaan doen.

Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt en ik weet nog steeds niet wanneer mijn tv binnenkomt.

Kortom: Schandalige klantenservice

Minpunten

• Klantenservice

thommymulder 23-08-2016 Online gekocht

Salora tv

Snelle levering en informatie qua bestellings informatie.
Heb eerder bij deze winkel een tv gekocht en was toen ook erg tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle order updates
  • Betrouwbaar

Boer 22-08-2016 Online gekocht

Snelle levering en snelle reacties per mail

De levering was sneller dan de op de website aangegeven levertijd en op vragen die ik via de mail had gesteld kreeg ik dezelfde dag nog antwoord.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

B 22-08-2016 Online gekocht

Sonos play 1 snelle levering

Snelle levering. zelfs buiten kantoor uren support en dat onder de gemiddelde verkoop prijs. helemaal super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • snelle reacties

Minpunten

• geen minpunt

Knegt 22-08-2016 In winkel gekocht
Groningen hoendiep

Prettig geholpen

Prima winkel veel toestellen aan de muur om te bezichtigen, ruime parkeergelegenheid en vriendelijke mensen. Blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Prima service
  • goed parkeren

Jan 22-08-2016 Online gekocht

een prima winkel met goed beschreven artikelen

Een prima winkel met goed beschreven artikelen. Productinformatie is ruim voldoende.
Geen vergelijk met andere winkel wat betreft dit product. Vandaar een acht. Zou ook zo maar een tien kunnen zijn.

Pluspunten

• duidelijke beschrijving
  • goede afbeelding
  • prima productinformatie
  • levering prima

Dannysnoeken 19-08-2016 Online gekocht

Levertijd is drama, evenals de klantenservice

2 tv's van Salora besteld. Op de site werd aangegeven direct leverbaar. Overal las ik al dat de levertijden niet oke waren. Maar ik dacht: zal wel meevallen. Nou, het was dramatisch. Bestelde 10 dagen voor mijn zoons verjaardag dus 2 tv's. Levertijd zou max 3 dagen zijn. levering vond pas plaats na 2 weken. Op mailtjes werd slecht gereageerd. Op 1 van de 3 mails maar antwoord gehad.
Bellen was evenmin een succes. Als je een schoolvoorbeeld wilt hebben van hoe iemand NIET gastvrij kan zijn, dan moet je hier naar toe bellen.
Wat een arrogante kwal kreeg ik aan de lijn. Sowieso kreeg ik al direct de indruk dat zijn gedachte was: ach daar hebben we de zoveelste klacht, zsm even afwimpelen en weer door naar de volgende klacht. Met een dosis arrogantie en geen gastvrijheid.
Een cijfer 2 alleen omdat de prijs mee valt.

Mensen serieus, mijn advies, bespaar jezelf stress en gedoe. Betaal 10 euro meer bij bekendere sites en daar word het gewoon goed en beter geregeld.
Of voor 10 euro goedkoper een hoop ellende, kiest u maar.

Pluspunten

• Goedkoopste aanbieder

Minpunten

• Service niet waar gemaakt
  • Geen fijne klantenservice

Baris 19-08-2016 Online gekocht

Top service!

Voor het eerst iets gekocht bij Plattetvdiscounter. Wat een geweldige service! E-mail worden ontzettend snel beantwoord en de levering is vlekkeloos verlopen. Dit was de eerste aankoop bij Plattetvdicounter en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Snelle beantwoorden mails
  • Scherpste aanbiedingen

bromsnor 12-08-2016 Online gekocht

levertijden kloppen niet, arrogant aan de telefoon

Philips TV zou op voorraad zijn, bij lever problemen word ik op de hoogte gehouden en zou binnen 3 dagen een mail krijgen. Niks van gemerkt. Na 3 keer bellen over de levertijd (we hopen dat ie er morgen is, Philips heeft leverproblemen) heb ik de bestelling geannuleerd. Ruim 14 dagen later zit ik nog op mijn geld te wachten! Na een mail hierover hoor ik dat de administratie onderbezet is. Jaja....

Aanbeveling
Slechtste webwinkel die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt!! Er is meerdere malen tegen me gelogen en heb, na mijn annulering, mijn geld nog steeds niet terug. Ik vind jammer dat ik hier geen 0 kan geven.

Extra toelichting
Binnen 3 dagen zou mijn tv binnen zijn. Na 3 dagen geen tv. Gebeld met de klantenservice of er iets bekend was over mijn tv. Morgen zou die binnen komen. Geen tv! Weer gebeld. Voor het weekend zou die binnen komen. Geen tv! Maandag na het weekend gebeld. Woensdag zou die binnen komen. Weer geen tv! Gebeld en gemaild om mijn tv te annuleren. Hopende mijn geld zo spoedig mogelijk terug te krijgen. 3 telefoontjes en 2 emails later heb ik na 4 weken mijn geld nog niet terug! Sta op het punt rechtsbijstand in te schakelen. Te gek voor woorden!

Bestellen gaat inderdaad gemakkelijk. Maar daarna radiostilte. In tegenstelling tot de info op de site, hoor je niets over leverproblemen. Volgens de site krijg je bij problemen binnen 3 dagen een mailtje. Bel je, dan wordt je verteld dat dit 10 dagen moet zijn (toestel zou op voorraad zijn). Maar dan hoor je dat het toestel waarschijnlijk morgen binnenkomt. Na 3 keer bellen en hetzelfde verhaal gehoord te hebben de bestelling geannuleerd.

Plattetvdiscounter komt zn afspraken niet na. Als je belt krijg je te horen dat je eea niet goed begrepen hebt. Als er staat dat het product op voorraad is houdt dat in dat dit slechts een indicatatie is. Huuh???

Nu wachten of ik mn geld terug krijg. De afgesproken (max) 14 dagen zijn inmiddels voorbij. Het geld is nog niet binnen. Ergens ben ik hier niet verbaasd over.

Assortiment
Je kunt een heleboel apparatuur op je site zetten, met geode info, maar als je niet kunt leveren is dat gewoon erg slecht.

Minpunten

• levertijd klopt niet
  • arrogant aan telefoon
  • terugbetalen duurt lang

Piet 11-08-2016 Online gekocht

Top!

De tv die we hier hebben gekocht was nergens goedkoper te vinden, goed in de aanbieding. Via de mail zijn we goed op de hoogte gehouden en de levering was snel.

Pluspunten

• Voordelig
  • Snelle levering

DAGAZ 10-08-2016 Online gekocht

Erg goede kwaliteit-prijs verhouding van de tv Salora

De Salora 32LED1500 gekocht bij De Plattetvdiscounter, daar deze de laagste prijs had!! Zeker voor de kwaliteit van de tv! Hij bevalt prima, scherp beeld! Daarbij ook nog gratis thuis bezorgd! En alles binnen 3 werkdagen! We zijn erg content met onze aankoop en met de Plattetvdiscounter en zouden er zo weer een aankoop doen!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Gratis thuis bezorgd
  • Goede kwaliteit product
  • Snel geleverd

VH 08-08-2016 Online gekocht

Contact kwam geheel vanuit onze kant, dus koste ons erg veel tijd en energie om te achterhalen waarom er vanalles mis ging. Ook dat werd normaal ontvangen en beantwoord.

Als ik na bel omdat het al laat is en zij mij terug zouden bellen, wordt ik niet al te vriendelijk er aan herinnerd dat ze een afspraak met me hadden om die dag terug te bellen.... Na twee dagen zelf maar weer teruggebeld... Ook aan het voorval moest ik meneer helpen herinneren en tja, meneer vind het vrij normaal als ik de zoveelste ben die een rappelbelletje doe. Meestal is het overbodig... Is ook een point of view.. :(

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel allerminst aan. Dit is de eerste webshop waar ik daadwerkelijk het gevoel had dat ik bedrogen werd en ook de eerste waar ik ECHT NOOIT meer wat aan zal schaffen... En echte afrader dus!

Extra toelichting
Inderdaad een erg slechte winkel. Hun service is echt erbarmelijk. Tv besteld die direct uit voorraad leverbaar zou zijn. Na een week maar een rappelleren, ze zouden over twee dagen binnen komen.. Enfin, na nogmaals anderhalve week wachtten, maar weer gebeld... Of een alternatief niet mogelijk zou zijn. Opnieuw gezocht, doorgegeven... Dit moesten ze intern bespreken en zouden me DIEZELFDE DAG echt terugbellen.. Je raad het al, na twee dagen maar achteraan gebeld... De volgende dag zouden ze binnenkomen en zouden ze (er uit coulance??) ons voorrang geven over anderen?!?! Er waren er dus nog meer aan het wachtten? En die moesten nu nog langer wachten??? Absurd hoe ze daar met klanten omgaan... Na meermaals aangeven dat op de site nog steeds stond direct leverbaar, hadden ze het al die tijd niet veranderd en zal het me niet verbazen als het er nu waarschijnlijk nog staat. Dit is de eerste webshop waar ik daadwerkelijk het gevoel had dat ik bedrogen werd en ook de eerste waar ik ECHT NOOIT meer wat aan zal schaffen... En echte afrader dus!

Ton de Gier 08-08-2016 Online gekocht

Goede website

Snelle beantwoording van vragen

Assortiment
Ruime keuze uit alle merken

Albert 05-08-2016 Online gekocht

Aamakkelijk te bestellen en ze houden zich aan de afspraken

Na wat mail contact was ik er snel uit, bestellen maar.

Keuze genoeg

Aanbeveling
De mensen houden zich aan de afspraak, zijn vriendelijk en behulpzaam.

Ga zo door

paul r 05-08-2016 Online gekocht

overzichtelijke website, eenvoudig te vinden, bestelling ging zeer eenvoudig en super voordelig

ene dag besteld volgende dag in huis. netjes volgens afspraak en op de afgesproken tijd

Assortiment
uitgebreid assortiment, en zeer concurrerende prijzen. Goede merken tegen prijzen die je nergens anders vindt.

Aanbeveling
Eenvoudige bestellingsprocedure, snelle afhandeling en correct.

Extra toelichting
Ik zou geen negatieve zaken kunnen bedenken.

Albert 05-08-2016 Online gekocht

Duidelijk en overzichtelijk.

Goede telefonische bereikbaarheid!

Assortiment
Ruime keuze via de website.

Afspraak is Afspraak

gaat zo door

Teun 04-08-2016 Online gekocht

1,3

Voorraaden kloppen niet , je wordt gewoon misleid met direct leverbaar
Op platte tv discounter staat 8,9 score maar er staat kieskeuring ipv kieskeurig dus die score klopt niet

Geen status update van jouw bestelling , afspraken kennen ze niet , telefonisch zeer onvriendelijk

Aanbeveling
Bestel hier nooit iets , want je wordt als klant niet serious genomen

Zeer slechte service

Jaikish 03-08-2016 Online gekocht

1,8

Easy to Order but no Order Delivered yet. I am still waiting for my product.

Really Bad. Never responded correctly to my query. Vague answers. Order will be shipped today, tommorow and so on.

Assortiment
Products seems to be Interesting but what is the use when the commitment to deliver on time is not there.

Aanbeveling
I am really upset about the Support on delegating the responsibility to provide me a solution.

Extra toelichting
I had placed an Order on July 28, and was promised for the Delivery by 30th July. I waited patiently and then contacted on 1st Aug, I was told it will be delivered by 3rd Aug. I enquired today and got surprising Answer, not yet shipped will do later this week. What are they expecting?

de Lange 02-08-2016 In winkel gekocht
hoendiep, groningen

dichtbij.

prettig geholpen.

Assortiment
mijn product was in Groningen op voorraad

Aanbeveling
omdat ik het een winkel vindt waar ik goed geholpen ben

Hans 29-07-2016 Online gekocht

1,3

Website is overzichtelijk maar leveringsdatum kloppen niet

Ze komen belooftes niet na en zeer onvriendlijk aan de telefoon

Aanbeveling
Zelfs cijfer 1 is teveel voor dit bedrijf . Denk 10 keer na voordat je hier is betelt

Extra toelichting
Ze komen afspraken niet na , ze betalen jouw geld terug na 100 x bellen.

26victorine 28-07-2016 Online gekocht

Een vervelende ervaring zoals ik deze sporadisch heb meegemaakt met een webwinkel, Platte TV discounter bedient zich van een veelbelovende website waar in werkelijkheid een gebrekkige organisatie achter staat.
Artikel staat op voorraad , maar zonder enige berichtgeving wordt een levertijd van 6 werkdagen! gehanteerd.

Na telefonisch contact opnemen, overigens geen enkel initiatief van PLatte TV discounter om mij hierover zelf te informeren, wordt ik te woord gestaan door een medewerker die het volkomen normaal vindt dat men misleidende informatie over levertijden op de website publiceert. Na een kritische kanttekening mijnerzijds wordt er onmiddellijk overgegaan tot een arrogante en klantonvriendelijke houding.
Na 8 dagen wachten heb ik de TV afbesteld en had binnen 24 uur na plaatsing van een order bij een andere koel blauwe webwinkel wel een TV in huis.

Aanbeveling
in mijn beleving kan deze webwinkel de hoge verwachtingen op basis van de waardering welke men kennelijk bij andere consumenten heeft gekregen op geen enkele wijze waarmaken.
Het enige positieve dat ik kan vermelden is dat Platte TV discounter mijn geld wel snel heeft geretourneerd.

Koningjan 18-07-2016 Online gekocht

Makkelijk bestellen via de site

Reageren wel op mail maar kunnen afspraken niet nakomen

Veel keuze

Aanbeveling
Te trage levering houdt klant niet op de hoogte van de levering wanneer een product niet voorradig is.

Extra toelichting
Trage levering. Geen duidelijkheid wanneer product geleverd wordt. Toestel 10 dagen later nog niet in huis. Zegt besteld te zijn maar kunnen dit niet met zekerheid zeggen. Zeker niet vandaag besteld morgen in huis.

rickdewips 05-07-2016 Online gekocht

Gebruiksvriendelijke website, bestelling direct per e-mail bevestigd en volgende werkdag geleverd.

Assortiment
De goedkoopste winkel die het gewenste product op dat moment op voorraad had.

Aanbeveling
Biedt het product goedkoper aan dan de adviesprijs.

Gert 04-07-2016 In winkel gekocht
Groningen

Makkelijk bereikbaar. Tv kon gelijk mee. Wel jammer dat niks geprijsd was.

Prima service, niks aangesmeerd gekregen.

Assortiment
Veel verschillende tv merken en groottes en prijscategorieën

Prima winkel

Extra toelichting
Lege vakken op de muur snel opvullen!

Monique 04-07-2016 Online gekocht

Veel producten goedkoper dan bij andere aanbieders. Bestellen ging heel makkelijk. Genoeg informatie erbij en betalen via iDEAL ging snel.

Ik was wat huiverig door eerder gelezen recensies, maar er werd snel gereageerd op mails en telefoon. Tv kwam 1 dag later dan op de site vermeld.

Assortiment
Nergens anders mijn tv zo goedkoop gevonden. Ik kon er ook snel een tv beugel bij bestellen

Goedkoper dan elders en bij mij binnen 4 dagen geleverd. Geen verzendkosten

hendrik V 27-06-2016 Online gekocht

ik bestelde en betaalde binnen 3 minuten en kreeg de bevestiging binnen 1 minuut terug voor een tv die direct leverbaar was maar dit was dus niet waar

ik werd niet zelf op de hoogte gehouden of de tv wel echt in voorraad was wat dus niet zo bleek te zijn

Assortiment
uitgebreid maar ik denk niets in werkelijke voorraad

Aanbeveling
ik kan deze winkel die veel beloofd maar niets waar kan maken niet aanbevelen bij iemand anders, ik bestelde een direct leverbare tv na een week kreeg ik niet mijn mail met de volgcode maar een uitgestelde levering update mail dat er over een week misschien weer voorraad zou zijn, annulerde gelijk mijn bestelling moest ruim 3 weken wachten ook na een klacht op mijn geld volledig terug ,,,erg telleurstellend, maar ben niet de eerste zal ook niet de laatste zijn gezien de vele negatieve opmerkingen hier en elders

erik 27-06-2016 Online gekocht

3,5

Philips tv besteld die op voorraad was. Toen die na 3 dagen nog niet verstuurd was maar eens gebeld. Hij zou de dag erna binnenkomen en verstuurd worden. Na 2 dagen weer gebeld. Nu konden ze helemaal niet meer zeggen wanneer hij verstuurd zou worden, terwijl de tv de hele periode `direct leverbaar`stond op de site. Dan maar de bestelling annuleren waarna ze zeggen 14 dagen nodig te hebben om mijn geld terug te storten. Verder geen enkele hulp of toezegging.

Niet mijn manier van service verlening

Niet mijn manier van service verlening

S 20-06-2016 Online gekocht

Snel de juiste televisie gevonden op jullie site

snel verwerkt, en geleverd.

Assortiment
Vrij groot assortiment, en veel keuze.

Aanbeveling
Vanwege de mogelijkheid tot afterpay.

breukie 17-06-2016 Online gekocht

eenvoudig bestellen. duidelijke website

vragen snel beantwoord en telefonisch goed bereikbaar. Bood scherpere prijs dan concurrent.

Aanbeveling
Na goed geholpen te zijn telefonisch en per e-mail smiddags verzonden en de volgende dag al in huis

Geurie 17-06-2016 Online gekocht

3,5

normale website, vergelijkbaar met andere websites

Platte komt toezeggingen mbt levertijd niet na en betaalt reeds ontvangen geld, na annulering van de bestelling, niet terug

Aanbeveling
jammer dat het niet mogelijk is om een 0 toe te kennen. Koop nooit en te nimmer iets bij deze winkel !

Extra toelichting
Helaas las ik de overige reviews pas nadat ik problemen met Platte kreeg. Had ik het maar eerder gedaan !

Berend 13-06-2016 In winkel gekocht

Duidelijke website

Product was niet meer op voorraad maar smelle en adequate afhandeling van bestelling.

Assortiment
Had iets meer assortiment in de winked verwacht.

Aanbeveling
Naar mijn idee iets te veel lege plekken aan de wand.

Guikie 30-05-2016 In winkel gekocht

Parkeren voor de deur

Assortiment
Mogen nog meer tv's op display staan

Service uitstekend.

Extra toelichting
Afgelopen zaterdag in de winkel geweest. Met een LG de winkel uitgelopen terwijl dat niet de bedoeling was. Wel helemaal tevreden met de tv naar huis en daar aangesloten. Service in de winkel was uitstekend. Zelfs meehelpen inladen in de auto was geen probleem. Thuis aangekomen bleek dat hij hier in de stad bij de Mediamarkt goedkoper was. Maandag een mail gestuurd en binnen een uur antwoord dat het verschil teruggestort zou worden. Nog even afwachten tot het geld daadwerkelijk binnen is. Maar alvast complimenten voor het afhandelen van deze zaak.

LeenHaas 24-05-2016 Online gekocht

Ik heb een Sonos besteld in Groningen, eerst goed op de website gekeken en ze waren het goedkoopste. besteld en daarna aangegeven af te halen in Groningen

Assortiment
alles wat ik wou weten en zien was er

mooie grote zaak

DickdeW 20-05-2016 In winkel gekocht
Bij Kruit & Kramer

Ik had de keuze uit thuisbezorgen of ophalen in de winkel, dus ben langsgegaan in de winkel na op de site gekeken te hebben.

Prima service, met goede voorlichting. ze hebben me meerdere toestellen laten zien en ik ben erg prettig geholpen. uiteindelijk voor de Curved Samsung gegaan.

Assortiment
Alle grote merken zijn vertegenwoordigd, je zou bijna zeggen te veel keuze.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel absoluut aan, erg prettig geholpen door vriendelijke mensen met kennis. alle vragen die ik nog had werden moeiteloos beantwoord.

Extra toelichting
Ik hoop nog geen snel terug te komen voor de soundbar, of het ook Samsung wordt of toch Sonos ben ik nog niet helemaal uit.

IlonkaH 19-05-2016 Online gekocht

Thuis besteld via de website, in de winkel in Groningen afgehaald.

nog niet nodig gehad gelukkig

Assortiment
Multiroom speaker van Samsung besteld, keuze uit meerdere types

Aanbeveling
Grote winkel ruime keuze! blij met m'n aankoop en de snelheid waarmee het geleverd werd.

geen

Nabil 19-05-2016 Online gekocht

eergisteren besteld vandaag afgehaald. Ik kreeg een e-mail voor het afhalen.

email ging primaa

Assortiment
voldoende tv's en audio in de winkel

Aanbeveling
vanavond tv aansluiten en genieten, ik beveel deze winkel aan om hun prijs en snelheid

waarom geen paypal ?

Berends 18-05-2016 In winkel gekocht
Groningen Hoendiep

Platte Tv Discounter heeft een goede website waar je gemakkelijk de juiste Tv kunt uitzoeken.

Verkoper staat je vriendelijk ter woord en geeft eerlijke info om zodoende de juiste keuze te maken, hielp ook nog even mee om de Tv in de auto te laden.

Keus genoeg...

Aanbeveling
Platte Tv discounter heeft scherpe internet prijzen met de service van een winkel...

AR 18-05-2016 Online gekocht

Het bestelproces verliep eenvoudig, verder kan je kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden zonder extra kosten.

Het product dat ik wou was niet op voorraad, maar het werd de volgende dag gewoon bezorgd.

Assortiment
Een ruim assortiment en goed geprijsd.

Aanbeveling
Verschillende betaalmogelijkheden en betrouwbaar. Ik zal hier vaker wat bestellen.

KvanHouten 18-05-2016 In winkel gekocht
groningen

besteld en opgehaald in de winkel, nette overzichtelijke website met allerlei betaalwijzen, ik heb gekozen voor afhalen in de winkel en betalen in de winkel.

ik kreeg goede uitleg, maar ik wist al veel ik zoek eigenlijk altijd alles uit voordat ik een toestel koop.

Assortiment
ze hadden van de Philips aardig wat op voorraad, verder zag ik genoeg aan de muur hangen

Aanbeveling
zeker met een 9 beveel ik de plattetvdiscounter aan, ze doen wat ze me beloofd hebben, en het is een mooi toestel voor relatief weinig geld

Elmar Rozeboom 18-05-2016 Online gekocht

Order geplaatst maar bleek niet op voorraad te zijn. Moest hier zelf over bellen en helaas weren geen van de drie toegezegde leverdata nagekomen. Dit is een nieuwe review die een eerdere negatieve rview vervangt.

De voorraadstatus werd niet pro-actief gemeld. Na overleg met de klantenservice, welke eerlijk gezegd stroef en niet altijd klantvriendelijk verliep, heb ik de order moeten annuleren.

Assortiment
Assortiment is prima. Het is alleen niet professioneel om wel te melden dat spullen op voorraad zijn terwijl de gewkte verwachtingen daarmee niet waargemaaktt kunnen worden.

Aanbeveling
Na annulering gaf men aan de betling binnen 14 dagen terug te storten. Hier was ik het niet mee eens. Ik vond een luisterend oor en begrip voor de ontstane situatie en men heeft de betaling binnen twee werkdagen teruggestort. Tevens gaf men aan te willen leren van negatieve ervaringen en te blijven werken aan service en klantvriendelijkheid.

Geen

T. Severens 17-05-2016 Online gekocht

2,3

Ze zijn inderdaad gemakkelijk ja. Door als ik de klantenservice belt te zeggen dat het morgen binnenkomt. Iedere keer hetzelfde liedje. Verschrikkelijk.

Service is verschrikkelijk. Op de site staan allemaal mooie praatjes. Als het product niet op tijd geleverd kan worden, word ik op de hoogte gesteld. Niks van gemerkt. Na 3 keer belogen te zijn kreeg ik helemaal geen product en heb ik hem moeten annuleren. Nu zit ik nog op mijn geld te wachten Maand later!

Stefan B 06-05-2016 In winkel gekocht
winkel

Netjes geholpen, mooie grote zaak in woonboulevard

Assortiment
zocht een zwenkbare beugel meerdere keuzes

Aanbeveling
goed geholpen,prima uitleg en vriendelijke mensen

Wilfred krijger 03-05-2016 Online gekocht

3,5

Keuze is overzichtelijk, je ziet wat er nog online voorradig is.

Dramatisch. Product niet voorradig dus en service nog minder. Geen enkele informatie word er gegeven en nadat ik heb aangegeven dat dot niet geruststellend is word me aangegeven dat ik het kan annuleren. Geen enkele actie om te zorgen dat product geleverd gaat worden

Aanbeveling
Absoluut niet, Service minimaal, geen enkele manier van actief zorgen dat de klant geholpen word, zeer slecht.

Extra toelichting
Heb het product nog steeds net en we zijn ruim een week verder

Gerlene 29-04-2016 Online gekocht

6,5

Kiezen en bestellen/betalen gaat snel en eenvoudig

Op de site staat dat het artikel op voorraad is en binnen 1-3 dagen leverbaar. Dit blijkt dus niet waar te zijn. Pas na zelf contact opnemen krijg ik informatie hierover en blijkt het artikel dus niet op voorraad te zijn, terwijl op de site nog steeds van wel staat.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Incorrecte info over op voorraad zijn van artikel, weinig of geen info over mogelijkheid tot annuleren of wijzigen bestelling bij niet op voorraad zijn.

Extra toelichting
Ik weet dat het mogelijk is om een bestelling te annuleren, maar hier kan ik niets over terug vinden op de site en ook niets over het terugstorten over het op voorhand betaalde aankoopbedrag.

HarryJGC 28-04-2016 Online gekocht

Duidelijk website zonder poespas.

Snelle levering binnen gestelde termijn.

Assortiment
De goedkoopste prijs die ik kon vinden voor het artikel wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
Prima prijs, snelle levering, goed communicatie, een prima webshop zoals een webshop hoort te zijn.

Tini Bolt 28-04-2016 In winkel gekocht
Groningen

De mensen denken met je mee, zijn enthousiast om goede producten te verkopen.

Verkeerd product mee gekregen, kreeg nieuw product die duurder was, zonder bij te betalen

Veel producten in voorraad

Prettig winkelen

HTV 26-04-2016 Online gekocht

vanaf aankoop tot levering strak geregeld, door Post nl bezorgd, wekt vertrouwen.

Nog geen service ervaren, omdat alles goed geregeld was.

de keuze is reuze!

Aanbeveling
scherp geprijsd, volgens afspraak geleverd.

Extra toelichting
Zal zeker bij vrienden "PlatteTVdiscounter.nl" aanbevelen.

Smits 23-04-2016 Online gekocht

Super service, besteld en de volgende dag in huis. ook een hele goede voorlichting gehad over de producten die voor ons geschikt waren.

Assortiment
het assortiment is enorm, als je hier niet kan slagen dan moet het nog gemaakt worden.

Peter786 22-04-2016 Online gekocht

Gekocht via internet een Sharp 32"tv naar mijn idee een toestel met een goede prijs kwaliteitsverhouding.
Ik Kom uit Paterswolde dus ik heb gekozen om het toestel op te halen in de showroom.

Ik kreeg net van de mensen in de winkel uitleg voor het instellen met een Ziggo Module.

Assortiment
veel toestellen in de winkel en veel dozen dus alle merken hebben ze volgens mij wel.

Aanbeveling
Ik ben prettig geholpen en ik ga straks de TV aansluiten, indien ik nog vragen had kon ik ze altijd bellen. prettig om te weten!

Geen