Nedgame - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nedgame.

Op basis van 3 review s geschreven in het afgelopen jaar

9.4

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Paul 25-03-2016 Online gekocht

Duidelijke website en zeer gemakkelijk bestellen!

Ik heb voor mijn bestelling contact gehad met een van de medewerkers met een vraag. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan (juist niet zo formeel maar ECHT) wat mij bij hun uiteindelijk deed bestellen.

Aanbeveling
Zeer nette winkel, doen wat ze beloven, leveren meer dan op tijd en zijn zeer klantvriendelijk!

lucas 30-12-2015 Online gekocht

De website is "solide". Geen franje maar werkt gewoonweg goed. De betaalmiddelen die worden ondersteund zijn top (paypal, credit card en iDeal). Het koopproces is helder.

Levering is altijd vliegensvlug, ook deze keer. Het ging om een screen protector die ik wilde plaatsen alvorens mijn 3DS XL in gebruik te nemen dus het zsm ontvangen was een must ;) Producten worden altijd prima verpakt.

Assortiment
Enorme keuze, zowel nieuw als 2e hands. Prijstechnisch erg competitief! Helemaal gezien de lage verzendkosten.

Aanbeveling
Ik kijk per definitie eerst op de site van Nedgame alvorens ik begin met rondshoppen voor gaming gerelateerde producten. Prima service, prima prijzen, erg schappelijke verzendkosten en een groot aantal producten.

Zephyr Adonia 15-09-2015 Online gekocht

De website is makkelijk navigeerbaar en de pakketten zijn snel verzonden en netjes verpakt.

Niets anders dan lof. Zie toelichting hieronder.

Assortiment
Voorraad is gigantisch. Pakketten worden snel verzonden en zijn netjes verpakt.

Zie motivatie hieronder.

Extra toelichting
Al jaren bestel ik al mijn behoeften op gebied van games, films en merchandise bij Nedgame. Over de enkele tientallen bestellingen heen, is er nooit iets fout gegaan. De goederen zijn altijd snel verzonden en goed verpakt. Afgelopen week heb ik voor het in eerst in contact moeten treden met het support team van Nedgame, en ook op dat gebied heb ik niets anders dan lof voor deze winkel. Helaas is na een jaar tijd het rubber op mijn Playstation 4 controller los beginnen te raken. Dit is een volgens vele fora een veel voorkomend probleem met de eerdere batches van de Playstation 4 controller. Na in contact te hebben getreden met het support team van Nedgame, mocht ik de controller kostenloos retour sturen. Zelfs na het melden van het feit dat het serienummer inmiddels weggesleten was. Binnen een week tijd is mijn retour behandeld en na alle tevredenheid afgehandeld. Ook de komende jaren zal ik met veel plezier al mijn behoeften op het gebied van games, films en merchandise blijven aanschaffen bij Nedgame.

mapjanssen 15-07-2015 Online gekocht

3,5

nou niet dus, zie hieronder, en vooral geen commentaar hebben anders weigeren ze mij verder te helpen

Ik moet het product op een site genaamd "steam "installeren. DAt lukt niet en dan zeggen dat je maar moet googlen om uit te vinden hoe het werkt

zal wel, ik zocht 1 product en dat was er

Extra toelichting
Waanzinning om te laten installeren via een andere site, en daar dan geen verantwoordelijkheid voor te nemen

DinoAyrton 16-02-2015 Online gekocht

Specefiek voor een nostalgische videogame gezocht via Google waardoor ik op Nedgame kwam. Tweedehands gevonden, goedkoop en snel afgerekend zonder obstakels of wat dan ook.

Videogame na 1 dag compleet binnengekregen in de brievenbus zoals aangegeven. Spel doet het zonder broblemen.

Aanbeveling
Dit is de eerste aankoop die ik bij Nedgame heb gedaan. Maar als alles zo vlot en soepel verloopt bij aankoop als dit artikel, kan ik Nedgame met volle overtuiging snel, simpel en betrouwbaar noemen.

Extra toelichting
Dit is het eerste product wat ik besteld heb bij Nedgame. Normaal schrijf ik nooit reviews tenzij een site een scam is. Maar hierbij ben ik zo tevreden dat ik ze er erkenning voor wil geven via deze review.

putio 07-02-2015 Online gekocht

tja

ze reageren niet op je mailtje ik heb al meerde mailtje gestuurd maar nee niks gehoord dan moet je zeker bellen naar een 0900 nummer dat weer 15 cent per min korst

Extra toelichting
hier bestel ik nooit meer bij er staat op de site 1 dag op het product dat houd in voor 16.00 besteld volgende dag in huis maar heb nog niks ontvangen ze reageren niet op je mailtjes die je stuurt. wat een slechte service

Netrame 29-09-2014 In winkel gekocht
Filiaal in Apeldoorn

Aanbeveling
Deze winkel zou ik aan iedereen aanbevelen omdat het simpelweg een goede winkel met goed personeel is!

Extra toelichting
Zoals gezegd is Nedgame een geweldige winkel die bestellingen goed afhandelt. Ik kon mijn bestelling snel ophalen en de service was erg goed. Er werd goed geholpen en de werknemers waren zeer vriendelijk. Mijn complimenten!

Andersioh 29-09-2014 Online gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk

Assortiment
Ongelooflijk veel merchandise en software

Extra toelichting
Ik ben al jaren op zoek naar de limited edition Legendary Steins van World of Warcraft. Ik had niet verwacht ze ooit nog in een winkel tegen te komen. Maar ik was afgelopen mei door de shop pagina van Nedgame aan het bladeren (OMG wat hebben zij veel) en na een uur zie ik ineens dat zij de steins nog hebben, en dan ook nog goedkoper dan ze gemiddeld waren. Dus ik heb direct zowel de horde als de alliance besteld. Ik was wel bang voor het vervoer, maar alles was heel netjes en stevig ingepakt en ik had ze heel snel binnen. Dus als je merchandise zoekt (of software) dan raad ik Nedgame zeker aan.

Daklerid 29-09-2014 In winkel gekocht
Apeldoorn

Eenvoudige en duidelijk site, zonder poespas.

Pre-orders liggen op de dag van de release in de brievenbus of je krijgt een mailtje dat je bestelling klaar ligt.

Assortiment
Assortiment is enorm. Wat ze bijzonder maakt is dat ze naast de huidige games ook heel veel oude games in huis hebben.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij de Nedgame in Apeldoorn. Ze zijn niet groot behuisd, maar weten in de ruimte die ze hebben een zeer groot assortiment te houden. Niet alleen de nieuwste games en hardware, maar ook retro-games. Hun site is eenvoudig en je kan makkelijk vinden wat je zoekt. Bestellingen worden vlot geleverd en bij pre-orders ligt je game op de dag van de release in de brievenbus. En de prijzen zijn over het algemeen lager dan bij de meeste andere ketens. Bonnummer: 764983

DeniseBijl 29-09-2014 In winkel gekocht
Leiden

Je kunt via internet bestellen, het laten bezorgen, het in de winkel ophalen of zelf de winkel bezoeken.

Ik ben hier al jaren vaste klant, en werd vorige week weer herinnerd waarom ik hier zo graag kom. Vorige week kwam Hyrule Warriors uit, waarvan ik de limited edition had gereserveerd (ordernr #20065851). Bij een pre order van een normale game krijg je er een gratis kostuumset bij. Ik dacht ook bij de Limited, dit was niet zo, maar als service kreeg ik dezelfde dag nog via de mail een code. Supersnelle service! Ik als Nintendo-fan en mijn vriend als Playstation fan gaan nooit ergens anders naartoe.

Assortiment
Zeer uitgebreide collectie collectorsitems, die vind je niet zomaar op bol.com/game mania, bij Nedgame hebben ze alles.

Aanbeveling
Ze hebben er alles en gewoon voor de beste prijs, dus waarom zou je verder zoeken?

Extra toelichting
Zodra er een game aangekondigd is, kan deze al bij Nedgame ge Pre orderd worden. Ze hebben ook altijd de Special Editions, voor de verzamelaar. Altijd goede prijs, bij vragen kun je gewoon mailen en heb je dezelfde dag een overzichtelijke reactie/oplossing.

welovetesxfse 29-09-2014 In winkel gekocht
Amsterdamsestraatweg 315, Utrecht

Extra toelichting
Ik heb laatst (20-09-2014) een Nintendo 2DS gekocht bij Nedgame in Utrecht. Ik zat heel erg te twijfelen tussen die en een Nintendo 3DS. De jongen in de winkel heeft mij ontzettend goed geholpen en geadviseerd, want ik zou ontzettende last hebben gekregen van de 3D-functie. En als ik geen gebruik maak van de 3D-functie is een Nintendo 2DS natuurlijk een uitkomst (scheelt ook veel geld!). Zonder zijn hulp was het niet gelukt! Ik ben ontzettend blij met de aankoop en de fijne prijs-kwaliteitsverhouding bij Nedgame. In 1 woord: Topper!!!

SCNickNamer 28-09-2014 Online gekocht

Extra toelichting
Goeie service, snelle levering zoals altijd. Bestel al jaren op Nedgame en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Order nummer: 20072193

Laydc 28-09-2014 Online gekocht

Snel een eenvoudig te bestellen. Thuis laten bezorgen of ophalen in de winkel, beide geen probleem!

Vriendelijk personeel met kennis. Ze nemen graag de tijd voor je, ook bij aankopen via de webshop!

Assortiment
Ruim assortiment. Bijna altijd de game te vinden die je zoekt. Ook import-games!

Aanbeveling
Geen redenen waarom je hier niet zou bestellen.

Extra toelichting
Nedgame is een winkel waar ik blijf terugkomen. Vaak vind ik hier de games die niet zo makkelijk verkrijgbaar zijn. Naar mijn ervaring vriendelijk personeel dat graag de tijd voor je neemt in de filialen Arnhem en Nijmegen. Dit onderscheid Nedgame van vele andere (online)winkels. Ik word goed op de hoogte gehouden van mijn bestellingen. De verzending is vlot en games worden goed verpakt om schade te voorkomen! Kortom, goede service! Ordernummer: 20054870

JelleDub 28-09-2014 Online gekocht

Een erg goede site, makkelijk zoeken en navigeren tussen de menu's. Zelf iets in de aanbieding gekocht, Battlefield 4 die ik al erg lang wilde. Makkelijk in het menu aanbiedingen navigeren en voorkeuren aan te passen.

Verder helemaal geen probleem met de verzending. Goed verpakt en netjes de volgende dag in huis zoals beloofd was. Vragen netjes en snel beantwoord. Verder had ik de Aftersales eigenlijk niet nodig gehad zo goed is de service!

Assortiment
Niks wat ik wilde niet kon vinden

Prima en lekker goedkoop

TristanSjoerds 28-09-2014 In winkel gekocht
Nijmegen

veel filialen

behulpzame medewerkers

het heeft gewoon veel

Aanbeveling
als je een nieuwe game zoekt of merchandise, kijk op Nedgame

Extra toelichting
Nedgame is echt een super goede game winkel. Groot assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel met goede prijzen. Ik koop vaak mijn games hier, en ben altijd tevreden; of het nou afhalen of verzenden is Nedgame regelt het goed. Mijn laatste aankoop was voor de PSvita, en ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

65554 28-09-2014 Online gekocht

De site is makkelijk te bedienen

Snelle verzending hoef vaak niet lang te wachten

Assortiment
Je vindt er echt bijna alle games.

Ze zijn gewoon goed.

Captain_Luna 28-09-2014 Online gekocht

Website is overzichtelijk en eenvoudig

Personeel is vriendelijk en heeft veel achtergrondkennis

Assortiment
Groter assortiment dan andere gamewinkels, betreft merchandise, special editions, limited editions.

Aanbeveling
Je hebt geen andere winkels nodig!

Extra toelichting
Deze winkel steekt met kop en schouders boven andere gamewinkels uit! Hun assortiment veel uitgebreider dan andere gamewinkels. Je kan er games vinden van meer dan 25 jaar geleden maar ook de collectors editions van de nieuwste games. Ook hebben ze special editions van allerlei games die je normaal niet tegenkomt. Plus een brede selectie van merchandise. Dat hoef je natuurlijk niet allemaal te kopen maar het is leuk om een kijkje te nemen in de winkel om te zien wat voor bijzonders ze hebben. Als je op zoek bent naar een limited edition dan heb je grote kans dat je hem nog kan krijgen bij Nedgame wanneer hij ergens anders uitverkocht is. En mocht je via internet bestellen dan heb je vaak je bestelling de volgende dag al in huis. Zelf bestelde ik de strategy guide van Tales of Xillia 2 en die bezorgden ze al voor de release van de game! Het personeel is ook altijd vriendelijk, behulpzaam en ze hebben veel achtergrondkennis, dus je kan er altijd terecht met vragen. Ordernummer 20068118

Peter449 28-09-2014 In winkel gekocht
Groningen

De site is erg overzichtelijk

De mensen in de winkels zijn zeer behulpzaam.

Heel erg breed.

Aanbeveling
De beste gamezaak van Nederland, naar mijn mening.

Extra toelichting
Ik kom nu sinds een aantal jaren bij Nedgame Groningen. Er staan hier naast de nieuwste games, ook veel retro games en merchandise. Erg veel keuze, dus grote kans dat je hier vindt wat je zoekt. Daarnaast is de webshop overzichtelijk, en komen pre-orders altijd op tijd binnen, en met normale bestellingen heb ik ook nog nooit problemen gehad! Bon nr.: 7713744

Drizzl 26-09-2014 Online gekocht

Extra toelichting
Op tijd bezorgt, de site ziet er goed en opgeruimd uit en ze hebben goede aanbiedingen, acties en kan je de bestelling ook afhalen in de winkel. Verder hebben ze veel leuke game merchandise naast de games. Een erg goede winkel.

cheetha007 26-09-2014 Online gekocht

Duidelijke webshop

Op tijd geleverd

Assortiment
Vaak erg goede aanbiedingen en prijsverlagingen

Aanbeveling
Voor mij ook zeker voor herhaling vatbaar

Extra toelichting
Levering gewoon op de aangegeven tijd. En dat voor een hele schappelijke prijs. Pakket was ook helemaal in orde. Deze site is zeker een aanrader!

Chiruizm 26-09-2014 Online gekocht

Extra toelichting
Deze week nog Fire Emblem: Awakening gekocht voor de 3DS bij Nedgame, voorheen ook andere games en (handheld) consoles aangeschaft waarvan 1 tweedehands, die tot op heden nog uitstekend werken! Ondertussen is Nedgame gewoon een standaard begrip voor mij geworden, het is fijn overzichtelijk, snel, en gewoon vertrouwd.

Huifang 25-09-2014 Online gekocht

Makkelijk, Paypal betaling is een plus!

Product op tijd binnen en in goede staat!

Betrouwbare shop!

Extra toelichting
Tijdje terug de Limited Edition van Tales of Xillia besteld. Alles was perfect verlopen, spel op tijd binnen en netjes verpakt. Ik heb nu Super Smash Bros. 3DS besteld en verwacht zoals hiervoor weer een goede service! :) Ordernummer 2002278

Nephilim1977 25-09-2014 Online gekocht

Fijne website, makkelijk navigeren en overzichtelijk

Goeie afhandeling van de order. Snel, goed verpakt.

Assortiment
Wat ik fijn vind aan Nedgame is dat ze buiten populaire titels ook de niche dingetjes hebben en ook nog eens voor een schappelijke prijs.

Aanbeveling
Al meerdere malen aangeraden bij vrienden en collega's

Extra toelichting
Fijne shop met personeel met kennis.

andy170298 24-09-2014 Online gekocht

Ik vond de website heel erg duidelijk, ik kon me games heel snel vinden en het betaalproces was erg makkelijk.

Ik vind dat de levertijden goed zijn, wegens dat me spellen altijd op tijd geleverd bij me is.

Assortiment
Ik vind dat er veel keuzes zijn in deze winkel. Er zijn veel spellen die ik erg leuk vind.

Extra toelichting
Ik heb geen minpunten voor deze winkel. Ik vind het een geweldige winkel, wegens dat het snel levert, dat het altijd netjes verpakt is en dat het spellen heeft die ik leuk vind, waarbij het bij andere winkels niet te koop zijn. Dus ik vind Nedgame een geweldige winkel XD!!! Ordernummer: 20062370

nuro0o 23-09-2014 Online gekocht

De site is makkelijk te begrijpen , en makkelijk te filteren naar wat je wilt hebben.

Alles kwam er in een perfecte order aan.

Heel groot assortiment, ook anime figures :3

Aanbeveling
Ik heb die al aanbevolen aan velen vrienden, het is namelijk mijn favoriete gamestore in amersfoort. Ik hoop dat het nog een lange tijd in amersfoort blijft.

Extra toelichting
Ik ben zelf ook in de winkel geweest natuurlijk, ik ga er vaak heen soms kijk ik alleen maar en soms koop ik wel eens wat. Een goede punt vind ik dat de medewerkers altijd heel aardig zijn. En een goede punt voor de site is dat de assortiment heel groot is en ze alles snel sturen.

NandoS 23-09-2014 Online gekocht

Makkelijk de juiste spellen zoeken, geen verzendkosten en een dag eerder binnen als je je spel pre-ordered. Vaak 5 Euro goedkoper dan de normale prijs.

Je vragen worden super snel beantwoord als je contact hebt opgenomen met Nedgame, wat ook heel makkelijk gaat.

Assortiment
Het is mij nog maar een keer gebeurd dat ze een spel tijdelijk niet hadden, maar nu al weer beschikbaar.

Aanbeveling
Het is een super winkel met super goede service die je bij andere winkels niet krijgt.

Extra toelichting
Altijd als er een game uit komt die ik per se wil hebben, ga ik meteen naar Nedgame. Vaak hebben ze een limited edition daarvan en zo niet, dan hebben ze altijd nog de actie dat als je een game pre-ordered dat je niet voor de verzendkosten hoeft te betalen. Vaak zijn de games ook 5 euro goedkoper dan in de andere winkels, zodat de spellen nog steeds goedkoper zijn dan ergens anders, ook als je wel verzendkosten moet betalen. Het feit dat ze de spellen dan ook nog eens een dag eerder leveren als je ze hebt ge-preordered maakt het helemaal perfect. Ook kan je makkelijk contact met ze opnemen als er iets niet helemaal goed is gegaan of als je vragen hebt over bepaalde games. Meestal beantwoorden ze je vraag binnen 3 werkdagen, wat ik zelf erg goed vind en waar ik al meerdere keren gebruik van heb gemaakt. Het is dus erg handig om een account aan te maken en die vaker te gebruiken op hun website. Een van de spellen die ik bij Nedgame heb bestelt is Mario Kart 8 (Ordernummer 20037671) en ik ben heel erg tevreden met dat spel en m'n pre-order bonus.

Bas559 23-09-2014 Online gekocht

Je kunt bij Nedgame makkelijk kiezen welke games je bestelt met maar een paar drukken op de knop.

Ontzettend veel besteld bij Nedgame online en nog nooit een probleem gehad. Altijd snel bezorgd en keurig verpakt in een doos samen met een factuur.

Assortiment
Je kunt het zo gek niet bedenken of Nedgame heeft het. Ze hebben erg veel merchendise en het assortiment qua games is gigantisch. Vaak als je op zoek bent naar een game die moeilijk te krijgen is eindig je alsnog bij Nedggame omdat ze simpelweg gewoon alles hebben. Echt Top!

Aanbeveling
Games die het altijd doen, erg goedkoop zijn en gewoon makkelijk te bestellen zijn. Het assortiment is gigantisch en ik heb nog nooit een fout ontdekt bij de levering of ontvangst.

Extra toelichting
Het cijfer zegt alles eigenlijk al. Goede snelle levering, mooie prijzen en een fantastisch assortiment maken dit mijn favoriete plaats om games te kopen. Ik kan de Nedgame dan ook van harte aanbevelen.

JWXNL 22-09-2014 Online gekocht

duidelijke webpagina

pre-order was ruim op tijd binnen!

Assortiment
ruim assortiment. ook merchandising, blu-ray en heel veel spellen.

Aanbeveling
Goede prijzen en ruim assortiment. Ook goede service.

Extra toelichting
Goede service, leuke pre-order acties. Verder hebben ze ook leuke merchandise artikelen. ik heb hier al vaker besteld en nooit problemen gehad!

Leo van Doorn 22-09-2014 Online gekocht

Duidelijke website

Snelle levering en duidelijke communicatie

Assortiment
Prima prijzen en uitgebreide keuze

Extra toelichting
Eerst helaas bij andere webshop besteld, duurde en duurde. Deze geannuleerd en op vrijdag bij Nedgame besteld, zeterdag al in huis, Goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie via de mail, dus dit was niet de laatste keer! 20075514

Jazmine 21-09-2014 Online gekocht

De site is heel duidelijk georganiseerd.

De verzending was lekker snel.

Assortiment
Ze hebben veel spellen die ik leuk vind.

Aanbeveling
Het één van de betere online game winkels en het is betrouwbaar.

Extra toelichting
De service is goed, de prijzen zijn niet te hoog en de verzending is snel.

lunalicrichard 21-09-2014 Online gekocht

Het is online , dus altijd wat gedoe ...maar verder alles meer dan okay !

Nooit enige reden gehad om iets niet te melden of een fout niet te laten rechtzetten . Wat altijd ook prompt gebeurde ....

Assortiment
Alles voor de gamer + ook de wat obscure merch kun je daar vinden .

Aanbeveling
Geen slechte ervaringen gehad met dit bedrijf , dus natuurlijk bied ik de shop en het bedrijf met een vette plus aan .
Wat ik absoluut niet gauw doe ! ik ben zelf heel voorzichtig met online dingen kopen en ga het liefste gewoon naar de shop . Maar omdat ik nu niet meer in de stad Groningen woon , is dat niet meer mogelijk en koop ik dus online bij nedgame .

Extra toelichting
Ik ben al jaren klant bij Nedgame Groningen . Altijd super vriendelijk personeel , die bekwaam is en echt altijd behulpzaam als je dat wilt . Waar je ook welkom bent als je eens geen geld hebt en gewoon even wilt rondkijken in de shop . Ook online is de service enorm goed en ik heb nog nooit mensen een slechte ervaring horen hebben bij Nedgame . Ook op mijn verjaardag kreeg ik vaak een shirtje of wat extra's , dat is toch super !

Npcnix 18-09-2014 Online gekocht

Duidelijke site, veel filteropties en makkelijke betaling.

Snelle levering, veel pre-orders op de dag van release binnen

Assortiment
Groot assortiment, ook veel tweedehands games.

Aanbeveling
Games voor een mooi prijsje, ruime keuze en snelle levering, zeer aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik heb alleen maar goede ervaringen met de site, veel mooie acties en lekker snel in huis. #20074188

DaNieLT25 18-09-2014 Online gekocht

De site is goed overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk.

Snelle service en op problemen word snel gereageerd en word geprobeerd om dit op te lossen.

Assortiment
Heerlijk goedkope artikelen en ook veel keuze.

Aanbeveling
Het is gewoon een makkelijke en goedkope winkel.

Extra toelichting
Ik kom regelmatig terug naar deze winkel omdat er veel interessante artikelen zijn in de webshop. Ook ga ik regelmatig naar de nedgame in Groningen omdat je hier weer andere dingen tegenkomt dan in de webshop.

brian-vs 16-09-2014 Online gekocht

ik heb altijd vertrouwen in deze site omdat mijn games altijd goed aankomen

de service helpt je altijd als het nodig is het is ook gemakkelijk en heel snel om iets te gaan bestellen

Assortiment
ze hebben alles watje zoekt ook al is het een oude game

aan iedereen

Extra toelichting
ik heb vaker spellen besteld bij nedgame en dan krijg ik ze gewoon 1 dag voordat ze uit komen thuis. ze zijn goedkoop en met het bezorgen heb ik nooit problemen. ze hebben bijna altijd alles wat je zoek en er is dan nog nooit iets fout's gegaan wat bij andere winkels wel gebeurde. ik raad jullie allemaal nedgame aan omdat het betrouwbaar is goed koop en het is gewoon een kij goeie winkel :)

JulianG 16-09-2014 In winkel gekocht
Groningen

Extra toelichting
Nedgame is de beste gamewinkel van Nederland. Grote assortiment, bijna altijd de goedkoopste(vergelijk zelf maar met andere winkels), snelle levertijd als je besteld vanuit webshop, en vaak ook nog op te halen in de winkel. Dus echt een aanrader.

jdvisser 16-09-2014 Online gekocht

Enorm makkelijke navigatie door de website waardoor je je game zo hebt gevonden.

Ik stelde een vraag aan de klantenservice over hoe ik mijn pre-order moest annuleren, en even later kreeg ik een mailtje dat allse geregeld was en dat ik mijn geld terug had gekregen. Top!!
Ook qua levering enorm goed geregeld, altijd op tijd!

Assortiment
Ik was laatst op zoek naar Test Drive Unlimited 2 maar ik kon deze bijna nergens vinden en zeker niet voor de prijs die ze bij de Nedgame vragen, zo had ik dus een dag later deze game al!

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, de extra's die je krijgt bij pre-orders zijn geweldig en de prijzen zijn gemiddeld lager als bij de concurrentie.

Extra toelichting
Ik ben enorm tevreden over deze winkel, ik kocht hier toen ik nog op de basisschool zat mijn eerste Nintendo DS en heb sindsdien nooit meer ergens anders mijn games gekocht. De service is geweldig en het assortiment is altijd precies goed. Topwinkel!

rlanl 15-09-2014 In winkel gekocht
Leiden

Zowel via website als in de winkel (Leiden) zeer eenvoudig om aan je games te komen. Website lekker simpel, waardoor hij snel werkt.
Ter zake kundig personeel dat je ook kan adviseren over andere games op basis van je voorkeuren.

Klantgericht, als er iets niet goed is (wat me maar 1 keer is overkomen in vele jaren) wordt het meteen opgelost.

Assortiment
Ik hou van retro, speel spellen van 15 jaar geleden en niet ALLES is voorradig.
Maar best wel veel :)

Extra toelichting
Aardig persooneel, terzake kundig Snelle levering Goede communicatie tijdens het leveringsproces

DKingma 15-09-2014 In winkel gekocht
Gouda

Kan zowel online of in de winkel zelf (persoonlijk prefereer ik in de winkel zelf), en ze sturen een mailtje wanneer het spel is aangekomen, wat ik heel makkelijk vind.

Ze zijn daar altijd vriendelijk (de Goudse locatie ten minste) en ze kunnen vaak helpen, met zelfs advies voor wat ik anders zou kunnen doen (bv. mij erop wijzen dat ik goedkoper uit kan).

Assortiment
Veel games, maar dan ook echt veel. Als ze een game niet hebben, is die waarschijnlijk sowieso al moelijk te vinden, en soms hebben ze die dan toch.

Aanbeveling
Ze hebben veel games en ze kennen de waarde ervan. Daarbij kun je gemakkelijk games bestellen en ze hebben er veel. Reden genoeg lijkt me.

Extra toelichting
Het is een winkel die zijn producten goed kent. Daarom zijn ze er zelf heel zuinig op en zijn de prijzen, al soms hoog, redelijk goed, omdat de prijs meestal net zo hoog is als de game waard is. Een goede winkel.

Melline91 15-09-2014 Online gekocht

Makkelijk betalen met IDeal

Snelle levering, volgende dag binnen

Assortiment
groot assortiment, veel tweede hands.

Aanbeveling
Een van de betere gameshops en heel goedkoop.

Extra toelichting
Groot aanbod, goeie prijs, veel tweedehands artikelen, veel games die elders niet meer te krijgen zijn.

Henkert15 15-09-2014 Online gekocht

Makkelijk via internet te bestellen of bij een filiaal.

Alles op voorraad en zo niet zorgen ze wel dat ze het krijgen.

Assortiment
Veel game dingen. Ook merchendise en andere dingen zoals zelda monopoly etc.

Aanbeveling
Super tevreden over mijn eigen bestellingen en zou iedereen er heen verwijzen.

Extra toelichting
Ik zocht mario kart 8 limited edition en hij was letterlijk nergens meer te krijgen, tot ik op marktplaats een winkel vond die nedgame heete. Online besteld en twee dagen voor release de limited edition binnen! Daarna heb ik al mijn spellen die ik pre-order besteld bij nedgame. Ze hebben bijna alles op voorraad en altijd op dag van release binnen!

JdHaas 15-09-2014 Online gekocht

Het invullen gaat heel snel. Zelfs een 12-jarige kan dat doen. Zelf heb ik betaald met iDEAL. De homepage is erg duidelijk.

Zelf heb ik geen contact genomen met de service, maar de levertijd is erg snel.

Assortiment
Ze hebben een ruim assortiment, van games tot merchandise en strategy guides. Altijd de nieuwste games.

Aanbeveling
Online is de winkel snel met levering en vaak ook nog de goedkoopste ;)

Extra toelichting
Ik vind de levertijd snel. Ook kan ik snel door de winkel heen browsen er zitten geen adders onder het gras. Top winkel!

mrwhoopy 15-09-2014 Online gekocht

Snel en makkelijk je game bestellen?
Dan ben je bij Nedgame aan het juiste adres

Prima service, met vriendelijke medewerkers die je goed en rustig helpen met een probleem.

Assortiment
Uitstekende Assortiment alle spellen zijn altijd op vooraard en zelf Retro spellen hebben ze hier

Aanbeveling
Ik raad Iedereen aan bij Nedgame te shoppen.

M.VA. 15-09-2014 Online gekocht

Het was heel makkelijk om te bestellen, gewoon een account aanmaken, bestellen en de game was er (weekend niet meegerekend) binnen één dag.

Prima service, werd via email op de hoogte gehouden van mijn bestelling, die er binnen één dag was, super snel dus.

Assortiment
Het assortiment is heel uigebreid, je kan er echt alles vinden en ook voor betere prijzen dan andere online game shops.

Aanbeveling
Ik zou hem zeker aanbevelen! Goede snelle service en een top assortiment. 10/10 dus.

Extra toelichting
Ik heb vorige week voor het eerst een bestelling gedaan bij Nedgame en ben super tevreden! De prijzen zijn top vergeleken bij andere winkels en de service is goed en snel. Als ik in de toekomst nog een nieuwe game nodig heb, dan ga ik zeker opnieuw bij Nedgame bestellen! Ordernummer: 20072320

lisawe 15-09-2014 Online gekocht

Website goed te navigeren en bevat duidelijke informatie over producten. Bestelprocedure is duidelijk en to the point.

zelfs per email wordt je snel en compleet geholpen. tot nu toe altijd binnen 1 dag vragen opgelost. klantenservice helpt professioneel met diverse problemen.
levering van producten wordt snel en netjes gedaan voor scherpe prijzen.

Assortiment
Veel keuzes, bieden speciale edities aan die moeilijk te krijgen zijn. Veel producten zijn hier goedkoper dan bij andere aanbieders in dezelfde branche. Daarnaast zijn er vaak scherpe acties.

Aanbeveling
Iedereen die iets zoekt gerelateerd aan games (consoles, games, figures, etc.) zou ik aanbevelen om een kijkje te nemen bij deze winkel.

Extra toelichting
Dankzij de scherpe prijzen & acties, de goede klantenservice, snelle levering en breed aanbod is Nedgame mijn lievelingswinkel als het gaat om games en toebehoren. ordernummer: 20062018

Fratriarch 15-09-2014 Online gekocht

Ik kon de knuppel thuis laten bezorgen, of in de winkel ophalen. Bij in de winkel ophalen kwam er het voordeel bij dat ik ter plaatse af kon rekenen, nadat ik hem geïnspecteerd had op eventuele productiefouten.
Ze geven je, als je het in de winkel laat bezorgen, ruim de tijd om langs te komen. Hierdoor heb ik echt vertrouwen in merch bij deze winkel bestellen gekregen.
Het enige probleem was de bezorgtijd: Pas na 2 weken lag de knuppel in de winkel van mijn keuze. Bij een thuisbezorgd product was dit binnen 3 dagen.

Assortiment
Nedgame lijkt de enige winkel in Nederland te zijn die tegen redelijke prijzen merchandise importeert. Mijn vriendin heeft een blik Bonk! Atomic punch gekocht, en ik de atomizer knuppel. Beiden zijn zelfs in andere europese winkels op weinig plekken te vinden.

Extra toelichting
Het is zeker een goede winkel. Ik heb hier eerder tloz:oot gekocht voor een goede prijs, en nu durf ik ook te zeggen dat hun merch goed is, zowel qua assortiment als qua prijs. Als er nog meer tf2spullen zoals shirts en knuffels komen zal ik ze direct bestellen. ordernummer #20061266

Jejoa 15-09-2014 Online gekocht

Overzichtelijke, rustige maar helemaal in de sfeer van een gamer ingerichte site!

Ordernummer 20051562

Service is uitstekend! Je krijgt vaak emails met de laatste acties in je mail, niet alleen de acties maar ook een duidelijke uitleg erbij die je gelijk informatie geeft over hetgeen wat binnenkomt. Snelle en eerlijke service wordt er geboden, de bestellingen zijn altijd (indien aangegeven) binnen 1 dag geleverd, staat erbij dat het langer duurt, dan word ik vaak verrast dat deze al eerder binnen is.

Assortiment
Het assortiment wordt goed bijgehouden en is erg breed, alles wat een gamer wilt en nodig heeft, van games tot accessoires, tot merchandising die loopt tot shirts tot beeldjes. Ook nieuwe zowel retrogames te verkrijgen!

Aanbeveling
Nedgames heeft mij altijd een goede service verleent en zou deze zeer zeker aanraden bij vrienden, as a matter of fact, dat heb ik al gedaan! Deze shop krijgt een 10/10

Extra toelichting
Nedgames is een top winkel, goede service en fantastisch assortiment ook prijs kwaliteit verhouding is perfect, de limited edition voor het aangekochte spel was een habbekrats ten opzichte als sites zoals Bol.com. Op zoek naar een game? Kijk niet verder dan Nedgames.nl, ik kan me geheel voorstellen dat ze in de winkel net zo klantvriendelijk zijn als hun op en top website! Ordernummer 20051562

Zwetje 15-09-2014 Online gekocht

De site is duidelijk en overzichtelijk. Bij de zoek optie had ik mijn film ingevoerd en hij kwam direct op. Niets op aan te merken.

Assortiment
Heb één product gekocht. Verder niet veel door de site gekeken maar er stonden moderne items tussen dus dat geef ik dan een 8 :)

Aanbeveling
Goedkoop. Duidelijke site. Groot assortiment.

Extra toelichting
Heb niet veel aan te merken wat wel of niet goed is. 1 bestelling gedaan en dit is goed verlopen dus voor mij is de ervaring prima. De site is duidelijk en overzichtelijk. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. De betaling opties zijn van deze tijd dus dat is ook een plus punt. Sommige bedrijven die willen online geen paypal o.i.d. bijvoorbeeld gebruiken. Er staat bij hoelang de leverduur is / voorraadstatus en deze is in mijn ervaring uit die ene bestelling correct gebleken dus bij deze firma zal ik vaker terug komen.

Davey0180 15-09-2014 Online gekocht

Extra toelichting
Super service en netjes zoals beloofd de volgende dag binnen!

Lukasprince 15-09-2014 Online gekocht

Makkelijk te browsen, bestellen en betalen.

Zelfs toen mijn bestelling (wii fit U set) incompleet was, werdt het missende deel meteen naar mij toegestuurd.

Assortiment
Alles waar een gamer van kan dromen, hebben ze.

Aanbeveling
Goede prijzen en gebruiksgemak. Ook geweldige klantenservice en snelle bezorging.

Extra toelichting
Deze winkel heeft een goed assortiment, goede klantenservice en snelle bezorging. Ik kan geen enkel slecht iets over zeggen.

C.Harmsen 15-09-2014 Online gekocht

Makkelijk te bestellen en betalen via IDEal of andere betaalmogelijkheden

Niks te klagen altijd goed!

Geweldig

Extra toelichting
Éen van de fijnste online game winkels ze hebben een erg breed assortiment en zijn altijd up to date, ik was dan ook super blij dat ze als één van de eerste de limeted editions van Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha saphire ter beschikking hadden beide exemplaren direct besteld, geen verzend kosten of onnodig gedoe met achteraf betalen en ik kan nu al garanderen dat deze op release date keurig verpakt aangeleverd worden TOP! (#20071600)