Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobile-Harddisk.nl.

Op basis van 9 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Assortiment
  • Aanbeveling
    9.3

Aanbeveling

Gewoon snel en zeer persoonlijk

Extra toelichting

Levering was helaas zonder stuursteun, maar daar kon men niets aan doen. Maar na et stellen van een vraag een zeer directe en correcte opvilging

• Service-

Alles ging gemakkelijk

Assortiment

Deze webshop was 1 van de weinige die de beide artikelen die op mijn verlanglijst stonden verkocht en op voorraad hadden.

Ik ben dik tevreden.

Online gekocht

Overzichtelijke en duidelijke uitleg. Veel keus in verschillende prijsklassen.

Volgens opgaaf.

Assortiment

Veel keus in verschillende prijsklassen

Aanbeveling

Vertrouwd, snel en goede producten.

Extra toelichting

Duidelijke site. Voldoende keus in diverse prijsklassen. Keurig geleverd en goed verpakt.

• Service-
Online gekocht

Goede, doorzichtige webshop. Makkelijk te bestellen en te betalen.

Assortiment

We zochten naar HGST schijven, niet alle webwinkels bieden ze aan ... En vooral niet alle webwinkels hebben zo'n groot assortiment.

Aanbeveling

zeer goed webwinkel, betrouwbaar, snel en voordelig.

Extra toelichting

De zending een Hitachi harde schijf was de volgende dag hier (België) We waren zeer aangenaam verrast door de verpakking. Die was echt zeer goed. Veel plastiek, luchtbellen en verpakt in 2 stevige dozen. De schijf zelf was uitstekend. en dan de prijs.. Tja, we hebben bij Mobile_Harddisk.nl besteld omdat we ze nergens anders beterkoop konden vinden. Dus een vijf sterren webshop. Volgend e week nog enkele bestellingen plaatsen. Zeer aan te radenordeling

Online gekocht

Met gast account kunnen bestellen

op verzoek laatste firmware op mediaplayer gezet

Genoeg keuze

Aanbeveling

Bovenstaande drie beoordelingen lijken mij reden genoeg

Online gekocht

Duidelijke internet site daardoor makkelijke bestellen. Product was goed te traceren. <br/>Goede verpakking.

Op tijd geleverd zoals de website beloofd.

Assortiment

Voldoende in de webwinkel en op voorraad.

Aanbeveling

Goede prijsstelling en tijdige levering.

Extra toelichting

Zoals mijn beoordeling aangeeft ben ik erg tevreden over Mobile-Harddisk.nl.

Geen motivatie

Ik had een ventilator voor een NAS nodig, doch die was niet voorradig. Na een weekje plotseling een email "de ventilator is weer binnen" en dus direct besteld. De volgende dag kon ik 'm al inbouwen en alles werkt weer prima.

Aanbeveling

Gewoon een goede en betrouwbare webshop.

Extra toelichting

Ze leveren snel en de producten zijn van prima kwaliteit.

6,8
  • Service4,0
  • Aanbeveling7,0
Online gekocht

Vlotte bestel- en afrekeningsprocedure.

De leveringskosten (verzendservice PostNL) zijn te hoog voor een zending naar België. De enveloppenzending met een gewicht van 560 gram kostte bijna 6 EUR, wat 1/3 van de totale aankoopprijs van het gekochte product uitmaakt.

Assortiment

Gelijkaardig product online gevonden aan lagere of dezelfde prijs, maar ik had geen vertrouwen in de verkoopsite.

Aanbeveling

Indien de verzendingskosten voor lichte collies naar België , in het geval van aankopen kleiner dan 100 EUR, kunnen gedrukt worden, zeker een aanrader.

Extra toelichting

Zie mijn antwoorden op de detailvragen.

Online gekocht

Gewoon een email sturen met je vraag en hierop ook een snel, behulpzaam en begrijpelijk antwoord!

Snelle service en de klantwens staat voorop. <br/>Bij de reparatie van mijn NAS, mocht ik het opsturen naar hun antwoordnummer.

Aanbeveling

Jammer dat ik niet eerder van deze winkel gehoord heb.

Extra toelichting

Mijn NAS bij een andere winkel gekocht, maar toen ik er een probleem mee kreeg, hoorde ik via een kennis van mobile-harddisk Zij losten het uitstekend voor mij op!

Online gekocht

Heel duidelijke website, makkelijk te lezen en te navigeren

Kreeg na de instalatie een error van de schijf. Deze is meteen omgeruild door <br/>Mobile-Harddisk

Assortiment

Ruime keuze uit veel merken en volumes

De Service, bestelling, betaling en <br/>uitleg

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden over de bestelling, de prijs en de levering. Het ging om 3 x Red 3TB WD30EFRX voor mijn Qnap Nas TS-439. Deze draaide van af 2009 op 4x 1 TB WD Black 24/7 x 5 jaar. Heb nooit problemen gehad met de WD Black 1 TB. Dus nu uitbreiden naar maximum 16 TB, maar koos i.v.m. de kosten en betrouwbaarheid voor WD 3TB Red. De 1e WD Red kocht ik bij een andere grote winkel keten met rode Naam, maar had een probleem met de andere 3 schijven, die konden ze achteraf na te zijn besteld en betaald niet leveren. Ik denk mede doordat er grote vraag is naar Red 3TB WD30EFRX. Na alles geïnstalleerd te hebben wederom in Raid 5, draait mijn Nas weer als een zonnetje met een veel grotere volume opslag. Ik ben zeer tevreden over Mobile-Harddisk en niet alleen de prijs.

Online gekocht

Duidelijke uitleg + goede keus van hardware (geen standaard shit)

Goed gebruik van het internet-medium. <br/>Komt voor de klant transparant over.

Assortiment

Doordat zij iets in de verkoop hadden (inplaats van het zwarte gebeuren), heb ik deze keus kunnen maken. <br/>Voldeed precies aan mijn behoefte.

Aanbeveling

Afhankelijk van wat die "iemand anders" zoekt.

Extra toelichting

1.Snelle levering. 2.Snel eMail bevestiging. 3. Goede track &amp; trace .

Online gekocht

Duidelijke webwinkel, goed forum en alle informatie snel beschikbaar.

Op iedere mail wordt snel gereageerd en de informatie is helder en begrijpelijk. Ook voor een leek.

Assortiment

Voor alles wat met opslag, netwerken te maken heeft heb je geen ander adres nodig

Aanbeveling

Een winkel die je kwaliteit levert en perfecte service geeft. Wat heb je nog meer nodig?

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Assortiment

Goede keuze en omschrijving van het product

Aanbeveling

Zeer uitgebreide product info en de mensen hebben kennis van zaken

Online gekocht

Snel besteld en geleverd!

Keurig verpakt en per mail bevestigd.

Prima

Aanbeveling

Snelheid en ze weten waar ze het over hebben.

Extra toelichting

Een winkel zonder al te veel poespas!

• Assortiment7,0

Assortiment

Beperkt zich tot HD en aanverwante artikelen.

Extra toelichting

zeer snelle levering, levering te tracen en je wordt via Email geinformeerd. Prijs / kwaliteit verhouding is goed

Online gekocht

Een voor mij duidelijke website met duidelijke informatie. Hetgeen ik zocht was eenvoudig te vinden, zonder allerlei overbodige info te geven. Betalen was geen enkel probleem, bij zelf halen kan er direct afgerekend worden.

Ik heb de service als uitstekend ervaren. Op de website is een direct chat mogelijk waarvan ik gebruik heb gemaakt om wat meer informatie te krijgen en om het product wat ik zocht meer op mijn wensen af te stemmen. Ik ben uitstekend en vakkundig geholpen

Assortiment

Het assortiment is in mijn ogen ruim voldoende. Er is dus keuze genoeg.

Aanbeveling

Gezien de website en de wijze waarop ik ben geholpen, zowel via de chat als bij het ophalen van mijn bestelde product, waarbij ik uitstekend ben geholpen, zal ik zeer zeker deze winkel bij andere aanraden

Extra toelichting

Zoals aangegeven, de service heb ik als bijzonder goed ervaren alsmede de hulpvaardigheid bij het kiezen van het juiste product, een product wat in diverse opzichten bij mijn wensen past. Er werd niet gepushed om een ander duurder product aan te schaffen,maar er werd open en eerlijk geadviseerd en gevraagd naar wat ik met het product wilde gaan doen, nu en voor de nabije toekomst.

Online gekocht

Verschil tussen merken schijven niet duidelijk. Verder duidelijke info.

Zowel vooraf als tijdens bestellen snel en vakkundig advies.

Extra toelichting

Zeer goede service en advies. Schijven worden ingebouwd.

Online gekocht

Goede website, snel vinden wat je zoekt

Enkele jaren geleden een product gekocht en nu, uiteraard buiten garantie, support vraag. Deze wordt uiterst correct en snel afgehandeld met een degelijk voorstel om het op te lossen.

Aanbeveling

Altijd goede ervaringen mee gehad.

Extra toelichting

Goede prijzen, zeer goede service, veel kennis van zaken en snel geholpen. Bij een defect apparaat ruim buiten de garantie wordt ik alsnog met zeer goede raad bijgestaan. Meedenken met de klant op meerdere fronten.

Online gekocht

Het online bestellen en betalen ging zonder problemen, zoals het hoort.

Op vrijdagavond laat besteld: maandag bericht van levering op dinsdag, met opmerking dat levering via Post.nl gevolgd kon worden. Dinsdag keurig binnen de aangegeven tijd afgeleverd.

Assortiment

Ik heb niet gekeken naar het assortiment; ik wilde slechts dit ene artikel. Ik heb het nergens goedkoper aangetroffen, wel duurder.

Aanbeveling

De hele procedure is perfect verlopen, dus ik zal deze winkel zeker aan vrienden én oud-collega IT'ers aanbevelen.

Extra toelichting

De bestelprocedure en de afwikkeling daarvan zijn geheel gegaan zoals een online bestelling altijd zou moeten gaan. Perfect!

bestelling eenvoudig te plaatsen, binnen 24 geleverd

gratis HDD ingebouwd

Aanbeveling

snel, goede service en voordelig - een aanrader

Extra toelichting

snel, goede service en voordelig - ik ben heel tevreden

Online gekocht

Makkelijk juiste type te vinden

Gehoord dat harddisk van verschillende merken uitwisselbaar zijn. Bij navraag mobile-hardisk.nl blijkt er verschil in dikte. <br/>Goede communicatie in bevestiging order, verzending volg systeem en feedback. <br/>Snelle levering, volgende dag al geleverd !!

Assortiment

Juiste type met juiste opslagruimte is voorradig.

Aanbeveling

Goed advies, veel keuze, prijs origineel ver onder andere aanbieders

Extra toelichting

Prijs, snelheid levering en telefonisch direct bereikbaar bij vragen juiste type.

• Assortiment7,0

Extra toelichting

Teen 1e ze hadden de schijf die ik wilde hebben op voorraad en die vindt je niet zomaar ik had em de andere dag in huis kortom ze doen wat ze beloven

Online gekocht

Bestelprocedure is erg eenvoudig. Levering binnen 24 uur en goed verpakt.

Aanbeveling

Absoluut. Tweemaal een NAS besteld en tweemaal zeer tevreden.

Extra toelichting

Bestelprocedure is erg eenvoudig. Levering binnen 24 uur en goed verpakt. Snelle levering en goede communicatie over de voortgang van het bestel/leveringsproces. Je vindt precies wat je nodig hebt als het gaat om harde schijven, NAS, mediaplayers, etc. Tweemaal een NAS besteld en tweemaal zeer tevreden.

Extra toelichting

Goede website, snelle reactie en snelle levering. Ik ben tevreden. Fijn dat je van elke stap in de levering op de hoogte wordt gesteld.

In winkel gekocht
Haarlem, Waarderpolder

Goed bereikbaar, fysiek telefonisch en email

Zeer behulpzaam met raad en daad. Nemen zeer veel tijd om gebruik uit te leggen en bij eventuele miskoop direct geholpen zonder nonsens.

Assortiment

Kleine receptie maar groot assortiment, ook online

Aanbeveling

Dit is de zaak waar je moet wezen voor advies vriendelijkheid en deskundigheid

Extra toelichting

Service en vriendelijkheid is top!

• Aanbeveling-
Online gekocht

Alles staat goed en duidelijk op de site. Daarbij is de chat functie geweldig makkelijk.

De chat functie heeft mij geholpen om een juiste keus te maken.

Assortiment

Alle soorten en maten zijn te vinden.

Extra toelichting

Wel op het gebied van informatie voorziening. Chat functie en ze zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

Online gekocht

De website is duidelijk en bestellen gaat gemakkelijk

Binnen 24 uur geleverd

Ik was specifiek op zoek naar 1 product, kon dit snel vinden

Extra toelichting

Tot nu toe had ik geen ervaring met deze winkel, de eerste bestelling is prima verlopen.

Online gekocht

Door de voorselectie van de HD met daarbij de prijs is een keuze makkelijk te maken.

Bij elke fase van je bestelling krijg je bericht, dat geeft je een goed gevoel dat ze echt alle aandacht aan jouw order geven. En het inbouwen en installeren is perfect.

Assortiment

De producten die populair zijn hebben ze gewoon op voorraad. Ik had nog twijfel en een kennis rade dit product af, Mobile-Harddisk nam alle twijfel weg omdat het product ook niet op voorraad was.

Aanbeveling

6 jaar geleden ook een product gekocht dat net buiten de garantie defect raakte. Geen probleem, even gewacht en gefixt. Bij de nieuwe aankoop stonden ze weer als één van de voordeligste in de vergelijker dus geen twijfel en direct besteld. Ook dit keer weer helemaal TOP.

Extra toelichting

Het zijn online prijzen maar door de informatie verstrekking weet je gewoon dat het goed gaat komen. Uiteindelijk geeft je wel veel geld uit handen en dan maar hopen. Die twijfel is snel weg en de volgende dag keurig afgeleverd.

Aanbeveling

Bestelling en levering verloopt vlot en snel. ook worden updates gestuurd over bestelling en levering. Prima service dus.

Online gekocht

Navigatie van de website is uitstekend. De product omschrijvingen zijn uitvoerig en de bestel procedure zeer eenvoudig. Door de email rapportering wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Zeer snelle levering zonder verzendkosten. De extra, gratis, inbouw service is een toegevoegde waarde.

Assortiment

Vergeleken met soortgelijke web winkels valt deze website op door een ruim assortiment en concurrerende prijzen.

Aanbeveling

Door de uiterst positieve ervaring met deze organisatie zou ik iedereen aanbevelen om via hun webshop of hun fysieke winkel producten aan te schaffen.

Extra toelichting

Overzichtelijke webshop, breed assortiment, concurrerende prijzen, goede service en een snelle levering. Zo als het hoort!

Online gekocht

Aankoop was makkelijk te doen.

Aantal vragen via de chat gedaan. Snel contact en een goede uitleg. Ook na de aankoop nog een vraag gesteld en deze ook correct beantwoord gekregen

Assortiment

Er was binnen mijn vraag genoeg aanbod

Aanbeveling

Hele goede ervaring. Achteraf bleek dat de verzendkosten binnen Nederland gratis waren. Heb het bedrag keurig teruggestort gekregen.

Extra toelichting

Het was mijn eerste ervaring met Mobile-Harddisk. Maar ben uiterst tevreden vanaf het moment van de belangstelling voor het gekochte artikel tot en met heden. Heb na de aankoop nog vragen gesteld over de werking van het apparaat. Duidelijke uitleg ontvangen

Online gekocht

Bestellen met webform ging wel ok, maar betaling via Ideal liep stuk. Heb daardoor pas een dag later de bestelling kunnen doen.

Binnnen de afgesproken termijn geleverd. Doen zaken met PostNL die zegt een handtekening nodig te hebben, maar de buren hebben niet hoeven te tekenen. Bezorger heeft zelf een fake handtekening gezet!!!! <br/>Inbouw van harddrives voor NAS was gratis =&gt; netjes uitgevoerd.

Synology DS214 nieuw product, meteen leverbaar: OK

Extra toelichting

- interface naar derden kan beter: Ideal, PostNL + nieuw product, snelle levering + goed verpakt + gratis service (inbouw HD's) goed uitgevoerd + product werkt prima + prijsstelling is OK

Online gekocht

Synology DS713+ besteld incl. 2 harde schijven en gebruik gemaakt van de gratis inbouw service. Thuis aangesloten en alles werkte perfect. Heel tevreden.

Aanbeveling

Snelle levering en goede service wat betreft de gratis inbouw service die verleend wordt.

Online gekocht

Heldere website. Met ideal makkelijk te betalen

Prima. Hd werd gratis ingebouwd. Binnen 24 uur geleverd.

Assortiment

Ze hadden de nas die ik zocht

Online gekocht

Niets op aan kunnen merken. Duidelijke website.

Harddisk werden zelfs gratis ingebouwd.

Assortiment

Wat ik wilde hebben hadden ze allemaal

Online gekocht

Oplossingen die uit meerdere producten bestaan zoals NAS leveren ze werkend.

Service gebruikt bij advisering, technische vragen na koop en bij defect product. Was altijd goed! <br/>(TIP: RMA formulier elektronisch invulbaar maken)

Assortiment

Eigenlijk klopt de naam niet met het aanbod. Naast alles op schijfgebied leveren ze ook camera's en andere producten. Al drie keer iets gezocht en uiteindelijk bij hun gekocht.

Aanbeveling

Er zijn veel webshops die wel verkopen maar geen goede service hebben en expertise m.b.t. advisering of oplossing van problemen.

Extra toelichting

Motivering al per punt gedaan. Ik heb in het verleden eerder een Synology NAS gekocht en nu weer. Tot nu toe zeer positieve ervaring.

In winkel gekocht
Haarlem

even bellen en ze leggen het product voor je klaar, een email en ophalen maar, beter kan niet

voor de vervanging van mijn dune zijn we samen met de verkoper ca een week bezig geweest, omruilen absoluut geen probleem en mijn popcorn draait als een zonnetje, hulde aan de service

Assortiment

website kan beter aangepast worden ivm voorraad artikelen, maar een telefoontje is net zo makkelijk

Aanbeveling

goede service, bereikbaarheid, gratis parkeren voor de deur, klantvriendelijkheid en ga zo maar door

Extra toelichting

goede service en prettige bediening

duidelijke website

perfecte service, bestelling vaak de volgende dag in huis. ook de aftersales is prima

Assortiment

door de duidelijke site, hoe je niet lang te zoeken, ook duidelijk of iets op voorraad is.

echt een aanrader !!

Extra toelichting

Vaak met tevredenheid iets gekocht bij hun, als ik iets nodig heb, dan kijk ik eerst op hun site. volgend product wordt een NAS server

Extra toelichting

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Netjes in overdoos verpakt met track en trace.

Extra toelichting

Bij deze winkel een NAS synology 213+ gekocht als vervanging van een desktop pc in de meterkast, ja u leest het goed. Deze winkel heeft mijn bijna talloze emails altijd netjes en correct beantwoord met de vele vragen die ik er over had gezien ik een leek ben binnen de NAS gebieden. De service is ook perfect te noemen. Na de bestelling hebben ze in de NAS netjes de gevraagde harddisks ingebouwd, volledig geconfigureerd zoals ik het heb aangegeven in de bestelling, de firmware geupdate en nog voor 5uur opgestuurd zodat ik het de volgende dag had. En zoals aangegeven heeft de NAS me nog geen enkele keer teleurgesteld en ben ik echt waar 100% tevreden over de winkel, bestelling, hun tijd en natuurlijk de NAS !

• Website8,0
  • Bereikbaarheid-

Extra toelichting

Volgens de eigen website moet je - om een artikel de volgende ochtend in huis te kunnen hebben - het voor 17 uur bestellen, en als er iets moet worden ingebouwd, moet het voor 15 uur. Ik bestelde mijn apparaat, waarin een harddisk moest worden ingebouwd, even na 17 uur, dus ruim na de vereiste 15 uur. Tot mijn verbazing kreeg ik nog geen 45 minuten later een mail dat het verzonden was, en de volgende avond stond de bezorger ermee op de stoep. Het artikel was goed verpakt en alles werkte probleemloos. De prijs bleek erg scherp; ik had het eerst bij een andere internetwinkel (grote bekende, waarvan ik de naam niet noem) besteld waar het duurder was en waar ik na 4 dagen de bestelling had geannuleerd omdat het nog steeds niet geleverd was. Over de aftersales kan ik niets zeggen; die heb ik niet nodig gehad.

Extra toelichting

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben. Eerst een Y-cam besteld welke niet aan mijn verwachtingen voldeed. Terug sturen was geen enkel probleem, reactie per mail binnen een uur. Daarna een twee Y-Cam besteld. Beide binnen 24 uren geleverd.

Extra toelichting

Snel, Efficiënt, Communicatief zeer goed bezig. Levering goed, compleet en snel. Compleet assortiment. Voor eenvoudige gebruiker tot meer eisende professional, iedereen kan hier snel en goed slagen voor zijn/haar aanschaf.

• Bereikbaarheid8,0
  • After sales8,0

Extra toelichting

Zeer snelle levering! De website kan duidelijker. Geen contact hoeven hebben met after sales. Ka niet oordelen over bereikbaarheid.

Extra toelichting

Ik ben onder de indruk van de snelle service. Van bestellen tot afleveren en dat binnen 24 uur. Daarbij wordt je voortdurend per e-mail op de hoogte gehouden hoe de vorderingen met je bestelling verlopen. Bewonderenswaardig.

Extra toelichting

Mobile-Harddisk.nl is snel, goed en terzake deskundig. De prijsstelling is scherp prijsstelling. Het bedrijf heeft een goede aftersales en telefonische support

• Bereikbaarheid9,0
  • Bestelling en levering9,0

Extra toelichting

Op woensdag 23/01/2013 NAS DS213 met WD NAS Red 3TB harde schijf en switch Netgear besteld. Na bestelling nog mailtje met orderbevestiging. Gekozen voor betaalmethode 'vooruitbetaling' (woon in België). Betaling op 24/01/2013 uitgevoerd en vrijdag 25/01/2013 in de vooravond kon het order reeds verzonden worden. Ook gekozen voor inbouwservice. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verschillende statuswijzigingen. Tevens track&amp;trace code meegekregen. Verzending Pakket kunnen volgen via track&amp;trace en op maandag 28/01/2013 zat pakket in afleverroute (dus verwachtte ik dat het ging geleverd worde). Op het leveringsadres was er gans de dag iemand thuis, maar niemand van TNT gezien. Op site stond 's avonds dat "de zending niet is afgeleverd, contact met geadresseerde". Volgende dag in de voormiddag 29/01/2013 pakket afgeleverd. NAS was goed verpakt en netgear switch ook. Er zat opvullend materiaal in de doos. Harde schijf was meteen ingebouwd dus kon ik gelijk van start gaan. Misschien klein puntje : verzendkosten (15,00 euro) naar België vind ik persoonlijk aan de hoge kant, maar soit. Reputatie van winkel en shopreviews en gratis inbouwservice hebben mij over de streep getrokken. Kortom, heel tevreden klant.

• Bereikbaarheid-
  • After sales9,0

Extra toelichting

Het team van Mobile-Harddisk is zeer ter zake kundig, wat ook blijkt uit hun feedback op oa het forum Synology. Altijd zeer snelle feedback, zowel op mail als via telefoon

• Website8,0
  • Bestelling en levering9,0

Extra toelichting

Omdat ik meerdere exemplaren van hetzelfde product nodig had, heb ik even contact opgenomen via de aangeboden chat functie of ze ook echt genoeg voorraad hadden. Dit was het geval. Ik heb direct hierna mijn bestelling geplaatst. Al na een half uur kreeg ik de melding dat het pakket klaar stond om aan Postnl meegegeven te worden. De volgende dag heb ik de producten in goede staat ontvangen.

• Bereikbaarheid9,0

Extra toelichting

Snelle en perfecte levering. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. En wat een after sales! Hier kunnen veel bedrijven nog een puntje aan zuigen. De meebestelde harddisk was niet meer leverbaar en er werd na telefonisch overleg een vervangend type geleverd die nog goedkoper was ook. Het verschil bedrag werd dezelfde dag al weer teruggeboekt op mijn rekening. Klasse!