Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Klein.

Klein stelt zich voor

Klein, alles gratis bij u thuisbezorgd. Maar dat is nog niet alles! Klein is de specialist als het gaat om al uw electronica aankopen. Wij garanderen u altijd de grootste keuze, een laagste prijs garantie en een zorgeloze service. Er is altijd wel een ECHTE winkel bij u in de buurt. Bent u toch niet tevreden met uw aankoop. Retourneren is gratis en daarnaast: 30 dagen, niet goed geld terug! Klein, Klein in prijs, groot in service!

Op basis van 697 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Aanbeveling
    8.5

Barendrecht, Middenbaan

Geen motivatie

TV aangeschaft, werd geleverd op de afgesproken datum. Direct informatie gekregen over ons tv-abonnement, deze was minder geschikt voor onze nieuwe tv. Informatie ontvangen over kabels ivm. onze zonen wat betreft PS.

Aanbeveling

We hebben prettig onze aankoop gedaan. Er is gebeurd wat er was beloofd. Daar kan je trots op zijn! Tegenwoordig komt dit niet zó vaak meer voor, jammer genoeg.

Extra toelichting

Ik hou er zelf van mijn keuze min of meer al te hebben gemaakt en dan pas tot overleg over te gaan met winkelpersoneel. Daar heb ik de gelegenheid voor gehad en werd, toen ik er zelf om vroeg, gewoon goed geholpen. Bovendien werd er niets "aangesmeerd".

• Gemak4,0
  • Service1,0
  • Aanbeveling1,0
Vlaardingen

Tijdens het afrekenen van de gekozen TV, probeert de verkoper nog allerlei onrelevante zaken te verkopen. Ziggobox, energierekening omlaag. Erg onprettig

Het gekozen toestel moest uit een ander filiaal komen. Duurt bijna 2 weken. Alle excuses voor de vertraging. Wordt er een nieuwe tv beloofd (mag ook wel voor €1000,--), krijg ik een schadetv uit België. Klein, schaam je diep

Aanbeveling

Ik zou Foto Klein bij iedereen afraden. Wat een respectloze, onsympathieke en gewentsloze snotneuzen staan daar achter de balie. Alleen maar voor hun eigen haggie bezig en de klant zoveel mogelijk geld kloppen en in de maling nemen.

Extra toelichting

Respectloze horken zijn het.

Beste Kostervl, Heel vervelend dat je je winkelervaring bij Klein als "erg onprettig" hebt ervaren. Ook willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden van het voorval met de schade tv. Wij beschikken over je contactgegevens en zouden graag contact met je op willen nemen om tot een gepaste en correcte oplossing te komen hiervoor. Met vriendelijke groet, Het Klein Team

spijkenisse

lekker dicht bij en goede service

goede deskundig advies

goed

nogmaals deskundig personeel

Extra toelichting

goed deskundig personeel en goede service en het gebakvan de thuis breng en instalatiesevice

• Service-
Online gekocht

goede website alles makkelijk te vinden

Assortiment

prijzen zijn heeel goed en gratis verzending

redelijke prijzen

zijn er niet

In winkel gekocht
bij klein filiaal in den bosch opzuid

zeer handig en heel makkelijk zo een winkel <br/>bij je in de buurt

zeer goed

Assortiment

er is voldoende assortiment in de winkel

in heel goede mate

Extra toelichting

ik vind winkel heel goed en het personeel helpt je zeer goed en deskundig

Utrecht

Ik ben al een paar keer bij Klein in Utrecht geweest voor accessoires voor mijn spiegelreflexcamera en het is zo fijn dat je in de garage ernaast kunt parkeren. Als je er iets koopt kun je vrij parkeren.

Vorige week heb ik een Canon Eos 760D Body gekocht. Ik wilde eigenlijk een ander type maar de aardige verkoper attendeerde mij op deze camera.Legde precies uit wat de verschillen zijn. <br/>Hier ben ik heel blij mee.Ben de afgelopen week nog even terug geweest voor uitleg over de werking van de wifi functie en weet nu wat ik moet doen.

Assortiment

Assortiment is zeer ruim. Helaas nog geen reserveaccu voor mijn nieuwe camera maar deze is in bestelling. Eigenlijk ook een goede tip van de medewerker om eerst de camera uit te proberen en dan pas en reserveaccu aan te schaffen

Aanbeveling

Vriendelijke ,deskundige mensen daar bij Klein. Ik kom zeker terug.

Extra toelichting

Dat heb ik bij bovenstaande al gedaan

Duidelijke en fijne website

Als je belt word je direct geholpen

Genoeg

Eindhoven

Geen motivatie

Ik heb het artikel in de winkel gekocht en dit artikel was nog beter en beter toegerust voor het doel wat ik er mee voor ogen had. Dus het advies was voor mij heel waardevol en zo ook de aanschaf.

Assortiment

De prijs is zeer concurrerend en wel de laagste in de markt. De uitleg die door de medewerker gegevn werd was van zeer hoog niveau

Aanbeveling

Ik heb reeds een zeer goede vriend op "Klein" attent gemaakt en hij heeft er ook reeds een product aangeschaft.

Extra toelichting

Bereikbaarheid, overzichtelijkheid, de wijze waarop men mij geholpen heeft, geen moeite was teveel, uitgebreide uitleg over het apparaat. De uitgebreide garantieregeling en het feit dat de apparatuur ook nog twee maanden verzekerd is tegen verlies en diefstal. De firma "Klein" is groot in dienstverlening en service

• Service7,0
Online gekocht

Duidelijke website werkt erg prettig

Wilde de dag erna laten bezorgen maar men wist niet zeker of dat zou lukken. Daarom op dezelfde dag gedaan, koerier komt na 4 uur, kan niet een half uur van te voren opgebeld, daarom tot half 9 moeten wachten, dat kan beter !

Ruim assortiment !

Aanbeveling

Goede winkel met scherpe prijzen

Extra toelichting

Webshop is heel goed, scherpe prijzen. Alleen koeriers dienst zou klantvriendelijker kunnen !

Online gekocht

Website wijst zich vanzelf.

Snelle correcte levering.

Aanbeveling

Ik zou Klein niet op voorhand afwijzen.

Extra toelichting

Mijn eerste besteling bij Klein. Ging vlekkeloss. Weinig op te merken en prijstechnisch heel interessant.

Klein xl in Eindhoven

Extra toelichting

Fijne winkel, zijn er goed geholpen. Er werd echt de tijd voor ons genomen omdat we nog niet wisten wat we precies zochten en dat is ons heel goed bevallen. Tevens zijn we direct in de winkel overgestapt van energieleverancier omdat we daar enkele voordelen bij hadden.

's-Hertogenbosch

Veel winkels goed verspreid over Nederland. Dichtstbijzijnde locatie, 9km van mijn huis: ideaal!

In de winkel wordt je goed geholpen en geadviseerd.

Assortiment

Het assortiment is groot genoeg voor mij als beginnend fotograaf, maar ze hebben niet alles voor de professionele fotograaf. Daarnaast is het assortiment van de andere electronica niet erg groot.

Aanbeveling

Erg klant vriendelijk en behulpzaam. Een eerlijke winkel kun je iedereen aanbevelen.

Extra toelichting

Het personeel is erg behulpzaam, ze nemen de tijd om je een product te verkopen en zijn daarbij absoluut niet opdringerig. Daarnaast hebben ze eerlijke prijzen. Het assortiment is groot genoeg voor mensen met een klein budget tot gevorderde fotograven. Op locatie hebben ze ook van alles op voorraad. Aan de kassa krijg je ook altijd een leuk extraatje. Ik kreeg 25 gratis afdrukken, een gratis schoonmaakbeurt en een gratis workshop.

Online gekocht

Alles is duidelijk weergegeven op de site, echter zat er een verschil in de aanbieding en de te moeten betalen prijs. Dit was een dag later echter wel bijgewerkt.

Prima service. Zelfs persoonlijk contact met me opgenomen om te vragen wanneer de levering mij het beste uit kwam.

Assortiment

Hier valt zeker niets negatiefs over op te merken. Moet er verder heel eerlijk in zijn dat mijn deskundigheid hier ook niet ligt.

Aanbeveling

Het contact was uitstekend en de prijs was ook prima te doen.

Extra toelichting

Alles wat je van een (web)shop verwacht, geen gedoe en zelfs een persoonlijke benadering (iets wat altijd gewaardeerd kan worden).

Online gekocht

Snel en overzichtelijke website.

Echt supersnel in huis.

Assortiment

Voor wat ik gezien heb, volop keus.

Aanbeveling

Vanwege de prijs, gemak en snelle service zou ik deze winkel absoluut aanbevelen.

Extra toelichting

Goedkoop, merken, service, vlotte bezorging, nette verpakkingsmaterialen en het contact over het bestelde produkt was erg goed.

online bestellen. Simpel en duidelijk

Heb ik eigenlijk geen oordeel over omdat ik er geen gebruik van hoefde te maken.

Assortiment

Mijn gewenste artikel zat er bij.

Aanbeveling

Geen toestanden. Bestellen en leveren.

Extra toelichting

Deze winkel heeft gedaan wat verwacht werd. Niks meer, niks minder. Prima.

Winkelcentrum de Struytse Hoeck te Hellevoetsluis

Geen motivatie

De medewerker nam zelf initiatief om mijn abonnement bij Ziggo te bekijken om te zien of ik recht had op bepaalde acties. Hij heeft het zo geregeld dat ik uiteindelijk van kortingsacties kon profiteren en geld bespaar. En vriendelijk.

Assortiment

Prijs voor pasfoto maken vrij hoog maar de extra service hierbij is wel voordelig. Garantie en een waardebon om foto's af te drukken.

Aanbeveling

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en medewerker levert extra service uit zich zelf door te kijken of ik van acties kon profiteren bij Ziggo.

Extra toelichting

Ik vind het goed dat ze namens Ziggo abonnementen kunnen inzien en kunnen aanpassen tot een bepaalde mate. Ik vond het uitstekend dat zonder het te vragen de medewerker ging kijken of ik van korting acties kon profiteren. Uiteindelijk heeft dit mij veel voordeel opgeleverd. Ik vind de prijs-kwaliteit redelijk want hoewel je veel betaalt voor de pasfoto krijg je leuke extra's erbij zoals garantie en waardebon.

Barendracht

Mooir winkel in Barendracht

Goed advies gekregen over camera keuze

Goede service, veel kennis over verschillen van de Canon Body's

Online gekocht

overzichtelijke site. logisch afhandeling winkelwagen

goede communicatie m.b.t. verwerking order en levering

Assortiment

goed. je kunt niet alles hebben

Aanbeveling

Gezien mijn ervaring en andere reviews is het een betrouwbare leverancier.

Extra toelichting

snelle levering voor een scherpe prijs

Website werkt goed.

Als je belt wordt je goed te woord gestaan.

Extra toelichting

Heel ander niveau dan Mediamarkt, BCC of dat soort winkels. Meer deskundigheid en minder de neiging veel te dure accessoires als extra te aan te smeren (bv. hele dure kabels)

Walburg, Zwijndrecht

Geen motivatie

Goed geholpen door de verkoper. Ik kwam eigenlijk voorlopig alleen voor wat uitleg, maar met de hulp van de verkoper ben ik meteen tot de aankoop overgegaan.

Assortiment

Goede assortiment. Ik had eerst de site bekeken en zag dat niet alle winkels dezelfde goederen in voorraad hadden. Op goed geluk naar winkel in Zwijndrecht gegaan, waar ze gelukkig meteen de tablet konden leveren.

Aanbeveling

Zal dit filiaal zeker aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting

In eerste instantie ging ik naar Foto Klein voor informatie over een Samsung Tab 4, maar de verkoper raadde mij de Asus aan. Ik heb de tablet nu zo'n 2 weken en totaal geen spijt van deze beslissing. Tablet is zeer gebruikers vriendelijk. Ik kon er zo mee aan de slag en ben er elke dag met plezier op bezig. Gelukkig heb ik naar de uitstekende, uitgebreide uitleg van de verkoper geluisterd.

Zwijndrecht

De website is overzichtelijk, met handige filters om je keuze sneller te kunnen vinden

Het personeel is uiterst vriendelijk, vakkundig en behulpzaam in het zoeken naar een juist product ( in mijn geval een geschikte cameratas )

Assortiment

De winkel is niet groot en kan daarom niet veel keuze hebben, maar op de website is de keus veel groter, toch kon ik in de winkel goed slagen.

Aanbeveling

Makkelijk bereikbaar en zeer klantvriendelijk

Extra toelichting

Op de website al een selectie gemaakt van wat voor soort tas ik wilde en in de winkel zag ik een merk staan die niet op de website stond, dat is vreemd, de tas is namelijk van zeer goede kwaliteit met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het merk is van Dörr, ik denk dat als de tas op de website zichtbaar zou zijn, deze veel meer verkocht zou worden.

winkelcentrum Bloemendaal

In een winkelcentrum te vinden en daarom makkelijk binnen te lopen. Altijd iemand vriendelijk achter de balie.

Ik was met 2 kinderen pasfoto's maken van 1 en 2 jaar en beide staan er meteen goed op. De man had geduld en straalde de rust uit die de kinderen nodig hadden om niet bang of tegen te gaan werken.

Assortiment

Doordat het een wat kleinere winkel is heeft hij ninder assorriment maar alles valt te bestellen of te leveren.

Aanbeveling

Voor alle argumenten hierboven.

Extra toelichting

Klein assortiment maar voldoende om te bekijken en van alles wel wat keuze. Mogelijkheid tot bestellen en leveren. Daarnaast kreeg ik een voucher om gratis foto's afbte laten drukken waar ik erg blij mee ben.

Geen motivatie

Goed en duidelijk in wat wel en wat niet kan.

Assortiment

Winkel is klein, veel nadruk op tv's ed

Aanbeveling

Goede service, maken tijd voor klant.

Extra toelichting

Zoals aangegeven winkel is (te) klein en oogt wat rommelig.

Papendrecht

Vriendelijk en goed geadviseerd

Ruime keuze

Aanbeveling

Vriendelijk personeel, snel en perfect geholpen en , geadviseerd in losse accesoires met korting !

Is niets op aan te merken inderdaad een dikke 9 waard

Alexandrium Rotterdam

Goed bereikbaar, bij alle andere winkels

Bij een willekeurig bezoek (pasfoto's voor mijn moeder) heeft een medewerker mijn abonnement bij Ziggo aangepast. Meer mb's en gratis HBO voor 6 maanden. En als klap op de vuurpijl: ook nog 6 maanden tientallen euro's korting. Hulde!

Klantvriendelijkheid helemaal top.

Extra toelichting

Ben blij verrast over de klantenservice. In de tijd van internetwinkels vind ik persoonlijk contact nog steeds de voorkeur hebben.

Numansdorp

Hele duidelijke website met veel informatie.

Alle vragen snel en goed beantwoord via de chat service. Daarnaast in de winkel ook nog eens goed geholpen.

Assortiment

Alle producten die ik nodig had + accessoires waren allemaal op voorraad aanwezig zodat ik in één keer klaar was!

Aanbeveling

Ik ben heel goed geholpen en had mijn camera voor een goede prijs. Heb eerst vergeleken op het internet, en Foto Klein was ook nog eens één van de goedkoopste met een hele goede service!

Extra toelichting

Ik ben heel blij dat al mijn vragen geduldig werden beantwoord en de medewerker met mij mee dacht.

• Service7,0
Oud-Beijerland

Duidelijke website en verwijzing naar de locatie waar gewenste product op voorraad is. Vervolgens is het reserveren en afhalen is prima geregeld.

Kennis van zaken en gemotiveerd personeel

Assortiment

Heel veel keus en duidelijke beschrijving van de producten

Aanbeveling

Ik koop al jaren bij foto Klein en heb zeker geen aanleiding hiermee te stoppen

Extra toelichting

Prettige medewerker, correct en snel geholpen, prima

Rotterdam

Vanuit Amsterdam naar Rotterdam voor een Led TV is niet handig.

Perfecte service snel bezorgd en goede after sales

Assortiment

Genoeg keuze en deskundige hulp

Aanbeveling

Zeer goed. Advies om een winkel te openen in de buurt van Amsterdam

Extra toelichting

Service perfect! Deskundig advies en prettige bediening

Online gekocht

Duidelijke website met goede informatie over verzendkosten, levertijden etc.

Snelle levering en na bestelling direct duidelijke bevestiging per mail en informatie over de verwachte bezorgtijden etc.

Aanbeveling

Goede service en prettig dat er ook op veel plekken filialen zijn zodat je daar makkelijk naartoe kunt als dat nodig zou zijn.

Extra toelichting

Dit product was bij diverse andere winkels niet op voorraad, maar bij Klein gelukkig wel. 'S Avonds besteld en de volgende dag aan het begin van de middag al in huis. Snelle en goede service dus en duidelijke informatie over bestellen, betalen en levering.

Wassenaar

Ze zitten sinds en tijdje ook in mijn woonplaats. Is makkelijker. Hoewel online ook altijd prima gaat, vind ik persoonlijk advies erg prettig.

Erg veel verstand van de producten . En als ze iets niet weten komen ze er eerlijk voor uit en zoeken ze het op voor je in plaats vanninzinnte verkopen.

Assortiment

Veel op voorraad en bijna alles te bestellen of online

Zeker!

Extra toelichting

Goede service door vriendelijk en ervaren personeel. Prijs is ook erf belangrijk, deze is vaak lager dan concurrenten en zelfs soms lager san online!

pijnacker

Een zeer duidelijke website. Vooral de voorraadfunctie.

Assortiment

Er is natuurlijk weer online beschikbaar online dan in de winkel. Maar dat is tegenwoordig heel vaak.

Aanbeveling

Als de kennis en de service zo blijft dan zeker!

Online gekocht

Het bestellen ging uiterst snel en gemakkelijk.

Ik ontving per mail een bevestiging van mijn bestelling, een statusupdate en een track en trace code en het pakketje was de volgende dag binnen: keurig allemaal.

Extra toelichting

Klein had alle inktcartridges die ik voor mijn printer nodig had voor de laagste prijs, waar andere winkels duurder waren of niet alle cartridges die ik nodig had in het assortiment aanbood. Het bestellen bij Klein ging snel en gemakkelijk. Vervolgens ontving ik verschillende e-mails van Klein over de status van mijn bestelling en kreeg ik de track en tracecode van het pakje. De volgende dag werden de cartridges keurig thuisbezorgd. Ik ben een tevreden klant.

Online gekocht

Het bestellen ging uiterst snel en gemakkelijk.

leiden haarlemmerstraat

makkelijk foto's over zetten naar smartphone en het bekijken op de tv via fototoestel

vriendelijk behandelt en goede technische kennis

Assortiment

voor mij was er voeldoende keuze in de prijsklasse waar voor ik ging kijken

een uitstekende winkel

Extra toelichting

goede winkel, goed personeel met goede kennis van zaken

• Service-

Eenvoudig bestellen met account

Breed assortiment

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Extra toelichting

Snelle levering van het product

Alphen aan de Rijn

goede internetsite, telefonisch goed bereikbaar

geven advies waarbij belang van de klant duidelijk belangrijk is

Assortiment

het assortiment is beperkt om de prijzen laag te houden

Aanbeveling

combinatie van internetsite en service in de winkel maken het een goede keus

Extra toelichting

relatief weinig winkels en relatief klein assortiment

Breda xl

Extra toelichting

Top zaak. Professioneel, deskundig en vriendelijk personeel. Goede service en vele extra's voor klanten. Top!

In de boogaard Rijswijk

Geen gesjouw, geen probleem

Snel zakelijk en goed

Over internet grenzeloze mogelijkheden

Zeer tevreden!

Geen slechte beoordeling mogelijk

Spijkenisse

Communiceren in de winkel werkt prettig en de medewerker geeft duidelijke uitleg.

Medewerkers hebben voldoende kennis over de in de winkel aangeboden producten.

Assortiment

In de winkel beperkt, maar online een groot aanbod.

Aanbeveling

Al jaren prettige service waardoor ik elke keer weer terug kom.

Zeist...Slotlaan

Had de keus, product zelf afhalen of laten bezorgen, dus wat op dat moment het makkelijkst is vooe de klant. <br/>In mijn geval zelf gehaald omdat ik dicht in de buurt woon.

Ik had begin van de week of , in mijn geval, de tablet op voorraad was en ze hebben er een voor mij gereserveerd totdat ik hem kwam ophalen, naam en tel.nr. was hierbij voldoende.

Assortiment

Ruim genoeg, net wat je zoekt, alles te vinden via de webside of te vinden in de winkel

Aanbeveling

Ik was positief verrast, de service om product te reserveren, de ontvangst door een vriendelijke, klantgerichte medewerker die de tijd voor je neemt en bijzonderheden toelicht en als crosselling nog een verzekering in de aanbieding had eventueel en toelichtte waaruit de service van Klein zelf uit bestond

Extra toelichting

Zoals vermeld hierboven, het gemak om te bestellen, de klantvriendelijkheid, de bereikbaarheid van de winkel, het advies en het onder de aandacht brengen van de evt. verzekering

Leidschendam

Laagdrempelige winkel en ze hebben bijna alles

Deskundig, heel belangrijk, en vriendelijk personeel en geven die informatie die nodig is voor keuze en behandelen van kapotte spullen

Assortiment

Door het kleinere vloeroppervlakte is er minder assortiment in de winkel om echt goed te kunnen vergelijken qua zicht

Aanbeveling

Deskundigheid, ze weten waar ze over praten

Extra toelichting

Zie boven: deskundig en vriendelijk personeel laagdrempelig denkt met je mee, maar laat de klant zijn/haar eigen besluit doorloopt consequenties van een aankoop

Zeist

Als u op de site van Klein een product selecteert dan krijgt u ook een combinatie deal te zien. Zo vergeet u niet die ene accessoire en krijgt een een mooie combinatie prijs.

Ik was opzoek naar een Nikon D3200 en Klein had op internet de beste prijs. Ik nam contact op met de vestiging in Zeist om er één te reserveren. Het model met de eerste lens uitgave hadden ze niet meer liggen maar welde de camera met de 2de en verbeterde versie ervan en ik kreeg hem voor de prijs van de 1ste versie. <br/> <br/>In de winkel werd ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ik kreeg goede tips over de camera en benodigdheden. Het was mijn eerste spiegelreflex camera dus ik had wat accessoires nodig en er werd een mooie bundel prijs gemaakt. <br/> <br/>De service die u bij Klein krijgt heb ik nergens anders ondervonden dus ik kan Klein iedereen aanraden voor service én prijs! <br/> <br/>Ga zo door Klein!

Ruim assortiment

Aanbeveling

Vrienden en familie die opzoek zijn naar elektronica zou ik Klein aanraden!

Extra toelichting

Uitmuntende service en de beste prijs!

winkelcentrum bloemendaal gouda

voor mij is de afstand niet ver en zonder auto kun je even met een boodschappenwagen naar huis

goede voorlichting, ze haasten je niet om te besluiten en ze staan altijd klaar als je vragen hebt om deze op te lossen.

Assortiment

door de beperkte ruimte is er minder aanwezig, maar je kunt altijd naar het centrum voor het filiaal of via internet.

Aanbeveling

ik vind in deze tijd dat er nog weinig service en tijd aan je wordt besteed, en de medewerkers van klein doen het nog op de ouderwetse manier, heerlijk!

Extra toelichting

Als je op zoek bent naar goede uitleg en/of oplossingen kan dat, zij doen hun best om je te helpen en tevreden te stellen. Ze geven je de tijd voor vragen en te besluiten. Ik had geen negatieve ervaringen zover met hun en daarom al vaker daar goederen gekocht. Ik raad klein aan een ieder die nog persoonlijke service wenst.

Extra toelichting

Na aankoop kun je bij Klein XL Eindhoven een gratis workshop volgen. Leerzaam, praktisch, onmisbaar als het je eerste systeem of spiegelreflex is. Dit gaat verder dan alleen spulletjes verkopen. De lol en schoonheid van het fotograferen wordt aangewakkerd door deze enthousiaste bedrijfsleider. Aanrader!

Koperwiek

Geen motivatie

Vriendelijk personeel, fijn geholpen!

Aanbeveling

Ik zal zelf zeker terug komen dus kan andere het ook aanraden!

Extra toelichting

Wat een vriendelijk personeel. Toch een uitdaging om een kleintje van bijna 1 op de foto te zetten maar het was in een wip gebeurd. Dan ook nog eens garantie dat als het niet goed gekeurd wordt op het stadhuis je nieuwe kan laten maken. Dit is niet nodig geweest. Echt super service en een fijne sfeer!

Online gekocht

door middel van telefonisch contact prima uitleg

wat ze zeggen maken ze waar

Assortiment

genoeg keuze je kan het zo duur maken als dat je zou willen

Extra toelichting

Het is prima zoals dat het is