Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Franklin.

Franklin stelt zich voor

Sinds 1988 is Franklin uw partner op het gebied van beeld, geluid en aanverwante accessoires. Met ons enthousiaste team bedienen wij zowel de consument als de zakelijke gebruiker. Een bezoek aan onze showroom én demonstratiefaciliteit is een ware belevenis. Beleef o.a. Smart TV, Ultra HD televisie en 3D zonder bril. Luister naar streaming audio. Ervaar het gemak van tablet of smartphone integratie. Geniet van top HIFI. Wij zijn tevens de enige Bose premium dealer in de regio! U bent van harte welkom in ons Experience Center aan de Voltastraat 45 te Zevenaar!

Op basis van 6 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Assortiment
  • Aanbeveling
    9.6

Zevenaar

Alleen gekeken op internet naar aanbod.

Snelle levering

Goede prijsverhouding

Aanbeveling

Klantvriendelijk en goede kennis.

Extra toelichting

Er wordt rustig de tijd genomen voor de klant.

Zevenaar

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Snelle levering en deskundig personeel

Assortiment

Ruime keuze voor aantrekkelijke prijzen met de juiste service

Gewoon een aanrader

Extra toelichting

Goede service met eerdere aan geschafte producten en ook bij defect een prima service. De levering duurde dit keer wat langer dan ik gewent ben maar dat kwam niet door Franklin maar Pioneer die niet snel kon leveren. Al met al kan ik iedereen Franklin aanraden!

• Assortiment7,0
Online gekocht

bestellen en je aankoop word netjes gebracht! Hoe gemakkelijk wil je het hebben?

ik had wat opstart problemen gehad met mijn nieuwe tv, de verkoper (mag jammer genoeg geen namen noemen) heeft bewezen dat de service verder gaat dan tot de aankoop! Ben met alle geduld geholpen en het probleem is uiteindelijk verholpen! Topservice!

Assortiment

voldoende keus,ik was specifiek op zoek naar een bepaald merk dus ik heb er verder niet zo op gelet!

Aanbeveling

Een winkel staat of valt door wel of geen goede service! Ik was bijzonder blij met de goede service van jullie waardoor ik het zeker kan aanraden !

Extra toelichting

Ben uiteindelijk heel tevreden met mijn nieuwe aankoop, daarom deze moeite om een goede review te schrijven!

Zevenaar

Zeer gemakkelijm om te bestellen

Hele goede service, ik had een verkoper aan de lin die me perfect heeft geholpen en me vertelde dat er ook nog een promotie bij de tv zat. De verkoper had alle tijd voor me en gaf me ook nog allerlei tips.

Assortiment

Hele grote assortiment en keuze met duidelijke informatie over de producten.

Aanbeveling

De prijzen zijn heel erg laag en de service heel erg hoog. <br/>Deze winkel heeft aan mij een klant voor het leven.

Extra toelichting

De site is al heel erg uitgebreid en de producten staan ook heel erg mooi opgesteld in de winkel. De verkopers nemen alle tijd voor je. En de tv was ook nog eens 50 euro goedkoper geworden in de tussentijd dat ik hem had besteld en op kwam halen.

Online gekocht

Kind kan de was doen, of beter je vind met het grootste gemak wat je zoekt.

Perfect! direct na bestelling een persoonlijke mail gehad dat het artikel niet te leveren was doordat de leverancier het toestel nog niet uit mocht brengen in Europa. Na een paar mailjes over en weer (er is direct compensatie aangeboden) en twee maanden verder is het toestel direct van de leverancier uit verstuurd naar mijn adres, top service dus!

Assortiment

Prima assortiment! (ik mis nog niets wat ik wel veracht zou hebben dat er moest zijn)

En gedaan ook :)

Extra toelichting

Prima service, goede spullen en heldere website.

Extra toelichting

Functionele showroom, groot assortiment, behulpzaam personeel en ik heb een goede deal kunnen maken. Aanrader!

Zevenaar

Persoonlijke benadering in de winkel. Goed advies.

Dhr. Hakvoort heeft uitstekend advies gegeven, waardoor mijn moeder (die ik ondersteunde bij een aankoop) een apparaat heeft aangeschaft dat onder haar budget uitkwam. Het apparaat zelf bevalt overigens uitstekend en was click&amp;play. <br/>Daarnaast heeft Dhr. Hakvoort mij, op verzoek, vliegensvlug een mail gestuurd met het juiste antwoord op mijn vraag.

Assortiment

Overzichtelijke keuze, geschikt voor verschillende budgetten.

Aanbeveling

Waarom zou iemand eigenlijk ergens anders willen zoeken?

Extra toelichting

Gewoon meer dan dik in orde!

Online gekocht

Gemakkelijk communiceren met de uitstekende professionele verkoopadviseurs. Eenvoudig bestellen en zeer eenvoudig en handig ophalen bij de winkel in Zevenaar.

Heel goed bereikbaar en bereidwillig. Bekwaam personeel.

Assortiment

Ongelooflijk groot assortiment, met een zeer prettige prijs die in goed overleg fantastisch concurrent is te noemen tov andere aanbieders.

Aanbeveling

Het wordt saai, maar je aankoop (samsung ue55h8000) is bij Franklin in goede handen. Het personeel is niet alleen reuze bekwaam, geeft een concurrerende prijs en helpt met inladen. Een top prijs en top service. Dus voor u elders gaat winkelen: Franklin is echt de beste!

• Assortiment-

Extra toelichting

Prima respons op bestelling en vragen die je per e-mail stelt. Levering lekker snel en slim verpakt om verzendkosten te besparen. Prettige algemene indruk.

• Service7,0
Online gekocht

prima duidelijk overzicht en keuze

duurde iets langer voor een product op voorraad. ongeveer 4 dagen. maar ik had geen haast

ruime keuze

breed assortiment, nette afhandeling

niets op aan te merken.

Online gekocht

Makkelijk te bestellen via de website.

Prima

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling

Prima winkel om zaken mee te doen!

Extra toelichting

Volgende keer zou ik weer bestellen. Ik heb één kritiek puntje, dat zijn de forse extra kosten als je wilt betalen betalen met een creditcard of PayPal, dat is niet meer van deze tijd.

Online gekocht

Duidelijke website, zeer gemakkelijk in gebruik.

Zeer snelle levering, binnen de lever termijn.

Assortiment

Groot assortiment zoals te verwachten van een grote winkel.

Aanbeveling

Door de snelle levering (heb al vaker spullen besteld) en goede service, zowel telefonisch als persoonlijk en de goede verpakking, alles snel en goed in huis. Prima winkel

Zeer tevreden klant

Online gekocht

na telefonisch contact was het bestellen eenvoudig. De voorlichting was uit de kunst.

snelle levering volgens toezegging

Assortiment

wat ik zocht had men, een beter alternatief was ook voorradig.

Aanbeveling

goede voorlichting, men nam de tijd. Snelle, goed verpakte, levering.

Extra toelichting

De hele aankoop was zoals ik verwacht van een speciaal zaak. Goede voorlichting, die achteraf klopte, en een zeer snelle levering.Scherpe prijs.

Online gekocht

Eenvoudige wijze van bestellen.

De module was netjes in de doos van de smartcard verpakt, waardoor deze door de brievenbus kon. Hierdoor ook minder portokosten. Zeer praktisch. Hier is over nagedacht.

Vele mogelijkheden.

Aanbeveling

Goede service en breed assortiment.

Extra toelichting

Goede prijs/kwaliteit verhouding en service met breed assortiment.

Online gekocht

makkelijke site, goede zoekfunctie, soms al nieuwe producten die aangekondigd worden. Goede informatie per product.

Goede telefonische service + advies. Tevens wordt er meegedacht over jouw specifieke situatie en daar advies op afgestemd. Ze zeggen het ook als ze het niet kunnen / weten.

Assortiment

Assortiment is op zich prima. Soms iets te veel gericht op maar 1 a 2 merken.

Aanbeveling

Het totaal van service, prijs, kwaliteit en snelheid is meer dan prima in orde.

Extra toelichting

Telefonisch meerdere keren goed geholpen, een goed aanbod gekregen, bestelde TV was binnen een dag geleverd (verbaasde me zelfs dat ie al zo snel kwam).

Online gekocht

bestelling makkelijk te doen door het type product op te geven en je krijgt de juiste spullen

service is goed, bij een probleem gaat meteen een vaste contactpersoon aan de slag om te bemiddelen tussen leverancier en consument. <br/> <br/>Probleem is nog niet opgelost, maar dat komt vast snel in orde.

Assortiment

op internet het goedkoopste met dit product

Extra toelichting

Eenvoudig te bestellen, scherpe prijzen en snelle levering. Heb nog wel een probleem dat de beugel niet geheel waterpas is, maar ik heb er vertrouwen in dat dit binnenkort goed komt.

Bestelproces verloopt gladjes

Geen offerte ontvangen. Is onmiddellijk na een belletje gecorrigeerd.

Zeer veelomvattend

Aanbeveling

Scherpe prijs en nieuwste producten

Online gekocht

Netjes verpakt en makkelijk te monteren

Heel goed volgende dag in huis

Goede keus en overzichtelijk

Gewoon doen!

FLANKLIN nuff says

Online gekocht

Bestelling en levering is prima gegaan!

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben mij een paar keer teruggebeld ook m.b.t. snelle levering.

Aanbeveling

Goed en netjes geholpen. Denken met je mee. Tot nu toe erg tevreden.

Extra toelichting

Niets meer aan toe te voegen! Geweldig en ga zo door!

Online gekocht

Mooie UHD TV gekocht zonder van de bank af te komen. Had al een paar keer zo'n UHD plaat gezien dus voor het beeld hoefde ik niks te checken. Samsung heeft (voor mij) het mooiste beeld. Aleen een paar keer google'n voor een scherpe prijs.

Vrijdags besteld en na belletje/mail of die zaterdag kon worden geleverd kreeg ik ALLE medewerking.

Assortiment

Niet echt van belang want wilde alleen de TV maar ziet er goed uit.

Aanbeveling

Zoals gezegd, HOGE service, RETE scherpe prijs. Nadat ik toch de TV niet op zaterdag geleverd kreeg bleek de vervoerder hem kwijt te zijn. Na wat mailen en bellen heeft medewerker Nick hem persoonlijk afgeleverd op de maandag. TOP KLASSE

Extra toelichting

Bij de punten al eea opgeschreven maar kort resume. Goede internet site, groot assortiment, ERG scherpe prijs (met behoud cashback) en een bijzonder hoge service, persoonlijke aflevering van TV en gelukkig enige hulp de TV op te zetten, alleen is het dan maar behelpen

Extra toelichting

Ik was al een tijdje op zoek naar een Soundbar en zat te twijfelen over een JBL Soundbar. Aangezien ik geluids- / video apparatuur altijd eerst wil zien / horen ben ik naar de leverancier (Franklin Presentations te Zevenaar) van mijn Televisie (Panasonic) gegaan voor wat meer informatie. Daar ter plekke werd ik keurig geholpen en na uitvoerig overleg met de verkoper heb ik toch gekozen voor een Panasonic Soundbar. De informatie / uitleg die ik ter plekke kreeg was zeer nuttig en de verkoper kwam als zeer kundig op mij over, hij wist waar hij het over had en probeerde je niets extra of duurder aan te smeren, daar kunnen concurenten / collega's als BCC of Mediamarkt nog een voorbeeld aan nemen !!! Precies binnen de beloofde termijn van één dag was de Soundbar binnen bij Franklin. Ik heb hem daar opgehaald en thuis aangesloten. Alles voldoet prima, ik had, alleen een klein euvel met het geluid uit de Digitale televisiebox. Hierover heb ik online een vraag gesteld en tot mijn grote verbazing werd ik al binnen 5 minuten van mijn vraag terug gebeld door de verkoper die mij had geholpen. Samen met mij heeft hij alle mogelijkheden doorgenomen waar dit euvel aan kon liggen en wederom probeerden ze je niets extra op voorhand aan te smeren maar gewoon actief met je mee te denken om het euvel op te lossen. Wat een verademing zeg !!! Dit soort service maak je tegenwoordig haast nooit meer mee !!! Dus niets als lof voor Franklin !!! Kon ik een 11 geven dan hadden ze dat gehad. Nogmaals bedankt voor de perfecte service !!! Jullie aftersales mag als standaard gaan dienen voor heel verkopend Nederland !!!

• Assortiment-

bestellen dag later ophalen

in winkel zevenaar op gehaald

zeer correct en behulpzaam

• Gemak6,0
Online gekocht

Website werkt nog niet overal even goed. Moeilijk zoeken: met filter nul resultaten (ongeacht keuze) en (dan maar) zonder teveel doublures.

Exemplarisch!

Assortiment

Kwaliteit hoog. <br/>Beperking zinnig, maar wat onevenwichtig: in sommige categorieën zijn bepaalde produkten sterk oververtegenwoordigd - terwijl er voor andere nauwelijks keuze is. <br/>Hierdoor is het moeilijk in te schatten, voor welke artikelen men hier aan het juiste adres is. (Veel zoekwerk.)

Aanbeveling

Voor wie weet wat hij zoekt, en het is hier verkrijgbaar, zonder meer eerste keus.

Extra toelichting

Zeer goede (eerste) ervaring: door uitstekende communicatie, veel goede wil en logistieke medewerking, is het gelukt een produkt, waar door persoonlijke omstandigheden haast bij was, toch bijtijds af te leveren. En ook nog eens veel voordeliger (25%) dan langs andere wegen mogelijk was geweest.

Online gekocht

gemakkelijke opbouw website, routing naar betaling, evt. met extra verzekering.

dik in orde

uitgebreid assortiment

Aanbeveling

heb ik al een aantal keren gedaan, voordeel is online kopen, maar toch een echte winkel waar je eventueel terecht kunt.

Online gekocht

Overzichtelijke website, met duidelijke productinformatie.

Vraag vooral de speciale prijzen aan! Ik deed dit telefonisch en werd zeer correct te woord gestaan. Binnen 2 minuten had ik een link via e-mail binnen met daarin de geboden speciale prijs.

Extra toelichting

Ik besloot een Samsung UHD TV te kopen en zocht op internet naar de scherpste prijs. Elke aanbieder vermelde de adviesprijs, waardoor het leek of een scherpere prijs niet mogelijk was. Bij Franklin wel! 1 telefoontje en ik bespaarde € 450,00 en ook nog eens 10% korting op accessoires. Alle afspraken werden 100% nagekomen. TV keurig op afgesproken tijdstip bezorgd en TV beugel kwam via post enkele uren later. Alle lof!

Internet buy...geen moeite

Snelle weet van betaling en snelle packaging + verzending

Uitgebreid!

Waarom niet!

Extra toelichting

Perfecte en snelle service, perfecte verzending en packaging. In één woord PERFECT!

Online gekocht

Voor de juiste prijs is het erg gemakkelijk en open te onderhandelen.

Snelle reactie.

Extra toelichting

Prettige onderhandeling omtrent de prijs.

Zeker weten

Extra toelichting

Mijn beoordeling is voornamelijk voor de site , het assortiment, en voornamelijk de prijzen die onvoorstelbaar lager zijn dan op sommige andere site's Niet te vergeten de snelheid waarmee je alles thuis kunt vrwachten. Het product zelf weet ik niet daar ik 3 D brillen heb gekocht die ik niet kan gebruiken.Mijn TV as net een serie te vroeg en hier werkte deze brillen niet bij. Eigen schuld dikke bult.Maar...Jullie site staat zeker onder mijn favorieten.Zeker weten.Petje af.

Online gekocht

zeer duidelijk en makkelijk alles te vinden

Er werd snel contact met mij opgenomen om de bestelling door te spreken over levering etc en er werd alle tijd voor genomen helemaal top!

mooi en duidelijk assortiment

Aanbeveling

in mijn famielie kennis kring beveel ik deze zeer zeker aan

Extra toelichting

Via intenet kwam ik bij hen terecht en ik dacht probeer gewoon even kijken hoe het loopt,binnen een half uur werd er met mij gebeld de bestelling werd rustig door gesproken en mij werd verteld dat er bericht uit ging als de bestelling werd verzonden. Er werd mooi een mail gestuurd met de indicatie van levering dag en uur blik tijd dit klopte geheel met de afspraak,kort om alles verliep volgens de gemaakte afspraak en wij zijn hier zeer tevreden over.

Website is heel duidelijk

Makkelijk te volgen bestelling

Ruim assortiment

Scherpe prijzen

Extra toelichting

Product wordt snel en goed geleverd

Online gekocht

Website goed opgezet. Eenvoudige navigatie en bestelstructuur.

Ik twijfelde tussen twee Ultra HD toestellen: een 55HU8500 en een 55HU7500. Na uitvoerig telefonisch overleg met een zeer kundige verkoper (Maarten) heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt. De verkoper onderscheidde zich door kennis en kunde en heeft zelfs nadat het toestel geleverd was mij nog verder geholpen tijdens het installatieproces. Hij nam hier uitvoerig de tijd voor. Top service!

Assortiment

Alles op het gebied van beeld en geluid is aanwezig.

Aanbeveling

Ik zou Franklin bij iedereen aan willen bevelen. Scherpe prijzen, goed assortiment en snelle levering. Waar men zich echt onderscheid is op het gebied van service en kennis.

Extra toelichting

Een topwinkel. Echt een shop die het begrepen heeft. Aanrader!

• Gemak7,0
  • Service1,0
  • Assortiment5,0
  • Aanbeveling3,0
Online gekocht

De website is duidelijk, overzichtelijk en met gemak kun je alles vinden.

De service vooraf de aankoop was goed, daarna veel problemen gehad met het product en was de service vanuit Franklin niet aanwezig. Ze belde niet terug, kwamen afspraken niet na, leverde niet op afgesproken datum, verstrekken geen informatie. Zeer teleurstellend.

Assortiment

Dat kan uitgebreider. En de prijs is hoger dan bij de gemiddelde retailer.

Aanbeveling

Als je niet van plan bent om van garantie of service gebruik te maken en bereid bent wat meer te betalen dan elders dan kun je hier gerust bestellen. Anders zou ik toch echt aanraden een deur verder te kijken.

Extra toelichting

De website is goed en duidelijk opgezet. Er zijn meerdere manieren om contact te zoeken met Franklin. Het is een klein bedrijf waardoor je veel service en kwaliteit van dienstverlening zou verwachten. Echter hier gaat het mis. Verkopen kunnen ze heel goed maar klachten afhandelen, garantieclaims afhandelen en afspraken nakomen zijn ze zeer slecht in. Ze laten niks horen, ik als klant moet overal achter aan lopen. De telefoon werd zelfs gewoon opgehangen terwijl ik aan het praten bent omdat ze mij zat zijn. Er werden dingen beloofd maar ze komen niks na. En elke keer maar excuses maken waardoor je zou verwachten dat het daarna toch wel beter moet gaan, nee hoor. Het zijn werkelijk loze excuses. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik bij dit bedrijf mijn televisie heb besteld en de garantieverzekering heb afgesloten. Nu zit ik er de komende 5 jaar aan vast. Iets wat ik helemaal niet meer wil. Oh nog heel belangrijk om te weten. Ze komen de afgesproken leverdatum niet na! Geen van de keren is de televisie (ook na omruiling garantieclaim) op de afgesproken dag geleverd en had ik vrij voor piet snot genomen. En kon ik vervolgens zelf weer achteraan bellen waarom de televisie niet geleverd werd. En dan krijg je niet eens excuses! Ik raad echt mensen aan een deur verder te kijken en hier niet te kopen als je dienstverlening en service verwacht en wenst.

Beste Simone34, Hartelijk dank voor het schrijven van een klantbeoordeling over ons bedrijf. Wij vinden het oprecht vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan. In uw geval hebben wij het uiterste gedaan om u tegemoet te komen. Kwaliteit en service is dan ook een belangrijk speerpunt van onze dienstverlening. Desalniettemin begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw specifieke situatie. U zou uw klacht kunnen deponeren bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Deze zal dan een intern onderzoek opstarten naar uw specifieke situatie. U kunt hiervoor een mail sturen naar marketing@franklin.nl met daar in vermeld uw ordernummer. Hierbij wensen wij u, ondanks alle voorgaande ervaringen, veel plezier met het door u aangeschafte toestel. Met vriendeljke groet, Het Franklin Webcare Team

Online gekocht

thuis op de bank alles geregeld en makkelijk op de site te vinden

alles volgens afspraak verlopen en goed en deskundig geinformeerd

snelle afhandeling

Extra toelichting

Alles volgens afspraak en vlot verlopen, levering op tijd vooraf sms ontvangen wanneer het bezorgd zou worden. Product had ik achteraf liever een maat groter gehad (eigen fout)en kan ik nog niet helemaal zeggen dat ik er echt blij mee ben hoor ook van anderen dat ze het geen scherp beeld vinden ga nu via Samsung proberen (zij kunnen op afstand inloggen)of het beter kan hoop het wel voor een tv van € 1439

• Gemak7,0

betaling via IDEAL

flotte afhandeling

ruime keuze

Extra toelichting

Ik ben tevreden met de service van Franklin. Vlotte levering, prima afhandeling, goed product.

Online gekocht

Website is gebruikers vriendelijk, makkelijk zoeken.

Er word snel en vriendelijk gereageerd. <br/>deskundig advies!.

zeer uitgebreid.

Aanbeveling

Nou ja de cijfers zeggen het al, plus dat de prijs ook nog zeer interessant is.

Extra toelichting

Het belangrijkste voor mij was de service waar mee ik geholpen werd.

Online gekocht

Je hoeft de deur niet uit,en met een belletje wordt je vriendelijk en snel op de juiste manier geholpen.

Had probleem met de installatie,eentelefoontje en binne 10 min. werkte ales perfect.

Assortiment

Ik wist welke tv ik wilde kopen,maar de prijs om via internet te kopen gaf de doorslag.

Aanbeveling

Snel,goede serves en comform de afspraak.

Extra toelichting

Zeer tevreden over de internet aankoop van mijn tv.

Online gekocht

Site is overzichtelijk en heeft een makkelijk menu. Betaling via Ideal is Ideaal!

Bestelde artikel werd snel geleverd en voldeed prima aan de verwachting.

Assortiment

Ik was op zoek naar een specifiek artikel wat ik dan ook snel vond. Verder zag het assortiment er uitgebreid uit.

Aanbeveling

Duidelijke site, snelle service en zeer goede prijs!

Extra toelichting

Zeer tevreden over totale pakket!

• Assortiment7,0

volgende dag in huis

Extra toelichting

liep gewoon goed en vlot

Extra toelichting

Geen slagzin maar een feit, Franklin voor kwaliteit.

Goede toegankelijkheid

Prima ook de aftersales ivm defect wat prima werd afgewikkeld

Ruime keus

Aanbeveling

Aan een ieder ook degene die sceptisch is over internet bestellingen, Franklin maakt het waar.

Extra toelichting

Goede ervaring met Franklin, eerst vanwege telefonisch advies ove hetgeen ik wilde aanschaffen, vervolgens snelle levering en naderhand goede opvolging van een klachtmelding vanwege een defect.

Erg gemakkelijk te bestellen

Goede uitleg aan de telefoon

Goed assortiment

Prettig zaken doen

• Service6,0

zeer gemakkelijk

heb geen gebruik van deze dienst gehad

zeer goede keus

goede dienst en keuze

Online gekocht

Uitgebreide informatie op de website en de bestelprocedure gemakkelijk uit te voeren.

Na bestelling is direct contact opgenomen over levering. Goede informatie (mail) over links inzake cash backkortingen. Zeer vlotte afwikkeling en behulpzaam bij ophalen order.

Voor mij voldoende. Model Samsung TV en Soundbar beide op voorraad

Aanbeveling

duidelijke en volledige informatie op de website en vlotte afwikkeling van de bestelling.

Online gekocht

wij wisten al welke Samsung t.v. we wilde hebben. We hadden al eerder bij Franklin bestelt,gewoon makkelijk bestellen, het geld overmaken en op de voor ons geschikte dag werd het netjes bezorgd!

We hadden wat problemen met Netflix een abonnement wat een jaar gratis bij de tv geleverd werd. Contact opgenomen met Franklin en die heeft met Samsung geregeld dat alles in orde komt.

Assortiment

beetje saai al die 10nen, maar ook deze keer was het type t.v. wat wij wilde gewoon te bestellen en op voorraad!

Aanbeveling

Franklin is een betrouwbare winkel en scherp geprijsd!