Fototuerlings.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fototuerlings.nl.

Fototuerlings.nl stelt zich voor

Foto Tuerlings is een bekende naam in Tilburg en omgeving als het gaat om fotograferen en filmen. Fotografie is onze passie, en we helpen jou daarom graag met de beste digitale camera's en accessoires. We zijn gespecialiseerd in digitale systeemcamera's en digitale spiegelreflexcamera's, maar kunnen jou op elk gebied van dienst zijn. In onze winkel en telefonisch staan we dagelijks voor je klaar met tips en adviezen. Kun je iets niet vinden in onze webshop, laat het ons dan weten, dan gaan we er voor je achteraan. Foto Tuerlings is onderdeel (en mede-oprichter) van Ringfoto Nederland.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Albert Bull 25-11-2023

In de winkel werd ik goed geholpen. Ze luisterden naar mijn wensen en ambities. De camera die ik zocht hebben ze voor me gevonden. Later waren er problemen bij het Cashback-systeem van Olympus. Ook daar hebben ze goeie ondersteuning verleend. Het is zo fijn om in een echte winkel goed geadviseerd te worden. Ook mijn vorige camera (Canon EOS7) daar aangeschaft. De systeemcamera die ik nu heb gekocht: Om-1 is fantastisch. Het is echt de nieuwe generatie fotografie. Koop dus in een echte winkel met deskundig personeel !

Gijs 20-11-2023

Ik beveel Foto Tuerlings van harte aan! Het is een prettige fotospeciaalzaak waar ze goed en passend advies geven. Je wordt er keurig te woord gestaan door deskundige en vriendelijke medewerkers met kennis en ervaring. Kortom een fijne fotowinkel met goede service en oprechte aandacht voor de klant, waar ik graag terugkom.

Pieter 20-11-2023

Nieuwe Sony A7III gekocht voor een goede prijs. Heel goed advies gehad. Echt heel blij met mijn ervaring hier. Als ik nog een keer iets voor mijn camera nodig heb kom ik hier zeker terug.

Karin lewis 07-11-2023

Perfecte service door RINGFOTO TUERLINGS
Dhr. Chi Hung Heurter-Wong
Hij is geduldig en leg alles goed uit neem echt de tijd voor je

Zeer vriendelijke echt verstand van lenzen en camera s en andere producten die ze hebben
Je voelt je daar echt klant is koning

Kunnen je van de meeste foto zaken niet zeggen die willen je in 10 minuten spullen verkopen

Ik kom van uit Spijkenisse/ Rotterdam helemaal naar Tilburg toe voor de fantastische service top winkel
Ga zo door 👍

Pascalle 07-11-2023

Fijne uitleg en advies bij de aanschaf van mijn fullframe camera. Erg vriendelijk personeel met veel kennis van zaken.

Kiona 21-09-2023

Foto Tuerlings helpt mij al jaren met alles omtrent mijn camera apparatuur. Geen vraag is te gek en de service is uitstekend. De mannen denken altijd mee en voorzien me van fijne tips! Ik raad iedereen aan om zijn/haar apparatuur hier te kopen. Bedankt voor jullie service!

Jan 20-09-2023

Respons op mijn vragen omtrent uit te voeren reparatie is zeer vlot en volledig te noemen. Hier kunnen vele anderen een voorbeeld aannemen. Zo ook de doorlooptijd van de reparatie. Deze is zonder meer kort te noemen. Fototuerlings is voor mij het adres die ik iedereen zal aanbevelen.

Augustinus 16-08-2023

Rectificatie, rewiew Nikon Z lens 50-250.
Naar aanleiding rewiew tijdje terug ben ik benaderd door Tuerlings,er zijn over en weer misverstanden gerezen en er was veel onduidelijkheid ontstaan, ik heb daarop een gesprek gehad met Tuerlings, vandaag, daar zijn alle misverstanden en onduidelijkheden besproken. bij deze zijn alle problemen opgelost, mijn rewiew was niet helemaal correct vorige keer. hieruit blijkt hoe belangrijk Tuerlings zijn klanten vind en de moeite nemen om te communiceren, waar een kleine zaak groot in kan zijn tussen alle grote zaken

Maaike 22-07-2023

Ik kwam aanlopen toen de winkel al gesloten was (iets over 6en) en keek door de ramen wat deze winkel had liggen. Er werd nog open gedaan voor mij en vroeg waar ze mij mee konden helpen. Ik legde uit dat ik een camera zoek voor op vakantie. Hij gaf aan een paar minuutjes te moeten hebben om alles af te sluiten waar hij mee bezig was. Helemaal logisch. Na een paar minuutjes liet hij mij en mijn vader binnen. Ik heb toen uitgelegd waarom ik een camera wilde en waarvoor ik hem allemaal wil gebruiken. Hij nam de tijd, liet een paar modellen zien, gaf goede uitleg waarom de ene wel geschikt is en waarom de andere niet geschikt is. Ook mochten we proeffoto’s maken. Na een half uur liepen we de winkel uit, met een camera!!

Super winkel, goede kennis en heel erg vriendelijk!

T.K 14-07-2023

Super goeie service. Ik kon de foto's van mijn camera niet meer overzetten op mijn smartphone na aanschaf van een andere smartphone. Vandaag langsgegaan, meteen geholpen en alles werkt weer. Goede uitleg gekregen. Top!

Peter 16-06-2023

Goed advies, men neemt rustig de tijd om je alles uit te leggen en indien je vragen hebt, krijg je dezelfde dag nog antwoord. Zelfs als je de vraag voor een tweede keer stelt omdat toch e.e.a. achteraf nog niet duidelijk is, geen enkel probleem. Ze leggen het je gewoon nog een keer uit. Perfecte service, aandacht en support. Men geeft je alle tijd om de informatie te verwerken en een juiste beslissing te nemen voor de aanschaf van een camera, lens en andere toebehoren.

Roy W. Kalkhove 10-05-2023

Een hele fijne en persoonlijke service ! Ook een goede uitleg over gekochte apparatuur en spulletjes. Mij oude Canon 5D mark 2 is extra nagekeken en doet het weer. Als klant kom hier hier graag terug !!

Lars 21-04-2023

Vandaag een Sony A7II aangeschaft na advies vd medewerker. Kreeg een goede inruil van mijn oude camera. Deze camera voldoet aan al mijn wensen en de prijs was goed. Ze zijn erg klantvriendelijk en hebben veel verstand van fotografie. Top 👍

Heleen Hoekstra 21-04-2023

Mijn camera was defect. Ondanks dat ik de camera niet in deze winkel heb gekocht, heeft de verkoper het euvel snel verholpen en de camera ook nog eens schoongemaakt. Hiermee heeft hij mijn vakantie(foto's) gered. En dit voor de prijs van 0 euro! Het laat zich raden waar ik mijn volgende camera koop: bij foto Tuerlings vanzelfsprekend.

Joyce 21-04-2023

Zojuist een pasfoto laten maken bij Foto Tuerlings om mijn rijbewijs te verlengen. Kreeg als extra service dat ik dit digitaal kon doen en kreeg zelfs 6 pasfoto’s mee. Ondanks de vele regels hebben ze toch een mooie foto kunnen maken. Top service.

Sam 15-04-2023

Foto Tuerlings is een erg fijne winkel met veel verstand van zaken. Ze proberen je niks aan te smeren maar luisteren goed naar wat jij zoekt in een camera en zo kun je samen kijken welke camera en lens het beste bij jou past.

Hip Fotografie 14-04-2023

In 1 woord: Wauw!
Hier weten ze nog echt de klant een goed advies te geven en van een aankoop een fijne ervaring te maken. Ook met net dat extraatje als een kopje koffie en een glimlach!!
Dankjewel (ja, nog lekker persoonlijk daar!!) voor jullie hulp en zeker tot een volgende keer.

Annoniem 11-04-2023

Officeel de echt allerlelijkste pasfoto hier laten maken. Verder word ik verplicht om 6 fotos te te betalen want 2 of 4 kan niet. Ik kan ook zo munt uitslaan... geen idee van nog meer papier in een digital eeuw... ik heb 5 in de prullenbank gemseten, echt het meest afshuwelijke foto ooit, wat moet ik met 5 ongevraagde fotos doen????

Yvonne 30-03-2023

Tuerlings heeft een goede service en heeft mij het juiste toestel geadviseerd! Erg blij mee.

Richard 12-01-2023

Recent een occasion camera body gekocht en mijn huidige ingeruild. Voorafgaand prettig en uitgebreid mail contact gehad. De koop zelf is zelfs volledig bij mij aan huis geregeld. Ook voor service wordt, wanneer je in de omgeving woont, desgewenst alles gehaald en gebracht. Zeldzaam! Mail voor vragen wordt ook razendsnel beantwoord. Ik raad deze winkel zeker aan.

Richard 12-01-2023

Guus Kruyssen 28-12-2022

Fijne sfeervolle winkel waarvan er niet veel meer zijn,ruim assortiment,topmerken camera’s,deskundig personeel en vriendelijk en nemen alle tijd voor je als je vragen hebt,kom er al heel lang en nog steeds dik tevreden,

Marielle Timmermans 05-12-2022

Snelle communicatie via de app of telefoon. Alle tijd in de winkel bij de aankoop van je product.
Deskundig personeel en vriendelijk.

Stein van Grunsen Photography 28-11-2022

Perfect personeel! heel kundig en vriendelijk. nemen goed de tijd en weten waar ze het over hebben

Laura Janssen fotografie 30-09-2022

Ontzettende goede service. Altijd aardig en ze doen net het beetje extra voor je als klant. Daarnaast geven ze vakkundig advies. Dus zeer tevreden!