Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 279 reviews geschreven in het afgelopen jaar

9.2
  • Aanbeveling

Mulder 30-05-2016

Gewoon prima.

Levering op tijd, prima communicatie.

Assortiment

Mooie voorraad occasions met zeer redelijke prijzen.

Extra toelichting

Er zaten zelfs nog extra accu's en een lader bij de camera die niet vermeld stonden op de website. Helemaal top dus.

Lyanne 30-05-2016
Online gekocht

De website is overzichtelijk waardoor alles wat je nodig hebt makkelijk te vinden is. Het objectief dat ik wilde kopen, heb ik door de duidelijke en voldoende sorteeropties snel gevonden. <br/>Alleen de mobiele website laat - op mijn Windows Phone althans - te wensen over.

&amp;#39;Voor 21.00 besteld, morgen in huis&amp;#39;. Het overkomt me regelmatig bij webwinkels dat dat toch niet helemaal lukt. Nu had ik dit écht nodig en dat had ik in het opmerkingenveld ook genoemd. <br/>Een klein uur na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik netjes een telefoontje dat het pakket die zelfde avond nog verzonden zou worden. <br/>Meteen is er even gevraagd welke camera ik had en of ik dus wel de juiste producten had besteld. Heel netjes!

Assortiment

Ik heb bij Foto Konijnenberg nog nooit bot gevangen! Alles wat ik nodig heb kon ik er vinden.

Aanbeveling

Bovenstaande bij elkaar genomen verdient Foto Konijnenberg een dikke 9: Het enige wat ik kan bedenken dat minder positief is, is dat de mobiele website niet goed werkt op mijn telefoon.

Extra toelichting

Mijn producten waren heel netjes en duidelijk met veel zorg ingepakt. Ook zat er een briefje bij waarop stond wie het product had ingepakt: zo kan je een eventuele klacht bij exact de juiste persoon adresseren.

Arnold 30-05-2016
Online gekocht

On-line bestellen werkt meestal perfect; één keer kon een kortingscode niet worden toegepast bij het bestellen, maar dit euvel werd vrij snel verholpen. <br/>Jammer dat er geen verkooppunt is in het westelijk deel van België (soms interessante info-sessies, maar nu te ver)

Vriendelijk, degelijke info zowel in de winkel als telefonisch of via mail.

Assortiment

Je vindt er alles wat nodig is. De site is goed gestructureerd en overzichtelijk. Makkelijk om alles terug te vinden met de nodige toelichting.

Aanbeveling

Goeie service, degelijke info, uitgebreid aanbod, klantvriendelijk

rimigo 29-05-2016
Online gekocht

De Website is overzichtelijk en duidelijk.

Ik wilde een 4k camcorder kopen en had eerst verschillende winkels gemaild voor info. En de firma konijnenberg kwam bij mij het beste over en daarom heb ik hier besteld. Ik had snel antwoord en het is netjes opgestuurd.

Assortiment

Voor mij was er keus genoeg de 2 4k camcorders waar ik tussen twijfelde waren alle 2 op voorraad.

Aanbeveling

Via de klantenservice netjes en correct geholpen en keus genoeg.

Extra toelichting

Prima winkel waar ik vast en zeker nog wel iets zal kopen. ( betrouwbaar )

Fred Meijer 29-05-2016
Online gekocht

Alles is te vinden. De zoekmachine werkt. Ik had een klein onderdeel nodig. Wist niet hoe het heette en toch vond ik het.

Snel en vriendelijk. Prima communicatie, via mail.

Assortiment

Ik heb het nog niet meegemaakt dat er iets niet aanwezig is.

Aanbeveling

ik ben er een keer of drie geweest en heb via internet drie keer wat besteld.Profeesionele hulp met tijd voor de klant. Niet altijd het duurste wordt geadviseerd. Ik raad de winkel ook altijd bij vrienden aan

a.j. tellingen 25-05-2016

Bestellen gaat makkelijk

Supersnel geleverd

Aanbeveling

2 minuten na 9 besteld en nog de volgende dag in huis. Verpakking dik in orde en goed beschermd, wat wil je nog meer.

• Service1,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling1,0
Bjorns 25-05-2016
Online gekocht

duidelijke website met alle nodige info over het product

Voor 21h bestellen was de dag nadien in huis volgens de website. Ik had een lens besteld die op voorraad was in België (ik ben ook van België) Voor de zekerheid nog eens gebeld en kreeg te horen dat de lens op voorraad was in België. MAAR, de lens moest eerst van België naar Nederland gestuurd worden om dan van daaruit naar mij thuis gestuurd te worden. <br/>De vriendelijk mevrouw aan de telefoon zei mij ook al dat de Lens zeker niet de volgende dag ging toekomen. <br/>Lens besteld op maandag, zou ten vroegste op woensdag bij mij zijn, de mevrouw zei dat ik nog een mail zou krijgen met meer info en trackingcode. Op woensdagochtend nog altijd niets, dan maar zelf een mail gestuurd. daar kreeg ik te horen dat deze donderdag bij mij zou zijn. Maar nog altijd geen info van trackingcode of tijdstip of iets... NIETS. <br/>donderdagmiddag kwam ik thuis en waren aan de deur geweest. er was een kaartje achtergelaten met een code die pas werkte op vrijdagochtend, een 2 tal uur later eindelijk het pakket ontvangen! slechtste ervaring ooit met online shop!!!

Aanbeveling

geen goeie leveringsvoorwaarden, totaal niet duidelijk, geen info wanneer pakket toe komt, geen trackingcode. geen info. levering kan van s&amp;#39;morgens 7h tot 22h.

Yvan Spillebeen 25-05-2016
Online gekocht

Makkelijk en snel zoeken en bij de artikelen een uitgebreide uitleg

Als je een vraag stelt liefst binnen een paar uur antwoord

Assortiment

Verschillende merken en keuze voor andere merken

Aanbeveling

Al redelijk veel hier gekocht. (Soms veel na elkaar, soms lange tijd ertussen) en toch antwoorden op vragen als je problemen hebt. <br/> <br/>Zeer goed bezig!

David 24-05-2016
Online gekocht

Veel expertise aanwezig en ze nemen de tijd nodig om je de juiste materiaal te selecteren, ook zeer scherpe prijzen

Assortiment

Veel keuze en je kan veel producten uitestem on de winkel ook.

Lorenzo 23-05-2016
Online gekocht

Alles was zeer gebruiksvriendelijk. Website en betaling is zo opgesteld dat het allemaal zeer vlot gaat.

Makkelijk om te communiceren via telefoon en uitgebreid de tijd genomen om me te helpen. Snelle leveringen zijn ook altijd een meerwaarde.

Heel ruime keuze.

Aanbeveling

Je kan er alles vinden voor fotografie. Super handig.

Saj 22-05-2016
Online gekocht

Website goed ingedeeld, bestelproces makkelijk, betaald met ideal.

Via de mail wordt snel gereageerd op vragen.

Assortiment

Ze hebben veel, compleet is een assortiment natuurlijk nooit.

Aanbeveling

Op basis van mijn ervaring zal ik hier zeker weer bestellen.

Extra toelichting

Regelmatig spullen gekocht, altijd goede ervaringen gehad.

David 22-05-2016
Online gekocht

De website werkt heel goed.

Mijn fototoestel ontving ik na 1 werkdag op kantoor

Veel keuze in systeemcamera&amp;#39;s

Aanbeveling

Ik vind het gewoon een topbedrijf. Super scherpe prijzen en korte levertijden

4,8
  • Service1,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling3,0
Silco 22-05-2016

Geen motivatie

Half februari een Jinbei studiolampenset besteld. Levertijd kon even duren. na twee weken zelf maar eens geinformeerd hoe het ermee stond. Ze zouden eind april binnen zijn. Begin mei wederom zelf maar geinformeerd naar de stand van zaken. Levertijd was een maand opgeschoven. Fijn dat ze mij dat ook even hadden laten weten *not* <br/>Vervolgens weer de kennerkende radiostilte ( op wekelijkse reclamemails na, daar zijn ze blijkbaar wel heel goed in). <br/>Begin juni, nadat het weer oorverdovend stil was gebleven wederom zelf geinformeerd, en zowaar (toeval?) de spullen waren net binnengekomen. <br/>4 dagen later werden ze afgeleverd. <br/>Moraal voor mij van dit verhaal. Ze verkopen graag, maar klanten tussentijds informeren doen ze niet of willen ze niet. Los van de lange levertijd dus belabberde service.

Aanbeveling

Bij een winkel waar emailmarketing en het behalen van verkoop veel belangrijker is dan fatsoenlijk klantmanagement geef ik mijn centjes liever niet uit.

Annelousa 22-05-2016
Online gekocht

Alles is gemakkelijk terug te vinden op de website

De mensen van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en proberen steeds alle vragen die u heeft te beantwoorden

Assortiment

Er is een zeer groot assoryiment beschikbaar op de website en ook in de winkel

Aanbeveling

De communicatie over het uitstellen van de bestelling zou sneller gecommuniceerd kunnen worden

Neen, zeer goede winkel

Paul 22-05-2016
Online gekocht

DE keuze voor het te kopen artikel was al gemaakt. De keuze voor de (web-)winkel nog niet. De aanprijzing zonder opsmuk en de betrouwbare indruk deden besluiten om voor Foto Konijnenberg te kiezen. <br/>Alle beloftes zijn waargemaakt!

Het bestellen verliep moeiteloos, de verzending vlot en de verpakking van het artikel was zodanig dat beschadiging vrijwel was uitgesloten. SERVICE met hoofdletters!

Assortiment

Het oordeel hierover moet ik enigszins matigen omdat voor mij al vaststond welk artikel ik zocht. Verder kijken dan de betreffende rubriek was niet nodig. Het artikel was in voorraad en voldoet geheel aan de gevraagde specificaties.

Alles klopt(e)

mojo 22-05-2016

alles is overzichtelijk

zeer goed

Assortiment

ruim voldoende keuze en correcte prijzen

johan-61 18-05-2016
Online gekocht

gemakkelijk te kiezen van produkten

goeie service zeer snelle bezorging

Assortiment

zeer ruime assortiment ook voor accessoires

Aanbeveling

deze winkel staat bij mij zeer hoog aangecheven

Extra toelichting

zelfs als je nog na 21:00 uur besteld is het mogelijk dat het product de volgende dag in huis hebt echt super.

Inge 18-05-2016
Online gekocht

Super gemakkelijk iets te bestellen en zeer vlotte levering

Geen service nodig gehad alles was inorde

Ruim assortiment met reviews

HGielissen 16-05-2016
Online gekocht

De website biedt een duidelijk overzicht om snel een keuze te maken. Bovendien wordt je goed door het bestelproces geleid.

De levertijd verliep zoals aangegeven en een bestelfout van mijzelf m.b.t. het gekozen artikel werd met assistentie van de medewerkers snel rechtgezet.

Assortiment

Door eerdere - positieve - ervaringen weet ik het door mij gezochte steeds snel te vinden en tegen concurrerende prijzen

Aanbeveling

Ik ben nu al enkele jaren klant en ik loop bij mijn bestellingen telkens weer hetzelfde positieve gevoel op!

peterspoor 16-05-2016
Online gekocht

Alles op internet te vinden.

Snel en netjes thuisbezorgd

Heel ruim assortiment.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Dirk Christiaens 16-05-2016
Turnhout

Overzichtelijke website ingedeeld in de juiste categorien en de filters om het juiste product te vinden werken snel. Indien je reeds een account heb gaat aankopen zeer snel en efficient.

Als ik ter plaatse in de winkel van Turnhout iets aankoop krijg ik steeds correct advies, en de mogelijkheid om de lenzen te testen. Zo kon ik ook rustig de Nikon 14-24 2.8 testen in de winkel. En de lens was in voorraad dus direct meegenomen :-)

Assortiment

Het assortiment is volledig van amateur tot professioneel. Niet alles is op voorraad in de winkel, maar je kan eenvoudig vragen voor reservering en afhaling in de winkel. Perfect service.

Aanbeveling

Reeds jaren een tevreden klant!

Fiona 14-05-2016
Online gekocht

Overzichtelijke website en filtermogelijkheden werken goed

Via de mail worden vragen snel beantwoord

Assortiment

Zeer uitgebreid ook voor amateurfotograaf voldoende aanbod

Aanbeveling

Voor de 2e keer een prima ervaring.

• Service5,0
  • Aanbeveling6,0
Roland 14-05-2016
Online gekocht

Website is goed gestructureerd, prettig in gebruik.

Programma Photoshop Elements besteld. Werd verstuurd in niet versterkte omslag: CD was zwaar beschadigd. Heb alles moeten terug sturen. Ik heb een nieuw exemplaar gekregen, dat heeft wel alles bijeen 2 weken geduurd. Konijnenberg heeft wel portkosten terug betaald.

Grote keuze op website

Aanbeveling

Een degelijke verpakking van het gekochte materiaal is toch wel belangrijk voor een webshop.

NvZwet 14-05-2016
Online gekocht

De website is overzichtelijk en wat je ook zoekt, het is eenvoudig te vinden.

Digitaal fotolijstje voor mijn zoon gekocht. Beeldhoek viel tegen en uitstekend geholpen. Duidelijke uiteenzetting hoe te handelen bij retourneren.

Assortiment

ik kan niets bedenken op fotogebied wat Foto Konijnenberg niet heeft.

Gemak + Service + Assortiment = 10

Ga zo door..

HGielissen 14-05-2016
Online gekocht

Je wordt snel wegwijs gemaakt, komt snel bij het gezochte uit en je bestelling is gemakkelijk uit te voeren.

Onlangs maakte ik een verkeerde keuze, kreeg snel iemand aan de lijn om dat uit te leggen, kreeg advies hoe ik kon ruilen en hoe ik de retourzending kon regelen.

Assortiment

Ik vind steeds wel hetgeen ik zoek en tegen een prima prijs.

Aanbeveling

Mijn rapportcijfer voor Foto Konijnenberg is een 10.

Lupa82 12-05-2016
Online gekocht

Snel en makkelijk besteld. Je hoeft gelukkig niet per se een account aan te maken bij Konijnenberg, dus je kunt gauw afrekenen. Scheelt weer. Je krijgt ook direct een bevestiging na bestelling, plus een traceercode van de post wanneer het is verstuurd.

Uitstekende service! Ik had een mooie aanbieding gezien van een Olympus camera met twee lenzen. Heb toen per ongeluk het type met alleen de kitlens besteld. Één telefoontje gepleegd en alles werd direct geregeld. Helaas bleek er toen bij de camera alleen een Britse oplader met driepunts-stekker te zijn geleverd. Weer even kort een telefoontje gepleegd en de goede kabel werd direct nagestuurd. Echt uitstekend!

Assortiment

Veel keuze voor een scherpe prijs. Mijn camera met twee lenzen heb ik nergens goedkoper gezien. Zelfs niet op de ultragoedkope webwinkels uit Azië en de VS.

Extra toelichting

Fantastische service. Hele fijne winkel. Vooral het feit dat ze makkelijk bereikbaar zijn en snel en doelgericht werken. Zouden meer winkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Riejet Baaré 12-05-2016
Online gekocht

Ik zocht een cameratas en kon filteren op wat voor mij belangrijk was. Zo vond ik snel een fijne tas

De tas kwam snel, goed verpakt en zonder mankeren bij me thuis

Assortiment

Zelf met verschillende filters bleef ik keuze houden

Aanbeveling

Accuraat, goed gesorteerd en - dat weet ik van eerdere contacten - met kennis van zaken: dit zijn geen &amp;#39;dozenschuivers&amp;#39;!

Ik kom er zeker terug

fredcrooy 11-05-2016
Online gekocht

Het product dat ik zocht snel gevonden, overzichtelijk ingedeeld in ieder geval voor mij

Het product gevonden , besteld en snel geleverd.

Assortiment

Nog wat rondgekeken en het viel me op dat er een varia aan producten zijn maar niet zo dat het onoverzichtelijk werd.

Aanbeveling

Een goede winkel met prima producten die ik zeker bij vrienden zal aanbevelen.

Extra toelichting

Bij mijn zwager zag ik een digitale foto frame met weerstation staan waar je ook een slide show van foto's op kon weergeven. Zag er zo mooi uit dat ik op zoek gegaan ben en al snel op deze site kwam.

hoorn303 10-05-2016
Online gekocht

Goed en duidelijk overzicht van alle producten

Mijn klacht waar Konijnenberg zelf niets aan kon doen werd zeer snel en efficient verholpen. Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerker.

Aanbeveling

super snelle levering en bij klacht een zeer goede oplosssing geboden

Arjan 09-05-2016
Online gekocht

Bestellingen online gedaan op mijn iPhone, gemakkelijke bediening.

Goede communicatie en maken waar wat er vermeld wordt

Assortiment

Alles wat ik zocht kon ik vinden!

Aanbeveling

Gewoon duidelijke communicatie, snelle en correcte levering en tegen de juiste prijzen!

Guido 08-05-2016

goed opgemaakte website

zou ook een 10 kunnen zijn , duidelijke communicatie via mail

Assortiment

mooi assortiment , maar niet alles wat op de markt te krijgen is = geen probleem

altijd goede ervaring gehad

Ton 08-05-2016

Eenvoudige bestelprocedure

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment, ook artikelen die ik vroeger in het buitenland zou hebben besteld.

Aanbeveling

Uitgebreid assortiment, snelle levering ook bij laat tijdstip plaatsen van de bestelling!

J.ter Horst 05-05-2016
Online gekocht

Gemakkelijk thuis beoordelen, rustig nadenken en vergelijken. <br/>Dit is een juiste aankoop.

Bezorging netjes binnen 24 uur, bestelling thuis,

Assortiment

het is het grootste assortiment dat ik ben tegen gekomen.

Aanbeveling

Ga eens kijken, beoordeel dan wat je ziet en wat er wordt aangeboden.

Extra toelichting

Binnenkort ga ik persoonlijk een bezoek brengen aan een van de vestigingen!

maron 03-05-2016

Extra toelichting

Sinds mijn foto hobby uit de hand aan het lopen is ben was ik toe aan goede camera tas. Degene die het moest worden had ik al in mijn hoofd. Op de website van Foto Konijnenberg staat een uitgebriede beschrijving van het product en het bleek dat het product dat ik in gedachten had niet paste bij mijn behoefte. Doordat alle relevante informatie over het product makkelijk te vinden is op de site had ik snel een beter passend heb product gevonden. Ook in gebruik overtreft het mijn verwachtingen.

• Service6,0
Protoplast 02-05-2016
Online gekocht

Ze hebben veel keuze en meestal gemakkelijk te vinden, maar enkele keren heb ik vastgesteld dat hun website geen resultaat gaf terwijl ze een product wel hebben.

Coolblue levert sneller en de bedenktijd bij Fotokonijnenberg is erg kort in vergelijking met Coolblue. En je moet zelf betalen om terug te sturen.

Assortiment

Waarschijnlijk de meest uitgebreide fotowinkel van Belgie.

Aanbeveling

Meer moeite doen voor de service.

AMK 01-05-2016
Online gekocht

goede website en prachtige winkel

Assortiment

breed assortiment en goede informatie over beschikbaarheid.

Aanbeveling

prima winkel voor wie op zoek is naar kwaliteitspullen

5,8
  • Service2,0
  • Aanbeveling3,0
Patse65 30-04-2016

Snelle zoekresultaten en vergelijkingstabellen

Ik had online een batterij besteld, die ook zo op mijn bestelbon stond, maar die bleek &amp;#39;s anderendaags niet leverbaar was aan die prijs. Ik kreeg de dag nadien wel een mail dat die batterij leverbaar was maar 60 euro duurder. Volgens mij kan dit volgens consumentenrechten niet. Ik heb geen klacht ingediend.

Aanbeveling

Geen correcte afhandeling van online producten aan een bepaalde prijs. Bij vroegere bestellingen echter nooit problemen gehad.

Extra toelichting

Eenduidige prijsbepaling, zodat er achteraf geen verwarring is over dubbele/andere prijzen over één bepaald product. Ik werd met een eenvoudige, maar wel beleefde mail, in het ongewisse gelaten waarom de prijs niet correct was.

Cdehenau 30-04-2016
Online gekocht

Via de webwinkel krijg je je bestelling supersnel thuisgeleverd. Ik heb specifiek voor fotokonijnenberg gekozen, omdat zij ook een vestiging hebben waar je bij problemen altijd terecht kan.

Snelle levering!

Assortiment

Grote keuze uit verschillende merken. Ik was op zoek naar een specifiek model en heb dit zonder problemen gevonden, in verschillende kleuren en verschillende mogelijke pakketten.

Aanbeveling

Grote keuze, scherpe prijzen, snelle levering. Prima!

Dries 29-04-2016

Duidelijke webshop

Duidelijke status van je bestelling en wanneer deze verzonden zal worden.

Extra toelichting

Prima prijzen in de webshop. De actuele cashback actie werd onmiddelijk verrekend in het winkelmandje. Dus je betaald direct het juiste bedrag, zonder te moeten wachten op het geld van de cashback.

Jeroen_BE 29-04-2016
Online gekocht

Ik zocht een waterdicht en schokbestendig klein fototoestel voor mijn zoon van 8 jaar. Op de website had ik een overzicht in enkele klikken.

Assortiment

Alle vertrouwde merken kan je terugvinden bij Fotokonijnenberg en wat niet onmiddellijk in assortiment is kan makkelijk besteld worden.

Aanbeveling

Uitgebreide keuze, snelle en verzorgde levering, goede reputatie.

Nakiro 28-04-2016
Online gekocht

Website is heel duidelijk en goed ingedeeld volgens de verschillende grotere criteria. Via de zoekoptie kun je heel makkelijk alles terugvinden.

Geen enkele klacht over Foto konijnenberg. Door vrienden op deze website gewezen. Voldoen aan hun belofte om het zo snel mogelijk te leveren!

Assortiment

Ruim gamma aan verschillende merken.

• Service8,0
bertus63 28-04-2016
Online gekocht

men heeft de kennis in huis en gebruikt deze ook/

snelle service correct geholpen

Assortiment

ruime keuze en snel in huis

van alle gemakken voorzien

Ad 28-04-2016
Den Ham

De nieuwe winkel is groot en zeer overzichtelijk. <br/>Het is een feest om naar Foto Konijnenberg te gaan om iets op Fotografiegebied te kopen.

De service is zeer goed. <br/>Men neemt uitgebreid de tijd om een aankoop van uitleg te voorzien.

Assortiment

Men heeft praktisch alles op voorraad, ook in het duurdere assortiment.

Aanbeveling

Nogmaals het is een feest om naar Foto Konijnenberg te gaan. <br/>De vriendelijkheid bij de serviceverlening staat op een bijzonder hoog peil.

6,2
  • Service3,0
  • Aanbeveling6,0
hajee76 27-04-2016
Den Ham

Nikon D7100 gekocht en goed geholpen bij de verkoop.

Helaas was de lader van de accu defect. Na een bezoek aan de winkel werd ik naar huis gestuurd met een nieuwe accu. Daarna doorverwezen naar Nikon Nederland. Zeer slecht als je zo behandeld wordt.

Henk van Dijk 26-04-2016
Online gekocht

Bestellen zonder problemen met een keurige bevestiging. Verzending gaat met post.nl en niet met dat nare DHL.

Nog wat aanvullende vragen (per mail) gesteld. <br/>Kreeg iedere keer binnen no time keurig antwoord.

Betrouwbaar

Dianne 24-04-2016

Geen motivatie

Ik werd gebeld dat het verpakkingsdoosje van mijn order aan de buitenkant wat ingedrukt was. Artikel zelf niks mis mee, maar was laatste in magazijn en wilden ze even laten weten voordat het verzonden werd. Super service

Snelle levering, goede service

Andre 24-04-2016
Online gekocht

makkelijke site, even inloggen met je account,uitzoeken wat je wil hebben, en een paar klikken verder en je bestelling is onderweg.wow gewoon omdat dat kan.

Na de gedane bestelling bleek dat het product niet op voorraad was, even bellen geweldig goed en met geduld te woord gestaan hebben niet echt een lever datum kunnen geven, mede dat ook de handel afhankelijk is van de fabrikant, er werd ongeveer tien dagen aangegeven en wat schetst mijn verbazing na twee dagen bericht van uw bestelling is verzonden...en de volgende dag was het uitpakdag........yes

Assortiment

ben net begonnen met foto&amp;#39;s maken en met wat ik denk nodig te hebben heb ik tot nu toe nog altijd hier bij Foto Konijnenberg kunnen vinden. ben 1 keer in de winkel in Den Ham aanwezig geweest keek mijn ogen uit ben daar ook op een zeer prettig manier geholpen met een nieuwe statief niet op een manier van deze moet u hebben maar goed onderbouwd en uitleg wat voor meerwaarde de een heeft ten opzicht van de ander. en ja de koffie was ook lekker. en meer.

Aanbeveling

Zie ook mijn schrijven bij hoofdstuk Assortiment. moest wel even wachten omdat er andere klanten voor mij waren maar dat mocht de pret niet drukken ik kreeg hierdoor wel de indruk dat een ieder op de juiste wijze geholpen zou worden. en dat bleek ook op het moment dat ik zelf aan de beurt was. ze nemen de tijd ook als beginner werd mij van alles uitgelegd waar ik ook wat aan had. ik raad dan ook een ieder aan als men met vragen zit neem de tijd om bij de winkel naar binnen te gaan, misschien moet u even wachten vanwege de klanten die u voor zijn maar u krijgt dan wel de juiste antwoorden.

Extra toelichting

Als beginner in de fotografie heb ik het gevoel dat ik bij Foto Konijnenberg aan de juiste adres ben voor aanvulling op mijn nieuwe hobby.

Ger 24-04-2016

Geen motivatie

Ik bestelde een accessoire voor mijn Canon 70D. Door onoplettendheid vaan mijzelf kreeg ik een verkeerd artikel. S, avonds een mail naar Konijnenberg gestuurd die even later al beantwoord werd. Ondertussen is alles opgelost. <br/>Petje af !

Aanbeveling

alles op fotogebied en alle accessoires. Vlugge levering, goed verpakt en alerte reacties. <br/>Enj niet te vergeten vakmanschap en dat tegen redelijk prijzen

6,5
  • Gemak5,0
  • Service5,0
  • Aanbeveling7,0
uldreguy 23-04-2016
Online gekocht

Snelle levering maar met een Duitstalige handleiding waar mee ik niks kan aanvangen. Heb wel een elektronische versie. Toch sta ik er op om een Nederlandstalige handleiding in boekjesvorm te krijgen.

Nog steeds geen Nederlandstalige versie in ontvangst gekregen. Het is zon handig boekje, lezen van de computer is lang niet zo aangenaam.

Joep 23-04-2016
Online gekocht

De website is overzichtelijk. Voorraad informatie klopt. Status e-mails kloppen en duidelijk.

Assortiment

Camera en lenzen koop ik al jaren bij Foto Konijnenberg. Het lijkt wel of ze alles hebben.

Aanbeveling

Eens in de zoveel tijd rij ik met mijn vader naar Den Ham, want je kunt ook alles vasthouden en uitproberen. Er wordt geen druk gezet om te kopen, heel relaxed met een kop koffie erbij. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe winkel, dus reis binnenkort weer eens af vanuit Limburg.