Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 355 review s geschreven in het afgelopen jaar

9.1

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

michkepee 25-08-2016 Online gekocht

zeer aanbevelingswaardig

cameratas in aanbieding aan een voordelige prijs voor moederdag. Afhandeling zeer correct en snel, keurig en veilig verpakt en geleverd. Dikke duim! Zeer tevreden over de service.

Pluspunten

• service
  • assortiment

Monique 24-08-2016 Online gekocht

Online bestelling

Foto Konijnenberg heeft het goed geregeld. Een prachtig assortiment, eenvoudig bestellen en snelle levering. Ik kreeg mijn nieuwe lens vlak voor de vakantie binnen. Keurig verpakt.

Pluspunten

• Prachtige assortiment
  • Snelle levering

Johan 23-08-2016 Online gekocht

Alles ok, alleen latere levering dan beloofd

Mijn bestelling werd compleet, onbeschadigd en netjes verpakt afgeleverd.
Enkel minpuntje is dat de website aangeeft 'voor 21:00 uur besteld = morgen in huis'. Helaas was dit voor mijn aankopen niet het geval (blijkbaar omdat 1 bep. artikel niet in voorraad was). Enkele emails met de klantenservice gaven aan:
-eerste contact: de verzending vd bestelling zal 1 dag later zijn; hierdoor gaf ik aan dat ik zou wachten op de complete bestelling
-vervolgens gaf het bestellingsoverzicht op de website aan dat het artikel een week later zou zijn
-hierop liet ik de klantenservice weten dat ik dan een deelbestelling verkoos
-klantenservice gaf aan dat dit in orde was en de deelbestelling die zelfde dag nog verzonden werd
-uiteindelijk ontvang ik enkele dagen de complete bestelling, incl. het artikel waarop ik een week zou moeten wachten.

beetje verwarrend :)
klantenservice was wel altijd zeer snel om te reageren (top!)

mvg,

Johan

Pluspunten

• verzorgde levering
  • goede klantenservice

Minpunten

• levertijd niet gehaald

Niesje Elza 23-08-2016 Online gekocht

voor ons uniek, deze winkel

aangezien er onze regio geen fotozaken meer gevestigd zijn is dit voor ons ideaal, perfecte leverantie en verzorging van het bestelde artikel.

Pluspunten

• ontvangst thuis
  • grote voorraad
  • snelle levering

Minpunten

• telefonische uitleg

Johan 22-08-2016 In winkel gekocht
Turnhout

Prima shop voor de echte fotoliefhebber

Reeds meerdere zaken gekocht, zowel ter plaatse als via de webshop. In de winkel is er deskundig advies (keuze body en bijhorende lenzen). Eenvoudiger zaken kan gewoon via de webshop: prijs is steeds OK, lever service is meestal binnen de 2 dagen. Zeer tevreden !

Pluspunten

• Deskundigheid
  • (zeer) ruim assortment
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Meerkost voor creditcard

M 22-08-2016 In winkel gekocht
Den Ham

Prima keuze, prima assortiment en duidelijke webshop

Zoals de titel al zegt: ik kan vrijwel alles vinden dat ik op enig moment zoek.
Duidelijke beschrijvingen, aangename prijzen en een snelle service.
Super!

Pluspunten

• assortiment
  • webshop
  • aangename prijzen

Tonag 21-08-2016 In winkel gekocht
Den Ham

Prima zaak met kennis van zaken.

Meerdere keren bij Konijnenberg in Den Ham geweest om foto e.o. video apparatuur aan te schaffen. Ze liggen goed in de markt met de prijzen en het personeel heeft kennis van zaken en nemen de tijd voor het geven van goed advies.

Jan 21-08-2016 Online gekocht

Aangekochte goederen

Dit is een fotozaak waar het personeel kennis van zaken heeft. Zéér grote keuze en zeer mooie winkel (Turnhout) waar je zelfs een koffie kan drinken tijdens het wachten. Het enige minpunt dat in mij opkomt is dat occasions die in de winkel in Turnhout liggen niet opgestuurd kunnen worden

Pluspunten

• Zeer grote keuze
  • Zeer snelle levering

Minpunten

• Maar 1 winkel in België

Vince 16-08-2016 In winkel gekocht

Bestellin Wacom Cintiq, levering Turnhout

Supersnelle en vriendelijke service. Niets op aan te merken. Erg betrouwbaar en professioneel. Bovendien erg tevreden over mijn aangekocht product.

Cobus 15-08-2016 Online gekocht

Prima assortiment en supersnelle afhandeling

Gebruik gemaakt van een mooie aanbieding van een demonstratiemodel camera.
Compleet met Nederlandse garantie en gebruiksaanwijzing, dat is iets anders dan een "dozenschuivers" aanbieding. Een aanbevelenswaardig bedrijf.

Assortiment
Levering geheel volgens verwachting,tweede bestelling van reserve accu en filter
al even snel voor een prima prijs.

Pluspunten

• Snel
  • Levering compleet
  • Nederlanse garantie

Henk 14-08-2016 Online gekocht

Voor mij een TOP bedrijf

Na aankoop, via internet, van een Yuneec Quadcopter waren een paar probleempjes over de levering en een accu die niet voldeed...
Slechts met een email, waren deze "klachten" snel en goed verlopen.
Nog hiervoor mijn dank.

Pluspunten

• Goed behandeling via mail
  • Snel opgelost

Paul 12-08-2016 Online gekocht

Aanrader

Geweldige winkel, geweldig aanbod, correcte en snelle afhandeling van je bestelling alleen....een pakje van 600 gr voor een lensdop (kost 15€) en daarvoor dan moeten aftekenen? Begrijp het voor toestellen en dergelijke doch niet voor zaken die via post in de bus kunnen gedropt worden.

Pluspunten

• Snelheid afhandeling
  • Accuraatheid afhandeling
  • Aanbod winkel

Minpunten

• Levering

Jan 09-08-2016 Online gekocht

Zeer groot assortiment, winkel in Turnhout zeer goed bereikbaar

Assortiment
Alles wat met fotografie te maken heeft is beschikbaar met een deskundige uitleg er bovenop!

Aanbeveling
Gezellige winkel, prima assortiment/voorraad, deskundig advies.
Prima webshop. Interessante aanbiedingen.

Dick 08-08-2016 In winkel gekocht
Den Ham (afgehaald, besteld via webshop)

Duidelijke website die alle informatie biedt die je nodig hebt. Nieuwe winkel: overzichtelijk, met duidelijke indeling en goede functionaliteit voor de klant.

Goede voorlichting in de winkel, ook bij telefonisch contact altijd duidelijk en terzake kundig. Goede adviezen, eerlijk.

Assortiment
Tja, wat heeft Konijnenberg nou niét?

Aanbeveling
Voor mij hét aangewezen adres

Koos 08-08-2016 Online gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Vragen per telefoon werden keurig beantwoord. Eerlijk advies met verstand van zaken.

Assortiment
Veel keuzes in producten.

En 10 meer dan waard.

koen 07-08-2016 In winkel gekocht
konijnenberg turnhout

Duidelijke website , vlot bestellen .

Geen problemen .

Assortiment
qua prijs met andere winkels vergelijkbaar , soms iets duurder , soms ook iets goedkoper .

Aanbeveling
Een aanrader , goed bereikbaar . Mijn voorkeur is naar de winkel ipv internet , vanwege de Goede uitleg over het product zo doe je ook geen miskoop en hoef je niets te retourneren .

Johng 07-08-2016 Online gekocht

Duidelijke omschrijvingen, knoppen en zoekfuncties leveren snel het juiste resultaat in tegenstelling tot vergelijkbare websites

Assortiment
Het is mij tot nu toe nog niet gebeurd dat ik een artikel niet heb kunnen vinden.

Aanbeveling
Prettige webshop, maar ook de winkel is mooi met goede en duidelijke hulp van het personeel. Men neemt de tijd voor je als klant.

stevenswinnen 05-08-2016 Online gekocht

ideaal dat je een nummertje kan trekken en rustig kijken tot je aan de beurt bent

heel vriendelijke jonge dame aan de kassa

Assortiment
ze hadden net wat ik nodig had (Sony FE 24-70 F/2.8 GM)

Extra toelichting
webshop gekocht, afgehaald ter plaatse, alles keurig afgehandeld

PK 04-08-2016 Online gekocht

Bestelling via standaard online shop kunnen maken en snel ontvangen.

Binnen 24 uur antwoord op mijn vraag ontvangen en het juiste advies gekregen.

Aanbeveling
Goede klantenservice en snelle bezorging van de bestelling

Jasper 04-08-2016 Online gekocht

Gewoon vanuit m'n luie zetel besteld. Geen problemen ondervonden bij de online bestelling.

Zeer snelle en vriendelijke klantendienst. Ze konden me ook exact zeggen waar m'n pakketje zich bevond en wanneer het aan zou komen.

Assortiment
Ik vond meteen wat ik zocht. Enkel was het niet op voorraad in het online magazij, wel in één van de winkels.

Aanbeveling
Ik ga zeker nog bij Foto Konijnenberg bestellen. Zowel de bestelling als levering ging zeer vlot. De klantendienst was zeker een pluspunt. Daar heb ik bij concurrenten al mindere ervaringen mee.

Marcel 01-08-2016 Online gekocht

Extra toelichting
Super snelle en correcte levering. Goedkoopste op internet. Telkens weer. Fijne zaak waar je ook goed voor advies en service terecht kan.

Marcel 31-07-2016 Online gekocht

Zeer snelle levering, tot avond laat bestellen, volgende dag in huis. Indien op voorraad.

Je wordt op de hoogte gehouden door diverse mails.

Marc de Winter 31-07-2016 Online gekocht

Toch redelijk veel toelichting on-line op het assortiment.

Het bestelde toestel was niet op voorraad en heb er, na aandringen, bijna drie weken op moeten wachten. Gelukkig dat ik het ruim op tijd bested had.

Assortiment
Heb er een degelijke Spiegel reflex al eens gekocht, maar wilde ook eens een low-budget onderwater camera. Die hadden ze ook in het assortiment gelukkig.

Aanbeveling
De speiegelreflex had ik in de winkel in Turnhout gehaald. Ik kreeg er goed advise en ben blij met de aanschaf. De onderwater camera had ik bij hun on-line gekocht omdat die echt goedkoper was dan bij anderen. Het wachten erop heb ik er dan maar voor lief bijgenomen.

Extra toelichting
Ik zou voor de simpele dingen de webshop gebruiken, maar voor goed advies toch even de moeite nemen om naar hun winkel te rijden.

DeJongRC 31-07-2016 Online gekocht

Heldere en toegankelijke no-nonsense website.

Bestellen, snelle levering, klaar.

Assortiment
Zoek maar eens iets wat ze niet hebben. Zeer breed en diep assortiment.

Aanbeveling
Als alle voorgaande beoordelingsputnen 10 zijn, is deze dat natuurlijk ook.

TVB 30-07-2016 Online gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en je kan kiezen uit al gangbare betaalmethodes.

Aanbeveling
Al jaren mijn favoriet o.a. vanwege het enorme assortiment en de aanwezigheid van een echte winkel

Ga zo door.

Color 30-07-2016 Online gekocht

Mijn probleem werd niet verholpen. En was te laat verstuurd

Aanbeveling
Ik zou deze winkel niet aanbevelen. De service is niet goed en de klantvriendelijkheid in de fysieke winkel ook niet.

Extra toelichting
Met grote letters maken ze reclame voor 21:00 besteld morgen in huis. Aangezien ik op reis vertrok 2 dagen later was dit zeer belangrijk voor mij. Na een paar uur had ik nog geen mail gekregen en rook ik al onraad. Na wat heen en weer mailen bleek dat ze door recente fraude bij betalingen extra controles moesten doen waardoor mijn product niet verzonden was. Oke geen probleem kan gebeuren mijn product zal dan wel de volgende dag verstuurd worden niks was minder waar. Ik had woensdagnamiddag besteld en pas vrijdagnamiddag mijn pakketje en het product was in voorraad. Als je reclame maakt voor 21:00 besteld morgen in huis zorg dan tenminste dat je die stelling kan waarmaken.

Nicolas 29-07-2016 Online gekocht

Overzichtelijk, vlot en betalingsmogelijkheid via bancontact. Minpuntje is de extra bij betalen met Visa.

Assortiment
Steeds alles gevonden wat ok nodig had. Ook geselecteerde tweedehands artikelen.

Aanbeveling
Foto konijnenberg is voor mij een referentie. Een organisatie van professionals met een performante webshop biedt vertrouwen.

Rob uit Delft 28-07-2016 Online gekocht

Goede duidelijke website. Bestel en betaal proces duidelijk. Zeer snelle, nette bezorging.

Snel en netjes te woord gestaan door klantenservice. Goede adviezen ontvangen. Afspraken nagekomen.

Assortiment
Een van de weinige winkels waar de camera die ik wilde te krijgen was tegen een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Top. Na twee weken wachten en onduidelijke informatie bij de winkel neushoorncamera.nl uiteindelijk mijn geld terug gevraagd. Konijnenberg leverde de volgende dag voor dezelfde prijs. Bedankt voor de snelle service.

Leroy 26-07-2016 Online gekocht

Gewoon een top zaak met zeer goede service.
Bij vragen krijg je snel antwoord en ze zoeken altijd in oplossingen.

Zeer goede samenwerking tussen de verschillende filialen om alle spullen z.s.m. te leveren bij de klanten.
Iedere keer zeer snel en netjes antwoord gehad.
Als Nederlander zeggen we niet snel dat iets perfect is, maar de service van Foto Konijnenberg is dit zeker wel

Assortiment
Groot ruim assortiment en als iets in het hoofdfiliaal niet op voorraad is dan is dit wel beschikbaar in andere filialen.

Aanbeveling
Gewoon niet verder zoeken voor andere fotozaken en lekker makkelijk online bestellen bij Foto Konijnenberg

Nanie 25-07-2016 Online gekocht

Geen moeilijk gezoek op een website, makkelijk te vinden wat ik kopen wou.

Mijn vader die de camera voor mij kocht, had wat vragen. Hij werd goed en geduldig te woord gestaan.

Assortiment
Genoeg keus, niet meer of minder dan bij anderen.

Aanbeveling
Vertrouwd gevoel is mij al een 8 waard. De camera was ´s ochtends gekocht door mijn vader, volgende dag was hij per post in mijn woonplaats bezorgd!

Extra toelichting
Dit zijn de gegevens van mijn de bestelling. klantnummer:KR2717183 orderdatum: vr 15-jul-2016 ordernummer: KR100049402

Arthur 25-07-2016 Online gekocht

Duidelijke website !

Snelle levering.

Alle grote merken.

Aanbeveling
Goed aanbod online. Ook leuke winkel in Turnhout die ik al bezocht heb.

rafvanavondt 24-07-2016 Online gekocht

Ik heb heel gemakkelijk mijn product gevonden.

Snel geantwoord op mijn vraag en ondanks dat het niet op voorraad was, toch een snelle levering.

Assortiment
Ik vind, tot nu toe, altijd alles wat ik zoek.

Aanbeveling
Snelle, goede en vriendelijke service.

Danielle 24-07-2016 Online gekocht

Duidelijke, snelle en overzichtelijke website.

Men heeft verstand van zaken. Eerder bij een bestelling werd mij geadviseerd een ander product te bestellen waar ik met mijn soort fotografie meer aan had. Top!

Assortiment
Breed assortiment, veel verschillende merken, voorraad is duidelijk te zien en wat niet op voorraad is kan besteld worden.

Aanbeveling
Ik vind dit een fijne en betrouwbaar overkomende winkel waar ik graag mijn fotografiespullen koop. Inmiddels meerdere keren bestellingen geplaatst en tot op heden alles in goede staat ontvangen.

peejee7 22-07-2016 Online gekocht

4,5

Voorraad werd niet goed op de site aangeven waardoor ik moest annuleren. Geld zou direct terug gestort worden maar hier heb ik 2x achteraan moeten mailen zonder reactie terug. Een week daarna kreeg ik reactie. 10 dagen na regelen staat het pas op mijn rekening.

Ingrid 22-07-2016 Online gekocht

Duidelijke site, voldoende uitleg over de producten

Alles verliep vlot, enkel de vooropgestelde levering binnen de 24 uur werd in realiteit levering na een week.

Piet 18-07-2016 Online gekocht

Duidelijke en overzichtelijk website

Aankopen worden snel en efficiënt afgehandeld

Ruim assortiment.

Zeer tevreden.

Extra toelichting
Ook vragen worden telefonisch snel en to the point beantwoord.

Esther 18-07-2016 Online gekocht

Ik zou niet weten wat je gemakkelijker kunt maken. Het was en fluitjes van een cent om de juiste lens te bestellen.

Assortiment
De lens die ik wilde was er in ieder geval. Verder oogde het assortiment vrij compleet maar echt een totaaloverzicht heb ik als leek natuurlijk niet.

Aanbeveling
Alles verliep conform de belofte, snel en goed. Mooi ingepakt, mooie strik erop, helemaal prima.

Paul Caroen 18-07-2016 Online gekocht

Goede ligging - Ruime openingsuren

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Voldoende personeelsbezetting.

Assortiment
Ruime voorraad - na te gaan via website - dus geen nutteloze verplaatsing

Extra toelichting
De beste winkel in Antwerpen centrum.

Shadowscan 17-07-2016 Online gekocht

Overzichtelijke site, naar iets op zoek? Dan kan je het ook simpelweg vinden. Zeker een van de sterke troeven van Fotokonijnenberg.

Als je een belofte maakt om de dag nadien te leveren (bij bestelling voor 21:00) dan zou het leuk zijn dat het pakket de dag nadien ook geleverd wordt. Helaas al 2x getest (order om 20:49 en om 20:05 geplaatst) en pas twee dagen later afgeleverd.

Assortiment
Zeer groot assortiment en duidelijk aangegeven op de website. Door de pagina's bladeren verloopt ook soepel en zoeken op Merk/type is ook een makkie!

Aanbeveling
Maak geen beloftes die je niet kan waar maken. Van mij moest de bestelling niet de dag nadien binnen zijn maar als je de belofte maakt dan zorg je onrechtstreeks wel ook dat deze belofte wordt waar gemaakt. (Dit is DE zwakte bij Fotokonijnenberg)

Verder is deze shop zeker een aanrader.

Boudewijn 17-07-2016 Online gekocht

Overzichtelijke web site

N aankoop is er is uitstekend geholpen met een uitleg over het gekochte product

Assortiment
Het assortiment is divers, de prijs komt overeen met de prijs bij andere winkels.

Aanbeveling
Zeer uitstekende after sales service. Ik ben met mijn vraag over het gekochte product binnen 24 uur geholpen. De medewerker heeft zelfs de handleiding ingezien voor het verlenen van service.

ARGOS Beeld- en Tekstproducties 16-07-2016 In winkel gekocht
Den Ham

zoeken op trefwoord werkt prima

werd meteen gemaild nadat het bestelde binnen was

Assortiment
enorme keuze, ook al kwam ik maar voor één merk

Aanbeveling
attent, vriendelijk, deskundig personeel, niet al te opdringerig om extra aankopen te forceren

geen

Wilbert7 16-07-2016 Online gekocht

Goed werkende website. Eenvoudig te bestellen.

Je krijgt makkelijk iemand aan de telefoon en die blijkt altijd terzake kundig te zijn.

Assortiment
Kijk maar op de website zou ik zeggen :-)

Extra toelichting
Prima service, vlotte levering, scherpe prijzen.

liefhebber 15-07-2016 Online gekocht

Eenvoudig te bestellen

Zeer snelle levering

Niet aandachtig bekeken

Zie bovenstaand

Jacques Gisquiere 15-07-2016 Online gekocht

De online winkel is goed en overzichtelijk.

Het was de eerste maal dat ik bij Konijnenberg een online een aankoop deed. De bestelling liep vlot. De levering had een hapering. Het product welke ik online in België besteld werd via de Nederlandse winkel de volgende dag mij toegestuurd. Helaas daar liep iets mis. De traceringscode dat aan mijn bestelling werd toegekend was een code voor Nederland en niet de traceringscode voor België. Vermoedelijk stoelt deze vergissing op het feit dat er zowel in Nederland als in België een Nieuwpoort bestaat (niet tegenstaande ik de Belgische postcode had opgegeven. Gevolg de bestelling werd als bezorgt vermeld ondanks ik niets had ontvangen. Ik melde dit probleem via de telefoonwaar ik beleefd en behulpzaam werd te woord gestaan. Ik melde dit ook nog eens via de mail en een voorzien klachten formulier van Konijnenberg. Ik kreeg de volgende dag per mail een melding dat een nieuwe zending mij werd toegezonden. Dezelfde dag nog mocht ik het bestelde op het juiste adres in ontvangst nemen. Ondanks de kleine hapering blijft het vertrouwen voor Konijnenberg hoog in het Vaandel.

Assortiment
Het product beantwoord volledig aan mijn verwachtingen.

Aanbeveling
Gezien de beleefde en vlotte service is het vertrouwen in deze online winkel groot

JvdH 14-07-2016 Online gekocht

Goede website, snel een overzicht van de categorie producten die je zoekt.

Snelle levering en berichtgeving ovrt de status van de bestelling.

Assortiment
Voor alle merken voldoende keuze.

janbonjr 12-07-2016 In winkel gekocht
Turnhout

Defecte Nikon camera binnen de week hersteld.

Assortiment
Enkel het gamma van MagMod ontbreekt precies.

J.T,Dik 11-07-2016 Online gekocht

Ik werd zeer keurig geholpen. Bij het opzoeken van het product kon ik op mijn gemak door de winkel lopen en rondkijken. Mijn naam werd beleefd omgeroepen toen mijn product uit het magazijn was gehaald.

De webwinkel is zeer overzichtelijk.

Assortiment
Alles wat de hobbyfotograaf zou willen hebben is er.

Aanbeveling
Zeker een hele grote aanrader voor iedereen die fotografeert.

Extra toelichting
Ik zowel in de webshop als in de fysieke winkel producten gekocht. De zendingen uit de webshop waren goed verpakt.

Karin 11-07-2016 Online gekocht

Topservice. Snelle reactie op vragen in de mail. Ze waren flexibel, heel klantgericht en met een snelle levering.

Aanbeveling
Echt een fijne winkel, ze houden je per mail goed op de hoogte van de levering. De camera komt netjes verpakt aan. Het contact is sne en adequaat.

kempen 11-07-2016 Online gekocht

6,8

door zoekfilters eenvoudig het gewenste materiaal te vinden

Bij laatste bestelling tot drie maal toe moeten vragen naar levertijd of wanneer mijn bestelling compleet zou zijn, en of eventueel al deel dat wel op voorraad was kon worden verstuurd. slechte opvolging en geen enkele compensatie, uiteindelijk langer dan 10 weken gewacht.

Aanbeveling
Bij vorige bestellingen weinig tot geen klachten

KarinV 10-07-2016 In winkel gekocht
Den Ham

Gewoon vanuit je luie stoel online bestellen maar ook plezierig in de winkel kopen

Aardige, behulpzame medewerkers die de tijd voor je nemen

Keuze te over

Aanbeveling
Prima winkel, prima online service, aardige mensen, zeer snelle levering