Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 165 reviews geschreven in het afgelopen jaar

9.2
  • Aanbeveling
    9.1

Online gekocht

Site is ontzettend duidelijk. Ik kon goedkoopst de producten vinden die ik allang zocht. Bestelling was netjes de volgende dag aangekomen.

Batterij van mijn drone werkte niet. Ik heb contact opgezocht en de medewerkers hebben de makkelijkste manier voor mij uitgezocht om het terug te sturen. Ik ontving heel snel een nieuwe thuis en de verzendkosten die ik had betaald werden zonder te vragen netjes naar mijn rekening overgemaakt. Top service!

Assortiment

Hele grote assortiment met lage (/laagste) prijzen!!

Een echte aanrader!

Online gekocht

Goed telefonisch bereikbaar en deskundig advies.

Snel en deskundig

Assortiment

Het ging mij om een specifiek onderdeel en dat was op voorraad.

Extra toelichting

Heel prettig te woord gestaan bij telefonische informatievragen en bestelling snel en accuraat afgehandeld.

Online gekocht

Artikel stond op Marktplaats, was dus heel makkelijk te vinden.

Woensdag besteld en donderdag in huis. Top, ook van TNT Post!

zie webshop

geen minpunt te bedenken

• Service7,0
Online gekocht

Duidelijke website met uitgebreide productinformatie.

Prima service maar om kosten in rekening te brengen voor creditcardbetaling bij een relatief groot orderbedrag bij online aankoop is minder klantvriendelijk.

Assortiment

Zeer uitgebreid en voor elk budget.

den ham

heel veel keuze, ruim assortiment, kan alles goed bekijken en er wordt goede informatie bij elk toestel gegeven

de service was super! het toestel wat ik had gekocht was niet op voorraad de levering kon 14 dagen duren werd gezegd maar tot mijn verbazing had ik het toestel twee dagen later al in huis [ondanks de ijzel was dat geen probleem]dat noem ik nog eens goede service!

een heel uitgebreid assortiment

Aanbeveling

een dikke vette 10 ! <br/>echt een super winkel met vriendelijk personeel die ook de tijd voor je nemen om alles goed uit te leggen

Extra toelichting

het toestel was niet op voorraad maar een super snelle levering twee dagen dit omdat er in de winkel was gezegd dat het wel twee weken kon duren en dat ondanks de ijzel die er was had ik hem super snel echt een goede service ook in de winkel was de uitleg over de toestellen prima !

Overzichtelijk en compleet, zelfs voor oudere typen camera&amp;#39;s

Zoals gezegd zelfs voor oudere camera&amp;#39;s een aanrader

Aanbeveling

Compleet snel en nog eens in de buurt ook

Online gekocht

je kan alles makkelijk vinden op de website

als je wat vraagt heb je ook gelijk antwoord

Assortiment

er zoveel te koop op de website over al wat van van goedkoop naar iets duurder

Aanbeveling

netje verzorgt website en zeer duidelijk

Extra toelichting

ja voor slechtziende een link dat het wordt voorgelezen op de website ben zelf slechtziend heb het nu samen met iemand gedaan

Online gekocht

Via webshop gekocht. Prima opzet. Je kan je wensen vastleggen.

Snelle correcte levering. Telefonisch contact over voorraad werd vriendelijk en eerlijk behandeld.

Assortiment

Ruim assortiment, voor verschillende doelgroepen.

den ham

vanuit je stoel de dingen bestellen, en laten bezorgen of zelf halen, dan staat het klaar en hoef je niet zo lang te wachten

snelle afhandeling per telefoon en ook in de winkel, lekker bakkie erbij en professionele uitleg

Assortiment

erg veel artikelen op voorraad

een 10 waarom niet, niets op aan te merken

Online gekocht

Alles is heel gedetailleerd en correct terug te vinden

Alles werd uitgevoerd zoals afgesproken. De effectieve levering was zelfs vroeger dan aanvankelijk beloofd.

Assortiment

Het assortiment bevat alles wat een liefhebber van fotografie maar kan wensen

Geen negatieve punten.

Online gekocht

De website is zeer breed met assortiment.

Aantal keren emailverkeer gehad, en deze emails zijjn direct beatwoord.

Breed

Keep it up!!

neen

Prima zaak, goed advies.

Snelle service

ruim assortiment

Aanbeveling

Prettige zaak met ruime keuze

Online gekocht

Heel gemakkelijk en heel overzichtelijk!

Uitstekende en correcte service!

Ruime keuze aan produkten

Aanbeveling

Een hele goede service, daar kom voor terug.

alles goed overzichtelijk

zeer vriendelijke service!!! <br/>daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen, top

Assortiment

ruim, overzichtelijk, correcte prijzen!

doe zo verder!

• Aanbeveling7,0
Turnhout

producten zijn makkelijk te vinden, duidelijk beschreven

Kan alleen van de winkel in Turnhout praten, die van NL ken ik niet. Verkopers kennen hun vak en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden, uitleg te geven en zelf voorstellen van mogelijke alternatieven te uiten.

Assortiment

Assortiement is zeer kompleet. Prijzen zijn niet altijd de goedkoopste (dus vergelijking loont!) maar de beschikbaarheid, vakkennis en vriendelijkheid van de verkopers mag ook in rekening gebracht worden. Kosten voor betaling met credit kaart is niet meer van deze tijd en geeft een heel slecht imago van de zaak. De psychologische impak op de koper wordt zwaar onderschat!

Aanbeveling

Ik zou een hoger score geven als er geen kosten voor betaling met creditkaart aangerekend werden!

Extra toelichting

De kosten voor betaling met creditkaart hebben mij al zo vaak geirriteerd dat ik er meer dan eens al aan gedacht had niet in de winkel (of internet) van Konijnenberg te kopen. Vooral dat het vaak niet over kleine bedragen gaat..!

• Gemak7,0
  • Service3,0
  • Aanbeveling5,0
Online gekocht

Duidelijke website, makkelijk om producten terug te vinden, degelijke beschrijvingen. De betaling is makkelijk, maar dat voor VISA een extra kost in % wordt aangerekend is een minpunt. Andere wegwinkels met gelijke prijs bieden deze mogelijkheid wel zonder meerkost. Ook mooie leveringsvoorwaarden, alleen worden ze niet (of toch naar mijn ervaring niet) nageleefd.

Mijn bestelling bestond uit 2 artikelen, beiden meer dan 50 EUR, en op het moment van bestelling was de levering boven de 50 EUR gratis. Ik had nog maar net de betaling gedaan, of ik kreeg een mail dat 1 vd 2 producten niet op voorraad was (ik dacht iets anders gezien te hebben vlak voor de bestelling, maar kan dat niet bewijzen). Men bood mij de mogelijkheid om de artikelen aparte op te sturen, tegen een meerkost van 6,45 EUR (terwijl de levering gratis zou geweest zijn als ik ze apart besteld had!). Zonder reactie zouden de artikels samen gestuurd worden, de mail sprak over hoe artikelen van 1 vestiging naar een andere moest gestuurd worden als het artikel in het verzenddepot niet op voorraad was. In de vestiging te Turnhout stond het product, een NIKON fluister SB-700 op voorraad dus verwachte ik geen probleem. Na dagen van geen communicatie schreef ik de klantendienst een mail, en kreeg als antwoord dat men een nieuwe levering verwachtte op 6 januari... Tot zover hun mooie woorden over artikels versturen naar het depot, dat bleek een loze belofte. Toen ik hen dat antwoordde kreeg ik gewoon geen antwoord meer. Op 7 januari opnieuw zelf contact gezocht wegens geen bericht van Konijnenberg. Ik kreeg als antwoord dat er problemen waren met de leveranciers, het zou pas de maandag erop binnenkomen. Even later kreeg ik een mail van UPS over de levering van mijn bestelling. Bleek dat een uur VOOR het antwoord van de klantendienst van Konijnenberg UPS al een orderverwerking had geboekt voor de complete bestelling... <br/>PURE CHAOS! Vertragingen, excuses, niet nakomen van de belofte dat producten vanuit hun winkels naar het depot worden gestuurd als ze daar niet op voorraad zijn.

Assortiment

Mooi assortiment, ruime keuze, goed gespreid over instapgamma, het betere gamma en professionele kwaliteit.

Aanbeveling

Het gebrek aan service en de gebrekkige communicatie en organisatie zijn voor mij niet aanvaardbaar. Dit was mijn eerste bestelling hier, en ik ben niet onder de indruk. Het zal nog even duren eer ik hier nog bestel. De prijzen zijn meestal scherp hier, maar eerlijk gezegd betaal ik dan liever 5 euro meer voor een vlotte service (en de winkel waar ik nu aan denk, die heeft meestal trouwens een even scherpe prijs, heeft tot nu toe altijd woord gehouden en rekent geen meerkost voor bv Visa). De kwaliteit van de producten was wel ok.

Extra toelichting

In het geheel geen positieve ervaring met de service. Late levering, gebrekkige communicatie (waar je zelf moet achter zoeken). Het product was daarentegen, eens geleverd, wel ok. Goede kwaliteit (maar is ook gewoon Nikon), deftig verpakt, geen beschadigingen, geen verpakkingen die al open waren geweest.

Goede duidelijke website

bestelling snel geleverd zoals beloofd

Ruim assortiment ,mijn camera voor een goede prijs gekocht ,

Online gekocht

Vandaag besteld via de webwinkel

... en twee dagen nadien al geleverd.

Assortiment

Je vindt er alles wat je nodig hebt.

Score spreekt voor zich.

Online gekocht

Duidelijke informatie over het product

Prima service vandaag besteld de dag erna in huis. Zeer degelijk verpakt.

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment voor ieder budget is er iets te vinden.

Aanbeveling

Mooie site en zeer goede info over het product.

Online gekocht

Kon snel en makkelijk de informatie vinden van het item dat ik wilde bestellen.

Telefonisch contact was prettig en professioneel. De bestelling werd de volgende dag bezorgd.

Assortiment

Wat mij betreft ruim voldoende

Aanbeveling

gezien de service en de prijs van de artikelen prijs ik deze winkel aan.

Online gekocht

Grote keuze , ruim assortiment .

De ene dag besteld ,de volgende dag geleverd . Goed verpakt om schade te voorkomen .

Aanbeveling

De goedkoopste , ruim assortiment , snelle levering .

• Assortiment-
Online gekocht

Foto Konijnenberg had de laagste prijs voor een IP-Camera (Foscam C1). het product was niet op voorraad en de levertijd was onbekend, maar ik kon onder rembours bestellen. <br/>Het product werd onmiddellijk nabesteld en ik kreeg een email dat het product spoedig op voorraad zou zijn. Toen heb ik de betalingswijze veranderd naar overschrijving (omdat ik dat zelf makkelijker vind) en 2 dagen later had ik het product, zondag besteld woensdag in huis. Een snellere levering dan ikzelf had verwacht en uitstekende communicatie. <br/>Het product was netjes verpakt en voeldoet aan de verwachtingen.

erg goede communicatie, snelle respons op emails.

Aanbeveling

Al jarenlang een plezierige en professionele leverancier van fotoapparatuur. Een aanrader voor mensen die hun vak serieus nemen.

Extra toelichting

Combinatie van fysieke en webwinkel is prachtig maar afstand van Utrecht naar Den Ham is groot. Midden-Nederland mist nog een goede grote fotozaak.

Online gekocht

Goede service prettige manier van helpen als je nog vragen hebt.

Direct mee denken aan een oplossing.

Aanbeveling

Zeker een aanrader bij nieuwe aankopen.

Ga zo door

Online gekocht

Goede service goedkoop heel goed overzicht en a sortiment zeker een aanrader daar uw inkopen te doen

Staan meteen voor je klaar

Aanbeveling

Zeker aanrader daar je aankopen te doen ik zal er alijd bijen kopen

Extra toelichting

Menen kijk niet verder hier zit je zeker goed en betrouwbaar

Online gekocht

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Correcte levering zoals beloofd

Ruim genoeg.

Aanbeveling

Ik bestel niet zoveel maar zeker een aan te bevelen winkel.

Doe zo voort

Den Ham

alles ruim uitgestald. Je kunt alle camara's proberen

Wij werden vriendelijk ontvangen en geduldig voorgelicht over een nieuw te komen camara. Kristan was onze verkoper.

Assortiment

Alles wat we op internet hadden gevonden was aanwezig in de winkel

Aanbeveling

Walhalla voor de foto liefhebber. Geen dozen schuiven zoals bij de mediamarkt. En de prijzen zijn gelijk aan de webwinkels of Media markt. Ik ben toch niet gek?? Ik ga naar de vakhandel!!

Extra toelichting

Het is fijn om deskundig geadviseerd te worden over wat je wilt. In de winklel bleek pas goed wat de verschillen zijn tussen diverse camara 's. Zo hadden wij niet gelet op camara's die wel en niet AF lenzen ondersteunen. In de winkel werden we daar attent op gemaakt.

Online gekocht

Vlotte en correcte afwerking van de bestelling met zeer duidelijke informatie over de artikelen

Snelle en juiste verwachte service bij de afhandeling van de bestelling.

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment van kwalitatieve artikelen.

Aanbeveling

Een zaak waar men in vertrouwen kan aankopen.. <br/>Ook degelijke informatie omtrent het aanbod

Extra toelichting

Heb reeds vroeger beroep gedaan op de diensten van deze winkel en werd uitstekend geholpen

Online gekocht

De website is heel gemakkelijk in gebruik en het plaatsen van een bestelling gaat heel vlot.

De klantenservice via telefoon is heel vriendelijk en helpen bij enig probleem met de bestelling.

Assortiment

Alles wat ik nodig heb is altijd te vinden op de site.

Aanbeveling

Ik beveel deze winkel zeker aan!

Extra toelichting

Keurig ingepakt 's anderendaags geleverd. Had er al veel over gelezen en nu eens geprobeerd. Hopelijk is de naservice bij eventuele gebreken even goed.

Online gekocht

Navigeren gaat gemakkelijk, bestellen met een paar klikken. Geen problemen.

Duidelijke en adequate communicatie, uitstekende (!) aftersales.

Assortiment

Eigenlijk alles van alle belangrijke merken is aanwezig. En meer.

Prima &amp;#34;shopping experience.&amp;#34;

Extra toelichting

Goede webshop. Snelle levering. Mijn aankoop (gebruikt) werd als "zo goed als nieuw" beschreven en dat was het ook. Er bleek een klein onderdeeltje te ontbreken en daarvoor werd een nieuwe vervanging speciaal voor mij besteld. Klasse!

Online gekocht

Selecteren en bestellen via de website gaat eenvoudig en snel.

Artikelen worden goed omschreven en keurig opgestuurd.

Assortiment

Grote keuze en variatie per item. Vele merken verkrijgbaar in verschillende prijsklasses

Aanbeveling

Mooie webshop, veel keus en goede service.

Online gekocht

Bestelling via internet verloopt probleemloos

Indien nodig, krijg je hier vakkundig advies.

Assortiment

Alles op gebied van fotografie is hier aanwezig.

Aanbeveling

Zowel in het verleden als onlangs weer een goede ervaring met Konijnenberg in Den Ham. Zowel in de winkel als via internet.

Extra toelichting

Goede wijn behoeft geen krans.

• Assortiment-
Online gekocht

Simpelweg het product, occasie, gekozen, betaald met bankoverschrijving en binnen de week reeds correct geleverd. <br/>De beschrijving van de complete levering niet gevonden, maar het essentiële was er wel.

Aanbeveling

Dit was mijn eerste bestelling, dus service na verkoop kan ik niet beoordelen terwijl het aanbod mij voldoende uitgebreid leek. <br/>Mijn eerste levering was perfect in orde en verliep correct.

Online gekocht

Uitstekend, filteren en het vinden van het juist product werkt goed. Nog een tip voor de webshop: Als je iets toevoegt aan de winkelmand ga je naar een volledig nieuwe pagina. Dit heeft laadtijd en 9 van de 10 keer ga ik daarna weer terug de shop in. Het zou makkelijker zijn als het toegevoegd wordt aan de winkelwagen zonder het herladen van een pagina.

Assortiment

Ruim aanbod, goed in te filteren.

Aanbeveling

Uitstekend, hebben ook het minder gebruikelijke aanbod voor de pro-gebruiker.

Online gekocht

Website was duidelijk en overzichtelijk

Product was niet beschikbaar. Binnen de week was het product terug voorradig. <br/>Eén van mijn vorige producten had ik binnen de week in de winkel geruild voor een ander. Deze procedure is vlekkeloos en perfect verlopen

Assortiment

Prijs / kwaliteit zeer goed.

Aanbeveling

Personeel is heel klant vriendelijk en professioneel met kennis van zaken. <br/>Nog geen negatieve ervaringen gehad.

Extra toelichting

Ik doe zowel aankopen online als in de winkel.

Snelle web-pagina

De aangeboden artikelen dekken 99,9% van de vraag

Aanbeveling

van geplaatste order tot aflevering exact volgens afspraak

nee

Online gekocht

Eenvoudig te kiezen producten. Website zou ook de mogelijkheid moeten bieden om producten te vergelijken op de belangrijkste criteria.

Snelle levering, prima prijzen en voor advies kun je er ook als webklant goed terecht.

Assortiment

Voor de beginnende als ook voor de gevorderde fotograaf ben je aan het juiste adres. Omdat ik niet alle producten ken, geef ik deze 9.

Aanbeveling

Vanwege de goede service en adviezen, en de snelle levering, kun je je niet beter wensen.

Online gekocht

Heb de Nikkor lens AF-S DX Zoom 55-200mm F/4-5.6 G ED besteld .De volgende dag had ik hem al.Goed verpakt en aangetekend verzonden. Klasse dus en een prijs om te zoenen .1 woord SUPER on line Winkel

Ook super kreeg goede informatie en werd met respect behandeld

Assortiment

Veel aanbod tegen zeer scherpe prijzen

Aanbeveling

Zie hierboven anders val ik in herhalingen

Extra toelichting

Ja ik zal hier zeker nog wat bestellen

Online gekocht

Website mach iets meer info geven over gebruik artikelen buiten de algemene c.q. standaard informatie.

Je wordt goed geïnformeerd en toezeggingen worden nagekomen.

Assortiment

Veel keus met goede kwaliteitsproducten en prijzen.

Aanbeveling

Winkel laat een betrouwbaar gevoel achter over hoe de bestelling is behandeld, afgehandeld en de producten zijn verstuurd c.q. ontvangen.

Den Ham

Zowel winkel als webshop veel aanbod. Snelle levertijden indien op voorraad.

Klantvriendelijk en deskundig personeel in de winkel.

Assortiment

Uitgebreid assortiment voor beginnende en ervaren fotografen.

Aanbeveling

Eerste winkel waar ik kijk als ik iets nodig heb.

Duidelijke, overzichtelijke website.

Bestelling werd onmiddellijk verstuurd, doch de pakjesfirma heeft wat geknoeid bij de sortering (Pakket was in sorteercentrum van Keulen beland.)

Assortiment

Ruim assortiment. Correcte prijs. Geen verzendkosten voor het gekochte toestel.

Online gekocht

Goede en overzichtelijke website en een duidelijk bestelproces.

Goede levertijd.

Assortiment

Ruim assortiment met een zeer goede en prijzen.

Aanbeveling

Betrouwbare en overzichtelijke webwinkel. Als ik weer wat nodig heb, kijk ik eerst bij foto Konijnenberg

Online gekocht

Een zeer duidelijke website waar je snel en gemakkelijk je producten vindt die je zoekt

de levertijd werd correct nagekomen

Assortiment

In deze winkel kan je alles vinden wat met fotografie te maken heeft aan eerlijke en correcte prijzen

Aanbeveling

Top winkel met top assortiment

Online gekocht

Lekker makkelijk met de computer thuis iets bestellen.

Snelle levering:)

Assortiment

een 10 voor het assortiment, maar dat is alleen maar omdat hetgeen ik nodig heb op voorraad is en voor de juiste prijs.

Aanbeveling

Hetgeen ik nodig had is op voorraad en voor de juiste prijs, en een snelle levering.

Online gekocht

vlot op de website te bestellen

perfect op tijd geleverd

ruime keuze

scherpe prijs

• Aanbeveling1,0

bestellen vanuit uw zetel

wordt vlot geleverd

ruime keuze

Aanbeveling

heb als proef eveneens via het internetook een afstandsbediening for Canon besteld <br/>1,89€ en bij jullie (Konijnenburg) 19€. Een beetje een te groot verschil. <br/>Wanneer ik op het cijfer 1 druk geven jullie aan uzelf toch nog een 7.8 <br/>Wie moet er nog meer bedrogen worden <br/>Voor prijs van accessoires geef ik gerust een GROTE NUL

Duidelijke site

Werd na vraagstelling keurig terug gebeld, het bestelde werd ook volkgens afspraak geleverd.

Assortiment

Makkelijk zoeken op de site, zowel 2e hands als nieuw.

Online gekocht

makelijk te vinden en ruim gesoorteerd

Snelle bezorging en een duidelijke site

een groot assortiment

Aanbeveling

een goede koopervaring en goede spullen