Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 250 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Gemak
  • Service
  • Assortiment
  • Aanbeveling

AMK 01-05-2016
Online gekocht
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij deze aan de hand van een aantal criteria.

Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en onderbouwd zijn.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie over reviews.

goede website en prachtige winkel

Assortiment

breed assortiment en goede informatie over beschikbaarheid.

Aanbeveling

prima winkel voor wie op zoek is naar kwaliteitspullen

5,8
  • Service2,0
  • Aanbeveling3,0
Patse65 30-04-2016

Snelle zoekresultaten en vergelijkingstabellen

Ik had online een batterij besteld, die ook zo op mijn bestelbon stond, maar die bleek 's anderendaags niet leverbaar was aan die prijs. Ik kreeg de dag nadien wel een mail dat die batterij leverbaar was maar 60 euro duurder. Volgens mij kan dit volgens consumentenrechten niet. Ik heb geen klacht ingediend.

Aanbeveling

Geen correcte afhandeling van online producten aan een bepaalde prijs. Bij vroegere bestellingen echter nooit problemen gehad.

Extra toelichting

Eenduidige prijsbepaling, zodat er achteraf geen verwarring is over dubbele/andere prijzen over één bepaald product. Ik werd met een eenvoudige, maar wel beleefde mail, in het ongewisse gelaten waarom de prijs niet correct was.

Cdehenau 30-04-2016
Online gekocht

Via de webwinkel krijg je je bestelling supersnel thuisgeleverd. Ik heb specifiek voor fotokonijnenberg gekozen, omdat zij ook een vestiging hebben waar je bij problemen altijd terecht kan.

Snelle levering!

Assortiment

Grote keuze uit verschillende merken. Ik was op zoek naar een specifiek model en heb dit zonder problemen gevonden, in verschillende kleuren en verschillende mogelijke pakketten.

Aanbeveling

Grote keuze, scherpe prijzen, snelle levering. Prima!

Dries 29-04-2016

Duidelijke webshop

Duidelijke status van je bestelling en wanneer deze verzonden zal worden.

Extra toelichting

Prima prijzen in de webshop. De actuele cashback actie werd onmiddelijk verrekend in het winkelmandje. Dus je betaald direct het juiste bedrag, zonder te moeten wachten op het geld van de cashback.

Jeroen_BE 29-04-2016
Online gekocht

Ik zocht een waterdicht en schokbestendig klein fototoestel voor mijn zoon van 8 jaar. Op de website had ik een overzicht in enkele klikken.

Assortiment

Alle vertrouwde merken kan je terugvinden bij Fotokonijnenberg en wat niet onmiddellijk in assortiment is kan makkelijk besteld worden.

Aanbeveling

Uitgebreide keuze, snelle en verzorgde levering, goede reputatie.

Nakiro 28-04-2016
Online gekocht

Website is heel duidelijk en goed ingedeeld volgens de verschillende grotere criteria. Via de zoekoptie kun je heel makkelijk alles terugvinden.

Geen enkele klacht over Foto konijnenberg. Door vrienden op deze website gewezen. Voldoen aan hun belofte om het zo snel mogelijk te leveren!

Assortiment

Ruim gamma aan verschillende merken.

bertus63 28-04-2016
Online gekocht

men heeft de kennis in huis en gebruikt deze ook/

snelle service correct geholpen

Assortiment

ruime keuze en snel in huis

van alle gemakken voorzien

Ad 28-04-2016
Den Ham

De nieuwe winkel is groot en zeer overzichtelijk. <br/>Het is een feest om naar Foto Konijnenberg te gaan om iets op Fotografiegebied te kopen.

De service is zeer goed. <br/>Men neemt uitgebreid de tijd om een aankoop van uitleg te voorzien.

Assortiment

Men heeft praktisch alles op voorraad, ook in het duurdere assortiment.

Aanbeveling

Nogmaals het is een feest om naar Foto Konijnenberg te gaan. <br/>De vriendelijkheid bij de serviceverlening staat op een bijzonder hoog peil.

6,2
  • Gemak7,0
  • Service3,0
  • Aanbeveling6,0
hajee76 27-04-2016
Den Ham

Nikon D7100 gekocht en goed geholpen bij de verkoop.

Helaas was de lader van de accu defect. Na een bezoek aan de winkel werd ik naar huis gestuurd met een nieuwe accu. Daarna doorverwezen naar Nikon Nederland. Zeer slecht als je zo behandeld wordt.

Henk van Dijk 26-04-2016
Online gekocht

Bestellen zonder problemen met een keurige bevestiging. Verzending gaat met post.nl en niet met dat nare DHL.

Nog wat aanvullende vragen (per mail) gesteld. <br/>Kreeg iedere keer binnen no time keurig antwoord.

Betrouwbaar

Dianne 24-04-2016

Geen motivatie

Ik werd gebeld dat het verpakkingsdoosje van mijn order aan de buitenkant wat ingedrukt was. Artikel zelf niks mis mee, maar was laatste in magazijn en wilden ze even laten weten voordat het verzonden werd. Super service

Snelle levering, goede service

Andre 24-04-2016
Online gekocht

makkelijke site, even inloggen met je account,uitzoeken wat je wil hebben, en een paar klikken verder en je bestelling is onderweg.wow gewoon omdat dat kan.

Na de gedane bestelling bleek dat het product niet op voorraad was, even bellen geweldig goed en met geduld te woord gestaan hebben niet echt een lever datum kunnen geven, mede dat ook de handel afhankelijk is van de fabrikant, er werd ongeveer tien dagen aangegeven en wat schetst mijn verbazing na twee dagen bericht van uw bestelling is verzonden...en de volgende dag was het uitpakdag........yes

Assortiment

ben net begonnen met foto&amp;#39;s maken en met wat ik denk nodig te hebben heb ik tot nu toe nog altijd hier bij Foto Konijnenberg kunnen vinden. ben 1 keer in de winkel in Den Ham aanwezig geweest keek mijn ogen uit ben daar ook op een zeer prettig manier geholpen met een nieuwe statief niet op een manier van deze moet u hebben maar goed onderbouwd en uitleg wat voor meerwaarde de een heeft ten opzicht van de ander. en ja de koffie was ook lekker. en meer.

Aanbeveling

Zie ook mijn schrijven bij hoofdstuk Assortiment. moest wel even wachten omdat er andere klanten voor mij waren maar dat mocht de pret niet drukken ik kreeg hierdoor wel de indruk dat een ieder op de juiste wijze geholpen zou worden. en dat bleek ook op het moment dat ik zelf aan de beurt was. ze nemen de tijd ook als beginner werd mij van alles uitgelegd waar ik ook wat aan had. ik raad dan ook een ieder aan als men met vragen zit neem de tijd om bij de winkel naar binnen te gaan, misschien moet u even wachten vanwege de klanten die u voor zijn maar u krijgt dan wel de juiste antwoorden.

Extra toelichting

Als beginner in de fotografie heb ik het gevoel dat ik bij Foto Konijnenberg aan de juiste adres ben voor aanvulling op mijn nieuwe hobby.

Ger 24-04-2016

Geen motivatie

Ik bestelde een accessoire voor mijn Canon 70D. Door onoplettendheid vaan mijzelf kreeg ik een verkeerd artikel. S, avonds een mail naar Konijnenberg gestuurd die even later al beantwoord werd. Ondertussen is alles opgelost. <br/>Petje af !

Aanbeveling

alles op fotogebied en alle accessoires. Vlugge levering, goed verpakt en alerte reacties. <br/>Enj niet te vergeten vakmanschap en dat tegen redelijk prijzen

6,5
  • Gemak5,0
  • Service5,0
  • Aanbeveling7,0
uldreguy 23-04-2016
Online gekocht

Snelle levering maar met een Duitstalige handleiding waar mee ik niks kan aanvangen. Heb wel een elektronische versie. Toch sta ik er op om een Nederlandstalige handleiding in boekjesvorm te krijgen.

Nog steeds geen Nederlandstalige versie in ontvangst gekregen. Het is zon handig boekje, lezen van de computer is lang niet zo aangenaam.

Joep 23-04-2016
Online gekocht

De website is overzichtelijk. Voorraad informatie klopt. Status e-mails kloppen en duidelijk.

Assortiment

Camera en lenzen koop ik al jaren bij Foto Konijnenberg. Het lijkt wel of ze alles hebben.

Aanbeveling

Eens in de zoveel tijd rij ik met mijn vader naar Den Ham, want je kunt ook alles vasthouden en uitproberen. Er wordt geen druk gezet om te kopen, heel relaxed met een kop koffie erbij. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe winkel, dus reis binnenkort weer eens af vanuit Limburg.

geeweetee 21-04-2016
Turnhout

De website zowel als de fysieke winkel zijn prachtig en efficiënt opgebouwd. Ik vind mijn gerief snel en eenvoudig.

De communicatie online verloopt snel en vlot. De service in de winkel is vriendelijk, efficiënt en professioneel.

Assortiment

Wat ik wens aan te kopen is meestal in voorraad. Indien niet in voorraad moet ik zelden langer dan een paar dagen wachten.

walter 21-04-2016
Online gekocht

produkten eenvoudig te vinden, vlotte bestelling

bij een probleem goede telefonische raad

Assortiment

enorme keuze, super prijzen, deels goedkoper dan bij amazon

zie boven vermelde reden

AElise 21-04-2016
Den Ham

Erg overzichtelijk. Goede locatie.

De winkelmedewerkers beschikken over veel kennis. Ze kunnen je daarom erg goed helpen en bieden de juiste spullen aan.

Assortiment

Erg uitgebreid assortiment. Je hebt veel keuze in de winkel en op de webshop.

Aanbeveling

Vriendelijk personeel, veel keuze en je vind bijna altijd wat je hebben moet!

hysterio 20-04-2016
Online gekocht

producten makkelijk op te zoeken door middel van zoekfunctie, eenvoudige wizard om bestelling te vervolledigen

snelle levering, scherpe prijzen

Assortiment

producten die ik wou aankopen waren onmiddellijk beschikbaar

Aanbeveling

al enkele keren besteld bij deze winkel en tot op heden nog steeds zeer tevreden

luc43 19-04-2016

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Vooraf besteld en alles lag klaar voor afhaling

Aanbeveling

Heel goed en vriendelijk bediend

brigitte 19-04-2016
Online gekocht

meestal ga ik mijn goederen in de winkel bekijken maar met de afstand en gebrek aan tijd heb ik online besteld en dit met heel veel gemak

de levering was de volgende dag al aan huis heel netjes verpakt

Assortiment

het assortiment is heel divers , bij de enige foto van mijn artikel heb ik getwijfeld maar uiteindelijk toch tevreden

zeer betrouwbaar en overzichtelijk

els 18-04-2016
Online gekocht

duidelijk website en voldoende info

ondanks dat er een onderdeeltje van het pakket niet binnen was hebben ze toch al eerste deel vd bestelling apart verzonden zodat ik al aan de slag kon gaan.

FRB 17-04-2016

Prima op rijd geleverd

Aanbeveling

Goed personeel met uitstekende kennis van zaken

koen 17-04-2016
Online gekocht

Goed onderbouwde webwinkel, hele scherpe prijzen. <br/>Items vergelijken binnen de site heel gemakkelijk. <br/>Veel sub categorieën waardoor je geen ellenlange lijsten moet doorbladeren. <br/>Kortom, de toonaangever wat betreft fotografie.

No nonsence, bestellen, betalen ontvangen. Dit in minder dan 48u en in onberispelijke staat.

Assortiment

Ik kan mij alleen over Nikon uitspreken omdat ik al een hele tijd Nikon prijzen en aanbod vergelijk. <br/>Qua aanbod is het nagenoeg volledig en qua prijs heb ik niet echt iets scherpers gevonden die dan ook nog 100% te vertrouwen was.

Aanbeveling

Deze winkel is zeer aan te bevelen en ik twijfel dan ook niet om later hier nog te bestellen.

Jorne Saenen 17-04-2016
turnhout

Zoals de webshop als de echte winkel vind je alles makkelijk en zeer vriendelijke medewerkers met veel kennis.

zoals hierboven beschreven ze helpen je met alles en hebben zeer veel kennis

Assortiment

Ze hebben zeer veel, maar niet alles is altijd in stock of aan de beste prijs.

• Assortiment-
Diana 14-04-2016
Online gekocht

Desbetreffende artikel was snel gevonden.

Volgende dag al in huis.

Aanbeveling

Niets op aan te merken. Het hele bestelproces verloopt perfect!

Ton de Werdt 13-04-2016
Online gekocht

Overzichtelijke site. Zonder overbodige opsmuk.

Snelle levering en goed verpakt

Grote keuze in producten

Ben gewoon tevreden

ChristineD 13-04-2016
Online gekocht

Ik vind het interessant dat men indien nodig nog "Fysiek" naar de winkel kan gaan.

Aanbeveling

Overzichtelijke site, grote keuze en vlotte levering op voorziene tijd.

Pol 11-04-2016

Zeer gebruiksvriendelijke website

Assortiment

Zeer veel keuze aan aantrekkelijke prijzen

Aanbeveling

Ben al jaren klant en al altijd tevreden

TJongste 10-04-2016
Online gekocht

vanaf je bank een artikel uitzoeken

Supersnel geleverd, keurig geadresseerd, voldoende gefrankeerd, een prima objectief.

ruim voldoende

Aanbeveling

zaken gedaan, en materialen volgende dag geleverd, dat is klasse !!!

Extra toelichting

ik weet deze firma weer te vinden, ben er erg tevreden over.!!

Yava 10-04-2016

Duidelijke website, overzichtelijk

Correcte afhandeling

Ik vond wat ik zocht

Aanbeveling

Kortom: tevreden. alleen laat de naam niet vermoeden dat je bij een fotozaak terechtkomt.

Anke 10-04-2016
Online gekocht

zeer gebruiksvriendelijke wegschop waarbij je op eigen tempo dingen kan bekijken en prijzen vergelijken. Ruim aanbod !

correcte afhandeling van de online bestelling en gemakkelijk online betaalsysteem.

Assortiment

ruim aanbod ! scherpe prijzen !

Aanbeveling

Deze winkel heb ik enkel nog online bezocht maar hij is meer dan de moeite waard ! Daar shoppen .... GEWOON DOEN !

RoyF 09-04-2016
Online gekocht

Mooie overzichtelijke website, alles perfect gecategoriseerd, pagina&amp;#39;s laden snel en er is een duidelijke product informatie.

Perfecte service zowel online als in de winkel zelf.

Assortiment

Zeer ruime keus en voor ieder wat wils en prijsklasse.

Extra toelichting

Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen die interesse heeft in fotografie en alles wat er bij komt. Duidelijke website en zeer vriendelijke en service gericht personeel met veel vakkennis.

Johan 05-04-2016
Online gekocht

Duidelijke &amp; overzichtelijke website, goed bereikbare winkel waar ook lezingen e.d. worden georganiseerd. <br/>Al eens meegemaakt met o.a Bas Meelker.

Deskundig personeel per telefoon goed bereikbaar.

Assortiment

Zeer uitgebreid met mooi aanbiedingen

Henk Boekholt 05-04-2016
Online gekocht

Je kunt vanuit je luie stoel je onderdeel bestellen en het wordt de volgende dag geleverd.

Het is allemaal duidelijk wat op de website staat en ook de informatie is duidelijk over het product. Heb je twijfels, je belt ze even en dan wordt je goed geholpen.

Assortiment

Ruim en goed en heel veel op voorraad.

Aanbeveling

Wat ik zelf heel erg belangrijk vind is, betrouwbaarheid. Ik heb het nog nooit nodig gehad, maar ik ben er van overtuigd dat het netjes wordt opgelost als ik een probleem zou hebben en dat geeft mij een veilig en vertrouwd gevoel.

Extra toelichting

Betrouwbaarheid, ruim assortiment, snelle levering.

EspressoPete 05-04-2016
Online gekocht

laagdrempelige webshop en ruim assortiment

snelle levering en goed traceerbaar

Assortiment

zeer ruim, exact bij mijn wensen

goed, snel en effectief

TB 04-04-2016
Online gekocht

Snel en simpel online betaalsysteem. Overzichtelijke webshop.

Producten zijn gewoon op tijd geleverd, met een mailtje op het punt van verzenden.

Assortiment

Groot en uitgebreid assortiment. Alles kunnen vinden wat ik nodig had

Aanbeveling

Snelle levering, duidelijke en overzichtelijke webshop.

wil G. 04-04-2016
Online gekocht

Groot assortiment, goede en duidelijke website, duidelijke bestelprocedure

Ik heb de aankoop deze keer geretourneerd. Dat had te maken met een heroverweging mijnerzijds. De retourzending is probleemloos geaccepteerd en afgehandeld.

Assortiment

Ruime keus en &amp;#39;diepte&amp;#39; assortiment.

Aanbeveling

Goed assortiment, goede website, goede service, prijzen okee.

Sieg 04-04-2016
Online gekocht

Goederen werden via internet besteld. <br/>Betaling, verwerken van de bestelling en levering gebeurde heel snel waardoor de goederen twee dagen na bestelling geleverd werden.

Assortiment

Er is een enorm uitgebreid assortiment aanwezig, zowel in de winkel als wanneer je via internet een bestelling doet. <br/>Er staat duidelijk weergegeven of een item op stock is.

Aanbeveling

Omdat perfectie niet bestaat geef ik als algemene beoordeling een 9. Goede service, eerlijke prijzen, ruim assortiment en snelle levering, zeer zeker aan te bevelen!

• Assortiment7,0
georges 04-04-2016
Turnhout

gemak is dat je op je eigen tempo dingen kunt bekijken, vast nemen en een beslissing nemen. Nadien of tijdens kan je dan nog raad vragen ook.

mijn indruk is dat deze mannen er iets van kennen en NIET opdringen

Assortiment

Niet alles ligt in de winkel maar toch wel veel en anders even vragen aan de balie.

Aanbeveling

Als je iets of wat amateur fotograaf bent en over je aankoop met noden of vragen zit kan je hier terecht, echt top.

Extra toelichting

Veel tweedehands producten in Ten Dam, wat minder in turnhout.

Jan 02-04-2016

Goede camera

Paul een klasse verkoper. Weet waar hij over praat

Keuze in overvloed

Extra toelichting

Ontspannen sfeer. Nemen te tijd voor je. De klant is koning

• Aanbeveling6,0
raf 30-03-2016
Online gekocht

Goede site, product gevonden door op google te zoeken.

Leveringstijd heel kort, goed ingepakt, correcte artikel.

Assortiment

Geen keuze van diverse kleuren waarin het model beschikbaar is elders.

Doorgaans heel tevreden.

• Gemak6,0
  • Service1,0
  • Aanbeveling1,0
canon695 30-03-2016

Geen motivatie

Niet klantvriendeljjk en maken vergissingen welke ze niet toegeven bij de klant. Wanneer dit bekend wordt komen ze niet met een passende regeling. Cursus communicatie voor medewerker is niet verkeerd.

Er is veel verkrijgbaar

Aanbeveling

Niet, ze hebben me enorm teleurgesteld. Heb inmiddels mijn product elders geregeld naar tevredenheid.

• Gemak7,0
tvdhorst 29-03-2016
Online gekocht

Zoals je mag verwachten, gewoon zoals het hoort

Snelle bezorging, prima op de hoogte gehouden

Assortiment

Uitgebreider dan de meeste winkels, met name kleine bijzondere merken als ONA en Gordy&amp;#39;s.

patje 29-03-2016
Online gekocht

zeer goede website, alles makkelijk te vinden

een zeer goede en snelle service. gewoon top

Assortiment

een zeer ruim assortiment, je vindt er gewoon alles

Aanbeveling

het is gewoon een zeer goed product om aan te bevelen aan andere personen

Suzannec 29-03-2016
Online gekocht

Gebruiksvriendelijke webshop, duidelijke indeling, fijne filteropties. Ik kan altijd snel vinden wat ik zoek!

Top service! Na een telefoongesprek kreeg ik een persoonlijk aanbod per mail, erg fijn want ik wist niet precies welk statief het beste bij mijn camera paste. Vervolgens het statief gekocht, na een vraag per mail over de montage ben ik snel geholpen met een duidelijk instructieafbeelding.

Assortiment

Ruim! En je vind er alles wat je zoekt, ook tegen goede prijzen.

Aanbeveling

Een 9! Top service, fijne website, snelle levering en eerlijke prijzen.

Erg tevreden!

Atb 28-03-2016
Online gekocht

Snel online besteld. Verschillende manieren van betaling

Werd direct geïnformeerd over enige vertraging in de bestelling.

Assortiment

Ruime keus en veel op voorraad.

Aanbeveling

Goede service en doen wat ze zeggen.

Arthur 28-03-2016

Verkoop via Web. Vestiging is in de buurt

fototoestel wat ik kocht was demo. Bleek onvoldoende gecheckt te zijn op mankementen voordat deze aan mij werd verstuurd. Slechte zaak natuurlijk maar kan gebeuren. Omruilen kon meteen. Werd prima en direct geholpen.

Assortiment

zeer groot assortiment waarvan veel op voorraad.

Tweedeleedee 28-03-2016
Online gekocht

Via de overzichtelijke interface kom je snel via de categorieën bij een overzicht van artikelen waarin je geïnteresseerd bent

Ik heb nog geen service nodig gehad maar de toezending is snel en betrouwbaar

Assortiment

Ik kan me niet voorstellen dat in het assortiment iets ontbreekt waar je als fotograaf behoefte aan zou kunnen hebben. Hooguit is elders een meer gewenste uitvoering te vinden maar dat is een kwestie van smaak en/of specifieke behoefte.

Een 10 geven we niet, dus is voor mij een 9 de hoogste waderering

Eddy 28-03-2016
Online gekocht

De website is zeker toegankelijk voor iedereen omdat de lay-out zo eenvoudig is en zeer effectief. Je voelt dat je in goede handen bent en dat je op deze site zal vinden wat je nodig hebt.

De vragen die ik gestel heb in verband met de producten die ik wou aankopen werden telkens binnen het uur beantwoord. Ik was onder indruk van de snelle levertijd, de producten s ’avonds besteld en de volgende dag rond de middag geleverd.

Assortiment

Er is keuze uit heel veel merkartikelen en een groot assortiment. Zoals overal vind je hier producten die duurder en goedkoper zijn dan op andere websites maar ook hier kan je over communiceren en andere prijzen bedingen. De prijzen zijn duidelijk genoteerd en in de outlet vind je producten die wel degelijk afgeprijsd zijn.

Extra toelichting

Een groot voordeel is dat je desnoods in een fysieke winkel terecht kan om de aangekochte producten te ruilen of in te leveren en je geld terug te krijgen.