Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 102 reviews geschreven in het afgelopen jaar

9.2
  • Aanbeveling
    9.4

Online gekocht

De kenmerken van het toestel zijn overzichtelijk gegroepeerd . <br/>Alle stappen tot en met de betaling verliepen vlot . <br/>De levering verliep zeer vlug .

Voor de beschermlens en de tas heb ik uitleg moeten vragen . <br/>Ik kreeg een vlotte en deskundige uitleg . <br/>Er volgde een mail met de nummers van de accessoires . <br/>Er werd me ook duidelijk gemaakt dat de lens niet zonder zonnekap gemonteerd kan worden . <br/>Dat heeft me frustratie bespaard .

Vlot en vlug .

Zeer tevreden .

• Service5,0
Online gekocht

Geen problemen reizen en betaling

Nou de vindt ik niet denderend als voor beeld ik had een fototas gekocht en binnen het halfjaar was het net kapot. Ik heb gebeld Konijnenberg maar daar krijg ik de deksel op mijn neus, ik moest de tas maar op sturen en dan bleef hij enige weken te beoordeling weg. Op mijn vraag wat moet ik doen met mijn camera met lenzen want kon deze niet in hand mee nemen, deed ik een aanbod ik wil een duurder aanschaffen en deze gewoon terug geven maar dat kon niet. Ik vindt dat er naar de klant meer vertrouwen moet komen, en vooral de vasten klanten.

Helemaal goed

Aanbeveling

Dat doe ik maar wel zeg ik dat ze met de service niet op begrip moeten rekenen.

Gemakkelijk , Service kan beter, Assortiment prima ,

4,5
  • Gemak7,0
  • Service2,0
  • Assortiment6,0
  • Aanbeveling3,0

Geen motivatie

Ik zocht last minute een leuke achtergrond voor een fotoshoot. Ik zag een achtergrond van 160 euro en las tegelijkertijd dat zij "24 levering" hebben. Na 27 uur nog steeds geen pakketje. Na de klantenservice gebeld te hebben kon mij niet verteld worden waar mijn pakket bleef en ook niet garanderen dat mijn pakket binnen nog 24 uur geleverd zou kunnen worden. Het pakket was niet te traceren. Ik vind dit misleidende informatie want las bovenaan de website dat de levering max 24 uur zou duren. Na doorgezocht te hebben op de website vond ik inderdaad dat grotere pakketten er mogelijk langere over konden doen, maar dit had ik graag voor het bestellen willen weten.

Aanbeveling

Ik als klant wil graag weten waar ik aan toe ben, vooraf maar ook als mijn bestelling onderweg is. Klantenservice kon mij niet vertellen wanneer mijn pakket geleverd zou worden en of deze op tijd zou zijn voor mijn shoot. Als een groter pakket niet binnen 24 uur binnen is, zou ik graag dit als opmerking voordat ik bestel willen zien, dan had ik deze beter kunnen ophalen in de winkel, oid.

Online gekocht

Overzichtelijke webwinkel: artikelen zijn gauw gevonden met behulp van goed doordachte menu's.

Twee bestellingen zijn zeer snel uitgeleverd. Ik heb ook klantenservice opgebeld met een vraag over de monopod die ik had besteld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en mijn vraag werd naar behoren beantwoord.

Assortiment

Ik ben geen professionele fotograaf, maar voor zover ik kan beoordelen is het assortiment zeer ruim. Niet alleen complete artikelen, maar ook losse onderdelen zijn te verkrijgen.

Aanbeveling

Gezien het gemak van de website, de snelle levering en een klantenservice medewerker die wist waar hij het over had, zal ik Foto Konijnenberg zeker aanbevelen.

Extra toelichting

Artikelen zijn gemakkelijk te vinden in het ruime assortiment. Aankopen worden snel geleverd in goede verpakking. Klantenservice is professioneel. Er valt voor mij niks op aan te merken.

• Service-
Online gekocht

Duidelijke website; gewenste product goed te vinden

Assortiment

Heel veel voorrraad en dus ook veel te kiezen!

Aanbeveling

Ja, betrouwbaar, snel en breed assortiment.

Extra toelichting

Ik ben bijzonder tevreden over Konijnenberg. Tot dusverre verliepen aankopen altijd geheel naar wens en werden deze bijzonder snel toegezonden.

• Service8,0
Online gekocht

De betaling was snel afgehandeld, ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling, en het product werd afgeleverd op het moment dat werd beloofd.

Nog geen gebruik van moeten maken, maar wel veel mogelijkheden toe gekregen.

Assortiment

Redelijk ruim assortiment. Enkel de absolute beginners- (en dus goedkopere) varianten van bepaalde producten (zoals statieven) vond ik hier niet.

Aanbeveling

Ik zou de website meteen aanbevelen. Mijn ervaring ermee (meteen een grote aankoop) was niets dan positief.

Extra toelichting

Ik ben erg tevreden met mijn product en het verloop van de aankoop. Wanneer ik nieuwe cameraspullen nodig heb ga ik zeker opnieuw gebruik maken van de website. Ik vind het ook erg gemakkelijk dat er een fysieke winkel is waar ik eventueel naartoe kan gaan als ik extra vragen heb of problemen met een product.

Snelle en goede levering

Assortiment

Zeer ruim, er is bijna niets op fotogebied wat je er niet kunt vinden

Ik ken geen betere.

Online gekocht

vanuit de luie zetel aankoop

perfect

alles

100 % aan iedereen

prachtig !!!!

Online gekocht

De website is erg overzichtelijk. Filters om snel een keuze te maken werken prima! Bestelproces is eenvoudig. Ook duidelijke voorraad status van de winkels.

Goede uitleg over beschikbaarheid van camera in de winkels en advies om on-line te bestellen vanwege snellere levering. Op donderdagavond besteld, zaterdagmiddag geleverd. Ik kon meteen in het weekend aan de slag met de camera! Met terugwerkende kracht ook nog 5 jaar garantie gekregen op Sony camera en lenzen!

Assortiment

Alles te vinden wat ik als gemiddeld amateurfotograaf nodig heb!

Aanbeveling

Telefonische klantenservice is prima en in de winkels in Den Ham en Turnhout wordt je geholpen door professionals die hun tijd nemen om alles goed uit te leggen

Extra toelichting

Prima website en winkels in Den Ham en Turnhout. Zowel in de winkels als via de telefonische klantenservice wordt je goed geholpen. Geen gedonder over ineens verhoogde prijzen op de website en ze doen niet moeilijk over met terugwerkende kracht toekennen van extra garantie.

Online gekocht

Duidelijke display van alle artikelen met goede toelichting

Via mail constante info over status van de aankoop en de verzending

Assortiment

Ruim assortiment duidelijk ingedeeld en snel juiste artikelen te vinden

Snel, duidelijk, betrouwbaar

Snel, duidelijk, betrouwbaar

Het online bestelproces stopte bij mij na stap 1. Workaround werkt

Altijd sneller dan ik denk is er response, zowel online als telefonisch

Gelukkig niet te veel

Gewoon doen, vaklui

Zie individuele beoordelingen

Overzichtelijke website

Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan

Zeer uitgebreid

Extra toelichting

Een betrouwbaar en vakkundig adres met goede service en snelle levering.

Snelle levering

Assortiment

Ruim assortiment en in mijn geval ook nog goedkoopste op dit moment

Prima en betrouwbaar

Extra toelichting

Professionele fotozaak met goede service en snelle levering

Online gekocht

Makkelijk winkelen vanuit je luie stoel.En een goede zoekfunctie.

Mail met een vraag werd snel en correct beantwoord.

Assortiment

Grote keuze aan artikelen.

Aanbeveling

Zeer zeker dat ik deze winkel zal aanraden.

Extra toelichting

Ik geef de maximale score. Ik had een vraag over het produkt voor dat ik het bestelde. Deze vraag werd snel keurig netjes beantwoord. De keuze is groot bij Foto Konijnenberg en de levering was snel. Of je nu fysiek de winkel bezoekt of via internet,ik vind het een aanrader.

Online gekocht

Duidelijk en snel gevonden wat ik zocht.

Had een verkeerd filter besteld, en de klantenservice heeft mij duidelijk, snel en netjes geholpen aan een oplossing.

Assortiment

Genoeg op voorraad wat ik graag zou willen hebben.

Aanbeveling

Er zijn zat webwinkels met fotoapparatuur maar uiteindelijk kom je toch hier uit.

Extra toelichting

Fotokonijnenberg is een nette zaak (online) met een duidelijk en uitgebreid assortiment, tevens is het voor zowel de hobby als de professional leuk online shoppen aangezien er voor elk budget wel iets bij zit. Niet onbelangrijk om te vermelden is dat de klantenservice vriendelijk en oplossingsgericht handelt. Iedereen kan fotoapparatuur verkopen, maar er verstand van hebben is de meerwaarde van fotokonijnenberg. Ga zo door!!!

Online gekocht

Goede site waarin alle onderwerpen eenvoudig te vinden is. Heldere informatie

Wanneer je ondersteuning nodig hebt bij het maken van de goede keuze dan staat een deskundige en vriendelijke medewerker je te woord.

Assortiment

Tot het kleinste onderdeel is er te vinden

Extra toelichting

Ik vind het een prima winkel, die ook weet aan te geven wanneer je iets wilt kopen dat feitelijk te professioneel is voor wat je er mee gaat doen.

Den Ham

Vandaag bestellen is morgen netjes bezorgt door de vervoerder. <br/>Indien je de winkel in Den Ham zelf bezoekt, parkeerruimte in overvloed.

Indien je moet wachten hetgeen kan voorkomen is er een koffietafel beschikbaar. <br/> <br/>Indien je je keus wilt bepalen loopt er deskundig personeel welke je niet een product aan praat maar je advies geeft.

Assortiment

Verschillende merken beschikbaar voor vergelijkingen.

Aanbeveling

Komen er regelmatig, prettige winkel !

• Service8,0
turnhout

Voor de winkel moest ik een eind rijden (van Eindhoven naar Turnhout). De internetsite is wel handig maar dan ontbreekt het advies.

zeer gedegen onderbouwd advies. Daarnaast de mogelijkheid de lenzen even te testen zodat de verschillen duidelijk worden.

Assortiment

Groot assortiment, wat er niet is komt twee dagen later per post (via de internet afdeling)

Aanbeveling

prijs/kwaliteit nivo is prima en de service en het assortiment is top.

Online gekocht

De site is duidelijk, het bestelproces transparent en eenvoudig te gebruiken. Ik zocht een specifiek product (een verrekijker van Zeiss) en kon deze direct vinden evenals eventuele vergelijkbare produkten. De betaling verliep soepel.

Ik heb gevraagd om een snelle levering, en dat is ook wat ik heb gekregen. Direct na de afronding van de bestelling kreeg ik (natuurlijk) de bestelbevestiging in de e-mail, binnen een uur gevolgd door een bericht dat mijn bestelling was verwerkt en dat deze dezelfde dag verzonden zou worden. Ik kreeg dus binnen een uur na mijn bestelling een duidelijk antwoord op mijn vraag of ik mijn aankoop de volgende dag ook echt zou ontvangen. De levering verliep vervolgens volgens afspraak, de volgende dag had ik mijn kijker in huis.

Assortiment

Veel verschillende kijkers van een ruim scala aan merken en van de merken een ruim scala aan verschillende modellen. En bovendien op voorraad, dus direct uit te leveren.

Aanbeveling

Ik ben volledig tevreden!

Extra toelichting

Een handige site, ruime keus van kwalitatief hoogwaardige producten, markt-conform geprijsd en een snelle levering.

• Service-
Online gekocht

Het was heel eenvoudig te vinden, wat ik zocht en vervolgens de bestelling te plaatsen.

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment, ook producten die elders in Nederland niet te vinden zijn, heeft Foto Konijnenberg vaak op voorraad.

Aanbeveling

Door de heldere website, de eenvoudige bestelwijze en de vlotte bezorging, is het heel waarschijnlijk dat ik Foto Konijnenberg aanbeveel aan iemand anders. Vooral als deze specialistische foto-/videoproducten nodig heeft.

Extra toelichting

Door de heldere website, de eenvoudige bestelwijze en de vlotte bezorging, vind ik Foto Konijnenberg een uitstekende winkel.

Online gekocht

Eenvoudig via de site te bestellen

Ruime keuze

Nette en vlotte service!

overzichtelijke site, snelle levering

klantenservice was prima nav informatie verzoek

ruim assortiment

Online gekocht

Snel online bestellen en thuis afgeleverd..

Direct antwoord op mail, snelle afhandeling, duidelijk mail instructies..

Alles

Aanbeveling

Ik ben tevreden.. <br/>Top winkel.

Extra toelichting

Ik heb mijn product zoals belooft gekregen, snel en niet anders..

Den Ham

Zeer goede website, waarin uitgebreide informatie wordt gegeven over de producten

Uitstekende vakmensen, die je verhaal aanhoren en daarop adequaat reageren met een deskundig advies

Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment, voor amateur en professional hét adres!

Van harte aanbevolen!

Extra toelichting

Elf jaar geleden kocht ik bij foto Konijnenberg een Olympus C-765,een van de eerste digitale compactcamera's. Omdat toen de firma Konijnenberg al bekend stond als een fotozaak met zeer deskundig personeel,besloot ik opnieuw een aankoop te doen. De verkoper kwam met een passend advies voor de vervanging van de "oude" camera. Met een voldaan gevoel schrijf ik deze aanbeveling!

Online gekocht

Vanuit de luie stoel winkelen

Had een bestelling gedaan, die niet geleverd kon worden i.v.m. niet voorradig zijn van produkt. Na telefonisch contact vervangend duurder produkt gekregen zonder bijbetaling. Geweldig toch

Zeer uitgebreid

Aanbeveling

Een aanrader voor iedere fotograaf.

Extra toelichting

Niets op aan te merken. Gewoonweg goed!!

Online gekocht

Online gemakkelijk alle artikelen te bekijken en te bestellen. <br/>Betrouwbare informatie op de website.

Tijdig besteld, is in 9 van de 10 gevallen binnen 24 uur geleverd.

Assortiment

Assortiment is meer dan voldoende voor mij als hobbyfotograaf

Aanbeveling

Zowel de winkel als de webshop zijn goed toegankelijk en bieden alles wat voor het maken en verwerken van beelden nodig is.

Extra toelichting

Er is op het gebied van foto en film geen nee te koop. In de winkel zijn uitstekende vakmensen aanwezig voor advisering en verkoop. Er wordt heel duidelijk geluisterd naar de wens van de klant en er wordt niet "het duurste" aangepraat, maar meer afgestemd op de behoefte.

Extra toelichting

Het artikel voldeed exact aan de beschrijving. Snelle en zorgvuldige levering.

Turnhout

Goede verdeling in categorieën en op merk, waardoor producten snel te vinden zijn.

Goede en vakkundige adviezen, zowel via de klantenservice als in de winkel.

Assortiment

Bijna alles is aanwezig. Niet altijd alles is op voorraad of alleen bij een filiaal, waardoor het soms iets langer duurt voor het gewenste product op de juiste plaats is, maar dat gaat over het algemeen ook lekker snel.

Aanbeveling

Zowel online als in de winkel een breed assortiment. Kennis van zaken, kundige verkopers.

Extra toelichting

Goede adviezen zonder erop gericht te zijn zoveel mogelijk te verkopen. Liever niets verkopen en de klant terug zien dan iets verkopen, waar de klant spijt van krijgt. Wat me wel is opgevallen, is dat er verschillende meningen zijn onder de verkopers. Wat de een adviseer vindt de ander niet altijd een goed advies. Hier wordt wel discreet mee omgegaan, maar lichaamstaal spreekt soms wel boekdelen. Dat vind ik best lastig, omdat ik dan niet meer weet welk advies nou het beste is voor mij.

Den Ham

Duidelijke website en in de fysieke winkel veel informatie te verkrijgen

Zeer goede voorlichting. Goede service. <br/>Nagestuurde produkten kosten niets extra. De service die verleend wordt is kosteloos

Assortiment

Uitstekend en zeer ruim assortment. <br/>De prijs is concurerend

Aanbeveling

Omdat je prima wordt geholpen uit een zeer ruim assortiment. terwijl de prijs ook redelijk is van de gekochte produkten

Extra toelichting

In de winkel te Den Ham wordt je op een prettige manier door deskundig personeel geholpen. Een lekker bakje koffie of thee wordt je daarbij aangeboden!

Online gekocht

Producten snel te vinden en bestellen

Goede info over producten en zo nodig deskundig advies

Enorm assortiment

Aanrader

Extra toelichting

Altijd goede ervaringen met deze webshop

Online gekocht

Vanwege de reisafstand vind ik het makkelijk om bij Konijnenberg kleinere dingen aan te schaffen via de webshop. Dit werkt prima.

Goede service verleend door mensen met verstand van zaken.

Assortiment

Konijnenberg heeft een zeer ruim aanbod.

Aanbeveling

Zeker een winkel om bij anderen aan te bevelen.

• Assortiment-
Online gekocht

Je kiest je product en meteen krijg je een persoonlijke mail met aanbod van hulp of alles duidelijk is. Site zelf ook duidelijk.

TOP! <br/>Ik vertrek naar Spanje en het was van belang dat de camera op tijd zou zijn: perfect, naast snelle service ook wederom persoonlijk een mail dat het voor elkaar komt!

Aanbeveling

Helder en duidelijk, overzichtelijk ,persoonlijk, snel en goed.

SUPER!

Online gekocht

Duidelijke site met voldoende informatie over de producten. Betalingsproces loopt soepel.

Duidelijk wat betreft levertijd en status van de bestelling.

Assortiment

Wat ik zoek is eigenlijk altijd aanwezig. Deze winkel is niet altijd de goedkoopste, maar kwaliteit en service hebben ook waarde. Dit keer waren ze wel de goedkoopste, wat mooi meegenomen was.

Aanbeveling

Het voordeel is dat er ook een echte winkel is waar je deskundig advies krijgt. De site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden.

Extra toelichting

De winkel bezoeken is altijd prettig, mede vanwege de deskundigheid. Ook online werkt alles prima met voldoende informatie.

Online gekocht

Na ingelogd te zijn surf je door de website, kiest je spullen en via jouw winkelmandje betaal je ze. Ik bestel nogal wat via het internet, ook zaken die niets met fotokonijnenberg te maken hebben. Deze koopsite is uiterst gebruiksvriendelijk!

Laatst heb ik nog een receiver van mijn NIKON afstandsbediening stuk gehad. Na een mailtje met fotokonijnenberg werd mij voorgesteld om het stuk terug te sturen. Daar het stuk nog in garantie en onherstelbaar was hebben ze me een enkele weken nadien een nieuwe opgestuurd. Zo simpel is dat!

Assortiment

Ik heb het eigenlijk nog nooit tegengekomen dat ik iets zocht en niet vond bij fotokonijnenberg. Laatst heb ik de Xtorm van A-Solar aangekocht, ik vond nergens anders een vergelijkbaar product!

Aanbeveling

Ik heb de winkel al dikwijls aanbevolen, daar ik een kritisch ingestelde consument ben zoek ik ook altijd waar ik ergens iets het goedkoopst kan krijgen en dat is jammer genoeg niet altijd fotokonijnenberg.

Extra toelichting

Ik vind fotokonijnenberg ronduit een zalige site om te shoppen, je vind er gewoonweg alles wat de branche aanbelangd! De prijzen zijn niet altijd de beste maar de service is gewoonweg uitstekend (ook dienst na verkoop)! Die mensen zijn heel professioneel bezig! Zeker een aanrader!

Online gekocht

Duidelijke website met uitgebreide beschrijvingen en afbeeldingen.

Stap voor stap wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment

Volledig assortiment van micro geheugenkaart tot volwaardige systeemcamera.

Aanbeveling

Omdat de website en webshop doen wat ze beloven en omdat de winkel in Den Ham slechts op 22 km afstand zit.

Extra toelichting

Kortweg een winkel die doet wat hij belooft, bovendien een groot assortiment heeft tegen redelijke prijzen.

Online gekocht

Goed, Duidelijke website, bij vragen 100% telefonisch antwoord.

Bij telefonische vraag doorverbonden met specialist op dat gebied. Erg super.

Assortiment

Waar ik naar zocht hadden ze, rest van de producten heb ik weinig inzicht in.

Aanbeveling

Zeer zeker, 100% eerlijk, betrouwbaar en correct.

Extra toelichting

100% service, goede duidelijke website. Telefonisch nog contact gehad met de winkel omtrent een vraag. Werd daar zeer duidelijk mee geholpen. Super.

goede website, overzichtelijk

levering vervangend product naar keuze of zelfs geldrestitutie na het bestellen van een geheugenkaart die niet compatible was met mijn camera

Assortiment

amateur tot pro apparatuur tegen concurrerende prijzen

Aanbeveling

uitstekende service en aftersales, snelle afhandeling van problemen en snelle respons op vragen

Extra toelichting

Ik had een geheugenkaart besteld die, nadat ik de kaart in mijn camera had gestopt, niet compatible bleek te zijn. Na een e-mailtje waarop snel een antwoord volgde kon ik zonder probleem het kaartje inclusief geopende verpakking retourneren en kiezen voor geldrestitutie of vervangend product. Top!

Online gekocht

herkenbare rubrieken en fijne filters om zoekresultaat te verfijnen

- Advies gebaseerd op kennis en ervaring; advies waar je iets mee kunt <br/> <br/>- Probleemloos bestelling gesplitst in 2 delen toen 1 artikel niet voorradig bleek

Assortiment

Alles is er inclusief allerhande gerelateerde randapparatuur

Online gekocht

Heel goed te bereiken, zelfs telefonisch.

Je krijgt deskundig advies (niet alleen gericht op dure aankopen)Levering zoals afgesproken steeds binnen enkele dagen.

Assortiment

Ze voldoen steeds helemaal aan mijn vraag. Op de website vind je 'n erg uitgebreid assortiment.

Aanbeveling

Deze winkel is mij jaren geleden aanbevolen door 'n cursusleider fotografie.Ik heb vanaf die tijd bijna alle fotografie-artikelen bij hun gekocht en blijf heel tevreden over deze winkel.

Extra toelichting

Je wordt altijd erg korrekt geholpen en ze denken ook met je mee. Opvallend is dat ze dan klantvriendelijk zijn en niet alleen de duurste producten aan je willen verkopen.

Extra toelichting

De filters van Lee waren niet voorradig. Ik had mijn emailadres opgegeven en kreeg keurig een mail zodra zij binnen waren. Ik heb ze beiden besteld en kreeg direct een mail dat de bestelling compleet en direct verstuurd werd. 2 dagen later had ik ze keurig verpakt in huis. Snelle services!

• Assortiment-
Online gekocht

Snel gevonden wat ik zocht.

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Aanbeveling

Ik hou er niet zo van om andere mensen aanbevelingen te doen, maar kan niet anders dan zeggen dat ik tevreden ben.

Extra toelichting

Snel, makkelijk en betrouwbaar.

Online gekocht

Bestellen werkt eenvoudig, filterfunctie werkt handig om snel goede product te vinden.

Deze keer geen gebruik van hoeven maken, ervaring uit het verleden zijn goed.

Aanbeveling

Blijft een van mijn favoriete fotozaken.

Betrouwbaar bedrijf

Online gekocht

Over het algemeen kan ik snel vinden wat ik nodig heb. Lukt het niet, dan vraag ik per e-mail nog naar meer informatie.

Men reageert op e-mails meestal nog dezelfde dag zelfs tijdens de drukke kerstdagen. Ook telefonisch is men goed bereikbaar en behulpzaam. <br/>Verkeerd bestelde producten heb ik altijd retour kunnen zenden (verzendkosten wel voor eigen rekening). Het betaalde bedrag is binnen een week teruggestort.

Assortiment

Oudere items van een filtersysteem van COKIN heb ik elders moeten bestellen.

Aanbeveling

Foto Konijnenberg is zeer klantvriendelijk; makkelijk te bereiken per e-mail en telefoon; over artikelen retour sturen wordt niet moeilijk gedaan (verzendkosten wel voor eigen rekening).

Extra toelichting

Foto Konijnenberg is zeer klantvriendelijk; makkelijk te bereiken per e-mail en telefoon; men is zeer behulpzaam en denkt mee; over artikelen retour sturen wordt niet moeilijk gedaan (verzendkosten wel voor eigen rekening).

3,8
  • Service1,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling1,0

Geen motivatie

Vandaag naar winkel gegaan voor aankoop nieuwe GoPro, moet je er ondanks er geen mens binnen was een nummertje trekken, en dan kijken de verkoper elkaar aan van wie help nu ik heb geen zin, <br/>Dan maar niet, ben geen nummer maar een klant, gelukkig was ik niet de enige KLANT die er zo over dacht.

Aanbeveling

totaal niet klantvriendelijk ook al niet aan de telefoon.

Extra toelichting

Niet klant gericht werken, begrijp nu ook waarom het een slechte naam heeft in de omgeving.

Den Ham

goed overzichtelijke webshop de producten goed gerangschikt

Snelle service qua telefoon in de winkel ook snelle service het word diep in gegaan op de wens van de mens er word tijd voor je genomen kopje koffie er bij ( aankoop )had een X een reparatie snel in goed uit gevoerd. vriendelijke personeel

Assortiment

assortiment genoeg in de winkel ook op de webshop

Aanbeveling

ik beveel altijd Foto Konijnenberg aan ( altijd goede service, vriendelijke personeel )

Extra toelichting

Wat moet je er nog van zeggen wie Foto Konijnenberg niet kent die kent de goede service ook niet

Aanbeveling

Alles perfect gelopen. Jammer alleen dat het bestelde flitsertje niet in de winkel voorradig was anders had ik er een gezellig "uitje" van gemaakt naar die geweldige snoepwinkel in Den Ham ;-) <br/>Natuurlijk loop je dan wel het risico meer uit te geven dan je van plan was...

Online gekocht

Bestelling geplaatst even voor negenen. 10 minuten later al een mail met trackingcode.

Zonder problemen

Extra toelichting

2 Peli cases besteld die volgens de site beiden op voorraad waren. Postbode een dag later op de stoep met twee grote dozen. Verbeterpunten zou ik zo niet kunnen noemen.

Online gekocht

Prima bestelprocedure, 24 uurs levering en gratis verzending zijn voor mij allemaal pluspunten.

Telefoontje was voldoende om voorraad te bevestigen, gezien ervaringen met andere shops bel ik altijd even.

Aanbeveling

Super prijs en over de aflevering ook geen klachten.

• Aanbeveling-

Extra toelichting

's Avonds hebben we rond 20.00 uur een Smart TV van Samsung online gekocht en gelijk via Ideal betaald. Een uur daarna ontvingen we een mail dat de TV al bij TNT in het verzendproces was opgenomen met een track&amp;trace code. Volgende middag om 14.30 uur werd de TV thuis bezorgd. Topservice en lager geprijsd dan bij de concurrent!

• Gemak-

Geen motivatie

Super geholpen en perfecte uitleg!

Assortiment

Ze hebben nagenoeg alles op voorraad van de gangbare dingen

Aanbeveling

Deze winkel is een aanrader voor iedereen die van fatografie houd.

Extra toelichting

Kennis van zaken is duidelijk aanwezig in deze winkel.