Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Op basis van 336 reviews geschreven in het afgelopen jaar

9.2
  • Aanbeveling

Rob uit Delft 28-07-2016
Online gekocht

Goede duidelijke website. Bestel en betaal proces duidelijk. Zeer snelle, nette bezorging.

Snel en netjes te woord gestaan door klantenservice. Goede adviezen ontvangen. Afspraken nagekomen.

Assortiment

Een van de weinige winkels waar de camera die ik wilde te krijgen was tegen een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling

Top. Na twee weken wachten en onduidelijke informatie bij de winkel neushoorncamera.nl uiteindelijk mijn geld terug gevraagd. Konijnenberg leverde de volgende dag voor dezelfde prijs. Bedankt voor de snelle service.

Leroy 26-07-2016
Online gekocht

Gewoon een top zaak met zeer goede service. <br/>Bij vragen krijg je snel antwoord en ze zoeken altijd in oplossingen.

Zeer goede samenwerking tussen de verschillende filialen om alle spullen z.s.m. te leveren bij de klanten. <br/>Iedere keer zeer snel en netjes antwoord gehad. <br/>Als Nederlander zeggen we niet snel dat iets perfect is, maar de service van Foto Konijnenberg is dit zeker wel

Assortiment

Groot ruim assortiment en als iets in het hoofdfiliaal niet op voorraad is dan is dit wel beschikbaar in andere filialen.

Aanbeveling

Gewoon niet verder zoeken voor andere fotozaken en lekker makkelijk online bestellen bij Foto Konijnenberg

• Assortiment8,0
Nanie 25-07-2016
Online gekocht

Geen moeilijk gezoek op een website, makkelijk te vinden wat ik kopen wou.

Mijn vader die de camera voor mij kocht, had wat vragen. Hij werd goed en geduldig te woord gestaan.

Assortiment

Genoeg keus, niet meer of minder dan bij anderen.

Aanbeveling

Vertrouwd gevoel is mij al een 8 waard. De camera was ´s ochtends gekocht door mijn vader, volgende dag was hij per post in mijn woonplaats bezorgd!

Extra toelichting

Dit zijn de gegevens van mijn de bestelling. klantnummer:KR2717183 orderdatum: vr 15-jul-2016 ordernummer: KR100049402

Arthur 25-07-2016

Duidelijke website !

Snelle levering.

Alle grote merken.

Aanbeveling

Goed aanbod online. Ook leuke winkel in Turnhout die ik al bezocht heb.

rafvanavondt 24-07-2016
Online gekocht

Ik heb heel gemakkelijk mijn product gevonden.

Snel geantwoord op mijn vraag en ondanks dat het niet op voorraad was, toch een snelle levering.

Assortiment

Ik vind, tot nu toe, altijd alles wat ik zoek.

Aanbeveling

Snelle, goede en vriendelijke service.

Danielle 24-07-2016
Online gekocht

Duidelijke, snelle en overzichtelijke website.

Men heeft verstand van zaken. Eerder bij een bestelling werd mij geadviseerd een ander product te bestellen waar ik met mijn soort fotografie meer aan had. Top!

Assortiment

Breed assortiment, veel verschillende merken, voorraad is duidelijk te zien en wat niet op voorraad is kan besteld worden.

Aanbeveling

Ik vind dit een fijne en betrouwbaar overkomende winkel waar ik graag mijn fotografiespullen koop. Inmiddels meerdere keren bestellingen geplaatst en tot op heden alles in goede staat ontvangen.

4,5
  • Gemak-
  • Service3,0
  • Assortiment-
  • Aanbeveling6,0
peejee7 22-07-2016

Geen motivatie

Voorraad werd niet goed op de site aangeven waardoor ik moest annuleren. Geld zou direct terug gestort worden maar hier heb ik 2x achteraan moeten mailen zonder reactie terug. Een week daarna kreeg ik reactie. 10 dagen na regelen staat het pas op mijn rekening.

• Service7,0
Ingrid 22-07-2016
Online gekocht

Duidelijke site, voldoende uitleg over de producten

Alles verliep vlot, enkel de vooropgestelde levering binnen de 24 uur werd in realiteit levering na een week.

Piet 18-07-2016

Duidelijke en overzichtelijk website

Aankopen worden snel en efficiënt afgehandeld

Ruim assortiment.

Zeer tevreden.

Extra toelichting

Ook vragen worden telefonisch snel en to the point beantwoord.

• Service-
Esther 18-07-2016
Online gekocht

Ik zou niet weten wat je gemakkelijker kunt maken. Het was en fluitjes van een cent om de juiste lens te bestellen.

Assortiment

De lens die ik wilde was er in ieder geval. Verder oogde het assortiment vrij compleet maar echt een totaaloverzicht heb ik als leek natuurlijk niet.

Aanbeveling

Alles verliep conform de belofte, snel en goed. Mooi ingepakt, mooie strik erop, helemaal prima.

Paul Caroen 18-07-2016

Goede ligging - Ruime openingsuren

Vriendelijk en vakbekwaam personeel. <br/>Voldoende personeelsbezetting.

Assortiment

Ruime voorraad - na te gaan via website - dus geen nutteloze verplaatsing

Extra toelichting

De beste winkel in Antwerpen centrum.

• Service5,0
  • Aanbeveling7,0
Shadowscan 17-07-2016
Online gekocht

Overzichtelijke site, naar iets op zoek? Dan kan je het ook simpelweg vinden. Zeker een van de sterke troeven van Fotokonijnenberg.

Als je een belofte maakt om de dag nadien te leveren (bij bestelling voor 21:00) dan zou het leuk zijn dat het pakket de dag nadien ook geleverd wordt. Helaas al 2x getest (order om 20:49 en om 20:05 geplaatst) en pas twee dagen later afgeleverd.

Assortiment

Zeer groot assortiment en duidelijk aangegeven op de website. Door de pagina&amp;#39;s bladeren verloopt ook soepel en zoeken op Merk/type is ook een makkie!

Aanbeveling

Maak geen beloftes die je niet kan waar maken. Van mij moest de bestelling niet de dag nadien binnen zijn maar als je de belofte maakt dan zorg je onrechtstreeks wel ook dat deze belofte wordt waar gemaakt. (Dit is DE zwakte bij Fotokonijnenberg) <br/> <br/>Verder is deze shop zeker een aanrader.

Boudewijn 17-07-2016

Overzichtelijke web site

N aankoop is er is uitstekend geholpen met een uitleg over het gekochte product

Assortiment

Het assortiment is divers, de prijs komt overeen met de prijs bij andere winkels.

Aanbeveling

Zeer uitstekende after sales service. Ik ben met mijn vraag over het gekochte product binnen 24 uur geholpen. De medewerker heeft zelfs de handleiding ingezien voor het verlenen van service.

ARGOS Beeld- en Tekstproducties 16-07-2016
Den Ham

zoeken op trefwoord werkt prima

werd meteen gemaild nadat het bestelde binnen was

Assortiment

enorme keuze, ook al kwam ik maar voor één merk

Aanbeveling

attent, vriendelijk, deskundig personeel, niet al te opdringerig om extra aankopen te forceren

geen

Wilbert7 16-07-2016
Online gekocht

Goed werkende website. Eenvoudig te bestellen.

Je krijgt makkelijk iemand aan de telefoon en die blijkt altijd terzake kundig te zijn.

Assortiment

Kijk maar op de website zou ik zeggen :-)

Extra toelichting

Prima service, vlotte levering, scherpe prijzen.

liefhebber 15-07-2016

Eenvoudig te bestellen

Zeer snelle levering

Niet aandachtig bekeken

Zie bovenstaand

Jacques Gisquiere 15-07-2016
Online gekocht

De online winkel is goed en overzichtelijk.

Het was de eerste maal dat ik bij Konijnenberg een online een aankoop deed. De bestelling liep vlot. De levering had een hapering. Het product welke ik online in België besteld werd via de Nederlandse winkel de volgende dag mij toegestuurd. Helaas daar liep iets mis. De traceringscode dat aan mijn bestelling werd toegekend was een code voor Nederland en niet de traceringscode voor België. Vermoedelijk stoelt deze vergissing op het feit dat er zowel in Nederland als in België een Nieuwpoort bestaat (niet tegenstaande ik de Belgische postcode had opgegeven. Gevolg de bestelling werd als bezorgt vermeld ondanks ik niets had ontvangen. Ik melde dit probleem via de telefoonwaar ik beleefd en behulpzaam werd te woord gestaan. Ik melde dit ook nog eens via de mail en een voorzien klachten formulier van Konijnenberg. Ik kreeg de volgende dag per mail een melding dat een nieuwe zending mij werd toegezonden. Dezelfde dag nog mocht ik het bestelde op het juiste adres in ontvangst nemen. Ondanks de kleine hapering blijft het vertrouwen voor Konijnenberg hoog in het Vaandel.

Assortiment

Het product beantwoord volledig aan mijn verwachtingen.

Aanbeveling

Gezien de beleefde en vlotte service is het vertrouwen in deze online winkel groot

JvdH 14-07-2016
Online gekocht

Goede website, snel een overzicht van de categorie producten die je zoekt.

Snelle levering en berichtgeving ovrt de status van de bestelling.

Assortiment

Voor alle merken voldoende keuze.

janbonjr 12-07-2016
Turnhout

Geen motivatie

Defecte Nikon camera binnen de week hersteld.

Assortiment

Enkel het gamma van MagMod ontbreekt precies.

J.T,Dik 11-07-2016
Online gekocht

Ik werd zeer keurig geholpen. Bij het opzoeken van het product kon ik op mijn gemak door de winkel lopen en rondkijken. Mijn naam werd beleefd omgeroepen toen mijn product uit het magazijn was gehaald.

De webwinkel is zeer overzichtelijk.

Assortiment

Alles wat de hobbyfotograaf zou willen hebben is er.

Aanbeveling

Zeker een hele grote aanrader voor iedereen die fotografeert.

Extra toelichting

Ik zowel in de webshop als in de fysieke winkel producten gekocht. De zendingen uit de webshop waren goed verpakt.

Karin 11-07-2016

Geen motivatie

Topservice. Snelle reactie op vragen in de mail. Ze waren flexibel, heel klantgericht en met een snelle levering.

Aanbeveling

Echt een fijne winkel, ze houden je per mail goed op de hoogte van de levering. De camera komt netjes verpakt aan. Het contact is sne en adequaat.

6,8
  • Service3,0
  • Aanbeveling6,0
kempen 11-07-2016
Online gekocht

door zoekfilters eenvoudig het gewenste materiaal te vinden

Bij laatste bestelling tot drie maal toe moeten vragen naar levertijd of wanneer mijn bestelling compleet zou zijn, en of eventueel al deel dat wel op voorraad was kon worden verstuurd. slechte opvolging en geen enkele compensatie, uiteindelijk langer dan 10 weken gewacht.

Aanbeveling

Bij vorige bestellingen weinig tot geen klachten

KarinV 10-07-2016
Den Ham

Gewoon vanuit je luie stoel online bestellen maar ook plezierig in de winkel kopen

Aardige, behulpzame medewerkers die de tijd voor je nemen

Keuze te over

Aanbeveling

Prima winkel, prima online service, aardige mensen, zeer snelle levering

hysterio 10-07-2016
Online gekocht

intuïtieve en makkelijk te gebruiken webshop

excellente service. ook de dienst na verkoop was prima (retourneren van foutief besteld product). al zou het nog iets makkelijker zijn als je een product gratis kon retourneren door verzending via post (zoals bij bol.com en coolblue.be)

Assortiment

ruim en voldoende gevarieerd assortiment, meestal scherp geprijsd

Aanbeveling

prima winkel en webshop met ruim aanbod aan foto- en videoapparatuur en (zeer) competitieve prijzen

Herman 10-07-2016
Online gekocht

Alles snel te vinden, duidelijk informatie en makkelijke bestelprocedure. Verlanglijst is erg prettig om mee te werken

Telefonisch contact gezocht over compatibiliteit van flitser met radiotrigger en camera. Personeel was ter zake kundig en had meteen alle antwoorden paraat.

Assortiment

Assortiment ruim voldoende om recht iets te kiezen te hebben. Daarbij ook in verschillende prijscategorieën.

Aanbeveling

het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er niet naar mijn huidige flitser gevraagd is. Deze blijkt niet compatibel (ETTL, wel handmatig uiteraard) met de gekochte trigger. Daar had ik natuurlijk zelf naar moeten vragen, want het gaat om een oud model. Als personeel daar zelf aan had gedacht was het een 10 geweest.

Extra toelichting

Tot nu toe heb ik alleen maar heel positieve ervaringen met foto Konijnenberg. Ik kom dan ook steeds weer terug. Het enige nadeeltje voor mij is de afstand tot de fysieke winkel, dat winkelt nog makkelijker (zien, voelen en persoonlijk contact).

Joshua44 09-07-2016
Online gekocht

Overzichtelijke website en eenvoudige bestelprocedure

Op vragen wordt vakkundig gereageerd. Snelle levering en goede garantieregeling.

Assortiment

Zeer uitgebreid met een veelheid aan merken

Aanbeveling

Zeer tevreden over het assortiment en de prijs en kwaliteitsverhouding

Geen

lizet87 08-07-2016
Online gekocht

Supermakkelijk besteld, en supersnel in huis!

Heb even gebeld voor ik bestelde en kreeg antwoord op mijn vragen, dus ik hoefde niet naar Den Ham te rijden... TOP!

Genoeg keuze :)

Aanbeveling

Ik word er altijd fijn geholpen, iedereen neemt de tijd voor je :)

Extra toelichting

Ik ga normaal vaak naar de winkel toe, maar wegens tijdgebrek vorige week een camera besteld. TOP! Was de volgende dag al in huis, dus ik kon gelijk verder met mijn werk :)

Tom 08-07-2016
Online gekocht

Goede website met duidelijke informatie

Snelle levering

Zeer uitgebreide keuze

Aanbeveling

Gewoon een erg goede winkel

Erwin 07-07-2016
Online gekocht

Bestelt makkelijk, maar mis de optie om achteraf te betalen.

Snel bezorgd.

Assortiment

Had alleen een camera nodig, dus kan niet de complete winkel beoordelen.

Aanbeveling

Snel bezorgd, besteld makkelijk, echter mis ik de optie om achteraf te betalen.

Henk Opperman 07-07-2016
Online gekocht

Webwinkels blinken altijd uit in gemak. Thuis winkelen en producten gewoon laten versturen. Foto Konijnenberg heeft zijn wegwinkel zeer goed ingedeeld waardoor producten makkelijk te vinden zijn.

Helaas kreeg ik geen melding met traceerde van het pakket. Na telefonisch contact word dit alsnog verzonden. Er was wat fout gegaan, kan altijd gebeuren. Product werd trouwens de volgende werkdag geleverd. Waarvoor hulde.

Assortiment

Uitgebreid assortiment met concurrerende prijzen.

Aanbeveling

Ik neem Foto Konijnenberg altijd mee als ik artikelen kies voor mijn fotografie. Andere zal ik adviseren om ook eens naar Foto Konijnenberg te kijken.

snjve0101 06-07-2016
Online gekocht

De winkel is makkelijk te bereiken. De spullen staan goed uitgestald. Alleen mis ik een goede aanprijzing van de spullen. De koffie is gratis. Het toilet is schoon. Veel personeel die veel tijd voor je nemen. Je kan er rustig gaan zitten en genieten. Prima parkeergelegenheid.

Vragen die gesteld worden worden opgelost. En zie bovenstaande.

Assortiment

Deze score is gebaseerd op de Drones die ik wilde bekijken. Er waren er niet veel ECHTER, ik heb een workshop gehad en daar waren wel de nodig drones aanwezig

Aanbeveling

Niet alles is perfect met name het ontbreken van de prijzen.

Extra toelichting

Heel relax met allemaal dezelfde vak "iditoten".

3,8
  • Gemak3,0
  • Service2,0
  • Aanbeveling3,0
Frank 06-07-2016
Online gekocht

Website kan overzichtelijker. Besteld en betaald voor 21 uur, de volgende dag werd het echter niet geleverd zoals beloofd.

Telefonisch contact opgenomen. Medewerker kon niet zeggen waarom het mis was gegaan. Zelf naar Den Ham gereden, ondanks dat het niet heel druk was lang moeten wachten. Nogmaals het punt uitgelegd. Volgens de dame lag het waarschijnlijk aan de betaling (iDEAL), deze moet toch nog eerst goedgekeurd worden en deze mensen gaan al om 17.30 naar huis.. De dame was verder drukker aan het giechelen met haar collega&amp;#39;s dan dat ze mij serieus nam. Van excuus of een aardigheidje (tegoedbon of extra korting) was geen sprake.

Aanbeveling

Twijfelde tussen Coolblue en Fotokonijnenberg. Heb ze de bestelling gegund. In het verleden hier ook wel gekocht. Jammer, niet klaar voor 2016. Ga de volgende keer wel naar Coolblue/Camerashop.

ron 06-07-2016

Overzichtelijk, goede zoekfunctie

Bestellingen prima op tijd

Assortiment

Ik vind er (bijna) altijd wat ik nodig heb op het gebied van fotografie. Prijs is marktconform.

Aanbeveling

Aan alle aspecten van online shopping voor kostbare goederen wordt voldaan

Julie 05-07-2016
Online gekocht

Alles is gemakkelijk te vinden in de winkel!

Het personeel staat je telkens te woord om goed advies te geven en te antwoorden op al je vragen.

Assortiment

Dieper en breder kan niet!

Extra toelichting

Eerst advies gevraagd in de winkel, nadien via webshop gekocht. Op tijd en stond geleverd, alles dik in orde. Zeer tevreden over de camera!

Sarah 04-07-2016

Geen motivatie

Bij Foto Konijnenberg een GoPro gekocht vorig jaar en na enige tijd stil te hebben gelegen werkte deze niet meer. Contact opgenomen met Foto Konijnenberg en heel vriendelijk te woord gestaan. Een aantal weken later heb ik een hele nieuwe GoPro toegestuurd gekregen zonder verder gezeur en zelf een sd kaart erbij! <br/> <br/>Ongekende service en een mega aanrader. Kan bol.com nog wat van leren.

Aanbeveling

Goede prijzen, geweldige service.

Extra toelichting

Hartelijk dank voor jullie service en hartelijkheid.

Nikky 03-07-2016
Online gekocht

Duidelijke website een eenvoudig bestellen

Ik had nog gebeld en werd vriendelijk en correct geholpen. Snelle en correcte levering. Helemaal volgens afspraak

Assortiment

Voldoende voor hetgeen ik zocht.

Aanbeveling

Tot nu toe was dit mijn eerste ervaring maar dit verliep goed naar wens.

Bart 03-07-2016
Online gekocht

Website werkt zoals je verwacht.

Apparaat was niet voorradig (was bekend bij bestelling). Hier wordt duidelijk over gecommuniceerd. Uiteindelijk zelfs binnen een week in huis.

Completer kan niet.

Aanbeveling

Kan geen minpunten ontdekken.

Michael Basten Fotografie 03-07-2016

Duidelijke en overzichtelijke website

Ze staan voor je klaar en nemen de tijd voor je

Assortiment

Veel op voorraad en anders snel in huis met een eventuele nabestelling

Op en top tevreden

Gust 01-07-2016
Online gekocht

Wegens het volste vertrouwen in de winkel was het me niet moeilijk ook langs het net een bestelling te doen

de volgende dag was de mevrouw met het pakje op de oprit

Assortiment

Ik ken de winkel, voor mij als amateur meer dan voldoende

Aanbeveling

Volledige info ook aan een leek met alternatieve voorstellen indien je niet zeker bent van je keuze.

• Service-
jvanhoe 30-06-2016
Online gekocht

Prima website, enkele minuten na bestelling confirmatiemail, en iets na 21 uur bevestiging dat het pakket naar de verzender is gebracht. Zo werd het pakket netjes dag na bestelling geleverd.

Assortiment

Heel ruim aanbod waarin zowat elke foto(grafie)liefhebber zijn gading vindt. Merken, lenzen, tassen, et cetera.

Aanbeveling

Een 9, in dien verstande dat ik dit schrijf kort na een tevreden aankoop. Ik heb geen idee van service in geval van problemen. Vandaar ook een &amp;#39;niet van toepassing&amp;#39; bij het onderdeel &amp;#39;service.

J.Hessels 30-06-2016
Online gekocht

Prima winkel online en fysiek, makkelijk en duidelijk

Altijd perfecte service.

Assortiment

Ze hebben altijd alles wat ik nodig heb.

Aanbeveling

Beste winkel voor fotografie, online en offline!

• Assortiment-
Bram 28-06-2016

Goede overzichtelijke site

Gelijk betaald, artikel volgende dag al in huis

Zeker een aanrader!

Richardw 23-06-2016
Online gekocht

De website werkt duidelijk en snel en is overzichtelijk. Ook de zoekfunctie werkt snel en handig.

Ze hebben kundig personeel met verstand van zaken, ze vragen wat je wilt gaan dien en stemmen daar het advies op af, zonder dat je het gevoel krijgt dat ze je iets proberen aan te smeren.

Assortiment

Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het.

Aanbeveling

Goede service, groot assortiment, zeer concurrende prijzen en kundig personeel.

Cloe Notten 23-06-2016
Turnhout

Het is een makkelijke en fijne manier om cameraspullen te bestellen

Top service en vooral in de winkel krijg je goede informatie

Assortiment

Heel ruime assortiment en voldoende keuze

Aanbeveling

Echt een fijne winkel en een uur rijden is echt de moeite waard!

Extra toelichting

Goede service maakt deze winkel onderscheidend!

K. Vlieghe 23-06-2016
Online gekocht

Ik zocht een vervanglens en vond die meteen in de webwinkel. Een bestelling plaatsen was in 1-2-3 gebeurd.

Meteen na het inloggen en bestellen op maandagmorgen, kon ik digitaal betalen. Enkele minuten later ontving ik reeds een mail met de bevestiging van de bestelling. Hierin stond vermeld dat de verzending dezelfde avond zou gebeuren. &amp;#39;s Avonds kreeg ik een mail om te melden dat mijn zending &amp;#39;s nachts zou vertrekken en normaal de volgende dag zou geleverd worden. Ik kreeg ook een mogelijkheid om mijn pakketje te volgen vanaf middernacht.

Assortiment

Het artikel voldoet aan mijn verwachtingen en de prijs valt best mee.

Aanbeveling

Een goed assortiment, een degelijke service en stipte levering (in een veilige verpakking).

RobertvanArnhem 21-06-2016
Online gekocht

Zowel in de winkel in Den Ham als via de website ervaring als klant. Website is makkelijker als je weet wat je wilt. In de winkel deskundig personeel. Je moet soms wel wachten als alle verkopers bezig zijn.

Snel telefonisch andere keuze voor sdkaart kunnen maken toen bleek dat de bestelde niet dezelfde dag kon worden geleverd. Ook telefonisch kreeg ik prima uitleg over de verschillen tussen de 2 apparaten (scanners) die ik op het oog had.

Brede keuze.

Prima speciaalzaak.

ajb10 19-06-2016
Online gekocht

Coffeecorner als je moet wachten en volop gratis parkeerruimte.

Personeel is professioneel en vriendelijk.

Assortiment is groot !

Aanbeveling

Kunnen veel grootwinkelbedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Assortiment8,0
datsuncherry72 17-06-2016
Online gekocht

Vriendelijke en vlotte website. Snelle bevestiging en je wordt goed op de hoogte gehouden via de email.

Afspraken worden strikt nagekomen. Prima!!!

Assortiment

Ik heb alleen maar naar de TV&amp;#39;s gekeken. Precies wat ik nodig had.

Aanbeveling

Top winkel, snelle afhandeling en snelle levering. <br/>Goed van alles op de hoogte gehouden via de E-mail.

Danielle 17-06-2016
Online gekocht

Duidelijke website met breed aanbod.

Prima service. Mijn product was niet leverbaar en moest nog uit China komen. Het bedrijf was duidelijk over de levertijd en nam tussentijds netjes contact op om mij te informeren.

Assortiment

Breed. Ik heb nog niets gemist.

Aanbeveling

Goede zaak met groot aanbod, makkelijk telefonisch bereikbaar. Er werken mensen met kennis van de producten die je voorzien van een goed advies. Betrouwbare en goede service.

Ger 16-06-2016
Online gekocht

het loopt allemaal als een trein ( niet van de NS).De bestelformule is logisch opgebouwd. vragen worden zelfs s, avonds nog beantwoord !

zie boven

Assortiment

alles wat je nodig dent te hebben, foto konijnenberg heeft het

Aanbeveling

gezien bovenstaande mag dit logisch zijn

nee