Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fietsenwinkel.nl.

Fietsenwinkel.nl stelt zich voor

Fietsenwinkel.nl, de grootste fietsenwinkel van Nederland, heeft sinds 2006 meer dan 100.000 fietsen verkocht en wordt door alle grote merken erkend als officiële dealer. Als u vóór 17.00 een voorradige fiets bestelt, krijg u deze de volgende werkdag fietsklaar thuisbezorgd, afhankelijk van het model is de bezorging gratis. Daarna heeft u nog 100 dagen bedenktijd en kunt u deze, indien de fiets toch niet gewenst is, gewoon retourneren. Fietsenwinkel.nl heeft meer dan 30 mobiele monteurs in Nederland en België rondrijden die u service aan huis kunnen bieden wanneer nodig. Daarnaast geeft Fietsenwinkel.nl altijd service en advies op maat en kunt u contact opnemen via telefoon, mail en chat

Op basis van 49 reviews geschreven in het afgelopen jaar

4,3
  • Service4,0
Rob 27-07-2016

Geen motivatie

Fietsenwinkel.nl verliest liever de naam dan dat het toegeeft.

Aanbeveling

Site voorraad klopt niet. Personeel is niet echt op de hoogte van fietsen.

Extra toelichting

Hoopte een goede recentie te geven maar helaas. Na diverse pogingen om te leveren en zitten wachten komt uiteindelijk de verkeerde fiets. Iets waarvoor ik al had gebeld om aan te geven dat de naam gewijzigd was. Dit klopte en hoefde mij niet druk te maken maar, helaas. Na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat de fiets niet meer leverbaar was. Tegen bijbetaling kon ik een andere fiets uitzoeken. Hier zat echter wel 10 weken levertijd op. Ik gaf aan dat de levertijd acceptabel was mits de bijbetaling gedeeld werd. Dit was niet mogelijk. Toen besloten de koop te annuleren. Spijtig dat dit allemaal moet om een bedrag van 50 euro op een totaal van 3500 euro. Nog een kleine tip voor de mensen die als nog een fiets bestellen. Laat de fiets niet afleveren. Schandalig hoe de fietsen in de auto liggen en hoe er mee wordt omgegaan.

Ginies 26-07-2016
Rotterdam

Prettig geholpen <br/>Geen gepush

Bij afhalen prima afgesteld. <br/>Dag laten geholpen met snelbinders was geen geen probleem

Assortiment

Ik kwam voor een bepaalde fiets en die werd binnen een week geleverd

Aanbeveling

Jonge medewerkers met verstand van zaken. <br/>Niks geen gepush om iets te kopen

Extra toelichting

Ik ben prettig geholpen en heb nu een goede fiets voor een prima prijs

• Service6,0
Petra 25-07-2016
Online gekocht

On line bestellen is heel makkelijk. Het lukte alleen niet om af halen bij afhaalpunt aan te klikken. Dus maar voor bezorgen gelozen

Op tijd geleverd via pakketdienst, wat betekend pinnen en aan pakken. Proefrit was niet mogelijk. Bij latere constatering van defecte handrem goed telefonisch geholpen. Moet helaas wel met defecte fiets naar servicepunt 15 km. Verder op

Assortiment

Meer dan genoeg fietsen, weinig assecoires

Extra toelichting

Zijn naar testcentrum in Amsterdam geweest. Vreselijke verkoper. Weinig geduld en een gladde opdringerige prater.

4,2
R van Oers 25-07-2016

Geen motivatie

Nieuwe kinderfiets gekocht. Bij uitpakken bleek de kettingbeschermer in 3 stukken erin te liggen. Kan gebeuren uiteraard. Mail met foto&amp;#39;s gestuurd. Snel antwoord gekregen dat we een nieuwe zouden ontvangen. Helaas na ruim anderhalve maand wachten en herineringsmailtjes sturen, nog niets ontvangen. Telkens wordt beloofd dat dit onderdeel de volgende dag op de post zou gaan, maar helaas. <br/>Gewoonweg waardeloze service, wij kopen er in ieder geval niets meer. En als er deze week niets binnenkomt sturen we alles terug.

Aanbeveling

Service is belachelijk slecht. Wat er beloofd wordt, word niet nagekomen.

H 23-07-2016
Amsterdam

duidelijke site

Sneller bezorgd dan verwacht

genoeg keuze

Leonie 22-07-2016
Online gekocht

Mijn ervaring is dat wij naar een fysieke winkel gingen en daar online de aanschaf deden op hun ipad voor 2 fietsen Gazelle Orange + a€637,00 per stuk. Ik vind dit een niet een prettige manier van aankoop omdat het best wel lastig was om alle gegeven in te voeren. <br/>Mijn ervaring was ook dat ik in deze fysieke winkel een proefritje op de fietsen kon maken. Ik vind het positief dat ik een proefrit kan maken, daarom hebben wij niet direct via Internet besteld. <br/>Mijn ervaring was dat het lastig was om te betalen, contante betaling kon niet en visa betaling kon bij hun niet in de winkel, als ik rembours het afneemt kan dit wel maar daar betaal je dan als consument voor. Ik vind het belangrijk dat je met de visa kunt betalen omdat ik daarmee ook nog extra garantie krijg. <br/>Mijn ervaring is dat wij geen factuur hebben gekregen van de fietstas en 2 sloten welke wij gelijktijdig hebben gekocht met de 2 fietsen en welke wij wel direct konden mee nemen. Ik vind dit niet netjes aangezien ik hierdoor geen garantie hebt op aanschaf. <br/>Mijn ervaring is dat we zelf konden aangeven op welke dag en welk dagdeel er bezorgt zou worden, wij hebben gekozen voor dinsdag avond. Ik vind het prettig dat ik kan aangeven wanneer de levering plaats vind. Mijn ervaring is dat de levering na 21:00 uur kan plaatsvinden, bij ons waren ze er tussen 22:10 uur en 22:30 uur, mijn wekker gaat om 5:00 uur de volgende dag. Ik vind een levering na 21:00 uur veel niet prettig en in mijn beleving te laat hoewel het na 21:00 uur natuurlijk nog wel avond is. <br/>Mijn ervaring is dat ze op dinsdag avond met 1 fiets kwamen aanzetten i.p.v. 2 fietsen zoals besproken, de volgende dag zijn ze weer langs gekomen maar dan met 2 fietsen. Ik vind het slordig dat ze de eerste keer maar met 1 fiets aan kwamen. Ik vind het netjes dat ze zo snel weer langs kwamen. <br/>Mijn ervaring is dat wij maar 1 i.p.v. 2 cashback codes hebben gekregen bij afleveren. Ik vind dit slordig en hiermee zijn zei dus in gebreken en hebben ze dus niet voldaan aan de levering. <br/>Mijn ervaring is dat wij een aanschaf doen tijdens een cashback actie waarbij in de winkel word verteld dat dat die actie loop en hierbij geen informatie verleend word over dat het over een beperkte vergelding periode gaat. Ik vond het leuk dat we 2x €50,00 terug kregen via de fabrikant Gazelle, (dit hebben wij niet gekregen). <br/>Mijn ervaring is ook dat de levering van de 2 fietsen buiten de actie periode valt, de factuur pas 1 dag voor de levering krijgt en dat het niet duidelijk is dat je dan nog gebruik kunt maken van de cashback actie. Ik vind dit te laat omdat ik hierdoor niet mee kon doen met de cashback actie. <br/>Mijn ervaring is dat ze je niet informeren en over dat de actie werd verlengt. Ik vind het niet juist dat ik hier niet over geïnformeerde ben. Mijn ervaring is dat wanneer je het idee hebt dat je te laat bent voor een actie niet het idee hebt dat je snel moet reageren hier over.

Mijn ervaring met de klantenservice is dat wanneer ik contact probeert te zoeken met deze leverancier ik bericht krijgt dat ik een mail moet sturen. Ik vind dit wel oké omdat er dan wat dingen zwart op wit staan. Mijn ervaring is dat ik een dag na deze mail bel dat ik nog geen reactie op de mail heb mij word gezegd dat ze achter lopen met de mail maar binnen 2 dagen reageren. Ik vind dit oke en wil hier best nog op wachten. Mijn ervaring is daarbij ook dat ze helemaal niet gereageerd hebben op die mail en dat ik dan besluit na 8 dagen na de mail weer te bellen. Ik vind dit niet netjes dat ik geen respons heb gehad op mijn mail. Mijn ervaring is ook dat ze beloven je terug te bellen, dit is niet gebeurt. Ik vind het niet netjes dat wanneer ze zeggen mij terug te bellen ze dit niet doet. Mijn ervaring is dat wanneer ik vraag om door de leidinggevende terug gebeld te worden dit totaal genegeerd word. Mijn ervaring is dat wanneer ik aanhoud om er achteraan te bellen mij een voorstel word gedaan om mij tegemoet te komen met 1 of 2 sloten (mag nog kiezen ook) of een fietstas. Ik vind dit een nutteloze tegemoetkoming aangezien wij gelijktijdig met de aanschaf voor de fietsen al 2 sloten hebben gekocht en een fietstas. Ik vind dus dat ik dit niet dubbel nodig heb en dus een waardeloze tegemoetkoming uit coulance.

Aanbeveling

Mijn ervaring is dat ik in de winkel via een Cashback actie word overgehaald tot aanschaf. Ik vind dat ze onvolledige informatie geven. Mijn ervaring met de klantenservices is slecht. Ik vind dat ze slecht communiceren en dat ze daarbij ook niet met een oplossing komen.

Extra toelichting

Wij hebben geen gebruik kunnen maken van de Cashback actie 2x €50,00 door onvoordelige voorlichting, niet tijdige levering en een klantenservices welke het laat afweten.

• Aanbeveling2,0
Japio 21-07-2016

Geen motivatie

Twee Sparta fietsen gekocht waarvan binnen een half jaar gebruik de schroeven door de voorspatborden roesten. Ook de veren van de zadels,de bagagerekken ,laspunten en nog meer onderdelen begonnen last van roest te krijgen. Contact met fietsenwinkel.nl opgenomen en mij werd verteld dat ik de fietsen regelmatig moest wassen en in de vaseline zetten. Aangegeven dat ik de roestvorming niet normaal vond en na het opsturen van foto,s werd ons twee voorspatborden opgestuurd. Levertijd een paar weken. We kregen uiteindelijk twee spartborden in dezelfde kleur terwijl het om een zwarte en een witte fiets ging. Na een paar dagen kwam ook het andere spartbord. De spartborden zouden gemonteerd worden door een servicepunt in ons dorp. Dit zou goedkoper zijn. De eigenaar van het servicepunt om zijn mening gevraagd en die gaf aan dat de roestvorming niet normaal was en dat je van dit merk meer kwaliteit mocht verwachten. Contact opgenomen met fiestenwinkel.nl en die adviseerde ons om contact op te nemen met Sparta. Sparta stuurde ons door naar de Spartadealer in ons dorp maar die was niet van plan het probleem op zich te nemen aangezien fietsenwinkel.nl dit behoorde op te lossen. Weer contact met fietsenwinkel.nl opgenomen en foto,s gestuurd van de roestige onderdelen. We zouden teruggebeld worden. Na drie weken maar eens weer een mail gestuurd en vervolgens gebeld. Sparta zou volgens fietsenwinkel.nl het probleem accepteren en we zouden teruggebeld worden. Na een week weer eens gebeld. De werknemer van fietsenwinkel.nl die ons probleem in behandeling heeft was in gesprek en we zouden direkt teruggebeld worden. Na een week nog niets vernomen en dus maar zelf weer gebeld. Er werd ons verteld dat er van één fiets onderdelen besteld zijn. Dat het voor de andere ook moest was ze niet helemaal duidelijk geworden. levertijd 5 weken. En als het goed is zullen de fietsen dan opgehaald worden om in Amsterdam gerepareerd te worden. Want dat was goedkoper. ??? Wat er precies gaat gebeuren horen we morgen. We worden namelijk weer teruggebeld. Intussen zijn we al 3 maanden bezig.

Aanbeveling

Goed assortiment. Zo lang je geen klachten hebt is er niets aan de hand. Slechte service

B.A.C. 18-07-2016
Amsterdam

Goede parkeermogelijkheid bij het testcentrum

Prima begeleiding bij de keuze van een fiets

Assortiment

Groot assortiment en als de fiets van je keuze er niet bij is, wordt deze alsnog besteld

Uitstekende voorlichting

4,2
  • Aanbeveling2,0
Frans 16-07-2016

Geen motivatie

Dramatische service. Afspraken wat betreft bezorging worden bij herhaling niet nagekomen. Terugbellen gebeurd ook niet ondanks de toezeggingen. Totaal geen controle over het logistieke proces

Aanbeveling

Onbetrouwbare leverancier. Afspraken omtrent bezorging en terugbellen worden niet nagekomen

Franca 16-07-2016
Online gekocht

heel duidelijke aangegeven en meteen op de hoogte <br/>van eventuele latere levering ivm voorraad

fiets was niet op voorraad en werd meteen bij vermeld wanneer de fabrikant weer leverd. <br/>goed op de hoogte gehouden wanneer alles met de post kwam .

Assortiment

ik heb alles kunnen vinden met een lage prijs

Aanbeveling

goed geregeld en prima op de hoogte gehouden van fiets fietstassen en fietsverzekering . op de dag van levering was alles aangekomen en verzekering ingegaan.

was top!!!

Bas 15-07-2016
Online gekocht

Als je weet wat je wil wijst alles zich van zelf.

Je ontvangt de juiste informatie. Weet voortdurend waar je aan toe bent.

Assortiment

Groot genoeg, voor elk wat wils.

Bert 15-07-2016
Online gekocht

Als je al weet wat voor fiets je wilt is dit de beste manier om hem te kopen

fiets werd de 1e werkdag na bestelling al geleverd

Assortiment

Groot assortiment, meer dan bij menig fietsenwinkel

Aanbeveling

Zeer gemakkelijk en zeer voordelig

• Service3,0
  • Aanbeveling6,0
Irama 13-07-2016
Online gekocht

Website om te bestellen is handig maar informatie die daar gegeven wordt is niet altijd helder/correct (soms misleidend)

Anders dan gesuggeerd wordt, is de eerste servicebeurt niet gratis (ook niet met de gratis onderhoudsassistent, waarmee alleen een mailtje wordt bedoeld). Korting is een wassen neus en als je niet niet flink bij wilt betalen, moet je de fiets zelf brengen en halen.

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling

Ga liever, voor een klein beetje meer geld, naar een fietsenhandelaar in de buurt. Daar kan je de fiets beter zien/beoordelen en klagen als iets niet in orde is.

5,5
  • Service4,0
  • Aanbeveling5,0
W.KENTIE 13-07-2016
Online gekocht

Krijgt bij aflevering fiets te weinig informatie over de fiets. Moet zelf uitvissen hoe pendalen en stuur moeten worden bevestigd. <br/>GEEN GARANTIE OP AXA SLOT. TE GEK VOOR WOORDEN.

Veel te hoge prijs voor service onderhoud kosten.

Grote keuze aan fietsen

Aanbeveling

Ga eerst eens langs bij een fietsendealer in de buurt.

Extra toelichting

GEEN GARANTIE OP AXA FIETS SLOT !!!!!

Anton 30-06-2016

Correcte levering.

Wachttijd enorm lang via de telefoon. Afspraken over terugbellen worden nooit nagekomen.

Aanbeveling

Mooie reclame, waardeloze service.Als je fiets geleverd is geven ze niet meer thuis.

Extra toelichting

Betaal iets meer en ga naar een echt bedrijf!!!

2,3
Loek 29-06-2016
Online gekocht

Fiets zou gemonteerd en rijklaar worden afgeleverd.Ik moest zelf de pedalen en het stuur nog monteren.

Na een gemeld defect 1 maand nog binnen de garantietermijn kreeg ik een mail "Het is tijd voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt"; die € 52,25 zou kosten.Ik heb het defect door een plaatselijke rijwielhersteller laten repareren voor € 15. Ik heb daarover gemaild naar Fietsenwinkel.nl maar geen reactie ontvangen.

Aanbeveling

De fraaie beloften in de televisiespots worden niet waargemaakt.In plaats van Slim Bas!is Dom Bas! beter op zijn plaats.

• Service8,0
Jan van den Wittenboer 25-06-2016
Online gekocht

is niet goed als je hem koopt en je bent klein en je wilt met je voeten aan de grond komen

goede service allen verkeerde voorlichting als je met de voeten aan de grond wild

Assortiment

ik dacht dat ik nu een fiets had gekocht waar ik met mijn voeten aan de grond kon komen daar was hij voor gekocht mocht ook proef rijden daar maar dat is een rondje je moet hem echt uit proberen maar dan krijg je problemen

Aanbeveling

voor een fiets waar je met je voeten aan de grond komt en je ben klein ik ben 160 is deze fiets niet geschikt het zadel moet omhoog en dan kun je niet met je voeten aan de grond

Extra toelichting

de fiets was heel mooi maar niet goed voor mij zadel op zijn laagst dan kon ik met de voeten aan de grond maar dan kwamen mijn knieen in de problemen en ook mijn heupen want dan moest ik die te hoog oprichten en dan had ik erge last daar van, de dokter zei dat de fiets niet geschikt was voor mij en er niet op moest fietsen ben 160 groot, dus op gebeld en kon de fiets terug sturen zouden ze op komen halen hebben ze ook gedaan we vonden dat erg netjes donderdag gekocht dinsdag terug gehaald prima geregeld hoor we wachten nu op de terug betaling 16 juni gekocht en21 juni terug gehaald. Echte service ik laat het weten als ik min geld heb ontvangen. Marjorie van den Wittenboer

Freek 24-06-2016

Geen motivatie

Fiets besteld, volgens website 1-2 weken levertijd. Na bestelling melding gekregen dat dit &gt;2 weken zou zijn. Na verzoek om opheldering kwam de melding dat het &gt; 10 weken zou worden.

Aanbeveling

Zie de service, slechte gang van zaken. Oplossing dat de order geannuleerd mag worden is een dusdanige vanzelfsprekendheid dat ik dit niet zie als een tegemoetkoming of oplossing waar de klant iets aan heeft.

• Service7,0
DennisvanderVegt 17-06-2016
Zwolle

De vestiging Zwolle is makkelijk te bereiken en heeft ruim voldoende parkeergelegenheid.

De Service begon enigszins moeizaam maar uiteindelijk is alles correct opgelost.

Assortiment

De vestiging heeft maar een beperkt assortiment merken ten opzichte van de webshop.

Aanbeveling

Ik ben er nog niet over uit wat ik daadwerkelijk van deze winkel vind. Zal toekomstige servicebeurten etc moeten uitwijzen.

1,8
  • Assortiment4,0
AnneW 15-06-2016
Online gekocht

Het is een extreem vermoeiend proces. Ik heb in totaal meer dan 8 x moeten bellen om de levering en het ophalen van de fiets te regelen. Uiteindelijk met iemand via de chat pas kunnen regelen.

Zeer en zeer slecht, nadat ik keer op keer belde is mij beloofd dat ze de bestelling zouden uitzoeken en zouden terugbellen. Dit gebeurde echter nooit. Mijn fiets ophalen duurde weken lang, als ik er niet achteraan zat, was het nooit gebeurd. Toen de fiets eindelijk was opgehaald, claimden ze dat het beschadigd was, wat niet het geval was en wilden ze 69euro extra in rekening brengen. Ronduit onbehoorlijk en zeer onprofessioneel.

Assortiment

Gewoon standaard, eigenlijk wilde ik een andere fiets, maar vanwege tijdgebrek een gewone standaard fiets gekozen.

Aanbeveling

Een ontzettend traag proces. Ik ben zeer onbehoorlijk benaderd, heb tevergeefs herhaaldelijk contact gezocht. Ik ben groot fan van internetbestellingen, maar dit is de slechtste en meest onprofessionele webwinkel ooit.

Extra toelichting

Ik adviseer iedereen een andere webwinkel of gewone fietswinkel te gebruiken

Linda 13-06-2016
Online gekocht

Online shoppen, makkelijker wordt het niet!

Goed geholpen via de chat. De fiets is bij het afhalen door de vriendelijke medewerkers in Amsterdam helemaal top top in orde gemaakt. Kon zo wegrijden!

Assortiment

Verreweg de meeste keuze.

Alles klopte!

robmucha 10-06-2016
Online gekocht

De website is erg overzichtelijk en het bestellen kan eenvoudig.

Na de bestelling nog enkele wijzigingen doorgegeven, alles prima verwerkt in de order. Binnen de gemelde levertijd geleverd. <br/>Ik had een batavus easy besteld. Batavus was slordig in de montage: trapper liep tegen kettingkast aan, voor- en achterspatbord zaten niet symetrisch met de banden, bevestigingsschroef achterspatbord was niet vastgedraaid:schroefgat frame niet in een lijn met spatbord, heb onderlegringetjes moeten gebruiken, standaard niet vast aangedraaid, versnelling schakelt niet precies. <br/>Let op: sommige concurenten leveren niet de 50Nm motor of geen deore maar alivia.

Veel merken en types.

Aanbeveling

prettig contact met afdeling verkoop

Extra toelichting

Na de bestelling nog enkele wijzigingen doorgegeven, alles prima verwerkt in de order. Binnen de gemelde levertijd geleverd. Ik had een batavus easy besteld. Batavus was slordig in de montage: trapper liep tegen kettingkast aan, voor- en achterspatbord zaten niet symetrisch met de banden, bevestigingsschroef achterspatbord was niet vastgedraaid:schroefgat frame niet in een lijn met spatbord, heb onderlegringetjes moeten gebruiken, standaard niet vast aangedraaid, versnelling schakelt niet precies. Let op: sommige concurenten leveren niet de 50Nm motor of geen deore maar alivia.

71wil 10-06-2016
Online gekocht

Gemak zeker van begin tot afhandeling.

service ook prima, zelfs de beschadigde standaard vervangen .

Assortiment

ruim aan bod van de nieuwste fietsen.

goede prijs, en service.

zeker een aanrader.

Carla 10-06-2016
Zwolle

Als je precies weet welke fiets je wilt hebben is het vanaf je pc eenvoudig te bestellen, communicatie is dan ook perfect.

Onze vragen zijn in het verkooppunt Zwolle, niet eerlijk beantwoord en de beloofde juiste service maakt men zeker niet waar :( De fietsaccessoires (niet de goedkoopste) zijn prut en retourneren van de artikelen is een drama. de fiets was niet correct afgesteld.

Assortiment

Keuze uit de hoeveelheid fietsen is zeer uitgebreid. De keuze voor accessoires is beperkt en de aanwezige producten zijn vooral uit het duurdere segment.

Aanbeveling

Helaas staat de klant niet centraal bij fietsenwinkel.nl, de service is uitermate slecht. Bij het verkooppunt in Zwolle werden vragen niet eerlijk beantwoord, bleek achteraf. Het accessoire dat gemonteerd moet, wordt thuis bezorgt en de andere accessoires worden wel bij het verkooppunt geleverd.

Extra toelichting

Het minimale prijsvoordeel weegt niet op tegen een iets hogere prijs en service van een reguliere fietswinkel.

Marlous 07-06-2016

Geen motivatie

Ik heb 3 keer tevergeefs vrij genomen omdat de fiets bezorgd zou worden. Toen de fiets eindelijk geleverd werd, was het zadel beschadigd en hadden de monteurs de trappers verkeerd gemonteerd waardoor de trapas kapot is gegaan. De monteurs wisten ook helemaal niet hoe zij moesten monteren. Vervolgens fiets teruggestuurd naar fietsenwinkel.nl (na vele malen gebeld en gemaild te hebben). Bij het transport naar fietsenwinkel is het frame beschadigd en kunnen zij de fiets niet meer leveren. Terwijl ik 5 minuten daarvoor bericht had gekregen dat de fiets gerepareerd was. <br/>Ongelooflijk slechte service en zeer klantonvriendelijke afhandeling van een door hen zelf veroorzaakte fout. <br/>Nooit meer een fiets via fietsenwinkel.nl

Aanbeveling

Slechte service <br/>Zeer klantonvriendelijk <br/>Bieden geen oplossing&amp;#39; <br/>Komen afspraken niet na <br/>Onbetrouwbaar

Extra toelichting

Nooit meer een fiets via fietsenwinkel.nl

6,8
  • Service5,0
  • Aanbeveling6,0
kaatjeblom 05-06-2016

Geen motivatie

Toen wij de fiets kwamen ophalen werden we gelijk gewezen op de garantie. Als wij niet de service beurt binnen 3 maanden bij hun zouden laten doen, dan zou de garantie komen te vervallen. Dat is natuurlijk belachelijk, want vanuit Gazelle krijg je gewoon 1 jaar garantie! En deze fiets hebben we voor mijn man gekocht, die fiets er hooguit 1/2 x in de week op. Lijkt me niet nodig om dan na 3 maanden al een onderhoudsbeurt te laten doen.

Aanbeveling

Opdringerig qua onderhoud <br/>Afhaalpunt ziet er onprofessioneel uit...

Job 04-06-2016
Hilversum

Geen motivatie

Niet, fiets wordt niet geleverd, oder geannulleerd naar slap verhaal over dat hij binnen was maar toen weer niet

Aanbeveling

Mooie website, mooie aanbieding, maar als puntje bij paatlje komt wordt niet geleverd. <br/> Mailtje gekregen: meneer u fiets is binnen we wachten alleen nog op het kenteken. <br/> <br/>5 dagen later bel ik zelf, krijg ik de medeling dat de fiets er niet is, dat hij in het voorraad systeem wel gemeld stond maar in het maggazijn niet aanwezig is , of ik nog een keer 3 weken wil wachten. <br/>Boel toen geannuleerd

3,7
DD 31-05-2016
Online gekocht

een fiets bestellen en bezorgd krijgen is geen probleem.

wij ontvingen de fiets in een verkeerde maat; te groot. Direct gebeld en kregen te horen dat het opgelost zou worden. We hoorden hierna niets meer. Twee dagen later weer gebeld. We ontvingen dit keer wel een mail met bevestiging dat er een fiets opgehaald moest worden. Daarna gebeurde er weer een week niets. Weer gebeld; twee keer op een dag om weer de belofte te krijgen dat de fiets na het weekend opgehaald zou worden. Weer een mail ontvangen...maar na het weekend nog niets. <br/>Bellen met fietsenwinkel.nl is een ervaring op zich. We hebben vier keer gebeld; vier keer bijna 20 minuten in de wacht gestaan met constant hetzelfde deuntje; bicycles in beijing. <br/>Nu hebben we een mail gestuurd. misschien dat dat gaat helpen. De fiets staat na twee weken nog steeds in ons huis...

Aanbeveling

Ik vind het echt een winkel met een service ver beneden peil. Het geld is binnen en zie dan de zaak maar eens geregeld te krijgen. <br/>Als de fiets naar tevredenheid is is bestellen bij fietsenwinkel.nl geen probleem. Als er iets mis gaat dan heb je een groot probleem; een fout herstellen lijkt een onmogelijke zaak.

homecomp 27-05-2016

Extra toelichting

Voor onze gehandicapte dochter een elektrische tandem gekocht, de Sparta Double i Daar het niet helemaal zeker was of de fiets geschikt was voor onze dochter werd er vanaf de klantenservice geadviseerd de fiets gewoon te bestellen en te kiezen voor betalen bij afhalen. Konden we eerst een proefrit maken en dan een beslissing nemen. Absoluut geen probleem als de fiets toch niet geschikt zou zijn. In de afgesproken leveringsweek kregen we bericht dat de fiets klaar stond in Hilversum. Proefrit uitstekend gegaan en dus besloten de fiets te kopen. In de winkel meer dan vriendelijk en goed geholpen. Na een kleine week stond de fiets wat goedkoper op de site. Contact opgenomen met klantenservice, absoluut geen probleem. Verschil werd direct teruggestort. Voor ons was dit de 3e fiets via fietswinkel.nl. Service en onderhoud zijn ook prima geregeld. Deze webwinkel is zeker een aanrader.

2,8
FredKK 26-05-2016
Online gekocht

Ik vind het volgende: <br/>Een fiets zoeken, vinden, bestellen en betalen is eenvoudig. Echter is mijn ervaring dat het leveren van de bestelde fiets toch wat meer moeite kost, vooral ook omdat bezorgdiensten kennelijk moeite hebben met het nakomen van afspraken. Of dat aan Fietsenwinkel of de bezorging ligt is mij onbekend maar Fietsenwinkel is verantwoordelijk volgens mij. In totaal heb ik voor de aflevering twee keer een dag vrij genomen voor niks want de fiets werd niet geleverd op de afgesproken dag en de afmelding was dermate laat dat terugdraaien niet meer mogelijk was.

Ik heb de service als zeer slecht ervaren. In het geval van de bestelling en levering van de Batavus Blockbuster N7 heb ik de wachttijd voor de telefoon als zeer lang ervaren en het muziekje was ronduit irritant en niet uit te zetten. Dit was een anderhalf jaar geleden. De tweede keer dat ik een fiets heb gekocht en betaald was deze week. Ook die bestelling (BSP Barista N7 2016) kon niet op tijd en volgens afspraak worden geleverd. Dat vond ik wederom niet leuk en ben gisteren via een telefoonnummer met een ander herhalend irritant muziekje tussen een tweetal medewerkers doorverbonden met de nodige wachttijd. In totaal was de wachttijd 40 minuten voordat ik de stekker er uit heb getrokken, de fiets was niet leverbaar terwijl de site vermeldde dat deze direct leverbaar was. Iets soortgelijks ook meegemaakt met de Batavus. <br/>Service heb ik als slecht ervaren. <br/>De Batavus had een verborgen gebrek en werd door collega fietsenmakers gemarkeerd als niet afgemonteerd. Ook de mobiele servicedienst deed die vaststelling. Diezelfde dienst deed wel zijn best maar loste het probleem niet op, ook daar heb ik ruim een week op moeten wachten. <br/>De BSP is nooit geleverd, de wachtrij van het kastje naar de muur naar het kastje naar dezelfde muur vond ik zo slecht dat ik de toch al niet te leveren fiets heb geannuleerd. <br/>De retourprocedure voor de Batavus met fabrikagefout kon slechts in gang worden gezet toen ik mijn review op Trustpilot heb aangepast. Ik moest excuses maken om Fietsenwinkel te bewegen het ondeugdelijke product terug te nemen. En toen begon de leveringssoap (doos) weer opnieuw. Ik ben minstens 4 keer voor niks thuis gebleven voor een leverancier die iets kwam halen of brengen en de afspraken niet na kwam.

Veel aanbod van fietsen.

Aanbeveling

Ik beveel deze winkel niet aan. Een fiets is een artikel waar service op nodig is. Ik vind het bedrag voor een eerste servicebeurt dan ook niet te begrijpen, ik vind dat dit bij de prijs inbegrepen hoort te zijn tenzij de aflevering zo goed is dat dit overbodig is. Helaas is mijn ervaring dat Fietsenwinkel dat niveau van aflevering bij lange niet haalt. Ik ervaar de prijs als goedkoop maar na een jaar of twee denk ik dat je de prijs bij de fietsenmaker al wel hebt betaald door het gebrek aan service en de kosten voor onderhoud bij fietsenmakers die je liever zien gaan dan komen tenzij je de hoofdprijs betaalt voor onderhoud en reparatie.

Extra toelichting

Niet aan beginnen, fiets is geen artikel dat helemaal online gekocht kan worden als je deze nodig hebt voor dagelijks gebruik.

Robert 25-05-2016
Online gekocht

De bestelling kon niet de volgende dag geleverd worden zoals vermeld op de website. Dat duurde 4 weken. We wilden 2 weken daarvoor nog een fietsdrager bestellen met met de fietsen mee laten komen en dat kon niet.

Telefonisch niet bereikbaar, totaal niet flexibel en als je een probleem hebt wimpelen ze het af. Als ik verkoop belt krijg ik ze gelijk aan de lijn, maar bel ik service, dan laten ze mij rustig een half uur wachten.

Assortiment

ze hebben een ruim assortiment

Aanbeveling

Ik raad niemand aan hier fietsen te kopen. Als potentiële klant wordt je prima geholpen, maar als je al iets gekocht hebt laten ze je vallen en doen ze moeilijk, krijg je lastig contact en houden ze je niet op de hoogte. Zie mijn ervaring bij de toelichting.

Extra toelichting

We zijn boos, wat zeg ik we zijn woedend... We zijn mijn vriendin en ik. Ruim een maand terug hebben we twee elektrische fietsen besteld met een fietstas. Hoewel op de website gezegd wordt dat deze de volgende dag geleverd zou worden was dat met deze fietsen niet het geval. Prima, dat werd gemeld bij de bestelling, dus geen probleem. De fietsen zouden in week 19 op zaterdag geleverd worden. De woensdag voordat het geleverd zou worden belt mijn vriendin nog even naar fietsenwinkel.nl en ze verzekeren ons dat de fietsen zaterdag geleverd worden. Zaterdag 12:30 en nog niets gehoord. Bellen dus. We kiezen nummer 2 voor vragen. 20 minuten in de wacht. Nogmaals bellen en na 10 minuten in de wacht even een andere telefoon gepakt en nummer 1 gekozen (verkoop). En ja hoor! Gelijk iemand aan de lijn terwijl mijn vriendin nog steeds in de wacht staat. Triest, maar zo gaat het. De fietsen worden niet geleverd vandaag, want de fietstas is er nog niet. Dus we zeggen laat die tas maar zitten, lever die fietsen maar vandaag. Dat kon dus niet (lees wilden ze niet). Het werd een week later (met gratis fietstas). De zaterdag daarop belde de bezorger. Ze hebben een klapband gehad en konden de fietsen niet leveren. Na aandringen toch de fietsen bezorgd gekregen die avond. Zou er een vloek rusten op deze bestelling of is het structureel een fietswinkel.nl probleem? En de druppel was vandaag. 1 lader laadt niet op. Dus 'even' bellen met fietswinkel.nl om een andere lader te krijgen. Krijg ik een vrouw aan de lijn die duidelijk een protocol afgaat. Ze zeggen dat andere mensen naar dit item zouden kijken en of het teruggestuurd moet worden en of het gemaakt kan worden. Euh, mevrouw, de lader kun je niet maken, dat wordt een nieuwe. Ja zegt ze, dat wordt waarschijnlijk een nieuwe lader. Maar dat kan zij niet regelen en ik zou zo spoedig mogelijk teruggebeld worden. Ik vraag "Wat is zo spoedig mogelijk?" Zij zegt "Zo snel mogelijk". Ik vraag "Wat is zo snel mogelijk, 1 uur, vandaag nog?". Nee, vandaag of morgen. We zijn druk. En als klap op de vuurpijl zegt ze dan ook nog: "Maar u hebt toch nog een lader". Ik zeg dan ook dat het 6 a 7 uur duurt voordat het opgeladen is en... aaahhhhh Ik heb enorme spijt dat ik de fietsen bij fietsenwinkel.nl heb besteld en het enige wat ik nu kan doen is het ventileren op social media en anderen waarschuwen.

5,2
  • Service3,0
paul 23-05-2016

Geen motivatie

Belofte om vandaag te leveren werd waargemaakt. Er kwam echter een andere fiets (merk en model) uit de doos. Gebeld en zou worden teruggebeld. Kreeg i.p.v een telefoontje een standaard mail met een verlenging van levering met 2 weken. En er was een andere kleur (army green i.p.v. zwart) op de nieuwe bestelling gezet. Opnieuw gebeld. 10 minuten gewacht voordat een medewerker beschikbaar was. Na overleg met collega bleek alleen de kleur gewijzigd te kunnen worden. De fiets kon niet eerder geleverd worden. Standaardexcuus kreeg ik erbij.

Aanbeveling

fout op fout en niet de belofte van levering van de goede fiets nakomen. Uiteindelijk zou ik de fiets 4 weken na de bestelling en betaling gaan ontvangen. De bestelling geannuleerd, elders de fiets besteld die over 2 dagen wordt geleverd.

Ad 01-05-2016
Online gekocht

Goed advies bij telefonische benadering

Zelf door de fietsen winkel benaderd op het moment dat ze dachten dat iets niet klopte

Heel groot assortiment

Aanbeveling

En een woord, niets op aan te merken. Komen beloftes goed na

• Service7,0
  • Aanbeveling8,0
Bono de Visser 30-04-2016
Online gekocht

Gemakkelijk en duidelijk bij het bestellen van een fiets.

Had een mountainbike besteld die niet direct op voorraad was (10+ werkdagen). Kreeg toch al redelijk snel bericht (7 werkdagen?) dat hij afgeleverd zou worden. De aflevering via pakket XXL viel wel lichtelijk tegen. De fiets zou rijklaar worden gemaakt bij aflevering, maar bij thuiskomst waren er toch wat ratte dingen aan de hand. Zo stond het stuur de verkeerde kant op (met de remschijf aan de verkeerde kant, en dus tevens de voorvork de verkeerde kant op). Ook waren de remmen en schakelaars haast verticaal afgesteld, zodat het vrij lastig is deze te bedienen. Geen idee of dat het oorspronkelijke ontwerp van de fiets is, maar dat was nogal vreemd. Voor de rest geen klachten.

Assortiment

Genoeg uit te kiezen, meeste bekende merken en laatste fietsen staan op de site met een duidelijke omschrijving.

Aanbeveling

Overal gezien goed voor een nette prijs. De nieuwe rijklaar service kan wat verbetering gebruiken.

• Assortiment1,0
Peter van Veldhuizen 26-04-2016

Overzichtelijk, alles ging makkelijk

Alhoewel de fiets aangegeven stond als op voorraad, ook tijdens het bestellen, was dat niet het geval. Wederom een site welke alles aangeeft op voorraad te hebben om de deal binnen te halen en vervolgens veel later te leveren. Klacht erover 3x gemailt, maar daar wordt niet op gereageerd.

Assortiment

Assortiment waarvan wordt aangegeven dat op voorraad is, blijkt niet zo te zijn. Geeft te denken of ze wel iets op voorraad hebben, of enkel doorsluizen van de fabrikant.

Aanbeveling

Ik koos enkel voor deze winkel omdat de fiets op voorraad was, en dat was niet het geval. Klachten/latere levering etc. ... Geen verontschuldiging/verklaring/klachtafhandeling te krijgen.

1,8
  • Gemak2,0
  • Assortiment2,0
Willem 15-04-2016
Online gekocht

De door mij gewilde fiets was wel te vinden online en te bestellen, maar pas na betaling werd mij een mail gestuurd dat de fiets toch niet op voorraad was.

Nadat de fiets eindelijk geleverd werd en ik er een probleem mee had, werd gezegd dat ik bij elke dealer terecht kon om dit probleem op te lossen. Men vergat alleen te vermelden dat die dealer die kosten wel in rekening zou brengen.

Aanbeveling

Slechte service, onbekwame mensen aan de telefoon. Ze zijn echt een groothandel. Goedkoop is duurkoop. Een boek koop ik nog wel online, een fiets echt niet meer!

• Service6,0
  • Assortiment4,0
Roeland 06-04-2016
Online gekocht

Helder overzicht op de website, met mogelijkheid op proef te fietsen.

Voorzover te beoordelen (ik deed geen aankoop omdat laagste prijsgarantie niet werd waargemaakt) was service en toelichting bij test centrum uitstekend.

Assortiment

Vrij brede verzameling echter in beperkte uitvoeringen, plaatjes op website niet altijd overeenkomend met de te leveren fiets.

Aanbeveling

Laagsteprijsgarantie werd niet waar gemaakt met een irreëel argument (gerefereerde winkel zou geen service aan huis bieden, echter fietesenwinkel.nl doet dat ook niet gratis). Geen reactie ontvangen op mijn 2e mail hierover, winkel hult zich in stil zwijgen. Een laagste prijs garantie verplicht tot handelen of anders niet prominent mee adverteren.

van Ginkel 21-03-2016
Online gekocht

makkelijke site, makkelijk bestellen.

service, binnen 2 dagen hangen de tassen aan de fiets!

keuzes volop

cijfer wat ze ve!rdienen

Extra toelichting

Fietsenwinkel.nl ze doen wat ze zeggen!

Wim 19-03-2016
Online gekocht

Snel en makkelijk op de website te vinden en een gevariéerd assortiment.

Een adres in Spijkenisse van fietswinkel is bereid me tehelpen mocht het inelkaar zetten of plaatsen van de niet lukken

Assortiment

Goede vergelijkende mogelijkheden vaak met video.

Aanbeveling

Snel en vlug op het internet te vinden

nee

• Service-
  • Aanbeveling8,0
C. 23-02-2016
Online gekocht

vanuit je luie stoel een fiets bestellen

Assortiment

ik zocht een Gazelle fiets en heb die gevonden

Aanbeveling

De prijs is werkelijk laag en bij de aflevering was alles prima voor elkaar

fmj43 25-01-2016
Online gekocht

Goede website,snelle reactie op vragen,laagste prijsgarantie,perfecte en snelle levering.

Een servicepartner in de buurt was voor mij een aankoopvoorwaarde. Een klein prijsverschil van concurrent werd prompt vergoed.

Aanbeveling

T.o.v. fietsenwinkels in mijn woonplaats is het grote pluspunt de prijs en een beperkt nadeel de iets grotere afstand tot servicepunt.

De E-bike bevalt SUPER

anja 17-01-2016
Online gekocht

ook in mijn geval gaat de laagste prijs garantie niet op. ze wringen zich in alle mogelijke bochten om toch de fiets niet voor deze prijs te hoeven leveren

wel met laagste prijs garantie adverteren, maar niet nakomen is niet de allerbeste service

Aanbeveling

geen aanrader dus, als ze zo net bovenstaande omgaan dan is het te hopen dat je geen gebruik van garantie of iets dergelijks hoeft te maken.

1,5
  • Gemak2,0
  • Aanbeveling-
B . Apeldoorn 06-01-2016
Online gekocht

In mijn geval geen laagste prijs garantie ondanks vermelding. Op de site duidelijke vermelding: unieke laagste prijsgarantie op ALLE fietsen. Blijkt dus niet op te gaan voor kinderfietsen.

Direct klaar om te chatten maar in mijn geval, als het niet leuk is snel afkappen. Wanneer iemand doorvraagt naar de laagste prijsgarantie.

Extra toelichting

Fietswinkel.nl claimt : unieke laagste prijsgarantie op alle fietsen. Wanneer je in een recensie op geeft dat dit dus niet voor kinderfietsen geld zoals in mijn geval bleek en men even verder moet zoeken, is men niet zo sportief deze te plaatsen.

• Gemak4,0
Dimi 02-12-2015
Online gekocht

Een bestelling plaatsen lukte zeer gemakkelijk maar het bij het aanvragen van een reparatie ondervonden wij net het tegenovergestelde.

We ervaren de service na verkoop als zeer frustrerend. We wachten reeds 4 maand op de herstelling van onze fiets en krijgen vnl te horen dat het de schuld van de patner waarmee ze in België samenwerken. Zo worden we niet verder geholpen.

Aanbeveling

Voor dergelijke aankoop gaan we in de toekomst naar de detailhandel waar we op een persoonlijke service kunnen rekenen.

Cobyhospes 25-08-2015

Geen motivatie

Slechte service. Bestelde gazelle orange fiets was had direct al problemen met aandrijfmotor.gebeld met fietsenwinkel . We moesten maar contact opnemen met servicepunt. Deze kwamen niet langs. Moesten fiets maar brengen. Fiets nagekeken . moest voor reparatie retour. afhalen door post.nl paar keer uitgesteld. Uiteindelijk afgehaald .Kregen geen bericht meer. gebeld hoe het zat. Fiets was opgestuurd naar fabrikant. Hoorden weer 2 weken niets. Weer gebeld. Ja we kregen geld terug. Al met al heeft dit bijna 2maanden geduurd.

Aanbeveling

Service en kwaliteit ruim onvoldoende. Voor tv maken ze reclame met goed afgeleverde en nagekeken fietsen . Niet dus. Ook de service bij het servicepunt slecht.

Extra toelichting

Maken beloftes op site en tv reclame niet waar Slechte service Afhandeling klantonvriendelijk.

mfrese 23-08-2015

goede site, duidelijk

Aanbeveling

ik had een fiets in de sale besteld (aanzienlijk goedkoper dan in de winkel), maar keek daarna op de kieskeurig site en dacht oh oh, gaat dit wel goed; erg veel erg slechte reviews. Daarna bleek mijn fiets opeens niet leverbaar, terwijl de site eerder aangaf dat er 1 a 2 dagen levertijd was..... Ik mailde daarover en kreeg prompt een reactie van het klanten team. men vond toch nog een fiets en deze zou worden opgestuurd. ik kreeg de maandag daarop een bevestiging en dinsdag een tijdstip vanuit de verzender. 10 minuten voor het verstrijken van de eindtijd belde de chauffeur op dat hij 5 minuten later zou zijn. ook hij was vriendelijk en klantgericht. kortom; prima bestelproces, klantenservice en levering. voor mij in ieder geval een aanrader.

3,8
yvonnemaas 13-08-2015

Geen motivatie

Omdat ik twijfelde over de maat (omdat ik net op het randje zat) heb ik advies gevraagd aan een van de medewerkers. De fiets bleek uiteindelijk echt te klein toen ze 'm brachten. De aflevermeneer zei het meteen. <br/>Gebeld met de klantenservice. Of ik de fiets zelf naar Amsterdam terug kon brengen (vanuit Breda) of 50 euro om hem op te halen. Dit vind ik getuigen van zeer weinig service. Het afleveren kost 29,95. Waarom nu ineens 50,-? Omdat er ook een doos gestuurd moet worden? Die hebben jullie mee terug genomen!!!...Ik kon de fiets ook niet terugbrengen naar een service point. <br/>Ik had m om willen ruilen maar heb de bestelling + nog een andere fiets helemaal geannuleerd. Erg jammer. Te zeer omdat meneer bleef hameren op dat het mijn eigen schuld was. Misschien een stukje hand in eigen boezem steken en de fiets moeten passen in een echte winkel maar van zo'n groot bedrijf verwacht ik ook echt dat stukje service van gemakkelijk retourneren of omruilen. Helaas...in het vervolg kies ik eieren voor m'n geld. Iets meer betalen en veel meer service.

Aanbeveling

De fiets wordt snel geleverd maar de mogelijkheid van ruilen of retourneren is heel moeilijk. Je moet de fiets zelf terugbrengen naar Amsterdam of 50 euro betalen om te ruilen of retourneren. Ik heb de kleine lettertjes nog niet gevonden. alleen de grote met reclame van 100 dagen zichttermijn en mogen terugsturen. Ja maar hoe?! De toon van meneer aan de telefoon vond ik niet vriendelijk waardoor ik zelf ook steeds bozer werd.

Extra toelichting

Omdat ik twijfelde over de maat (omdat ik net op het randje zat) heb ik advies gevraagd aan een van de medewerkers. De fiets bleek uiteindelijk echt te klein toen ze 'm brachten. De aflevermeneer zei het meteen. Gebeld met de klantenservice. Of ik de fiets zelf naar Amsterdam terug kon brengen (vanuit Breda) of 50 euro om hem op te halen. Dit vind ik getuigen van zeer weinig service. Het afleveren kost 29,95. Waarom nu ineens 50,-? Omdat er ook een doos gestuurd moet worden? Die hebben jullie mee terug genomen!!!...Ik opperde nog om de fiets terug te brengen naar een service point. Ook dat kon niet. Ik had m om willen ruilen maar heb de bestelling + nog een andere fiets helemaal geannuleerd. Erg jammer. Te zeer omdat meneer bleef hameren op dat het mijn eigen schuld was. Klant is in dit geval geen koning. Misschien een stukje hand in eigen boezem steken en de fiets moeten passen in een echte winkel maar van zo'n groot bedrijf verwacht ik ook echt dat stukje service van gemakkelijk retourneren of omruilen. Helaas...in het vervolg kies ik eieren voor m'n geld. Iets meer betalen en meer service in een echte winkel. Enneh sorry dat ik zo boos werd. Ik had gewoon niet van jullie verwacht dat het op deze manier zou gaan.

johanstavers 01-08-2015
Online gekocht

klik bestellen net zoals alle webshops

Na bestelling blijkt de fiets niet op voorraad, wat niet vermeldt stond op de site. Ze weigerde mee te werken aan het invullen/ondertekenen van fietsplan formulieren.Na enige tijd kreeg ik bericht dat de bestelling geannuleerd werd omdat er geen betaling was ontvangen. Na opsturen bankoverschrijvingsgegevens ging de bestelling toch weer door. Bij aflevering bleek er een fietswinkel.nl sticker op de fiets geplakt te zijn die echt heeel erg moeilijk te verwijderen was (de sticker brokkelt af als je probeert je nagel er onder te krijgen dus je zit zo een uur te krabben)

Zie 'service'

• Assortiment3,0
rambaldo 28-07-2015
Online gekocht

Bestellen gaat wel makkelijk, maar de rest is belabberd.

Gloednieuwe fiets van 2000 euro en dan geen garantie geven. Naar mijn mening kan het niet slechter.

Assortiment

Mijn eerste keuze stond er niet tussen. Dus maar voor een andere fiets gekozen die helaas wel iets duurder was.

Aanbeveling

Ik zal niet zo snel meer iets kopen bij fietsenwinkel.nl (http://fietswinkel.nl/) Ik heb spijt van deze aankoop.

Extra toelichting

Ze waren bij mij vergeten de spaken aan te draaien, bij een gloednieuwe fiets van ca. 2000 euro. Binnen 3 maanden had ik een slag in m'n achterwiel. Fietsen ging niet meer, doorlopen naar huis was te ver. Vandaar dat ik voor de dichtstbijzijnde fietsenmaker gekozen heb. Door deze beslissing was ik wel mijn garantie kwijt.

imker 16-07-2015
Hilversum

keus en prijs op website

Had afgelopen zaterdag in Hilversum een e-bike besteld, deze zou woensdag of uiterlijk donderdag geleverd worden. <br/>Donderdag middag zelf maar eens gebeld hoe laat ik de fiets kon ophalen. <br/>Hoofdkantoor wist nergens van, doorverbonden met de winkel en die wist het ook niet en zou me even later terugbellen. <br/>Na 2 uur nog niks gehoord te hebben ben ik naar de winkel gegaan. <br/>Bleek dat ze hem zaterdag niet als verkocht in de computer gezet hadden. <br/>Nu zou ik hem pas volgende week woensdag krijgen. <br/>Er was geen alternatief heb daarom besloten om de fiets te annuleren en ergens anders te bestellen waar ik ook een leen e-bike mee kreeg om de tijd van bestelling te overbruggen.

Aanbeveling

Niet na komen van afspraken zoals terugbellen en aflevering

Extra toelichting

Had afgelopen zaterdag in Hilversum een e-bike besteld, deze zou woensdag of uiterlijk donderdag geleverd worden. Donderdag middag zelf maar eens gebeld hoe laat ik de fiets kon ophalen. Hoofdkantoor wist nergens van, doorverbonden met de winkel en die wist het ook niet en zou me even later terugbellen. Na 2 uur nog niks gehoord te hebben ben ik naar de winkel gegaan. Bleek dat ze hem zaterdag niet als verkocht in de computer gezet hadden. Nu zou ik hem pas volgende week woensdag krijgen. Er was geen alternatief heb daarom besloten om de fiets te annuleren en ergens anders te bestellen waar ik ook een leen e-bike mee kreeg om de tijd van bestelling te overbruggen.