Erotik-sjop.com

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Erotik-sjop.com.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-!

Totaal score

Bereikbaarheid

Bestelling en levering

After sales

Extra toelichting

Ik was jarenlang een tevreden klant, maar merkte recent een daling van de kwaliteit van de producten. De klacht over de lage kwaliteit werd genegeerd en weggewuifd alsof het normaal is om half werkende producten te ontvangen. Dat is het soort klantenservice waarbij men uiteindelijk door de mand valt. De geleverde producten voldeden niet aan de basis-kwaliteitseisen. Toen ik daarover een klacht stuurde naar de eigenaar kreeg ik een afwijzende mail terug, waarvan de samenvatting was : "het gaat om natuurlijke producten, dat hebben we niet zlef in de hand, en omschrijvingen van een product zijn nu eenmaal altijd wat positief". Alsof je in de buurtwinkel graag de bedorven groenten of beschadigde appels gaat kopen om het nat "nu eenmaal natuurlproducten" zijn. Van een leverancier mag verwacht worden dat hij enkel kwaliteitsvolle producten opstuurt, wat duidelijk niet het geval was. Een klacht daarover dient ernstig behandeld te worden, waarbij gezocht wordt naar een constructieve oplossing. Dat ontbreekt bij deze webwinkel volledig.