Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dixons.nl.

Dixons.nl stelt zich voor

Met 150 filialen is Dixons de grootste winkelketen van Nederland op het gebied van vrijetijdselektronica. Dixons biedt keuze uit een breed assortiment digitale fotocamera's, MP3-spelers, notebooks en PC's, navigatie, spelcomputers, software, mobiele en draadloze telefoons. Je vindt bij Dixons bovendien het nieuwste altijd als eerste. 24 uur per dag, 7 dagen in de week kun je terecht in onze internetwinkel. En kopen via Dixons.nl betekent: uitgebreide informatie, profiteren van web only-aanbiedingen, veilig betalen en het gemak van thuisbezorgen. Bij Dixons.nl kun je dus in goed vertrouwen een product kopen.

Op basis van 182 reviews geschreven in het afgelopen jaar

7.9

3,3
hellevoetsluis

makkelijk zaak binnenlopen!

zaterdag 8-08 en maandag 10-08 een usb stick besteld dus totaal 2.Zouden Dinsdag er zijn. Donderdag even bij Dixons binnengelopen maar alles behalve de sticks Conclusie: onbetrouwbare zaak!

Aanbeveling

jammer genoeg eerst op internet zoekn!! <br/>Vorige week is het wel gelukt!!

Extra toelichting

Winkel zal wel goed zijn maar de Dixon service is PET!!

Extra toelichting

De enige verrassing ligt hem in het feit dat het "Corsair SODIMM 1600-8GB (1x8GB)" kaartje niet de dag erna op zaterdag afgehaald kon worden. Het was geen feestdag, hoogstens een beetje warm weer boven de 30 graden. Vrijdagmiddag (voor 23:30 uur) besteld, op voorraad in de webshop en bij de winkel staat: "Levertijd, morgen afhalen". Echter de maandag erop vroeg in de middag keurig een e-mail en sms, bericht dat het kaartje kon worden afgehaald (en betaald in de fysieke winkel). Wijs om even te controleren of in het kader "Afhalen in" staat: "Vanaf zaterdag ligt je bestelling 7 dagen voor je klaar." Voor de rest alles in orde, het kaartje functioneert zoals het hoort en de klantvriendelijkheid in de fysieke winkel is uitstekend.

Geen motivatie

Macbook Pro gekocht bij Dixons Harderwijk. Bleek na een maand dat ik per ongeluk het verkeerde Macbook Pro had meegekregen. Uitstekend opgelost: ik kreeg een nieuw Macbook Pro mee, en omdat het oude type niet meer beschikbaar was, kreeg ik het allernieuwste type mee!!

Zondag besteld op Internet Maandag afgehaald bij Filiaal

Goede uitleg bij het filiaal Helmond van Dixons, helemaal TOP

Extra toelichting

Via Internet bestellen, volgende dag opgehaald bij het Filiaal, met goede uitleg. Toch net iets persoonlijker, Goeie combi DIXONS !!!!!

Online gekocht

Ik heb alles heel gemakkelijk gevonden om tot de bestelling over te gaan.

Geweldig.Ik vond de vlotte en zeer duidelijke afhandeling een ontzettend groot pluspunt (de wijze waarop ik via e-mail op de hoogte werd gebracht van mijn bestelling en in geval ik niet meteen de bestelling kon ophalen).

Assortiment

Ik kon verscheidene producten in verschillende prijsklassen vinden, voordat ik tot de aankoop kon overgaan.

Aanbeveling

Tegenwoordig is service, vlotte afhandeling en info voor voor- en na de aankoop ver te zoeken. En dat ben ik bij Dixons totaal niet tegen gekomen. Hulde!

Extra toelichting

Ik kan - door de aanboden service - alleen maar positief zijn over Dixons (tot nu toe).

• Gemak4,0
  • Service4,0
  • Aanbeveling4,0
Online gekocht

Alleen het plaatsen van de bestelling kan online. Voor mutaties in de bestelling (andere leverwijze, annulering etc) moet men de telefonische klantenservice inschakelen. Hoe Online is dat? In ieder geval onhandig

1 aangekondigde levertijd (2 dagen) bleek niet haalbaar. An sich geen ramp maar ontving hierover geen bericht. Pas bij navraag bij telefonische klantenservice bleek dat men bij nader inzien 'geen idee had van de levertijd' . <br/>2 op moment van bestellen was kortingscode van kracht. Bij afhalen van de (vertraagde) bestelling vond men (= de drie heren aan de balie) het extreem logisch dat de volle prijs gerekend moest worden ('omdat de kortingsactie inmiddels immers is afgelopen ...'). Als we u wel korting geven kan dat onze baan kosten ...? Men gaf wiel aan in het systeem te kunnen zien dat ik de bestelling op het juiste moment plaatste maar ja dat 'bewijst' niks. De na enig zoeken teruggevonden bestelbevestiging (met korting) in mijn mailbox werd uiteindelijk wel als bewijs aanvaard. Genante en domme service!

Assortiment

Ruime keuze en concurrerende prijzen; dat dan weer wel.

Aanbeveling

Ben voorlopig even ontmoedigd; ga ik in ieder geval niet meer naar deze Dixonsvestiging. Betaal desnoods liever iets meer elders dan te moeten touwtrekken om mijn reguliere korting te realiseren. (Waarbij ik aanteken dat personeel in andere D-vestigingen de kwestie mogelijk eleganter zou hebben afgehandeld.)

Extra toelichting

1 aanbod en prijzen zijn OK. Organisatie van de webshop is, ivm noodzakelijke inschakeling van telefonische klantenservice, welbeschouwd slechts deels online. 2 Het principe dat je het bestelde product in de winkel kunt afhalen is prima mits het ordersysteem (mn voor wat betreft de online overeengekomen prijs) correspondeert met hetgeen de klantenaccount en de bestelbevestiging melden. 3 Ontoereikende informatie over de werkelijke levertijd van product in kwestie 4 Grootste grief: ben zeer ontevreden over de 'service' en de wijze van afhandelen van de webshopbestelling door het (driekoppige) personeel van de door mij bezochte Dixonsvestiging.

• Gemak-
In de van Weede straat in Soest

Geen motivatie

Goede uitleg,geduld,service snel en kundig.Retour,nooit een probleem.Levertijden prima. <br/>Ik ga graag naar deze winkel.

Assortiment

Als een product niet voorradig is,hebben ze het altijd in een of twee dagen in huis en krijg je een mailtje.

Aanbeveling

beter dan online kopen vanwege goede uitleg.

Extra toelichting

Ik heb allerlei dingen gekocht ook met vriendinnen die een i pad etc wilden kopen.Ze waren allemaal heel gelukkig met de aandacht hulp en informatie in deze winkel en komen er ook graag terug. Ook mijn moeder van 93 jaar ging na aankoop van een i pad,zeer tevreden de winkel uit .

• Gemak6,0
  • Aanbeveling5,0
sneek

Wil graag goed geholpen worden maar vanwege vaak lang wachten is de lol hier snel vanaf.

Assortiment

we wilden een steelseries 3hv2 bekijken, niet in de vitrine helaas.

Aanbeveling

Als je komt in de winkel is het vaak druk, dat is mooi, maar geholpen wordt je pas na een hele tijd, dit is niet een keer maar vaker gebeurd, dan krijg je het idee, ga wel online of de winkel voorbij lopen.

Online gekocht

duidelijke shop, goede levering.

Aanbeveling

Altijd goede ervaringen gehad.

Extra toelichting

Gekocht met een leuke kortingscode dus ook nog goed geprijst!

Online gekocht

Bijna over een winkel, alleen jammer dat dat noet meer in Alkmaar is.

Goede medewerkers met verstand van zaken

Assortiment

Niet altijd een zeer ruime assortiment

Aanbeveling

Kom er graag, ook voor de air miles

Extra toelichting

Een goede winkel en klantvriendelijk

Online gekocht

Zeer overzichtelijke site met goede interface, producten makkelijk te vinden

Ben bijna altijd goed geholpen bij Dixons, relatief snelle response per email en telefonisch meestal altijd goed bereik baar

Assortiment

Voor een winkel gespecialiseerd op elektronica een zeer ruim assortiment.

Aanbeveling

Zeer goede serves plus een overzichtelijk winkel zowel online als offline

Extra toelichting

Ben zelf zeer tevreden met de winkel, betrouwbaar en heb geen problemen gehad met de levering. Koop er al regelmatig mijn producten.

• Gemak-
  • Service-

Assortiment

Het product dat ik zocht was bij dixons wel en andere winkels niet.

Aanbeveling

Een goede winkel met breed assortiment/

Extra toelichting

Dixons heeft tot nu toe altijd de producten gehad die ik zocht en nog goedkoper dan andere winkels ook.

Online gekocht

Het kan vanuit je luie stoel

Even bellen ,klaar

Ruim genoeg

Aanbeveling

Dat hangt van produkt af

Extra toelichting

Als je weet wat je wil bestel je via de site en anders laat je je in de winkel adviseren

westermarkt in tilburg

lekker eerst op de site kijken, dan naar de winkel en daar werd ik goed te woord gestaan.

zeer vriendelijk en niet opdringerig.

Aanbeveling

mensen vriendelijk, behulpzaam, dus niets aan de hand en dit kun je kenbaar maken naar anderen

zeer goed

Online gekocht

Gratis verzendkosten, en volgende dag al in huis, is toch geweldig

Assortiment

Ik was naar een bepaalde kabel opzoek en die heb ik gevonden, heb verder eigenlijk niet gezocht

Online gekocht

werkt prima en zeer fijn

goede mondelinge service

Assortiment

veel apple producten en veel andere producten die mooi zijn

lange garantie op apple

Online gekocht

Duidelijke omschrijvingen; eenvoudig bestelproces.

Eigelijk iedere keer snel geleverd. Verder geen noodzaak gehad tot contact met Dixons.

Assortiment

Uitgebreid assortiment, maar het komt wel eens voor dat ze niet hebben wat ik zoek.

Online gekocht

Afhalen gemakkelijk en bestellen even simpel en duidelijk.

Klantvriendelijk!

Assortiment

Veel keuze uit verschillende producten.

Aanbeveling

Goed! Nette winkel en overzichtelijke online webshop.

Extra toelichting

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en meteen duidelijk Informatie gehad op m'n vraag.

Online gekocht

Artikel gekocht in de winkel, maar ook wel eens wat online. Ging super, en alles is gewoon duidelijk stap voor stap.

Heb even de winkel gebeld omdat ik toen een kabel online wou kopen, maar wist niet zeker of het de goede was. De meneer aan de telefoon heeft me toen prima geholpen!

Assortiment

Goed assortiment, niet alles is er.. maar welke winkel heeft nou ALLES? Genoeg gekocht hier bij de Dixons, en altijd tevreden!

Aanbeveling

Gewoon in een woord TOP! Doen dus :-)

Extra toelichting

Zoals bij alles is beschreven, geen een negatieve opmerking over deze winkel. Gewoon super!

goed

klant gericht geeft goede uitleg over hoe het product werkt

veel keus

Extra toelichting

nette winker met veel keus en klantvriendelijk personeel

amstelveen

Winkel was overzichtelijk, maar met hulp van aanwezig personeel was het gewenste product, een Sennheiser koptelefoon , snelgevonden. Puntje eraf want de prijs boven het product klopte niet, maar dat wist de medewerker bonen minder dan een seconde al te bevestigen.... De koptelefoon was net binnen en prijskaartje nog niet aangepast dus te vergeven :).

Vriendelijke en kennisrijke hulp die duidelijk inging op mijn wensen en de producten die ik wilde en nodig had en gepaard net een glimlach. Een zeer prettige ervaring die ik niet bepaald altijd heb ervaren in de detailhandel

Assortiment

Voldoende, er is natuurlijk meer keuze en wat met name mij positief stemde was dat kennis over niet aanwezige alternatieven , maar wel beschikbaar binnen Dixons, wel degelijk bekend waren bij personeel en ook genoemd werden.

Aanbeveling

Goede bediening, vriendelijk , goede kennis, uitstekende prijs die ook concurrerend is met internet winkels en buitenland . Kortom Dixons gaat absoluut met zijn tijd mee en is een aanrader door zijn gecombineerde winkelketen en internetwinkel aanwezigheid.

Extra toelichting

Wat kan ik nog aan bovenstaande toevoegen? Doe je eigen ervaring op... Ik heb 2 keer in 2 verschillende winkels een goede ervaring gehad... Kortom, geen toevalstreffer.

Goed bereikbaar

Vriendelijk en behulpzaam

Vrijwel alles aanwezig

Zeker aanbevelen

Klantvriendelijk en goed advies

Oosterhout arendsoog

Geen motivatie

Perfecte service twee jaar geleden camera gekocht, tig keer omgeruild voordat ik de goede had geen probleem. <br/>Alles leggen ze heel goed uit toppie ,schouderklopje voor t winkelpersoneel. <br/>Blijf zo doorgaan

Assortiment

Wat ik nodig heb hebben jullie eigenlijk wel op voorraad.

Gewoon aan iedereen.

Extra toelichting

Ik heb eigenlijk niks op jullie aan te merken, perfecte winkel goed bereik midden in t winkelcentrum.

Online gekocht

Goed te bereiken, in centrum stad

goede uitleg en mogelijkheden van ipad

voldoende

Aanbeveling

deskundig personeel ,geeft goed advies indien nodig

Extra toelichting

Goede zaak met voldoende keus

Geen motivatie

Vandaag zou pakje binnenkomen. Post.nl kwam langsrijden maar had geen pakje voor ons. Direct Dixons gebeld waarom het bestelde pakje niet is afgeleverd? Bleek het (5 dagen geleden al besteld) artikel niet op voorraad te zijn.....????? Geen telefoontje, geen mail, geen excuses, helemaal niets. Zeer onprofessioneel. De laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Aanbeveling

zie eerdere opmerking.Hier behoeft geen verdere uitleg qua motivatie!

Extra toelichting

Zie opmerking, spreekt voor zich!!

Prima, goed afgeleverd

Goed, verzendtijd was kort.

Goedkoop groot assoirtement

Aanbeveling

Het is een goede webshop, met gratis verzending wat heel fijn is

Extra toelichting

Goede webshop, houd zich aan zijn afspraken.

Online gekocht

makkelijke site alles is snel te vinden.

Ik had een ongeveer een jaar geleden een SSD gekocht die stuk was gegaan na dat ik in de winkel was geweest kreeg de volgende dag een nieuwe toe gestuurd dit is serves :-)

Aanbeveling

Dixons zou ik aan iedereen aan bevelen.

Extra toelichting

Er loopt prettig en vriendelijk personeel en ze zijn heel behulpzaam.

Online gekocht

Goede website en makkelijk te bedienen

De telefoonniche helpdesk is goed te bereiken.

Veel elektronica,

Aanbeveling

Wanneer er sale is is dixons goedkoper dan de concurrent.

Goede shop.

Gorinchem

makkelijke website om iets te vinden.

snelle levering of op voorraad.

veel aanbod

goede winkel en website.

Extra toelichting

snelle en makkelijke winkels en website.

Online gekocht

Voorraadstatus te zien op internet per filiaal

Beleefd kundig personeel

Assortiment

Niet alles op voorraad <br/>Voorraad niet uitwisselbaar in filialen onderling

Aanbeveling

Erg prettige winkel, vriendelijk personeel

In winkel gekocht

Veel artikelen uitgestald. Makkelijk te bekijken en/of te proberen.

Personeel met veel kennis van zaken. Na aankoop laptop diverse malware erop gekregen. Gratis door een zeer vriendelijke verkoper verwijderd. Ook een installatieprobleem met een SSD schijf werd zeer vakkundig opgelost. Niets dan lof!!!!!

Assortiment

Qua sortering niet te vergelijken met een Mediamarkt. Maar dat kan ook niet in zo'n kleine stad als Emmeloord. Als je weet wat je wilt hebben kan het worden besteld en dan is het met twee dagen binnen.

Aanbeveling

Prima service. Vriendelijke verkopers en verkoopsters. Ze weten waarover ze praten.

Extra toelichting

Ik kan geen negatieve punten bedenken.

Purmerend

Het product is duidelijk te vinden en ook de voorraad van de bestelling staat duidelijk aangegeven.

Ervaren mensen in de winkel en duidelijk overzicht op de website

Assortiment

Apple producten, altijd goed en ook genoeg mogelijkheden tot accessoire

Aanbeveling

3 jaar garantie op Apple, super fijn!

Extra toelichting

Services is goed, personeel vriendelijk

Online gekocht

Zeer simpele manier om online producten te bestellen, in mijn geval van een macbook air. Paar muisklikken en dan ben je al bij de kassa.

Voor 2330 had ik mijn laptop besteld en de volgende dag was inderdaad de laptop er zoals aangegeven. En direct track en trace ontvangen van hen.

Assortiment

Er was precies wat ik nodig had, bovendien zat daar een korting van 10 procent bovenop. Wat niet vaak voorkomt voor Apple producten. Helemaal top dus.

Extra toelichting

Goede prijs, megasnelle service en simpel bestellen. Ik kan eigenlijk niet bedenken wat nu nog beter had gekund dan dit. Ik zou volgende keer zeker weer bestellen bij disons. Normaal gesproken bestel ik altijd bij bol.com, maar ben blij verrast dus volgende keer kijk ik ook op dixons.nl om te vergelijken wat de beste deal is (en levertijd).

Waalwijk

In ons geval heel fijn om in de buurt een Dixons te hebben.

Super! Wij zijn door Davey op een zeer klantvriendelijke manier geholpen.

Aanbeveling

Door de vriendelijke bediening. Heel belangrijk voor ons als wat oudere.

Extra toelichting

Nogmaals.... Geweldig door Davey geholpen.

Online gekocht

Site is user friendly en bestellen gaat erg gemakkelijk. Kreeg mijn pakketje wel pas na een week.

Mijn ipad had een productie fout en deze werd keurig door Dixons vervangen.

Assortiment

Brede assortiment! Wel vaak net iets duurder dan andere winkels. Maar grote plus punt is dat je 3 jaar garantie krijgt bij Apple producten.

Aanbeveling

Voor Apple producten zeker, maar andere producten weet ik zo niet.

Extra toelichting

Dixons is voor mij de winkel voor Apple producten. Goede service en 3 jaar garantie.

Den Bosch Helftheuvelpassage

Overzichtelijke webshop

Advies in winkel goed, zeer klantgericht

Assortiment

In winkel beperkt assortiment. Webshop wel veel produkten

Goede service, snel

Extra toelichting

Dixons is klantvriendelijk en behulpzaam. Goede advisering

3,8

Op zich goede website.

Aanbeveling

Aangezien ze EN niet leveren EN het niet oplossen zou ik niet alleen deze winkel niet adviseren, ik zou ze sterk adviseren elders te winkelen.

Extra toelichting

Week geleden wat besteld, nog steeds niet ontvangen, Track en Trace nummer heeft nooit gewerkt en na paar keer bellen en mailen nog geen reactie. Men gaat nu aan een leidinggevende vragen (??)of er een onderzoek mag komen. Gaat om een kaartje van 20 euro.... Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Extra toelichting

top winkel raad het aan!

• Gemak1,0
  • Assortiment1,0
Online gekocht

Het is wel gemakkelijk om iets te bestellen, maar dan begint de ellende...

De service en klantgerichtheid zijn heel slecht. Dixons is absoluut niet erop gericht om het bestelde artikel netjes bij de klant te krijgen.

Assortiment

Het aangeboden assortiment lijkt in orde, maar na bestelling blijkt het artikel niet op voorraad te zijn en kan het gewoon niet worden geleverd. Dixons communiceert hierover helemaal niet naar de klant.

Aanbeveling

Ik heb nog nooit zo'n slechte webshop meegemaakt. Elke andere webshop is beter dan Dixons.nl

Extra toelichting

Bij bestelling van een iPad Air 32 GB werd dor Dixons aangegeven dat het artikel wordt thuisbezorgd op zaterdag 17 januari. Mocht de aflevering vertraagd worden dan zou ik daarvan d.m.v. e-mail op de hoogte worden gebracht. Die zaterdag had ik nog geen enkel bericht van Dixons ontvangen omtrent de bezorgstatus . Na een telefoontje bleek dat het helemaal niet zal worden bezorgd, maar door logistieke problemen minimaal 10 dagen later. Hoewel Dixons belooft over eventuele vertragingen te communiceren, wordt dit niet gedaan. Ik heb de bestelling maar geannuleerd en het artikel bij een goede webshop bestelt. Conclusie: bestel NOOIT iets bij Dixons.nl, want het is daar een logistieke chaos!

Online gekocht

Bestelling online verloopt snel en eenvoudig

Kon de kaart dezelfde dag nog ophalen

Extra toelichting

Kaart besteld online om af te halen en kon diezelfde dag nog ophalen, prima service.

Online gekocht

Een van het simpelste websites waar je gemakkelijk kan shoppen. Product snel geholpen.

Werd heel snel geholpen

Assortiment

Brede assortiment met leuke aanbieding. Doorgaan!

Aanbeveling

Service en bezorging (van gelijk volgende dag thuis)

Extra toelichting

In het algemeen heel duidelijke website, product gezien gelijk opgehaald. O.a. ook wat besteld via webshop. Top kwaliteit!

Joop van Wezelhof Amsterdam

vriendelijke en vakkundige service

Filiaal in OSS

Rustig online de producten bekijken en online reserveren in Dixon winkel naar voorkeur. <br/>Werkt uitstekend en naar volle tevredenheid. Gemak dient de mens.

Na reservering en bericht van ophalen verloopt zeer goed. <br/>Winkelpersoneel in 'mijn filiaal' is zeer vriendelijk.

Assortiment

Vrijwel alle artikelen aanwezig voor mijn behoeften.

Extra toelichting

Zeer duidelijke website ter informatie en bestellen/reserveren zeer goed. Mijn ervaringen zijn zeer goed. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Kom graag in de winkel voor advies en aankoop.

Online gekocht

De website is overzichtelijk. het enige punt is dat de kortingscode wellicht eerder in het betaalproces ingevuld had kunnen worden.

Product werd snel geleverd. Echter was het product defect, wat zeer kundig en snel werd opgelost

Assortiment

Breed assortment, en relatief goedkoop

Aanbeveling

Levering ging vlot en mijn probleem werd snel verholpen. Top service

Rotterdam

De filiaal was in de stad en moest daar ook zijn, dus ik kon het combineren.

Werd netjes door de verkoper geholpen.

Assortiment

Vergeleken met andere ketens is het assortiment zichtbaar in de winkel niet groot.

Aanbeveling

Zeker goede snelle service en klantvriendelijk.

prettig shoppen

deskundig en vriendelijk personeel

Aanbeveling

gewoon eerlijke en scherpe prijzen.

Extra toelichting

Het is zeer relax en pretig winkelen met een overzichtelijk assortiment.

Extra toelichting

Zeer goedwerkende en gemakkelijke webshops. Ze doen ook wat ze zeggen en leveren bij mij altijd op tijd. Soms wel even wachten op een product, maar dit staat bij het bestellen dan duidelijk aangegeven.

Heldere website

Goede levering