Op basis van 15189 reviews geschreven in het afgelopen jaar

8.3
  • Aanbeveling
    8.6

Geen motivatie

Geld retour duurt weken, tussentijds gebeld, ja hoor is gemeld bij financiele administratie. 3 weken later nog niets.

Aanbeveling

Telefonisch sta je minimaal 1/2 uur in de wacht. <br/>1e keer echt waar meer dan een uur !

• Gemak9,0
  • Aanbeveling6,0
Zierikzee

Decoder gekocht in winkel. Goede koop en uitstekend geholpen.

Vooraf geprobeerd de winkel van BCC te bereiken. Talloze keren geprobeerd, maar BCC Service Center was "vanwege drukte" permanent onbereikbaar.

Assortiment

Voor een betrekkelijk kleine winkel is er een ruime keus.

Aanbeveling

Vanwege volstrekte onbereikbaarheid lastig om winkel van harte aan te bevelen.

Extra toelichting

Onbereikbaarheid van BCC Service Center is volstrekt onacceptabel.

Gemakkelijk die prijsvergelijking

Aanbeveling

De levertijd wordt niet nagekomen; Als je via email een vraag stelt over de status van een order, krijg je nooit antwoord; bellen heeft geen zin; tel. oproepen worden niet beantwoord;

Geen

4,3
  • Gemak3,0
  • Aanbeveling3,0
Online gekocht

Het was niet mogelijk om via de site te bestellen (waarschijnlijk een storing). Vervolgens gebeld met de klantenservice. Heb 23 minuten in de wacht gestaan. Toen ik mijn bestelling doorgaf, vertelde de medewerker dat het product niet meer in voorraad was en dat er 5 waren besteld maar dat hij geen enkel idee had wanneer het product weer binnen zou zijn. Op de site stond aangegeven dat het product op voorraad was. Toen ik dit meldde gaf hij aan dat er iets niet goed zat in de synchronisatie tussen de site en de daadwerkelijke voorraad.

Onder service zou ik verstaan als men aangaf om contact met mij op te nemen wanneer het product weer op voorraad zou zijn, zodat ik niet zelf iedere keer hoef te bellen aangezien de site een onjuiste weergave geeft.

Assortiment

Er zijn veel producten op de site te vinden.

Aanbeveling

Site klopt niet. Te lange wachttijd. Geen proactieve houding.

2,3
Online gekocht

Geen Gemak!!! <br/> <br/>Als BCC niet weet wat service is, dan is NMI ook geen sprake van GEMAK!!!!!

service: nihil <br/> <br/>op 27-07 2015 heb ik een online bestelling geplaatst, waarbij aangegeven was dat ze binnen 3 dagen het product zouden leveren. vervolgens leveren ze de bestelling, maar bleek dat het niet om de juiste bestelling ging. Na een week neem ik contact op met de service afdeling (25 minuten in de wacht!) en maak ik een vervolg afspraak. Mijn bestelling is nooit aangekonen!!!!! Na 3 weken probeer ik de service afdeling weer te bellen om de bestelling te annuleren (weer 23 minuten gewacht). Ook dit was een ramp, is intern niet goed gecommuniceerd! Aangezien er zulke lange wachttijden waren heb ik 2 keer een mail gestuurd of ze mij niet terug kunnen bellen? nooit een antwoord op mijn mail gekregen!!!!!!!! na een week bel ik weer de service desk op om te vragen of ze mij per email willen bevestigen dat de bestelling is geannuleerd. nu maar afwachten wanneer dat geld terug wordt gestort!!!!!!!!

Aanbeveling

Service: nihil <br/> <br/>BCC weet niet wat service betekent!!!!

Extra toelichting

service: nihil op 27-07 2015 heb ik een online bestelling geplaatst, waarbij aangegeven was dat ze binnen 3 dagen het product zouden leveren. vervolgens leveren ze de bestelling, maar bleek dat het niet om de juiste bestelling ging. Na een week neem ik contact op met de service afdeling (25 minuten in de wacht!) en maak ik een vervolg afspraak. Mijn bestelling is nooit aangekonen!!!!! Na 3 weken probeer ik de service afdeling weer te bellen om de bestelling te annuleren (weer 23 minuten gewacht). Ook dit was een ramp, is intern niet goed gecommuniceerd! Aangezien er zulke lange wachttijden waren heb ik 2 keer een mail gestuurd of ze mij niet terug kunnen bellen? nooit een antwoord op mijn mail gekregen!!!!!!!! na een week bel ik weer de service desk op om te vragen of ze mij per email willen bevestigen dat de bestelling is geannuleerd. nu maar afwachten wanneer dat geld terug wordt gestort!!!!!!!! Advies: BCC moet zijn business gaan improven. Duidelijk dat het huidig management niet goed genoeg is. "Waar moet je 25 minuten aan de lijn gaan wachten om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen"!!!!!!!!Blijkbaar staat de klant niet centraal!!!!!

Online gekocht

Vandaag 45 minuten telefonisch in de wacht gestaan om een bestelling, dat na een kleine 3 maanden nogsteeds niet bezorgd is, te cancellen. Mijn ervaring met de BCC ... niet bestellen via het internet tenzij je het product de komende maanden/jaren niet nodig hebt!

Assortiment

Assortiment is prima, mits het geleverd zou worden.

Aanbeveling

Nupe, ik zou het mijn ergste vijand niet aandoen om deze winkel aan te bevelen ... wellicht aan de eigenaren om te ervaren hoe beroerd het is.

Extra toelichting

Tja, levering is uitgebleven! Zodoende na een kleine 3 maanden de hoop opgegeven en de bestelling geannuleerd. Het annuleren is overigens ook niet zomaar gebeurd, reken erop om minimaal 45 in de wacht te staan. Zodoende ... doe jezelf een lol en bestel niet online bij deze winkel, tenzij je van je geld &amp; tijd afwilt.

• Gemak4,0
Online gekocht

Bestellen gaat gemakkelijk via de website. De rest niet. Geen mogelijkheid om status van je bestelling te bekeiken of bestelling te annuleren.

Geen service! Bestelling zou volgende dag geleverd worden. Niets gekregen en ook geen bericht. Na twee dagen met klantenservice gebeld, na ruim 25 minuten gewacht te hebben eindelijk iemand aan de lijn. Mijn bestelling was niet op voorraad. Vreemd, op de website was aangegeven dat hij op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Uiteindelijk na 1 week gewacht te hebben nog niets gezien of gehoord. Uiteindelijk bestelling geannuleerd. Had wel 3 pogingen nodig om klantenservice te bereiken (met een wachttijd van 30 minuten iedere keer!). Je krijgt ook geen bevestiging van een annulering dus maar afwachten of ik mijn geld terug krijg.

Aanbeveling

Zie opmerking bij service. Slecht bereikbaarheid van klantenservice. Ik heb ook geen reactie gekregen op mijn email. Ook geen informative omtrent levering van bestelling mocht dit anders zijn dan voorgesteld. Slecthe zaak!

Geen motivatie

bestelling geplaatst. Zou binnen een dag geleverd zijn. Na drie dagen nog geen levering en OOK GEEN BERICHT. In de winkel afgesproken, dat het bedrag wordt terugbetaald. NA ZES DAGEN NOG GEEN GELD TERUG. <br/>Geen antwoord op mails, geen antwoord op facebook berichten. <br/> <br/>De webwinkel SUCKS!!!! <br/> <br/>De bestelling is nog steeds niet afgeleverd en er is ook nog steeds geen geld teruggestort.

Aanbeveling

BCC moet eerst de problemen oplossen en de service verbeteren. Vooral de communicatie met de klanten moet van de grond komen.

Extra toelichting

Alles staat reeds vermeld hierboven.

Bestellen gaat vlot.

Het bestelde artikel werd op de aangegeven dag niet geleverd. Het geld is wel ten name van BCC elektro-speciaalzaken van mijn bankrekening afgeschreven. De optie 'status van uw bestelling' op de website van BCC kon vervolgens mijn bestelling met behulp van het ordernr niet vinden. Telefonisch contact maken met BCC lukte niet vanwege drukte. Bovendien krijg je niet te horen hoeveel wachtenden er nog voor je zijn maar wordt telkens alleen de irritante opmerking over de grote drukte herhaald. Op mijn verzoek om nadere informatie via een contactformulier op hun website werd tot nu toe niet gereageerd.

Assortiment

Er is voldoende keus aan producten.

Extra toelichting

Bestellen is makkelijk genoeg, maar als er iets mis gaat met je bestelling laten service en contact ernstig te wensen over.

Geen motivatie

Dag van levering vandaag. Hoe laat? Order niet bekend? Bellen met ze lukt niet. Blijft in de wacht staan. Uiteindelijk bellen ze zelf dat de vriezer niet bezorgd kan worden. Annuleren of 5 tot 10 dagen wachten. En mijn spullen dan? Klacht indienen en einde telefoontje.

Aanbeveling

Niet aanbevelen. Zie serviceopmerking. Zijn ze ook niet te bereiken weer. Heb maar per mail geannuleerd. En uiteraard een klacht ingediend met verzoek tot vergoeding levensmiddelen die nu weg kunnen. Ben benieuwd wat ze daarmee doen. Daarmee zouden ze hun service nog kunnen laten gelden.

Extra toelichting

Stel mensen eerder op de hoogte als er iets niet geleverd kan worden en bel niet op de dag zelf. Met daarbij geen fatsoenlijke oplossing. Zorg dat jezelf als firma bereikbaar bent voor je klanten. Sta ze te woord en zorg voor service voor het ongemak. Er kan iets zijn waardoor je als bedrijf iets niet kunt uitleveren maar het gaat er dan juist om hoe je met je klanten om gaat. Dan laat je pas zien wat service is.

Geen motivatie

Wasdroger besteld via de website van BCC die in voorraad was, worden we op de dag van levering gebeld dat de droger niet voorradig is en de levertijd notabene onbekend!! <br/>Dag vrij genomen en oude droger al voor de deur gezet . <br/>Waarloze service.

Aanbeveling

Niet, heb al eerder meegemaakt dat de acties uit de folders niet voorradig zijn.

Online gekocht

Redelijk lastige navigatie van de website wanneer je op zoek bent naar een wat minder courant artikel. Zie verder mijn beschrijving bij service.

Bezorging op de dag na aankoop werd in het vooruitzicht gesteld. Dat is nu 5 dagen geleden. Sindsdien dagelijks op verschillende tijden gepoogd contact te krijgen met de klantenservice. Telefonisch niet te bereiken, op email wordt niet gereageerd. Low pricing, no service!

Aanbeveling

Ik zou de online winkel niet aanbevelen vanwege het feit dat je bij problemen niet online in contact blijkt te kunnen komen. Dan moet je alsnog naar een winkel. Zie mijn motivering bij gebrek aan service

Aanbeveling

Zie het verhaal hierboven: Vorige week een MacBook Pro besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Na de orderbevestiging niets meer gehoord. Nu nog steeds niets ontvangen. Zojuist 40 minuten in de wacht gehangen bij de klantenservice, daarna radiostilte en werd ik opgehangen!!!!!! Geen idee of en zo ja wanneer de laptop nog komt. Het is niet eens slechte service, dit is geen service.

Geen motivatie

Voor vragen slecht bereikbaar. telefonische wachttijden van 40 minuten is heel normaal. op emails wordt niet gereageerd. personeel niet betrouwbaar met wat ze zeggen en doen

Aanbeveling

Als er iets fout gaat kan je ze niet bereiken. telefonisch duurt het VEEL te lang. wachttijden van 40-45 minuten is normaal. Op e mails wordt niet gereageerd. Ze beloven dingen en bevestigen dit op de mail.....welke ze HELEMAAL NIET nakomen

Extra toelichting

Slechte telefonische bereikbaarheid.(wachttijden van minimaal 40 minuten). Op email wordt niet gereageerd. De ene persoon heeft mij een leugen vertelt door te zeggen en te bevestigen op de mail dat de wasdroger vrijdag zou komen. Ik neem een VRIJE dag wat mij klauwen met geld kost. Komt hij helemaal niet. Maar het goede is dat toen ik die middag de juiste persoon aan de telefoon kreeg(Jordy)......heeft die alles keurig afgehandeld voor mij. De bestelling geannuleerd. Telefonisch doorgegeven dat ik het geld snel weer retour wil. Mij een bevestiging daarvan gestuurd per email. En ja hoor....een paar dagen daarna stond het op mijn rekening. KEURIG JORDY.....Super geregeld. Maar mijn vertrouwen is wel weg in BCC. BCC.......ZEG MAAR NEEEEEEEEEEE

• Service10,0
  • Aanbeveling8,0
Online gekocht

Gemakkelijk bestellen, duidelijke website, zoekfunctie ook OK

Levertijd nagekomen, maar bovenal: het gekochte product werd zonder vragen naar boven gesjouwd (ik was hoogzwanger, de hulp werd zeer gewaardeerd door mij).

• Gemak2,0
Online gekocht

Wel bestellen maar naar de winkel voor artikel en dan blijkt het niet geleverd te kunnen worden

Niet bereikbaar maar wel genoeg pogingen gedaan. Begrijpelijk want ik zou graag mijn geld terug willen.

Aanbeveling

Gezien bovenstaande en het geheel van deze review zult u begrijpen dat ik in het vervolg BCC snel voorbij zal lopen. In het verleden in de winkels best wel wat gekocht maar als ze zo met de klanten omgaan, nee.

Extra toelichting

Artikel via Webshop gekocht en betaald in Mei 2015. Eind juni niets ontvangen. Proberen te bellen. Alleen in de wacht gestaan. Bericht verzonden via www, geen antwoord. Naar de winkel in Rotterdam geweest. Zoeken het uit. Niets meer gehoord. Tweede keer nam de medewerker wel de tijd. Belde 22/07 op met de mededeling dat artikel niet meer te leveren is en dat ze het geld terugstorten. U raad het al. Nu op 18 augustus 2015 nog steeds geen geld retour ontvangen

3,3

Geen motivatie

De service via web en telefoon is abonimabel. In de winkel in Amersfoort trof ik zeer aardige mensen, die echter de ellende met de online-webwinkel ook niet meer goed konden praten.

Assortiment

Prima voor elkaar, en niet zelden behorend tot de voordeligere winkels.

Aanbeveling

Ansoluut niet aan te raden door de almaar aanhoudende leverings- en serviceproblemen.

Extra toelichting

De bestelde laptop is nooit bij mij aangekomen. De bestelde laptop kon niet meer geleverd worden, en werd al vervangenm door een (goedkoper) exemplaar, en later zelfs door een nòg goedkoper exemplaar (zonder dit te verrekenen uiteraard). Na wekenlang aan het lijntje te zijn gehouden, is uiteindelijk de order geannuleerd. Daar was de ellende niet mee afgelopen, want ook het terugstorten van geld is voor BCC een flinke horde die maar moeilijk genomen kan worden. Telefonisch is men niet bereikbaar, op webformulieren en e-mails wordt niet gereageerd. En in de winkels kunnen ze je ook niet helpen. Echt met voorrang de slechtste bestelling die ik in mijn leven heb mogen meemaken.

Geen motivatie

@BCC Lekker bedrijf aan het worden in 3 maanden tijd niets anders als niet geleverd geen reactie aan de telefoon etc kunnen de slogan wel veranderen "low pricing and even lower service" Had een tondeuse besteld deze zou de volgende dag geleverd worden, niet gelukt. Heb na lang wachten ruim een uur iemand aan de lijn gehad na 2x te zijn afgewimpeld onder de knop en auto disconnect, deze vertelde mij dat begin van de week zou ik hem geleverd krijgen. ........ idd mislukt dus formulier weer ingevuld en nu ook maar gemaild (bestelling@bcc.nl), ha antwoord.... " Geachte heer /mevrouw .............., Wij hebben uw order reeds geannuleerd en het bedrag zal binnen 10 werkdagen terug gestort worden op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ............. (is ook maar personeel) " Geen reden erbij helemaal niets, zo ga je dus met klanten om. Hoop dat ik inderdaad me geld terug heb binnen 10 werkdagen Verder adviseer ik iedereen om niets meer bij BCC te bestellen gezien de laatste 2 a 3 maanden hoe ze bezig zijn.

Extra toelichting

Heb hem nog steeds niet in bezit maar ik vindt dat iedereen op de hoogte moet zijn van de afwikkelingen van dit concern. LOW PRICING AND EVEN LOWER SERVICE

Online gekocht

Makkelijk te bestellen. Helaas valse informatie op site over voorraad. Volgens telefonische info softwareprobleem.... Ruikt meer naar valse informatie.

Op 31.07 toezegging van terugbetaling binnen 7 werkdagen. Op 16 augustus nog geen euro retour. Valse voorlichting of wellicht insolvabiliteit? <br/>Order 4530861

Aanbeveling

Waarschuwing: Valse voorraadinformatie; Bij annulering wegens niet kunnen leveren wordt niet binnen 7 dagen terugbetaald (nog niets ontvangen op 16.08.2015, na annulering op 31.07.2015).

Extra toelichting

De gegeven informatie is duidelijk: Levering heeft nooit plaats gevonden, voorraadinformatie blijkt vals; terugbetaling geschiedt niet. Ruikt nar oplichting.

Geen motivatie

ze kunnen in mijn geval niet leveren wat ze beloven,morgen in huis klopt niet.

Aanbeveling

zeer klantonvriendelijk lo prisec low service,nooit meer

Extra toelichting

computer besteld zou volgende geleverd worden dus niet,bellen duurt een uur voor dat je iemand te spreken krijg .maal lokaal tarief.

Online gekocht

Geen gemak, want ik heb niets ontvangen. Verder kan ik hier niets over melden.

Als ik minder dan 1 ster kon geven had ik dat gedaan. Ben namelijk nergens van geinformeerd. Schandalig!

Assortiment

Blijkbaar wat op de website staat klopt niet... er staat voorradig, maar vervolgens blijkt het product niets eens meer leverbaar te zijn.

Aanbeveling

ik zou BCC absoluut NOOIT aanbevelen. En zal met expres overal waar ik kom afraden aan iedereen die ik ken.

Extra toelichting

2 bestelling gedaan bij BCC. Een daarvan was een afzuigkap. Deze heb ik eind juni besteld. Twee weken later (omdat op de website staat dat het gewoon op voorraad was) gebeld met de klanten service. 28 minuten lang in de wacht gestaan... wat al schadalig is.. kreeg ik iemand aan de lijn. Vervolgens verteld een vriendelijke stem aan de andere kant dat het nog 2 weken kan duren voordat deze op voorraad is. OK prima dacht ik.. kan gebeuren. Net weer gebeld en wat zeggen ze (na 45 minuten in de wacht!!!), dat hun het product niet eens meer hebben?!!. Met de TV precies hetzelfde. Had hem besteld op de website waar voorradig staat. Weer niets ontvangen en ook weer helemaal niets vernomen. Ook deze bleek gewoon niet eens meer geleverd te worden door BCC. Echt schandalige service. Deze afgelopen week geannuleerd en had nog geen geld terug dus weer gebeld en wat denk je... was het nog niet geannulleerd. Dat was echt de druppel. En het erge is ook nog dat ze zogenaamd geen annuleringsbevestiging kunnen sturen. Dus je weet ook helemaal niet of het nou echt gebeurd is. Mijn advies voor iedereen. NOOIT meer iets online bestellen bij BCC. In de winkel kun je het nog proberen, maar op online gebied is BCC een ongeregeld zooitje!

2,8
Online gekocht

Weinig gemak gehad. Via de website besteld. Zou twee dagen later bezorgd worden, gebeurde niet. Gebeld. Vervolgens 3 kwartier aan de lijn gehangen, moest toen weer verder met mijn werk. 'S avonds nog een keer, wederom zo lang aan de lijn zonder een medewerker te hebben gesproken. Volgende dag een uur gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Werd vriendelijk te woord gestaan, er werd verteld dat mijn product niet op voorraad was, zou te horen krijgen wanneer dit wel zo was. Na een week nog niets gehoord. Weer gebeld (weer bijna een uur gewacht) was toen wel op voorraad en zelfs voor een goedkopere prijs. Verschil kon niet uitbetaald worden. Bestelling geannuleerd met de belofte dat ik hem gewoon kon bestellen en dat het dan 2 dagen later bezorgd zou zijn. Is het product niet meer via de website te bestellen! Gemak is dus ver te zoeken

Zoals hierboven geschreven veel gedoe. Duurt lang voordat ik een medewerker aan de lijn krijg. Op email wordt helemaal niet gereageerd. Geen tegemoetkoming voor alle ongemak die ik hiervoor heb gehad. (Wilde de medewerker niets van weten)

Aanbeveling

Zie uitleg bij eerdere vragen. Slechte service, weinig klantgericht

2,8

Geen motivatie

- Geen 24-uurslevering. <br/>- Product is niet op voorraad, maar op de website staat dit wel aangegeven. <br/>- BCC informeert de klant na betaling niet over levering en bezorging. <br/>- Slecht bereikbaar, zowel telefonisch als via de e-mail. <br/>- Klantenservice komen hun beloftes niet na. <br/>- Terugstorten geld duurt bij hen 10 dagen.

Assortiment

Product (Apple ipad Air) was niet voorradig ondanks dit wel op voorraad was aangegeven op de website van kieskeurig en die van BCC. <br/>Ook na terugkoppeling van klantenservice van BCC dat het product niet meer voorradig was, stond het gewoon nog op hun website dat het product wel voorradig was. Bizar. Bij de klant aangeven dat het voorradig is, maar na betaling, aantal dagen wachten zonder bericht en bellen de werkelijke informatie verschaffen an de klant.

Aanbeveling

Klantenservice en BCC Webshop komen op alle fronten hun beloftes niet na. <br/> <br/>BCC Webshop verschuilt zich achter sytseemwisseling/ computerstoringen, maar dat doen zij al paar maanden. Naar mijn idee kunnen zij zich niet hier meer achter verschuilen. Hun service is gewoon slecht.

Extra toelichting

- Product werd niet geleverd binnen de 24-uur. - Na betaling informeert BCC de klant niet over hun levering en bezorging terwijl zij dit wel aangeven aan de klant. Ik moet hen bellen om duidelijkheid te krijgen, terwijl volgens zij binnen 24-uur leveringsservice hebben, niet dus. - Slecht bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail (lijkt er op dat zij bij hun 0900-0555 standaard de klant adviseren later nogmaals te bellen aangezien zij het druk hebben...) - Eenmaal hen aan de lijn te hebbben, komen zij hun beloftes niet na, product blijkt na paar dagen wachten en na twee maal telefonisch gesproken te hebben uiteindelijk niet voorradig te zijn. - Annulering kan ingezet worden, maar moet wel 10 dagen wachten op mijn teruggestorte geld, terwijl zij van de klant vooraf betaling vragen... Kortom, zeer klant onvriendelijk allemaal.

• Service10,0
Online gekocht

Een overzichtelijke website en winkel. Niet zo ongelofelijk veel keuze als zijn grootste concurrent wat ik persoonlijk erg prettig vind. Hierdoor is het makkelijker kiezen. Ook naar mijn idee personeel met meer kennis van de producten.

Afgelopen zondag ging mijn stofzuiger defect. Zondagmiddag een nieuwe besteld via de website. Gratis bezorgd op maandag! Top!

Aanbeveling

Na jarenlang bij de MM te hebben gewerkt is het voor mij een verademing om bij de BCC naar binnen te wandelen. Overzichtelijk, rustig en personeel met verstand van zaken.

2,2
Online gekocht

Bestellen en betalen gaat makkelijk maar dan nog je product zien te krijgen dat is een ander verhaal.

Via de webwinkel elektriche tandenborstels besteld maar deze worden niet volgens afspraak geleverd. <br/>Geprobeerd via de mail om contact te krijgen geen antwoord terug. <br/>Gebeld met het servicepunt maar daar is het altijd druk en heb je na 10 minuten nog steeds geen contact. <br/>Bestellen bij BCC echt niet doen.

Aanbeveling

Ik zou dit zeker niet aanbevelen. <br/>Geen reactie krijgen op mail of geen telefonisch contact krijgen als je wel al betaald hebt voor jeproducten heel erg irritant

Geen service

Geen motivatie

Afgelopen maandag een wasdroger besteld, deze zou woensdag geleverd worden. Vooraf zou ik melding krijgen via sms welk dagdeel hij bezorgd zou worden. Niet gekregen, verder bleek mijn ordernummer niet bekend op de website. Vervolgens woensdagochtend ruim 30 minuten in de wacht gestaan alvorens ik iemand aan de lijn kreeg. Kreeg te horen dat de levering tussen 15.00-17.00u die dag zou plaats vinden. Om 19u nog geen wasdroger gezien, vervolgens weer naar het 0900 nummer gebeld wederom 15 minuten in de wacht. Om er vervolgens te horen te krijgen dat de machine niet meer geleverd wordt, en dat ze ging uitzoeken wanneer ik hem wel zou krijgen, ik zou daarover op donderdagochtend worden gebeld. Om 12.00u nog geen telefoontje ontvangen, dus wederom erachteraan gebeld, weer 25 minuten in de wacht. En toen hem ik de machine maar geannuleerd. 'High service--) no service. De medewerker kon niets anders dan toegeven dat het leveren op dit moment een drama is!

Aanbeveling

Niet, als je je niet aan de gemaakte afspraken houdt dan is het voor mij niet meer dan logisch dat ik dit bedrijf niet aanbeveel.

Extra toelichting

Na zelf meermaals maar contact te hebben gezocht, afspraken worden niet nagekomen. Uiteindelijk maar de bestelling geannuleerd wegens wanprestatie. Helaas krijg je daar vervolgens ook geen annuleringsbewijs van.. Al met al no-service en voor mij een reden om niet meer iets te kopen bij BCC.

Alkmaar

Geen motivatie

Totaal geen service, de wasmachine en droger zijn niet geleverd. Dit is voor 12.00 gemeld en volgens de afspraken zou BCC dan de volgende dag moeten leveren maar ook dit kon men niet waarmaken en is er bij BCC ook geen enkele bereidheid om tot een goede oplossing te komen.

Aanbeveling

op 27 juli een wasmachine en droger gekocht. Deze zou vandaag op 30 juli worden geleverd maar ze kwamen doodleuk met de verkeerde wasmachine aanzetten. De oude wasmachine was al afgekoppeld maar BCC kon niet meer vandaag een nieuwe leveren. Gelukkig waren we voor 12.00 in de winkel terug want voor 12.00 besteld is de volgende dag in huis. Hier wordt notabene door BCC druk mee geadverteerd maar ook dit konden we dus vergeten.

Extra toelichting

Ik koop hier nooit meer en zal ook andere mensen aanraden om dit niet te doen. Mensen koop hier niet. Afspraken worden niet nagekomen en vervolgens is er totaal geen service om tot een goede oplossing te komen.

Online gekocht

Het gemak zit helemaal aan hun kant. Eerst wordt er op de aangekondigde dag (zonder bericht) niet geleverd. Dan wordt de order geannuleerd, omdat het product er niet meer is. Maar geen geld terug!!! E-mails, brieven, klachten zonder (inhoudelijke) reactie.Uiteindelijk pas mijn geld terug na een klacht bij thuiswinkel.org. Er wordt gewoon niet serieus naar je klacht gekeken.

Slecht!!! <br/>Diverse e-mails gestuurd dat het product niet was geleverd, een officiële klacht via de post verzonden. 1 0 2 keer een standaard mail dat de bestelling was geannuleerd. Maar geen geld retour!!!

Assortiment

je kunt wel een ruim assortiment aanbieden, als bij een bestelling blijkt dat het product niet aanwezig is.

Aanbeveling

geen service en geen communicatie. klachten van een klant interesseert hen niet.

Extra toelichting

Het meest vervelende en verwijtbare in deze hele situatie is het gebrek aan communicatie van hun zijde. Als er vooraf was gecommuniceerd dat tijdige levering niet mogelijk was en dat de kwestie bij het melden van mijn klacht adequaat was opgepakt, zou de frustratie niet zo groot zijn geweest. En weken op mijn geld voor een niet geleverd product moeten wachten, ondanks vele klachten hierover mijnerzijds.ECHT SLECHT!!!

Geen motivatie

Mijn mails, over niet ontvangen bestelling, worden niet beantwoord idem telefonisch niet bereikbaar!

Aanbeveling

Om bij Bcc webwinkel iets te bestellen zal ik, vanwege mijn ervaring, iedereen met klem afraden!

Extra toelichting

BCC had mij gemaild dat de Senseo d.d. 21 juli 2015 werd bezorgd! Tot en met nu heb ik de Senseo nog steeds niet in mijn bezit! Bij verificatie over de status van de bestelling is mijn ordernummer niet bekend!

2,2
Online gekocht

Als je iets besteld, het niet ontvangt, niemand kan bereiken en ook geen nadere informatie ontvangt, dan is dat SUPER onhandig.

Ik heb een telefoon besteld, maar geen levering ontvangen. De serviceafdeling is niet te bereiken: "het is momenteel erg druk op onze service afdeling". Inmiddels een mail gestuurd en hoop dat ze daarop wel reageren.

Aanbeveling

Ik adviseer iedereen om geen spullen te bestellen bij BCC.

Extra toelichting

De enige reden dat het gemiddelde cijfer hoger is dan een 1, is dat het assortiment wel goed lijkt. Je hebt er echter niet veel aan als je niet fatsoenlijk geleverd krijgt.

Idem ervaring met bcc! Ruim 1 week geleden Senseo Quadrante besteld, bcc mail met vermelde leverdata (dinsdag 21 juli 2015) ontvangen! Heb tot nu nog steeds het bestelde product NIET ontvangen!! Idem NIET te bereiken, GEEN reactie op 2x verstuurde mail!! Ook ik adviseer iedereen om GEEN producten bij BCC online te bestellen!

• Assortiment9,0
  • Aanbeveling10,0
Online gekocht

Altijd goede service en advies. Nu de 1ste keer online besteld en het was simpel

Ze hebben de aankoop tot op de plaats van bestemming gebracht.

Assortiment

ik vind er altijd wat ik moet hebben. Je kunt tenminste eerst naar de winkel om het gewenste te bekijken en daarna of in de winkel of online kopen.

Aanbeveling

het is altijd prettig shoppen bij BCC

Extra toelichting

Ik kan me geheel niet vinden in sommige beoordelingen waarin geklaagd wordt dat het niet geleverd wordt of niet op voorraad is. Nog nooit problemen mee gehad. Allemaal ruime winkels en nog grotere keuze op internet. Je kunt er tenminste nog fatsoenlijk een keuze maken.

Geen motivatie

Artikel werd niet geleverd, ordernr bleek niet bekend. Customer service was onbereikbaar, werd niet opgenomen, meerdere malen een half uur in de wacht gestaan (belkosten!). Winkel kan niet gebeld worden. Email gestuurd, wordt niet beantwoord.

Aanbeveling

Koop niets bij BCC, zij komen hun afspraken niet na!! Wat op de website staat(voorraad), klopt niet!! Voor personeel in de winkel is de klachtenregen inmiddels heel normaal...

Extra toelichting

Uiteindelijk maar naar een filiaal toegegaan, artikel blijkt niet op voorraad (volgens webwinkel nu nog steeds wel), ik mag een vervangend artikel uitkiezen, of het geld retour. Gekozen voor geld retour, ik heb er geen vertrouwen meer in. Tot op heden nog geen geld retour ontvangen....

• Gemak3,0
  • Service2,0
Online gekocht

Snelle makkelijke reservering en bevestiging daarvan. Daarmee houd het ook op. Als je op de site VAB BCC informeert naar de voortgang blijkt het order nummer niet bekend.

Via Kieskeurig naar BCC doorgelicht om een neushaartrimmer te kopen. Via iDEAL betaald, maar apparaat is niet bezorgd. BCC is telefonisch niet te bereiken ( telefoonnr meer dan een uur in gesprek, toen maar opgehangen. Op de site naar stand van zaken geïnformeerd, maar order nr is niet bekend bij BCC. Winkels hebben geen telefoonnr..

Assortiment

Niets mis mee. Levering wel.

Aanbeveling

nooit kopen. Je betaalt maar krijgt niets geleverd. Order nummer bestaat niet, telefonisch niet bereikbaar. (Uur in de wacht met zeer vervelend bandje waarna maar opgehangen) gemaild maar geen reactie. <br/>Ben mijn geld dus gewoon kwijt, gelukkig geen duur artikel.

Extra toelichting

Na de bestelling en betaling wordt er niet geleverd. Contact is niet mogelijk. Telefonisch wordt niet opgenomen, mail wordt niet beantwoord. Winkels hebben geen telefoon. Er zit nu niets anders op dan nog een schriftelijke klacht te gaan sturen, met afschrift van betaling en hun bevestigingsbrief. Bijna teveel moeite voor een artikel van €15,-. Nooit meer BCC dus. Advies, betaal vijftig cent meer bij een betrouwbaarder adres

Herkenbaar

Online gekocht

Bestelling via de site gaat super, alleen klopt hun voorraad niet en beloven ze je iets wat er helemaal niet is en zit je voor niets een dag thuis te wachten!!

Krijgt je product dus niet geleverd, zit voor Jan L.. thuis te wachten, niemand die je mailt of belt, want deze gegevens hebben ze. Vervolgens zelf actie ondernomen, via telefoon en mail niet te bereiken, dus toch maar naar de winkel......

Assortiment

Ze hebben alles, zeggen ze op hun site, vervolgens blijken ze er niet te kunnen komen.

Aanbeveling

Als je veel vrije tijd hebt, bloeddruk goed en graag voor de gek wordt gehouden, moet je hier zijn!!

Extra toelichting

Naar de winkel gegaan, hele aardige mensen in Breda, hebben bestelling geannuleerd en laten geld terug storten. De site is een DRAMA, stond ook op Kieskeurig, maar die check je niet als je besteld bij BCC, zo'n groot bedrijf...... Nu bestelt bij mini internet bedrijf, score 9,4, dag later in huis, hoe moeilijk kan het zijn!!! Kom alleen nog bij BCC binnen als ze iets hebben voor een scherpe prijs en het zo mee kan nemen!!

Leidschendam

Deskundige verkoper, vriendelijk, snelle bezorging.

Helaas is BCC telefonisch niet bereikbaar voor reparaties. Na een maand (!) bellen steeds hetzelfde bericht: ons contactcenter is momenteel slecht bereikbaar. Net gebeld en bij het keuzemenu gekozen voor de optie 'ik wil een product bestellen'. Ik kreeg direct een medewerker aan de telefoon! Helaas kon ze me niet verder helpen, want zij gaat alleen over de verkopen en niet over defecte producten. <br/>Twee weken geleden heb ik ook een mail gestuurd via het contactcentrum. Helaas heb ik hierop geen reactie ontvangen.

Veel keuze.

Aanbeveling

Zo lang je geen reparatie of klacht hebt is het een prima winkel. Als er iets mis is met je aankoop is het helaas een ander verhaal.

Extra toelichting

Buitengewoon vriendelijke en deskundige medewerkers, ruime keuze. Maar als er iets mis is geven ze niet thuis. Aftersales is minstens zo belangrijk.

6,8
  • Service6,0
  • Aanbeveling7,0
Middelburg

Prima winkel, goede keuze mogelijkheden. Je kan gewoon rustig rondkijken en je eigen keuze maken.

Ik vind het persoonlijk niet goed dat de winkel niet direct bereikbaar is. Personeel is niet op de hoogte van bezorgtijden ook al worden deze na 16.00 uur de dag vooraf bekend gemaakt. Personeel belt hetzelfde nummer als dat wij bellen en voeren het order nummer in en daarbij nemen ze genoegen om half 5 de dag voor bezorging met 'de levertijd is nog niet bekend'. In plaats van dat ze even het hoofdkantoor bellen, met de afdeling logistiek o.i.d.

Extra toelichting

Over het algemeen is BCC waardeloos bereikbaar. Van 8 tot 20 uur telefonisch ''bereikbaar''. Ik heb tussen 17 en 18 uur een aantal keer proberen te bellen. Niemand kan je te pakken krijgen. De volgende dag heb ik vanaf 8 uur gebeld.. ook niemand te bereiken. Tevens is het leuk dat je 10 cent per minuut betaald om een gesprek met een computer te hebben die je order nummer niet eens herkent. Uiteindelijk telefoonnummer maar aan de voordeur gehangen, chauffeurs hebben 10 tot 15 minuten moeten wachten omdat ik niet heel de dag thuis kan zitten wachten op een bestelling die misschien niet eens komt.

1,5
  • Service2,0

Geen motivatie

Zeer slecht. Nagenoeg onbereikbare service desk. Houdt zich niet aan afspraak.

Aanbeveling

Bestelde werd niet volgens afspraak geleverd. Bellen met Servicedesk, 50 minuten in de wacht. Later zou ik teruggebeld worden. Werd niet gedaan. Volgende dag zelf weer gebeld en nieuwe afspraak gemaakt. Ook dan niet geleverd. Opnieuw bellen , bleek artikel niet meer voorradig. Zat niets anders op dan bestelling door mij te annuleren. Nooit meer!

Extra toelichting

Houdt zich niet aan de afspraak. Slecht bereikbare servicedesk. BBC = High Service -&gt; No way!!

Online gekocht

De website heeft geen werkende functie om je order te traceren.

Telefoon is overbelast, 3/4 e-mails worden niet beantwoord. Communicatie is een grote leugen zowel persoonlijk als naar de media. <br/> <br/>Enigste reactie was dat product verstuurd zou worden binnen twee dagen. Niet gebeurt. <br/> <br/>In de pers is te lezen dat er contact is opgenomen, niet gebeurd. <br/> <br/>Dat het maar een paar klanten zijn, niet waar. <br/> <br/>Dat de problemen snel zouden zijn opgelost, spelen een maand later nog steeds. <br/> <br/>Problemen spelen al ruim twee maanden, dat is meer dan onkunde, dat is onwil.

Aanbeveling

Niets laten bezorgen, er spelen te grote aanhoudende problemen. Neem het direct uit de winkel mee als het moet maar vraag je wel af wat er gebeurt als er een reparatie nodig is.

Extra toelichting

Er wordt niet geleverd en niet gecommuniceerd. Er zijn failliete bedrijven die hun zaakjes beter op order hebben.

Geen motivatie

Ik heb een TV uit de folder besteld die volgens site op voorraad was. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen dat de TV 2 dagen later geleverd wordt. Als er op die dag niemand komt neem ik contact op met het contact centre (na 3 kwartier wachttijd). Die melden dat het product niet op voorraad is en (een dag later) dat er niet meer aan te komen is, maar dat er nog wel één exemplaar in een vestiging is op een afstand van een uur rijden. Die kan ik krijgen als ik hem zelf ophaal (hoezo gratis thuisbezorgd?). De TV is volgens de site 3 dagen later nog steeds "op voorraad".

Aanbeveling

-voorraadindicatie klopt niet <br/>-op beloofde datum wordt - zonder bericht - niet geleverd <br/>- geen poging om fouten te herstellen

voorraadindicatie, leverbeloftes, service

Online gekocht

De informatie op de website klopt niet: Het door mij bestelde product (Huawei G620s) heeft zelfs na contact met BCC de status 'op voorraad', terwijl BCC klantenservice in werkelijkheid zelf aangeeft dat de staat -7 (ja, min 7!) is!

Ik heb drie keer contact met BCC opgenomen, VOOR en NA de mislukte bestelling. <br/> <br/>1) Voor bestelling, telefonisch contact (wachtrij 30 minuten): <br/>medewerker bevestigd type en voorraad en geeft aan dat G620s online besteld kan worden. <br/> <br/>2) Na bestelling, telefonisch contact: <br/>Ik heb een uur in de wachtrij gehangen, om vervolgens slechts te horen dat BCC de voorraad status niet op orde heeft en verder niets kan doen. Alleen geld terugboeken is de optie die BCC aanbiedt, maar dat duurt 5 tot 10 dagen. Dat is wat mij betreft geen oplossing. <br/> <br/>3) Mail gestuurd naar customercare@bcc.nl: <br/>Aangeven dat ik e.e.a. onacceptabel vindt en gevraagd om passende oplossing. Tot op heden NIETS vernomen van BCC.

Aanbeveling

Slechte website, voorraad klopt van geen kant, ronduit slechte service (zie hierboven).

Online gekocht

Wel gemakkelijk om te bestellen, maar het ontvangen vanhet betaalde product lijkt onmogelijk!

Er is geen service, behalve een 'kastje naar muur' beleid!

Assortiment

Ookal staat het online voorradig (of zelfs als je belt) stiekum is het er niet!

Aanbeveling

Alleen aan te raden aan mensen die graag geld weggooien!

Extra toelichting

Lang verhaal kort... Dinsdag 7 juli telefonisch een bestelling geplaatst. Zou woensdag geleverd worden, maar uiteindelijk zou dat donderdag worden. Doordat er (volgens DHL) twee barcodes op het pakket zaten heeft DHL geprobeerd het pakket op het verkeerde adres af te leveren. Gelukkig geweigerd aldaar. Pakket retour. Pakket ligt nu sinds vrijdag op het sorteercentrum van DHL. Na wederom een aantal keren telefonisch contact te hebben gehad (met allemaal verschillende verhalen) was de laatste stand van zaken dat vandaag (maandag 13 juli) het pakket retour zou komen bij BCC (al verteld DHL mij dat BCC zelf pakketten op moet halen die retour gegaan zijn). Mar volgens BCC word ik vandaag gebeld voor een nieuwe afleverdatum. In het systeem zou namelijk moeten staan dat onze bestelling niet geannuleerd moet worden, maar opnieuw verzonden moet worden (al zitten niet alle BCC medewerkers op een lijn wat dit betreft). Begin er een hard hoofd in te krijgen dat ik mijn camera ontvang voordat ik op vakantie ga. Inmiddels is deze camera overal uitverkocht, dus zit ik zonder verjaardagscadeau voor mijn echtgenoot.

Online gekocht

Product gemakkelijk te vinden.

Telefonisch niet te bereiken en op mails wordt GEEN antwoord gegeven

Aanbeveling

Webshop in ieder geval niet, want service is nada noppes niets.

Extra toelichting

22 juli 2015 staafmixer besteld. 26 juli nog steeds niet geleverd. Bestelling geannuleerd. Mijn geld tot op heden nog steeds niet terug ontvangen. De website zegt dat er technische en logistieke problemen zijn, maar dit is toch van de zotte dat ik nu op 13 juli mijn geld nog steeds niet terug heb. Dat heeft niets met technische en logistieke problemen te maken.

6,2
  • Service5,0
Online gekocht

makkelijk te bereiken in het winkelcentrum doemere.

ben een aantal keren bij dit filiaal van de BCC geweest en ben helaas niet altijd vriendelijk geholpen. BCC geeft aan de laagste prijsgarantie maar heb toch ruim honderd eur meer betaald voor een smartphone

Assortiment

Voor de smartphones vind ik dat dit filiaal maar een zeer beperkte selectie heeft van de smartphones

Aanbeveling

niet. Heb altijd goede ervaringen met de BCC gehad; vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en erg deskundig kan helaas niet zeggen voor het filiaal in Almere Buiten

Extra toelichting

Ben in de winkel geweest voor een Philips Ambilight nieuw model maar werd niet vriendelijk geholpen uiteindelijk heb ik het zelfde toestel in de BCC maar dan filiaal Muiden Maxis gehaald. Een erge prettige winkel waar je wel vriendelijk en met zeer goede service wordt geholpen. Wat betreft de smartphone kwam er na 3 weken achter dat ik EUR 99 teveel heb betaald voor het toestel waar tevens geen assecoires bij zaten; bij de concurent zaten deze er wel bij en was het toestel uitgebreid met TomTom. BCC geeft aan mocht je het zelfde artikel binnen 2 weken na aankoop elders goedkoper zien krijg je het verschil terug. Na 3 weken had ik gehoopt op coulance van de BCC maar heb tot op heden geen reactie mogen ontvangen op mijn mail.

Schalkwijk, Haarlem

goede parkeergelegenheid;

prima, waarbij kritiekpunten mbt bepaald product duidelijk naar voren gebracht worden; desnoods ten koste van het duurdere product

plezierig, meedenkend.

plezierige en overtuigende aanpak

goede webwinkel

product met levertijd 3 dagen na 5 weken niet in huis. geld wel direct afgeschreven bij bestelling. klantenservice telefonisch onbereikbaar, nooit reactie gehad op alle van 3 ingevulde contactformulieren. Zeer slechte (zeg maar niet bestaande!) service. <br/>uiteindelijk geld via creditcardmaatschappij terug laten storten (en nog steeds geen reactie BCC!!)

Aanbeveling

bestellen via webshop werkt niet (zie honderden klachten in enkele weken op internet). service is slechtste ooit meegemaakt!

Extra toelichting

geen klantenservice: telefonisch onbereikbaar en reageren botweg niet op contactformulieren

Fikiaal: 18 - BCC Zaandam

BCC voelt voor mij altijd vertrouwd aan, dus ik vind wel makkelijk mijn weg.

Het is altijd fijn om goed geholpen te worden, het personeel weet van wanten. Ik ben nog niet teleur gesteld in de producten die ik bij BCC gekocht heb en de Service die ik daarbij kreeg.

Assortiment

Ik heb altijd kunnen vinden waarvoor ik ging, en de prijzen zijn zeer concurrerend.

Aanbeveling

Zeer betrouwbare winkel en het personeel is ook zeer professioneel.

Extra toelichting

referentiecode is: 100.940.709 Tot nu toe, altijd veel plezier gehad van mijn aankopen en nooit het gevoel gehad dat ik ben belazerd. Garantie en Service zijn ook top.

BCC Lisse

Geen motivatie

Na bestelling werd ik niet op de hoogte gehouden betreffende de levertijd en na zelf hierop meerdere malen actie te hebben genomen zegt men dat het artikel niet meer geleverd wordt en dat mij dit is verteld.

Ruim voldoende

Aanbeveling

Met de door mij opgedane ervaring zou ik niet snel meer iemand adviseren of aanraden hier iets te kopen of bestellen. Ik heb hier een heel naar gevoel aan overgehouden

Extra toelichting

Op maandag 22 juni heb ik een fotocamera besteld bij de BCC in Lisse en hoewel de camera alleen via de site was te bestellen kon men dit ook in de winkel voor mij doen. Toen ik vertelde dat dezelfde camera ook bij de Mediamarkt verkrijgbaar was voor €50,- minder en ik deze ook graag conform hun eigen regels als korting wilde, deed de verkoper in eerste instantie moeilijk. Alleen de artikelen op voorraad vielen hier onder. Ik vertelde hem dat ik ook de extra 3 jaar garantie wilde en dat het daarmee maar verrekend moest worden. Toen ging hij, na even achter een deur te hebben gestaan, (overleg met de baas) akkoord. De levertijd zou 3-5 dagen zijn en zeker binnen een week zou de camera er zijn. 9 Dagen later, op 2 juli, ben ik maar eens naar de winkel gegaan. Een andere verkoper vertelde mij dat er nu op de site stond dat de levertijd 10-15 dagen was. Ik vroeg hem of hij dit wilde checken met mijn bestelling en hij zou mij de volgende dag (vrijdag) opbellen. Maar vrijdag werd ik niet gebeld en zaterdags in de namiddag weer langsgegaan alwaar verkoper nr.3 na enig speurwerk mij vertelde dat op dinsdag 7 juli door de fabrikant aan BCC zou worden geleverd en op woensdag de camera in de winkel zou zijn. Op woensdag weer langs en de verkoper ( dezelfde als de 2e keer) kon niets vinden. Nadat ik hem erop wees dat verkoper nr.3 ook in de winkel was, ging hij navraag doen bij deze en kwam even later terug met de mededeling dat de camera niet meer geleverd werd door de fabrikant en dat mij dat was verteld op de zaterdagmiddag. Verkoper nr.3 wilde niet meekomen naar mij voor uitleg want hij was met een klant doende. “high service” Heb ik dus niet meegemaakt alleen maar een hoop ergernis en verkopers die je neerzetten als leugenaar. Ik ben naar BCC gegaan omdat die bij ons in het dorp is maar met zo’n slechte service stap ik wel in de auto en rij ik in naar de Mediamarkt . Ik ben helemaal klaar met BCC

• Service8,0
  • Aanbeveling8,0
BCC Amsterdam West

Ik ga liever naar de winkel, maar die is voor mij niet heel dichtbij.

Goed geholpen door iemand die verstand van zaken heeft.

Assortiment

Assortiment had iets gevarieerder kunnen zijn.

Aanbeveling

Wordt goed geholpen en men heeft kennis van zaken.

Extra toelichting

Heeft men het product dat ik wil hebben, is de prijs goed, wat is mijn ervaring hoe ik geholpen wordt in de desbetreffende winkel, hoe is de service.