BCC - Reviews & Ervaringen

Op basis van 12346 review s geschreven in het afgelopen jaar

8.3

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

jacq 30-08-2016 In winkel gekocht
BBC West, Bilderdijkstraat, Amsterdam

deskundige verkopers en veel op voorraad

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het grote voordeel van een fysieke winkel is dat je veel beter kunt zien wat je koopt en ter plekke kunt vergelijken, maar vooral is het fijn om gewoon goede en deskundige informatie te krijgen van de verkoper in plaats van je suf te lezen aan reviews. Ik had een nieuwe printer nodig, werd direct en prima geholpen. Ik hoefde alleen maar te zeggen hoe vaak en waarvoor ik de printer wilde gebruiken en de verkoper deed de rest. Dat is een absolute meerwaarde.

Pluspunten

• deskundigheid
  • grote voorraad
  • vriendelijkheid
  • goede service
  • denkt mee met de klant

Ar. Amoezedi 30-08-2016 In winkel gekocht
Almere

Beter dan media markt

Goed gezorg voor klant en ik vind porems servis ik ben trvrede van bezok en ik gas mee enadvizier andere om voor in koop zeker moet inbox ook bezoeken en vergelijken met media markt

Bhagai 30-08-2016 In winkel gekocht
Muiden

Airfryer

We zijn prettig geholpen en werd snel meegekeken voor verstrekken van deskundig informatie. Alle vragen die wij hadden zijn beantwoord en we waren ook heel snel aan de beurt zonder wachttijd...

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Snelle afhandeling
  • Goede uitleg

Minpunten

• Prijzig

Baukje 29-08-2016 In winkel gekocht
Dukenburg

Inductie kookplaat

We zijn zeer goed en professioneel geholpen bij bcc dukenburg Nijmegen. De vragen die wij hadden werden goed beantwoord en ook gewoon opgezocht op het internet. De info die ik kreeg was echt goef

Harry verkooijen 29-08-2016 Online gekocht

Koelkast Bosch

Bij bcc kreeg ik de laagste prijs en een duidelijke product beschrijving op de websit. Ze beloofde de volgende dag te leveren en dat deden ze ook. Ze tilde zelfs de koelkast naar binnen. Minpuntje was dat het aflevertijdstip niet bekend was en dat de link die ze stuurde alleen kon melden dat het tijdstip onbekend was. Was toch heel de dag thuis dus dat kwam goed.

Order bcc, 201608-4556039

Shannon 29-08-2016 In winkel gekocht

Babyliss automatische krultang

Uitstekende service in de winkel.
Ik heb van te voren op de site gekeken of het product op voorraad was.
Ik kreeg uitleg hoe ik het product moest gebruiken en de man was erg vriendelijk.

201608-5561536

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke mensen

Ngroen 29-08-2016 In winkel gekocht
Rotterdam allexander

Fijne winkel

Fijne winkel betrouwbaar, behulpzaam personeel. Soms iets te veel pushen om een duurder product te kopen dan je budget maar uiteindelijk zeer goed geholpen!

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Veel personeel

Minpunten

• Pusherig

Keona 29-08-2016 In winkel gekocht
Lelystad

aankoop magnetron

Bij mijn aankoop van mijn magnetron (met ordernummer 201608-5951097) ben ik in de winkel heel goed geholpen.

Pluspunten

• veel relevante kennis
  • behulpzaam
  • oplossingsgericht

Minpunten

• bleef erg praten over nix

Betty 29-08-2016 In winkel gekocht
Sliedrecht

BCC

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Door middel van de website kon ik goed bepalen welke laptop geschikt voor mij was. In de BBC winkel te Sliedrecht kreeg ik nog extra uitleg en vergelijkingen waardoor ik tot een goede keuze kwam.
201608-8826426

Dunkey 29-08-2016 In winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Top bcc

Wij hebben een product besteld (nog niet binnen) bij bcc waarvan de aanbieding bij bcc was afgelopen, maar ergens anders nog niet. Wij hebben de laagste prijs garantie gehad, dankje bcc. Dat noemen we top service! 201608-1223866

Pluspunten

• Laagste prijsgarantie
  • Fysieke winkel aanwezig
  • Prima service

Minpunten

• Nog geen product

Ivo 29-08-2016 In winkel gekocht
Venray

Goede service BCC

ordernummer: 201608-7912227

Zeer goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel die weten waarover ze praten. Heb je een probleem wordt er net zolang gezocht tot ze een oplossing hebben.
Had laatst een 4k UHD blueray-speler gekocht en na het aansluiten thuis kreeg ik alleen groen beeld te zien, na een telefoontje kon ik hem zo omruilen voor een ander model, maar na een gesprek met een technische medewerker en een andere manier van aansluiten, kon ik hem alsnog gebruiken.
Probleem heel goed opgelost.
beveel deze winkel daarom echt aan.

Pluspunten

• Bekwaam personeel
  • Goede Service
  • Vriendelijk personeel

Mona, 201608-7162344 29-08-2016 In winkel gekocht
Amsterdam oostpoort

Klantvriendelijk

Een prettig omgeving. Goed ingedeeld. De medewerkers zijn zeer enthousiast en helpen de klant op een zeer vriendelijke manier.

Pluspunten

• Ruim
  • Prettig
  • Goed bereikbaar

Minpunten

• Betalen in termijnen

Jacqueline van cassel 29-08-2016 Online gekocht

online besteld, volgende dag in huis

Koelkast gekocht,
Levering erg knullig, uitladen in de tuin van de buren.
Hard schreeuwen en praten op straat in de vroege ochtend.
Laatste halve meter niet getild maar gesleept over mijn marmeren vloer.
3 mannen waarvan 1 man arrogant en onvriendelijk

Pluspunten

• Assortiment

Minpunten

• Aflevering

fam. Janse 29-08-2016 In winkel gekocht
Middelburg

BCC Middelburg

De winkel oogt ruim en is overzichtelijk, de verkoper die ons heeft geholpen gaf een eerlijk en goed advies.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • overzichtelijk
  • goed advies
  • vlotte bediening

Minpunten

• winkel snel warm

Jol 29-08-2016 In winkel gekocht
Oosterhout

Goede service

ordernr.201608-4315651, Ik heb bij BCC in Oosterhout een Kobo e-reader gekocht. Werd daarbij goed en vriendelijk geholpen.
Ze gaven me ook goede uitleg over het extra garantie bijkopen. Ben erg tevreden.

Pluspunten

• goede service
  • goed bereikbaar

Rob 29-08-2016 In winkel gekocht
Winkelcentrum Woensel, Eindhoven

Motorola Moto G4 2016

Ordernummer: 201608-6522551
Prettige winkel, ruime openingstijden, vriendelijk winkelpersoneel. Groot aanbod en overzichtelijk.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Openingstijden
  • Hulp bij aankopen

Jeroen 29-08-2016 Online gekocht

Fijn dat er met je mee wordt gedacht

Ik kwam voor het ophalen van mijn laptop en toen werd er me verteld dat ik mijn laptop kan verzekeren voor een mooie prijs. Goede service en fijn dat er wordt meegedacht.

Ordernummer: 201608-7257054

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Persoonlijke service

Minpunten

• Indeling onoverzichtelijk

R. van der Heijden 29-08-2016 In winkel gekocht
Heerlen

Perfect!

Op donderdag namiddag wasmachine gekocht in de winkel.Duidelijke uitleg gekregen. Op vrijdagavond sms gekregen met leveringstijd zaterdagochtend.
Bezorging ook perfect op tijd!

Perfect geregeld!

Ordernummer: 201608-6270970

Pluspunten

• Uitleg
  • Levering

Remon 29-08-2016 In winkel gekocht
Rotterdam

High advice, low bullshit

Ik ben uitstekend geholpen door iemand die goed doorvroeg naar wat ik zocht en wat ik kon gebruiken voor mijn werk. Die meneer had ook veel verstand van zaken en was erg klantvriendelijk.

Pluspunten

• veel productkennis
  • servicegericht
  • nam de tijd voor de klant

Ron 29-08-2016 In winkel gekocht
Son en Breugel

Uitstekend!

We hebben het afgelopen jaar al meerdere aankopen gedaan bij BCC en voornamelijk bij deze vestiging.
De voorraad en prijzen zijn altijd goed en zeer concurrerend.
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, service gericht en geeft goed advies.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Vriendelijk personeel
  • Goed advies
  • Goede service
  • Prima locatie

Piet Fennema 29-08-2016 In winkel gekocht
Beverwijk

Bij BCC in Beverwijk wordt e uitstekend geholpen.

De winkel heeft een goede uitstraling en een ruime assortiment het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ton 29-08-2016 Online gekocht

Erg snel

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Mij wordt gevraagd een review te geven zodat ik een cadeaukaart van 5 euro kan verdienen. Ik heb een wasmachine gekocht en die staat er net twee dagen. Deze review gaat dus alleen over de winkel.
Als je tekent voor ontvangst (zoals je chauffeur vraagt) blijk je ook getekend te hebben voor schadevrije ontvangst van goederen en geen schade aan je eigen huis (bv. trap/behang)

Pluspunten

• juiste afwikkeling

Minpunten

• tekenen ontvangst

Kris 29-08-2016 In winkel gekocht
Veghel

Zeer tevreden over service en product

Na bij diverse winkels te hebben gekeken voor een wasmachine en warmtepompdroger uiteindelijk bij BCC Veghel uitgekomen. Ik werd in de winkel goed geholpen, alle mogelijkheden, voor- en nadelen werden goed uitgelegd (vakkundig personeel). Uiteindelijk besloten hier het product te kopen. Ook fijn dat bezorgen op zaterdag mogelijk is. Enige minpuntje vond ik dat je moest bijbetalen om het product te laten plaatsen en aansluiten. Als je iets voor ruim duizend euro koopt zou dat best als extra service mogen, bezorging is overigens wel gratis.

201608-6006055

Pluspunten

• Productkennis personeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Zaterdag bezorging
  • Gratis bezorging

Minpunten

• Betalen voor aansluiten

Monica 29-08-2016 In winkel gekocht
zutphen

inbouw koelkast aeg

Erg fijne bcc winkel in Zutphen met erg vriendelijk en behulpzaam personeel en correct behandeling en kennis, mooie grote showroom met voldoende modellen en keuzes.
201608-4782494

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • groot assortiment

Edwin 29-08-2016 In winkel gekocht
Hengelo

Koelkast

Zeer goede service en oplossingsgericht denken. Opties ook via internet en dergelijke actief gezocht! Snelle levering, meenemen verpakking materiaal en oude koelkast.
Order 201608-4131253

Pluspunten

• Goede service
  • meedenken
  • on time levering

Minpunten

• kk niet geheel waterpas
accesoires laptop 29-08-2016 In winkel gekocht
Bergen op Zoom

accesoires laptop

201608-4465534
Na aankoop laptop accessoires aangeschaft waaronder een sleeve. Geen groot assortiment aanwezig. Werd ook niet opgestuurd. Geen commerciële drive voor nevenverkoop.

Pluspunten

• geen prijsgestuurd advies
  • vriendelijk

Minpunten

• >klein assortiment winkel

Jk 29-08-2016 In winkel gekocht
Apeldoorn

Fotocamera

Zeer vriendelijk personeel die alle tijd voor je nemen. Ze denken met je mee en doen er alles aan om je zo goed mogelijk een keuze te laten maken. Door verschillende camera's te vergelijken en goed te luisteren wat mijn wensen zijn. Ze smeren je niks aan. Echt high service!

Pluspunten

• Zeer vriendelijk
  • Goede prijsv
  • Uitstekende service

JaRo 29-08-2016 In winkel gekocht
Hoorn

Binnen 5 minuten met ventilator weer buiten

Prettige winkel. Gezochte ventilator in voorraad. Als je tot de klantenkring behoort staan je gegevens in de computer en is de factuur binnen een minuut gemaakt.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Overzichtelijke winkel
  • Digitale factuur

Minpunten

• Naast leeg winkelpand

Robert 29-08-2016 In winkel gekocht
Zeist

bcc

order 201608-2152668
Al eerder schreef ik dat de BCC winkel in Zeist voor mij een goed adres is. Flink uitgebreid; concurrentie gaat failliet en vooral de laagste
prijsgarantie is een pré. Na mijn wensen te hebben opgegeven voor een dvd speler kreeg ik direct twee goede keuzes te zien.
Kortom efficiënt en niet te moeilijk maken.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • vlotte bediening

Minpunten

• zou het niet weten

Mvdb 29-08-2016 In winkel gekocht
Leeuwarden

Leuke aanbieding

Redelijk informeel personeel, geen groot probleem. Product goed afgeprijst, altijd een plus. Volgende keer kijk ik weer of er een leuke actie is!

Ordernummer: 201608-5687576

K. de Graaf 29-08-2016 In winkel gekocht

Service, klantvriendelijkheid en kwaliteit

Trouwe klant bij BCC, service en bediening word positief ervaren. Ruime keuze, voldoende personeel. Scherp geprijsde artikelen.

Pluspunten

• Goede service
  • Niet opdringerig

Minpunten

• Bezorgservice

J. Kloosterman-Wesselius 29-08-2016 In winkel gekocht
Leeuwarden, de Centrale

tevreden

BCC vindt ik een fijne winkel om spullen aan te schaffen, je wordt vriendelijk en goed geholpen. De winkel is goed bereikbaar.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • ruim assortiment

Linda 29-08-2016 In winkel gekocht
Vlaardingen

In de winkel besteld, volgende dag af te halen

Mijn gewenste product was in de winkel niet beschikbaar, verkoopster zag in de computer dat er nog 1 beschikbaar was. Deze had ze voor mij besteld en de volgende dag kreeg ik al een email dat het product op te halen was in de winkel, snelle service!

201608-5560154

Pluspunten

• Snelle service
  • Behulpzaam

cees.segeren 29-08-2016 In winkel gekocht
oosterhout

parate kennis van het product en klantvriendelijk

Goede overzichtelijke zaak, klantvriendelijk en voldoende gratis parkeerruimte. Speciale aanbiedingen meer klant gericht zenden.

Pluspunten

• parkeren
  • prijs/kwaliteit
  • uitgebreid assortiment

Yvon 29-08-2016 In winkel gekocht
Hilversum

Aankoop epilady

Werd vriendelijk geholpen. Hoewel de heer mij niet overtuigde en ik verder vergeleek kwam er opnieuw een verkoper die mij een leuke tip gaf waardoor ik uiteindelijk toch over de streep werd getrokken

Pluspunten

• Aandacht
  • Tips

Andre 29-08-2016 In winkel gekocht
Beverwijk

aankoop computer

vriendelijke bediening; direct aan de beurt. gratis parkeren voor de deur. ruim assortiment. Bediening wist niet superveel.

ordernummer: 201608-0541099

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • assortiment
  • bereikbaarheid

Minpunten

• niet heel veel kennis

tablet 29-08-2016 In winkel gekocht
bergen op zoom

service

de service is hier beter dan bij media markt hier wordt je goed geholpen mijn nieuwe aan koop sta half september gepland bij jullie voor een soundbar

Laptopvermist 29-08-2016 Online gekocht

Wat een service

Fijn dat ik een review mag schrijven voordat BCC haar beloftes is nagekomen! Gelukkig helpt de klantenservice erg goed..... Wanneer komt mijn laptop?

Robert Jan 29-08-2016 Online gekocht

Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

Werkelijk elk stukje service ontbreekt bij deze zaak. Ik heb mijn kapotte camera (via BCC aangeschaft) ter reparatie aangeboden. Het volgende traject werd gevolgd:

- ik krijg geen enkele ontvangstbevestiging
- telefonisch (gedurende hele traject) tot drie maal toe (!) niet bereikbaar;
- via e-mail niet bereikbaar;
- via Facebook-chat wordt na een dag gereageerd;
- in de Facebook-chat worden daarop volgende berichten niet (goed) gelezen en niet geantwoord;
- ik heb gevraagd om gebeld te worden: niemand belt terug;
- ik hoor weer weken niks;
- ik krijg een e-mail die ik niet kan beantwoorden (noreply);
- ik vraag mijn camera terug (reparatie 200 euro; veel te duur) en hoor weer weken niks;
- na een derde of vierde rappel krijg ik de mededeling dat mijn camera weer in de winkel ligt.

Ongelooflijk dat dit anno 2016 nog kan bij een online winkel ...

Pluspunten

• Goede prijs

Minpunten

• Zeer slechte service

Brigitte 29-08-2016 Online gekocht

Bezorging vriezer

Het voortraject was wat rommelig, bijvoorbeeld niet op de hoogte gebracht van de binnenkomst van de vriezer. Na bellen bleek hij ineens op voorraad en daarna was de levering niet in de agenda gezet. Maar de levering was goed en twee mannen hebben hem helemaal naar zolder getild, dus dat was erg fijn!

Pluspunten

• Medewerkers bezorgdienst

Minpunten

• Communicatie
  • Service centrum

Max 29-08-2016 In winkel gekocht
zeist

Goede service

Bij binnenkomst werd ik niet meteen besprongen door medewerkers. Wel kwamen ze snel vragen of ik hulp nodig had. Ik werd prima geholpen met mijn vragen, mocht de sonos play 3 en 5 uit proberen en lieten me daarna rustig nog even rommelen en nadenken. Zonder dat ze naast me bellen staan. Factuur meteen digitaal in de mail. Goede service dus!

ordernummer: 201608-2153266

Pluspunten

• goede service
  • hebben kennis
  • goede prijzen

Jaap van Heugten 29-08-2016 Online gekocht

Goede service lage prijs

Echt goede service voor een lage prijs.
Snelle levering met aansluiten en testen met zekerheid dat alles werkt. De oude machine wordt meegenomen echt top!

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Jopie 29-08-2016 In winkel gekocht
Breda

Aanschaf macbook air

Goed geholpen, duidelijke uitleg wat een goede laptop zou zijn voor studie en prive. Doorgevraagd over de eisen en de wensen. Dit naast de persoonlijke voorkeur heeft geleid tot deze aanschaf.

Pluspunten

• Parkeergelegenheid
  • Voldoende personeel
  • Ruimtelijk

Raynor 29-08-2016 In winkel gekocht
Osdorp

Aardig personeel

Vriendelijk behulpzaam persoon met oog voor goede uitleg en eerlijkheid. Mensen die verstand hebben van het product. Ga liever naar bcc dan naar de concurrent

Iris 29-08-2016 Online gekocht

Snelle levering

Via een zoekservice aan bcc.nl gekomen. Bcc was de goedkoopste wat betreft ons klikaanklikuit product. De levering was zoals beloofd, de volgende dag in huis. Top service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkope prijs

J.A.Schippers 29-08-2016 In winkel gekocht
Hengelo

bezoek bcc hengelo

De winkel is overzichtelijk en er is een goed aanbod in producten tevens zijn de verkopers vriendelijk en zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitnodigend

P. Ruis 29-08-2016 In winkel gekocht
Spijkenisse

canon printer

Hele fijne winkel, wordt heel goed en professioneel geholpen. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam als je advies wilt hebben over een product.

ordernummer 201607-4824992

Pluspunten

• vriendelijk
  • professioneel
  • behulpzaam

Ir 29-08-2016 In winkel gekocht
BCC Alexandrium

Aankoop laptop

201608-7467666
Duidelijke uitleg wat er allemaal mogelijk is met de verschillende laptops en wat het allemaal kost.
Gelijk geholpen, maar geen opdringerige verkoper.
Overzichtelijke winkel.

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Niet opdringerig

m vd Wijst 29-08-2016 In winkel gekocht
venray

BCC Venray

Mooie winkel, overzichtelijk ingericht. Kwamen voor een antenneversterker maar gingen de deur uit met ook nog een stofzuiger. Werden vriendelijk geholpen en er werd ingegaan op vragen.

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • Vriendelijkheid

René van den broek 29-08-2016 In winkel gekocht
Haarlem schalkwijk

Top winkel met prima personeel en prima service!

Top winkel met prima personeel en prima service!
Personeel is meedenkend en ik merk dat ze verstand van de techniek hebben.
Kortom een tevreden klant!

Ordernr: 201608-1607686

Pluspunten

• Service
  • Getraind personeel
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken