Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax-shop.nl.

Bax-shop.nl stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax-shop.nl, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkel in Goes. Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax-shop.nl heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax-shop.nl: alles voor de DJ, producer en muzikant!

Op basis van 1812 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Aanbeveling
    9.5

• Aanbeveling8,0
Online gekocht

Ik vind het een duidelijke website, geen minpunten.

Het werd een keer op de verkeerde plek bezorgt, maar dit is snel opgelost. Ook was het een keer een dag te laat. Hier heb ik ook compensatie voor gekregen. Voor de rest vind ik het ruim voldoende.

Assortiment

Ze hebben genoeg keuze, voor elk wat wils.

Gewoon goed.

Extra toelichting

Ik heb een aantal goede ervaringen met Bax-shop.nl. Ik vind het een overzichtelijke website en ze hebben goede producten. Echter had ik wel een keer dat ik iets had bestelt en het i.p.v. bij mij thuis in Goes was bezorgt. Toen hebben de medewerkers de code via de mail gestuurd. Dit was wel een goede service. Een aantal latere bestellingen werd het pakje een dag te laat bezorgt terwijl we het wel voor 22:00 uur hadden bestelt. Toen heb ik als compensatie een cadeaubon van €10,- gekregen. Al met al ben ik tevreden over de website.

7,3
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling7,0

Extra toelichting

ruim assortiment. snelle levering. weinig info over producten op de online shop.

• Gemak7,0
  • Service1,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling5,0

Geen motivatie

Bezorging: (niet morgen in huis) <br/>Wij hebben een bestelling geplaatst, op vrijdag. Gecontroleerd of dit op voorraad was en aan de voorwaarden voldeed voor een bezorging op zaterdag (ivm gewicht). In de mail met de link van Bax-shop stond een Track and Trace code. Wij kijken, staat er bezorging Maandag.. (wij werken door de week, dus dit pakket hebben wij tot vandaag nog steeds niet mogen ontvangen. (is nu donderdag..) <br/> <br/>Helpdesk. (geen of late reactie) <br/>Diverse malen gemaild, gewoon geen reactie. Ook een eerdere mail met een vraag over het product is gewoon nooit beantwoord. Zeer slechte service dus. (geen eenmalige actie helaas)

Aanbeveling

Vanwege deze laatste behandeling (bezorging). Zou ik een ander hier wel van op de hoogte brengen. (Helaas is dit ook niet de eerste keer dat Bax-shop zijn beloofde voor 22:00u besteld morgen in huis niet nakomt.

Extra toelichting

BEZORGING: Indien een product er de volgende dag zou kunnen zijn, moet dit ook worden aangehouden. Anders moet Bax.shop zijn voorwaarden/tekst op de site aanpassen. KLANTENSERVICE: Deze moet binnen een redelijke termijn een reactie geven. (ca. 48u lijkt mij voor z'n groot bedrijf zeer reëel)

Online gekocht

goed web shop, makkelijk en betrouwbaar betalen

Aanbeveling

super snel en netjes verpakt geleverd, bovendien ruim assortiment.....de winkel een keer bezocht en echt super voor wat betreft de service en de klantenaandacht

Extra toelichting

uitstekende winkel, goede website en ruim assortiment

Online gekocht

makkelijk te bestellen via de website

zeer snelle levering 12-8-2015 besteld en vandaag 13-8-2015 geleverd.

Assortiment

het assortiment bij bax-shop is groot

Aanbeveling

bij iedereen die met licht en geluid te maken hebben

Extra toelichting

Snel bestelt en zeer snel geleverd gewoon klasse.

Extra toelichting

Ik bestel regelmatig artikelen bij Bax-shop Worden snel en volgens afspraak geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. top service! Ik raad iedere Dj/muziekant deze winkel aan. Top winkel.

Online gekocht

Ze hebben een boel een het meeste ook nog op voorraad en dus dag later al in huis

Extra toelichting

Ik ben zeer tevreden over de winkel goed matriaal en voor normale prijzen

Online gekocht

Vanuit de luie stoel ( en besparing van dure km's met mijn auto!!!

Goede en duidelijk begeleiding bij de aanschaf

Assortiment

Goed uitgebreid en goede kwaliteit

Aanbeveling

Iedereen in mijn kennissenkring weet al hoe ik dit waardeer

Extra toelichting

geen dingen kunnen ontdekken die ik niet goed vind.

Online gekocht

Alles prima voor elkaar, van bestellen t, betalen en levering.

Kwamen meteen binnen enkele uren met een nieuw aanbod om een prijs te matchen die op een andere site stond. Snel en netjes, maken waar wat ze aangeven.

Heel uitgebreid.

Online gekocht

Overzichtelijke website en altijd snel iets besteld.

Altijd snelle service en snelle reactie van de Klantenservice. Voor 10 uur besteld is zeker weten de volgende dag in huis.

Assortiment

Ik heb nooit problemen gehad met iets wat niet op voorraad was etc.

Aanbeveling

Ik zou Bax-Shop zeker weten aanbevelen aan anderen. Omdat alles heel makkelijk en snel te doen is.

Extra toelichting

Service is uitstekend! Assortiment is altijd goed en ik ben in het algemeen erg tevreden.

Online gekocht

Goed werkende en overzichtelijke website, met goede productinformatie.

Duidelijke en snelle communicatie (ook telefonisch). Snelle levering.

Aanbeveling

Gewoon een prima (web)-winkel. <br/>Met laagste prijs garantie..

Aanbeveling

Eén dag na betalen al de bestelde spullen ontvangen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Service blijkt ook goed. Wat wil een klant nog meer?

Extra toelichting

Ruime keus, eigenlijk vind je altijd wel wat je zoekt. Prima prijzen. Gelijk of minder dan fysieke winkels dichter bij. Door snelle levering is afstand geen bezwaar.

overzichtelijke site

supersnel

Assortiment

wat ze niet hebben is niet te koop

zie boven

Extra toelichting

geweldige service. alles prima verpakt en tip top in orde!

Online gekocht

Bestellen ging zonder probleem, alles ging vlekkeloos.

Bevestigingen, track and trace, alles kwam zo aan.

Assortiment

Heel breed, heel veel maar mist toch wel wat dingen die ik zou willen zien, zoals bijvoorbeeld de Samson CS microfoon. Still, een geweldig assortiment.

Aanbeveling

De enige muzikantenwinkel die de moeite waard is. Service, assortiment, levering, niks aan op te merken eigenlijk.

Extra toelichting

Met uitzondering van een product of twee die ik in de shop zou willen zien is Bax-shop eigenlijk perfect. Service, vanuit een eerdere bestelling, was perfect. Levering is heerlijk flexibel en goed. Assortiment is groot, je kan zo vinden wat je nodig hebt.

• Service-
Online gekocht

Het is heel makkelijk dat je het gelijk bij bijna alles al de volgende dag hebt

Assortiment

Alles wat je wilt hebben ze wel behalve de merken die weinig voorkomen maar wel heel professioneel zijn

Extra toelichting

Een handige winkel als je dingen goedkoop wilt hebben maar toch een ruim assortiment.

Online gekocht

Goede overzichtelijke site, eenvoudig bestellen

Backorders worden prima uitgeleverd, klantenservice helpt uitstekend

Assortiment

Veel en wat er niet is kan meestal besteld worden

Aanbeveling

De doodsteek voor de kleine ondernemer in deze branche, maar dit zit te goed in elkaar.

Extra toelichting

Zie mijn motivaties bij de verschillende onderdelen.

Online gekocht

ik was er voor de eerste keer. Even zoeken en daarna ging het vanzelf

alles ging prima

Assortiment

ik heb nog lang niet alles bekeken, maar er is een een groot aanbod van goede merken

ik ben heel tevreden

Extra toelichting

Het werkt helemaal zoals ik gehoopt had. Nu kan ik met de laptop overal mijn muziek laten horen, zonder anderen te storen.

Online gekocht

Duidelijke uitleg bij de producten op de site

Bij elke stap in het bestelproces wordt je als klant geinformeerd

Assortiment

een ruime keuze uit verschillende merken en producten

Aanbeveling

Meerdere malen iets besteld bij Bax shop. <br/>Voor mijzelf en voor anderen. Steeds keurig geleverd volgens gemaakte afspraken.

Extra toelichting

Voldoende informatie op de site. Duidelijk uitleg en conform afspraak wordt de volgende werkdag geleverd. Prima!

5,5
  • Gemak-
  • Aanbeveling-

Geen motivatie

Na een goede service, een compliment, de plank volledig misgeslagen bij Bax Shop. Hun ''Vanavond Bezorgd'' totaal niet waargemaakt. Zie motivatie voor meer informatie.

Assortiment

Het assortiment is verder prima in orde. Hier heb ik zelfs eerder al complimenten over gegeven.

Extra toelichting

''Vanavond bezorgd niet waargemaakt'' ''Bax-shop spreekt met trots over hun ''voor 14:00 uur besteld, vanavond thuisbezorgd'' voor rond de 18,- euro. Echter was dit totaal niet het geval. Ik moet zelf de klantenservice opbellen (niet eens uit hun zelf , dit kun je toch zien in het systeem), om vervolgens te vragen waarom de track en trace code nog niet is verstuurd. Wel heb ik een mail ontvangen dat de betaling is gelukt. Dan blijkt de bestelling totaal niet verzonden te zijn , terwijl er is besteld voor 14.00 uur. Een cadeaubon van 25,- euro en uiteraard het ''vanavond bezorgd'' bedrag wordt gegeven. Deze cadeaubon is uiteraard dan ook ALLEEN te besteden in de Bax-shop..... Jammer. Een paar uurtjes geleden het bedrijf nog een compliment gegeven en fijne hulp en dan toch de belofte niet nakomen.

Beste MisterRob, Bedankt voor uw review en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb zojuist getracht u telefonisch te pakken te krijgen om het voorval met u te bespreken maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Later vandaag zal ik het nogmaals proberen. Uiteraard kunt u ook contact met mij opnemen via helpdesk@bax-shop.nl of 0113-212703. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Jos Bax-Shop

In winkel gekocht
In Goes

Je kunt op de site alles heel gemakkelijk terug vinden. Alle informatie is zo bij de hand.

Iedere werknemer is heel klantvriendelijk tegen je, online maar ook in de winkel.

Assortiment

Ze hebben bijna altijd alle spullen die je nodig hebt. soms zijn er wat spulletjes die op zijn, maar dat heb je eigenlijk haast niet.

Aanbeveling

Dit is gewoon de winkel waar je je spullen wil kopen. De winkel is zeer betrouwbaar en je krijgt goed advies over de spullen die het best bij jouw passen.

Extra toelichting

Het is gewoon de winkel waar je je spullen wil kopen. De werknemers zijn heel klantvriendelijk en helpen je graag met de juiste spullen die je nodig hebt. Ook als je online bestelt is het geweldig. Je hebt altijd je spullen de volgende dag in huis(behalve op zondag).

Online gekocht

je kunt makkelijk bestellen en het is niet moeilijk op te zoeken

ze helpen telefonisch goed

Assortiment

en ze hebben een groot assortiment aan spullen

ze geven je goed advies

Extra toelichting

ze hebben een mooie webshop

Goede site.. Praktisch.

Komen afspraken na. Problemen worden keurig opgelost. Ook Bin verschil van mening.

Uitgebreid.

Aanbeveling

Gewoon goed. Ik koop alles op muziek gebied.

Extra toelichting

Prima winkel. Ik probeer alles daar te kopen. Aandachtspunt is wel dat met 1 mond wordt gepraat. Lastig met zoveel personeel.

• Gemak6,0
  • Assortiment-
  • Aanbeveling-
Online gekocht

niet echt fijn dat je achter een reparatie moet mailen en bellen om een idee te krijgen hoelang dit nog gaat duren, en dan nog moet wachten voor een status.

Ik wacht al 6 weken op een reparatie, vind ik niet echt een goede/snelle service.

Extra toelichting

reparatie duurt erg lang, erger nog vindt ik dat je geen idee hebt hoelang dit nog gaat duren

Online gekocht

de artikelen worden indien op voorraad de volgende dag geleverd.

heb al veel besteld daar. slechts een keer iets gehad wat kapot was. gratis retour gestuurd en 2 dagen later had ik een heel nieuw apparaat retour

Assortiment

veel keus goede kwaliteit en een lage prijs

Extra toelichting

goede service en ruim assortiment

Online gekocht

Site is overzichtelijk en snel door (en terug) te klikken

Snel bezorgd. Vandaag voor 22:00 besteld en dan serieus de volgende dag af te halen bij een postafhaalpunt!

Assortiment

Ze hebben veel. Heel veel. En hebben ze het niet dan mail je dat en hebben ze het kort erna.

Aanbeveling

Nog geen rare dingen gehoord over BAX, leveren snel en netjes ingepakt

Extra toelichting

Squier Deluxe Jazz Bass V Active 5-snarig Black EB gekocht en in de avond na 22:00 besteld. Volgende dag toch binnen. Netjes ingepakt. Blij met de snelheid van leveren. Top bas. Ook effert van Mooer bestld. Ook met een dag binnen. Top!!! Ga er zeker nog meer bestellen!!

Online gekocht

na de bestelling gemakkelijk om af re rekenen, de site is makkelijk toegangklijk. je vind vrij snel wat je zoekt.

een van de weinige bedrijven die een service geeft waar je u op kunt zeggen, Twee keer een niet volledige used product verkocht. Ik kreeg een nieuwe product voor terug.

Assortiment

ik bestel meestal audio en licht en vind hier een meer dan genoeg spullen om uit te kiezen.

Aanbeveling

nog nooit hebben zij mij benadeeld of hun woorden niet waar gemaakt. Geweldige service en een goeie website.

Extra toelichting

bijna alles is goed, goeie service, met vragen krijg je aducaat een antwoord. Nooit problemen met betalingen. Makkelijk als je iets retouneerd, het word snel opgelost.Jammer dat ze niet in noord holland zitten.

Online gekocht

Overzichtelijke website en bestel- procedure

Volgende dag in huis TOP!

Assortiment

Ruime keuze, ook in studio apparatuur. Soundprocessing zou iets mogen worden uitgebreid.

Zeker een aanrader

Extra toelichting

Ruime keuze, goede website en betrouwbare winkel met de scherpste prijzen die ik kon vinden, aanrader.

Geen motivatie

HEEL SIMPEL TE BESTELLEN EN ZE GEVEN IN EEN EMAIL TRACK EN TRACE INFORMATIE MEE ZO DAT JE JE PAKKET ZELF KAN VOLGEN

Assortiment

ZE GEVEN AAN OF HET OP VOORRAAD IS EN ALS HET NIET OP VOORRAAD IS ZETTEN ZE ERBIJ WANNEER HET WEER WEL OP VOORRAAD IS

Aanbeveling

BESTE DJ WINKEL VAN HEEL NEDERLAND!!!!!!

ALLES IS GOED GEEN MINPUNTEN

Geen motivatie

Ik had een produkt bij Bax-shop besteld, dit was allemaal supersnel en netjes bezorgd. Alleen bleek op diezelfde bezorgdag, het produkt ineens €15 goedkoper op de site. Na een mailtje, werd mij direct het verschil aangeboden en stond de volgende dag al op mijn rekening retour. Top!

Assortiment

Ik ken niet het hele assortiment

Aanbeveling

Beloofde kwaliteit en goede service is voor mij erg belangrijk.

In winkel gekocht
Goes

Zodra je ze zoekfunctie gebruikt krijg je vrijwel direct hetgeen je zoekt.

Goed geholpen met advies

Voor elk wat wils.

Online gekocht

Gemakkelijk zoeken naar wat je wil hebben

Snelle service en bezorging

zeer uitgebreid assortiment

Gewoonweg erg goed

niets op aan te merken

Online gekocht

alles is makkelijk te vinden op de webshop. <br/>makkelijk en snel betalen.

altijd supervriendelijk tegen de klanten. <br/>pakketjes komen goed ingepakt binnen op de afgesproken dag.

Assortiment

alles wat je nodig hebt in een webshop voor dj, licht, geluid.

Aanbeveling

als iemand dj spullen nodig heeft laat ik het altijd via bax-shop zien.

Extra toelichting

een goede webshop hoort goede beoordelingen te krijgen. een goede winkel en goede klanten servers daar blijven klanten voor.

• Service8,0
Online gekocht

Makkelijk online alles te bestellen, goede productomschrijving zodat je achteraf geen verrassingen hebt. Makkelijke en overzichtelijke website

Ik werd op de hoogte gehouden van een bestelling die ik had gedaan maar uiteindelijk toch was uitverkocht. Ik kreeg van de klantenservice een mooi alternatief aangeboden.

Assortiment

Ruim assortiment van kleine plugjes tot complete PA installaties!

Extra toelichting

Goede meedenkende klantenservice, humoristisch antwoorde op een tweet. Ruim assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en ze hebben een assortiment B stock artikelen die scherp zijn geprijst!

Extra toelichting

in één woord geweldig! "Overzichtelijk, gemakkelijk te bestellen, te volgen order, snelle levering op gewenst tijdstip. Prima produkten"

Geen motivatie

Snelle response tijd op een vraag/mailtje

Assortiment

Zeer ruime keuze, makkelijk te vinden

Extra toelichting

Zeer snelle service, klantvriendelijk en altijd de laagste prijs

Online gekocht

Makkelijke webshop waar alles snel te vinden is.

Altijd goed. Snelle levering en bij een defect kan je het product terugsturen en heb je binnen een week een vervanger in huis.

Assortiment

Ze hebben voor alles wat in huis. Genoeg licht, geluid en video producten. Van goedkope B merken tot de dure A merken. Veel op voorraad.

Extra toelichting

Alles goed geregeld. Bijna alle producten hebben ze op voorraad en is de volgende dag al in huis. Pas een product gekocht om 21:55uur. Volgende ochtend om 10:00uur stond de postbode al voor de deur met het Bax-Shop pakket.

Online gekocht

alles gaat super eenvoudig en super snel

ik had een retourtje, dat was zo geregeld!

Assortiment

zeer complete shop, en snel geregeld

in alle opzichten

Online gekocht

gemakkelijk thuis bestellen en meestal de volgende dag al in huis

een keer iets thuisgekregen dat niet bleek te werken, naar de winkel gereden om een en ander uit te leggen en kreeg zonder problemen een beter en duurder product mee <br/>zonder bijbetaling

Assortiment

zeer ruime keus, voor iedere voorkeur, richting en budget

zie bovenstaand

Extra toelichting

zie boven, zegt wel genoeg, prima winkel!

Snel en Correct

Klasse

Assortiment

Voor de deejay hebben ze alles

Aanbeveling

iedereen die iets zoekt voor deejay spullen.

Extra toelichting

Snel in huis,voldoet helemaal aan me eisen en een super service.

• Aanbeveling8,0
Online gekocht

Internet shoppen is handig maar je moet wel net thuis zijn om de bestelling te ontvangen.

Nog niet nodig gehad

Groot assortiment enz.

Aanbeveling

Ik denk niet dat dat nodig is aangezien bax vrijwel altijd bij de eerste zoekresultaten op google staat

Extra toelichting

Enige minpunt is dat ik nooit een tegoedbon of zulks dergelijks winwin situatie.

6,2
  • Gemak3,0
  • Aanbeveling7,0
Online gekocht

Ik heb KRK5's besteld bij BAX-SHOP. <br/>Al 2 keer retour gestuurd omdat ik een zoem in de speaker heb zitten. Maar tot 2 keer toe terug gekregen met nog steeds dezelfde zoem. Nu moet ik hem weer opsturen en gaat hij naar de leverancier. Ik hoop dat hij eindelijk gerepareerd gaat worden..

Ze helpen je wel vriendelijk en blijven coulant om je te willen helpen. Jammer dat het bedrijf dat de retouren repareert voor BAX niet goed zijn werk doet.

Assortiment

Mooi assortiment. Maar het kan altijd nog completer. BAX verkoopt bijvoorbeeld geen Philips headphones terwijl zij met de A pro serie toch echt wel meedoen met de andere top merken.

Aanbeveling

Goede webshop. Snelle service. <br/>Ik heb helaas wat pech met mijn product en de afhandeling van een retour om reparatie.

Extra toelichting

Ik ben gefrustreerd geraakt door het 2 keer opsturen van mijn product ter reparatie. Het in totaal 4-6 weken kwijt zijn van het product en het product met steeds weer hetzelfde defect terug krijgen. Nu moet ik hem weer op gaan sturen en ben ik hem weer kwijt. En zal ik dus weer een aantal weken moeten wachten. Verder word je wel altijd correct en vriendelijk geholpen bij BAX en is het assortiment lekker uitgebreid. Hier kun je gerust bestellen. Ik heb alleen wat pech met de afdeling reparaties.

zeer zeker

ze staan je netjes te woord

altijd goed

Aanbeveling

dat zal ik zeker doen voor beginneling bandjes

Extra toelichting

ik zal deze bedrijg aan iedereen aan raden om hier te kopen !

3,8
  • Gemak6,0
  • Assortiment6,0
  • Aanbeveling1,0
Online gekocht

net zoals elke webshop: zoeken, klikken, naar checkout.

Ik heb verschillende keren iets gekocht bij Bax, en elke keer was er iets fout mee: zogezegd nieuwe dingen die eigenlijk al es uit de doos waren gehaald geweest, dingen die kapot arriveerden, teruggestuurd en dezelfde kapotte dingen terug gekregen. bij het bellen naar de klantenservice hierover werd ik niet echt geholpen specs die niet kloppen. Dit zowel bij goedkope apparatuur als bij degelijk en duur materiaal. Bax ziet er goed uit, maar is slechts een klein beetje goedkoper dan concurrenten Thomann of Musicstore, die wel goede service leveren, en waar nieuwe dingen wel degelijk nieuw in de doos zitten.

Assortiment

vrij veel, maar eenmaal je in het hoger assortiment iets zoekt, vind je wel niet alles meer

Aanbeveling

omwille van mijn slechte ervaringen dus (zie hierboven) met kapotte of niet nieuwe leveringen en het minimieme prijsverschil met de Duitse webwinkels die wel goed werk leveren: ga daarheen, en koop niet bij Bax (noot, dit is mijn ervaring met de webshop, niet met de fysieke shops)

Extra toelichting

Ik heb verschillende keren bij deze winkel iets gekocht, en veel negatieve ervaringen gehad: materiaal dat stuk was bij levering, en na terugsturing, op exact dezelfde wijze terugkwam. Levering die zogezegd nieuw zouden zijn maar die wel degelijk es uit de doos waren gehaald, ... Bax is maar een ietsje goedkoper dan de Duitse webwinkels, die wel goed werk leveren: Daarom, ga daarheen, en koop niet bij Bax (noot, dit is mijn ervaring met de webshop, niet met de fysieke shops).

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw review en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Graag kom ik met u in contact om uw review te bespreken. Wilt u contact met mij opnemen via helpdesk@bax-shop.nl of 0113-212703? Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Jos Bax-Shop

duidelijke website

snelle levering

veel keus

zeker

Online gekocht

bestellen is gemakkelijk via de website

Bax-shop doet veel moeite voor ondersteuning en indien er problemen zijn doen ze ook veel moeite om deze samen met de klant netjes op te lossen.

De keus is enorm

Aanbeveling

Voor zowel muzikanten, dj's en iedereen die met muziek bezig is, is Bax-Shop een erg goed adres, zowel online als in de fysieke winkel. Het is bovendien een leuk uitstapje want er valt heel wat te zien in de winkel omdat de keus zo enorm groot is. Je mag zelfs op de instrumenten spelen, een erg fijne winkel

Extra toelichting

Ik ben dik tevreden, houden zo, de service is prima, het assortiment enorm en de levertijden zijn ook ok.

• Service8,0

Extra toelichting

Ik wil mondharmonica gaan leren spelen ,en ik had geen idee welke mondharmonica voor geschikt is. In de Bax-Shop geven ze goede adviezen voor beginners en gevorderde,en ze zijn prijs gunstig. Uit een enorme keus,heb ik toen gekozen voor een Horner Special 20 in de toon soort C. Ik heb de mondharmonica maandag 13-8 rond 20 uur besteld,de volgende had ik hem al thuis. Bij deze dan ook mijn complimentjes,en ik zal zeker in de toekomst nog eens gebruik maken van de diensten van de Bax-Chop.

Online gekocht

De webshop van Bax-Shop is erg overzichtelijk en winkelt prettig.

De klantenservice van Bax-Shop reageert altijd snel. Je kunt ze op vele manieren bereiken met o.a. een chatfunctie en een WhatsApp-nummer.

Assortiment

Het assortiment van Bax-Shop is erg groot en je vindt altijd het product dat bij je past. OOK als je een kleine portemonnee hebt.

Aanbeveling

IK zou Bax-Shop bij iedereen aanraden!

Extra toelichting

Bax-Shop is denk ik één van de beste webshops waar ik ooit iets besteld heb. De webshop is erg overzichtelijk en de producten zijn erg goed gecategoriseerd. Het assortiment is erg groot en bijna alle producten hebben ze op voorraad. + Punten: Snelle verzending over een groot assortiment aan producten Klantenservice reageert snel, is erg vriendelijk en zeer behulpzaam Het retour sturen van een product gaat erg makkelijk (95% van de tijd) De laagste prijs Verbeterpunten: Betalen voor verzending is eigenlijk niet meer bij de tijd Niet ALTIJD de laagste prijs, zoals wel wordt beloofd (95% van de tijd is de prijs WEL het laagst)

• Assortiment-

Goede, gebruiksvriendelijke site

Snelle leveringen, goede garantie voorwaarden.Gaat er iets mis dan pakt de klantenservice het snel op, maar heb dit maar 1 x meegemaakt