Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Aximax.nl.

Aximax.nl stelt zich voor

Aximax is een internetwinkel met een ruim assortiment. In onze showroom van 150 m2 kunt u een aantal artikelen zelf bekijken. Bent u op zoek naar een wasmachine of een lcd tv, elektronica voor de auto of speelgoed, u vindt het bij Aximax.

Op basis van 2 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Service10,0
  • Assortiment9,0
  • Aanbeveling10,0
Online gekocht

Eenvoudig te bestellen via de site.

Ik was mijn aankoopfactuur kwijt, even bellen met de shop en ik kreeg gelijk een nieuwe per mail toegestuurd.

Assortiment

Gevonden wat ik nodig had, daarnaast bieden ze ook andere leuke dingen aan.

Aanbeveling

Goede ervaring gehad met deze shop.

Extra toelichting

Goede magnetron besteld bij Aximax, deze werkt nog steeds goed.

• Assortiment9,0
  • Aanbeveling10,0
In winkel gekocht
Surhuisterveen

Bestelproces is eenvoudig en duidelijk.

De klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam

Assortiment

Assortiment is heel erg uitgebreid, ik slaag eigenlijk altijd.

Aanbeveling

Niks op aan te merken, prima shop.

Extra toelichting

Meerdere producten hier gekocht, laatst nog een accu voor mijn zoon zijn accu-auto. Deze was snel geleverd en werkte perfect. Klasse!

• Assortiment10,0
Online gekocht

duidelijke informatie bij het bestellen

snelle levering, hopelijk geen after sales noodzakelijk

groot assortiment

Extra toelichting

De winkel belooft een levering van 1 dag na betaling via Ideal. Dit maken ze ook waar. Ook de website en het bestelformulier zijn overzichtelijk

• Service10,0
  • Assortiment10,0
Online gekocht

omdat de website zo gemakkelijk bereikbaar is en daardoor toegankelijk is voor elke ook beginnende c.p. freak

had 2 producten besteld en zou die zelf afhalen, thuis niet goed gekeken dat 1 product tijdelijk niet leverbaar was bij aximas aangekomen zij de medewerker de eierkoker is niet voorradig maar die krijgen we binnen over twee dagen, dus we moeten nog een keer langs komen medewerker zei vlot nee die breng ik bij jullie. <br/>Promt voor Sinterklaas stond hij bij ons voor de deur,klasse.

Is zeer uitgebreid.

Aanbeveling

Ik zou deze winkel zeer aanbevelen om eerder genoemde service

Extra toelichting

Heb bij deze winkel eerder gekocht en geen problemen gehad.

• Gemak-
  • Assortiment-

Geen motivatie

Op 16 juni heb ik aanspraak gemaakt op mijn garantie vanwege een defecte deken die ik in okt. 2012 heb gekocht. <br/>Op 24 juni een nieuwe deken ontvangen <br/>Alles verliep zeer netjes.

Prima levering

Extra toelichting

De winkel heeft mijn verzoek heel netjes afgehandeld.

5,8
  • Bereikbaarheid7,0
  • After sales1,0

Extra toelichting

Voor after sales service moet je niet bij aximax zijn. De babyfoon werkte bij ons niet, ze vroegen of ik het wilde terugsturen aan hen, na veel mails eindelijk heen en weer, en toen omdat het niet geheel compleet was werd er weer niets gedaan. Na iets van 20 mails heen en weer en geen enkele inzet van hun kant, heb ik contact maar gezocht met de producent van de babyfoon en in 1 mail was het gegeld. Ik kreeg er zelfs nog een onderdeel extra bij voor de volgende keer. Ik snap niet waarom Aximax dan zo moeilijk zit te doen. Erg vervelend van die verspilde tijd!

• Bestelling en levering8,0

Extra toelichting

Vandaag besteld, morgen geleverd klopt niet helemaal. Maar waarom zou dat belangrijk zijn. Als je het bestelde na 2 dagen in huis hebt is dat toch ook OK? Aximax had in dit geval de scherpste prijs EN "gratis"levering. Omdat ik naast de hoofdbestelling ("gratis bezorgd") nog een ander artikel bestelde gaf de website aan: "bezorging € 4,95") dat dus niet klopte. met een mail gemeld. Meteen antwoord: € 4,95 storten we terug. 4 dagen later een mail van de financiele administratie: we hebben zojuist € 4,95 op uw rekening gestort. Conclusie: dit bedrijf (deze webshop) is TOP en de medewerkers werken met plezier bij dit bedrijf en weten dat er 2 belangrijke factoren zijn: de shop (dat zijn zij) en de klanten (dat ben ik/zijn wij. HULDE!!!

Extra toelichting

Zaterdag avond besteld via internet en donderdag werd de machine keurig afgeleverd op de eerste verdieping en de oude machine werd mee terug genomen. Alles is keurig netjes gedaan ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling gewoon top. Ik kan deze zaak bij iedereen aanbevelen. Ook de bezorgers zijn top en erg netjes.

Extra toelichting

De service is goed. je wordt vriendelijk tewoord gestaan. en snelle levering. Kon het product binnen 24 uur afhalen. Groet

Extra toelichting

vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon die de bestelling aannam. Direct mail voor bevestiging. Gebeld om aflever tijd af te spreken. Half uurtje voor aflevering nog eens gebeld, dat ze kwamen. Netjes naar boven gebracht, oude machine en verpakking weer mee. Prima!

Extra toelichting

Vanochtend om 10 uur een Philips SHP2000 koptelefoon besteld. In de mail terug stond dat ik eerst moest wachten om een bevestiginsmail. Dit heb ik niet goed gelezen en ben om 11 uur in de auto gestapt naar het bedrijf toe. Daar aangekomen bleek het product niet op voorraad, de vriendelijk man kwam met een alternatief. Dit alternatief heb ik aangeschaft. Toen ik in de auto stapte zag ik dat de kabel van deze koptelefoon te kort was. Weer terug naar de winkel. Daar werd totaal niet moeilijk gedaan en het geld wordt terug gestort. Conclusie: Ik moet beter lezen, Aximax is erg behulpzaam!

4,5
  • Bestelling en levering1,0
  • After sales1,0

Extra toelichting

In Spanje is electronica vaak behoorlijk duurder. Daarom besloot ik de TV voor ons vakantiehuis in Spanje in Nederland te kopen om hem vervolgens naar Spanje te versturen met DHL. Er moet nogal wat apperatuur worden aangesloten op de TV, Satelliet ontvanger (HDMI) Blu-Ray speler (HDMI) Harddisk recorder (HDMI) DVD speler (Scart) Computer (VGA) Video speler (S-Video) en Wii (Composiet) De keuze viel op de Grundig 32GLX4000 LCD Televisie van 81cm. Aximax bood deze TV aan voor 250 euro. Volgens de Animax website met alle aansluitingen die ik nodig heb, 3x HDMI, Scart, VGA, S-Video, Composiet video. De teleurstelling was groot nadat de TV was uitgepakt, aangesloten en opgehangen. Van de 7 aansluitingen die worden vermeld blijken er slechts 2 op te zitten, 1x HDMI en 1x Scart. Ik kan dus 5 apparaten niet aansluiten. Wat een teleurstelling! Het ophangbeugel om te TV op de hangen had ik al aan de muur bevestigd. Aan de achterkant van de TV zet je dan de andere beugels vast met vier schroeven. Daarna haak je de tv aan de ophangbeugel aan de muur. Ik wist niet wat ik zag. De gaten in de tv voor de schroeven (VESA maat) zitten te hoog. De ophangbeugel aan de wand steekt boven de tv uit. Die zie je dus, en dat hoort achter de TV te verdwijnen. Met deze TV wisten we letterlijk en figuurlijk niet wat we zagen. En wat deed Aximax? Ik kreeg niet eens een reactie. Na mijn klacht paste Aximax dezelfde dag de omschrijving aan op de website. Bij de omschrijving staat nu 1x HDMI en 1x Scart aansluiting. Dit was mijn grootste miskoop via internet.

Extra toelichting

Gewoon een erg goeie service! de levering is zeker een 10 waard, ze waren vriendelijk, enthousiast en snel

Extra toelichting

Reeds meerdere malen iets gekocht bij deze webshop. Alle keren is er sprake van een zeer snelle bezorging, goede updates van de status van je bestelling, en in orde zijnde producten. Nu was er echter voor het eerst iets echt mis. Ik heb een mail gezonden en kreeg hierop een heel snel antwoord.Het product is vervangen en was een paar dagen later weer in ons bezit. Zeer goede service !!

Extra toelichting

Ik heb bij vergissing een naald besteld voor een platenspeler ipv een platenspeler. Deze bestelling moest ik ongedaan maken, terwijl ik al had betaald. Het is diezelfde dag nog afgehandeld, terwijl ik geen nieuwe bestelling heb geplaatst. Ze hebben er dus wel werk aan gehad, maar niks aan verdiend! Hulde!!!

Extra toelichting

Ik had na telefonisch contact waarin ik heel goed geholpen werd en ik precies het juiste nummer kreeg van de desbetreffende pomp, de pomp via hun site besteld. Meteen de volgende dag was mijn bestelling binnen en de pomp past perfect en werkt prima!

Extra toelichting

Over mijn bestelling bij Aximax ben ik heel tevreden. Snelle afwerking en goede verpakking.Dit bedrijf is ook via de website helder en duidelijk te vinden. dus wat wil een klant nog meer. Inderdaad goede service. Daar we alles nog niet uitgeprobeerd hebben kan ik daar nog niet over oordelen. Het product zit er mooi uit en datis voor mij belangrijk

Extra toelichting

Zaterdag avond via de website een bestelling gedaan, maandag morgen bevestigd, vanmorgen (woensdag) een telefoontje dat ze het kwamen bezorgen. Een half uur van te voren belde de chauffeur dat hij er aan kwam, dus wat ons betreft keurig, snel en zonder onzin een prima wasmachine en droger in huis. Alles is aangesloten en is aan het proefdraaien, volgende week zullen we een beoordeling van de machines op deze site zetten.

Extra toelichting

Duidelijke website en makkelijke bestelprocedure. Bestelling werd ook erg snel geleverd, maar het product werd in een te grote doos, zonder opvulling, verzonden. Dat had beter gekund.

Extra toelichting

Nadat een andere webwinkel gigantisch de fout in was gegaan bij mij was het lastig kiezen welke webwinkel ik dan moest kiezen. Ik heb maar wat gegokt en kwam bij Aximax.nl uit. Ik heb naar hun gebeld of zij wel hun afspraken konden nakomen over de levering van de tv. Dat was geen probleem onder voorbehoud dat zich er geen ongelukken zouden voordoen of zo. Dus ik besloot het produkt bij hun aan te schaffen en ben er achteraf zeer blij mee. Keurig te woord gestaan aan de telefoon. De tv werd met een glimlach naar binnen gebracht door een meneer die nog vroeg waar wilt u hem hebben. Helemaal prima. Daar kunnen sommige webwinkels (waar ik helaas geen naam van mag noemen) nog wat van leren.

Extra toelichting

Ik was op zoek naar een nieuw bakblik voor mijn broodbakmachine. Axima was niet alleen opvallend goedkoper dan de eerstvolgende aanbieder van hetzelfde artikel maar daarmee ook zelfs de helft goedkoper dan de duurste aanbieder. Binnen twee werkdagen had ik het bakblik in huis. En het betreft het originele blik, niet een goedkope imitatie. Een pluim waard!

Extra toelichting

van morgen heb ik me koffie pad maschiene gehad en zo als ik al van meerdere mensen had gelezen is dit een geweldig apperaat het is echt heet de koffie dus in een woord geweldig

Extra toelichting

wasmachine op donderdag besteld en betaald, vrijdagmiddag (goede vrijdag!!!) was ie al aan het draaien. bezorgers beleefd, vakkundig, snel en netjes. voor kleine meerprijs op 4de verdieping (zonder lift) geïnstalleerd. half uurtje voor aankomst gebeld, alle verpakking meegenomen. RESPECT! waren maar alle webshops zo netjes...

Extra toelichting

Het kalkfilter was kapot gegaan, redelijk snel na de aankoop. Geen enkel probleem, via Aximax via de importeur een vervanger voor het kapotte onderdeel ontvangen.

Extra toelichting

Vrijdag voor 16:00 uur besteld, woensdag erop geleverd. Niet geheel zoals beschreven maar toch prima op tijd. Half uur voor levering werd ik gebeld met de vraag of er iemand thuis was, TOP! Oude apparaat meegenomen + alle verpakkingsmateriaal van het nieuwe. Nette bezorgers kan niets negatiefs bedenken.

Extra toelichting

Op zondagochtend een vaatwasser besteld en maandagmiddag 14:00 was hij afgeleverd. De oude had ik aangemeld om mee te nemen en die werd ook direct afgevoerd. Zo'n snelle levering maak je niet vaak mee. Veel webwinkels adverteren wel vandaag besteld, morgen in huis maar de meesten maken dat niet waar. De website van aximax.nl is duidelijk en alle voorwaarden zijn goed te vinden. Met after sales heb ik niet te maken gehad.

Extra toelichting

Alles op het beloofde tijdsbestek geleverd. Vaatwasser in men woning afgeleverd 5 hoog appartement (met lift). Had liever iets eerder de dag van afleveren geweten, kreeg namelijk de dag voor afleveren om een uur of 16:00 te horen dat ze de volgende dag zouden komen. 30minuten voor afleveren gebeld dat ze onderweg waren. Al met al TOP!

Extra toelichting

Duidelijke site. Bestelling goed en snel geleverd. After sales niet nodig gehad, althans als daar mee wordt bedoeld dat er iets mis zou zijn met het apparaat. Dus dat kan ik niet beoordelen. Als after sales de levering betreft dan oordeel ik daar positief over, zoals is te zien.

Extra toelichting

Woensdagavond laat besteld en vrijdagochtend in huis! De betaling via IDEAL ging goed en door middel van mailtjes werd je op de hoogte gehouden van de bestelling. Je krijgt bij de bestelling geen factuur geleverd, maar die heb je ook al via de mail gekregen. Het is wel verplicht om je op Aximax website te registreren. Dat blijft toch irritant, want als je bij meerdere webwinkels een keer iets bestelt heb je ondertussen overal een account en daarbij behorende wachtwoorden..

Extra toelichting

Deze webshop heeft een buitengewoon goede klantenservice. Reacties op mijn vragen werden prompt en correct beantwoord. Ook de levering was probleemloos en keurig op tijd. Gewoon een aanrader voor iedereen

Extra toelichting

Via email snel contact omtrent de levering. Vrijdags besteld en zaterdag in huis, zeer snelle levering dus.

Extra toelichting

prima service snel geleverd en goed kontakt via mail en telefoon

Extra toelichting

eerste keer gekocht bij jullie, zeer tevreden !! perfecte snelle levering, zeker aan te bevelen !

Extra toelichting

Na aanvankelijk door een fout van TNT enkele dagen te hebben gewacht is na telefonisch kontakt het hele probleem in 1 dag opgelost. Alle lof.

Extra toelichting

Goede service en snelle levering. Ook mijn mail met de vraag of het product voor het weekend geleverd kon worden, werd heel snel beantwoord.

Extra toelichting

Contact opgenomen voor een wasdroger. Een heel eerlijk advies gekregen bij de gamaakte keus. Een zeer scherpe (voordelige)prijs betaald met uitstekende garantiebepalingen. Apparaat stond binnen een uur al in mijn woning. Zeer vlotte levering. Wat ze beloven doen ze ook!! Alleen maar lof voor dit bedrijf.

Extra toelichting

Als je mailt met een vraag over bestelling via mail wordt er binnen een dag gereageerd. Zanussi vaat wasser gekocht beste uit de test consumenten bond net als eerder de bosch. Gekozen voor de zanussi om dat deze goedkoper was dan de bosch verzekering van 3 jaar er bij gedaan nu is de zanussi net zo duur als de bosch maar wel 3 jaar langer garantie. Tot nu toe zijn mijn ervaringen met aximax goed in de toekomst zal ik bij mijn aankopen zeker ook weer bij deze internet winkel gaan vergelijken.

Extra toelichting

Doelmatige reactie op bestelling,snelle levering

Extra toelichting

Toen bleek dat het gekocht artikel niet in voorraad was heeft Aximax er alles aan gedaan om het artikel zsm mogelijk bij mij te bezorgen. Er werd zelfs tweemaal telefonisch contact met ons opgenomen om het een en ander te overleggen. Uiteindelijk ontvingen wij het gevraagde 48 uur na bestelling dus slechts met 1 dag vertraging. Animax is een internetshop met de ouderwetse service van je lokale winkel.

Extra toelichting

overzichtelijke website. na de bestelling een paar uur later al bericht waneer het bezorgd wordt super. plaatsing van het apparaat heel deskundig en voorzichtig.

Extra toelichting

De service van aximax is echt heel goed , heb dit nu twee maal mogen ervaren. De eerste keer was mijn zwembad lek na de garantie periode en aximax kwam met het voorstel het zwembad om te ruilen tegen een zwembad die was omgeruild met een ander probleem en waar ik geen hinder van zou hebben. Nu was de wasmachine kapot en ik ben uitstekend door aximax geholpen .

Extra toelichting

Prima winkel ons tefal produkt terug gestuurd binnen 2 weken ons geld retour super

• Bestelling en levering8,0

Extra toelichting

Een kinderloopauto gekocht snelle levering.Nu een friteuse en waterkoker, zeer goede service.Even bellen met informatie over een product en de website word onmiddelijk aangepast. Morgen ontvang ik pakket.

Extra toelichting

Geweldige aftersales. Mijn electrische deken ging na een jaar kapot. Aximax heeft hierop geweldig gereageerd door mij een nieuw exemplaar toe te sturen!!! Had vooraf niet gedacht dat een webwinkel zo'n geweldige service zou hebben. Dit heb ik niet eerder meegemaakt. Ook niet bij reguliere winkels.

Extra toelichting

ik heb vrijdag 30-12 de karcher stoomreiniger sc3000 gekocht en zaterdag rond de middag was deze al binnen; aximax is een zeer betrouwbaar bedrijf, bestelling vanaf kieskeurig zeer eenvoudig en ze bevestigen alles: bestelling, betaling en de link naar track en trace waar je je bestelling exact kunt volgen. volgende bestelling gaat zeker weer via aximax !! toppie en nogmaals dank.

Extra toelichting

Zeer duidelijke, heldere en vooral correcte informatie. TV-beugel besteld die uiteindelijk niet bleek wat ik zocht. Zonder problemen terug kunnen sturen. Eindelijk een goede online status weergave van aankoop/verzending, persoonlijke communicatie en goede bezorgdienst (gelukkig geen GLS!). Deze mensen hebben gelukkig hun zaken op orde en staan op mijn short-list voor online aankopen.

Extra toelichting

Een tijd terug een stofzuiger besteld en 2 dagen geleden een houten speelwagen met blokken. Uitstekende website, keurige computer-communicatie over bestelling, afsturen en rekening. Betrouwbaar en voor herhaling vatbaar. De prijsstelling is gewoon goed. Fryslân boppe!!

Extra toelichting

Eenvoudig te bestellen en correct communiceren over gestelde vragen met betrekking tot datum aflevering. Betaling via ideal en levering via post.nl.

Extra toelichting

Aximex is een SUPER winkel en dat bleek toen wij onze elektrische deken die wij besteld hadden en (helaas) niet compleet was het in zeer korte tijd geruild werd en onze verzendkosten ook nog eens terug kregen. Een topper met vakmensen.

Extra toelichting

Snelle telefonische communicatie. Instant reactie op email. Deskundige advies en de bestelling de volgende dag in huis (plus track en trace). Top en aanrader.