Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 4AllShop.

4AllShop stelt zich voor

4AllShop is een onderdeel van de DataByte groep. U koopt via 4AllShop bij een zeer betrouwbare organisatie die al ruim 25 jaar actief is in de ICT markt. Voor de DataByte groep werken ruim 100 medewerkers die via de diverse divisies hun kennis en kunde per doelgroep inzetten met als doel onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Op basis van 13 reviews geschreven in het afgelopen jaar

7.6

Eenvoudig bestelformulier

Snelle Levering

Assortiment

Hadden alle componenten die ik ndig had voorhanden

Aanbeveling

Snelle en correcte levering, snelle email informatie en order verwerking

Zie beoordelingen hierboven

2,2
  • Gemak6,0
  • Assortiment1,0

Geen motivatie

Heel slecht nederlands veel, veel spellingsfouten in enails, niet betrouwbaar

Assortiment

Administratie klopte niet bij een product, en 'zou' mijn geld terug gestort krijgen. Nu 1 week later nog steeds niks binnen...

Aanbeveling

Nooit beginnen aan deze oplichting..........................................

Extra toelichting

Ik was van plan om een HDD van 5tb te kopen en ik zou die over 5 dagen binnen krijgen. Alleen was er iets niet goed met de administratie en zou ik mijn aanbetaling. Binnen 2 dagen weer terug gestort krijgen. Alleen zijn die mensen van de klantenservice zo kapot achterlijk dat ze nauwelijks weten hoe je nederlands mlet schrijven en zijn ze na week jaar nog steeds nket wijzer van geworden om te ontdekken hoe je een bedrag moet overmaken. Nu komen ze met een verhaal aan dat ze geen betaling hebben ontvangen en dat ze mijn bank en rekeningnummer nodig hebben. Nu maar hopen dat het ee nog van komt....

alles duidelijk en overzichtelijk

product niet op voorraad maar binnen week toch geleverd

Assortiment

alles wat ik zoch te vinden en te vergelijken

Aanbeveling

correct, duidelijk, goedkoop, prima service

Extra toelichting

prijstechnisch de beste en goede en duidelijke service ook na vragen over levertijd

Extra toelichting

Laptop aangeschaft bij 4allshop, helaas had deze al direct storingen en voldeed niet aan de verwachting. Ik heb de live chat gedaan maar werd tijdens de chat al gebeld door de medewerker. Goed en zeer vriendelijk geholpen. Volgende dag product teruggestuurd met de juiste papieren erbij. Je moet de retour kosten wel zelf betalen, maar dat weet je van te voren al als je de bestelling hebt gedaan. Vrijdag verstuurd en dinsdag al bericht dat de administratie de opdracht heeft gekregen het bedrag te retourneren. Dit is een voorbeeld voor veel andere bedrijven hoe je met klanten moet omgaan, Zeker een aanrader om iets bij te kopen!! Vriendelijk personeel, deskundig en duidelijk. TOP.

overzichtelijke website

Product niet op voorraad en bellen voor alternatief.

Online gekocht

op de website kan je de producten makelijk vinden en er staan genoeg informatie die nodig zijn om een besluit te nemen.

je word vriendelijk te word gesteld als je contact zoekt of mailt naar 4allshop.nl

Producten waren snel leverbaar

zeker te weten aanbevellen

Extra toelichting

website is over zichtelijk, informatie over producten zijn goed en de klanteservice is vriendelijk en help u mee de goede keuze te maken.

Online gekocht

Ze blijven erg vriendelijk en ze nemen alle tijd om je te helpen!

Ik werd erg goed geholpen wanneer ik wat vraagjes had en binnen een half uurtje al antwoord!

Assortiment

Het assortiment is erg zeer ruim, toen ik alleen al zocht naar een camera die ik nodig had voor mijn vakantie naar Italië kwamen ze met zeer veel keuzes en heb dus precies kunnen vinden waar ik naar zocht.

Aanbeveling

Ik beveel deze winkel je zeker aan!

• Gemak-

Geen motivatie

Een mankement (waarschijnlijk dode pixel) aan beeldscherm (nog geen week in bezit) via mail gemeld mét foto's als bijlage, verzendinstructie ontvangen, beeldscherm teruggestuurd zoals geïnstrueerd (is nl. maar 8 dagen geldig), kreeg 8 dagen later een ontvangstbevestiging, 15 dagen nogmaals en de mededeling dat er een barst in het beeldscherm is. Dat valt niet in de garantie. Het is (waarschijnlijk) gebeurd tijdens het verzenden (en nu komt het!) verzender was verantwoordelijk (krijg ik achteraf doodleuk gemaild). Dus wél gehandeld volgens verzendinstructie, maar ruim 200 euro lichter. In alle mails die erna volgden werd vooral aangegeven dat de verzender verantwoordelijk was.

Aanbeveling

Hoop dat het product wat je besteld in orde is. Zo niet en je volgt hun verzendinstuctie (maar 8 dagen geldig) op, dan kan het zijn dat je kan fluiten naar je geld. Als er een ander mankement tijdens het vervoeren ontstaat krijg je nl. doodleuk terug dat je, ondanks het feit dat je je aan hun verzendinstructie hield, verantwoordelijk was/bent voor de verzending én, dus NIET volgens hun instructie, het product verzekerd terug had moeten sturen.

Extra toelichting

Een mankement (waarschijnlijk dode pixel) aan beeldscherm (nog geen week in bezit) via mail gemeld mét foto's als bijlage. Het scherm werkt gewoon, maar zo'n "punt" midden op het scherm is toch vervelend. Via internet het mankement nogmaals gemeld, waarna een verzendinstructie werd ontvangen (8 dagen geldig). Het beeldscherm teruggestuurd zoals geïnstrueerd, waarna ik na 8 dagen een ontvangstbevestiging kreeg. Na 15 dagen nogmaals en de mededeling dat er een barst in het beeldscherm is. Omdat dat niet in de garantie valt, moest ik dat verklaren. Het is (waarschijnlijk) gebeurd tijdens het verzenden (en nu komt het!) verzender was verantwoordelijk (krijg ik achteraf doodleuk gemaild). Dus wél gehandeld volgens verzendinstructie, maar ruim 200 euro lichter. In alle mails die erna volgden werd vooral aangegeven dat de verzender verantwoordelijk was. Je moet je dus NIET aan hun verzendinstructie houden en je product verzekerd terugsturen. Houd je je wél aan hun instructie, zoals ik helaas heb gedaan, dan ben je aangeschoten wild (want zelfs mijn foto's waren niet goed genoeg) want je geld ben je kwijt. Advies: sla deze webshop over en kijk bij een andere!

Aanbeveling

Besteld en de andere dag binnen. <br/>Op site een groot assortiment. <br/>Valt niet over te redetwisten, supershop. <br/>Ontegenzeggelijk goed.

Online gekocht

Duidelijke site waar je zonder al te veel nadenken door heen loopt. Van het zoeken naar de gewenste printer, tot en met het afsluiten van de betaling, in mijn geval met iDEAL, geen enkel probleem, obstakel en of onduidelijkheid tegen gekomen. <br/>Prima verzorgde site en wat nog belangrijker is,Prima Service!!!

De door mij bestelde Printer kwam netjes 2 dagen na de bestelling in mijn "brievenbus". Gedurende het gehele proces, van bestelling tot en met de levering word je via korte e-mailtjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Keurig! Zo hoor je om te gaan met klanten.

Assortiment

grote en duidelijk keuze binnen het door mij gezocht artikel.

Aanbeveling

Wie ben ik om iemand te vertellen dat hij/zij beslist ergens iets moet kopen. <br/>Dit is een webshop die het bekijken meer dan waard is. Of je er dan wat koopt moet je uiteraard helemaal zelf weten.

Online gekocht

Duidelijk beeld en verhaal over het product

Product na twee dagen al in huis

Aanbeveling

Op gemak, service en prijs/kwaliteit staat 4AllShop met dit product bij mij bovenaan

Extra toelichting

Tot en met factuur alles perfect afgehandeld.

3,7
  • Service2,0
Online gekocht

Webshop is erg gemakkelijk in gebruik. Het product word snel geleverd, maar bij retourneren is het gemak ver te zoeken.

Zeer slechte bereikbaarheid. Telefonisch geen contact te krijgen, naast de kosten die je ervoor moet betalen. Per mail duurde het bijna een week voor ik reactie ontving.

Aanbeveling

Geen aanbeveling! <br/>Zeer slechte service. Ik wou een product retourneren, na enige tijd kreeg ik eindelijk contact ivm een Retourformulier wat hiervoor nodig is. Hierbij werd per mail vermeld dat verzenden gratis is. Echter heb ik die kosten nooit terug ontvangen.

Extra toelichting

Zeer slechte bereikbaarheid. Slechte service!

Online gekocht

Goede prijzen, fijne website, snelle levering.

Je hebt hier nog echt te maken met iemand die iets voor je kan en wil betekenen, afspraken nakomt, daar kom je verder mee! Iemand die zich verantwoordelijk voelt voor het bedrijf.

Assortiment

Nieuwe producten die ik eigenlijk ergens anders moest gaan bestellen werden waar ik bij stond aan het assortiment toegevoegd.

Zonder meer.

Extra toelichting

Donderdag rond 17.00 uur wilde ik een bestelling gaan doen van diverse onderdelen bij 4allshop.nl. Goede prijzen fijne website doe al jaren daar boodschappen. Twee specifieke onderdelen moest ik nog ergens anders vandaan halen. Dacht, laat ik eens bellen... En tot mijn verbazing werd het eerste product waar ik bij stond aan het assortiment toegevoegd, ik werd dadelijk teruggebeld voor het tweede. 2 minuten later werd ik dus ook teruggebeld, hij had het nieuwe product maar even handmatig op de site gezet, kon ik het meteen mee gaan bestellen. Stond geen levertijd bij het artikel, dus ik vroeg ernaar, antwoord was dat het na het weekend binnen zou komen, zou ik het midden volgende week hebben. Dus ik einde van de donderdag de bestelling geplaatst, wat schetst mijn verbazing, volgende dag al verstuurd (wellicht deelorder dacht ik) maar de zaterdag dus de complete order nog ontvangen... goed verpakt. Super service! Je hebt hier nog echt iemand aan de lijn die iets voor je kan en wil betekenen afspraken nakomt daar kom je verder mee! Niks dan lof hierover.

Online gekocht

Leveren het product binnen 24 uur. Één minpuntje is dat het product niet duidelijk op hun website beschreven stond. Via een andere site met meer informatie over het product bij 4AllShop heb ik het toch alsnog bij 4AllShop besteld.

Assortiment

Goed assortiment, redelijke prijzen.

Online gekocht

Spullen die op voorraad zijn, heb je snel binnen

Had een kapot product. in eerste instantie verliep de service wat stroef. Naderhand, na wat heen en weer gemaild te hebben, ging het beter. Nadeel is en blijft, dat je ze alleen kunt bellen met een betaal nummer.

Aanbeveling

Door het betaal nummer om eventueel te bellen.

Extra toelichting

Winkel is ok, maar voor persoonlijk contact moet je betalen, dat is jammer.

Snel

Zeer goed

Extra toelichting

Snel/Goedkoop/Goed product/Goede service/Goed verpakt/Goede pakbon/Alles zeer goed !!!

overzichtelijke website zonder fratsen

besteld, volgendag in huis

kan altijd meer bij :p

Extra toelichting

usb wlan stick gekocht bij 4allshop omdat deze hem het goedkoopste konden leveren en de reviews goed waren. and can google be wrong? nope, google can`t be wrong Zo behoren internetwinkels te functioneren

Online gekocht

Kon zonder account aan te hoeven maken bestellen. Doeltreffend bestelsysteem. <br/>Snelle reactie op mijn bestelling.

Binnen een paar uur ontving ik de "vluchtgegevens" wanneer mijn bestelling zou aankomen.

Assortiment

Zeer ruime sortering en een goed geprijst!

Aanbeveling

Gewoon een puike webwinkel.

Online gekocht

Het hele proces is netjes geautomatiseerd en de voorraad wordt aangegeven op de website zodat je weet of het snel kan worden geleverd.

Assortiment

Wat ik zocht hebben ze niet in alle webshops. Hier was het ook nog eens direct voorradig.

Aanbeveling

Netjes ingepakt. Via track en trace nummer is bekend welke dag en tijd ze de levering komen brengen. Dit is niet mijn 1e bestelling en nog geen enkele klacht over levering of geleverde product.

Extra toelichting

Degelijk ingepakt. Geautomatiseerd bestelproces. Wel een dag later dan beloofde 24 uurs levering maar vooruit kan een keer gebeuren.

Extra toelichting

Zeer snelle bevestiging van de bestelling en levering. Laagste prijs. Goede specificatie op de site.

Snel geleverd

Extra toelichting

Groot assortiment en alles vrij snel geleverd

Online gekocht

Alles werkt naar behoren, zoals je van iedere webshop verwacht.

Weinig op aan te merken, alles verliep goed, had dan ook niet veel besteld dus weinig ervaring mee.

Assortiment

Was op zoek naar specifieke pc-onderdelen, deze waren niet overal verkrijgbaar maar zij hadden hem en ook nog eens voor de laagste prijs

Aanbeveling

Zeker een kijkje waard, het zou je een hoop geld kunnen schelen.

Extra toelichting

Positief: Heel ruim assortiment. Tevens is er ook slim om gegaan met de verpakking van de bestelling, 1 van de producten werd namelijk in de doos van het andere product gedaan omdat hier meer dan genoeg ruimte voor was (is wel zo handig). Negatief: Beetje onoverzichtelijk, vooral de layout van de website ziet er wat gemakzuchtig uit.

Extra toelichting

Leuke praktische deurbelset, plug en play, makkelijk te plaatsen. Snelle en correcte levering door 4AllShop.nl

Extra toelichting

Gewoon goed, makkelijk besteld, snel geleverd....

Geen motivatie

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en krijgt een track en trace code

Aanbeveling

Van zoeken naar product tot levering, alles verliep soepeltjes.

Extra toelichting

Bij een andere shop (MyCom)geannuleerd omdat de leverdatum continu werd uitgesteld ivm niet op voorraad. Bij 4allshop waren er ruim 20 op voorraad tegen nagenoeg dezelfde prijs en werd de volgende werkdag netjes geleverd! Mijn complimenten!

volgens verwachtingen

Snelle levering

genoeg keus

Online gekocht

Duidelijke website en eenvoudige bestelprocedure.

Assortiment

4Allshop beschikt over een heel ruim assortiment.

Aanbeveling

4Allshop hanteert scherpe prijzen. Een volgende keer ga ik eerst bij 4Allshop kijken.

Extra toelichting

Gelukkig heb ik geen ervaring met de service van 4Allshop, want alles was in orde. Ik kreeg keurig een email toen mij gewenste product op voorraad was en de bestelling ging makkelijk en snel. De volgende dag in huis. De prijzen zijn scherp.

Extra toelichting

Duidelijke shop. Prima communicatie en een uitstekende levering. Hier zou ik gerust vaker spullen willen kopen! Bedankt!

Geen motivatie

Na probleem in het verleden een heel goede service ontvangen, daarom nu vaste klant bij hun.

Assortiment

Beetje eentonig die tienen maar ik kan er echt niets op aanmerken

Tja.... Lees het bovenstaande

Extra toelichting

De service die ik in het verleden ontving vanwege weigering garantie bij Samsung leerde mij dat dit bedrijf zijn klanten serieus neemt. Ik koop nergens anders meer

Extra toelichting

Helemaal tevreden, snel , zeer snel, een paar uur later een bericht dat het al klaar stond voor verzending.

Online gekocht

Simpel via de website bestellen

Snelle en correcte levering

uitgebreid assortiment

Aanbeveling

Snelle bestelling en correcte afhandeling

Extra toelichting

Geen negatieve ervaringen met deze website. Uitgebreid assortiment, gemakkelijke betaling en snelle levering.

Online gekocht

Vanuit mijn bureaustoel besteld.

Extra toelichting

Feilloos besteld en afgeleverd tegen de scherpste prijs.

Extra toelichting

Voor het eerst wat bij 4allshop besteld, groot assortiment en goede prijzen, helaas niet goede ervaring met verzending. kreeg het product pas 3 weken na aanschaf, 2 keer een e-mail gekregen dat de levertijd uitgelopen was. toen ik uiteindelijk het product binnenkreeg was alles in goede conditie en werkt allemaal prima. alleen jammer van de levertijd

3,5
  • Gemak6,0
  • Assortiment6,0

Geen motivatie

Geen goed woord over voor de service van deze webshop.

Aanbeveling

Vanwege slechte service en bijbehorende beoordeling ook het advies om voor andere webwinkel te kiezen

4,8
  • Service2,0

Webshop netjes en toegankelijk

Eerste levering betrof een gebruikt exemplaar. De tweede levering is nooit aangekomen. Pakket is elders afgeleverd en er is onder valse naam voor ontvangst getekend. Dat heet ook wel fraude. Tijd tussen bestelling=betaling is nu reeds 12 dagen. En het product is nog steeds niet ontvangen. Slechte communicatie! Het enige bericht tot nu toe is "men zoekt het uit". Zien de non-aflevering van het product als probleem van vervoerder, voelen zich niet betrokken en komen niet met service gerichte alternatieven. Voel mij als klant in de kou staan. Ik heb voor een product betaald en dan wil ik het ook ontvangen. De verkoper is verantwoordelijk voor leverproces. Bij problemen verwacht je service. En die is niet! gegeven. Zou er niet snel weer wat bestellen. Dan maar elders iets meer betalen, maar wel de wetenschap dat correct wordt geleverd en waar een klant er nog toe doet.

Aanbeveling

Een bedrijf dat niet correct levert of zoals in mijn geval helemaal niet levert en bovendien géén service verleend beveel je niet aan.

Extra toelichting

Deze winkel levert slecht en in mijn geval helemaal niet! Product nog steeds niet in bezit. Besteld op 28-7-2013. Deze beoordeling gemaakt op 8-8-2013. Slechte communicatie. Geen service.

• Aanbeveling-

Online makkelijk te bestellen

Product direct leverbaar

Al aanbevolen aan familie

Online makkelijk te bestellen Product direct leverbaar Geen ongemakken ervaren

3,8
  • Assortiment6,0
Online gekocht

Werkt zoals je zou mogen verachten

Zou ik niet aanbevelen. <br/> <br/>- afhandeling klacht niet zoals ik vind dat het moet gebeuren.

Aanbeveling

Zou ik niet aanbevelen. <br/>- afhandeling klacht niet zoals ik vind dat het moet gebeuren. <br/>Ik zijn meer dan genoeg andere web shops waar je soort gelijke artikelen kunt bestellen tegen nagenoeg dezelfde prijs.

Extra toelichting

Kan mij wel iets voorstellen bij het commentaar hierboven. Zelf een acculader inclusief 4 accu's besteld. Product stond 2 maal op de site, met een verschillende prijs, maar met dezelfde afbeelding en specificatie Uiteraard de goedkoopste van de 2 besteld. - was eerst niet direct leverbaar. levertijd circa 5 dagen. - direct daarna een bericht; wordt direct geleverd. - Na ontvangst kreeg ik een oudere versie van het product, niet met de afgesproken accu's, maar met een oudere / mindere versie van deze accu's - Mail gestuurd met daarin mijn klacht. Mail is niet opgepakt door het bedrijf zoals ik zou verwachten. - Ik zit nu met een 4 tal accu's die ik niet besteld heb.

Online gekocht

Alles is zeer makkelijk te vinden op de site.

Prima overzicht op al je orders.

Assortiment

Een gigantisch aantal producten in elk opzicht.

Extra toelichting

Deze winkel heeft een breed assortiment aan producten, niet alles maar wel heel veel, ook zijn de levertijden uitstekend, ik kreeg mijn product de dag erna al binnen

Online gekocht

Prima overzichtelijke site., snelle zoek functie.

Snel contact via telefoon., geen product opdringend verkoop praatje.

Assortiment

Heel breed voor huis en keuken gebruik en ook als professional kun je slagen.

Aanbeveling

Je kunt er met gerust gevoel online kopen en ook het betalen gaat perfect.

Extra toelichting

Alles heb ik hierboven al vermeld.

Online gekocht

alles makkelijk te vinden.

snelle levering en netjes verpakt

Assortiment

mooi breed Assortiment en alles is te vinden wat je nodig hebt.

Aanbeveling

snelle levering op tijd en netjes verpakt en alles geleverd.

Extra toelichting

snelle levering op tijd en netjes verpakt en alles geleverd. zeker voor herhaling vatbaar.

Online gekocht

makkelijke website en snel te bestellen

netjes bevestigingsmail en verzendmail gekregen

Assortiment

Er is een enorm assortiment voor alle merken printers en ook nog van verschillende producenten

Aanbeveling

makkelijke website,snel bestellen,goede informatie en niet geheel onbelangrijk de goedkoopste die ik kon vinden.

Extra toelichting

Ik kan geen negatieve punten bij deze webshop vinden echter wel goede en snelle service en goed product ik kan dit dan ook aan iedereen aanraden.

6,7
  • Service6,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling-

Extra toelichting

Goede service en snelle levering, zeker aan te raden naar mijn mening groot assortiment en de producten die ze verkopen zijn ook van kwaliteit!

Online gekocht

Overzichtelijke site, aanmelden zo geregeld en geen poespas!!!

Assortiment

Voldoende aanbod en keuze.

Aanbeveling

Zeer tevreden over snelle levering, overzichtelijke site en gemak van bestellen.

Extra toelichting

Qua prijs niet alleen erg gunstig maar ook gemak van bestellen, overzichtelijke site en aanbod mag deze site met recht een dikke voldoende ontvangen.

Online gekocht

Lekker in je luie stoel bestellen

Artikel wordt volgende dag geleverd

Assortiment

Heb ik niet zo op gelet.

Aanbeveling

-Goede service <br/>-snelle levering <br/>-zorgvuldig verpakte goederen <br/>-betaling na aankomst goederen <br/>-regelmatige update berichten

• Bereikbaarheid-
  • Bestelling en levering10,0

Extra toelichting

Ik heb een webcam voor mijn vriend gekocht, omdat hij er al lang een wilde. Ik had het al snel afbetaald op de website, alles was duidelijk aangegeven. En ook de levering was uitstekend. Ik had het binnen 24 uur in ontvangst. Geen problemen verder met het product en nu kan ik lekker gezellig cammen met mijn vriend :).

• Website9,0
  • Bereikbaarheid9,0
  • After sales9,0

Extra toelichting

Bestelling ging snel en product is precies op de vermelde datum afgeleverd. Alles dik in orde! Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending, track and trace, via de mail.

• Bereikbaarheid8,0

Extra toelichting

Na uitvoerig vergelijken van mogelijkheden en prijzen, de gigaset A220A trio black aangeschaft via 4AllShop. Beschrijving op de website duidelijk en compleet. De telefoons zijn snel bezorgd, binnen 2 dagen, alles compleet, aansluiten was gemakkelijk, werkt prima.

• Bereikbaarheid9,0

Extra toelichting

Mijn eerste poging om dit artikel te bestellen, mislukte bij de betaling. Na een mailtje naar de winkel, werd de bestelling geannuleerd en kon ik opnieuw bestellen. Dit keer ging het goed. De dag ik bestelde, werd de printer al verzonden. De volgende dag werd hij al bezorgd.

• Bereikbaarheid8,0
  • Bestelling en levering8,0
  • After sales9,0

Extra toelichting

De website is zeer duidelijk en overzichtelijk. De bestelling werkte erg makkelijk en de levering was snel. De after sales was ook erg goed. Ik kreeg namelijk in eerste instantie een verkeerd toetsenbord thuisgestuurd, maar ik kon het kosteloos terugsturen en binnen enkele dagen had ik het juiste toetsenbord in huis.