Philips AJ7000/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ7000/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Mavadeja 10-06-2014
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Mooi design, maar zeer gebruiksonvriendelijk. Ik heb hem snel weer weggedaan, o.a. vanwege:
- geluidsniveau van de radio loopt langzaam op als de wekker afgaat, totdat de hele straat wakker is (handig als je al onder de douche staat): dit is niet instelbaar
- switchen van wekken van radio naar signaal doet het niet
- meeste knopjes zitten heel onhandig achterop het apparaat
- alarm instellen gaat door herhaaldelijk bovenop het apparaat te drukken, dat gaat regelmatig fout omdat de radio het niet "oakt" (en dan gaat hij 's morgens niet af...)
Het goede nieuws: als je hem alleen als klokje gebruikt, dan heb je een fraai apparaat naast je bed staan.

jmvanwouwe 26-09-2013
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Hat belangrijkste gemis van deze wekkerradio is dat het maximale geluidsniveau bij het wekken niet instelbaar is. Daardoor is het in feite een wanproduct. Je hebt niets aan een leuk uitziende wekker als hij eigenlijk niet te gebruiken is. Niet kopen dus!

marian b. 04-12-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

We hebben deze gekocht n.a.v. de reviews van kieskeurig. En inderdaad: super wekkerradio met goede geluidskwaliteit. Hij is niet goedkoop, maar je hebt echt een mooie wekkerradio! De programmering vond ik wel wat lastig, maar nu ik het weet, is het helemaal prima! Wij zijn zeer tevreden.
Een aanrader!
nb alarmvolume is instelbaar!
Gekocht bij Graus: prima!

JohnnB65 23-08-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Prachtig ontwerp. Duidelijke uitlezing. Helderheid goed aan te passen. Goede tuner/ontvangst. Jammer dat geluid wat "blikkerig" klinkt. Hadden ze bij Philips iets meer aandacht aan moeten schenken. Maar verder een topper!

bert73 31-05-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Geluidkwaliteit is wat minder, waarschijnlijk wegens het formaat van de wekker.
Leesbaarheid display is perfect.
Gebruiksgemak: zelf tijd instellen daarom geen 10. Niet te veel mogelijkheden, daarom in te stellen zonder iedere keer de gebruiksaanwijzing te hoeven lezen.
Vormgeving kwestie van smaak, ik vind hem erg mooi.
Eind beoordeling: erg goede wekkerradio.

Wakkere Willem 09-02-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Ik heb deze wekker nu een maand in mijn bezit en ben heel tevreden over mijn aankoop. De wekker is heel eenvoudig in te stellen, radiozenders zijn prima te vinden en het ziet er ook nog heel mooi en strak uit!
Dankzij de drie verschillende lichtsterktes kan het beeldscherm ook 's nachts goed leesbaar en niet storend worden ingesteld.
Was in het begin alleen een beetje huiverig voor het gentle wake-systeem maar dit is gelukkig heel eenvoudig op te lossen door een simpele draai aan de knop.
Kortom; goede prijs voor een mooie wekkerradio!!

Erikkia 02-03-2012

hoe schakel je de wekker over van alarm naar radio ????

A. Lombarts 08-02-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Erg mooie en stijlvolle wekker in RVS. Instellen van de wekker is zeer eenvoudig. Dit kan al via het bijgeleverde GET START instructievel met de pictogrammen hierop. De uitgebreidere handleiding hoef je eigenlijk niet meer te gebruiken.
Ideaal de 2 in te stellen wektijden. Instellen radiozenders kan zelfs automatisch worden gedaan. Het gentle wake systeem werkt goed maar kan voor sommige mensen misschien te hard zijn. Dit is heel makkelijk op te lossen door op tijd een kleine draai aan de ronde hoofdknop aan de zijkant te geven waardoor het geluid niet meer harder gaat. De verlichting van het display is in het donker in te stellen op 3 standen zodat je daar absoluut geen last van zult hebben. Wij zijn dan ook enorm tevreden over deze wekkerradio.

Marco_BK50 18-01-2012
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Fraaie wekkerradio. Ziet er erg mooi uit!
Goed leesbaar op laagste lichtstand, zonder dat je er last van hebt in donkere slaapkamer.

Handig ook dat er 2 alarmen opzitten, 1tje voor de echt vroege ochtenden, 1tje als je iets later wilt beginnen:)