Trust Webcam WB-1400T - reviews

4.3

• Beeldkwaliteit 7
  • Installatie instructies 3
Product een paar dagen in bezit
ik heb er een paar van gekocht, niet om voor webcam voor mijn computer te gebruiken voor wanneer ik chat (want daar gebruik ik de Logitech C210 voor) maar heb er 3 van staan als ip webcam, gelinkt aan mijn telefoon, waardoor ik ze als beveilegings camera in mn huis kan gebruiken (voor te kijken wat mn hondjes thuis uitvreten als ik aan het werk ben)

als het begint te schemeren word het beeld wat onduidelijk, in het donker zie je echter zo goed als niets (lampje aan, probleem opgelost)

er zit geen microfoon op,

maar dit is voor mij geen probleem want ik heb ook de Logitech C210 als ip camera in gebruik, en daarvan is het beeld echter veeel beter van, zelfs in het donker en schemer,

voor waar ik ze voor gebruik werken ze goed, kan overdag goed zien wat er in mn woonkamer gebeurd (ook wat er op de achtergrond gebeurd)

beeld blijft echter soms haperen (waar ik me niet aan stoor omdat ik dan nog 3 andere schermen heb) maar voor gebruik als webcam kan het wel als zeer storend ervaard worden.

als je een goedkope cam zoekt, die niet perfect beeld hoefd te geven is dit een ideale cam,

maar als je wat beter beeld wilt, gooi er n tientje bovenop.
6,7
  • Beeldkwaliteit 8
  • Installatie instructies 4
Product een jaar of meer in bezit
Ik heb deze webcam gekregen van mijn verjaardag en ben er stik blij mee. Het beeld kwaliteit is echt goed en je krijgt vloeiende bewegingen inplaats van die houterige beelden. De kleur doet hier en daar raar maar dat is niet erg. De instructies waren bar slecht. Ik snapte er maar weinig van. Het leuke is dat je er ook foto's mee kunt maken!!

+goedkoop

+mooi beeld in verlelijking met zijn prijs

+compact

+foto's maken

-instructie

-microfoon

Voor deze webcam met een prijs van minder dan een tientje kun je hem niet laten liggen. Wil je echt goed met elkaar kunnen chatten/praten dat zou ik toch een andere kiezen. Wil je gewoon goede beelden dat is dit niet slecht!!
  • Beeldkwaliteit 1
  • Gebruiksgemak 1
  • Installatie instructies 1
Product een half jaar in bezit
Zo! ik naar de M.M. gescheurd Want ik moest een webcam hebben.

Maar een niet al te dure.

En die had ik zo gevonden.

Wat een drama zeg ,slecht beeld,

donker beeld, wat een slecht ding

Ik had al een idee wat voor merk trust was en dat is nu dus wel weer bevestigt.

Hij is het proberen niet waard al krijg je een 10tje toe.
  • Beeldkwaliteit 1
  • Gebruiksgemak 1
  • Installatie instructies 1
Product een paar dagen in bezit
Webcam gekocht,

uitgeprobeerd,

lampje werkt wanneer ingestoken, volgens de handleiding driver gedownload van trust website, software installeren lukt niet, start computer op en probeert een paar keer opnieuw te installeren..

gelukkig Kieskeurig website gelezen, ervaringen van anderen bekeken, en meteen maar alles netjes ingepakt en terug gebracht. Alle geld terug gekregen, dus wat dat betreft geen probleem. Ik heb alle cijfetjes op 1 gezet omdat ik geen beeld van de camera heb gezien. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een goeie webcam te maken met simpele installatie software.. zelfs voor XP in 2009. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.. groetjes P Q2
  • Beeldkwaliteit 4
  • Gebruiksgemak 7
  • Installatie instructies 7
Product een half jaar in bezit
Het beeld is erg pixelachtig en verwacht niet dat je soepel bewegende beelden ziet. Totaal niet dus... Tevens loopt de webcam weleens vast.. Advies: niet kopen, ook al is het weinig geld, je gooit wel dat geld weg, terwijl je voor 2 keer zoveel (niet veel dus) een goeie krijgt. Beter een goeie die werkt dan een goedkope die niet werkt.. Dit is het 3e product van trust wat waardeloos is. Voor mij nooit geen trust meer...
  • Beeldkwaliteit 7
  • Installatie instructies 8
Product een kwartaal in bezit
Ik heb de cam gratis gekregen en dan ben je natuurlijk veel kritischer. De vraag was dan ook of het wel wat is. En jawel, beter dan gedacht. Als je gaat kijken wat het kost en daarnaast kijken wat hij doet is het heel veel voor weinig geld. Je moet geen topkwaliteit verwachten maar een beetje aan de focusring draaien en je hebt een prachtig beeld, zelfs in schemer.

Ik had ook de software niet meer en ik plug hem in en hij installeerd hem zelfs zonder software.
5,7
  • Beeldkwaliteit 5
  • Gebruiksgemak 6
  • Installatie instructies 6
Product een paar weken in bezit
Ik heb de camera enkele weken, maar vind het beeld (tenminste datgene dat ik

zelf zie) nogal pixelachtig. Verder werkt kan ikniet ontdekken of er geluid op

zit. Iemand anders hier ervaring mee? Ik vind de gebruiksaanwijzing nogal

beknopt.