Siemens WD12D520NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WD12D520NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

EDK1983 09-07-2012
Geschreven voor: Siemens WD12D520NL

Ik heb dit apparaat 2de hands gekocht voor 250 euro (BJ2009 en gerepareerd, waaraan onduidelijk). Tot nu toe werkt hij prima. Droog capaciteit is duidelijk niet meer dan 2,5 Kg tenzij je het niet erg vind als de was er een beetje vochtig uit komt. Soms krijg ik fout melding F-16 maar na een keertje het deurtje open en dicht doen verdwijnt dat weer. Tijdens het drogen staat de pomp wel continue aan en uit te gaan met een hoop herrie. Zet dus wel wat vraagtekens bij de duurzaamheid. Verder zijn de wasprogramma's zeer kort maar ondanks dat wel goede resultaten! Overhemden komen wel enorm verkreukeld uit de droger en het nodige strijkwerk is dus verreist...

Fred en Tina 29-01-2012
Geschreven voor: Siemens WD12D520NL

Prima wasmachine. Veel korte wasprogramma's en wast goed schoon. Kwalitatief lijkt 'ie me zeer degelijk. Het droogresultaat is redelijk tot c.a. 2,5 kg. Voor het échte droogwerk is een aparte droger toch aan te bevelen. Qua energieverbruik scoort hij zeer goed als de droger niet gebruikt wordt. Als wasmachine scoort hij voor mij A+++.

kk2010 02-10-2010
Geschreven voor: Siemens WD12D520NL

Ik heb slechte ervaringen met dit apparaat. Binnen 2 weken het tweemaal kapot. De service van Siemens was niet slecht maar wel onacceptabel traag. Ik heb een nieuw exemplaar gekregen na twee pogingen tot reparatie. Na drie weken kon ik voor het eerst een was draaien.
Over exemplaar 2 ben ik redelijk tevreden. Wast goed, er komt wel een vreemde geur van verschroeid rubber vrij bij het wassen en drogen.

dummyom 11-06-2009
Geschreven voor: Siemens WD12D520NL

Ik heb deze wasdroger gekocht omdat hij een beetje minder diep is dan die van overige merken.

Ben na en maand erg tevreden over de machine.

Ziet er prima uit en voelt degelijk aan. Uitgebreide programma mogelijkheden. Alleen mis is een automatisch droogprogramma dat strijkdroge was opeleverd. Nu is alleen kastdroog op automatisch mogelijk.